» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
20 / 48
»»

b3D_950 ::

Jean Todt : "Last week I saw Michael Scumacher . He is fighting and I hope the world will be able to see him again soon. He and his family are working to make this happen."
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Uizi ::

Upam da ga se kdaj vidimo. :) bi ga blo fajn videt v Merc garaži kot Laudo, pa koliko nasvetov bi lahko dal Micku, škoda.. :(

Riff ::

Uizi je izjavil:

Upam da ga se kdaj vidimo. :) bi ga blo fajn videt v Merc garaži kot Laudo, pa koliko nasvetov bi lahko dal Micku, škoda.. :(



jst tud upam da ga spet vidim v padocku, lahko tud pri ferrariju

Scorpy84 ::

Glede na poskodbe, je uprasanje koliko se sebe zaveda. Ce bi bil koliko toliko zavedav oziroma znal kolikor toliko odlocati, bi ga ze po dveh letih od poskodbe videli. Ker pa ga toliko casa skrivajo, je ocitno na meji vegetacije in rabi pomoc pri vseh opravilih. Vsaj po mojih izkusnjah je tako, kolikor sem delal z bolniki s poskodbo glave. Prvi dve leti, skupaj z ucenjem, ti pove, koliko se bo pacient pozdravil in zivel. So pa tudi izjeme, da eni se naprej napredujejo.

Gambino ::

Letos bo Schumacher spregledal, kako mu bo Hamilton večino rekordov pobral :)

Vazelin ::

I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

PrimozR ::

Gambino je izjavil:

Letos bo Schumacher spregledal, kako mu bo Hamilton večino rekordov pobral :)

Pa ti nisi normalen, resno...

          ::

Scorpy84 je izjavil:

Glede na poskodbe, je uprasanje koliko se sebe zaveda. Ce bi bil koliko toliko zavedav oziroma znal kolikor toliko odlocati, bi ga ze po dveh letih od poskodbe videli. Ker pa ga toliko casa skrivajo, je ocitno na meji vegetacije in rabi pomoc pri vseh opravilih. Vsaj po mojih izkusnjah je tako, kolikor sem delal z bolniki s poskodbo glave. Prvi dve leti, skupaj z ucenjem, ti pove, koliko se bo pacient pozdravil in zivel. So pa tudi izjeme, da eni se naprej napredujejo.


Lahko pa si je zaželel samo malo več anonimnosti in je relativno OK, le stran od javnosti? Čeprav ga kot voznika nisem nikoli maral, bi ga bilo lepo spet videti v paddocku.

Vazelin ::

Schumiju bo večino rekordov pobral Mercedes. Vsak tier 1 voznik bi lahko dobil s tem Mercem 7 naslovov (vkljucno s tem letom). "Goat" jih je dobil 6:P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Gambino ::

Vazelin je izjavil:

Schumiju bo večino rekordov pobral Mercedes. Vsak tier 1 voznik bi lahko dobil s tem Mercem 7 naslovov (vkljucno s tem letom). "Goat" jih je dobil 6:P


Vsi vemo, kako je Schumacher prišel do prvih dveh, s Ferrarijem pa bi v tistem času bil tudi vsak prvak. Tako da MS realno sploh ni bil baš nekaj.

          ::

Sicer pa se z resnimi poškodbami glave ravno v teh tednih sooča še en talentiran dirkač, Alex Zanardi. V Formuli 1 ni požel kakšnih omembe vrednih uspehov, je bil pa zato toliko uspešnejši v seriji CART (sedanji Indycar), kjer je osvojil dva naslova. Proti koncu 90. let je bilo zelo zanimivo spremljati njegove predstave, saj je bil, poleg nespornega talenta, tudi izjemen borec. To se je pokazalo tudi po hudi nesreči v Nemčiji, kjer je izgubil obe nogi. Pozneje je na paraolimpijskih igrah z ročnim kolesom osvojil štiri zlate medalje in še nekaj ostalih. Zame je gotovo eden boljših dirkačev tistega časa.

