Forum » Na cesti » Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
bambam20 ::
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V Sloveniji noben ne dela 40k km na leto, leave alone 100k. Se tistih z 20k je sorazmerno malo. Vecina 5 let starih avtov ne bi smela presegati 100k, sploh pri bencinarjih.
Mislim, da tega pa res ni tako tezko razumet.
Sej ne govorimo izrecno o bencinarjih. Drugace pa.. pri nas se vecinoma prodajajo uvozena vozila iz tujine. Vsaj dizli visjega cenovnega razreda. 30k/40k km letno pa ni nobena posebnost. Lani je zenin Getz prevozil cca 30kkm, moj Volvo pa 10kkm, kljub temu, da sem ze 10 mesecev na bolniski.
matobeli ::
Ne sodi drugih po sebi, se vozim relativno malo v primerjavi s prijatelji pa je letno okoli 35k km. Nismo vsi skoz med 4 stenami.
Slovensko povprečje je 12.000 km letno.
Zdej pa povej še povprečje aktivnega prebivalstva. Oziroma bolje rečeno, zaposlenih ljudi.
Jaz mam 20kkm pa mam šiht 10km daleč, pa se večina fura kar dlje.
Superboyy ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce rabis 4x4, potem moras gledati suve.
Odvisno od suva. Večina - sploh novejši, manjši, cenejši modeli - nimajo niti opcijskega 4x4 pogona (tud če je, gre za elektronsko sranje, brez zapor diferenciala in reduktorja)
To so avtomobili namenjeni starejšim, ker se lažje notr usedeš in je bolj pregledno (recimo Pežo 2008, Škoda Yeti, CX3, Juke, Cactus, Mokka itd itd).
Za teren moraš vzet dober 4x4 pogon in seveda dobre gume.
zk_eu ::
Eno vprašanje. Kako pa je kaj z pooblaščeni prodajalci vozil določenih znamk? Vem, da se lahko takšno prevaro naredi vsak? Ampak vseeno bi pričakoval, da je pri pooblaščencih tega manj? Ker jasno prodajajo tudi dosti rabljenih vozilih, ko jih stranke dajo v račun in vzamejo novo vozilo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Arctander ::
@zk_eu ... Moje izkušnje: Pri enem avtu so me nategnili. Kilometri zbiti vsaj za polovico (na števcu je bilo 130kkm), kar se je izkazalo kasneje po okvarah, ki so značilne, da se pojavijo pri več kilometrih kot jih je bilo na števcu. Takrat sem bil še mlad in neumen in tudi avto je bil drugače super ohranjen in ni nikjer kazal, da ima več km. Pooblaščenec, večja avtohiša z obale, avto je bil sicer uvožen iz Italije. Takrat sem jim verjel na besedo (naivnež), da servisne knjige ni, ker je avto iz večje leasing hiše, ki ima svoj servis, zato da uradne servisne knjige ni. Vsaka šola nekaj stane.
Drugega kupil pri manjši družinski avtohiši iz okolice Lj. Nekdo ga je dal notri 'staro za novo'. Kilometri realni, imel je par prask s parkirišč, ki jih niso skrivali, smo se pa dogovorili, da namesto popusta zrihtajo te praske. Servisna knjiga potrjena, tudi ko sem kasneje preverjal na pooblaščencu za to znamko, se je vse ujemalo.
Tretjega kupil pri pooblaščencu na Krasu. Ravno tako ga je nekdo dal notri 'staro za novo'. Tukaj sem imel več sreče kot pameti, ker sem prišel tja pol ure po tem, ko so objavili oglas in ko sem ga jaz gledal, sta se pripeljala še dva, ki bi ga prav tako vzela, če ga jaz ne bi. Servisna knjiga urejena, lahko sem pogledal v njihov sistem, da se vse ujema, med dokumenti je bil tudi naslov in telefonska prejšnjega lastnika, na mojo željo so dali avto na dvigalo ... skratka tako kot mora biti.
Najbrž niso vsi nateguni, sploh manjši pooblaščenci, ker je le tveganje, da jim vzamejo licenco, če bi preveč mutili. Je pa res da to velja za slovenske avte, ki jih oni odkupijo v sistemu 'staro za novo'. Tisti, ki imajo zraven še (pre)prodajo rabljenih - ne samo tistih, ki jih dobijo 'v račun' od strank - verjetno niso dosti boljši od drugih preprodajalcev.
