» »

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom

bambam20 ::

shadeX je izjavil:



aja saj res. Nimaš 18k za BMW, pa očitno tudi za iPhone (razvidno iz drugih tem, kjer te muči kompleks manjvrednosti). ;((

Foušija je huda stvar ja. :) Ampak veš kaj je the best? Da se ne obremenjuješ, kakšen avto ima sosed. Hvala bogu, da nisem kot večina vas tukaj, verjetno bi bil kar dost časa nesrečen in se smilil samemu sebi. Jap.. jeba to.


Iphona x imam. Pa še enga bom vzel na vezavo. ;)

Na starih BMW-jih si pa človek kupi pamet. Vsi mečejo kupe denarja na 10- 11 stare BMW-je, ker to niso avti s 140.000-150.000 km, pač pa imajo po 280.000 + km.

BMw ni avto, ki si ga bo kupil nekdo, ki ima mesečno 1000€ plače, ker to enostavno ne gre, razen če si suženj avtu. Je treba še kam it, pa si kaj kupit za oblečt, pa normalno jest...

Mene nič ne boli, kaj vozi sosed. Pa nobenemu nisem zavisten.

imagodei je izjavil:


Slovenci smo očitno kapitalni idioti. Med vrsticami poveš, da je prodajalčeva pravica, da kupca nategne, če se sam ne pozanima in si zagarantira, da ne kupuje mačka v žaklju. S takšno mentaliteto niti ni čudno, da dopuščamo toliko klientelizma in korupcije, namesto da bi bil narod že davno na ulicah. Ampak to je že druga zgodba.


Lej. jaz BMW-jev nisem nikoli kupoval od dilerčkov. Vedno od lastnika osebno. vedno sem avto, ki me je zanimal dal preverit na BMW servis.

kako drugi kupujejo pa važno, da je najbolj ugodno pa pocen mene ne zanima. BMwja se ne kupuje tam, kjer je nabolj ugoden glede na kao razmere, ker poceni BMW-ja, ki je bil zgledno vzdrževan ni. Ker tudi vzdrževanja BMW-ja ni poceni, če ga vzdržuješ dobro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

Vendar pa država nikakor ne more regulirat toliko stvari, koliko so lahko ljudje naivni.


Seveda ne. Ni pa težko spisat kak člen, ki bi prevarantom malo otežil delo prevrtavanja kilometrov. Splačalo se ne bi več.


To bi se enostavno uredilo. Samo potem bi pa polovica odvetnikov propadla. To bi bil tudi napredek, če bi še te lopove odstranili.

imagodei ::

Arctander je izjavil:

Nihče še ni omenil klasične metode preprodajalcev, s katero zabrišejo sledi pri dokazovanju, kdo je vrtel kilometre. Veliko dilerjev si med sabo preprodaja avte ali dela menjave "jaz tebi enega X5, ti meni dva Golfa" ravno z namenom, da se oteži dokazovanje, kdo je vrtel števec, kdo je popravljal totalko, itd.

Tako da od trenutka, ko pride avto v Slovenijo, pa do prodaje končnemu kupcu, je lahko vmes zamenjal več dilerjev in pri vsakem (razen pri zadnjem) so ga lahko "vozili v rikverc", klepali pleh, štrihali ... Zadnji diler je tako 'pokrit' in kupec se lahko obriše pod nosom, razen če je res vztrajen in bo šel v tožbo. Ampak medtem bo preprodajalec zaprl firmo A2 avto in odprl novo firmo A3 avto in čakal na nove žrtve ... malo poglejte, kako se skozi leta spreminjajo imena preprodajalcev, medtem ko lokacije ostajajo enake.

Vse našteto je brez veze. Od zadnjega v vrsti, avtohiše prodajalca, ki garantira realne kilometre, je treba terjat (zakonsko), da za temi besedami stoji. Potem se bo uredila cela veriga. Ker prodajalec ne bo več upal vzet avta v prodajo, ki bo imel prevrtene kilometre. Ali pa bi moral nujno, ne glede na stanje na števcu ob prodaji povedat realno stanje. Prodajalci v avtohišah naj se zajebavajo s tem, da peljejo avto na pregled k uradnemu serviserju in naj oni preverjajo kilometre. In oni naj napišejo realne kilometre - ne glede na števec. Še celo več; naj (vsaj pri novejših avtih) popravijo kilometre na števcu nazaj tako, da ustrezajo realnim.

Se avtohiše ne bodo ukvarjale s tem? OK, kul, potem pa bodo v prodajo vzele samo take avte, ki bodo imeli realne kilometre. Stvar rešena.

Za individualno prodajo med fizičnimi osebami, 1 na 1 pa bi morala biti stvar podobna. Odgovornost za točne podatke naj bo na trenutnem prodajalcu. Če si prvi lastnik ali če 100% verjameš kilometrom na števcu, brez slabe vesti prodaš avto. Če nisi 100% siguren, pred prodajo pelješ avto na servis, kjer ti povedo realne kilometre. Pri novejših avtih (če lahko verjamemo solatku) ni mogoče povsem zabrisati sledi "prevrtavanja" kilometrov. "Stare gare" itak izginjajo iz cest, pri novejših avtomobilih pa lahko vsak prodajalec (fizična oseba) pelje avto na uradni servis in se zagarantira, da se števec ujema s skritimi registri...
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

Nic ni narobe v tem da si tip zeli bmwja x5. Problem je da je slepo nasedel pri nakupu in verjel prodajalcevim pravljicam. Kupil bi nekega podobnega random x5 za pol cene pa z realnimi 250-300k in bi biv tiho. Tle se pa ujel v past, 125kkm(wow, pazi se klota bencinarja podobnega letnika z tako kilometrino ne dobis), pa kao pisna garancija (sekret papir), verjetno se dokaj ugodna kreda ali leasing in hop, podpis in nakup. Srecno in z vec pameti naslednjic.

bambam20 ::

imagodei je izjavil:

Pri novejših avtih (če lahko verjamemo solatku) ni mogoče povsem zabrisati sledi "prevrtavanja" kilometrov. "Stare gare" itak izginjajo iz cest, pri novejših avtomobilih pa lahko vsak prodajalec (fizična oseba) pelje avto na uradni servis in se zagarantira, da se števec ujema s skritimi registri...