Gambino ::

Zame realno je Juan Manuel Fangio (osvojil naslove z Alfa Romeo, Maserati, Mercedes in Ferrari) GOAT, potem pa seveda Hamilton. Schumacher ima preveč umazano zgodovino, da bi bil vsaj zame med prvih pet!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

billy ::

Kako ti je lahko on GOAT, če ga nisi "osebno" spremljal, to kar se vidi zapisano vemo, kako je lahko varljivo.

enako nekdo bere zapise o šumaherju, pa si misli svoje, ali pa si bo nekdo o hamiltonu mislil, da je GOAT, ko bo čez 50 let bral njegove dosežke, mi danes pa vemo da je daleč od tega.

VaeVictis ::

billy je izjavil:

Kako ti je lahko on GOAT, če ga nisi "osebno" spremljal, to kar se vidi zapisano vemo, kako je lahko varljivo.

enako nekdo bere zapise o šumaherju, pa si misli svoje, ali pa si bo nekdo o hamiltonu mislil, da je GOAT, ko bo čez 50 let bral njegove dosežke


Tole se sicer strinjam.

Zadnji stavek sem ti pa zbrisal, ker je bedarija!


Da nekoga proglasimo za GOAT mora biti preverljivo čez vse čase, neki kultni status, govorice o nekem dirkaču (večino starih dirkačev nihče od nas verjetno ni gledal v živo), kaka dobra dirka, kaka dobra sezona še ne naredi dirkača GOAT.

Število naslovov, število zmag, število prvih štartnih mest, število najhitrejših krogov, odstotek zmag glede na število dirk.... so preverljive zadeve, število zmag, število prvih mest in število najhitrejših krogov so sicer malce vprašljivi kriteriji, ker se število dirk iz sezone v sezono spreminja, pa vseeno so lahko en izmed kriterijev.

Meni osebno je edini kriterij število naslovov (na koncu sezone edino ta šteje in tudi ni odvisen od števila dirk) in zato je trenutno Schumacher GOAT!

ps: Kako nekdo pride do naslovov, z goljufanjem, boljšim avtom, z mehaničnim odstopom tekmecev, odrivanjem drugih, z dvojno nesrečo, ..., se sčasoma pozabi, kak strasten navijač se mogoče še to spomne, a na koncu šteje samo naslov!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

springfield ::

Ni ravno res. Vsi vemo, da so Hill, Villeneuve, Button in se kdo osvojili naslov bolj ali manj zaradi avta.

Naslovi so pa tudi varljivi. Fangio je bil star 39 let, ko se je F1 sploh zacela, torej je bil prikrajsan za boj v svojih najboljsih letih. Verjetno bi osvojil se kak naslov vec. Prav tako so Schumacherja prehitro poslali v penzijo in bi komot osvojil se naslov ali 2, ce gledamo na formo Ferrarija v 2007 in 2008.
Tudi je pomembno, kot smo ze veckrat omenili, kaksen avto vozis in koliko casa. Hamilton se ni imel slabega avta. Torej ima takoj prednost pred ostalimi, ki so se morali borit s kantami.

billy ::

GOAT je seveda čisto "pogovorna" fraza, ni zabeležena v "SSKJ", je pač plod neke navijaške sfere in je hudo relativen pojem.

Za mene osebno pač mora imet GOAT nek "duhovni" priokus, nekaj zaradi česa spustiš čeljust, ko vidiš človeka, ali kaj počne v športu. Jordan, Federer, to so nesporni GOATi. V F1 je to bil Senna, ko nekdo pogleda njegov prvi krog na Doningtonu v dežju ostane s čeljustjo do dal. Tega pri lojzi enostavni ni, oz tam je kvečjemu namrščen obraz, ko se vidi primadonino početje, recimo v Monacu, ko ga je nico našolal. Res pa je, da dandanes več bolidi ne dopuščajo enakega dokazovanja na stezi, kot so v času Senne, tako da neke realne primerjave ne moremo delat.
V drugih športih se lahko, ker se fizičen svet košarke ne spreminja tako, kot se v F1 - zato še enkrat trdi, da GOAT, kot posameznik, v moto-športu ne more obstajat.

VaeVictis ::

springfield je izjavil:

Ni ravno res. Vsi vemo, da so Hill, Villeneuve, Button in se kdo osvojili naslov bolj ali manj zaradi avta.