Drugega kupil pri manjši družinski avtohiši iz okolice Lj. Nekdo ga je dal notri 'staro za novo'. Kilometri realni, imel je par prask s parkirišč, ki jih niso skrivali, smo se pa dogovorili, da namesto popusta zrihtajo te praske. Servisna knjiga potrjena, tudi ko sem kasneje preverjal na pooblaščencu za to znamko, se je vse ujemalo.
Tretjega kupil pri pooblaščencu na Krasu. Ravno tako ga je nekdo dal notri 'staro za novo'. Tukaj sem imel več sreče kot pameti, ker sem prišel tja pol ure po tem, ko so objavili oglas in ko sem ga jaz gledal, sta se pripeljala še dva, ki bi ga prav tako vzela, če ga jaz ne bi. Servisna knjiga urejena, lahko sem pogledal v njihov sistem, da se vse ujema, med dokumenti je bil tudi naslov in telefonska prejšnjega lastnika, na mojo željo so dali avto na dvigalo ... skratka tako kot mora biti.
Najbrž niso vsi nateguni, sploh manjši pooblaščenci, ker je le tveganje, da jim vzamejo licenco, če bi preveč mutili. Je pa res da to velja za slovenske avte, ki jih oni odkupijo v sistemu 'staro za novo'. Tisti, ki imajo zraven še (pre)prodajo rabljenih - ne samo tistih, ki jih dobijo 'v račun' od strank - verjetno niso dosti boljši od drugih preprodajalcev.
IL_DIAVOLO ::
Nategnejo kvecjemu take ki hocejo imet top avto za malo denarja. Takim naivnezem seveda podtikajo zjahane avte, ker jih zanima samo znamka. Sami so si krivi, prodajalci pa to izkoriscajo.
Tip ima 20k, pa bi rad imel bemfo terenca, ko bi lahko za isti denar kupil nov avto srednjega razreda.
Tip ima 20k, pa bi rad imel bemfo terenca, ko bi lahko za isti denar kupil nov avto srednjega razreda.
shadeX ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
zk_eu ::
Nahecajo lahko vsakega, še tako velikega strokovnjaka. Ne glede na to, pa meni, da če te hoče ogoljufati, te bo. Zato, ker ima zagotovo boljše vzvode kot imaš sam, ki si ne glede na to, da se mogoče bolj pozoren kot povprečni Janez, še vseeno laik.
Vprašal sem sicer bolj iz "firbca", ker sem sam nedavno nazaj kupil 6 let star avto srednjega razreda pri pooblaščenem AC in v tem primeru je celo bilo tako, da je avto bil servisiran ves čas pri njih. Avto je bil sicer kar lepo cenejši od ostalih (malo več kot 1000 EUR in z noro opreme. Jasno, da sem letel po njega).
Preveril sem kolikor sem pač lahko. Vzel sem v roke servisno knjižico in gledal barvo žigov, barvo pisala. Preveril sem še kilometre na E-upravi. Na ogled sem vzel zraven za vsak slučaj še očeta, ki se je s preprodajo dosti ukvarjal in sva sama preverila vse dele avtomobila kolikor sva lahko, poslušala tek hladnega in toplega motorja. Tudi kilometri so bili glede na leta čisto realni. Takoj po nakupu sem peljal avto še do svojega mehanika.
V tem primeru zelo močno dvomim, da bi lahko ugotovil ali so zbili kilometre ter lažno v servisno knjižico zavedli servise. Res ne vem kaj bi lahko kot laik v tem primeru še naredil.
Lahko pa še povem, da sem prej šel gledati vsaj 10 avtov (za nakup sem si vzel tudi dosti časa raje) in grozno kaj se prodaja. Avto, ki je oglašen bil recimo z 90k kilometri je bil v slabšem stanju kot moj takrat 18 let star avto...
Vprašal sem sicer bolj iz "firbca", ker sem sam nedavno nazaj kupil 6 let star avto srednjega razreda pri pooblaščenem AC in v tem primeru je celo bilo tako, da je avto bil servisiran ves čas pri njih. Avto je bil sicer kar lepo cenejši od ostalih (malo več kot 1000 EUR in z noro opreme. Jasno, da sem letel po njega).