Tudi pri tej X5 ni možno prikriti, ker je zadeva beležena na ključu. Tale kupec je bil eden redkih, ki se je strinjal, da avta ne bo pred nakupom peljal na servis. zato so mu ga tudi prodali. ;). Nesrečnež je na slepo verjel prijaznim preprodajalcem. Te njihove garancije veljajo toliko, da si z njo obrišeš rit. Dobesedno.

Heavy ::

shadeX je izjavil:

Foušija je huda stvar ja. :)



Tu ni foušija, bolj zgražanje. Vse skupaj spominja na tole gospo (mogoče sta pa v sorodu):

http://www.slovenskenovice.si/novice/sl...

Da tega ne vidiš in misliš, da gre za foušijo, hkrati pa pišeš kako se ne obremenjuješ z tem. Imamo mogoče kakšne potlačene misli, komplekse?
#TeamFelix

zk_eu ::

Kakor je nekdo napisal je urejanje vsake malenkosti nesmiselno, ker tudi, če bodo vrtenje kilometrov izrecno zakonsko uredili, to še ne pomeni, da se to ne bo več dogajalo. V bistvo močno dvomim, da bi to karkoli pomagalo pri zmanjševanju, ker nekdo bo to še vedno počel.

Sicer pa je to kaznivo dejanje poslovne goljufije po 228. členu KZ-1 (če bi zbila števec fizična oseba, pa je to kaznivo dejanje goljufije po 211. členu KZ-1). Poslovna goljufija je eno izmed kaznivih dejanj, ki se na sodišču največkrat obravnava, tudi tile dilerji so se že dostikrat znašli in bili obsojeni. Seveda pa je dobro, da oškodovanec vse skupaj naznani, ker lahko malo več pove o zadevi, predloži listine. Takole iz medijev se iti neke ovadbe je vedno neumno... Dolžnost naznaniti te zadeve organom pregona je torej na posamezniku (tudi, če se preganja po uradni dolžnosti).

Kar se tiče pa civilne odgovornosti, pa je ta jasna. Gre za stvarno napako, saj stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno dogovorjene. Prodajalec je zatrjeval, da ima stvar določeno število kilometrov in da ta avto ni bil poškodovan, kar je pri kupcu povzročilo odločitev, da ga je kupil. Če prodajalec tega ni preveril, pa je njegov problem.

V primeru stvarne napake v razmerju fizična vs. fizična oseba in pravna vs. fizična oseba ni nekaj razlik, razen to, da se v razmerju med dvema fizičnima osebama (ki ne opravljata gospodarske dejavnosti) uporablja le Obligacijski zakonik, v razmerju med pravno osebo in fizično osebo (potrošnikom) pa Zakon o varstvu potrošnikov (in subsidiarno, če slednji kaj ne ureja, Obligacijski zakonik). Potrošniku je mogoče malo lažje, ker ga varujejo daljši roki in domneva da je napaka obstajala že ob izročitvi vozila, kar pa v takšnih primerih kot je ta sploh ni sporno. Odgovornost za stvarne napake je objektivna in se krivda (vedenje prodajalca) sploh ne presoja.

Se strinjam, da mora biti tudi kupec previden, vendar smo res daleč nizko padli, da se krivi njega, ki je pač videl vozilo po ugodni ceni in si ga je želel ter te želi vsak na nategniti.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

bambam20 ::

Heavy je izjavil:




Tu ni foušija, bolj zgražanje. Vse skupaj spominja na tole gospo (mogoče sta pa v sorodu):

http://www.slovenskenovice.si/novice/sl...




Zdaj me pa obtožuješ, da sem ubogi ženski prodal roza fiata. To pa ni lepo. :8)

zk_eu je izjavil:



da se krivi njega, ki je pač videl vozilo po ugodni ceni in si ga je želel ter te želi vsak na nategniti.



Bodimo pošteni. 18 jurjev za 11 let starega BMW-ja ni ugodno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

MxxW5 ::

Še nekaj bi rad povedal, čeprav je malo off-topic.

Kazensko in obligacijsko pravo imata drugačen namen. Kazensko pravo in postopek sta namenjena predvsem varovanju skupnosti in družbe, medtem ko je obligacijsko pravo namenjeno varovanju interesov posameznika. Posledica je ta, da je pregon storilcev kaznivih dejanj v rokah državnega tožilca, ki lahko v večini primerov vodi pregon ne glede na želje oškodovanca oziroma žrtve. Storilec bo lahko obsojen, čeprav se žrtev s tem ne strinja, ker pač velja, da je kaznovanje storilcev kaznivih dejanj v interesu celotne skupnosti, ne le oškodovanca. Pri obligacijah ni tako; v tem primeru je kupcu v celoti prepuščeno, ali bo svoje pravice, ki jih ima po OZ in ZVPot uveljavljal ali ne. Včasih (kot v tem primeru) iz istega ravnanja (avtohiša proda kupcu avto z neresničnimi kilometri) izhaja tako kazenska, kot tudi obligacijska odgovornost.

Obligacijska odgovornost se skratka nas državljanov pravzaprav ne tiče dosti; kupec bo vložil tožbo ali pa ne, njegova stvar, ki nas ne prizadeva (seveda nas prizadeva, če so sodišča počasna in neučinkovita in kupec ne more uveljaviti svojih pravic, ampak to je drugo vprašanje).