Naslovi so pa tudi varljivi. Fangio je bil star 39 let, ko se je F1 sploh zacela, torej je bil prikrajsan za boj v svojih najboljsih letih. Verjetno bi osvojil se kak naslov vec. Prav tako so Schumacherja prehitro poslali v penzijo in bi komot osvojil se naslov ali 2, ce gledamo na formo Ferrarija v 2007 in 2008.
Tudi je pomembno, kot smo ze veckrat omenili, kaksen avto vozis in koliko casa. Hamilton se ni imel slabega avta. Torej ima takoj prednost pred ostalimi, ki so se morali borit s kantami.


Vse tole je res, samo v športu je tudi veliko odvisno od sreče in tukaj je del te sreče tudi avtomobil, ki ga voziš, plus del sreče je tudi vreme.

Enako kakor je v kakem drugem športu odvisno od drafta tistega leta (recimo Duncan je prišel direkt v Spurse, zaradi poškodbe Robinsona njihovega najboljšega igralca in so zato postali prvaki), kluba v katerm si treniral (vprašnje, če bi bil Dončič tako dober kakor je danes, če ne bi šel že v mladih letih v Real Madrid), zdravstevno pomoč, ki ti jo je klub nudil, ko si bil fizično premajhen (MessI) ali pa recimo od načina treninga v tistem času, to, da si rojen v pravi državi (vprašanje, če bi bil Vettel rojen v Sloveniji, če bi kdaj sploh videl F1), pravi družini (koliko športnikov poznaš, da so morali nehati, ker si družina ni mogla privoščiti dragih treningov), itd.

In za vsakega športnika lahko najdeš primere v njegovi karieri, kjer je del njegovega dosežka bil odvisen tudi od drugih dejavnikov in ne samo od njega, zato so pa ti izgovori glede avta zelo na trhlih nogah.

Plus, še ena zadeva glede samega avta, ves čas se govori, da je Schumacher skoraj šraufal svojega Ferrarija in ga razvijal in zato je postal Ferrari dober, Mercedes je dober že nekaj časa, praktično od kar je Hamilton prišel vanj, pa se nikjer ne hvali Hamiltona in njegovega vpliva, da je avto konkurenčen oz. bolj pravilno rečeno dominanten, še vmes določeni trdijo, da je Mercedes danes dober, ker ga je Schumacher sam šrafual, ko je bil Schumacher v Mercedesu.

A ni to zanimivo kako to gre? :P
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

dild0idis ::

billy je izjavil:

GOAT je seveda čisto "pogovorna" fraza, ni zabeležena v "SSKJ", je pač plod neke navijaške sfere in je hudo relativen pojem.

Za mene osebno pač mora imet GOAT nek "duhovni" priokus, nekaj zaradi česa spustiš čeljust, ko vidiš človeka, ali kaj počne v športu. Jordan, Federer, to so nesporni GOATi. V F1 je to bil Senna, ko nekdo pogleda njegov prvi krog na Doningtonu v dežju ostane s čeljustjo do dal. Tega pri lojzi enostavni ni, oz tam je kvečjemu namrščen obraz, ko se vidi primadonino početje, recimo v Monacu, ko ga je nico našolal. Res pa je, da dandanes več bolidi ne dopuščajo enakega dokazovanja na stezi, kot so v času Senne, tako da neke realne primerjave ne moremo delat.
V drugih športih se lahko, ker se fizičen svet košarke ne spreminja tako, kot se v F1 - zato še enkrat trdi, da GOAT, kot posameznik, v moto-športu ne more obstajat.


Tole tebi ni woow?



Čas Lewisa je tukaj 1:19.273 v dežju.

Čas Verstappena, ki je drugi je 1:20.489

Torej je tukaj razlika 1 sekunda in 216 tisočink.

Če zračunaš to razliko je večja razlika med Hamiltonom in drugouvršečnim Verstappenom, kot pa razlika med Verstappenom in desetim (zadnjim v Q3) Vettlom, kjer imaš čas 1:21.651.