Preveril sem kolikor sem pač lahko. Vzel sem v roke servisno knjižico in gledal barvo žigov, barvo pisala. Preveril sem še kilometre na E-upravi. Na ogled sem vzel zraven za vsak slučaj še očeta, ki se je s preprodajo dosti ukvarjal in sva sama preverila vse dele avtomobila kolikor sva lahko, poslušala tek hladnega in toplega motorja. Tudi kilometri so bili glede na leta čisto realni. Takoj po nakupu sem peljal avto še do svojega mehanika.
V tem primeru zelo močno dvomim, da bi lahko ugotovil ali so zbili kilometre ter lažno v servisno knjižico zavedli servise. Res ne vem kaj bi lahko kot laik v tem primeru še naredil.
Lahko pa še povem, da sem prej šel gledati vsaj 10 avtov (za nakup sem si vzel tudi dosti časa raje) in grozno kaj se prodaja. Avto, ki je oglašen bil recimo z 90k kilometri je bil v slabšem stanju kot moj takrat 18 let star avto...
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
FTad ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
Tu se kar strinjam, da so km realni. Je pa ravno tako stevilo km, pri katerih pocasi pride do menjav razlicnih potrosnih materialov, ce se ne motim. Torej se takoj se najde kak mini strosek poleg rednega servisa. Ali se motim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
ginekk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nategnejo kvecjemu take ki hocejo imet top avto za malo denarja. Takim naivnezem seveda podtikajo zjahane avte, ker jih zanima samo znamka. Sami so si krivi, prodajalci pa to izkoriscajo.
Tip ima 20k, pa bi rad imel bemfo terenca, ko bi lahko za isti denar kupil nov avto srednjega razreda.
A ti podpiraš nategovalca? Da si naiven človek zasluži bit nategnjen ker je pač naiven ali neumen ali enostavno nima časa, da bi sam preverjal ker je v ta namen tudi pač preprodajalec?
Meni je uradni dealer hotel prodati rabljen avto, ki je imel na prodajo vpisano plombo zaradi neke izvršbe. V najboljšem primeru bi avto kupil, odštel denar, potem bi gospa na UE pri prepisu bila nemočna in ga ne smela zaradi plombe izvest.
Sem bil naiven, da bi to prodajalec že moral vedet. Sem bil naiven, da bi prodajalec sam lahko ta status preveril pred prodajo. Ga ni. K sreči sem imel podatke o prometni pri sebi in večer pred že dogovorjeno predajo šel preverjat v sistem.
Ti zagovarjaš take, ker si tudi sam tak verjetno.
IL_DIAVOLO ::
Nisem tak, samo ne razumem folka ki rine z glavo skozi zid. Ze samo na tem forumu je en kup takih, ki imajo nerealne zelje. Takim samo taka sola pomaga.
Tudi sam sem naletel na svojo mino, zdaj se ne pustim vec nategnit.
Ps: Ta avto zgoraj je dokaz, da se da dobiti zelo ohranjen in poskocen avto za 20k.
Tudi sam sem naletel na svojo mino, zdaj se ne pustim vec nategnit.
Ps: Ta avto zgoraj je dokaz, da se da dobiti zelo ohranjen in poskocen avto za 20k.
bambam20 ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
Za tak dena more imet M- opremo. Drugače ni vreden tega denarja.
Če je prvi lastnik, zakaj je brez tablic? Tole je preprodajalec.
Tu se kar strinjam, da so km realni. Je pa ravno tako stevilo km, pri katerih pocasi pride do menjav razlicnih potrosnih materialov, ce se ne motim. Torej se takoj se najde kak mini strosek poleg rednega servisa. Ali se motim?
Načeloma ne. To je le avto višjega razreda in tukaj se načeloma do 200.000 km naj ne bi pretirano materijal trošil. Sicer so izjeme , a to je ptoem tista razlika, avto za 15.000€ in avto za 35.000€, ko ti še vedno zalo dobro služi pri 350.000 + km. Ko ni čričkov v armaturi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krneki0001 ::
Ta avto je imel 300k že ob uvozu v slovenijo, potem je pa še po sloveniji naredil 300k, nakar so mu kilometre zbili na 120k in prodali kot odlično ohranjeno vozilo z malo kilometri od prvega lastnika.
