» »

cena v katalogu drugačna

cena v katalogu drugačna

1
2
»

fur80 ::

tomlin je izjavil:

Aramis je izjavil:

tomlin je izjavil:

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.


za hec... kdo te sili? Zdaj pa jokanje tu.

Za hec ali zares.S kakšno pravico zahteva Lidl moje osebne podatke, ki sem jih naštel. Mislim, da jih bom prijavil, saj imamo zakon o varstvu osebnih podatkov.


Zakaj jim pa daš svoje prave podatke, saj pa te ne morejo in ne smejo preverit, pa tudi nočejo verjetno. :D Jaz imam ponavadi na kakega upokojenca kartico. Za špar se že splača, ker imajo po petkih -10% se mi zdi, če ravno takrat nakupujem nad 30EUR. A kje piše, da ne moreš imeti na več telefonih kartice, ostalih pa tudi ne boli, če jim ti nabijaš izdelke gor. ;) Tistio kodo si slikaš od nekoga pa šibaš dalje, jao... za špar, lidl,... te skrbi? :D Saj pa jim kupiš izdelke, a misliš, da te bodo zaprli, ker imaš od Jožeka kodo? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fur80 ()

mr_chai ::

St235 je izjavil:

Žiga, na kakšni osnovi lahko zahteva znižano ceno oziroma razliko v ceni, če je prišlo do napake v tisku? Govorimo namreč o tem, ne o narobe označenem izdelku na polici?
IMO bi lahko kvečjemu zahteval škodo, ki je nastala zaradi zavajajočega oglaševanja (prevoz, čas...).


Tuki na forumu imaš večinoma sociopate, ki ne razumejo tvoje logike. Imaš prav drugače.

fur80 ::

mr_chai je izjavil:

St235 je izjavil:

Žiga, na kakšni osnovi lahko zahteva znižano ceno oziroma razliko v ceni, če je prišlo do napake v tisku? Govorimo namreč o tem, ne o narobe označenem izdelku na polici?
IMO bi lahko kvečjemu zahteval škodo, ki je nastala zaradi zavajajočega oglaševanja (prevoz, čas...).


Tuki na forumu imaš večinoma sociopate, ki ne razumejo tvoje logike. Imaš prav drugače.


Torej, če si malo "baraba" pač vedno daš en napačen podatek v letak in tako privabiš vedno nekaj naivnežev, ki se ti bodo pripeljali v trgovino in upaš, da če so že tam kupijo nekaj drugega? :)

skyline ::

tomlin je izjavil:

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.


Ne vem, kaj si počel, ampak nič od tega ni obvezno.

Samo ime (lahko brez priimka), mail, telefonska in datum rojstva (ker je v splošnih pogojih omejitev 18+). Torej enaki podatki, kot jih od tebe zahteva katerikoli drug loyalty app.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyline ()

Ales ::

Za rojstni dan vpiši 1.1.1970, za e-mail vpiši nesehecat@example.com in za ime Janez Novak. Če jim ne potegne, pa naj obdelujejo te podatke v bazi...

Sam sicer nimam več teh kartic. Kupim kar rabim in ko rabim in ne kar je na popustu. S temi karticami, točkami, popusti, nalepkami, letaki... se pa ne obremenjujem več. Mirno se lahko zaletijo nekam z njimi. :)
1
2
»