BTW do drugega dominantnega Mercedsa, ki ga je vozil Bottas in je bil na četrtem mestu je bila razlika več kot sekundo in pol.

ps: Pa tole je samo primer iz letošnjega leta, je bilo še kar nekaj takih primerov v prejšnjih letih!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

VaeVictis, Brawn, Todd govorita, da je levji delež pri razvoju merca, oz plasiranju le-tega, opravil samo Šumaher. Torej ne gre se za govorice "forumašev", ampak nekoga, ki nekaj pomeni v svetu F1.

dio1ds, ne moreš primerjat Pole lap, s tem kar se naredi med dirko, kjer je polno "ovir":

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

VaeVictis ::

billy je izjavil:

VaeVictis, Brawn, Todd govorita, da je levji delež pri razvoju merca, oz plasiranju le-tega, opravil samo Šumaher. Torej ne gre se za govorice "forumašev", ampak nekoga, ki nekaj pomeni v svetu F1.


Lepo, da to govorijo, samo vse tole je PR BS!

Ne vem koliko si star, samo tole bi lahko pa že vedel!

V F1 se pove toliko BS, da ga lahko cel mesec kidaš, pa ne boš prišel niti do enega procenta!

Še same pogodbe niso vredne papirja na katerem so napisane, če se hoče dirkača zamenjati, sedaj pa ti tukaj neke PR izjave postaš!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

billy ::

Torej vse okoli šumla je PR, okoli lojze pa poveličevanje njegove superiornosti?

dild0idis ::

billy je izjavil:

VaeVictis, Brawn, Todd govorita, da je levji delež pri razvoju merca, oz plasiranju le-tega, opravil samo Šumaher. Torej ne gre se za govorice "forumašev", ampak nekoga, ki nekaj pomeni v svetu F1.

dio1ds, ne moreš primerjat Pole lap, s tem kar se naredi med dirko, kjer je polno "ovir":



Imaš prav ja!

Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Vazelin ::

Kakšno je razmerje konstruktorskih točk Schumijevega Ferrarija in pa sedanjih Mercedesov do ostalih? Tako se lahko vidi superiornost dirkalnika. Mislim, da je kar nekaj procentov v "prednosti" Mercedes. Ne se slepit. S to Mečko je lahko prvak 3/4 polja.

In Schumi bi nesel vseh 7 naslovov s takim Mercedesom, ne da mu je enega speljal Rosberg :D Schumiju ni bil nikoli niti en dirkač v istem moštvu blizu (seveda ne štejem tistega povratka).
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

VaeVictis ::

billy je izjavil:

Torej vse okoli šumla je PR, okoli lojze pa poveličevanje njegove superiornosti?


Ne govorim tega, Schumacher je bil odličen voznik, eden prvih, ki je začel resno delati na fizični pripravljenosti, tudi njegovi in lapi so bili legendarni.

Samo zanimivo mi je, koliko se hvali Schumacher-ja pri šrafuanja Ferrari-ja, Mercedes je že kar nekaj časa dominanten, pa se enkrat ne omeni Hamilton-ovega vpliva.

Obenem se pa kritizira Vettel-a, da nikakor ne more porithati Ferrari-ja, da bi bil konkurenčen!

A ni to zanimivo?

Vazelin je izjavil:

Kakšno je razmerje konstruktorskih točk Schumijevega Ferrarija in pa sedanjih Mercedesov do ostalih? Tako se lahko vidi superiornost dirkalnika. Mislim, da je kar nekaj procentov v "prednosti" Mercedes. Ne se slepit. S to Mečko je lahko prvak 3/4 polja.

In Schumi bi nesel vseh 7 naslovov s takim Mercedesom, ne da mu je enega speljal Rosberg :D Schumiju ni bil nikoli niti en dirkač v istem moštvu blizu (seveda ne štejem tistega povratka).


Seveda ne šteješ, ker ti uniči vso statistiko in ves point, ki ga hočeš povedati! >:D
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Vazelin ::

Valda vsak, ki ni haterček ne bo štel tistega marketinškega povratka Schumija v njegovo veličino.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

          ::

Vazelin je izjavil:

Kakšno je razmerje konstruktorskih točk Schumijevega Ferrarija in pa sedanjih Mercedesov do ostalih? Tako se lahko vidi superiornost dirkalnika. Mislim, da je kar nekaj procentov v "prednosti" Mercedes. Ne se slepit. S to Mečko je lahko prvak 3/4 polja.


