Forum » Na cesti » Prisotnost ob servisu mojega vozila neobičajno pričakovanje?
Prisotnost ob servisu mojega vozila neobičajno pričakovanje?
starfotr ::
Folk je začel vse povsod firbcat ker nimajo kaj delat.
Saj hodijo tudi ob nedeljah za cele dneve v trgovske centre gledat na uro, ker spet, nimajo kaj delat.
In ker nimajo kaj delat, še avto peljejo na servis in tam želijo firbcat ter OVIRAT delovni proces.
Kaj je drugega, če ti delajo na tvoji hiši drugega, kot gradbišče? Se potem, zaradi tega, ker si ti investitor, ni treba držat nekih pravil?
Zakaj ne vzamete maske in opazujete, kako vam švasajo ograjo? Zakaj bi pa gledali pod prste parketarju ali keramičarju?
In če se vrnemo na avte, imate enega odtimerja. Želite, da vam ga prestavijo nekam. Naročite selitveno službo. In recimo, da je avto veliko vreden. Vi in vaša družina, vsi pametnjakoviči snemate premik vozila. Delavci so zaradi tega snemanja in gledanja pod prste ter stalnega konementiranja ter nepotrebnih vprašanj POD STRESOM, ker drugače niso, ker je to za jih rutina. In nekdo pod stresom lahko naredi VEČ NAPAK kot nekdo, ki ni pod stresom. Želite več napak na svojih premičninah ali nepremičninah? Očitno je temu tako. In ker je več napak, je več servisov in več servisov razultira v več zapolnitev prostega časa. Očitno.
Glede na to, da se požvižgate na varstvo pri delu, je še čudno, da vam kak ni še razbil zob, ker mu s takik obnašanjem pijete živce.
Saj hodijo tudi ob nedeljah za cele dneve v trgovske centre gledat na uro, ker spet, nimajo kaj delat.
In ker nimajo kaj delat, še avto peljejo na servis in tam želijo firbcat ter OVIRAT delovni proces.
Kaj je drugega, če ti delajo na tvoji hiši drugega, kot gradbišče? Se potem, zaradi tega, ker si ti investitor, ni treba držat nekih pravil?
Zakaj ne vzamete maske in opazujete, kako vam švasajo ograjo? Zakaj bi pa gledali pod prste parketarju ali keramičarju?
In če se vrnemo na avte, imate enega odtimerja. Želite, da vam ga prestavijo nekam. Naročite selitveno službo. In recimo, da je avto veliko vreden. Vi in vaša družina, vsi pametnjakoviči snemate premik vozila. Delavci so zaradi tega snemanja in gledanja pod prste ter stalnega konementiranja ter nepotrebnih vprašanj POD STRESOM, ker drugače niso, ker je to za jih rutina. In nekdo pod stresom lahko naredi VEČ NAPAK kot nekdo, ki ni pod stresom. Želite več napak na svojih premičninah ali nepremičninah? Očitno je temu tako. In ker je več napak, je več servisov in več servisov razultira v več zapolnitev prostega časa. Očitno.
Glede na to, da se požvižgate na varstvo pri delu, je še čudno, da vam kak ni še razbil zob, ker mu s takik obnašanjem pijete živce.
zobnik ::
Če ne smeš bit prisoten poleg ga tja ne voziš, preprosto mar ne.
Na tehničnem k ga plačam iz svojga žepa grem vedno pod avto z dovoljenjem, avto vozim pa tja, kjer sem lahko prisoten, če pa kdaj pride tako pa ni problema, 1x, prvič in zadnjič.
Na tehničnem k ga plačam iz svojga žepa grem vedno pod avto z dovoljenjem, avto vozim pa tja, kjer sem lahko prisoten, če pa kdaj pride tako pa ni problema, 1x, prvič in zadnjič.
SeMiNeSanja ::
@starfotr - lepo te prosim, nehaj trollat!
Seveda greš zraven, ko imaš parketarja, keramičarja in kaj vem koga še pri hiši.
Drugače si namreč TI tisti, ki ima polno stresa, ker stvari niso narejene kot bi morale biti!
Če je pa za mojstra 'stresno' delati tisto, v čemer je kvazi profi, potem sorry - si je gospod izbral napačni poklic! Pa nima veze, če mu gledaš pod prste ali ne.
Predstavljaj si zobozdravnika, ki bi trdil, da je pod stresom, ker mu sestra gleda pod prste. Ali kirurga! Tam cela ekipa 'gleda pod prste'! In to taka ekipa, ki RES opazi vsako napako! Tu se res lahko govori o stresu, ker ima lahko že najmanjša napaka za posledico smrt pacienta.
...ne pa da mi jokaš, da so selitveniki pod stresom!
Še to se manjka, da se bo keramičar izgovarjal za slabo položene ploščice, da je bil pod prevelikim stresom, ker si preveč pod prste gledal!
Daj prosim malo premisli kaj pišeš, predenj naslednjič stisneš 'pošlji'!
Seveda greš zraven, ko imaš parketarja, keramičarja in kaj vem koga še pri hiši.
Drugače si namreč TI tisti, ki ima polno stresa, ker stvari niso narejene kot bi morale biti!
Če je pa za mojstra 'stresno' delati tisto, v čemer je kvazi profi, potem sorry - si je gospod izbral napačni poklic! Pa nima veze, če mu gledaš pod prste ali ne.
Predstavljaj si zobozdravnika, ki bi trdil, da je pod stresom, ker mu sestra gleda pod prste. Ali kirurga! Tam cela ekipa 'gleda pod prste'! In to taka ekipa, ki RES opazi vsako napako! Tu se res lahko govori o stresu, ker ima lahko že najmanjša napaka za posledico smrt pacienta.
...ne pa da mi jokaš, da so selitveniki pod stresom!
Še to se manjka, da se bo keramičar izgovarjal za slabo položene ploščice, da je bil pod prevelikim stresom, ker si preveč pod prste gledal!
Daj prosim malo premisli kaj pišeš, predenj naslednjič stisneš 'pošlji'!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
darkolord ::
SeMiNeSanja: v avtomehanični je za neukega obiskovalca dejansko precej nevarnosti:
- mast na tleh
- naključni kosi po tleh
- nevarno orodje
- naprave pod napetostjo
- naprave pod visokim tlakom
- itd
Za delo v delavnici in uporabo naprav so njihovi uporabniki - mehaniki - ustrezno usposobljeni, tako da te nevarnosti poznajo in se jim lahko izognejo.
Pojdi na youtube in napiši "tyre explosion" pa boš videl, kaj se zgodi, ko eksplodira navadna pnevmatika.
Nesreč pri delu je še vedno precej. Obiskovalci so relativno varni, drži, ampak večinoma ravno zaradi tega, ker se ne smejo prosto sprejahati po proizvodnjah in delavnicah.
Če se vrnem na temo, jaz vseeno občasno malo pošpegam zraven z varne razdalje, predvsem ker me to zanima in včasih tudi zaradi tega, da pokontroliram, če je mehanik zadeve naredil tako kot je treba.
Res je, da so mehaniki v svojih delavnicah gazde, to pa ne pomeni, da je njihovo delo brezhibno. Tako kot pri ostalih obrtnikih je precej nategunov, so šlampasti ali pa delajo po svoje namesto po predpisih (češ, oni že vedo). Pri teh zadnjih sploh dobim mozoljčke. Z urno postavko pa to niti ni nujno povezano.
Nekdo višje je napisal "zakaj pa ne narediš sam". Isto me je mehanik vprašal, ko je videl, da mi zadeve niso tuje (pa ni mislil sarkastično). Pač nimam časa, vsega orodja, delavnice/dvigala, pa tudi roke/"grifa".
- mast na tleh
- naključni kosi po tleh
- nevarno orodje
- naprave pod napetostjo
- naprave pod visokim tlakom
- itd
Za delo v delavnici in uporabo naprav so njihovi uporabniki - mehaniki - ustrezno usposobljeni, tako da te nevarnosti poznajo in se jim lahko izognejo.
Pojdi na youtube in napiši "tyre explosion" pa boš videl, kaj se zgodi, ko eksplodira navadna pnevmatika.
Nesreč pri delu je še vedno precej. Obiskovalci so relativno varni, drži, ampak večinoma ravno zaradi tega, ker se ne smejo prosto sprejahati po proizvodnjah in delavnicah.
Če se vrnem na temo, jaz vseeno občasno malo pošpegam zraven z varne razdalje, predvsem ker me to zanima in včasih tudi zaradi tega, da pokontroliram, če je mehanik zadeve naredil tako kot je treba.
