Forum » Loža » cena v katalogu drugačna
cena v katalogu drugačna
t-zonaz ::
Torej v nabiralnik sem prejel katalog _iglušport
Odločil sem se za nakup enega artikla, ki je bil kar ugoden.
Ko pridem do blagajne, pravi prodajalka, da je nastala pomota in da cena ni več tista ampak 50e dražja.
Kaj se lahko naredi..razen, da izdelka pač ne kupiš.
Odločil sem se za nakup enega artikla, ki je bil kar ugoden.
Ko pridem do blagajne, pravi prodajalka, da je nastala pomota in da cena ni več tista ampak 50e dražja.
Kaj se lahko naredi..razen, da izdelka pač ne kupiš.
t-zonaz
St235 ::
Preveri kakšna cena je označena v trgovini. Če je na polici akcijska cena, so jo dolžni spoštovati.
111111111111 ::
Kaj pa sledeči primer.
Tuš je oglaševal, da so izdelki rio mare 30% popust. Ko sem vzel paket rio mare rib in jih prinesel na blagajno mi je rekla prodajalka da za te izdelke ne velja. Sem bral drobni tisk in je pisalo samo da popust ne velja na izdelke v akciji. Moj izdelek ni bil v akciji, je pa res da ga ni bilo na sliki. RAvno tako ni bilo naštetih izdelkov na katere naj bi popust veljal.
Tuš je oglaševal, da so izdelki rio mare 30% popust. Ko sem vzel paket rio mare rib in jih prinesel na blagajno mi je rekla prodajalka da za te izdelke ne velja. Sem bral drobni tisk in je pisalo samo da popust ne velja na izdelke v akciji. Moj izdelek ni bil v akciji, je pa res da ga ni bilo na sliki. RAvno tako ni bilo naštetih izdelkov na katere naj bi popust veljal.
St235 ::
All in all pomote v reklamnih letakih, pa naj bodo namerne ali nenamerne niso neposredno zavezujoče, da bi ti prodajalec moral prodati po tej ceni (za razliko od cen izdelkov na policah). Vedno pa je takšno stvar mogoče prijavit tržnemu inšpektoratu, ki potem presoja za kaj točno gre in kako sankcionirat.
MonoPattern ::
Spodaj v teh katalogih piše, da za napake pri tisku ne odgovarjajo. Pomoje se na to sklicujejo.
Ganon ::
111111111111 je izjavil:
Kaj pa sledeči primer.
Tuš je oglaševal, da so izdelki rio mare 30% popust. Ko sem vzel paket rio mare rib in jih prinesel na blagajno mi je rekla prodajalka da za te izdelke ne velja. Sem bral drobni tisk in je pisalo samo da popust ne velja na izdelke v akciji. Moj izdelek ni bil v akciji, je pa res da ga ni bilo na sliki. RAvno tako ni bilo naštetih izdelkov na katere naj bi popust veljal.
Kateri paket si vzel? 35% popusta je bilo na vse RM izdelke, razen na tistih par, ki so trenutno v akciji (šteje tudi Mojih 10, če je kakšen med njimi). Vem, ker vedno izkoristim to akcijo in si napolnim zalogo. Prejšnjič so imeli celo -40%.
šernk ::
All in all pomote v reklamnih letakih, pa naj bodo namerne ali nenamerne niso neposredno zavezujoče, da bi ti prodajalec moral prodati po tej ceni (za razliko od cen izdelkov na policah). Vedno pa je takšno stvar mogoče prijavit tržnemu inšpektoratu, ki potem presoja za kaj točno gre in kako sankcionirat.
kaj pa vem, iz prakse: v hoferju so pred leti prodajali robotski sesalnik za 150eur (fizični katalog in online katalog), v trgovini pa je bila cena 200eur.
ob 08:01 smo bili štirje v vrsti na blagajni samo s tem izdelkom, nihče seveda ni pogledal cene na polici, kjer je pisalo 200eur. Prvi se je pritožil, ko so mu želeli zaračunat 200eur, da cena na spletu je bila 150eur, in ko so preverili so popravili ceno na 150eur.
