» »

Nakupovanje v Lidlu

Nakupovanje v Lidlu

«
1
2 3
...
5

johan05 ::

Dan, dva nazaj sem prebiral temo o nakupovanu v Lidlu. Šlo se je za njihov hiter postopek plačevanja artiklov na blagajni.

Izdelke najprej preložiš na tekoči trak, nato jih blaganjičarka kar se da hitro skenira in ti pove končni znesek. Problem je v hitrosti, ker marsikdo (starejši) ne more slediti. Druga zadeva je voziček, ki ga ne najdemo v vsakem Lidlu. Ponekod imajo le tiste nizke košare. Prebiral sem komentarje ljudi in nekateri ob blagajni vse artikle zložijo v vreče. Sami "težki fotri" - "Briga me, če cela vrsta stoji. Jaz tako delam". Po eni strani velja, da je kupec kralj, a ne vem, če je to v Sloveniji že prisotno. Neko pravilo pa mora biti. Npr.: pri vhodu je vedno zaznačeno, da je psom vstop prepovedan. Pa nikogar ne vidiš, da bi vstopil s psom. Prav tako nekateri (pa ne v Lidlu) na kakšen okencu ali pa pred mesnico v živilski trgovini rabijo celo večnost. Ko vidiš, da se res zmišljuje in počne še počasneje, kot bi lahko ne glede na vrsto, ki se je za njim nabrala.

Sam menim, da načina v prodajalnah Lidl še nismo dojeli. Odstavni pult za izdelke je namenoma kratek, da se izdelke hitro pobere in spet prestavi v voziček. V vrečke pa se sortira kasneje, bodisi pri avtomobilu, bodisi pri polici ob oknu (vsak Lidl jo ima). Bi bilo pa to potrebno povedati oz. grafično prikazati na shemah v trgovini.

Kaj menite ostali?

tikitoki ::

Da si v zaostanku, ker so pult prilagodili kupcem in imajo sedaj vecji pult, deljen na dva dela in lahko nalagajo robo naslednejga kupca na drug del pulta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

johan05 ::

tikitoki je izjavil:

Da si v zaostanku, ker so pult prilagodili kupcem in imajo sedaj vecji pult, deljen na dva dela in lahko nalagajo robo naslednejga kupca na drug del pulta.


Še nikoli videl, pa sem bil včeraj v Lidlu!

Najbrž v LJ ali MB?

Utk ::

To sem tudi jaz razmišljal...naprej bi bil lahko še en tekoči trak, kartico bi pa lahko vstavil še medtem ko ti računa, in vnesel pin po potrebi. Če se že gremo hitrost.

tomy5 ::

Mislim da se nekateri čist preveč obremenjujejo s tem kaj drugi počnejo.Pač pojdi v trgovino ko ni nikogar tam.

maco-maco ::

Ženi so ponudili delo blagajničarke, ker je tako hitro na blagajni stvari pospravila v vrečo. Sicer Hofer, samo se mi zdi, da je podoben princip.
Nekateri pa so pač počasni. Tisto minuto se pa najbrž da počakat.
Kaj?

Utk ::

Sej niso moteči tisti, ki so pač malo počasni. Moteči so tisti, ki se jim očitno prav jebe za celo vrsto za njimi. Pa bi tam še malo poklepetali, tudi če trgovka noče. Še bolj moteče je pa v mercatorju, kjer so glavni vir počasnosti same trgovke. Mislim, da tam prav selekcionirajo počasne...ker nekatere so stare dobesedno 20, pa so počasne kot da imajo 94. Kaj bo šele z njimi ko bojo 55.

Furbo ::

johan05 je izjavil:

Druga zadeva je voziček, ki ga ne najdemo v vsakem Lidlu. Ponekod imajo le tiste nizke košare.

Kaj menite ostali?

