Forum » Na cesti » Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila
Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila
IL_DIAVOLO ::
Gre se za udobje, prostornost, pa konec koncev je velik avto tudi varnejsi.
Velik avto pa pac mora biti dizel.
Velik avto pa pac mora biti dizel.
sgdjkdlsugi4 ::
Naj bo to 5 let star avto ali 15 let, ampak večina prodajalcev molči o napakah, ki so skrite in se pokažejo šele po 500-1000km prevoženih. Zakaj? Ali pravni sistem deluje, kje so kak organi, da bi take nate*une kaznovala.
Ker nismo vec v socializmu, drzava pac ni varuska, da te zavije v vato in skrbi za tebe do in po smrti. Tak da moras bit pac malo odgovoren.
Par smernic pri nakupu rabljenega avta :
1) kupi avto, ki si ga lahko privoscis. To pomeni, da imas dovolj denarja za registracijo, zavarovanje, nakup gum, servise, ter morebitne vecje posege. Ne pa da pride jesen in je treba kupit kitajske gume ali pa vzet kredo.
2) ko kupujes rabljen avto, od zneska x ki ga imas na voljo, kupi avto za x-1000€. ostalo ti bo nekaj "bufferja", da ce vidis cez 500km da je treba zamenjat komplet diske in pakne, ne bos pizdil na forumu, da te je nekdo vlozil.
3) ko si 95% preprican za nakup, preden odstejes denar, riskiraj 30-70€ in pelji avto na AMZS pregledat. tam ga dajo na dvigalo, pogledajo stanje po podvozju, stestirajo amortizerje itd. znesek za ta pregled imas iz "bufferja", ki si ga dal na stran za nakup avta.
4) ne talaj avtogramov - kar pomeni, da s podpisom kupoprodajne pogodbe pod videno kupljeno nimas kaj jokat, da te je nekdo "napizdil". Ce ne znas pregledat avta, oz. se ne drzis zgornjih smernic, si se napizdil sam.
Utk ::
Gre se za udobje, prostornost, pa konec koncev je velik avto tudi varnejsi.
Velik avto pa pac mora biti dizel.
Ja, za tistih 15 min dnevno v eno smer mora bit res udoben in prostoren...potem imaš ziher tudi kavč v vrednosti treh avtov, ker sediš več na njem, pa stol v službi in doma, vsak vsaj 2 jurja, a ne da?
solatko ::
Od 18.-ega leta naprej, sem kupoval rabljene avte, nikoli v življenju, si nebi kupil novega, saj v dobrih 3-eh letih, izgubiš polovico vrednosti (res si pa v yugi 3 leta starega golfa prodal dražje, kot je bil nov (če nisi imel vez, si ga čakal tudi do dve leti).
Moj prvi avto je bil Alfa Romeo Gulia ti 1750 ccm. Kupil sem pet let staro, z nekaj čez 80kkm, za dovolj ugodno ceno. Avto je pet let delal b.p., dobrih 200kkm, še danes je registriran kot veteran.
Potem je bil Fiat 125S, raketa, ki mi je služila dobra 3 leta in kakšnih 100kkm. Vsi nadaljni avtomobili pa so bili nekaj let stara vozila višjega razreda, kupljena v glavnem od firm, vožena z enim voznikom.
Vsak rabljen avto, ki sem ga kupil, je pred nakupom sprobal in pregledal kolega, ki se od mojega 15-ega leta ukvarja s preprodajo vozil in najde napake, ki jih niti zelo dobri mehaniki, ne. Včasih sva pregledala nekaj deset vozil, preden mi je dal zeleno luč za nakup.
Jaz mu za protiuslugo rihtam računalniško opremo in tako nimava ne on, ne jaz dodatnih stroškov.
Prvo pravilo ob nakupu rabljenega vozila je, da imaš s seboj nekoga, ki saj približno ve, kaj kupuješ. Tudi če je vozilo na pogled odlično, ob njegovem ne, ne vzameš.
Novo kupljen avto, obvezno na dober servis, da se do potankosti pregleda in popravi vse, kar je potrebno, potem pa imaš nekaj let, samo redne servise. Od dneva nakupa, moraš vedet, kaj se z vozilom dogaja.
V 47-ih letih je šlo skozi moje roke okoli 40 vozil (tudi za ženo in sina) in 16 motornih koles, niti enkrat nisem bil "nategnjen". Vsa vozila so bila v odličnem stanju po dvo do štiri letni uporabi (od100kkm do 300kkm), v odličnem stanju, tudi prodana in to praviloma dobrim prijateljem.