Torej štirje smo samo s tem namenom šli v trgovino in če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev. Praktično lahko rečemo potem da tudi televizijski oglasi ne veljajo, eno je seveda da gre za veliko napako in je cena izdelka namesto 400eur 40eur.
je pa res da so v hoferju toliko pošteni, da ko sem kupil izdelek z napačno ceno in je to pogruntal kupec za menoj so imel čez pol ure ko sem se vrnil v trgovino zame že pripravljen nov račun in denar za vračilo, če se slučajno vrnem (plačal 30 namesto 20eur, osebno nisem opazil dokler nisem začel študirati med vožnjo z avtom kako sem lahko za par reči dal skoraj 50eur).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Ne sklepaj na podlagi enega korektnega trgovca na sistem. Hofer je po customer service krepko pred ostalimi.
Absolutno in to lahko prijaviš na tržni inšpektorat, ni pa osnove, da bi lahko zahteval znižano ceno.
če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev
Absolutno in to lahko prijaviš na tržni inšpektorat, ni pa osnove, da bi lahko zahteval znižano ceno.
Ziga Dolhar ::
Ne sklepaj na podlagi enega korektnega trgovca na sistem. Hofer je po customer service krepko pred ostalimi.
če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev
Absolutno in to lahko prijaviš na tržni inšpektorat, ni pa osnove, da bi lahko zahteval znižano ceno.
Morda ne more zahtevati prodaje po znižani ceni, lahko pa zahteva povračilo razlike v ceni. Na koncu sta kupec in prodajalec na istem. In v vsakem primeru - bodisi če prodajalec ne prizna znižane cene, bodisi če ne prizna povrnitve škode, je delavec tisti, ki izvisi oziroma mora iti na sodišče.
https://dolhar.si/
St235 ::
Žiga, na kakšni osnovi lahko zahteva znižano ceno oziroma razliko v ceni, če je prišlo do napake v tisku? Govorimo namreč o tem, ne o narobe označenem izdelku na polici?
IMO bi lahko kvečjemu zahteval škodo, ki je nastala zaradi zavajajočega oglaševanja (prevoz, čas...).
IMO bi lahko kvečjemu zahteval škodo, ki je nastala zaradi zavajajočega oglaševanja (prevoz, čas...).
billy ::
Verjetno odvisno od primera do primera. Za napake bi jaz bolj smatral slovnične, če pride do napake na stroju ki tista in je potem kaka črka postrani, ipd, ker če bi na sodišču obveljala "napaka za ceno iz letaka", potem bi tudi napaka na ceni artikla lahko bila opravičljiva, pa ni.
Torej zakaj se morajo trgovci držati cen na izdelkih, cene iz letakov pa padejo pod "napaka v tisku"?
Torej zakaj se morajo trgovci držati cen na izdelkih, cene iz letakov pa padejo pod "napaka v tisku"?
feryz ::
Folk si dela zalogo Rio mare!?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje te smeti jedel.
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje te smeti jedel.
Magic1 ::
V teh tunah iz konzerve je vsaj ribje meso, kaj je vse v paštetah in mletih narezkih pa sploh ne moreš videt.
Magic
fikus_ ::
Sem imel primer, ko je bila cena na polici poleg artikla nižja, kot so hoteli zaračunati na blagajni. Ko se jih opozoril na to, sem dobil po ceni na polici. Druga trgovka je takoj šla popravit ceno na polico.
Glede letakov, pa je ponavadi na koncu drobni tisk o možnih "tiskarskih" napakah, tako da se na oglaševane cene ne moraš sklicevati.
Glede letakov, pa je ponavadi na koncu drobni tisk o možnih "tiskarskih" napakah, tako da se na oglaševane cene ne moraš sklicevati.
St235 ::
Verjetno odvisno od primera do primera. Za napake bi jaz bolj smatral slovnične, če pride do napake na stroju ki tista in je potem kaka črka postrani, ipd, ker če bi na sodišču obveljala "napaka za ceno iz letaka", potem bi tudi napaka na ceni artikla lahko bila opravičljiva, pa ni.
Torej zakaj se morajo trgovci držati cen na izdelkih, cene iz letakov pa padejo pod "napaka v tisku"?
Oznaka cene izdelka na polici je specifična situacija, kjer je eksplicitno določeno, da se to, da je izdelek na polici šteje, da ti je bil po tej ceni ponujen in je s tem ko si ga dal v košarico prišlo do pravnega posla, ki je zavezujoč. Torej se trgovec ne more premislit glede cene, ki ti jo je ponudil (namerno ali nenamerno). Za letake to IMO ne velja.