Bi pa moralo biti v našem interesu, celotne države in družbe in torej tudi nas, ki se tukaj pogovarjamo, da so goljufi kazensko obsojeni in kaznovani. Zakaj je tako, menda ni treba posebej razlagati. Kazensko pravo je imunski sistem družbe. In nikakor ne moremo reči, da ta imunski sistem deluje, če policija in tožilstvo žrtve kaznivih dejanj prepuščata same sebi, ne glede na to, s kakšnimi razlogi to počneta.

bambam20 ::

prodajalec bi moral odgovarjati, ker je kupca nategnil. Seevda to v SLoveniji ni mogoče, ker podpira lopove, kriminalce...

V pravni državi bi 1A zaprli dol, njega in njegove pajdaše pa oglobili, jih dali v register, da nikoli več v življenju ne bi mogli imeti prodaje ničesar in niti ne bi smeli nikjer biti zaposleni v vezi s prodajo plus pogojno kazen bi morali dobit.

Vsi vemo, da bi moralo biti tako pa ni. če ti državo vodijo takšni, ki so sami nepošteni oz. sami kršijo zakone menda ne bodo šli spreminjat zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

MxxW5 ::

Še nekaj, da ne bom narobe razumljen (zk_eu-jev post). Vse kar sem napisal, seveda velja v primeru, če je kupec obvestil organe pregona, ne le novinarjev POP-TVja.

shadeX ::

Heavy je izjavil:


Da tega ne vidiš in misliš, da gre za foušijo, hkrati pa pišeš kako se ne obremenjuješ z tem.



S tem se zagotovo ne obremenjujem. Bolj me verjetno obremenjuje dejstvo, da je moj sosed lahko kakšen slotehovec, ki ga dragi avti in nasplošno drage reči motijo.

Pa še vedno..zgražate se nad človekom, ki so ga nategnili pa čeprav je bil naiven. Pri toliko potencialnih kupcih se bo VEDNO našel nekdo, ki bo nategnjen. To se lahko zmanjša le zakonsko. Period.

Ne berejo vsi forumov, gledajo poročil in hkrati čutijo zaupanje do avtohiš, kar je recept za katastrofo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

imagodei ::

bambam20 je izjavil:

imagodei je izjavil:

Pri novejših avtih (če lahko verjamemo solatku) ni mogoče povsem zabrisati sledi "prevrtavanja" kilometrov. "Stare gare" itak izginjajo iz cest, pri novejših avtomobilih pa lahko vsak prodajalec (fizična oseba) pelje avto na uradni servis in se zagarantira, da se števec ujema s skritimi registri...



Tudi pri tej X5 ni možno prikriti, ker je zadeva beležena na ključu.

Do semle fino, sva na isti valovni dolžini.

bambam20 je izjavil:

Tale kupec je bil eden redkih, ki se je strinjal, da avta ne bo pred nakupom peljal na servis. zato so mu ga tudi prodali. ;).

Tukajle pa sva že čisto v disonanci: zakaj, o le zakaj je nakup avtomobila tako drugačen, kot nakup npr. rabljenega računalnika, refurbished tablice, telefona, rabljene televizije? Če bi ti prodajalec v 2nd hand shop prodajal rabljeno televizijo z lastnostmi A, po nakupu bi se pa pokazalo, da ima lastnosti B, a bi tudi sebe krivil? Če bi si nabavil rabljen iPhone z N GB pomnilnika, izkazalo pa bi se, da jih ima samo N/2, a bi tudi sebe tepel po glavi? Ne, v obeh primerih bi šel do prodajalca in zahteval ustrezno robo, povračilo dela denarja, ali pa bi mu zagrozil z inšpekcijo. Ampak ne, v primeru avtomobilov je pa čisto drugače. In to kljub temu, da je preverit količino pomnilnika na telefonu trivialno v primerjavi z ugotavljanjem dejanskega stanja števca.

Zakaj so prodajalci v omenjenih dveh primerih "prasci" in "zreli za prijavo na tržni inšpektorat", v primeru avtomobilov so pa "frajerji, ki hočejo čim bolje prodati škart robo in so zgolj našli naivnega bedaka"?


bambam20 je izjavil:

Nesrečnež je na slepo verjel prijaznim preprodajalcem. Te njihove garancije veljajo toliko, da si z njo obrišeš rit. Dobesedno.

Zato pa pravim, da bi morali breme zagotavljanja točnih podatkov prevaliti na končnega prodajalca v verigi dealerjev. Ali pa na trenutnega lastnika/prodajalca avtomobila v primeru posamične prodaje med fizičnimi osebami. Nekaj časa bi trajalo, padlo bi nekaj kazni, morda nekaj obsodb zaradi goljufije, mešetarji z avtomobili bi javkali in pozivali k bojkotu države, a na koncu bi se trg precej spucal. Prodajalec naj zagotavlja točne podatke.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Naj opišem zgodbico znanca s to firmo. Hotel je kupiti nekaj let starega Passata v zameno pa bi dal "odlično ohranjenega Polo-ta + doplačilo - kredit, ki mu ga je zrihtala ta "avtohiša").

Sam model je svojega polo-ta uredil tako, da je imel cca 70k manj kilometrov, od dejanskih, so ga lepo pošminkal, namazali vse gume, menjali pedala in seveda oprali in očistili vse, tudi mašino.

Pri A1 so avto ocenili, mu izračunali razliko za doplačilo in ga poslali v Kranj, kjer so mu zelenaši posodili denar za poplačilo "odlično ohranjenega Passata".
Posel so sklenili in novo pečeni lastnik Passata (full oprema) se je odpravil na prvi servis, da pač poštimajo olje, pregledajo vse postavke, skratka, zapeljal ga je na prvi servis, da ugotovi, v kakšnem stanju voz, dejansko je.
Avto so mu seveda po željah uredili in račun ni bil majhen, saj so morali opraviti veliki servis, če prav bi po kilometrih na števcu, lahko naredil še cca 70k km.
Povedali so mu, da ima vozilo skoraj 100k km več, kot je na števcu.