Nikoli v življenju nisem imel kasko zavarovanega vozila, saj se na cesto ne hodim zaletavat, zavedam pa se, da noben avto ni varen, to je lahko samo voznik, ki vedno vozi s prilagojeno hitrostjo, ne uporablja telefona med vožnjo, ne uporablja opojnih substanc in vozi zbran in spočit.
Nikoli pa nebi kupil avta, če vsaj približno ne poznam zgodovine ali vsaj način s katerim vozi lastnik.
Moj prvi avto je bil Alfa Romeo Gulia ti 1750 ccm. Kupil sem pet let staro, z nekaj čez 80kkm, za dovolj ugodno ceno. Avto je pet let delal b.p., dobrih 200kkm, še danes je registriran kot veteran.
Potem je bil Fiat 125S, raketa, ki mi je služila dobra 3 leta in kakšnih 100kkm. Vsi nadaljni avtomobili pa so bili nekaj let stara vozila višjega razreda, kupljena v glavnem od firm, vožena z enim voznikom.
Vsak rabljen avto, ki sem ga kupil, je pred nakupom sprobal in pregledal kolega, ki se od mojega 15-ega leta ukvarja s preprodajo vozil in najde napake, ki jih niti zelo dobri mehaniki, ne. Včasih sva pregledala nekaj deset vozil, preden mi je dal zeleno luč za nakup.
Jaz mu za protiuslugo rihtam računalniško opremo in tako nimava ne on, ne jaz dodatnih stroškov.
Prvo pravilo ob nakupu rabljenega vozila je, da imaš s seboj nekoga, ki saj približno ve, kaj kupuješ. Tudi če je vozilo na pogled odlično, ob njegovem ne, ne vzameš.
Novo kupljen avto, obvezno na dober servis, da se do potankosti pregleda in popravi vse, kar je potrebno, potem pa imaš nekaj let, samo redne servise. Od dneva nakupa, moraš vedet, kaj se z vozilom dogaja.
V 47-ih letih je šlo skozi moje roke okoli 40 vozil (tudi za ženo in sina) in 16 motornih koles, niti enkrat nisem bil "nategnjen". Vsa vozila so bila v odličnem stanju po dvo do štiri letni uporabi (od100kkm do 300kkm), v odličnem stanju, tudi prodana in to praviloma dobrim prijateljem.
Nikoli v življenju nisem imel kasko zavarovanega vozila, saj se na cesto ne hodim zaletavat, zavedam pa se, da noben avto ni varen, to je lahko samo voznik, ki vedno vozi s prilagojeno hitrostjo, ne uporablja telefona med vožnjo, ne uporablja opojnih substanc in vozi zbran in spočit.
Nikoli pa nebi kupil avta, če vsaj približno ne poznam zgodovine ali vsaj način s katerim vozi lastnik.
Delo krepa človeka
IL_DIAVOLO ::
Avto je vreden 5 jurjov, sedežna jurja, stol pa ne vem ce je stal 50.
Prioritete kolega, prioritete.
Prioritete kolega, prioritete.
solatko ::
IL_DIAVOLO - Koliko je vreden avto, boš izvedel, ko ga boš prodal. Sem imel opravka s kar nekaj pajaci, ki so za krš v garažah postavljali neverjetne cene.
Delo krepa človeka
LeQuack ::
sgdjkdlsugi4 je izjavil:
Par smernic pri nakupu rabljenega avta :
1) kupi avto, ki si ga lahko privoscis. To pomeni, da imas dovolj denarja za registracijo, zavarovanje, nakup gum, servise, ter morebitne vecje posege. Ne pa da pride jesen in je treba kupit kitajske gume ali pa vzet kredo.
Predvsem na to točko večina pozabi. Lahko kupiš rabljen Porsche Cayenne za praktično drobiž ker nimajo nobene cene, ampak moraš imeti v mislih da je vzdrževanje tega avta drago enako kot vzdrževanje novega, oziroma še dražje.
Quack !
zobnik ::
Prvrteni kilometri so čista goljufija, sedaj imaš avtolog za par let nazaj pogledaš kilometre, št.lastnikov, tehnični pregledi. Al pa kak drug vpogled.
Čudežno so na avto.net se množično začel pojavljat avti s 300.000km + prej pa redki.