Folk si dela zalogo Rio mare!?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje te smeti jedel.
feryz, daje neumne komentarje, ki nimajo ničesar s temo?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj je nazadnje povedal kaj pametnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
billy ::
Če ne, pa je čas da naredijo, da je tako.
Ker itak to obdelujejo iz istih sistemov trgovci, oz "PIMov", ampak pač na policah hitreje reagirajo, letakov pa gre ven že tisoče, pa ne morejo korigirati. Mogoče je zato toleranca zakona tu bolj na strani letaka, češ "vsak se zmoti".
Ker itak to obdelujejo iz istih sistemov trgovci, oz "PIMov", ampak pač na policah hitreje reagirajo, letakov pa gre ven že tisoče, pa ne morejo korigirati. Mogoče je zato toleranca zakona tu bolj na strani letaka, češ "vsak se zmoti".
St235 ::
letakov pa gre ven že tisoče, pa ne morejo korigirati.
že to je zadosten razloga, zakaj tega ni realno širit na letake. Nekdo fali številko pri tisku in prodajalec ne more nič drugega kot, da celotno zalogo proda po napačni ceni.
Ziga Dolhar ::
Lakotnik29, faljene številke na letakih pokriva 2. odstavek 24. člena OZ. Prodajalec pa ima nadaljnji odškodninski zahtevek zoper oblikovalca ali tiskarja.
https://dolhar.si/
St235 ::
ok, potem bereva isto stvar.
Jaz to razumem kot to, da prodajalec odgovarja za škodo, ki je nastala zaradi napačno oglaševane cene. To pa IMO ni razlika v ceni ampak dejanski stroški, ki jih je kupec imel - torej prevoz do trgovine (gorivo, čas) ter morebitno nematerialno škodo, če jo lahko dokaže. Razika v ceni, nekako ne sodi med škodo, ki je bila povzročena kupcu. Izjema bi bila, če bi kupec izdelek kupil v dobri veri, da stane manj, kot bi mu potem trgali z računa. Ampak glede na to, da je vmes oznaka cene v trgovini, kakor tudi, da bi ga o ceni izdelka obvestili na blagajni, ta del v veliki meri odpade. Zagotovo pa ne more govori o dobri veri, v konkretnem primeru, kjer ga je prodajalka izrecno opozorila na napako v katalogu. V tem primeru seveda ima pravico odstopit od nakupa, nikakor pa razlika v ceni, ni škoda, ki mu je nastala.
tudi 1. odstavek 24. člena eksplicitno zapiše, da katalogi, ceniki, letaki... niso ponudbe za sklenitev pogodbe (izdelek na polici namreč je ponudba za sklenitev pogodbe) in posledično niso zavezujoči.
Jaz to razumem kot to, da prodajalec odgovarja za škodo, ki je nastala zaradi napačno oglaševane cene. To pa IMO ni razlika v ceni ampak dejanski stroški, ki jih je kupec imel - torej prevoz do trgovine (gorivo, čas) ter morebitno nematerialno škodo, če jo lahko dokaže. Razika v ceni, nekako ne sodi med škodo, ki je bila povzročena kupcu. Izjema bi bila, če bi kupec izdelek kupil v dobri veri, da stane manj, kot bi mu potem trgali z računa. Ampak glede na to, da je vmes oznaka cene v trgovini, kakor tudi, da bi ga o ceni izdelka obvestili na blagajni, ta del v veliki meri odpade. Zagotovo pa ne more govori o dobri veri, v konkretnem primeru, kjer ga je prodajalka izrecno opozorila na napako v katalogu. V tem primeru seveda ima pravico odstopit od nakupa, nikakor pa razlika v ceni, ni škoda, ki mu je nastala.
tudi 1. odstavek 24. člena eksplicitno zapiše, da katalogi, ceniki, letaki... niso ponudbe za sklenitev pogodbe (izdelek na polici namreč je ponudba za sklenitev pogodbe) in posledično niso zavezujoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
buttcrack ::
že nekajkrat sem v mullerju videl na blagajni obvestilo, da je bil v katalogu tiskarski škrat in da se za to opravičujejo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hofer ne fer (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 47342 (15745) | darkolord |
» | Napačna cena (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15331 (8072) | stb |
» | Enostranski odstop trgovine od nakupaOddelek: Pomoč in nasveti | 6087 (5014) | diNero |
» | Spar PLUS, to je pa res en velik.... plus??! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16123 (13296) | GregiB |