Sej to vsi delajo danes, ker uvozit dobrega avta se ne splača. Nič ne boš zaslužil, ker tudi v tujini dobrega avta ni za malo denarja. Vedno se kupi udarjen, razbit ali kako drugače poškodovan avto, se ga popravi, spolira, očisti globinsko, da je kot nov. Po možnosti se še volan in najbolj obrabljeni vidni deli zamenjajo, da avto res zgleda kot iz škatlice.
Saj je bilo to že enkrat v slikah (mislim da sem celo jaz prilimal), ko je bil BMW v nemčiji prodajan z nekaj čez 750k kilometrov, pri nas pa točno ta avto s samo 132k kilometri. (na avto.net je tip še slike iz nemškega mobile.de dal, razen števec je bil na novo slikan). In se je seveda prodal, ker je kupec dobil zelo ohranjen avto od prvega lastnika z zelo malo kilometri.
Na splošno so cene ohranjenih v tujini višje kot pri nas. Spraskani, poškodovani, pokvarjeni, pa imajo nizko ceno. In te potem uvažajo naši preprodajalci. Pol pa v Krajino al pa Bosno na popravilo pleha in štrihanje, čistilni servis tukaj in v prodajo.
Sej to vsi delajo danes, ker uvozit dobrega avta se ne splača. Nič ne boš zaslužil, ker tudi v tujini dobrega avta ni za malo denarja. Vedno se kupi udarjen, razbit ali kako drugače poškodovan avto, se ga popravi, spolira, očisti globinsko, da je kot nov. Po možnosti se še volan in najbolj obrabljeni vidni deli zamenjajo, da avto res zgleda kot iz škatlice.
Saj je bilo to že enkrat v slikah (mislim da sem celo jaz prilimal), ko je bil BMW v nemčiji prodajan z nekaj čez 750k kilometrov, pri nas pa točno ta avto s samo 132k kilometri. (na avto.net je tip še slike iz nemškega mobile.de dal, razen števec je bil na novo slikan). In se je seveda prodal, ker je kupec dobil zelo ohranjen avto od prvega lastnika z zelo malo kilometri.
Na splošno so cene ohranjenih v tujini višje kot pri nas. Spraskani, poškodovani, pokvarjeni, pa imajo nizko ceno. In te potem uvažajo naši preprodajalci. Pol pa v Krajino al pa Bosno na popravilo pleha in štrihanje, čistilni servis tukaj in v prodajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
edi45 ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
kaj boš s to žalostjo od avta
imagodei ::
Zato pa, še enkrat, bi bilo treba uzakonit, da za točnost podatkov garantira prodajalec (fizična ali pravna oseba). Takoj dobiš podlago za kaznivo dejanje poslovne goljufije, če (pre)prodajalec prikriva pomembne informacije o stanju vozila. Breme dokazovanja, da ni mogel vedeti, da so kilometri prevrteni, da je avto karamboliran itd., naj bo tudi na (pre)prodajalcu. Če gre res za super obskurno napako in (pre)prodajalec res ni mogel vedeti, da jo vozilo ima, ima kupec še vedno možnost uveljavljati stvarno napako, sicer sledi kazenski pregon.
Reč res ne more biti tako zapletena. Če greš v prodajo avta, to je potencialno smrtno nevarnega delovnega stroja, se moraš pač prepričati, da prodajaš izpravno vozilo IN si dolžan zagotoviti kupcu točne informacije o vozilu. Če se nisi pripravljen s tem ukvarjat, to navedeš v oglasu, v kupoprodajni pogodbi se zapiše, da izpravnost in ključni podatki o stanju vozila niso znani, avto izgubi znaten del vrednosti. Vse drugo je sranje.
In če bi bil interes, bi se takšna ali podobna zakonodaja lahko hitro sprejela.
