» »

Prisotnost ob servisu mojega vozila neobičajno pričakovanje?

Prisotnost ob servisu mojega vozila neobičajno pričakovanje?

zmaugy ::

starfotr je izjavil:

Čakaj, hočeš reči, da bi morali biti vijaki po 3 letih že vidno obrabljeni?

Po 3 letih morajo biti vijaki kot novi.

To, da na uradni servis neseš svoje dele (zato, da "prihraniš") je pa višek debilnosti.

...do tuje lastnine obnašati spoštljivo in profesionalno.


Nič kaj profesionalno ni to, da si ti prisoten pri posegu v avto. In pričakuješ, da se bodo oni obnašali profesionalno, tebi se pa ni treba?


A ker je en starfoter to rekel? A to si direkt iz riti potegnil?

mahoni je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@kuvanasarma:

Vsi, ki ne napišemo imena servisov, se nam ne da zajebavati s kakšnimi tožbami. In logično tudi vsake toliko hočemo biti zraven, ko se avto servisira - iz istega razloga.
Ampak cenim, da si napisal firme in se s tem izpostavil za dobro vseh nas ostalih.

Najprej vas nategujejo po dolgem in pocez, na koncu se jih pa se bojite v medije izpostaviti. Ofce. Kar naj vas nategujejo se naprej.


Jaz jim dam na svoj način vedeti, da se ne pustim jebat. To je tako kot pri vratih in vlomilcih. Protivlomnih se ne lotijo, ker je drugih, ki so bolj boga, v izobilju zraven. Zakaj bi se oni zajebavali z mano, če lahko nategnejo sto drugih, ki bojo to tiho požrli?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

starfotr ::

Vijaki pri zračnem filtru so barvani?

In novemu vijaku se nič ne pozna? V tovarni so ga pa kako vstavili v luknjo, da se nič ne pozna? So glavo vijaka lubricirali s tekočino od vlaženja devic?

Vijak lahko ti 20x odvijačiš in privijačiš in se mu ne sme nič poznat. Seveda moraš imeti pravi izvijač, 99 % tu ne loči med PZ in PH.

zmaugy ::

Evo, kako so servisersko mafijo razkrinkali v Kanadi:



Serviserju je treba zaupati, beee beeee....
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

kuvanasarma ::

Sej lahko samo imena servisov poveste kjer ste imeli slabo izkušnjo.

Za Avtotehno Vis računov nimam več ker sem avto prodal, za Citroen Kranj ga pa še imam, tako da kar lepo vabljeni.

Pa verjetno nisem edini ki so ga tako nategnili z obrazložitvijo da se servis dela na "opcijsko" na 20kkm razen če si trgovski potnik da nebi bil 2x pri njih.
Na "srečo" sem imel na prvi servis 50% popusta tako da je pač avto šel tja...


Še ena cvetka je Kia Črešnik Medvode.
2x je bil avto pri njih ker je nekaj "ružilo" pri mašini.
Pogruntali nič, rekli pripeljite avto ko vas bo motilo pa bomo dali nadomestnega.
Ko smo se probali dogovorit za nadomestnega pa drkanje od vodje servisa da majo nadomestne zasedene in da če čem naj pripeljem, če ne pa ne.
Dodaten plus da mi še niti servisne niso potrdili, čeprav jo moraš oddat pri prijavi na servis...
Pol mi pa še gospa reče da ona res ne more vedet kaj so mi njeni zaposleni obljubljali in da ona ni odgovorna za to..

KMAG je avto pregledal in v sklopu garancije menja (avto je še tam) en cel kup jermenov in ne vem še česa, pa še nadomestni avto imam..