Ne vem kaj naj menim o opažanju nekoga, ki pred vhodom v vsak Lidl ne opazi 3 vrste vozičkov.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Scaramouche ::

Hudo klošarska trgovina, zgleda bolj kot skladišče ki ga nedko uporabi za trgovino, tudi veliko produktov ni tako poceni, zelo sumljiva kvaliteta...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PromeuZ ()

VelkBla ::

Utk je izjavil:

Sej niso moteči tisti, ki so pač malo počasni. Moteči so tisti, ki se jim očitno prav jebe za celo vrsto za njimi. Pa bi tam še malo poklepetali, tudi če trgovka noče.


Imaš pa tudi take, ki rajši benti na vse naokrog, da bi pa svojo rit premaknu na hitro blagajno pa noče, ker se boji. Ampak lažji je jamrati. Pa razumem starejše ljudi do neke mere (pa kakšne s kuponi in podobno), ampak opažam, da je tudi kar precej takih, ki bi rekel, da bi to znal narediti.

cekr ::

Vir vseh problemov pri blagajnah so razne bedaste akcije, točke, nalepke, magnetki, igračke, kartice....
Mercatorjev sistem je pravšnji za delati zmedo.
Naj raje vse pocenijo ali pa naj se nehajo delat norca iz ljudi.
Se prav nič ne čudim, da so prodajalke čisto zmešane.
Stres je že delo z denarjem. Potem pa pridejo še nebodigatreba zraven.
Ljudem bi več pomenilo, če bi prodajalka raje vse zložila v vrečko.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Samael ::

Moteče recimo v Hoferju je tudi, da ko oseba, ki ji je bilo ravno poračunano še vedno nekaj menca in počasi pospravlja, medtem ko blagajničar/ka z vso ihto že moje arikle meče na tisti mini pultek, kjer se artikli mešajo, sam pa zaradi mencajoče osebe pred pultkom niti možnosti nimam priti blizu, da bi pospravil, dokler oseba ne pospravi svoje.
In potem se ta ciklus nadaljuje...

Sam sicer nikakor ne razumem ljudi, ki vedo da bodo morali plačati itd... pa, ko jim blagajničar/ka skenira izdelke kot lipov bog nekaj čakajo strmijo, namesto da bi pospravljali in ko jim je izrečena vsota za plačilo začnejo v ihti iskati denarnico po torbici (?!!) itd... A je tako težko te zadeve pripraviti v tistih petih, desetih minutah, ko čakaš v vrsti?
Kdaj se ob opazovanju tega mencanja in nesposobnosti vprašam, kako je oseba sploh sposobnih priti skozi življenje. A je tako težko pripraviti vrečko in kartico, ko čakaš in veš, da boš čez minuto, dve na vrsti?

chucki ::

Rak rana sodobne družbe je osebnost, kot je Speadge. Nekaj njegovih lastnosti: Nestrpnost, nepotrpežljivost, spoštovanje, razumevanje, empatija.... in tako dalje..
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

robcek23 ::

V hoferju je isto sranje. Pa niso počasni kupovalci krivi... Pult kratek, stvari nimajo kam a devat, gužva vedno in potem se ti tam mudi da drugi ne čakajo...katastrofa. Ne zastopim kako si lahko privoščijo tako šlamparijo...

bambam20 ::

johan05 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Da si v zaostanku, ker so pult prilagodili kupcem in imajo sedaj vecji pult, deljen na dva dela in lahko nalagajo robo naslednejga kupca na drug del pulta.


Še nikoli videl, pa sem bil včeraj v Lidlu!

Najbrž v LJ ali MB?


Zato, ker tega nimajo v vsakem. Imao pa tako v Lidlu v MB-ju. Ampak ta je veliko večji od teh klasičnih.

fosil ::

Problem je v tem, ker je osnovni sistem v lidlu/hoferju nastavljen tako, da imaš voziček in ti lahko blagajničarka stvari kar v voziček daje.
V hoferju na začetku košaric sploh niso imel.
S košaricami se pa sistem podre, ker se ne da tako hitro zlagat stvari v vrečko, sploh če imaš več kot 3 artikle in ne bi rad da je grozdje spodaj, steklenice pa na vrhu vrečke.
Tako je!

pijavka ::

fosil je izjavil:


V hoferju na začetku košaric sploh niso imel.