Fant se je ravno pripravil, da s poročilom servisa obišče A1 in si pridobi nekaj k DEM popusta, pa ga kliče prodajalec iz A1 in ga ozmerja, da je njegov polo imel pod pokrovom servisni listek, z 50k več kilometri, pri menjavi olja, ter, da naj se oglasi v poslovalnici.

Vse bi nekako šlo, če bi listek s servisa našli ljudje firme A1, pa ga je na žalost našel kupec znančevega Polota in naredil v firmi celo štalo.

Ne vem kako so se potem zmenili, vem samo to, da so na Polotu zamenjali olje in ga z nespremenjenimi km prodali naprej, Kako je on uredil s svojim Passatom ne vem, ker je model umrl v prometni nesreči v Bosni.

Point zgodbe je v tem, da pri A1 niti pod pokrov niso pogledal, pri vozilih, ki so jih prevzeli v prodajo, kaj šele, da bi jih zanimala zgodovina vozila.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

IL_DIAVOLO ::

Prevrtavanje kilometrov se dogajajo zaradi obcutno prenizke vrednosti avtomobila, ko doseze svoja leta. Ko doseze 300k km, je za veliko vecino za na odpad. Ampak to sploh ni res, predvsem pri dizlih. Kdo pri zdravi pameti pa bo prodajal avto v odlicnem stanju za 2 jurcka?

To je glavni problem.

stara mama ::

tomaz- je izjavil:

...Potem se pa odpre havba od BMW-ja, motor zarohni, slovenceljnu se zarosijo oči in odpre se denarnica.. Kurc pa logika, do mene je prodajalec fuul prijazen in pošten..Še kavico sem dobil in mal sva poklepetala o familji in kerga psa imam doma..Sej sva že praktično frenda, tale me pa ne bo nategnil... To si je un tip iz TV-ja očitno kr mal zmislil, fak keri komplikator..

Vse maš prav, sam v tem primeru ne moreš govorit o slovenceljnu (razen če je to že zdaj avtohtona rasa tukaj pod alpami).
Pač en južnjak je nategnil drugega v tem primeru, namesto slovenca - in zdaj je zato cel halo.

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prevrtavanje kilometrov se dogajajo zaradi obcutno prenizke vrednosti avtomobila, ko doseze svoja leta. Ko doseze 300k km, je za veliko vecino za na odpad. Ampak to sploh ni res, predvsem pri dizlih. Kdo pri zdravi pameti pa bo prodajal avto v odlicnem stanju za 2 jurcka?

To je glavni problem.


Da, to je eden izmed problemov.

Drugi problem je IMHO sam DMV, ki je za dražja vozila občutno previsok.

Zato se večina dragih avtomobilov kupuje in registrira v tujini.

Čez cca. 10 let pa pride slovenski diler in kupi tak avto s 300k km (po možnosti še takega, ki je bil pri nemškemu "Mujo-tu" servisiran, da se ne bo videlo na uradnem servisu kilometrov).

Ga uvozi v Slovenijo, prevrti km na 150k km in ga začne prodjati.

Slovenček pa gleda cene v Sloveniji in cene v tujini, vidi, da v Sloveniji ni izbire, razen nekaj uvoženih modelov.

Pogleda takega, ki ima najmanj kilometrov in največ opreme in ga kupi.

In kaj takega se lahko vsakemu zgodi.


ps: Samo pazite vsi, ki ste (smo) sedaj pametni, da se kaj takega vam (nam) ne zgodi.

Saj vsi veste, da se zaračenega kruha največ poje!

Zgodovina sprememb…

firbec ::

Da mi bi sprejeli tak zakon, kot ga imajo v Nemčiji, ja pa jade mi smo Balkan, kakšna Evropa.
Mi nikoli ne bomo Evropa, dokler imamo tako nesposobne liderje, ki drugega kot na svojo korist, ne gledajo in so zato še plačani.
Seveda jim (državi) pašejo davčni vevrčki uvoženih avtomobilov, ker če bi bile tovrstne zadeve dejansko zakonsko kaznovane, bi polovica teh avtokriminalcev (od ličarjev, kleparjev, prevrtalcev km, s.p. avtohiš, ki jih je kot dreka) v parih mesecih ostalo brez biznisa in bi spet postali socialni problem, to pa nekako našim liderjem ne paše, ker potem bi za liderje zmanjkovalo sredstev.
Skratka, zmeraj večji Balkan smo, sramota od države in to na vseh področjih, kar se kaže v nezadovoljstvu ljudi v vsakdanjem življenju na vseh korakih, tole prevrtavanje km je zgolj plunk v morje svinjarij, ki se godijo navadnim smrtnikom.

https://www.zurnal24.si/avto/visoka-kaz...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ra...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/go...
https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/kdo...

In kaj zdaj ? Da mi ena politična stranka dejansko izpelje, ne pa samo obljublja - UZAKONITEV KAZNI ZA TOVRSTNE KRIMINALCE in še par zahtev, ki bi jih mi forumaši po navadni kmečki logiki spesnili v parih urah, v to sem 100 % prepričan, bi jih volil do konca življenja, tako pa moramo poslušat in......... ma sploh ne bom pisal naprej, bljak 8-O

mailer ::

Po eni strani škoda, da se je izpostavil, ker se zdaj z njega dela norca polovica forumov. Jebiga si pa na nek način zasluži, boljše šole ne bo dobil nikjer drugje, kot na balkanu.
Dobil bi 3 bilderje, dal vsakemu 200€, ki bi mu prinesli denar nazaj on pa bi pustil avto pri njemu in zgodba zaključena. Tipo policije zagotovo nebi klical, ker bi sam sebe namoču.
Sploh se nima smisla zajebavat z "učinkovitim" pregonom policistov in "hitro" obravnavo na sodišču, ker bo še dodatno zgubil 5 jurjev dokler bo razpisana prva obravnava. S takimi je treba po hitrem postopku. Tipu sploh ni jasno kakšen nov avto za 18k€ dobi je pa res, da je zaradi značke na plehu dobil plašnice in videl samo tisto kar je hotel.