Zgodovina sprememb…

TehDucky ::

Tudi jaz sem hotel biti pri enem serviserju zraven, ker mi je vedno rekel, da je avto zrihtan za 1h. Pa me je vedno zapeljal do bližnjega kafiča, on je pa skočil po robo. Servis je bil sicer ugoden, circa 50eur, samo ko je moj avto videl od sodelavca kolega, ki je avto pogledal v nulo, je rekel, tale avto pa že dolg ni videl mehanika od blizu.
Črno olje, filter, kot da ni bil menjan že 5 let.
No ta serviser mi potem za okoli 70-80 eur dela male servise, vse dele, ki jih menja jih da na mizo, razloži, zakaj je nek ekstra del menjal, pove kaj sledi naslednjim servisom.
Recimo 2 dni nazaj je bil servis na 120kkm ampak 14 let star avto, je menjal svečke pa filtre in olje, sem dal 110 eur za 1.6 atmosferca. Je rekel, da zobati jermen še ni naredil toliko kilometrov, da bi bil primeren za menjavo, je pa že zelo star in priporoča menjavo v kolikor bom avto še imel nekaj časa. In da nima orodja trenutno za odmontirat te gredi, da če se odločim mu prej sporočim, da ga kupi.

Enkrat sem tudi enemu serviserju pustil avto, da mi zamenja gume. Se zmeniva za točno določen model gum (Continental), bi me prišle 280 eur, pa naj še mali servis zraven naredi. Pridem po avto, mi reče 400 eur, gor je dal Falken gume, tastarih gum pa nisem imel v prtljažniku. No potem sem ga moral malo manj kot nafehtat, da mi jih je vrnil. Računa pa tudi nisem videl, kljub temu, da dela na uradnem servisu.

zmaugy ::

In še en video o "poštenih" mehanikih v Kanadi:

Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Vijaki pri zračnem filtru so barvani?

Moji so lepi črni, komot jih pa spraskam na sivo.

In novemu vijaku se nič ne pozna? V tovarni so ga pa kako vstavili v luknjo, da se nič ne pozna? So glavo vijaka lubricirali s tekočino od vlaženja devic?

Ne, je dovolj, da imajo eno orodje za točno tisto stvar, lepo očiščeno. V delavnici v praksi se pač vzame kar imaš pri roki. Nimajo posebnega nastavka samo za tvoj filter šraufat, brez skrbi.

Vijak lahko ti 20x odvijačiš in privijačiš in se mu ne sme nič poznat. Seveda moraš imeti pravi izvijač, 99 % tu ne loči med PZ in PH.

Lahko ga, ampak v praksi ga ne nihče.

Zimonem ::

Utk je izjavil:

Vijaki pri zračnem filtru so barvani?

Moji so lepi črni, komot jih pa spraskam na sivo.

In novemu vijaku se nič ne pozna? V tovarni so ga pa kako vstavili v luknjo, da se nič ne pozna? So glavo vijaka lubricirali s tekočino od vlaženja devic?

Ne, je dovolj, da imajo eno orodje za točno tisto stvar, lepo očiščeno. V delavnici v praksi se pač vzame kar imaš pri roki. Nimajo posebnega nastavka samo za tvoj filter šraufat, brez skrbi.

Vijak lahko ti 20x odvijačiš in privijačiš in se mu ne sme nič poznat. Seveda moraš imeti pravi izvijač, 99 % tu ne loči med PZ in PH.

Lahko ga, ampak v praksi ga ne nihče.

Uradni servisi danes imajo ves orodje. Se nikomur ne da zajebavat z polizdelki. Če se kaj izgubi polomi se pa nadomesti ob naslednjem obisku trgovskega potnika. Težje je pri splošnih servisih kjer se pa z orodji včasih improvizira saj ne morejo imeti vsega na zalogi.

zmaugy ::

Sem se letos enkrat malo zanimal za električni avto in imaš ravno tako servis na eno leto ali 30000 km. Zamenjajo filter kabine in opravijo “pregled vozila”. 80 EUR. Ne bojo se odpovedali modelu “naročnine”, čeprav morda za to ni potrebe ali pa je manjša. Rabijo cash flow od storitev.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

starfotr ::

Električni avto ti lahko vse uredi vulkanizer.

Kabinski filter in gume, to je to.

Utk ::

Uradni servisi danes imajo ves orodje. Se nikomur ne da zajebavat z polizdelki.

Za vsak predalček odpret nimajo svojega orodja. To bi bilo neumno.

zmaugy ::

starfotr je izjavil:

Električni avto ti lahko vse uredi vulkanizer.

Kabinski filter in gume, to je to.


Če hočeš imeti servisno knjigo, bo verjetno težka na ta način.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

stara mama ::

zmaugy je izjavil:


Če hočeš imeti servisno knjigo, bo verjetno težka na ta način.