Zanimivo je to, da je Hofer zelo dolgo rabil, da je uvedel košarice. Če se prav spomnim, jih prvih 5-6 let(naj me kdo popravi) ni bilo. Lidl jih je imel pa že od vsega začetka. Je pa Lidl pred kratkim ubral drugo taktiko. V nekaterih poslovalnicah je ukinil je košarice (večje za vlečt in male) in ima samo še vozičke. V Lj najprej na Rudniku (cca. 2-3 mesece nazaj), nato pa še dober mesec nazaj za Bežigradom. Vozički so malo drugačni kot tisti prej, višina se ujema s tekočim trakom na novih blagajnah.

RobertDev ::

Imel jutranjo debato z prodajalko, ki streže kruh v mercatorju 10 minut. No ostali za mano so po 3 minutah ugotovil, da bo to šlo počasi, ker mi je še sendviče delala. Po 4 minutah so že ugotovili, da lahko ta čas poiščejo druge izdelke. WAW, No potem pa na blagajni, cigaret nikoli ni, in jih mora it zadaj iskat, seveda to vzame veliko časa, pa še napačne medaljone sem vzel, k so bili 1+1 gratis, mi jih je morala pol iskat druge v hladilnik, da nalepk niti ne omenjam. Vsi bi hiteli, vsi bi noreli po cesti, vsi bi bili povsod prvi, da ste lahko na kavču 10 minut prej. Seveda, ko si pri zobarju ob 10h naročen pa pride gospa, ki ima neke bolečine, bo prej na vrsti, in jaz čakam 1h ko idiot.
Tisto hitenje, na blagajni, ko trpi prodajalka, bi moral zakonsko prepovedat. Ali se proces avtomatizira, ali pa se dela v človeških zmožnostih, seveda ne tako, da zaspiš tam, ampak hitenje, ker jih je strah, da ne bodo dosegli kvote, je absurd.
Moj point je, da ne bom nikoli hitel, da bodo vaše riti 10 minut prej pred televizijo. Ali pojdite na samopostrežno blagajno, ali pa se poslužujte nakupa preko spleta. Ljudi, ki niso sposobni čakat, in so živčni in potni, bi bilo treba poslat k psihologu ali pa na meditacijo. In kaj se potem zgodi, na blagajni reče da se mu zelo mudi, na parkirišču pa sreča prijatelja in ima čudežno čas za kavo smeh.

Superboyy ::

Vse trgovine bi morale met avtomatske blagajne, ki bi ti ob prepočasnem skeniranju izdelkov pribijale dodatek na celotni nakup. Bi se vsak hitro zbrihtal pri blagajni.

En terminal, bi moral bi pa ekspresen, ki bi ti vsakih 30 sekund pribil še 1 euro na račun, za tiste ki so prišli samo po par artiklov in se jim mudi (štel bi se samo čas, ko je skener v pripravljenosti).

Samael ::

chucki je izjavil:

Rak rana sodobne družbe je osebnost, kot je Speadge. Nekaj njegovih lastnosti: Nestrpnost, nepotrpežljivost, spoštovanje, razumevanje, empatija.... in tako dalje..


Ti, ki sodiš s fotelja, razloži kako se ta rak in rana sodobne družbe manifestirata v mojem molčečem čakanju, da pridem na vrsto.

A ti razložim jaz, na primeru, ki ti bo bližji? Rak in rana sodobne družbe je osebnost, kot je chucki, ki napisanemu daje povsem nov pomen, kanček lastne fantazije in potem to interpretira kot absolutno dejstvo.
Da, seveda, na živce mi gre marsikaj v življenju. Kot vsakomur. In? Kje vidiš tu problem - ne da bi sam dodal temu še kančel lastne fantazije? Kaj pa če bi osebo sodil raje po dejanjih?

