» »

neustrezna platišča

neustrezna platišča

polozweii ::

Kolega ima na avtu platišča, ki niso napisana v specifikacijah.
Kakšna je kazen za vožnjo s takšnimi platišči in ali si v primeru prometne nesreče avtomatsko kriv čeprav nisi povzročitelj nesreče?

AndrejS ::

Če ga ustavi zajeban policaj - odvzem tablic in izredni tehnični pregled - pa še kazen dobi

fikus_ ::

Zavarovalnica lahko zavrne izplačilo škode.

V izogib temu je smiselno homologirat dimenzijo (če niso prevelika odstopanja in se da).

St235 ::

polozweii je izjavil:

Kolega ima na avtu platišča, ki niso napisana v specifikacijah.
Kakšna je kazen za vožnjo s takšnimi platišči in ali si v primeru prometne nesreče avtomatsko kriv čeprav nisi povzročitelj nesreče?


mislim, da je kazen okol 400€, plus seveda prepoved vožnje, odvzem tablic in izredni tehnični.

V samem primeru prometne nesreče seveda nisi avtomatsko kriv povzročitve nesreče. Si pa lahko (so)kriv, če bi gume kakorkoli prispevale k nastanku prometne nesreče. Seveda pa tudi v takem primeru lahko dobiš kazen ker naokrog voziš z vozilom, ki ni tehnično brezhibno.

Še večje sranje pa imaš seveda lahko z zavarovalnicami, ki imajo lahko v pogojih zapisano, da zavarovanje ne krije škodo povzročene z vozilom, ki ni tehnično brezhibno.

IL_DIAVOLO ::

Ste ze bili vpleteni v prometno nesrečo at all?

Evropsko porocilo, zapisnik, pregled alkoholiziranosti.

Ocenitev pa spet...poslika poskodbe in cao.

Noben ne gleda nelegalnih platišč, speglov, žarometov etc...

J.McLane ::

Motiš se, na avtu se takoj opazi stvari ki niso original gor.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

J.McLane je izjavil:

Motiš se, na avtu se takoj opazi stvari ki niso original gor.


Se ne. Na vsake felgne lahko das gor original emblem. Pa tudi ce nimas, nobody cares.

fikus_ ::

Ni toliko stvar proizvajalca platišč, kot ustrezne dimenzije pnevmatik in ET platišč.

šernk ::

Če platišča ne izstopajo dvomim da bo kdo sploh gledal, bolj je pomembno da so gume prave gor.

Namreč za pogledat platišče če ustreza, je treba avto dvignit morda celo platišče snet dol in ga očitsit da vidiš oznake, zadnja stvar, ki jo bo policaj gledal če te ustavi, če te pa na izredni tehnični pelje zarad kakšne druge stvari pol je pa druga.

Jst imam recimo original nehomologirana za zimo gor, ker so platišča eno mero širša, na homologirana mi grejo gume od 215-235, na ta nehomologirana pa od 225-245. Gume imam pa homologirane 225, pa če bi želel bi se lahko spravil tud 245 homologirat ampak ni vredno, ker padeš še v dražje gume.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

blackbfm ::

Noben ne gleda nelegalnih platišč, speglov, žarometov etc..


Za bagatelne zneske mogoce, ce bo pa 500k eur skode pa mocno dvomim da "noben ne bo nic gledal".

DOOM_er ::

v kolikor je zadeva nehomologirana, platišča ipd. bo zavarovalnica naredila vse da ne bo izplačila. Sam sem moral dati dol vlečno kljuko iz avtodoma, ker je prejšnji lastnik homologiral meni pa tudi ni vžgalo da ni, čeprav ima certifikat in vse. Zavarovalniški agent mi je potem ob ogledu vozila rekel da zavarovalnica ne bo krila nikakršne škode v kolikor se mi naprimer nekdo zaleti v rit zaradi prekratke varnostne razdalje.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

IL_DIAVOLO ::

Nisi se uveljavljal skode, kajne da nisi?