In kaj ti pri električnem avtu pomeni servisna knjiga?
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Očitno ti tudi pri dizlu nič ne pomeni, če nisi osebno zraven stal ko so delali...

darkolord ::

Kateri servisi točno so nategunski ne sodi ravno v to temo, čeprav je s tem povezano.

solatko ::

Kar se tiče rezervnih delov, se pa zna zgodit, da te pridejo dražje, če jih nabaviš sam, saj ima večina mehanikov in servisev kar dober rabat pri delih. Sem bil na začetku vozniške kariere pameten, pa sem zavorne diske nabavil privat v Avstriji, seveda ponaredek. Ko sem pripeljal k mehaniku, mu dam dele, olje, zavorno olje in filtre. Ko je končal, mi je čisto tako omenil (našel je račun v vrečki z deli), če bi ti jaz zrihtal dele in vse ostalo, bi prišparal dobrih 150DEM pa še deli bi bili original za prvo vgradnjo.
Od takrat naprej, ne kupim nič, vedno, ko mi da račun, pogledam na netu za cene delov in se mi še ni zgodilo, da bi dobil ceneje (tudi on zna pogledat na net in, če mu hoče kdo prodati dražje, mu pove za kakšno ceno dobi drugje in mu ceno po navadi izenači ali pa naroči po netu).

Drugo pa je, kaj potem servisi počnejo z vami. Zato pravim, da je naš interes imeti dobre in poštene servise, zato lumpe takoj na net, v opozorilo pametnimi voznikom.

Vemo da nekateri še vedno naročajo računalniške dele pri firmi, ki ima na S-T kar zajetno temo o tem, kako nategujejo kupce.

darkolord - V vsaki trgovini, servisu, gostilni, kjer imam probleme, jim povem, da so naslednji dan na netu z vsemi podatki in opisom nepravilnosti z dokazi - kopije raunov, zahtevkov,..... in to tudi veselo počnem, sicer redko, ker ne vem ali imam srečo ali kaj, nimam veliko slabih izkušenj v življenju, včasih pa kakšen le proba.
Ko niste zadovoljni zagrozit z objavo, če to ne pomaga, dejansko tudi objavit, s polnimi podatki lumpa, potem pa naj toži za poslovno škodo. Do sedaj mi je samo en vulkanizer zagrozil s tožbo pa se je pravi čas premislil, ko sem mu razložil, da imam vse papirje lepo arhivirane. Promet mu je po objavi na avtoforumu krepko padel, tako, da je delavnico zaprl, čez nekaj mesecev pa dal v najem fantu, ki pa ve kako je potrebno delat s strankami.
Delo krepa človeka

jocoj ::

Slabo ti to gledaš po netu. Še nisem naletel na del (original ali ne), ki ne bi bil na netu cenejši, kot na servisu. Res je, da imam popoldanc konkreten popust pri lokalnem dilerju delov, vendar ti jih gladko računa po redni ceni, ali če je dobre volje celo prizna 10% popusta ne dele, ki jih je sam nabavi za 30-50% ceneje.

K0l1br1 ::

zmaugy je izjavil:

In ultimativno odiranje je, če mastno zaračunaš in ne narediš tega, kar si zaračunal.

Spet sodiš po sebi. Večina zagotovo ni takih.

jocoj ::

Jaz peljem vse avte (v garanciji ali ne) na redne servise na AMZS že mnogo let. Cena servisne ure je ugodna. Dele kupim večinoma sam. Mojstrom zaupam, ker so stari mački in navsezadnje bi lahko tudi vsakič stal par metrov stran in opazoval, če bi se mi ljubilo, ampak grem raje v bližnji lokal na pivo ali dve. Še nikoli nisem imel kakšnih problemov. Res, da avto po servisu ni opran, sem ter tja je kakšen masten madež, ker so mojstri črni kot dimnikarji, ampak delo je odlično opravljeno in cena je 1/3 ali manj kot na uradnem servisu.

mahoni ::

jocoj je izjavil:

Jaz peljem vse avte (v garanciji ali ne) na redne servise na AMZS že mnogo let. Cena servisne ure je ugodna. Dele kupim večinoma sam. Mojstrom zaupam, ker so stari mački in navsezadnje bi lahko tudi vsakič stal par metrov stran in opazoval, če bi se mi ljubilo, ampak grem raje v bližnji lokal na pivo ali dve. Še nikoli nisem imel kakšnih problemov. Res, da avto po servisu ni opran, sem ter tja je kakšen masten madež, ker so mojstri črni kot dimnikarji, ampak delo je odlično opravljeno in cena je 1/3 ali manj kot na uradnem servisu.