Samael ::

RobertDev je izjavil:

Ljudi, ki niso sposobni čakat ... bi bilo treba poslat k psihologu ali pa na meditacijo.


Naj te popravim:

Ljudi, ki niso spodobni razumeti razliko med izraženimi občutki v debati in dejanji bi bilo treba poslat k psihologu ali pa na meditacijo.


Oz. Kdo pa so ti ljudje? Poznaš koga, ki NI SPOSOBEN čakati, četudi tega mogoče ne mara najbolj? Ali pa si si ta del izmislil, ker se odlično vkaplja v celoto napisanega?

RobertDev ::

Samael je izjavil:

RobertDev je izjavil:

Ljudi, ki niso sposobni čakat ... bi bilo treba poslat k psihologu ali pa na meditacijo.


Naj te popravim:

Ljudi, ki niso spodobni razumeti razliko med izraženimi občutki v debati in dejanji bi bilo treba poslat k psihologu ali pa na meditacijo.


Oz. Kdo pa so ti ljudje? Poznaš koga, ki NI SPOSOBEN čakati, četudi tega mogoče ne mara najbolj? Ali pa si si ta del izmislil, ker se odlično vkaplja v celoto napisanega?


Seveda, vsakodnevno jih srečujem, godrnjajo in se pizdijo, ker čakajo. Tudi na prodajalke se spravljajo.

Samael ::

In vendarle čakajo. Eni manj, drugi bolj... nejevoljni. Vsi čakamo. Del življenja. Smo pa ljudje seveda različni, različno se soočamo z izzivi, življenjem. In tu ni potrebno ob pošiljanju ljudi, ki ne čutijo enako kot ti, k psihologu, nobenih izmišljenih "In kaj se potem zgodi, na blagajni reče da se mu zelo mudi, na parkirišču pa sreča prijatelja in ima čudežno čas za kavo smeh" anekdot zavoljo dramatičnega učinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

borut_p ::

Meni je pa prov fajn hitrost ki se jo naucino prodajalke v hoferju/lidlu. Ko potem zamenjajo siht in grejo v leclerc se lepo malo upocasnijo in delajo ravno s pravim tempom.
Merkator pa s svojimi akcijami ubija saj delajo podobno hitro kot posta slovenije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

clothes ::

Artiklov ni treba zlagati v vrečko že pri blagajni. Lidl In Hofer predvidevata, da stranka na blagajni skenirane artikle zmeče nazaj v košarico ali voziček, nato stopi dva koraka naprej kjer je dolg pult in v miru zloži stvari v vrečko. Blagajnik med tem lahko obdeluje naslednje stranke. Zaradi tega so stojala za košarice postavljena ob pultu za blagajno, čeprav veliko strank pušča košarice že pred blagajno.

Tudi zlaganje artiklov na tekoči trak se lahko opravi čim bližje blaganji in ne na začetku traku. Da tudi ostale stranke, ki še niso na vrsti lahko zlagajo svoje artikle na trak.

Crossfire ::

Nakupovalne vrečke so stvar preteklosti. Meni je najbolj praktično imeti s sabo dva zložljiva tekstilna kontejnerčka, jih razpostrem kr v vozičku in samo lepo zlagam noter. Na ta način se folga še tako hitro blagajničarko...
Nekaj podobnega:

RegulusDraco ::

ma ja, te prosim :D Neka blagajničarka me pa res ne bo preganjala zato ker mora izpolniti urno kvoto.

clothes je izjavil:

Artiklov ni treba zlagati v vrečko že pri blagajni. Lidl In Hofer predvidevata, da stranka na blagajni skenirane artikle zmeče nazaj v košarico ali voziček, nato stopi dva koraka naprej kjer je dolg pult in v miru zloži stvari v vrečko. Blagajnik med tem lahko obdeluje naslednje stranke. Zaradi tega so stojala za košarice postavljena ob pultu za blagajno, čeprav veliko strank pušča košarice že pred blagajno.


