Forum » Loža » Hofer vedno ne obračunava popusta na blagajni
Hofer vedno ne obračunava popusta na blagajni
zobnik ::
Vrjetno večina niti ne gleda račune in ga vrže v smeti. Ampak tisti k pa ga, kupiš izdelek pred rokom in na blagajno se včasih zgodi da ti ne dajo popusta -50%, to vidiš na računu.
V glavnem gre za napako prodajalke.
V glavnem bodte pozorni.
V glavnem gre za napako prodajalke.
V glavnem bodte pozorni.
tikitoki ::
Za začetek obrni artikle tako, da bo nalepka jasno vidna. Pa preveri račun in reklamiraj.
Do napak pa prihaja povsod.
Do napak pa prihaja povsod.
MIHAc27 ::
Hitro morajo skenirat, tako da itak se napake dogajajo. Parkrat še zasledil, po pritožbi se takoj zadeva uredi.
Hiter prelet računa vzame minutko, tko da to vedno naredim (vsaj za malce večje zneske, recimo nad 3€). Pa ni samo Hofer tak. Napaka se lahko zgodi komurkoli.
Hiter prelet računa vzame minutko, tko da to vedno naredim (vsaj za malce večje zneske, recimo nad 3€). Pa ni samo Hofer tak. Napaka se lahko zgodi komurkoli.
svecka ::
Artikel obrni tako, da bo vidna nalepka. Ona ne ve da je artikel na popustu, če ne vidi nalepke. skenira pa se bar koda, ki pa nima vračunanega popusta.
Ganon ::
Težava Hoferja (če se ne motim, tudi Lidla) je ta, da izdelkom, ki so pred rokom in posledično znižani, ne prelepijo stare črtne kode z novo, kot to počno ostale trgovine, ampak izdelek samo opremijo z nalepko s popustom. Blagajničarka, ki mora popust ročno vnesti, lahko nalepko med hitrim skeniranjem spregleda. Nimajo dobre rešitve.
Tilen ::
Problem je verjetno v tem, da to pomeni dodaten artikel v sistemu in posledično težavo (več dela) z zalogo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
svecka ::
lol goljufija. Tvoja naloga je da opozoriš trgovko na napako. Če nisi pogledal računa, je pa izkjučno tvoj problem.
Tilen ::
Goljufija je nekaj drugega. Recimo to, da nekdo v Hoferju vzame 50% off nalepko in jo da na nek drug produkt, ker popust tako ročno vnaša blagajničarka. Namreč Hofer ima enake artkle in tiste s popustom ponavadi na isti polici. Ker gre za enak izdelek z enako kodo, premakneš nalepko, to bi bila recimo goljufija.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
c3p0 ::
Sem že doživel, da je bilo sadje po rdeči nalepki na polici v akciji, v blagajno pa ni bila vnesena nižja cena. Je na moje opozorilo šla pogledat in priznala napako, se opravičila. Ni nobene goljufije, kvečjemu šlamparija.
Tilen ::
Sem že doživel, da je bilo sadje po rdeči nalepki na polici v akciji, v blagajno pa ni bila vnesena nižja cena. Je na moje opozorilo šla pogledat in priznala napako, se opravičila. Ni nobene goljufije, kvečjemu šlamparija.
Ravno o tem govorim. V blagajno se vnaša samo popust iz nalepke. :)
Artikel je vedno enak. Zato imaš v škatli, kjer imaš mango, na enih nalepko, na drugih ne. Blagajna seveda nima pojma kateri mango je stari in kateri ne. Ve samo, kateri artikel bo znižan, ko bo blagajničarka vnesla popust. Stranka samo prestavi nalepko, če bi želela goljufati.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Phantomeye ::
Težava Hoferja (če se ne motim, tudi Lidla) je ta, da izdelkom, ki so pred rokom in posledično znižani, ne prelepijo stare črtne kode z novo, kot to počno ostale trgovine, ampak izdelek samo opremijo z nalepko s popustom. Blagajničarka, ki mora popust ročno vnesti, lahko nalepko med hitrim skeniranjem spregleda. Nimajo dobre rešitve.
Hitra rešitev bi bla univerzalna črtna koda za popust. Samo taka rešitev kar kliče po zlorabi :D
krneki ::
V Hoferju se mi zdi, da še najbolje reagirajo, ko jih opozoriš na napako. Brez vprašanj vrnejo denar in se opravičijo.