In potem pijan odpeljes avtomobil domov. Bravo.

jocoj ::

Pri svojih 120kg in dveh metrih bi težko bil pijan po piru ali dveh, se ti ne zdi? Zdaj po vročini to izpari, preden vstanem od mize.:))

solatko ::

jocoj - Meni so avto veliko servisirali na centru strokovnih šol za Bežigradom, dokler smo imeli klasični vajeniški način šolanja, potem pa mi je direktor delavnic dejal, da nimajo več vajencev, ki bi bili sposobni v II.-em letniku narediti generalno, saj jih z usmerjenim izobraževanjem, dobijo v delavnico samo za en mesec v letniku in v glavnem delajo na vozilih, ki niso več za v promet.

Od takrat naprej mi vse avte servisira moj mehanik.

Meni jih računa po ceni, kot jih dobi on. Tudi jaz mu servisiram računalnike pa mu dele računam po ceni za kakršno jih dobim jaz in tudi strankam sem računal tako, saj sem priložil original račun, s katerim so lahko pozneje uveljavljali garancijo. Tudi Funtech dela samo s 5%-no maržo.
Delo krepa človeka

pirat ::

Utk je izjavil:

Očitno ti tudi pri dizlu nič ne pomeni, če nisi osebno zraven stal ko so delali...

Ja, ampak to je tvoja servisna knjiga.
Nekateri bodo rabljeni avto ocitno kupili samo ce bo servisna knjiga potrjena na servisu kjer bodo oni ze vnaprej zraven :))
Mene prav preseneca, kako imajo vedno eni in isti tovrstne tezave. Dezurni ljubitelj subarujev tukaj se predstavlja kot najvecji poznavalec avtov, potem pa mu lastna tasca (bi clovek mislil da pozna njegove bogate izkusnje iz avto sveta) pelje avto na servis, brez da bi mu to sploh omenila.
Ali pa ravno zato, ker ga dobro pozna :))

zmaugy ::

stara mama je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Če hočeš imeti servisno knjigo, bo verjetno težka na ta način.

In kaj ti pri električnem avtu pomeni servisna knjiga?

Lažjo prodajo rabljenega avta in garancijo.

K0l1br1 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

In ultimativno odiranje je, če mastno zaračunaš in ne narediš tega, kar si zaračunal.

Spet sodiš po sebi. Večina zagotovo ni takih.

Ah, še en serviser, ki se je čutil osebno napadenega?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

SeMiNeSanja ::

jocoj je izjavil:

Slabo ti to gledaš po netu. Še nisem naletel na del (original ali ne), ki ne bi bil na netu cenejši, kot na servisu. Res je, da imam popoldanc konkreten popust pri lokalnem dilerju delov, vendar ti jih gladko računa po redni ceni, ali če je dobre volje celo prizna 10% popusta ne dele, ki jih je sam nabavi za 30-50% ceneje.

Meni je zadnjič serviser celo napisal kodo originalnega dela in naročil, da naj mu pošljem link, če kaj ugodnega najdem, da preveri, če je pravi rezervni del.

Zna se tudi zgoditi, da sicer dobiš pravi del - potem pa manjka kakšen 'dodatek' ki je pri originalu v kompletu, v ceneni varianti ga moraš pa posebej dokupiti.

Poleg tega je serviser rekel, da pride rezervni del 70€. Pri iskanju po internetu se je izkazalo, da se v 95% primerov cena giblje točno tam okoli tega zneska. Toda ko dodaš še poštnino, si se pa že nasmolil.

Za isti rezervni del se je našla tudi varianta za 50€. Toda če ji dodam poštnino sem na istem, kot mi je serviser ponujal. Poleg trga se na koncu še sprašuješ, če je tisti del res enake kakovosti, kakor večina, ki je za 20€ dražja.