Reč res ne more biti tako zapletena. Če greš v prodajo avta, to je potencialno smrtno nevarnega delovnega stroja, se moraš pač prepričati, da prodajaš izpravno vozilo IN si dolžan zagotoviti kupcu točne informacije o vozilu. Če se nisi pripravljen s tem ukvarjat, to navedeš v oglasu, v kupoprodajni pogodbi se zapiše, da izpravnost in ključni podatki o stanju vozila niso znani, avto izgubi znaten del vrednosti. Vse drugo je sranje.
In če bi bil interes, bi se takšna ali podobna zakonodaja lahko hitro sprejela.
- Hoc est qui sumus -
CoolBits ::
Ni interesa, ker pol bi se že na daleč videlo da smo revna država.
Sedaj se vsaj vidi kak luksuzen pa čeprav zjahan avto... no precej takih se vidi.
Sedaj se vsaj vidi kak luksuzen pa čeprav zjahan avto... no precej takih se vidi.
shadeX ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
kaj boš s to žalostjo od avta
Kaj pa je tukaj žalostnega za povprečnega uporabnika?
matobeli ::
Ima pa SLO navodila kar tudi nekaj pomeni. Edin za pogledat je če niso slučajno od ene generacije starejšega modela.
shotalick ::
Fantje,
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
Veron ::
Meh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
Ima celo podjetje -> http://www.rabim.info/posrednistvo-simo...
Ampak prodaja pa privat, guess what... zih ma realne km
Fantje,
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
Kakšen avto sploh rabiš? Mora bit to nujno Audi A4? Kaj narobe z Škoda Octavia? Dobiš praktično novo za nekje 17 (manj kot leto stare) in s tovarniško garancijo. Če je slovenski avto, imaš še +6 jamstvo.
Ampak verjetno bi raje mel Audi-ja, pa čeprav 200k+ prevoženih (vprašanje če samo tolk), vprašanje kolko krat že razbito itd.. Pa noben pregled ti ne pomaga...
Recimo (na hitro poiskano) - karavn, dizel
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... (novejši model)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()
CoolBits ::
Pa kaj to imajo armaturke še od takrat ko ni bilo večjih LCD-jev? Po mojem so ostale in sedaj ko je večji display nuja, jih limajo kar na vrh
Še škoda ima to lepše urejeno.
Še škoda ima to lepše urejeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CoolBits ()
bambam20 ::
Fantje,
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
Preveri kako je s šobami pri tem modelu A6. Vem, da so imele A6 probleme s šobami. pa drage so.
Drugače pa teh 177 konjev da zelo malo od sebe.
Izbira je tvoja. A za 177 konjev, tudi, če je karavan mora dati več od sebe.
shotalick ::
žMeh. Če hočeš met BMW-ja, ga za 18k še vedno dobiš z realnimi kilometri in izjemno ohranjenega ter relativno novejši letnik. Nekaterim srednji razred pač ne sede in želijo premium.
1. lastnik, malo manj kot 50k km na leto. Bi skoraj stavil, da so km v tem primeru realni.
Ima celo podjetje -> http://www.rabim.info/posrednistvo-simo...
Ampak prodaja pa privat, guess what... zih ma realne km
Fantje,
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
Kakšen avto sploh rabiš? Mora bit to nujno Audi A4? Kaj narobe z Škoda Octavia? Dobiš praktično novo za nekje 17 (manj kot leto stare) in s tovarniško garancijo. Če je slovenski avto, imaš še +6 jamstvo.
Ampak verjetno bi raje mel Audi-ja, pa čeprav 200k+ prevoženih (vprašanje če samo tolk), vprašanje kolko krat že razbito itd.. Pa noben pregled ti ne pomaga...
Recimo (na hitro poiskano) - karavn, dizel
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... (novejši model)
Veron, ni A4, je A6. Ni nujno, zaradi teme, ki je odprta, nadaljujem debato in me zanima vaše mnenje. Ne potrebujeva AUDI-ja, ogledane imava tudi Subaruje, KIA Sorento. Razmišljava med SUV-jem in karavanom. Sedaj voziva KIA Sportage, vendar je premajhen (dvojčke imava in je začelo primanjkovati prostora).
Na mizo sva dala res en kup predlogov, vse kar je, me je zanimalo samo mnenje. Nisem tist, ki rabi 4 prstane na "haubi" :). Sem načeloma bolj nagnjen k KIA-am, ker sem res zadovoljen s trenutno (l.2009, 100kkm navoženih, Slovenka, bencinar).