Sem šel zanalašč gledat kaj se dobi za okoli 20k€ z dizel mašino in obliko cestnega terenca. Dobiš recimo Mazdo CX-3, novo z 105 konji in 5 letno garancijo do 150k km, ostali so še Suzuki Vitara, Ford Kuga, Hyundai Tucson, Opel Mokka, Opel Crossland, Mitsubishi ASX, Peugeot 2008, seveda so vsi avtomobili novi in z povprečno 5 letno garancijo oz do prevoženih 100k km. Ravno v tem rangu okoli 20k€ je izbire največ.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

r3dkv1c4 ::

matobeli je izjavil:

...za nateg sta vedno potrebna dva? :))

Res je, enega, da vrti km in drugega, da to spravi v promet.

Kupca ne vpletat v to računico, ker spada v posebno grupo-debili.

To je tako, kot tisto z AGT-jem, ko po 10 letih še vedno naročajo tam.

V letu 2017 so se pa že otroci začeli rojevat z genom, ki jih odvrača od nakupovanja pri AGT.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

in se joce zakaj se je to njemu zgodilo.


Sam si ni kriv, če pa je preveč pošten in pričakuje da bo dobil enako porcijo poštenosti nazaj.

Zgodilo se mu je zgolj zato, ker je država to dopustila. Če se ne bi njemu, bi se komu drugemu. In koliko takih prav ta trenutek podpisuje kupoprodajno pogodbo in bodo v naslednjih 2 tednih ugotovili, da so bili tudi oni nategnjeni.

Država je kriva, ker ne kaznuje "storilcev".

Tukaj pa linčate kupca in ne prodajalca. Lol... slovenianstan.



Sam si je kriv, ker želi izpasti pred vrstniki kull. Češ, imam BMW-ja. Za 21 jurjev bi mel novo Hondo Civic. Samo to pa ni kull a ne,. To je za luzerje.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dajmo fuknat 18 jurjev v 1et BMw-ja, Potem si car. Ne v resnici je kreten.


Tok star bMw je vreden max 7 jurjev.


Jst bi mel Hondo pa je nova zunaj na zadnjem koncu tako grda da se že vprašam na kakšnih tabketah je bil tist ki je to čaral skupaj. Tako pa raje kupim Polo GTI
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

r3dkv1c4 je izjavil:

matobeli je izjavil:

...za nateg sta vedno potrebna dva? :))

Res je, enega, da vrti km in drugega, da to spravi v promet.

Kupca ne vpletat v to računico, ker spada v posebno grupo-debili.

To je tako, kot tisto z AGT-jem, ko po 10 letih še vedno naročajo tam.

V letu 2017 so se pa že otroci začeli rojevat z genom, ki jih odvrača od nakupovanja pri AGT.


Zato, ker je po tvoje samoumevno, da če imaš dobre izkušnje boš pred vsakim nakupom Googlal, če se je njihova poslovna praksa od takrat kaj spremenila.

Kot da bi pred 3 meseci naročil iz Mimovrste in imel izjemno izkušnjo, pred 1. mesecem se "pokvarijo", jaz seveda naročim še enkrat in ker robo plačam in jo ne dobim, sem po defaultu kar debil.

IL_DIAVOLO ::

So ze sploh kake nove tehnologije glede stetja km? Ker drzava kot sama lahko naredi bolj malo, proizvajalci pa bi z novo tehnologijo temu naredili konec zelo hitro.

Ampak ocitno jim ni v interesu.

Mavrik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

So ze sploh kake nove tehnologije glede stetja km? Ker drzava kot sama lahko naredi bolj malo, proizvajalci pa bi z novo tehnologijo temu naredili konec zelo hitro.

Ampak ocitno jim ni v interesu.


"Blokec papirja na katerega se vsako leto na tehničnem zapiše število kilometrov" dela odlično.

Problem ni v tehnologiji.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

msjr ::

Za začetek je na meji dobre poslovne prakse že samo ime firme, ki je Ai (AI) Avto, ki je neverjetno podoben 1A Avto, se hitro zamenja (je jasno, če samo malo preletimo poste zgoraj kjer je že prišlo do zamenjave).

Drugače pa, tudi če je kupec največji idiot, naj ga država ščiti z zakoni (in izvajanjem) pred nateguni, saj zato pa imamo državo, a ne.

Unknown_001 ::

Mavrik je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

So ze sploh kake nove tehnologije glede stetja km? Ker drzava kot sama lahko naredi bolj malo, proizvajalci pa bi z novo tehnologijo temu naredili konec zelo hitro.

Ampak ocitno jim ni v interesu.


"Blokec papirja na katerega se vsako leto na tehničnem zapiše število kilometrov" dela odlično.

Problem ni v tehnologiji.


Bravo! Še so ljudje, ki razmišljajo praktično. Kot rečeno: Tehnologija sama po sebi ne rešuje težave problematičnega uporabnika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PandaFlow2 ::

msjr je izjavil:

Drugače pa, tudi če je kupec največji idiot, naj ga država ščiti z zakoni (in izvajanjem) pred nateguni, saj zato pa imamo državo, a ne.


Največjih idiotov brez totalne regulacije ne moreš reševati. Kako bo država brez totalne regulacije preprečila, da trgovec idiotu ne zaračuna 100 EUR za štruco kruha? Banalen primer, ampak precej ljudi niti ne preveri ali se da isti izdelek dobiti kje po bistveno nižji ceni...

bambam20 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prevrtavanje kilometrov se dogajajo zaradi obcutno prenizke vrednosti avtomobila, ko doseze svoja leta. Ko doseze 300k km, je za veliko vecino za na odpad. Ampak to sploh ni res, predvsem pri dizlih. Kdo pri zdravi pameti pa bo prodajal avto v odlicnem stanju za 2 jurcka?