Torej predenj za isti denar privlečem rezervni del, ki na koncu morda ni kompleten ali celo slabše kakovosti, raje verjamem serviserju, da bo praktično za isti denar priskrbel del, za katerega bo sam jamčil, da je 'optimalen'.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

zmaugy ::

solatko je izjavil:

jocoj - Meni so avto veliko servisirali na centru strokovnih šol za Bežigradom, dokler smo imeli klasični vajeniški način šolanja, potem pa mi je direktor delavnic dejal, da nimajo več vajencev, ki bi bili sposobni v II.-em letniku narediti generalno, saj jih z usmerjenim izobraževanjem, dobijo v delavnico samo za en mesec v letniku in v glavnem delajo na vozilih, ki niso več za v promet.

Od takrat naprej mi vse avte servisira moj mehanik.

Meni jih računa po ceni, kot jih dobi on. Tudi jaz mu servisiram računalnike pa mu dele računam po ceni za kakršno jih dobim jaz in tudi strankam sem računal tako, saj sem priložil original račun, s katerim so lahko pozneje uveljavljali garancijo. Tudi Funtech dela samo s 5%-no maržo.


No, pa smo pojasnili zagonetko tvojih poceni delov. Zdaj si samo vsak lastnik avta še najde eno področje, kjer bo kompenziral s serviserjem in smo zmagali...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

solatko ::

zmaugy - Nič nisem na boljšem, jaz njemu računam svoje delo in dele, on meni njegaovo in dele. Cena delov je za stranko enaka, po kateri jih dobim jaz, saj ob računu, priložim tudi račune za dele. Služi se z delom, ne s preprodajo rezervnih delov, saj bi v tem primeru, raje odprl trgovino in ne servis.
Delo krepa človeka

jocoj ::

SeMiNeSanja je izjavil:

jocoj je izjavil:

Slabo ti to gledaš po netu. Še nisem naletel na del (original ali ne), ki ne bi bil na netu cenejši, kot na servisu. Res je, da imam popoldanc konkreten popust pri lokalnem dilerju delov, vendar ti jih gladko računa po redni ceni, ali če je dobre volje celo prizna 10% popusta ne dele, ki jih je sam nabavi za 30-50% ceneje.

Meni je zadnjič serviser celo napisal kodo originalnega dela in naročil, da naj mu pošljem link, če kaj ugodnega najdem, da preveri, če je pravi rezervni del.

Zna se tudi zgoditi, da sicer dobiš pravi del - potem pa manjka kakšen 'dodatek' ki je pri originalu v kompletu, v ceneni varianti ga moraš pa posebej dokupiti.

Poleg tega je serviser rekel, da pride rezervni del 70€. Pri iskanju po internetu se je izkazalo, da se v 95% primerov cena giblje točno tam okoli tega zneska. Toda ko dodaš še poštnino, si se pa že nasmolil.

Za isti rezervni del se je našla tudi varianta za 50€. Toda če ji dodam poštnino sem na istem, kot mi je serviser ponujal. Poleg trga se na koncu še sprašuješ, če je tisti del res enake kakovosti, kakor večina, ki je za 20€ dražja.

Torej predenj za isti denar privlečem rezervni del, ki na koncu morda ni kompleten ali celo slabše kakovosti, raje verjamem serviserju, da bo praktično za isti denar priskrbel del, za katerega bo sam jamčil, da je 'optimalen'.
V mislih sem bolj imel potrošni material za redne servise in ne dele za popravilo napak. Torej olje, filtre, zavore, jermene, aku... tu je razlika lahko ogromna.

#000000 ::

Jest kjer ne morem bit poleg avta ko ga delajo, tja ne peljem, enostavno so ratali lopovi, prineseš ali plačaš olje TOP klase, pa ti ga ne bodo dali, ker bo uni vajenc vzel za svoj avto, al pa če imaš res nesrečo ti ga sploh ne bodo menjali, oz, spustili ven dva litra in nalili neko brozgo ki je nova, da bo palčka čistejša. Če te ne pustijo pri servisu poleg, tja ne vozi, če delajo nekaj bolj obsežnega pa itak samo tam kjer dajo RAČUN.

zmaugy ::

solatko je izjavil:

zmaugy - Nič nisem na boljšem, jaz njemu računam svoje delo in dele, on meni njegaovo in dele. Cena delov je za stranko enaka, po kateri jih dobim jaz, saj ob računu, priložim tudi račune za dele. Služi se z delom, ne s preprodajo rezervnih delov, saj bi v tem primeru, raje odprl trgovino in ne servis.