Res je, da so mehaniki v svojih delavnicah gazde, to pa ne pomeni, da je njihovo delo brezhibno. Tako kot pri ostalih obrtnikih je precej nategunov, so šlampasti ali pa delajo po svoje namesto po predpisih (češ, oni že vedo). Pri teh zadnjih sploh dobim mozoljčke. Z urno postavko pa to niti ni nujno povezano.
Nekdo višje je napisal "zakaj pa ne narediš sam". Isto me je mehanik vprašal, ko je videl, da mi zadeve niso tuje (pa ni mislil sarkastično). Pač nimam časa, vsega orodja, delavnice/dvigala, pa tudi roke/"grifa".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
SeMiNeSanja ::
@Darklord - nihče ni trdil, da se v delavnici ne skrivajo nevarnosti.
Toda te se skrivajo tudi v domači kuhinji - pa vseeno celo najmanjši otroci vsak dan tekajo po naših kuhinjah!
Še vedno pa je mojster v delavnici tisti, ki bo ocenil, koga je za spustiti bližje ali ne. In to presneto hitro oceni!
Zagotovo niti pod razno ni vsakogar za spustiti preko praga delavnice, pa četudi bi ga privezal na stol. Toda ne gre se tukaj v debati za 'vsakogar'. Ne govorimo o stranki, ki pride z celo familijo, pa da se bodo šetali po delavnici namesto po zabaviščnem parku.
Govora je o nekomu, ki svoj avto že vrsto let vozi v isto delavnico, ko tudi mojster ve, kaj ti MORA pokazati ali pa razložiti okoli avta.
Tukaj pa troli zadevo pograbijo in spačijo, kot da hočeš mojstru svečo držat tekom celotnega dneva, malodane še prespat v njegovi delavnici.
Kako se pa za vraga hočeš kaj naučiti o svojem avtu, če nikoli nisi bil zraven, ko je bila havba odprta ali avto dvignjen v zrak? Boš imel avto v garaži, in ga študiral preko youtube-a? Absurdno.
Pa še prav koristno je, ko ti mojster lepo razloži in pokaže, kaj vse je dobro paziti, kaj se rado pokvari, kaj bo še nekaj časa zdržalo, pa bo treba zamenjati, itd.
Ampak če si 'fina srajca', ki si ni nikoli umazala rok, po možnosti niti ne ve, kje ima avto rezervno gumo... no, potem pa se ni čuditi takim odgovorom, češ da nisi nič izgubil v delavnici.
Za take tudi ni več dovolj, da se na armaturi prižge kontrolna lučka za olje - zanje mora prav napisati 'odpelji avto na servis, da bodo preverili nivo olja'. Je pač treba vedeti, da obstaja palčka, da tudi sam lahko preveriš nivo, pa celo pokrovček obstaja, kjer lahko doliješ olje, če ga je premalo....
Toda te se skrivajo tudi v domači kuhinji - pa vseeno celo najmanjši otroci vsak dan tekajo po naših kuhinjah!
Še vedno pa je mojster v delavnici tisti, ki bo ocenil, koga je za spustiti bližje ali ne. In to presneto hitro oceni!
Zagotovo niti pod razno ni vsakogar za spustiti preko praga delavnice, pa četudi bi ga privezal na stol. Toda ne gre se tukaj v debati za 'vsakogar'. Ne govorimo o stranki, ki pride z celo familijo, pa da se bodo šetali po delavnici namesto po zabaviščnem parku.
Govora je o nekomu, ki svoj avto že vrsto let vozi v isto delavnico, ko tudi mojster ve, kaj ti MORA pokazati ali pa razložiti okoli avta.
Tukaj pa troli zadevo pograbijo in spačijo, kot da hočeš mojstru svečo držat tekom celotnega dneva, malodane še prespat v njegovi delavnici.
Kako se pa za vraga hočeš kaj naučiti o svojem avtu, če nikoli nisi bil zraven, ko je bila havba odprta ali avto dvignjen v zrak? Boš imel avto v garaži, in ga študiral preko youtube-a? Absurdno.
Pa še prav koristno je, ko ti mojster lepo razloži in pokaže, kaj vse je dobro paziti, kaj se rado pokvari, kaj bo še nekaj časa zdržalo, pa bo treba zamenjati, itd.
Ampak če si 'fina srajca', ki si ni nikoli umazala rok, po možnosti niti ne ve, kje ima avto rezervno gumo... no, potem pa se ni čuditi takim odgovorom, češ da nisi nič izgubil v delavnici.
Za take tudi ni več dovolj, da se na armaturi prižge kontrolna lučka za olje - zanje mora prav napisati 'odpelji avto na servis, da bodo preverili nivo olja'. Je pač treba vedeti, da obstaja palčka, da tudi sam lahko preveriš nivo, pa celo pokrovček obstaja, kjer lahko doliješ olje, če ga je premalo....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
blackbfm ::
Predstavljaj si zobozdravnika, ki bi trdil, da je pod stresom, ker mu sestra gleda pod prste. Ali kirurga! Tam cela ekipa 'gleda pod prste'! In to taka ekipa, ki RES opazi vsako napako!
Zobozdravniki in kirurgi so posebna kategorija, če lah mesarijo in režejo ljudi celi šiht potem to da jim nekdo sveti zraven verjetno ni lih nek omembe vreden stres.. meni ljudje ki delajo "šum" motijo miselni proces, da bi moral animirat koga tekom dela, nop ne da se mi
barakus ::
Hvala za izražena mnenja.
Da pojasnim, s prisotnostjo nisem mislil, da nekomu gledam pod prste ali mu hodim pod noge, ampak da sem na varni razdalji nekje, kjer imam vsaj približen pregled nad delom, ki se opravlja na mojem avtu in v primeru, da ima mehanik kakšno dilemo povezano z mano kot lastnikom, da lahko pomagam.
Včasih tudi povprašam, če lahko pogledajo to in ono, ker je v preteklosti že hecalo in včasih tudi odkrijejo problem, ki ga sicer ne bi.
Menim, da zaupanje ni dano vnaprej ampak si je zaupanje potrebno pridobit in ker sem bil prvič v tej delavnici sem pač hotel videti, kako poteka delo. Pri tem nisem bil nič tečen samo povedal sem da bom kar počakal v delavnici, da opravijo. Laik gor ali dol, meni se gre za to, da vidim, da je delo dejansko bilo opravljeno in ne samo zaračunano. Poleg tega si glede na videno tudi ustvarim vtis ali mehaniki delo opravljajo vestno in strokovno ali ne.
Ni mi v veselje čakati v delavnici in če bi povprečna izkušnja z mehaniki bila odlična, tega ne bi počel. Žal temu ni tako in mehaniki velikokrat ne delajo stranki v korist ampak sebi v korist.
Dve slabi izkušnji na uradnem servisu: posoda za čiščenje šipe pušča, potrebno zamenjati. Mi jo zamenjajo in zadeva še vedno pušča. Grem nazaj, povedo da je motorček oz. pumpica tudi zgledala poškodovana in da lahko uredijo menjavo še tega. Ampak stroške ponovnega razdiranja in sestavljanja prednje maske bom pa nosil jaz. Sem vprašal zakaj niso menjali še pumpe oz. me vprašali in so rekli da pač to ni bilo zabeleženo na delovnem nalogu.
Druga izkušnja, peljem da opravijo letni servis in preverijo če je avto ok za na tehnični. Grem isti dan na tehnični kjer mi odkrijejo da je manšeta zgloba počena in pušča mast.
Prisoten si torej želim biti zaradi preteklih izkušenj, ko se je izkazalo, da je delo bilo bolje opravljeno, če sem bil prisoten oz. ni bilo dobro opravljeno, ko nisem bil.
Da pojasnim, s prisotnostjo nisem mislil, da nekomu gledam pod prste ali mu hodim pod noge, ampak da sem na varni razdalji nekje, kjer imam vsaj približen pregled nad delom, ki se opravlja na mojem avtu in v primeru, da ima mehanik kakšno dilemo povezano z mano kot lastnikom, da lahko pomagam.
Včasih tudi povprašam, če lahko pogledajo to in ono, ker je v preteklosti že hecalo in včasih tudi odkrijejo problem, ki ga sicer ne bi.
Menim, da zaupanje ni dano vnaprej ampak si je zaupanje potrebno pridobit in ker sem bil prvič v tej delavnici sem pač hotel videti, kako poteka delo. Pri tem nisem bil nič tečen samo povedal sem da bom kar počakal v delavnici, da opravijo. Laik gor ali dol, meni se gre za to, da vidim, da je delo dejansko bilo opravljeno in ne samo zaračunano. Poleg tega si glede na videno tudi ustvarim vtis ali mehaniki delo opravljajo vestno in strokovno ali ne.