To je glavni problem.



brez zamere ampak obraba materijalov je normalna stvar pri avtomobilih se ti ne zdi? In ravno tako , bodo začele komponenten po 200.000 odpovedovat. Med 200.000 in 300.000 km boš pa na BMW-ju menjla veliko. Avto je visokega ranga a en vem zakaj je razmišljanje, da tukaj nič ne crkne in je večno. Vse odpove, samo ponavadi kasneje in strošek je visok.

Pri dizlih pa še bolj. Strošek vzdrževanja starega BMW-ja s 300.000 km ni majhen. To lahko reče samo nekdo, ki si starega BMW-ja ni lastil.

-valvoline- ::

bambam20 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prevrtavanje kilometrov se dogajajo zaradi obcutno prenizke vrednosti avtomobila, ko doseze svoja leta. Ko doseze 300k km, je za veliko vecino za na odpad. Ampak to sploh ni res, predvsem pri dizlih. Kdo pri zdravi pameti pa bo prodajal avto v odlicnem stanju za 2 jurcka?

To je glavni problem.



brez zamere ampak obraba materijalov je normalna stvar pri avtomobilih se ti ne zdi? In ravno tako , bodo začele komponenten po 200.000 odpovedovat. Med 200.000 in 300.000 km boš pa na BMW-ju menjla veliko. Avto je visokega ranga a en vem zakaj je razmišljanje, da tukaj nič ne crkne in je večno. Vse odpove, samo ponavadi kasneje in strošek je visok.

Pri dizlih pa še bolj. Strošek vzdrževanja starega BMW-ja s 300.000 km ni majhen. To lahko reče samo nekdo, ki si starega BMW-ja ni lastil.

Ne mores primerjat avto visjega cenovnega razreda z kasnim cliotom. Avto visjega razreda lahko ima 300kkm+ ce je vzdrzevan redno servisiran nekaramboliran in brezhiben bo se vedno kot nov, sploh pa ce je prpeljan iz zahoda, kjer lastniki ne sparajo na servise, vzdrzevanje in se vozijo po 1000x boljsih cestah k jih mamo pr nas.

matobeli ::

Lahko je lep in ohranjen. Ampak potrošni materjal je potrošni materjal. In komplet zavornih diskov ter ploščic pri x5 pač ne stane 150eur. Lep in nov bo samo če se bo še naprej menjalo vse kar je proizvajalec predpisal. Sem gledal to za moj avto, druge znamke, in če je pri bmw podobno je to kar lep znesek.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

Fritz ::

Da so A1 in izvedenke tega podjetja navadni goljufi, se že dolgo ve. Da je temu tako, pričajo tudi spremembe naziva podjetij in vse kar temu sledi (novo podjetje, prenos lastništva itn.).

Predvsem se strinjam z MxxW5, da je bistveno vprašanje kaj za boga počnejo državni organi, ko goljufi operirajo sredi belega dne in kako se lahko ti zagovarjajo češ, da niso nič vedeli in zaradi tega niso za nič odgovorni. Podjetje, ki se ukvarja s prodajo oz. preprodajo mora spoštovati vrsto predpisov in, med ostalim, ne sme zavajati kupca.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

imagodei ::

PandaFlow2 je izjavil:

Največjih idiotov brez totalne regulacije ne moreš reševati. Kako bo država brez totalne regulacije preprečila, da trgovec idiotu ne zaračuna 100 EUR za štruco kruha? Banalen primer, ampak precej ljudi niti ne preveri ali se da isti izdelek dobiti kje po bistveno nižji ceni...

S tole izjavo je tolk problemov, da peče glava.

Prvič, kako boš to reševal, če ne s totalno regulacijo? Simpl: z ne-totalno oziroma z delno regulacijo. Že sedaj imamo kupček zakonodaje, ki potrošnike varuje pred takimi podlostmi. Na misel mi ta hip pride npr. prepoved zaračunavanja oderuških obresti za posojila.

Drugič, za čisto vse seveda ne pride v poštev regulacija. Konkurenca tudi naredi svoje. Prodajalna kruha, ki bi zaračunavala 100 eur za štruco, bi hitro propadla. Seveda je pa tukaj treba upoštevat informiranost ter razgledanost kupcev, pa tudi koliko je posamezen izdelek dostopen oziroma kolikokrat v življenju ima človek opravka s tovrstnimi nakupi. Štruce kruha kupujemo v povprečju vsaj nekajkrat tedensko, povprečen Janez pa kupi avto morda okoli 10x v življenju. In jasno, 98% ljudi bi samih znalo speči nek približek kruhu, če bi bila res sila; tu ni neke hude znanosti in postopek je že stoletja (če ne tisočletja) enak Vsak odrasel človek se menda zaveda, da 700g moke, voda, kvas in sol ter ura peke v električni pečici ne stane 100 eur. Hkrati pa 98% ljudi ni dovolj "avtomobilistično" podkovanih, da bi sami, brez strokovnega nasveta, znalo ustrezno oceniti kakovost ter vrednost rabljenega avta.

Tretjič, ravno zaradi navedenega je naloga družbe, da ščiti ljudi tam, kjer so zaradi manjše informiranosti oziroma pomanjkanja znanja bolj izpostavljeni tveganju prevare. Istočasno se tudi zavedamo, da niti z zakoni in drugimi regulacijami (v demokratičnih družbah) ne moremo preprečiti čisto vsakega natega in prevare, a kljub vsemu se država mora truditi in preprečevati sistemsko pojavnost neželenih dejanj. Če bi bili nategi s štrucami kruha nekaj pogostega in vsakdanjega, bi državljani upravičeno pričakovali, da država to uredi. Na srečo ni videti, da bi bile štruce po 100 eur na komad nekaj pogostega. Prevrtavanje kilometrov na avtih pa je vsakdanji pojav, ki ga povprečni Janez ne more zaznati.
- Hoc est qui sumus -

matobeli ::

Pomojem si narobe prebral citiran prispevek. Govori točno o tem da samo z totalno regulacijo idiot ne bo nasrkal.