No, normalna podjetja ne poslujejo tako, torej tudi servisi ne - glede na njihove cene oni še posebej ne, tako da lahko počasi nehaš posploševati svojo ureditev servisiranja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

WizzardOfOZ ::

SeMiNeSanja je izjavil:

jocoj je izjavil:

Slabo ti to gledaš po netu. Še nisem naletel na del (original ali ne), ki ne bi bil na netu cenejši, kot na servisu. Res je, da imam popoldanc konkreten popust pri lokalnem dilerju delov, vendar ti jih gladko računa po redni ceni, ali če je dobre volje celo prizna 10% popusta ne dele, ki jih je sam nabavi za 30-50% ceneje.

Meni je zadnjič serviser celo napisal kodo originalnega dela in naročil, da naj mu pošljem link, če kaj ugodnega najdem, da preveri, če je pravi rezervni del.

Zna se tudi zgoditi, da sicer dobiš pravi del - potem pa manjka kakšen 'dodatek' ki je pri originalu v kompletu, v ceneni varianti ga moraš pa posebej dokupiti.

Poleg tega je serviser rekel, da pride rezervni del 70€. Pri iskanju po internetu se je izkazalo, da se v 95% primerov cena giblje točno tam okoli tega zneska. Toda ko dodaš še poštnino, si se pa že nasmolil.

Za isti rezervni del se je našla tudi varianta za 50€. Toda če ji dodam poštnino sem na istem, kot mi je serviser ponujal. Poleg trga se na koncu še sprašuješ, če je tisti del res enake kakovosti, kakor večina, ki je za 20€ dražja.

Torej predenj za isti denar privlečem rezervni del, ki na koncu morda ni kompleten ali celo slabše kakovosti, raje verjamem serviserju, da bo praktično za isti denar priskrbel del, za katerega bo sam jamčil, da je 'optimalen'.


V sloveniji je originalni del malo čez 300€. Kopija pri potokarju je 240, kolega pri potokarju mi s popustom da ceno 150€. Če pa naročim iz nemčije, je pa kopija iz autodoc 63€. Torej dobim namesto originala skoraj 5 komadov, namesto kopije pa 4 komade (če popust upoštevam pa 2). Gre pa za ležaj skupaj s pestom za moj avto.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

zmaugy - Ravno na avtomobilskem segmentu, je konkurenca dovolj velika, da je vedno več poštenih, zato pravim, barabe, ki so vas prinesle okoli, objavljat na netu, saj je to trenutno medij, ki ti, če si slab, naredi največ škode. Če greš v Citroenovo trgovino v LJ ali Celovcu, so deli skoraj enaka cena, še v LJ dobiš kaj ceneje, če pa iščeš pri neodvisnih pa so cene lahko veliko nižje, samo pooblaščen servis tega ne more delat.

WizzardOfOZ - Se strinjam s teboj, saj je na računalniškem področju skoraj enako, nacenejši v SLO je še vedno dražji, kot zunaj, tudi, če računaš poštnino. Noben ti ne brani, da naročiš zunaj in del pripelješ do mehanika, ki ti ga vgradi, problem je edinov tem, da se precej delov, med seboj v kakšni malenkosti razlikuje, če kupuješ pa po kataloških številkah, pa težko kaj zajebeš.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

darkolord ::

Vsi deli - tudi kopije - se itak kupujejo po kataloških številkah. V najslabšem primeru dobiš napačen kos in ti ga zamenjajo s pravim.

Največji problem je, da naročanje iz tujine traja nekaj dni, mehaniki so pa velikokrat zelo živčni in se jim ne ljubi čakati en teden na tvoj kos, če ga v lokalni štacuni dobi čez pol ure.

SeMiNeSanja ::

WizzardOfOZ je izjavil:


V sloveniji je originalni del malo čez 300€. Kopija pri potokarju je 240, kolega pri potokarju mi s popustom da ceno 150€. Če pa naročim iz nemčije, je pa kopija iz autodoc 63€. Torej dobim namesto originala skoraj 5 komadov, namesto kopije pa 4 komade (če popust upoštevam pa 2). Gre pa za ležaj skupaj s pestom za moj avto.