Čudežno so na avto.net se množično začel pojavljat avti s 300.000km + prej pa redki.
solatko ::
LeQuack - Razen večje porabe, nimaš kaj dosti vzdrževanja, če ga ni vozil ravno idiot. Zato je dobro poznat zgodovino avta, ki ga kupuješ.
zobnik - Če so ob nakupu zavore zanič in ti prodajalec tega ne pove, gre za skrito napako. Tudi, če si laik, občutiš slabo delovanje zavor.
zobnik - Če so ob nakupu zavore zanič in ti prodajalec tega ne pove, gre za skrito napako. Tudi, če si laik, občutiš slabo delovanje zavor.
Delo krepa človeka
LeQuack ::
LeQuack - Razen večje porabe, nimaš kaj dosti vzdrževanja, če ga ni vozil ravno idiot. Zato je dobro poznat zgodovino avta, ki ga kupuješ.
Ja itak. Svizec in čokolada.
Quack !
solatko ::
LeQuack - Kolega je kupil 4 leta starega v Nemčiji nekaj čez 200kkm, dal za prvi servis 600€, so celga pregledali in nekaj malenkosti zamenjali, v štirih letih je naredil z njim 300kkm in razen rednih servisov + gume, nič. To je Porshe, ne WV ali Škoda, Seat. Cena novega je bila nekaj čez 100k€.
Delo krepa človeka
jeropero ::
Če kupiš neka rabljena jajca za par k€, boš pa nekoga tožil? Pri nas so problem sodišča, ki meljejo stvari 5 let, z negotovim izplenom in visokimi stroški, živci in časom.
Lej lahko ti pušča voda v mašino, prodajalec to ve, zamenja olje in ti proda vozilo. Pa pač ne veš, da ti motor kuri olje. To ugotoviš čez 5 mesecev, ko ti na morju zariba mašina. Kaj boš? LEPO SE OBRIŠEŠ POD NOSOM. Boš ti dokazoval na sodiščih, da je on vedel za to sranje. NIMAŠ ZA BUREK, najceneje je da požreš in si tiho.
Nekako tako ja. Realnost trga rabljenih avtomobilov.
Imaš pa tudi kupce ki kupijo avto za 500eur ker pač "več vreden ni" in potem jokajo kako so bili nategnjeni. Pri avtu za katerega so plačali verjetno manj kot za telefon s katerega so klicali za ta "super deal". Sem tako prodal Passata 1.8T l.2000 za dele - nikoli več. Kaj se je zgodilo? Avto je imel kup problemov, celo seznam teh je bil narejen ob prepisu vozila. Ga je možak rabil za dele, nič spornega. Čez dva dni dobim klic da je avto zanič in da hoče denar nazaj, ker ga ne more registrirat.
Ni šlo drugače kot pa angažirat odvetnika, je spisal dopis, za katerega sem mu plačal 150eur in je potem kupec dal mir. Pred tem pa grožnje da ve kje sem doma itd.
Nategi so in bodo. Tudi za tiste ki pošteno povedo kaj se z avtom dogaja ob prodaji.
Kaj ima cena veze z nateguni?
500eur je lahko čisto v redu avto.. ali pa totalen nateg.. vse odvisno od prodajalca.
Če imaš >10 let starega malega bencinarja, pa si naredil (npr.) 240.000kilometrov, pa je treba naredit veliki servis + menjat diske in ploščice, pa pošvasat auspuh, in se ti tega ne da delat, napišeš "to, to, to in to je treba naredit", in pač prodaš. Lahko da tudi nič od tega ni treba naredit, pa avta ne rabiš več, strošek registracije in zavarovanja je večji od vrednosti avta, pa pač prodaš. Avto, če samo stoji, je tudi samo še strošek. >10let star mali avto, četudi brezhiben, je včasih še za 500eur težko prodat.
Imaš pa ljudi, ki jim avto konkretno crkne (meša se olje in voda, vroč ne vžge, na dolgi vožnji se pregreva, hladilnik je zaflikan dobesedno z jajcem, podvozje rjavi in razpada (pa kupec ne ve, da more pogledat), ipd., lastnik to seveda ve, ampak se kupcu zlaže "avto je super, vozil ga je dedek, ne rabi ga več, dela vse!", in čisto prav je, da se mu "zateži", pa četudi gre za avto za 500eur.
Zdaj.. če ti po dveh letih crkne alternator, pač, jebiga. Če ti ob prvi vožnji, daljši od 10 minut, avto pregreva, je pa težko verjet, da tega prejšnji lastnik ni opazil. Ali pa če olje zgleda kot čokolino, ob nakupu je bilo pa sveže.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87985 (57071) | hojnikb |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19755 (16609) | zobnik |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 97197 (82184) | Red_Mamba |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 59152 (52255) | Mavrik |
⊘ | Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17430 (14053) | Mavrik |