Je pa zanimivo da je primerjava z kruhom zanimiva. Vsak bo spekel nek približek. Enako je z avtom. Vsak si bo kupil nek približek avta ki ga želi.

Ampak v sloveniji priznati da ne znaš spečt kruha, sploh če ga pečeš prvič, ni problem. Rešit ta problem tudi ne. Bolj tumpasti probajo dokler ne rata, drugi pa pogledajo v vodič po peki domačega kruha.

Ko pa pride do avta, v vrednosti gaziljon višje od kile kruha, pa ta mehanizem zataji.
Tudi človek ki prvič kupuje rabljen avto ne bo pogledal v enega izmed mnogih vodičev. Vsaj ne tisti ki se spečejo.

Torej, zakaj ne znamo prenesti analogije iz pečenja kruha na kupovanje avta?

r3dkv1c4 ::

shadeX je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

matobeli je izjavil:

...za nateg sta vedno potrebna dva? :))

Res je, enega, da vrti km in drugega, da to spravi v promet.

Kupca ne vpletat v to računico, ker spada v posebno grupo-debili.

To je tako, kot tisto z AGT-jem, ko po 10 letih še vedno naročajo tam.

V letu 2017 so se pa že otroci začeli rojevat z genom, ki jih odvrača od nakupovanja pri AGT.


Zato, ker je po tvoje samoumevno, da če imaš dobre izkušnje boš pred vsakim nakupom Googlal, če se je njihova poslovna praksa od takrat kaj spremenila.

Kot da bi pred 3 meseci naročil iz Mimovrste in imel izjemno izkušnjo, pred 1. mesecem se "pokvarijo", jaz seveda naročim še enkrat in ker robo plačam in jo ne dobim, sem po defaultu kar debil.

Ne filozofiraj.

ginekk ::

bambam20 je izjavil:

MxxW5 je izjavil:


Osupljivo je, da prelagaš krivdo na kupca, čeprav je sum na kaznivo dejanje goljufije s strani prodajalca več kot utemeljen, prodajalec je profesionalec in pravna oseba, kupec pa laik in fizična oseba.


Bogi tisti, ki gre na lepe oči kupovat BMW-ja. :) To je draga šola. Eni pol iščejo rezervne dele na poljskem, ukrajini, po avtoodpadu in kupujejo 5 let stare gume, ker so kot nove. ;)

Pametni vemo, da ne greš kupovat BMW-ja od dilerčka in ga pred nakupom pelješ na temeljit pregled pooblaščenem serviserju BMW-jev.

Kupu bi lepo Premium selection pa se ne bi jebal. Sedaj bo pa še en kup denarja zmetal v tožbo. Pa vprašanje kaj bo dosegel, če sploh bo. Vmes bodo pa bo firma magično propadla.

Tile dilerčki iz 1A niso nobeni profesionani prodajalci. So navadni lopovi, ki gledajo samo, kjer bodo koga nategnili. Njih zanima zgolj samo denar.


Ampak ko jaz berem tvoje komentarje vidim privoščljivost "neumnežu" ki je lahko naivno verjel nategunu. Ne obsojaš nateguna, ampak lahkomiselnega, ki je zaupal prodajalcu.

Verjetno misliš kako tebe nihče ne more nategnit. Ampak to je enako lažna misel kot ona da obstaja formula za bug-free software (obstaja samo teoretično, ker rabiš neskončno časa).

Četudi imaš IQ 200 vsega nikoli ne boš mogel preverit in vedet. Nočeš živet v svetu kjer čisto nič več ne bi delovalo na zaupanje.

VaeVictis ::

ginekk je izjavil:

bambam20 je izjavil:

MxxW5 je izjavil:


Osupljivo je, da prelagaš krivdo na kupca, čeprav je sum na kaznivo dejanje goljufije s strani prodajalca več kot utemeljen, prodajalec je profesionalec in pravna oseba, kupec pa laik in fizična oseba.


Bogi tisti, ki gre na lepe oči kupovat BMW-ja. :) To je draga šola. Eni pol iščejo rezervne dele na poljskem, ukrajini, po avtoodpadu in kupujejo 5 let stare gume, ker so kot nove. ;)

Pametni vemo, da ne greš kupovat BMW-ja od dilerčka in ga pred nakupom pelješ na temeljit pregled pooblaščenem serviserju BMW-jev.

Kupu bi lepo Premium selection pa se ne bi jebal. Sedaj bo pa še en kup denarja zmetal v tožbo. Pa vprašanje kaj bo dosegel, če sploh bo. Vmes bodo pa bo firma magično propadla.

Tile dilerčki iz 1A niso nobeni profesionani prodajalci. So navadni lopovi, ki gledajo samo, kjer bodo koga nategnili. Njih zanima zgolj samo denar.


Ampak ko jaz berem tvoje komentarje vidim privoščljivost "neumnežu" ki je lahko naivno verjel nategunu. Ne obsojaš nateguna, ampak lahkomiselnega, ki je zaupal prodajalcu.

Verjetno misliš kako tebe nihče ne more nategnit. Ampak to je enako lažna misel kot ona da obstaja formula za bug-free software (obstaja samo teoretično, ker rabiš neskončno časa).

Četudi imaš IQ 200 vsega nikoli ne boš mogel preverit in vedet. Nočeš živet v svetu kjer čisto nič več ne bi delovalo na zaupanje.