V Mercatorju sem enkrat imel že primer, da sem se cel teden igral ping pong z njimi (šlo je za 3eur). Pa prvo da sem kupil nekaj drugega kot sem mislil, pa nato potem da je napaka v katalogu (ampak jebiga ni njihov problem)....na koncu sem dobil kuverto s tremi evri notri in brez opravičila.
Uglavnem, račun je treba VEDNO pregledati, čim prej tem bolje.
V Mercatorju sem enkrat imel že primer, da sem se cel teden igral ping pong z njimi (šlo je za 3eur). Pa prvo da sem kupil nekaj drugega kot sem mislil, pa nato potem da je napaka v katalogu (ampak jebiga ni njihov problem)....na koncu sem dobil kuverto s tremi evri notri in brez opravičila.
Uglavnem, račun je treba VEDNO pregledati, čim prej tem bolje.
starfotr ::
Pozorni bodite tudi na zelenjavo/sadje. Jaz sem že večkrat opazil zatipk in so mi obračunali drugo blago, kar sem dejansko kupil.
Utk ::
Meni so pa že parkrat dali popust naknadno na blagajni. Je rekla, da tu bi tudi lahk bla gor nalepka s popustom... Morda mi ga tudi kdaj niso obračunali, ampak tega ne bi opazil.
Sem pa opazil že dolgo nazaj v lidlu v Ljubljani, da mi je obračunala neko majhno količno zelo drago (ena pest nekih oreščkov je imela celo kilo, ali nekaj takega), ker se je najbrž še malo sama naslonila na vago...To bi pa znala bit goljufija, ampak tam več itak nism šel.
Sem pa opazil že dolgo nazaj v lidlu v Ljubljani, da mi je obračunala neko majhno količno zelo drago (ena pest nekih oreščkov je imela celo kilo, ali nekaj takega), ker se je najbrž še malo sama naslonila na vago...To bi pa znala bit goljufija, ampak tam več itak nism šel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vazelin ::
Se zavedate, da lahko trgovka ne doseže norme, če jo opozorite na napako?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Gagatronix ::
Pa Hofer dejansko prodaja kaj vrednega ?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
darkolord ::
IL_DIAVOLO ::
Ok lidl razumem, ker je poceni in vredu založen, ampak faking hofer?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ganon ()
dripac ::
Glugy ::
men se je to dvakrat v Hoferju zgodil in sicer za mleko. Šlo je za drobiž samo vseeno gre za princip. K sreči sem prvič opazil še preden sem stopil ven ; tako da se je blagajničarka opravičla pa vrnila razliko. Drugič sem pa že ven stopil pa sem šel takoj k sm opazil nazaj not ; k isti blagajničarki; sem mel mleko v rokah pa je že preden sem bliz pršu svoji šefinji naznanila da če pride ker je pozabila popust računat; takoj je vedla za kaj gre. Denar sm v obeh primerih dobil brez težav; bi pa verjetno lahko v drugem primeru ko sem že ven stopil iz Hoferja lahko kompliciral ker je na papirju še vedno odgovoronost potrošnika da takoj preveri če vse štima preden zapusti trgovino.
mtosev ::
Gagatronix je izjavil:
Pa Hofer dejansko prodaja kaj vrednega ?Seveda. Ljudem sem priporočal nakup medion prenosnika, pa tud canon printer je bil ugoden za 40eur. Še kaj se najde.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
zobnik ::
Bo treba te znižane izdelke dat prednost, da jih tud na računu vidiš takoj.
Saj potrošniki smo za marsikaj krivi, ampak zakaj pa imamo inpšekcijo in zvezo potrošnikov Slovenije in ostale.
Saj potrošniki smo za marsikaj krivi, ampak zakaj pa imamo inpšekcijo in zvezo potrošnikov Slovenije in ostale.