Trgovini artikle po skeniranju na blagajni zlagam direktno v vrečko. Mi ne pride na misel da bi jih za prince in princese metal v košaro, tam hitel s plačilom in potem zlagal v vrečko. Če je tako, raje nikdar več ne stopim v skladišče tipa Hofer ali Lidl.

Superboyy je izjavil:

Vse trgovine bi morale met avtomatske blagajne, ki bi ti ob prepočasnem skeniranju izdelkov pribijale dodatek na celotni nakup. Bi se vsak hitro zbrihtal pri blagajni.

En terminal, bi moral bi pa ekspresen, ki bi ti vsakih 30 sekund pribil še 1 euro na račun, za tiste ki so prišli samo po par artiklov in se jim mudi (štel bi se samo čas, ko je skener v pripravljenosti).


ja seveda, ko pa prideš do uničene kode, ki se je ne da skenirat pa boš cvilil na pomoč.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

RegulusDraco ::

robcek23 je izjavil:

V hoferju je isto sranje. Pa niso počasni kupovalci krivi... Pult kratek, stvari nimajo kam a devat, gužva vedno in potem se ti tam mudi da drugi ne čakajo...katastrofa. Ne zastopim kako si lahko privoščijo tako šlamparijo...


večji problem v Lidlu in Hoferju je da so tako bedni da imajo na blagajni 1 ubogo žensko, ki mora poleg tega skrbeti še za peko kruha in 1239081 drugih reči, preostalih 5 pultov pa je zaprtih. Potem pa reva tam hiti, da bi ljudi spravila skozi in da ne bi izgubila službe.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

KraitPay ::

Čkte, potem sem samo jaz tako uvideven/neumen, da zmečem stvari nazaj v vozek, potem pa si jih na polici zložim sam? Namreč s tem povečam pretočnost blagajn. Se pa najdejo primerki, ki ko mu prodajalka skenira izdelek, tega daje potem počasi v svojo vrečo, dokler ne pospravi vseh, nato počasi vzame denarnico in plača.
Seveda ne ve, da je storil/-a kaj narobe. Pač slovenclji rabimo nekaj časa za tisti "preklop" v glavi, da se zavemo, zakaj so tiste police tam.

RegulusDraco ::

Uvideven? Komu si dolžan hiteti?

Bolj bi rekel da si hlapec, kot pa "uvideven".

Pojdi v avstrijski Hofer ali britanski Aldi (to je dejansko Hofer), nato pa komentiraj kako tam kupujejo v taki trgovini ;) NIhče ne meče vsega v košaro/vozek in zmečka vse kar je kupil zato da slovenec za njim ne bi doživel živčnega zloma.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

Odnos imajo tak: dokler roba ne pride mimo skena, si zaželen, potem pa spizdi ven jebemti, da te ne vidim do naslednjič.
In to ni OK. Tudi mi bomo enkrat stari, pa da nas pol vidim...
vw-klub.si

Utk ::

Ko boš star, boš hodil v mercator, tam se nikomur ne mudi, a ni tak dogovor?

Sc0ut ::

Pri hoferju moreš samo čakat s kartico/denarjem.

Voziček pripelješ do tistega pulta, počasi zlagaš in ko vse zložiš komaj daš denar ali pa kartico.

Prej blagajničarka ne more začet obdelovat drugega kupca. Kak pa plačaš si pa pečen in on za teboj.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

issak ::

clothes je izjavil:

En terminal, bi moral bi pa ekspresen, ki bi ti vsakih 30 sekund pribil še 1 euro na račun, za tiste ki so prišli samo po par artiklov in se jim mudi (štel bi se samo čas, ko je skener v pripravljenosti).


Jaz sem ponavadi hitrjši od skenejra v mercatorji/sparu tako da če hočeš pribiti 1€/30 sekund najprej izboljšaj skener in izklopi tisti "en evro petin-štiri-deset céntov" in šestkrat "položite izdelek v vrečko/odstranite/ni zaznan/kličem na pomoč". Hitre blagajne so počasne.