Zelo pametno napisano!


BTW, vsi, ki mislite, da visoke kazni rešujejo problem ali kaj v smislu, da se v tuijini kaj takega ne dogaja, ste zelo naivni.

IL_DIAVOLO ::

Ne rabis iq 200, da ugotovis da 10 let star suv nima 100k.

facepalm ::

Verjamem, da nekje obstaja vsaj en suv, star 10 let in ima prevozenih manj kot 120kkm.
Tako je verjel kupec, da je ravno on naletel na takega. Sploh po pisni garanciji prodajalca, da so kilometri realni.
Je bil pac naiven. Kar ni kaznivo.
Prodajalec pa ga je ogoljufal. Kar pa zgleda, tudi ni kaznivo.. :/
Osebno mi letnik vozila in prevozeni km ne igrajo pomembnega faktorja pri nakupu vozila. So kvecjemu leverage za pogajanja o ceni.
Ce bi padel na tako mino, kot tisti kupec bmwja, bi me najbolj zmotilo to, da je bil avto hudo razbit in vprasljivo popravljen.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Verjamem, da nekje obstaja vsaj en suv, star 10 let in ima prevozenih manj kot 120kkm.
Tako je verjel kupec, da je ravno on naletel na takega. Sploh po pisni garanciji prodajalca, da so kilometri realni.
Je bil pac naiven. Kar ni kaznivo.
Prodajalec pa ga je ogoljufal. Kar pa zgleda, tudi ni kaznivo.. :/
Osebno mi letnik vozila in prevozeni km ne igrajo pomembnega faktorja pri nakupu vozila. So kvecjemu leverage za pogajanja o ceni.
Ce bi padel na tako mino, kot tisti kupec bmwja, bi me najbolj zmotilo to, da je bil avto hudo razbit in vprasljivo popravljen.


Sam ta SUV ni bil v urbanem okolju. Uporabljal se je pa za hlode po hosti gor dol vozit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

tomy5 ::

Pač Mujo ki se je pustil nategnit Hasotu ;-)
Tak avto se pelje na recimo AMZS, plačaš tistih 50€ za resen pregled in ti povejo kakšno je dejansko stanje in njihovo mnenje.
Prišparat 50 €, kar je recimo pol tanka tega avta je pa noro, ampak vsak po svoje.

Pika na i ::

Ne moreš verjeti. Da se moškega lahko naserje, s prevrtenimi kilometri?
Kako je to mogoče?
A niso moški vsevedni kar se avtomobilov tiče?

facepalm ::

@Raptor F16
Imas tudi take, ki zaplenjeni lezijo po 5 let do sodne obravnave:) samo taki so verjetno bencinarji z "M" oznako. Nezanimivi za nase kupce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

K0l1br1 ::

Pika na i je izjavil:

A niso moški vsevedni kar se avtomobilov tiče?
Prvič slišim, bom vprašal googla, ko pride domov.

bambam20 ::

tomy5 je izjavil:

Pač Mujo ki se je pustil nategnit Hasotu ;-)
Tak avto se pelje na recimo AMZS, plačaš tistih 50€ za resen pregled in ti povejo kakšno je dejansko stanje in njihovo mnenje.



Na AMZS-ju še optike koles ne znajo naredit.

tomy5 ::

Pa kam drugam, AMZSjev je enh 50, če ti en ni všeč drugam.
Pač k strokovnjaku ki avto pregleda.

K0l1br1 ::

Tako kot je nekdo pisal: za par let rabljene hočejo 80% cene novega. Ostali so zjahani, če niso, gredo takoj. Takega, da ga non stop nekaj popravljaš, večina noče.

IL_DIAVOLO ::

Meni je mehanik uvozil razbitega golfa iz Nemcije, ga obnovil in se vedno gre kot prvi dan, ce ne se boljse.

Dejstvo, da je bil razbit, je seveda nedokazljivo.

Lep dan se naprej.

tomy5 ::

Nedokazljivo dejstvo je da tudi taki maheniki uvažajo ali kupijo in spedenajo samo totalke, ki se ne popraivjo na uradnih servisih ker zavarovalnica raje pokrije totalko kot popravilo.

bambam20 ::

Naivni so tisti, ki mislijo, da se ne da dokazat, da je bil avto karamboliran in na novo barvan.

shadeX ::

r3dkv1c4 je izjavil:

shadeX je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

matobeli je izjavil:

...za nateg sta vedno potrebna dva? :))

Res je, enega, da vrti km in drugega, da to spravi v promet.

Kupca ne vpletat v to računico, ker spada v posebno grupo-debili.

To je tako, kot tisto z AGT-jem, ko po 10 letih še vedno naročajo tam.

V letu 2017 so se pa že otroci začeli rojevat z genom, ki jih odvrača od nakupovanja pri AGT.


Zato, ker je po tvoje samoumevno, da če imaš dobre izkušnje boš pred vsakim nakupom Googlal, če se je njihova poslovna praksa od takrat kaj spremenila.

Kot da bi pred 3 meseci naročil iz Mimovrste in imel izjemno izkušnjo, pred 1. mesecem se "pokvarijo", jaz seveda naročim še enkrat in ker robo plačam in jo ne dobim, sem po defaultu kar debil.

Ne filozofiraj.


Torej imaš boljši argument? Kar na plano z njim.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne rabis iq 200, da ugotovis da 10 let star suv nima 100k.


To je tebi samoumevno, ne pa nekomu ki se na avte ne spozna.

In kot drugo niti ni tako samoumevno. Sosed iz dveh ulic pod mano ima Q5, z 35k kilometri, star 6 let. Vozi se v trgovino in v nedeljah k maši. Kupil je novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
223129123 (1606) fishy11
»

Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7917744 (5912) IL_DIAVOLO
»

Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8925557 (8301) Nvuko
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19822813 (11557) shadeX

Več podobnih tem