Ni mi v veselje čakati v delavnici in če bi povprečna izkušnja z mehaniki bila odlična, tega ne bi počel. Žal temu ni tako in mehaniki velikokrat ne delajo stranki v korist ampak sebi v korist.
Dve slabi izkušnji na uradnem servisu: posoda za čiščenje šipe pušča, potrebno zamenjati. Mi jo zamenjajo in zadeva še vedno pušča. Grem nazaj, povedo da je motorček oz. pumpica tudi zgledala poškodovana in da lahko uredijo menjavo še tega. Ampak stroške ponovnega razdiranja in sestavljanja prednje maske bom pa nosil jaz. Sem vprašal zakaj niso menjali še pumpe oz. me vprašali in so rekli da pač to ni bilo zabeleženo na delovnem nalogu.
Druga izkušnja, peljem da opravijo letni servis in preverijo če je avto ok za na tehnični. Grem isti dan na tehnični kjer mi odkrijejo da je manšeta zgloba počena in pušča mast.
Prisoten si torej želim biti zaradi preteklih izkušenj, ko se je izkazalo, da je delo bilo bolje opravljeno, če sem bil prisoten oz. ni bilo dobro opravljeno, ko nisem bil.
solatko ::
Vi očitno ne ločite med urejenim sevisom in delavnico pod kozolcem. Za servise veljajo pravila in eno izmed prvih je, da se v prostoru lahko zadržujejo samo zaposleni (kar še kako nadzirajo inšpektorji varstva pri delu) in šefi, oziroma lastniki delavnic. Mimo grede lahko v žep nekomu pade aparatura za par k€, lahko odleti kaka gedora in te poškoduje ali enostavno zato, da se ne moti zaposlenih.
V delavnicah, kjer dela eden ali dva, ni problem bit zraven, saj gre lahko za maximalno dve osebi, v delavnici, kjer pa delajo na desetih in več avtomobilih, si pa zamislite, kako bi izgledalo, če bi vsak hotel bit prisoten. Kolikor vem, se v večini pooblaščenih servisov, potek dela snema in ob reklamaciji računa, se ta posnetek pogleda, če slučajno ni bilo kaj zamenjano (tudi zaposleni delajo doma in jim kak del džabe prav pride). Ravno tako, se po posnetku vidi, koliko časa je potekalo delo.
Sam sem bil lastnik računalniškega servisa in sem veliko popravljal tudi na domu stranke, sploh kadar je šlo za napake z internetom. Imel sem vse sorte izkušenj, od takih, da je stranka vprašala, če kaj rabim, do tega, kaj bom spil, pa do tega, da je cel čas popravila, delo motila z raznimi pripombami, sugestijami ali enostavno radovednostjo. Niti eden pa ni rekel, da sem računal preveč. Imel pa sem tudi primer, ko je bila stranka tako pametna, da sem se dvignil, pospravil orodje in se dopravil ven. Prišla je za menoj in halo mojster, saj še ni zrihtano. Sem se vsedel v avto, odprl okno in prijazno dejal, da ve tako veliko, da sem nepotreben in ji bom prišparal plačilo, saj bo sama uredila.
Čez dva dni se je prišla opravičit na servis in lepo prosila, če in ko bom imel čas, lahko pridem do konca popravit, štekala je mreža, en monitor je bil zanič in en napajalnik za zamenjat in stetirat vse skupaj.
Imel pa sem odprte ure za stranke, ki so izrazile željo, da se naučijo, kako namestit sistem, inštalirat gonilnike in kaj počet, da ne dobijo virusa, včasih tudi kako se dela varnostne kopije,.... skratka šolanje uporabnikov. Tarifa za to je bila na ceniku in večina je zapopadla vsaj osnove, tako, da niso več, za vsako malenkost rabili serviserja, s takimi sem potem v glavnem delal samo še preko TW, razen ob HW težavah.
Ni fino, če ti pod prste gledajo nepoznavalci, saj je to predvsem znak, da ti ne zaupajo, zakaj hudiča pa potem pripeljejo reč v popravilo?
Kot izgleda imate vsi vi, ki tako vztrajno trdite, da vas v servis morajo spustit, precej hudi bolezen nezaupanja v strokovnjake. Dajte se raje zdravit, namesto, da nadlegujete ljudi, ki delajo.
V delavnicah, kjer dela eden ali dva, ni problem bit zraven, saj gre lahko za maximalno dve osebi, v delavnici, kjer pa delajo na desetih in več avtomobilih, si pa zamislite, kako bi izgledalo, če bi vsak hotel bit prisoten. Kolikor vem, se v večini pooblaščenih servisov, potek dela snema in ob reklamaciji računa, se ta posnetek pogleda, če slučajno ni bilo kaj zamenjano (tudi zaposleni delajo doma in jim kak del džabe prav pride). Ravno tako, se po posnetku vidi, koliko časa je potekalo delo.
Sam sem bil lastnik računalniškega servisa in sem veliko popravljal tudi na domu stranke, sploh kadar je šlo za napake z internetom. Imel sem vse sorte izkušenj, od takih, da je stranka vprašala, če kaj rabim, do tega, kaj bom spil, pa do tega, da je cel čas popravila, delo motila z raznimi pripombami, sugestijami ali enostavno radovednostjo. Niti eden pa ni rekel, da sem računal preveč. Imel pa sem tudi primer, ko je bila stranka tako pametna, da sem se dvignil, pospravil orodje in se dopravil ven. Prišla je za menoj in halo mojster, saj še ni zrihtano. Sem se vsedel v avto, odprl okno in prijazno dejal, da ve tako veliko, da sem nepotreben in ji bom prišparal plačilo, saj bo sama uredila.
Čez dva dni se je prišla opravičit na servis in lepo prosila, če in ko bom imel čas, lahko pridem do konca popravit, štekala je mreža, en monitor je bil zanič in en napajalnik za zamenjat in stetirat vse skupaj.
Imel pa sem odprte ure za stranke, ki so izrazile željo, da se naučijo, kako namestit sistem, inštalirat gonilnike in kaj počet, da ne dobijo virusa, včasih tudi kako se dela varnostne kopije,.... skratka šolanje uporabnikov. Tarifa za to je bila na ceniku in večina je zapopadla vsaj osnove, tako, da niso več, za vsako malenkost rabili serviserja, s takimi sem potem v glavnem delal samo še preko TW, razen ob HW težavah.
Ni fino, če ti pod prste gledajo nepoznavalci, saj je to predvsem znak, da ti ne zaupajo, zakaj hudiča pa potem pripeljejo reč v popravilo?
Kot izgleda imate vsi vi, ki tako vztrajno trdite, da vas v servis morajo spustit, precej hudi bolezen nezaupanja v strokovnjake. Dajte se raje zdravit, namesto, da nadlegujete ljudi, ki delajo.
Delo krepa človeka
solatko ::
So mi na AMZS montirali prve zvočnike in avtoanteno, lahko bi gledal skozi prozorna vrata (v servis se ne sme, pa še izredno stanje zaradi korone je bilo, vendar mi na misel ne pride, da bi fantom težil (sam bi znal narediti oboje, ampak fantje imajo izkušnje in pravo orodje), sem pa ujel, ko sta se mučila s streho (sam niti slučajno nebi mogel to zrihtat, bi moral nekdo pomagat). Ko sta končala, sem pri šefu plačal račun (celih 35€) fanta pa v bližni bife povabil na kavico, saj sta zrihtala tako, kot je treba. Samo tapete na vratih z vso elektroniko, bi verjetno šraufal celo dopoldne, pa še veliko možnosti bi imel, da bi šlo kaj narobe, stropa, za zamenjavo antene pa kolikor sem videl, sam sploh nebi uspel dat nazaj, onadva pa sta za vse skupaj porabila dobro uro.
Delo krepa človeka
Goblin ::
Da še rečem nekaj iz stališča serviserjev, saj sem tudi sam nekaj časa delal na servisu igralnih konzol.
Dostikrat sem dovolil, da je stranka prisotna pri servisu in prevečkrat obžaloval. Največji problem je ravno psihološki, saj je moteče, da ti nekdo gleda pod roke. Verjetno bi se s časom to spremenilo. Ampak huje je, da večina, ki opazuje, se potem s tabo pogovarja, ker mu je dolgčas. To pa resno ubija. In kolikor bonusa si prodobiš s tem, da mu narediš uslugo, se lahko izjalovi, ko mu na koncu moreš reči, da naj bo tiho, ker drugače ne morem zbrano delati. Prav tako tudi časovna omejitev povzroča dodaten pritisk.
Posledično sem za isto stvar potreboval več časa, se večkrat skregal in parkrat celo napravo po nepotrebnem uničil (enkrat samo ker sem zafrknil pri ozemljitvi, drugič ker mi je kupec dal napačen podatek).