K0K0 ::

Verjetno se lahko zakomplicira, ko pridejo prometni policisti in začnejo merit zavorno pot... Potem lahko opazijo, da gume niso homologirane in zavarovalnica noče izplačat škode.

asdf_jklc ::

Kadar je manši trk, škoda manjša + odvisno od cenilca, se verjetno v to nebo nobeden obregnil. Boh ne daj, pa da zbiješ otroka, pride do težje prometne nesreče ali pa pride do večje škode. Takrat se pa vse preveri in če avto nima ustrezne dimenzije ni izpraven in potem lahko imaš hudo sranje. Poznam primer (ni baba čula baba rekla), ko je zavarovalnica zavrnila izplačilo škode, ker so bile na avtomobilu platišča pravilne dimenzije, vendar brez senzorja za nadzor tlaka v pnevmatikah; kljub temu da so bile pnevmatike premium znamke, stare 1 sezono in ustrezno napolnjene (po trčenju so gume ostale cela). Podobno pri nas postajajo tožbe vedno bolj moderne - en ti prileti v avto, brez težav te še civilno toži, ker si vozil z neizpravnim avtom. Jaz se s temi stvarmi nebi igral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

IL_DIAVOLO ::

Jaz teh stvareh ne bi verjel 8-)

Anney ::

Že dolgo nazaj bili so še tolarji, nekje 15 let mogoče 20, sem vozil clia s katerim sem zbil mačko pri 70km/h, spredaj je skoraj pol avta manjkalo, odbijač, kiler, nosilec kilerja. Uveljavljal sem divjad, rekel sem da je bil zajec. Dali so me na komisijo in iskali dlake zajca na avtu. Kaj takšnega še ne, škodo sem dobil povrjeno, račun pa je bil mislim, da cca 30.000-40.000 tolarjev (rahel pljunec za zavarovalnico). In oni so iskali dlake zajca skoraj cel dopoldne.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

;-) ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisi se uveljavljal skode, kajne da nisi?

Ce gre parkrat skozi zaradi srece se ne pomeni da bo slo vedno. Naprimer tista corsa ko je odnesla tovornjaka z viadukta...tu lahko hipoteticno pride do milijonskih zahtevkov, sploh ce bi tovor bil kaksna nevarna zadeva...in ja ce corsa nebi imela vpisanih platisc, bi zav. Lepo izplacala skodo seveda pa bi jo terjala od voznika corse...in v takem primeru lahko reces samo lep pozdrav zivljenje kot sem ga poznal do sedaj ;)

blackbfm ::

Brezveze, on verjame da so zavarovalnice dobrodelne altruisticne organizacije ki komaj cakajo da izplacajo miljon eur za skode ki jih povzrocijo neizpravne kripe

Dag ::

No, ne na pamet. Če pride do tožbe, se bo ugotavljala tudi vzročna zveza, torej ali je nehomologiran del prispeval k nesreči. Kar bo ugotavljal izvedenec in ne forumski strokovnjaki.

zk_eu ::

DOOM_er je izjavil:

v kolikor je zadeva nehomologirana, platišča ipd. bo zavarovalnica naredila vse da ne bo izplačila. Sam sem moral dati dol vlečno kljuko iz avtodoma, ker je prejšnji lastnik homologiral meni pa tudi ni vžgalo da ni, čeprav ima certifikat in vse. Zavarovalniški agent mi je potem ob ogledu vozila rekel da zavarovalnica ne bo krila nikakršne škode v kolikor se mi naprimer nekdo zaleti v rit zaradi prekratke varnostne razdalje.


Ne bo krila tvoja zavarovalnica, ampak zavarovalnica povzročitelja nesreče. Teoretično bi lahko njegova zavarovalnica ugovarjala, da bi bila škoda manjša, če ne bi bilo vlečne kljuke, čeprav sam ne vidim kako.

;-) je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisi se uveljavljal skode, kajne da nisi?

Ce gre parkrat skozi zaradi srece se ne pomeni da bo slo vedno. Naprimer tista corsa ko je odnesla tovornjaka z viadukta...tu lahko hipoteticno pride do milijonskih zahtevkov, sploh ce bi tovor bil kaksna nevarna zadeva...in ja ce corsa nebi imela vpisanih platisc, bi zav. Lepo izplacala skodo seveda pa bi jo terjala od voznika corse...in v takem primeru lahko reces samo lep pozdrav zivljenje kot sem ga poznal do sedaj ;)


1. Nehomologirana platišča morajo biti vzrok za prometno nesrečo oziroma v vzročni zvezi s prometno nesrečo, da zavarovalnica sploh ima regresno pravico zoper zavarovanca oziroma odgovorno osebo.

2. Od koga bo oškodovanec zahteval odškodnino je popolnoma v njegovi domeni in lahko zahteva odškodnino tako od zavarovalnice, kot od povzročitelja nesreče, ali pa od obeh skupaj. Zavarovanec pa bo potem zahteval plačani znesek odškodnine od zavarovalnice na podlagi zavarovalne pogodbe. Iz tega razloga si jo sklenil, torej, da imaš svojo odgovornost zavarovano. Običajno pa se zahtevki naperijo zoper zavarovalnico, ker je ta bolj plačevita in ima vzpostavljene mehanizme zaradi katerih je lahko izplačilo odškodnine hitrejše. Sploh v primeru milijonskih zahtevkov dvomim, da bo kdo slednjega naperih zoper povzročitelja.