Ob dvojkah, kot so bile Irvine, Barichelo in Masa, ki jim praktično nikoli ni bilo dovoljeno zmagati, superiornost dirkalnika ne pride toliko do izraza.

Vazelin je izjavil:

In Schumi bi nesel vseh 7 naslovov s takim Mercedesom, ne da mu je enega speljal Rosberg :D


Mislim, da ne pretiravam če rečem, da bi Schumacher v zadnjih petih letih osvojil vsaj osem naslovov.

Vazelin ::

Veste zakaj se "čevljarja" omenja tudi kot super mehanika, ki je "šraufal avto"? Zato, ker so on in njegova ekipa iz smeti imenovanih Ferrari v nekaj letih nardili zmagovalni avto.
Za razliko od "GOAT"a, ki se je takoj vsedel v top avto Mclaren in potem še prišel v zelo dobrega Mercedesa.>:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

springfield ::

          je izjavil:


Ob dvojkah, kot so bile Irvine, Barichelo in Masa, ki jim praktično nikoli ni bilo dovoljeno zmagati, superiornost dirkalnika ne pride toliko do izraza.

Se vedno so lahko koncali 2. Sicer pa ne zdaj nekaj pametovat, ker so Buttlerja ze velikokrat zrtvovali, da je oviral druge.

springfield ::

dild0idis je izjavil:

Čas Lewisa je tukaj 1:19.273 v dežju.

Čas Verstappena, ki je drugi je 1:20.489

Torej je tukaj razlika 1 sekunda in 216 tisočink.

Seveda nisi omenil, da je Verstapen v svojem zadnjem hitrem poizkusu naredil napako, in bi razlika bila nekje 4-6 desetink, kar je bilo tudi na prejsnji dirki.

dild0idis ::

springfield je izjavil:

dild0idis je izjavil:

Čas Lewisa je tukaj 1:19.273 v dežju.

Čas Verstappena, ki je drugi je 1:20.489

Torej je tukaj razlika 1 sekunda in 216 tisočink.

Seveda nisi omenil, da je Verstapen v svojem zadnjem hitrem poizkusu naredil napako, in bi razlika bila nekje 4-6 desetink, kar je bilo tudi na prejsnji dirki.


Tole si 5x preberi, pa ti bo jasno zakaj tega nisem omenil!

"To finish first, you must first finish."
- Juan Manuel Fangio
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

springfield ::

Tega nisi omenil, ker bi kazilo sliko polboga Hamiltona.

dild0idis ::

springfield je izjavil:

Tega nisi omenil, ker bi kazilo sliko polboga Hamiltona.


Omenil nisem, ker vmesni časi ne štejejo nič, če ne končaš kroga!

Sam kaj, ko tega očitno ne dojameš.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

"štejajo" kje?

Če je še vedno debata okoli GOATa, je za nekoga GOAT Hunt, pa glede na njegovo statistiko ni dosegel kaj dosti, morda v paddocku pri fugiranju.

dild0idis ::

billy je izjavil:

"štejajo" kje?

Če je še vedno debata okoli GOATa, je za nekoga GOAT Hunt, pa glede na njegovo statistiko ni dosegel kaj dosti, morda v paddocku pri fugiranju.


"Štejejo" kje?

Štejejo, ko določajo vrstni red za dirko!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Gambino ::

Vazelin je izjavil:

Kakšno je razmerje konstruktorskih točk Schumijevega Ferrarija in pa sedanjih Mercedesov do ostalih? Tako se lahko vidi superiornost dirkalnika. Mislim, da je kar nekaj procentov v "prednosti" Mercedes. Ne se slepit. S to Mečko je lahko prvak 3/4 polja.

In Schumi bi nesel vseh 7 naslovov s takim Mercedesom, ne da mu je enega speljal Rosberg :D Schumiju ni bil nikoli niti en dirkač v istem moštvu blizu (seveda ne štejem tistega povratka).