Prav tako tudi samo odpiranje naprave ne poteka vedno gladko, pogosto poka, ko zvijaš plastiko, da lahko odpreš. Včasih se zlomi kakšen jeziček, pri starih napravah pobere glavico vijaka in potem odžagaš. Ne vzbuja zaupanja.
S časom sem tudi opazil, da je med tistimi, ki so res vztrajali pri opazovanju, kar nekaj takšnih s psihološkimi motnjami, ki jih ne neracionalno strah, da ne bo kakšna komponenta zamenjana (ironično pri konzolah je to zelo težko, saj je vse na matični plošči in glavne komponente med seboj sparjene...procesor+blu-ray+nekaj čipov na matični).
Kadar pa že nekaj rešiš relativno hitro in je prisoten, pa se potem zaplete pri plačilu, saj marsikomu ni jasno, da se plača znanje in kup drugih stvari (med drugim čistilko) in ne 5min časa.
Dolgoletne izkušnje so privedle do tega, da nikomur več ne dovolim prisotnosti, niti ne dovolim kontakta s serviserjem. Edino kar vztrajam je, da skupaj pogledamo kje je težava, oziroma se pred stranko testira napravo. Ponovno, ker prepogosto stranka da napačne informacije o okvari (npr meni ne bere CDjev, dejansko pa se sploh naprava ne vklopi je med pogostimi). Kadar pa se mi zdi nekaj za lase privlečenga, pa mu odstopim TV in mora pokazati okvaro (beri igrati igrice dokler se ne pojavi).
Dobro je tudi vedeti, da vsaj v našem podjetju serviserji niso plačani na koliko zaračunajo za servis, ampak se enostavno pogleda v cenik (samo v vednosti za odprte naprave velja višja tarifa). Tako da ni nobene motivacije, da bi prodajalec več zaračunal, saj od tega nič ne dobi, ali da bi serviser obdržal kakšen del (čeprav morm priznat, da bi imel kakšen SSD od PS5 v svojem PCju:). Kar verjetno velja za večino večjih servisov.
Razumem od kod skrb, ampak servis opravljajo ljudje, eni so boljši, drugi slabši, kdaj imajo boljši dan, kdaj slabši. Ampak če že od začetka greš s pristopom, da bo šlo nekaj narobe in ustvarjaš pritisk, je veliko bolj verjetno, da se bo dejansko nekaj zgodilo. Prav tako imam teorijo, da ljudje, ki so tudi sami nepošteni v življenju, tudi predvidevajo, da so ostali isto.
Dostikrat sem dovolil, da je stranka prisotna pri servisu in prevečkrat obžaloval. Največji problem je ravno psihološki, saj je moteče, da ti nekdo gleda pod roke. Verjetno bi se s časom to spremenilo. Ampak huje je, da večina, ki opazuje, se potem s tabo pogovarja, ker mu je dolgčas. To pa resno ubija. In kolikor bonusa si prodobiš s tem, da mu narediš uslugo, se lahko izjalovi, ko mu na koncu moreš reči, da naj bo tiho, ker drugače ne morem zbrano delati. Prav tako tudi časovna omejitev povzroča dodaten pritisk.
Posledično sem za isto stvar potreboval več časa, se večkrat skregal in parkrat celo napravo po nepotrebnem uničil (enkrat samo ker sem zafrknil pri ozemljitvi, drugič ker mi je kupec dal napačen podatek).
Prav tako tudi samo odpiranje naprave ne poteka vedno gladko, pogosto poka, ko zvijaš plastiko, da lahko odpreš. Včasih se zlomi kakšen jeziček, pri starih napravah pobere glavico vijaka in potem odžagaš. Ne vzbuja zaupanja.
S časom sem tudi opazil, da je med tistimi, ki so res vztrajali pri opazovanju, kar nekaj takšnih s psihološkimi motnjami, ki jih ne neracionalno strah, da ne bo kakšna komponenta zamenjana (ironično pri konzolah je to zelo težko, saj je vse na matični plošči in glavne komponente med seboj sparjene...procesor+blu-ray+nekaj čipov na matični).
Kadar pa že nekaj rešiš relativno hitro in je prisoten, pa se potem zaplete pri plačilu, saj marsikomu ni jasno, da se plača znanje in kup drugih stvari (med drugim čistilko) in ne 5min časa.
Dolgoletne izkušnje so privedle do tega, da nikomur več ne dovolim prisotnosti, niti ne dovolim kontakta s serviserjem. Edino kar vztrajam je, da skupaj pogledamo kje je težava, oziroma se pred stranko testira napravo. Ponovno, ker prepogosto stranka da napačne informacije o okvari (npr meni ne bere CDjev, dejansko pa se sploh naprava ne vklopi je med pogostimi). Kadar pa se mi zdi nekaj za lase privlečenga, pa mu odstopim TV in mora pokazati okvaro (beri igrati igrice dokler se ne pojavi).
Dobro je tudi vedeti, da vsaj v našem podjetju serviserji niso plačani na koliko zaračunajo za servis, ampak se enostavno pogleda v cenik (samo v vednosti za odprte naprave velja višja tarifa). Tako da ni nobene motivacije, da bi prodajalec več zaračunal, saj od tega nič ne dobi, ali da bi serviser obdržal kakšen del (čeprav morm priznat, da bi imel kakšen SSD od PS5 v svojem PCju:). Kar verjetno velja za večino večjih servisov.
Razumem od kod skrb, ampak servis opravljajo ljudje, eni so boljši, drugi slabši, kdaj imajo boljši dan, kdaj slabši. Ampak če že od začetka greš s pristopom, da bo šlo nekaj narobe in ustvarjaš pritisk, je veliko bolj verjetno, da se bo dejansko nekaj zgodilo. Prav tako imam teorijo, da ljudje, ki so tudi sami nepošteni v življenju, tudi predvidevajo, da so ostali isto.
http://www.goblin.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Goblin ()
VeganCyclist ::
VeganCyclist je izjavil:
Sej kle se ne gre sam za avtoservise. Jst sm ze dvakrat dozivu, da je stranka prpelala svojga sina gledat, da se bo kej naucu. En folk res nima mere. Pride po uslugo in potem prcakuje se tecaj zraven. Da jst to pocnem sm mogu 20let hodit v solo, ti bi pa da ti jst med svojim sihtom mal razlagam stvari zarad dolgcajta? Za tvoj entertainment? To je totalna degradacija mojga poklica. OPov mehanik se mi smili v dno duse. Skor bi mu 5e za per nakazal.
Za mehanika si hodil 8 let osnovne sole in boga 3 leta za mahankarja. Tako da furaj misko.
Ti nis se nikol v zivlenju nicesar delal. Za to je ta debata popolnoma brez pomena.
FTad ::
Razlogi so predvsem enostavni zakaj ne smes biti v delavnici in to je tvoja varnost. Vsak servis, ki da kaj na pravila igre, ne bo spuscal stranko v delavnico, ker se je ze ogromnokrat zgodilo, da se je stranka spotaknila, razbila glavo, ji je priletelo kaksno orodje pri odvijanju v glavo, pritekla kaksna tekocina po srajci, copatih, se porezal na kaksnem kosu pleha itn.
Polek tega zakaj bi reskirali, lahko da si inspektor pod krinko (v nemciji je to povsem normalno) in ce bi te spustili v delavnico, bi padla kazen za nekaj tisocakov, torej se ne splaca reskirati.
Drugi razlog je, da ja motis mir in koncentracijo delavca, ampak se vedno je varnost na prvem mestu, ker bo delavec pazil, da te pri odvijanju ne bo z komolcem slucajno v nos, si bo sebi se kaj hujsega naredil.
Tretji razlog je, ce itak nimas pojma sraufat, kaj bi sploh rad videl? Bi sploh prepoznal orginalni del in neorginalni? Ne. Polek tega imajo pooblascenci pogodbe dobaviteljev orginal delov, dvomim da se jim splaca sploh neorginal not devat, ker glih z orginal vec zasluzijo.
Cetrti, ni to zastonj sola za tebe. Ce bi se rad naucil sraufat, sraufaj sam doma.
Popoldanc, pri kateremu bos lahko gledal zraven, ga boli kurac za tvojo varnost pa se neorginalni del ti vgradi tak da sploh ne bos vedel ali je orginal ali ne. Bos glih ti videl na sasiji lezaja al je orginal al ni.