3. Tudi, če bi nehomologirana platišča bila v vzročni zvezi s prometno nesrečo, ima zavarovalnica pravico do povračila škode zgolj do 12.000 EUR in nič več. Samo, če bi nekdo škodo oziroma prometno nesrečo povzročil namenoma, ima neomejeno regresno pravico (šesti odstavek 7. člena Zakona o obveznih zavarovanjih v prometu).

Dag je izjavil:

No, ne na pamet. Če pride do tožbe, se bo ugotavljala tudi vzročna zveza, torej ali je nehomologiran del prispeval k nesreči. Kar bo ugotavljal izvedenec in ne forumski strokovnjaki.


Točno tako.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

IL_DIAVOLO ::

;-) je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisi se uveljavljal skode, kajne da nisi?

Ce gre parkrat skozi zaradi srece se ne pomeni da bo slo vedno. Naprimer tista corsa ko je odnesla tovornjaka z viadukta...tu lahko hipoteticno pride do milijonskih zahtevkov, sploh ce bi tovor bil kaksna nevarna zadeva...in ja ce corsa nebi imela vpisanih platisc, bi zav. Lepo izplacala skodo seveda pa bi jo terjala od voznika corse...in v takem primeru lahko reces samo lep pozdrav zivljenje kot sem ga poznal do sedaj ;)


V kolikor povzročiš nesrečo s smrtnim izidom, lahko rečeš zbogom življenju v vsakem primeru. Če ne finančno, pa psihično.

Ne misli, da bodo kakšne olajševalne okoliščine, če boš imel birokratsko izpravno vozilo. Tako je, nima nobene veze s tehnično izpravnostjo vozila.

Zgodovina sprememb…

K0K0 ::

A ni tko da v trenutku, ko zapelješ avto z nehomologiranimi feltnami na cesto izgubiš "tehnični pregled" ? V praksi te morajo seveda še dobit, sam avto je bil že prej brez tehničnega. V tem primeru ti zavarovalnica ni dolžna krit škode, ker si se vozil brez tehničnega pregleda.

;-) ::

3. Tudi, če bi nehomologirana platišča bila v vzročni zvezi s prometno nesrečo, ima zavarovalnica pravico do povračila škode zgolj do 12.000 EUR in nič več. Samo, če bi nekdo škodo oziroma prometno nesrečo povzročil namenoma, ima neomejeno regresno pravico (šesti odstavek 7. člena Zakona o obveznih zavarovanjih v prometu).


Kje si dobil 12.000€?

sandmat ::

12k je cap

zk_eu ::

;-) je izjavil:

3. Tudi, če bi nehomologirana platišča bila v vzročni zvezi s prometno nesrečo, ima zavarovalnica pravico do povračila škode zgolj do 12.000 EUR in nič več. Samo, če bi nekdo škodo oziroma prometno nesrečo povzročil namenoma, ima neomejeno regresno pravico (šesti odstavek 7. člena Zakona o obveznih zavarovanjih v prometu).


Kje si dobil 12.000€?


Še enkrat preberi. Mogoče pa najdeš vir.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

St235 ::

Dag je izjavil:

No, ne na pamet. Če pride do tožbe, se bo ugotavljala tudi vzročna zveza, torej ali je nehomologiran del prispeval k nesreči. Kar bo ugotavljal izvedenec in ne forumski strokovnjaki.

Ni vprasanje krivde ampak tega da krsitev pogojev zavarovanja lahko pomeni zavrnitev izplacila. Tako da je lahko povsem nerelavantno ali je bil nehomologiran del kakorkoli odgovoren za nesreco. Je pa velika razlika o kaksnem zavarovanju govorimo. Obvezno ni tako kriticno ker je precej varovalk ze v zakonu, kot je napisano zgoraj.
Bolj je problematičen kasko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odgovornost iz obveznega zavarovanja in civilna tožba

Oddelek: Na cesti
244412 (3540) MrStein
»

Led h7 v avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7117831 (15949) tomaz-
»

kateri odvetnik za odškodnino - imate kakšne izkušnje?

Oddelek: Loža
4731545 (16130) mirkuma
»

Ležeč kamen na cestišču razbil steklo avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6712894 (11274) MIHAc27
»

Rabim pravni nasvetek...

Oddelek: Loža
144349 (3975) Brane2

Več podobnih tem