Sedaj gledava SORENTA --> tale me mika, da bi šel pogledat. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
shotalick ::
Fantje,
kaj pa pravite o temu oglasu --> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Klical tipa, ga vprašal, če lahko zapeljem avto k uradnemu serviserju na pregled, takoj privolil BP (oz. še sam rekel, da naj ga zapeljem, da garantira, da je z avtom vse OK). Me pa zanima vaše mnenje in če kdo vozi podobno zadevo?
Ne zaletavam se, kupujeva avto v bližnji prihodnosti, potrebujeva večjo trugo, kar naenkrat nas je več.
Preveri kako je s šobami pri tem modelu A6. Vem, da so imele A6 probleme s šobami. pa drage so.
Drugače pa teh 177 konjev da zelo malo od sebe.
Izbira je tvoja. A za 177 konjev, tudi, če je karavan mora dati več od sebe.
Rupsi tnx. Ma veš, me je osebno zlo "strah" tehle dilerjev. Nazadnje sem avto kupil pri AH Križman in sem bil zadovoljen, delam pa tudi v zavarovalnici, kjer imam možnost vpogled v marsikaj.
Presenetil me je z odgovorom, "kar odpeljite, Berusu\Slaku, naj preverijo, jaz garantiram za vozilo". Dejstvo je, da bojo rekli marsikaj, samo, da prodajo.
bambam20 ::
Rupsi tnx. Ma veš, me je osebno zlo "strah" tehle dilerjev. Nazadnje sem avto kupil pri AH Križman in sem bil zadovoljen, delam pa tudi v zavarovalnici, kjer imam možnost vpogled v marsikaj.
Presenetil me je z odgovorom, "kar odpeljite, Berusu\Slaku, naj preverijo, jaz garantiram za vozilo". Dejstvo je, da bojo rekli marsikaj, samo, da prodajo.
Če je prodajalec pošten se vedno strinja, da se avto lahko zapelje na servis po osebni izbiri. Kdor zavrne to možnost greš drugam.
Država je kriva, da ne uredijo tega področja, kjer dopuščajo, da recimo 1% nategunov meče slabo luč na vse prodajalce. Posploševanje, da so vsi prodajalci nepošteni seveda ne drži.
shotalick ::
Rupsi tnx. Ma veš, me je osebno zlo "strah" tehle dilerjev. Nazadnje sem avto kupil pri AH Križman in sem bil zadovoljen, delam pa tudi v zavarovalnici, kjer imam možnost vpogled v marsikaj.
Presenetil me je z odgovorom, "kar odpeljite, Berusu\Slaku, naj preverijo, jaz garantiram za vozilo". Dejstvo je, da bojo rekli marsikaj, samo, da prodajo.
Če je prodajalec pošten se vedno strinja, da se avto lahko zapelje na servis po osebni izbiri. Kdor zavrne to možnost greš drugam.
Država je kriva, da ne uredijo tega področja, kjer dopuščajo, da recimo 1% nategunov meče slabo luč na vse prodajalce. Posploševanje, da so vsi prodajalci nepošteni seveda ne drži.
Poročam, kako in kaj. Cincam pa cincam , pa se odločam :D.
bambam20 ::
Poročam, kako in kaj. Cincam pa cincam , pa se odločam :D.
Za nakup avtomobila, če ga imamo imeti daljše obdobje se pripravimo in to ni nakup iz danes na jutri in je po moje kar naporno početje. Pridobiti čim več koristnih infomacij o določenem modelu vozila, potem pa počasi raziskovati in pred nakupom avto dobro pregledat.
Tale Kia meni osebno ni všeč :). No. boš že.
Če ti kaj pomaga.
Kolega ma 2 mala otroka pa se je lani odločil za nakup tegale modela 4X4 1.4 turbo.