Svasta.
off topic :)
poleg, poleG, POLEG!!!! daj prosim pisi pravilno. Rad berem tvoje objave, edino to me moti :P Sencerly, your grammar nazi ;)
Machete ::
Ta želja po kontroli in nadzoru je tudi pomoje motnja in s takimi imaš itak potencialno same težave, če se da samo obvoz. Težave se rešuje, ko in če nastanejo. To prejudiciranje natega je čisto zgrešena filozofija.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
SeMiNeSanja ::
Pismu, kaj je res toliko napsihiranih ljudi, da se kar skregajo, če jim nekdo preveč 'diha za ovratnik'?
Meni to ni normalno. Nasprotno - za veščega serviserja je malo razširjeni pogovor s stranko idealna priložnost, da ji še kakšno dodatno opremo proda, razloži kaj bi še vse bilo treba postoriti, itd. Skratka, da poleg odigra še vlogo prodajalca. Pa ne tistega, ki vsiljuje nepotrebne reči!
Če te vsaka malenkost zmoti in vrže iz tira, potem me ne boš prepričal, da si 'mojster' v tem kar počneš. Nasprotno - prej bom verjel, da skušaš svoje napake naprtiti prvemu, ki se nahaja v bližini, češ da te je 'zmotil' pri delu.
Ampak še enkrat na začetek: že neštetokrat sem rekel, da je mojster šef v delavnici. Če mu ne paše 'družba' mu jo ne more nihče vsiliti. Enako ko počne stvari, pri katerih obstaja nevarnost za kakršnekoli poškodbe. Pa saj ni debil, da ne bo vedel, kdaj je treba reči, da stopi dva koraka nazaj!
Ravno tako pa tudi presneto hitro preceni, koga tudi slučajno ni za pustiti blizu delavnice.
Če pa že deset let avto voziš k istemu mehaniku, se v tem času presneto dobro poznata in vesta, kaj smeta eden od drugega za pričakovati.
Drugače pa se tudi na 'velikih' servisih ne držijo kot pijanec plota pravila, da nihče nezaposlen ne sme prestopiti praga delavnice. Pravzaprav se tega tudi ni možno držati, saj je kdaj tudi treba kaj pokazati, da bo stranka razumela, da je treba nek del zamenjati, da ne bo čez 3 mesece spet na servisu ali kje za cesto.
Ravno tako v AMZS, ki se ga je izpostavilo, me niso gnali ven iz delavnice, ko so mi 'polnili' klimo.
Ampak bo držalo - mnogi, glede na vaše komentarje, bolje da nikdar ne hodite blizu kakšne delavnice, ker definitivno niste nič v njih izgubili. Samo za boga dajte se nehat vtikat v to, kaj kateri mojster v neki posamezni delavnici odloči. Njegova stvar, njegova odgovornost - ne vaša!
Da pa ni samoumevno, da te spusti v delavnico, sem pa že na začetku povedal.
Meni to ni normalno. Nasprotno - za veščega serviserja je malo razširjeni pogovor s stranko idealna priložnost, da ji še kakšno dodatno opremo proda, razloži kaj bi še vse bilo treba postoriti, itd. Skratka, da poleg odigra še vlogo prodajalca. Pa ne tistega, ki vsiljuje nepotrebne reči!
Če te vsaka malenkost zmoti in vrže iz tira, potem me ne boš prepričal, da si 'mojster' v tem kar počneš. Nasprotno - prej bom verjel, da skušaš svoje napake naprtiti prvemu, ki se nahaja v bližini, češ da te je 'zmotil' pri delu.
Ampak še enkrat na začetek: že neštetokrat sem rekel, da je mojster šef v delavnici. Če mu ne paše 'družba' mu jo ne more nihče vsiliti. Enako ko počne stvari, pri katerih obstaja nevarnost za kakršnekoli poškodbe. Pa saj ni debil, da ne bo vedel, kdaj je treba reči, da stopi dva koraka nazaj!
Ravno tako pa tudi presneto hitro preceni, koga tudi slučajno ni za pustiti blizu delavnice.
Če pa že deset let avto voziš k istemu mehaniku, se v tem času presneto dobro poznata in vesta, kaj smeta eden od drugega za pričakovati.
Drugače pa se tudi na 'velikih' servisih ne držijo kot pijanec plota pravila, da nihče nezaposlen ne sme prestopiti praga delavnice. Pravzaprav se tega tudi ni možno držati, saj je kdaj tudi treba kaj pokazati, da bo stranka razumela, da je treba nek del zamenjati, da ne bo čez 3 mesece spet na servisu ali kje za cesto.
Ravno tako v AMZS, ki se ga je izpostavilo, me niso gnali ven iz delavnice, ko so mi 'polnili' klimo.
Ampak bo držalo - mnogi, glede na vaše komentarje, bolje da nikdar ne hodite blizu kakšne delavnice, ker definitivno niste nič v njih izgubili. Samo za boga dajte se nehat vtikat v to, kaj kateri mojster v neki posamezni delavnici odloči. Njegova stvar, njegova odgovornost - ne vaša!
Da pa ni samoumevno, da te spusti v delavnico, sem pa že na začetku povedal.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Utk ::
No, jaz vem za mehanika, ki je dobil 4 jurje kazni, ker je imel stranko pod avtom. Vaši šalabajzerji naj delajo kar hočejo, na svojo in vašo odgovornost, uradni servis pa tega ne bo delal oz. tega ne moreš zahtevat.
Marsikaj se da, čeprav se ne sme, recimo kupovat škropiv brez tiste izkaznice, pa mi vseeno na pamet na pade, da bi zarad tega nekoga spravljal v probleme, tudi, ali pa še posebej, če ga "poznam", "imam veze", itd. To delajo samo kreteni. Ja, lahko vprašaš, če smeš itd., ampak če ti samo namigne, da spizdi, spizdi. Vaša firbčnost pač ni neka človekova pravica, da bi zarad tega moral nekdo tvegat visoko kazen, službo, itd. Če hočeš gledat avto od spodaj, si sposodi nekje dvigalca ali jarek, pa ga glej cel dan, ne vem kdo ti brani.
So ga dvignili 2 metra v luft ko so ti polnili klimo?
Marsikaj se da, čeprav se ne sme, recimo kupovat škropiv brez tiste izkaznice, pa mi vseeno na pamet na pade, da bi zarad tega nekoga spravljal v probleme, tudi, ali pa še posebej, če ga "poznam", "imam veze", itd. To delajo samo kreteni. Ja, lahko vprašaš, če smeš itd., ampak če ti samo namigne, da spizdi, spizdi. Vaša firbčnost pač ni neka človekova pravica, da bi zarad tega moral nekdo tvegat visoko kazen, službo, itd. Če hočeš gledat avto od spodaj, si sposodi nekje dvigalca ali jarek, pa ga glej cel dan, ne vem kdo ti brani.
me niso gnali ven iz delavnice, ko so mi 'polnili' klimo.
So ga dvignili 2 metra v luft ko so ti polnili klimo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
::
Kaj ima to veze, ali je v 10 letih padel kakšen avto z dvigala, ali ne? Obstaja nevarnost, delavni prostor v delavnici ni za kekce, ki bi radi ljudem gledali čez ramo, kako opravljajo svojo delo. Tam nimaš kaj počet in pika.
Če se postaviš nekam v kot in tiho opazuješ kaj delajo, ne motiš nikogar in tudi v nobeni nevarnosti nisi. Takemu servisu, kjer avti padajo iz dvigal ter razno orodje šiba sem in tja po zraku, pa sam ne bi dal v popravilo niti stare zarjavele posode.
Machete ::
Kaj vam ni jasno, a ste vsi brezposelni? Nihče ne mara, da mu nekdo gleda čez rame in težje se posvetiš delu. Jaz zadnja leta stranki na prijazen način povem, da rabim mir in to je to. Včasih sem diplomatsko dopuščal prisotnost, ampak dlje in več, ko je stranka čebljala zraven, več napak sem naredil. Tudi, če je tiho je moteče. Zato samo hvala in se vidimo, ko se vidimo, med delom pa adijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
IL_DIAVOLO ::
Pravega mojstra ne moti, ce ga kdo gleda kako dela. Ker pravi mojster rad pokaze oz. se pohvali kako se stvarem streze in temu primerno tudi postavi ceno. Noben pa nima rad, ce ga kdo komandira. To je pa nekaj drugega.
Invictus ::
SeMiNeSanja: v avtomehanični je za neukega obiskovalca dejansko precej nevarnosti:
- mast na tleh
- naključni kosi po tleh
- nevarno orodje
- naprave pod napetostjo
- naprave pod visokim tlakom
- itd
Za delo v delavnici in uporabo naprav so njihovi uporabniki - mehaniki - ustrezno usposobljeni, tako da te nevarnosti poznajo in se jim lahko izognejo.
Pojdi na youtube in napiši "tyre explosion" pa boš videl, kaj se zgodi, ko eksplodira navadna pnevmatika.