Dejstvo je bilo, da so bili vsi njegovi dirkači v ekipi podrejeni MS-ju. Da so ga morali spuščati predse nismo pozabili. Bog ve koliko manj zmag bi moral imeti MS zaradi tega. Veliko zmag mu je bilo podarjenih s strani kolegov.

billy ::

Pri Mercu ni tako?
Nazadnje je imel lojza "enakovrednega" v Alonsu..a od tega vemo koliko časa je minilo.

Pa ga je kljub temu nico našolal eno sezono.

dild0idis ::

billy je izjavil:

Pri Mercu ni tako?
Nazadnje je imel lojza "enakovrednega" v Alonsu..a od tega vemo koliko časa je minilo.

Pa ga je kljub temu nico našolal eno sezono.


Da, ga je premagal eno sezono.

In?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Gambino ::

billy je izjavil:

Pri Mercu ni tako?
Nazadnje je imel lojza "enakovrednega" v Alonsu..a od tega vemo koliko časa je minilo.

Pa ga je kljub temu nico našolal eno sezono.


Našolal ga je z zmago manj, ja ja. Pa človek Nico je imel srečo, potem pa rep med noge in odšel stran!

billy ::

A ko je pa lojza dobil tisto prvenstvo v zadnjem ovinku VN Brazilije, ko ga je spustil naprej..kdo že..Glock? Pa nihče ne reče da se je jedva rešil, ampak je GOAT?

VaeVictis ::

billy je izjavil:

A ko je pa lojza dobil tisto prvenstvo v zadnjem ovinku VN Brazilije, ko ga je spustil naprej..kdo že..Glock? Pa nihče ne reče da se je jedva rešil, ampak je GOAT?


Ne, Lewis ni GOAT.

GOAT je trenutno Schumacher.

Zakaj?

Ker ima največ naslovov F1 (7 naslovov) na svetu v vsej zgodovini Formule 1.

Ko/Če bo Hamilton imel največ naslovov F1 v vsej zgodovini dirkanja v F1, bo on GOAT.

Ko/če ga bo kdo premagal in bo nekdo imel več naslovov F1, bo tista oseba GOAT!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Gambino ::

billy je izjavil:

A ko je pa lojza dobil tisto prvenstvo v zadnjem ovinku VN Brazilije, ko ga je spustil naprej..kdo že..Glock? Pa nihče ne reče da se je jedva rešil, ampak je GOAT?


Kar je laž seveda. Noben ga ni spustil naprej.

VaeVictis je izjavil:

billy je izjavil:

A ko je pa lojza dobil tisto prvenstvo v zadnjem ovinku VN Brazilije, ko ga je spustil naprej..kdo že..Glock? Pa nihče ne reče da se je jedva rešil, ampak je GOAT?


Ne, Lewis ni GOAT.

GOAT je trenutno Schumacher.

Zakaj?

Ker ima največ naslovov F1 (7 naslovov) na svetu vsej zgodovini Formule 1.

Ko/Če bo Hamilton imel največ naslovov F1 v vsej zgodovini dirkanja, bo on GOAT.

Ko/če ga bo kdo premagal in bo nekdo imel več naslovov F1, bo tista oseba GOAT!



Statistično da. Ampak ne moreš primerjat, ker imajo sedaj dosti več dirk na sezono. Izračun število zmag na število dirk bi pokazal marsikaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

billy ::

REs je :)

VaeVictis ::

Gambino je izjavil:


Statistično da. Ampak ne moreš primerjat, ker imajo sedaj dosti več dirk na sezono. Izračun število zmag na število dirk bi pokazal marsikaj.


Število dirk na sezono nima nobene veze z naslovom, dokler je sezona veljavna si lahko v tisti sezoni prvak!

Do sedaj je veljalo, da imamo samo enega prvaka na leto, torej je potem čisto vseeno, če je dirk 5, 10 ali 15 v enem letu (nekdo bi lahko celo rekel, da je sedaj težje postati prvak, ker moraš osvojiti več točk oz. zmagati več dirk), zato je pa IMHO kriterij število naslovov najboljši kriterij za GOAT!

ps: Če vzamemo tvoj kriterij po število zmag na število dirk je GOAT Lee Wallard, nastopil je na dveh dirkah in eno zmagal, torej je na polovici dirk na katerih je nastopil zmagal! Drugi je po tej statistiki Fangio 47%

Wins
By number
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Gambino ::

VaeVictis je izjavil:

Gambino je izjavil:


Statistično da. Ampak ne moreš primerjat, ker imajo sedaj dosti več dirk na sezono. Izračun število zmag na število dirk bi pokazal marsikaj.