Meni je v hofru ravno to všeč da si hitro čez blagajno. V mercatorji/šparu/leclercu traja blagajna celo večnost, pa je manj ljudi pred mano kot v hofru. V hofru si pa jaz že na trak poližim stvari v vrstnem redu ki bodo romale v vrečko in si vrečko pripravim da samo pada noter, če mi pa ne znese dam pa zraven. Kartico imam pripravljeno in tistih par sekund kolikor procesira pin imam jaz že vse zloženo noter. Če pa komu to ne znese imajo tam police za zlagat, sicer so pa tudi druge trgovine s počasnimi blagajnami in vljudnimi pogovori na voljo.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

MIHAc27 ::

Se vidi kakšna je Slovenska mentaliteta. Če klepetam 10 minut z prodajalko je to moja pravica in me B.K. za tiste za menoj. Ali če počasi zlagam v voziček/vrečke stvari....

Jaz pa ne vem, kako sem včasih zdržal v Mečkatorju. Aja.. ni bilo konkurence. Sedaj mi na srečo ni treba več tolikokrat tja. Je pa še vedno VSAKIČ ista pesem. V Hoferju /Lidlu so pred tabo 3 polno naloženi vozički. Preden 2x pogledaš naokoli si že na vrsti.
V Merkatorju so pred tabo isto 3 osebki, vsak ima samo 2-3 izdelke. Si že misliš.. U danes bo pa hitro... Ha,ha, jok brate odpade. Vsaj 2 bosta hotela neke čudne čike, ki jih držijo samo v trezorju v skladišču.
Tretji ti nato potegne šop položnic....

Je pa res, da bi bil lahko tekoči trak daljši na blagajni, in dvojni pult tudi ni pogost. Mislim da sem ga videl dosedaj samo 1x v merkatorju. Vsekakor prostor za izboljšave je še. Mogoče pa nekoč uvedejo Amazonov princim, ko sistem beleži, kaj daš v voziček, na blagajni pa samo plačaš (in nič ne polagaš na tekoči trak).

P.S.: A kdo ve, zakaj v hofer/lidlu skoraj nikoli ne vidim ljudi kupovati cigaret? V vseh letih sem mogoče naletel na 1 ali 2. V Mercatorju pa skoraj vsakič v vrsti vsaj 1 vzame.

kixs ::

Hofer/Lidl... prides na prazno blagajno, blagajnicarka ne vem kje... in potem cakas 5 min, da se prigunca z drugega konca 8-O Ce imas sreco, si celo na pravi blagajni.

Sicer pa tudi Lidl/Hofer nista tako hitra kot sta vcasih bila. Ena blagajna in vrsta do polovice prvih regalov ni nic neobicajnega ;(( Ko se mi mudi, celo stegnem jezik in se po kaksni minuti odpre se ena blagajna 8-O Kar od sebe to ni mozno?

So mi pa vsec "samopostrezne" blagajne... sam vec bi jih moralo biti ;)

Tus je se najbolj v buli. Tudi malo vecji centri nimajo avtomaticnih blagajn. Prakticno vsaka pa ima placilo poloznic in ni vrag, da se vzame en z 10 poloznicami in cakas kot tele drugi v vrsti 10min - ne potegne poloznice, gotovina... seveda mora najprej cel vozicek spraznit, da potegne ven sop poloznic.

V Tusu sicer vidim, da imajo odlagalni prostor se po starem sistemu - locen, tako da lahko en pospravlja stvari in drugemu skenira v svoj prostor - ampak tega nobena blagajnicarka ne uporablja, pa bi bilo pametno.

tikitoki ::

johan05 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Da si v zaostanku, ker so pult prilagodili kupcem in imajo sedaj vecji pult, deljen na dva dela in lahko nalagajo robo naslednejga kupca na drug del pulta.


Še nikoli videl, pa sem bil včeraj v Lidlu!

Najbrž v LJ ali MB?


Ni pomembno. Je pa novejsa prodajalna.