Tako delavnico s toliko nevarnostmi je treba zapreti, ker ne ustreza standardom varstva pri delu...
Mehaniki izurjeni, daj ne seri. Vsi šparajo pri varstvu pri delu, poleg tega je to folk, ki je komaj naredil osnovno šolo...
In če bi bilo tam toliko nevarnosti, bi nosili varovalno opremo, pa je nihče ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
darkolord ::
Tako delavnico s toliko nevarnostmi je treba zapreti, ker ne ustreza standardom varstva pri delu...Tečaj iz varstva pri delu morajo narediti vsi in ga obnavljati. Tudi naprave morajo znati uporabljati in vedo, kateri deli so lahko nevrni. Dokler so sami, zgoraj naštete stvari pač ne predstavljajo nevarnosti, če se nekdo tam mimo "šeta", je pa drugače. Če ne uporablja zaščitne opreme, je to njegov problem (dokler mu jo delodajalec da na voljo).
Mehaniki izurjeni, daj ne seri. Vsi šparajo pri varstvu pri delu, poleg tega je to folk, ki je komaj naredil osnovno šolo...
In če bi bilo tam toliko nevarnosti, bi nosili varovalno opremo, pa je nihče ne...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
donvito ::
Se mi zdi, da sem nekje bral, da na željo stranke posnamejo delo servisa in si potem lahko to ogleda. Ali je to v tujini ali že pri nas, se pa ne spomnim.
Je pa to veliko bolje, kot, da ti nekdo celoten servis sveti zraven, marsikoga dekoncetrira.
Tja kamor sam vozim avto, ga pripeljem pred vhod salona, od koder potem delavec ali nekdo od osebja prepelje avto v delavnico. Mi pa vse zamenjane dele pripelje v avtu nazaj, tako, da vidim kaj je menjano. In sedeže vedno prekrijejo s folijo, da jih delavci ne zamažejo.
Kot je že nekdo omenil, če te hočejo nategnit, te bodo, pa lahko svetiš zraven celoten čas.
Je pa to veliko bolje, kot, da ti nekdo celoten servis sveti zraven, marsikoga dekoncetrira.
Tja kamor sam vozim avto, ga pripeljem pred vhod salona, od koder potem delavec ali nekdo od osebja prepelje avto v delavnico. Mi pa vse zamenjane dele pripelje v avtu nazaj, tako, da vidim kaj je menjano. In sedeže vedno prekrijejo s folijo, da jih delavci ne zamažejo.
Kot je že nekdo omenil, če te hočejo nategnit, te bodo, pa lahko svetiš zraven celoten čas.
m0LN4r ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa ko bo zidar zidal pri tebi doma, se boš tudi spokal k sosedom, da ti ne bo kaj padlo na glavo?
Kaj pa je z dimnikarjem? Vodoinštalaterjem?.....?
Nehajte bloditi, kot da še nikoli nebi videli mehanične delavnice od blizu.
Res me zanima, kaj bo vaš ojlala 'inšpektor' naredil, ko bom sam menjal gume.
A bo skakal do stropa? Me proglasil za ogroženo vrsto? Bog ne daj, da še olje zamenjam? Bom potem že vojni zločinec?
Nehajte bloditi - pojdite malo ven pa poglejte REALNOST!
Ojoj - eden je iz riti potegnil zakon o varnosti pri delu?
O.k.... kateri člen zdaj govori o tem, da se ne sme vstopiti v delavnico?
Malo nerodno je namreč, da bi ZAKON govoril o takih 'drobnarijah', saj je nemogoče v zakonu razdelati vse variante 'delavnic'. Za to obstajajo pravilniki, ki urejajo posamezna področja! Ampak da bi vedel kateri pravilnik je relevanten, se pa že moraš en malo spoznati v zadeve. Kar se pa tukaj niti eden ne! Vsi samo nekaj na pamet nabijate.
Bullshit na bullshit. Samo ker se vam 'zdi'.
Da noben od vas nič konkretnega ne ve, niti slučajno ni ovira za nabijanje?
Trollanje vam gre izredno dobro od rok!
Ampak ja... glavno da ste prilepili link. S tem je potem že vse 'dokazano'.
V upanju, da nihče ne bo pogledal, kam ta link kaže? Ali kaj ste si mislili?
Kako mi gre na k* to forumsko 'dokazovanje' nekih 'trditev'.
Enkat ljudi posiljujete, da naj lepijo linke, ker baje nič ni res kar govorijo, če ni 'linka'.
Drugič pa greste v nasprotni ekstrem, lepite neke brezvezne linke in potem naj bi bilo s tem vse 'dokazano'. Pa je res?
Aja, 'res' postane potem, ko še malo pribiješ o nekih 'ljubicah v štiklah'?
Tozbe in sankcije padajo prakticno vsak dan. Mogoce ne v kaki mali delavnici bogu za hrbtom. Mi imamo kr nekaj taksnih tozbenih postopkov, zaradi taksnih pametnih strank v teku, nasankala ga je do zdaj vedno stranka, ker imamo itak vse pod kamerami. Sicer ne v avtodelavnici, ampak v normalni trgovini.
Konkretno je zadnji primer to, da je se je sin od stranke brez celade vozil s skuterjem po trgovini, razbil TV za 10 jurjev in otrok svojo glavo na voglu regala.
Stranka je konkretno najebala, pa se razbitega froca mela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Nimam nic proti, se zavedam, da je vedno slabse stanje, ker prakticno jezika ze par let samo se pasivno uporabljam, ampak hvala za opozorilo.Razlogi so predvsem enostavni zakaj ne smes biti v delavnici in to je tvoja varnost. Vsak servis, ki da kaj na pravila igre, ne bo spuscal stranko v delavnico, ker se je ze ogromnokrat zgodilo, da se je stranka spotaknila, razbila glavo, ji je priletelo kaksno orodje pri odvijanju v glavo, pritekla kaksna tekocina po srajci, copatih, se porezal na kaksnem kosu pleha itn.
Polek tega zakaj bi reskirali, lahko da si inspektor pod krinko (v nemciji je to povsem normalno) in ce bi te spustili v delavnico, bi padla kazen za nekaj tisocakov, torej se ne splaca reskirati.
Drugi razlog je, da ja motis mir in koncentracijo delavca, ampak se vedno je varnost na prvem mestu, ker bo delavec pazil, da te pri odvijanju ne bo z komolcem slucajno v nos, si bo sebi se kaj hujsega naredil.
Tretji razlog je, ce itak nimas pojma sraufat, kaj bi sploh rad videl? Bi sploh prepoznal orginalni del in neorginalni? Ne. Polek tega imajo pooblascenci pogodbe dobaviteljev orginal delov, dvomim da se jim splaca sploh neorginal not devat, ker glih z orginal vec zasluzijo.
Cetrti, ni to zastonj sola za tebe. Ce bi se rad naucil sraufat, sraufaj sam doma.
Popoldanc, pri kateremu bos lahko gledal zraven, ga boli kurac za tvojo varnost pa se neorginalni del ti vgradi tak da sploh ne bos vedel ali je orginal ali ne. Bos glih ti videl na sasiji lezaja al je orginal al ni.
Svasta.
off topic :)
poleg, poleG, POLEG!!!! daj prosim pisi pravilno. Rad berem tvoje objave, edino to me moti :P Sencerly, your grammar nazi ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IvoJan ::
je izjavil:
Prisotnost na servisih ni tako nenavadna zadeva. Razlog zanjo pa je to, da kar precej servisov zaračunava dele ali storitve, ki jih ne opravljajo.
Pa vlijejo premalo olja not pri menjavi ali ga celo ne menjajo.
ja, reskirali bojo generalko motorja zaradi 10€ worth of oil, hahahah pa a ste bolani v glavo al kaj?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Machete ::
Ja so ja. Toliko je vreden njihov čas, da bi radi stali zraven, ko nekdo dela rutinski servis njihovih šajtrgah za 4 jurje, ker jim bo dal pol deci olja manj, da si kupi vikend na morju.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
mamstrok ::
Jaz bi samo vprašal, če je kateri od teh brihtnežev,kateri nos tišijo v mehanično delavnico kdaj videl, kako se razleti gedora na pnevmatski pištoli za vijačenje. Šrapneli letijo okoli kot iz granate. Ni treba, da ti avto na glavo pade, je zadosti samo en drobec v očesu firbčne stranke.