Gambino ::
A zdej mora pa pošten kupec še račune pregledovat za prodajalkami, halo v katerem stoletju smo. Te stvari če ne funkcionirajo in se redno dogajajo je potrebno pod nujno spremeniti. Ni fer do kupcov in tudi prodajalke ne, če je sistem neumen!!!
nirm ::
se zgodi, ampak glede na to da blgajničarke delajo zelo hitro jim oprostim, vsakemu se zgodi in je imo tudi vredno tistega prišparanega cajta.
so pa včasih v mercatorju imeli navado, da po koncu akcije niso umaknili etiket s polic tudi po teden dni in si potem kupil kaj misleč, da je v akciji. potem pa so te na blagajni upalili s polno ceno. ob zelo počasnih prodajalkah "starega kova" so se delale vrste in si čakal, da pred tabo poklepeta z vsemi lokalnimi kupkami, potem pa se je s tabo pregovarjala, da pač izdelek ni več v akciji in da bi se moral pozanimati, do kdaj je bil. sem bil enkrat že precej blizu tega, da mi poči film.
se je pa od prevzema agrokorja to precej spremenilo - samopostrežne blagajne, pa tudi sedaj imajo pravilo da kolikor je bilo napisano na polici ti oni dvojno odštejejo če se zmotijo ali nekaj takega. pa v splošnem se to niti ne dogaja več.
so pa včasih v mercatorju imeli navado, da po koncu akcije niso umaknili etiket s polic tudi po teden dni in si potem kupil kaj misleč, da je v akciji. potem pa so te na blagajni upalili s polno ceno. ob zelo počasnih prodajalkah "starega kova" so se delale vrste in si čakal, da pred tabo poklepeta z vsemi lokalnimi kupkami, potem pa se je s tabo pregovarjala, da pač izdelek ni več v akciji in da bi se moral pozanimati, do kdaj je bil. sem bil enkrat že precej blizu tega, da mi poči film.
se je pa od prevzema agrokorja to precej spremenilo - samopostrežne blagajne, pa tudi sedaj imajo pravilo da kolikor je bilo napisano na polici ti oni dvojno odštejejo če se zmotijo ali nekaj takega. pa v splošnem se to niti ne dogaja več.
darkolord ::
A zdej mora pa pošten kupec še račune pregledovat za prodajalkami, halo v katerem stoletju smo. Te stvari če ne funkcionirajo in se redno dogajajo je potrebno pod nujno spremeniti. Ni fer do kupcov in tudi prodajalke ne, če je sistem neumen!!!Glej, najbolj verjetna alternativa je to, da pač ne bodo več dajali popustov.
Glugy ::
Mah men se je to dvakrat zgodil v 3 letih pa redno hodm v Hofer. Obakrat dobil denar nazaj sam; ja ni prijetno seveda ni. Ni pa Hofer tle nobena izjema. Mojemu očetu k je starejši so zdej že večkrat pri drugih trgovinah dvakrat računal isto reč. Pa doskrat so mel pri trgovinah razne akcije pa nevem kaj pa so akcijsko blago umaknil da si ga težko najdu; tisto neakcijsko blago ( v bistvu isti izdelek z drugačno količino ) so pa mel na očeh. Mislm teh trikov kako nategujejo pri ostalih trgovinah folk je polno.
Ganon ::
V Hoferju se mi zdi, da še najbolje reagirajo, ko jih opozoriš na napako. Brez vprašanj vrnejo denar in se opravičijo.
Zanimivo je, s kakšno lahkoto vračajo denar za kupljene izdelke. Tehnične stvari, oblačila ... razlog za vračilo jih ne zanima. Zadnjič je nekdo pred mano vrnil celo vrečo živil za slabih 30 evrov. Nisem še doživel tega.
IL_DIAVOLO ::
A zdej mora pa pošten kupec še račune pregledovat za prodajalkami, halo v katerem stoletju smo. Te stvari če ne funkcionirajo in se redno dogajajo je potrebno pod nujno spremeniti. Ni fer do kupcov in tudi prodajalke ne, če je sistem neumen!!!
Kaj si pa mislil, da bo še zunaj kontrola, ki bo preverjala, če ni slučajno zaposlena delavka delala v plus podjetju?
c3p0 ::
Zanimivo je, s kakšno lahkoto vračajo denar za kupljene izdelke. Tehnične stvari, oblačila ... razlog za vračilo jih ne zanima. Zadnjič je nekdo pred mano vrnil celo vrečo živil za slabih 30 evrov. Nisem še doživel tega.
Vedno se najdejo eni, ki to izkoriščajo in se sami sebi zdijo zelo pretkani.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hofer ne fer (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 47645 (16048) | darkolord |
» | cena v katalogu drugačnaOddelek: Loža | 2617 (1771) | buttcrack |
» | Nakupovanje v Lidlu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44318 (30702) | Machete |
» | Gneča pri blagajni (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21233 (16731) | GregiB |
» | Slovenski jogurt v Hoferju cenejši kot v Mercatorju (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 59600 (44368) | cholt45 |