Mehmed ::

fosil je izjavil:


S košaricami se pa sistem podre, ker se ne da tako hitro zlagat stvari v vrečko, sploh če imaš več kot 3 artikle in ne bi rad da je grozdje spodaj, steklenice pa na vrhu vrečke.


Sistem se podre, ker se vecina odloci stvari sortirat sele za blagajno, pred njo pa gledajo v luft.
Probaj enkrat za hec sortirat stvari po trdnosti ze na tekocem traku. Potem samo se letijo v vrecko.
Pa ce namesto iskanja kartice, ko je vse zlozeno v vrecki to poisces ze v vrsti, lahko tipkas pin cim poskenira zadnji izdelek pa ga pospravis, ko se tiska racun.

Pa ne pravim, da rabi folk to pocet. Ampak da se pa dohajat prodajalke, ce kdo ima to zeljo.

MIHAc27 ::

Mogoče bi res morali še okvirno napisat kje hodimo nakupovat. V tistem Hoferju, kjer jaz običajno hodim, še nisem videl, da ne bi bilo niti ene blagajničarke. In če je gužva kar hitro pozvoni, da pride še ena.

aja, sam probam stvari posortirati, da za blagajno res hitro tudi sam zložim. Čisto na koncu dam vedno sadje, ki se tehta, ker ji to vzame malce več časa. V tem pa jaz kartico/denar pripravim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

tikitoki ::

tomy5 je izjavil:

Mislim da se nekateri čist preveč obremenjujejo s tem kaj drugi počnejo.Pač pojdi v trgovino ko ni nikogar tam.


Se strinjam. Zadnjic sem placal z drobizem in mi je nek stari ata zacel teziti, da se drobiz menja v banki. Ne vem zakaj bi delal vrsto v banki, kjer mi niso dali drobiza, ce ga lahko porabim tam, kjer sem ga dobil.
En folk ma res debilno logiko, da bos sel posebej v banko in tam prispeval k dalsji vrsti, ker je on moral malenkost dlje pocakati. WTF. En folk res nima vsega poslihtan v svoji glavi.

Mehmed ::

MIHAc27 je izjavil:

Se vidi kakšna je Slovenska mentaliteta. Če klepetam 10 minut z prodajalko je to moja pravica in me B.K. za tiste za menoj. Ali če počasi zlagam v voziček/vrečke stvari....


Ta cajt ki ga izgubimo na blagajnah potem not prinasamo na cestah.

[SkA] ::

MIHAc27 je izjavil:

Se vidi kakšna je Slovenska mentaliteta. Če klepetam 10 minut z prodajalko je to moja pravica in me B.K. za tiste za menoj. Ali če počasi zlagam v voziček/vrečke stvari....

Da, to je po mojem frustracija od tega, da so jim doma cepili v glavo, da naj ne bodo hlapci. Potem se pa izživljajo tam, kjer se lahko - po možnosti so drugje pač v podrejenem položaju, pa jih še toliko bolj srbi.

Če nimaš neki zdravstvenih razlogov hitro premikat roke in razmišljat z normalno hitrostjo, ne vidim razloga, da ne sodeluješ v sistemu in se potrudiš čim prej spokat z blagajne, da drugim ne kratiš čas. Če maš drugačne fetiše, greš pa pač drugam, kjer imajo bolj umirjen tempo in vsi še malo poklepetajo na blagajni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

MIHAc27 ::

Mehmed... verjetno res.

tikitoki... ej vse sorte folka imaš. Enkat je meni ena ženska norela, ker sta otroka pomagala zlagat na trak. Mi še vedno ni jasno, kaj jo je motilo pri tem. Otroka sta se počutila koristno, pridobila sta malce delavnih navad, in zaradi tega nismo nič izgubili, ker pred nami je bil še nekdo na traku.

judoka ::

V hofer iz principa ne hodim, ker se mi zdi tisto piskanje, ce blagajnicarka ni zadosti hitra, cisto pretiravanje. Po drugi strani me pocasnost v Merkatorju ubije. Pa se drazji so.
Konkurenca je zato, da si vsak najde trgovino, ki mu najbolj odgovarja.