Jaz sem konkretni del (okvir kolutne zavore z integrirano ročno) gledal samo Autodoc&Co, kjer imaš isti del od različnih dobaviteljev. Nisem gledal, koliko pride original, vendar si tudi na Autodoc imel variante skorajda do 300€ za isti del, katerega sicer večina 'ugodnih' proizvajalcev kopij ponuja okoli 70€.

Seveda pa ne izključujem možnost, da so lahko tudi velike razlike med različnimi tipi rezervnih delov. Določeni so bolj 'masovna roba' (tudi ker pašejo na več različnih tipov vozil ali so bolj 'potrošni material'), medtem ko je kakšen drug del lahko zelo specialen in imaš bistveno manj ponudbe, posledično tudi manj ugodnejših ponudb.

Vsekakor pa je prednost, če imaš možnost izbire, ne pa da ti na servisu vgradijo kar oni hočejo, po ceni, ki jo oni predpišejo in ti ne dajo nobene možnosti izbire (kaj šele, da bi sam nabavil in prinesel rezervni del).

No, poleg novega rezervnega dela so imeli na spletu tudi komplete za obnavljanje starega dela - ki znajo biti celo dražji od ugodnega novega dela. Narobe svet...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

solatko ::

Na pooblaščenem servisu Lancia, ti pod nobenim pogojem ne bodo vgradili identičnega dela, če je na njem Fiat ali Alfa Romeo, razlika v ceni pa je kar konkretna
Delo krepa človeka

antrim ::

Pa kaj še. Imaš dele na katerih piše samo FIAT. Imaš dele, na katerih so vsi FLAR logotipi. Imaš dele, na katerih je samo logotip proizvajalca.

Vir - prvoosebne izkušnje.

m0LN4r ::

Ko sem bil mali sem se pri popoldancu gledal zravn, danes odpeljem avto na uradni servis in ga cez 2-3 ure pridem iskat.
Se ne sekiram.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ko sem bil mali sem se pri popoldancu gledal zravn, danes odpeljem avto na uradni servis in ga cez 2-3 ure pridem iskat.
Se ne sekiram.

V sloveniji ali tujini?

solatko ::

antrim - Imel sem Lancio Themo in na pooblaščencu so mi zavrnili popravilo, ker so bili na mašini fiatovi in alfini deli (pač, kar se je dobilo ceneje). Sem poklical kolega z vleko in smo zrihtali tam za cca petkrat nižjo ceno.

Vsak kos pri fiat-u ima štempiljko in iz seznama se vidi, za katero znamko je bil del narejen, ponaredkov pa ti na nobenem pooblaščenem servisu Lancia, ne bojo vgradili.
Delo krepa človeka

darkolord ::

Če so bile še marke je bilo to že zelo dolgo nazaj ...

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ko sem bil mali sem se pri popoldancu gledal zravn, danes odpeljem avto na uradni servis in ga cez 2-3 ure pridem iskat.
Se ne sekiram.

V sloveniji ali tujini?
Oboje, ker nismo do zdaj v celi druzini imeli problema. Edino iz MS se zdaj vozimo v MB na servis, dokler so zadeve pod garancijo.
Po tistem pa na madzarsko k popoldancu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

suse_80 ::

.. imel številne fiate in renaulte, nove in stare, na uradnih servisih tudi na avto v garanciji brez problema vgradijo del, kupljen pri GMT... malo se peljite npr. okoli avto Škafar v Ms pa boste gotovo videli kombi GMt-ja ki je pripeljal dele. Tudi fiat servis v Ljutomeru po defaultu vgradi del, ki ni nujno iz fiatove škatle. Valeo set sklopke je pač enakovreden valeo setu sklopke v škatli FLAR ali Renault-Nissan-Dacia.

solatko ::

darkolord - Ja, kar precej, od takrat mi stvari okoli vozil urejata dva dobra kolega, eden avte zbira, ko kupujem, drugi jih šraufa, ko so moji. Ta, ki jih kupuje, jih tudi potem proda.