D3m ::
Če bi uporabljali "impact" gedore namesto navadnih se to ne bi zgodilo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
IvoJan ::
Jaz bi samo vprašal, če je kateri od teh brihtnežev,kateri nos tišijo v mehanično delavnico kdaj videl, kako se razleti gedora na pnevmatski pištoli za vijačenje. Šrapneli letijo okoli kot iz granate. Ni treba, da ti avto na glavo pade, je zadosti samo en drobec v očesu firbčne stranke.
ali pa vzmet odleti ob menjavi drugace pa se razletijo tudi cisto nove gedore, tako da fanta gor, prosim ne nekaj na pamet ce nimata izkusenj :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
mahoni ::
Utk ::
solatko ::
IL_DIAVOLO - Pravi mojster te bo pustil zraven samo, če ima v popravilu tvoj del pa še to zaradi vljudnosti in, ker se noče prepirat, je pa tudi zanj moteče, verjemi.
Invictus - Ko boš prinesel spričevalo o opravljenem izpitu varstva pri delu, za mojo delavnico in podpisal izjavo, da si seznanjen z vsemi nevarnostmi na območju dela, potem boš lahko prisoten, ker je to zadosti tudi za inšpektorja varstva pri delu.
Sicer si pa mojster, ki ima kakšen razred več in si sam popravljaj, za mehanike je potrebna 3 letna strokovna šola + nekaj let prakse, če hoče pa mojstrski izpit pa še dve leti šole in izpit pred republiško komisijo. Osnovno šolo rabi, da gre lahko v šolo za avtomehanike. In tak podcenjevalni odnos, kot ga imaš ti do drugih, ti privoščim od tistih s katerimi imaš opravka. Lahko te je sram.
Invictus - Ko boš prinesel spričevalo o opravljenem izpitu varstva pri delu, za mojo delavnico in podpisal izjavo, da si seznanjen z vsemi nevarnostmi na območju dela, potem boš lahko prisoten, ker je to zadosti tudi za inšpektorja varstva pri delu.
Sicer si pa mojster, ki ima kakšen razred več in si sam popravljaj, za mehanike je potrebna 3 letna strokovna šola + nekaj let prakse, če hoče pa mojstrski izpit pa še dve leti šole in izpit pred republiško komisijo. Osnovno šolo rabi, da gre lahko v šolo za avtomehanike. In tak podcenjevalni odnos, kot ga imaš ti do drugih, ti privoščim od tistih s katerimi imaš opravka. Lahko te je sram.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Nima veze ali je ali ni, ali je nevarnost visoka ali nizka, lahko se zgodi najbolj banalna stvar ever, ki si sploh ne mislis, da se lahko, dovolj je ce se kaj zgodi 1x na 5 let ali 1x od 10.000 strank, odskodnine, tozbe so lahko nekaj tisocakov odvisno od tega kaj se zgodi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mahoni ::
O mater keri komplikatorji ste eni. Kot bi vstopal v Cernobil in ne v eno mizerno delavnico.
m0LN4r ::
Ja in v mizerni delavnici je enmu spodrsnilo in si razbil zobe, seveda dodatnega zavarovanja za zobe pa ni imel. Je pa potem seveda bil celi pameten in sel tozit delavnico, da so oni krivi.
Ravno zaradi taksnih strank se to ne dela, ker ne ves ali je nesramen idiot ali samo idiot.
PS:
Zivimo v cajtih, kjer ljudje na cesti pred avte skacejo. Tebi se sploh ne sanja, cesa vse so ljudje zmozni. Delas z premalo problematicnimi strankami.
Ravno zaradi taksnih strank se to ne dela, ker ne ves ali je nesramen idiot ali samo idiot.
PS:
Zivimo v cajtih, kjer ljudje na cesti pred avte skacejo. Tebi se sploh ne sanja, cesa vse so ljudje zmozni. Delas z premalo problematicnimi strankami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Sicer si pa mojster, ki ima kakšen razred več in si sam popravljaj, za mehanike je potrebna 3 letna strokovna šola + nekaj let prakse, če hoče pa mojstrski izpit pa še dve leti šole in izpit pred republiško komisijo.
Ja, če živiš v 19. stoletju, je še zmeraj tako.
FTad ::
Ja in v mizerni delavnici je enmu spodrsnilo in si razbil zobe, seveda dodatnega zavarovanja za zobe pa ni imel. Je pa potem seveda bil celi pameten in sel tozit delavnico, da so oni krivi.
Ravno zaradi taksnih strank se to ne dela, ker ne ves ali je nesramen idiot ali samo idiot.
PS:
Zivimo v cajtih, kjer ljudje na cesti pred avte skacejo. Tebi se sploh ne sanja, cesa vse so ljudje zmozni. Delas z premalo problematicnimi strankami.
V Ameriki bi verjetno iztozil vec, kot je cela firma vredna in bi sel lastnik v bankrot. Tam se da vsako bedarijo tozit.
solatko ::
Utk - Si pa razložil, kako je danes, predvsem kaj rabiš, da začneš šraufat avto in ga tudi popraviš, ne samo razkoplješ - naštej vso proceduro za naziv avtomehanik.
Delo krepa človeka
zmaugy ::
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Da ne bi nekaj v tri dni.
Avtomehaniki imajo zasčitna sredstva. A boste vi in vaše ljubice v štiklih in s pederušami gledali zraven, lezli v kanal, bili pod avtom ipd. Dajte se nehat smešit.
Dejstvo je, da brez osnovnih zaščitnih sredstev ne smeš delat/biti zraven, ker se ti lahko kaj zgodi, te kaj pošprica ipd.
Nikoli niste delali, zato nimate najmanjšega pojma, kako se zadeve dela in kaj vse se lahko zgodi.
Če bi jaz bil serviser, bi mi ključ zdrsnil, ter zadel stranko. Prav tako bi se mi olje polilo ravno po njem. Ali pa bi ob uporabi spreja za mazanje po pomoti špricnil vanj.
Čudno, da kleparjem in ličarjem ne stojite za vratom, a tam te pa more nategnit?
A veš kaj, čas bi že bil, da se ti nehaš tukaj napihovat in repenčit. Nekateri smo kdaj že kaj sami naredili in najmanj kar lahko vidim, če sem zraven, je to, če je dovolj dolgo čakal, da je vse staro olje steklo ven in če je nalil v motor novo olje (in dejansko zamenjal filter). Enako za filter zraka in kabine. Pa mi ni treba biti en meter stran od avta, da to vidim.
Ko se mi je še dalo in sem sam menjal olje na avtu, je proti koncu intervala bilo olje vedno manj bogo videt, kot če sem ga menjal na servisu in nisem bil zraven.
Tudi kakšna menjava filtra kabine se verjetno kdaj preskoči in kljub temu zaračuna. Ne rabim imeti mehanikarske akademije znanosti in umetnosti za to končane, da to lahko nadziram.
Sam sem mladost v kar nekem znatnem času preživel v garaži s fotrom, ki je popoldne na domačem kanalu popravljal avte, tako da generalno lahko stojim zraven, ne bom napoti in bom lahko ocenil, če so klasična mehanikarska dela opravljena ok, tako da ne sodi drugih po sebi.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Mato989 ::
Mene samo zanima če tisti ki hočete bit zraven na servisu svojega avta, hočete bit tudi zraven v operacijski ko operirajo vašega sorodnika? Ker logika je ista!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
darkolord ::
Ne, ni ista logika.
- V operacijski dvorani se gre za življenje, tukaj pa za šraufanje pleha.
- Dohtar te bo težko opeharil tako kot te lahko (in dejansko počno) mehanik (bo samo malo rezal pa nič naredil? bo za transfuzijo uporabil pretečeno kri? bo servisiral ledvice namesto srca? bo še malo porezal tu in tam, da lahko več zaračuna?)
- Tega, kar počne kirurg, ne moreš početi sam; kar počne mehanik, pa v veliki meri lahko
- V operacijski dvorani se gre za življenje, tukaj pa za šraufanje pleha.
- Dohtar te bo težko opeharil tako kot te lahko (in dejansko počno) mehanik (bo samo malo rezal pa nič naredil? bo za transfuzijo uporabil pretečeno kri? bo servisiral ledvice namesto srca? bo še malo porezal tu in tam, da lahko več zaračuna?)
- Tega, kar počne kirurg, ne moreš početi sam; kar počne mehanik, pa v veliki meri lahko
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
zmaugy ::
O pizda, ker sem ogromnokrat sam menjal olje, prešmirglal pol kabine tovornjaka in še kakšnega osebnega avta, pomagal izzračevati zavore, variti različne stvari etc. ..., sem postal doktor avtomehanikarskih znanosti. Aja, ne, avtomehanik je poklic s triletno poklicno šolo in ne tako kot zdravnik z medicinskim faksom plus specializacijo za kirurga...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
SeMiNeSanja ::
Sam res.... eni enačijo delavnico z bojiščem.
Res čudno, da še nikoli v življenjem nisem videl avtomehanika z čelado na glavi.