Ni pa tezko ugotovit, da so lastnosti kot so empatija, potrpezljivost in uvidevnost redka stvar v temu svetu.

MIHAc27 ::

To piskanje sem sam doživel samo 1x, pa grem pogosto tja. Je res malo mimo.

Mehmed ::

Jaz imam pa ful rad folk s temi pametnimi nasveti v vrsti.
Nekdo si skoci po sendvic med malco v mercator in potem svetuje mamci pred njim nej gre tisto poloznico raje v banko placat kot tle.
Ja vsekakor si bo nekdo naredu ekstra izlet pa sel v se eno vrsto stat ker si ti ne znas narediti sendvica doma.

Master_Yoda ::

KraitPay je izjavil:

Čkte, potem sem samo jaz tako uvideven/neumen, da zmečem stvari nazaj v vozek, potem pa si jih na polici zložim sam? Namreč s tem povečam pretočnost blagajn. Se pa najdejo primerki, ki ko mu prodajalka skenira izdelek, tega daje potem počasi v svojo vrečo, dokler ne pospravi vseh, nato počasi vzame denarnico in plača.
Seveda ne ve, da je storil/-a kaj narobe. Pač slovenclji rabimo nekaj časa za tisti "preklop" v glavi, da se zavemo, zakaj so tiste police tam.


Problem je v tem, da so nas zelo uspesno preprogramirali, da nekateri kupci mislijo da smo stranke zadolzene za vecjo pretocnost blagajn, in da je kupec kriv za cakanje, ce se ne spoka iz trgovine isto milisekundo ko je trgovina dobila njegov denar. Ne ni krivo to da dela samo ena blagajnicarka, ker so druge odpustili, da imajo vec profita. Krivi ste vi ker se ne spokate takoj iz trgovine.

En rant od Bill Burra glede "avtomatskih" blagajn in tega da mora dejansko kupec opravljati njihovo delo:
You come in, you pick the things you want, you bring it up, you ring it up, you pay me, you put it in the bag, and then you get the fuck out of my store.

Shegevara ::

Uglavnem že samo pomislek, da stojijo za mano živčni stroji, kot se opisujejo nekateri tukaj me vedno spravlja v nervozo, ko za pospravljanje v vrečo porabim 5 sekund več, da produktov, kot je kruh slučajno ne stlačim na dno vreče in jih pomečkam. Bog ne daj, da se zmotim še pri tipkanju PIN kode, bo baron v vrsti fasal živčni zlom!

Saj vem, da se komu kdaj mudi in mu je težko gledat nekoga, ki menca tam pred pultom ampak da si to zasluži posebno temo na forumu z vneto debato je pa po svoje že komedija. Čudno, da OP ni odprl teme v kategoriji problemi človeštva.

Le kaj bo naslednji mesec ob živce spravljalo ? Tri-sekundna zamuda, da nekdo spelje za prižigom zelene na semaforju? Osebe, ki jemljejo tvoje dragocene sekunde še za tiskanje računa na bankomatu?

Stay tuned...

Utk ::

Plačaj študenta 5 evrov na uro, pa bo vse rešeno. Ostalim paše, da je trgovina poceni in da si hitro čez.

Invictus ::

dj_uro je izjavil:

Odnos imajo tak: dokler roba ne pride mimo skena, si zaželen, potem pa spizdi ven jebemti, da te ne vidim do naslednjič.
In to ni OK. Tudi mi bomo enkrat stari, pa da nas pol vidim...

Kaj pa bi rad? Da ti ga blagajničarka na koncu še potegne?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitre blagajne Špar vs Mercator (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14221968 (12547) janezvalva
»

Hvala ... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5210409 (7638) jocoj
»

Hrana iz Lidla, Spara, Hoferja, Tuša, Mercatorja itd. (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
347104041 (40499) zmaugy
»

Gneča pri blagajni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11119872 (15370) GregiB

Več podobnih tem