suse_80 - Sej na Alfi tudi ni problem, Lancia pa je prestižni fiatov avto in imajo posebne režime.
Bajc v Sinji Gorici je sam šraufal avtomobile, ko je dobil inšpektorja iz Lancie, je moral kombinezon zamenjat z obleko in je lahko samo sprejemal stranke, nič šraufanja. Lancie kupujejo gospodje in na servisu jih mora sprjeti gospod. Za njega je bila to kar težava, saj si je sam šraufal tudi avte za avtocross, ampak, če je hotel obdržat pooblaščenost, se je moral uklont.
Delo krepa človeka

antrim ::

Eh, kakšni gospodi. Tvoje izkušnje so izpred 20+ let. Lancia je že od Thesisa mrtva znamka in anything goes.

solatko ::

antrim - Jaz skrbim za njun IT, ona dva pa za to, da se jaz lepo varno in ugodno vozim, da me pač ne olupi vsaka baraba, ki ima pet minut cajta za prodajo avtomobilov.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

Logično, vsi Slovenci tako rihtamo svoje avte.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

solatko ::

zmaugy - Čisti računi dobri prijatelji, jaz njima računam moje delo, onadva meni svoje, ko gremo pit, se pa ve, kdo je na vrsti. Nikoli nismo kompenzirali, ker je potem vedno nekdo, nekomu dolžen, tako pa brez problemov pokličem mehanika ob dveh ponoči in ga prosim za pomoč, ker mi je crknu alternator, ob pa mene soboto ali nedeljo, da mu računalnik ne dela.
Če je le možnost, se zadeve zrihtajo takoj.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

solatko je izjavil:

zmaugy - Čisti računi dobri prijatelji, jaz njima računam moje delo, onadva meni svoje, ko gremo pit, se pa ve, kdo je na vrsti. Nikoli nismo kompenzirali, ker je potem vedno nekdo, nekomu dolžen, tako pa brez problemov pokličem mehanika ob dveh ponoči in ga prosim za pomoč, ker mi je crknu alternator, ob pa mene soboto ali nedeljo, da mu računalnik ne dela.
Če je le možnost, se zadeve zrihtajo takoj.

Dej razloži mi kako je to relevantno za tole temo? Razen da se hvalisaš kakšen frajer si?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

blackbfm ::

ona dva pa za to, da se jaz lepo varno in ugodno vozim, da me pač ne olupi vsaka baraba, ki ima pet minut cajta za prodajo avtomobilov.


Nisem ziher glede na to da te avto pusca na cesti

solatko ::

zmaugy - Tema je o prisotnosti strank na servisih in vsi, ki imate željo bit zraven, ste to zato, ker jim ne zaupate, jaz takim trditvam ugovarjam, oziroma pozivam vse, ki so imeli na servisih problem, da napišejo ime servisa in seveda opišejo dogodek, saj je gostinske debate okoli tega, vsak dan dovolj in to meče luč tudi na tiste, ki delajo pošteno, ravno ti pa trdiš, da zato, ker se poznamo.
Vsak dobro spozna serviserja, če vedno vozi avto, na isti servis.

Ti nikoli ni šla dioda na alternatorju in lahko narediš samo še nekaj km, potem pa elektrike zmanjka. Meni se je to zgodilo, ko sem es vračal iz Dunaja, malo pred Trojanami ob dveh ponoči. Amzs so povedali, da prej kot v petih urah, nimajo prostega vlečnega vozila, moj mehanik je pa pripeljal drug alternator in sva ga zamenjala na počivališču, čez dve uri in pol pa sem že lepo doma spal. Drugi dan so bile diode zamenjane, račun 100€ in vse v redu. Sicer pa me je avto pustil na cesti še enkrat, ko je počil vkum lonec in ni bilo sklopke, serva,... takrat me je peljal AMZS-jev kamionček.
Drugače pa sem imel kar srečo, ob vseh kilometrih, ki sem jih prevozil, ob tem, samo še dva gumi defekta in to je to.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12436086 (18649) bbbbbb2015
»

Oderuški predračuni za servis vozila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12125038 (14514) KTM_
»

servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10811587 (9043) Mato989
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19635761 (27303) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27673004 (46948) D3m

Več podobnih tem