Zanimivo, da so servisi zelo ugodni. prvi servis 170EUR?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krneki0001 ::
...Veron, ni A4, je A6. Ni nujno, zaradi teme, ki je odprta, nadaljujem debato in me zanima vaše mnenje. Ne potrebujeva AUDI-ja, ogledane imava tudi Subaruje, KIA Sorento. Razmišljava med SUV-jem in karavanom. Sedaj voziva KIA Sportage, vendar je premajhen (dvojčke imava in je začelo primanjkovati prostora).
subaru outback ima ogromno prostora, ampak subaru pa dizel ne gresta skupaj. Subaru mora biti bencinar. To je pa potem že 2500ccm motor.
DamijanD ::
rupsi31: imho sx4cross je čisto premajhen za familijo - sicer fajn avto, ampak za družinske izlete premajhen.
bambam20 ::
Klemzz ::
Čist neumesna, delam na uradnem servisu (nima veze katermu). Sodelovec je imel avto star štiri leta in 19.000km. Avtomobili z malo prevožinimi in realnimi kilometri obstajajo.
Utk ::
Čist neumesna, delam na uradnem servisu (nima veze katermu). Sodelovec je imel avto star štiri leta in 19.000km. Avtomobili z malo prevožinimi in realnimi kilometri obstajajo.
Ce ni to kak cist neumen avto, ga proda za prvim sankom, in ta avto ne bo nikoli pri nekem svercarju gnil na parkingu.
shadeX ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Povej se za 10-15 let stare avte. Tukaj se zacne raj za nategune.
Bratov Seat 40k km, 7let star (on je 1. lastnik), torej jih bo čez 3 leta imel 55k. V familiji pač ne delamo km, ker gremo do trgovine večinoma peš oz. s kolesom, službe pa tudi niso daleč.
Klemzz ::
Čist neumesna, delam na uradnem servisu (nima veze katermu). Sodelovec je imel avto star štiri leta in 19.000km. Avtomobili z malo prevožinimi in realnimi kilometri obstajajo.
Ce ni to kak cist neumen avto, ga proda za prvim sankom, in ta avto ne bo nikoli pri nekem svercarju gnil na parkingu.
A4 notranji in zunanji Sline, 2.0TDI automatik. Avto se je prodal za šalo.
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Povej se za 10-15 let stare avte. Tukaj se zacne raj za nategune.
Bratov Seat 40k km, 7let star (on je 1. lastnik), torej jih bo čez 3 leta imel 55k. V familiji pač ne delamo km, ker gremo do trgovine večinoma peš oz. s kolesom, službe pa tudi niso daleč.
redke izjeme. Od sodelavca oče ima garažiran P206 s samo 16k kilometri, prvi lastnik. Avto je letnik 1998.
edlstahl ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
LeQuack ::
Brussels aims to increase trust in used car sellers: Belgium serves as a model on how to crack down on odometer tampering.
https://www.politico.eu/article/parliam...
https://www.politico.eu/article/parliam...
Quack !
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Povej se za 10-15 let stare avte. Tukaj se zacne raj za nategune.
Bratov Seat 40k km, 7let star (on je 1. lastnik), torej jih bo čez 3 leta imel 55k. V familiji pač ne delamo km, ker gremo do trgovine večinoma peš oz. s kolesom, službe pa tudi niso daleč.
redke izjeme. Od sodelavca oče ima garažiran P206 s samo 16k kilometri, prvi lastnik. Avto je letnik 1998.
V Sloveniji to niti niso tako redke izjeme. Poselitev je razdrobljena in marsikdo ima avto po 20 let, ker ga preprosto nuca parkrat na leto. Logika da je ceneje najet taxi pa ne dela.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Povej se za 10-15 let stare avte. Tukaj se zacne raj za nategune.
Kaj smo pametni, da kar koleraba poganja. Imam 14 let star avto z realnimi kilometri. Si vesel sedaj.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
Tale ni slovenski.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
shadeX ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
Temu so kilometre vrteli naprej, ker noben ne bi verjel, da ima realnih 80k.
bambam20 ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
Temu so kilometre vrteli naprej, ker noben ne bi verjel, da ima realnih 80k.
Če je iz tujine oz. še prihaja.
IL_DIAVOLO ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
še ne 2 leti star avto in 190 k ? :) ta ma 100% realne km
Ta pa je rekorder haha
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168074 (9072) | fujtajksel |
» | Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49232 (19707) | mr_chai |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33893 (16637) | Nvuko |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38803 (27547) | shadeX |