Glede na opisane grožnje, ki prežijo na mehanike, bi morali malodane v oklepu šraufat, tako kot oni, ki razstavljajo mine in bombe.
Pa kar gedore letijo po garažah, pa vzmeti?
Kakšne vzmeti? Včasih smo v naši garaži menjavali amortizerje. A ne moreš verjeti - čeprav nismo bili 'diplomirani avtomehaniki', nam nikoli ni letela kakšna vzmet okoli ušes. Tako da se lahko samo sprašujem, s kakimi šalabajzerji imate to opravka, da letijo vzmeti po delavnicah, gedore padajo z neba, celo avtomobili padajo v kanale ali z dvigal. Pa eksplozije ste tudi omenjali...
Nisem vedel, da po novem avtomehaničarstvo spada med poklice z najvišjo stopnjo tveganja.
No, če si cepec z dvema levima rokama in pametjo vrabca, potem je nevarno tudi če greš na WC. Lahko se namreč userješ mimo školjke, stopiš na kupček, spodrsneš in si razbiješ betico na školjki.
Ali za to zadošča že, da si povprečen milenijc?
Res čudno, da še nikoli v življenjem nisem videl avtomehanika z čelado na glavi.
Glede na opisane grožnje, ki prežijo na mehanike, bi morali malodane v oklepu šraufat, tako kot oni, ki razstavljajo mine in bombe.
Pa kar gedore letijo po garažah, pa vzmeti?
Kakšne vzmeti? Včasih smo v naši garaži menjavali amortizerje. A ne moreš verjeti - čeprav nismo bili 'diplomirani avtomehaniki', nam nikoli ni letela kakšna vzmet okoli ušes. Tako da se lahko samo sprašujem, s kakimi šalabajzerji imate to opravka, da letijo vzmeti po delavnicah, gedore padajo z neba, celo avtomobili padajo v kanale ali z dvigal. Pa eksplozije ste tudi omenjali...
Nisem vedel, da po novem avtomehaničarstvo spada med poklice z najvišjo stopnjo tveganja.
No, če si cepec z dvema levima rokama in pametjo vrabca, potem je nevarno tudi če greš na WC. Lahko se namreč userješ mimo školjke, stopiš na kupček, spodrsneš in si razbiješ betico na školjki.
Ali za to zadošča že, da si povprečen milenijc?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Mato989 ::
Ne, ni ista logika.
- V operacijski dvorani se gre za življenje, tukaj pa za šraufanje pleha.
- Dohtar te bo težko opeharil tako kot te lahko (in dejansko počno) mehanik (bo samo malo rezal pa nič naredil? bo za transfuzijo uporabil pretečeno kri? bo servisiral ledvice namesto srca? bo še malo porezal tu in tam, da lahko več zaračuna?)
- Tega, kar počne kirurg, ne moreš početi sam; kar počne mehanik, pa v veliki meri lahko
Torej hočeš rečt, da dohtar ne more nič zajebat ko te ni zraven in to povzroči smrt živega bitja?
Kaj bolj boli, če te opeharijo za tvojega froca ki umre na kirurški mizi ker dohtar zajebe, ali avtomehanik ki vkrade pol litra olja =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
pol3ni ::
Da opišem moj primer res da je že star cca 20 let.In takrat me tudi ni še nobeden podil iz delavnice
Peljem avto na uradni servis menjava olja,filtrov itd.Omenim še težavo z zavorami spredaj desno.Bomo pogledali ni problema.Spustijo olje iz motorja menjajo filter nato se lotijo zavor.Aha nekaj šteka bomo očistili pa zavorni disk bo treba poglihat.Prinesejo pripravo jo montirajo na disk zaženejo motor in gremo poglihat disk.Motor pa še vedno brez olja.Zadevo pregledajo mehanik oceni da še ni ok.Ponovimo še enkrat pravi.Vžge zopet avto nakar pa se le oglasim tam v kotu,a ne bi bilo dobro da prej nalijejo olje v motor.mehanik je samo spremenil barvo in hitel ugasnit avto.
Večkrat sem se vprašal kaj bi se zgodilo ,če me ne bi bilo zraven.Ali bi mi povedali kaj se je zgodilo ali ne.Verjetno ne.Mehanik ki mi je servisiral avto je samo prosil če je možno da ne povem šefu in da imam ta in še naslednji servis gratis.Pač še vedno pravim kdor dela tudi greši,res pa me zanima če bi mi povedali.
Peljem avto na uradni servis menjava olja,filtrov itd.Omenim še težavo z zavorami spredaj desno.Bomo pogledali ni problema.Spustijo olje iz motorja menjajo filter nato se lotijo zavor.Aha nekaj šteka bomo očistili pa zavorni disk bo treba poglihat.Prinesejo pripravo jo montirajo na disk zaženejo motor in gremo poglihat disk.Motor pa še vedno brez olja.Zadevo pregledajo mehanik oceni da še ni ok.Ponovimo še enkrat pravi.Vžge zopet avto nakar pa se le oglasim tam v kotu,a ne bi bilo dobro da prej nalijejo olje v motor.mehanik je samo spremenil barvo in hitel ugasnit avto.
Večkrat sem se vprašal kaj bi se zgodilo ,če me ne bi bilo zraven.Ali bi mi povedali kaj se je zgodilo ali ne.Verjetno ne.Mehanik ki mi je servisiral avto je samo prosil če je možno da ne povem šefu in da imam ta in še naslednji servis gratis.Pač še vedno pravim kdor dela tudi greši,res pa me zanima če bi mi povedali.
blackbfm ::
Sam res.... eni enačijo delavnico z bojiščem.
Res čudno, da še nikoli v življenjem nisem videl avtomehanika z čelado na glavi.
Glede na opisane grožnje, ki prežijo na mehanike, bi morali malodane v oklepu šraufat, tako kot oni, ki razstavljajo mine in bombe.
Dejansko gre res za nevarno okolje. Okoli podvozja in motorja ni nič s čimer bi želel normalen človek prit v stik, sploh pa ne brez zaščite. Ja vem, imaš oldschool mehanike ki so mastni do komolcev pa jim "nič ni", ampak to je slaba praksa..
K0l1br1 ::
Res je, okrog avta rabiš sam še enga pacienta, ki misli, da se ne more nič zgoditi. Potem pa ups, nisem vedel.
Pa pol je takih, ki očitno vsako priliko rabijo, da drugega okrog prinesejo, potem pa itak mehanika ne zmorejo samega pustiti. Sami po sebi sodijo, genijalci.
Pa pol je takih, ki očitno vsako priliko rabijo, da drugega okrog prinesejo, potem pa itak mehanika ne zmorejo samega pustiti. Sami po sebi sodijo, genijalci.
SeMiNeSanja ::
Počasi se resno začenjam spraševati, kako lahko smrkavca po končani osnovni šoli spustijo v delavnico, kjer naj preži toliko strašnih nevarnosti. Menda kdo ne misli, da se bodoči mehaniki samo teoretično učijo šraufat in nikoli ne vidijo delavnice od vznotraj?
Čudno, da se mehaniki še niso spuntali, da hočejo podoben dodatek kot vojaki, ko gredo na misijo v krizno območje!
Ljudje božji, pa vi sploh še dojemate kakšne bedarije pišete?
Čudno, da se mehaniki še niso spuntali, da hočejo podoben dodatek kot vojaki, ko gredo na misijo v krizno območje!
Ljudje božji, pa vi sploh še dojemate kakšne bedarije pišete?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
mahoni ::
Mene samo zanima če tisti ki hočete bit zraven na servisu svojega avta, hočete bit tudi zraven v operacijski ko operirajo vašega sorodnika? Ker logika je ista!
Jadan ti i tvoja logika. Bejz v jamo nazaj!
SeMiNeSanja je izjavil:
Ljudje božji, pa vi sploh še dojemate kakšne bedarije pišete?
Samoizolacija je pustila posledice. Dejansko hujse kot sama korona.
Večkrat sem se vprašal kaj bi se zgodilo ,če me ne bi bilo zraven.Ali bi mi povedali kaj se je zgodilo ali ne.Verjetno ne.Mehanik ki mi je servisiral avto je samo prosil če je možno da ne povem šefu in da imam ta in še naslednji servis gratis.Pač še vedno pravim kdor dela tudi greši,res pa me zanima če bi mi povedali.
Seveda bi ti povedali. Kako si lahko sploh kaj drugace mislis?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 36086 (18649) | bbbbbb2015 |
» | Oderuški predračuni za servis vozila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25038 (14514) | KTM_ |
» | servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11587 (9043) | Mato989 |
» | Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35764 (27306) | Glugy |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 73007 (46951) | D3m |