Število dirk na sezono nima nobene veze z naslovom, dokler je sezona veljavna si lahko v tisti sezoni prvak!

Do sedaj je veljalo, da imamo samo enega prvaka na leto, torej je potem čisto vseeno, če je dirk 5, 10 ali 15 v enem letu (nekdo bi lahko celo rekel, da je sedaj težje postati prvak, ker moraš osvojiti več točk oz. zmagati več dirk), zato je pa IMHO kriterij število naslovov najboljši kriterij za GOAT!


Če pa je manj dirk, pa je vsaka dirka toliko bolj pomembna, ker je težje vse skupaj popravit. Če imaš več dirk pa ni problem, tudi če narediš par napak v sezoni. Če pa imaš 5 dirk pa narediš napako si lahko že skoraj brez naslova.
Seveda Fangio je definitivno GOAT. Ne da ima najboljši odstotek. Naslove je pobiral s štirimi različnimi vozili. Še dolgo ne bo dirkača, ki bi recimo s tremi zmagal, že z dvema je težko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

VaeVictis ::

Gambino je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Gambino je izjavil:


Statistično da. Ampak ne moreš primerjat, ker imajo sedaj dosti več dirk na sezono. Izračun število zmag na število dirk bi pokazal marsikaj.


Število dirk na sezono nima nobene veze z naslovom, dokler je sezona veljavna si lahko v tisti sezoni prvak!

Do sedaj je veljalo, da imamo samo enega prvaka na leto, torej je potem čisto vseeno, če je dirk 5, 10 ali 15 v enem letu (nekdo bi lahko celo rekel, da je sedaj težje postati prvak, ker moraš osvojiti več točk oz. zmagati več dirk), zato je pa IMHO kriterij število naslovov najboljši kriterij za GOAT!


Če pa je manj dirk, pa je vsaka dirka toliko bolj pomembna, ker je težje vse skupaj popravit. Če imaš več dirk pa ni problem, tudi če narediš par napak v sezoni. Če pa imaš 5 dirk pa narediš napako si lahko že skoraj brez naslova.


Tudi to je res, je pa tudi to res, da so sedaj točno zaradi tega, malce spremenili kdo vse dobi točke in tudi manjša razilka je med zmago in drugim mestom (v odstotkih) - 25 točk za prvo mesto, 20 za drugo mesto, včasih je bilo 10 točk za prvo mesto in 6 za drugo mesto.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Big_Al ::

F1 2020, ne 20 let nazaj PROSIIIIIMMMMM!

springfield ::

In kaj se naj menimo o letosnji sezoni? Da bo dobra dirka, ko Mercedes ne bo prehitel 6. za en krog? Mercedes ima dalec najboljsi avto, Bottasu pa tut ce bi priso blizu, ne bodo pustli, da je prvak.

          ::

Mal ste že bedni s temi GOATi!

PrimozR ::

billy je izjavil:

GOAT je seveda čisto "pogovorna" fraza, ni zabeležena v "SSKJ", je pač plod neke navijaške sfere in je hudo relativen pojem.

Za mene osebno pač mora imet GOAT nek "duhovni" priokus, nekaj zaradi česa spustiš čeljust, ko vidiš človeka, ali kaj počne v športu. Jordan, Federer, to so nesporni GOATi. V F1 je to bil Senna, ko nekdo pogleda njegov prvi krog na Doningtonu v dežju ostane s čeljustjo do dal. Tega pri lojzi enostavni ni, oz tam je kvečjemu namrščen obraz, ko se vidi primadonino početje, recimo v Monacu, ko ga je nico našolal. Res pa je, da dandanes več bolidi ne dopuščajo enakega dokazovanja na stezi, kot so v času Senne, tako da neke realne primerjave ne moremo delat.
V drugih športih se lahko, ker se fizičen svet košarke ne spreminja tako, kot se v F1 - zato še enkrat trdi, da GOAT, kot posameznik, v moto-športu ne more obstajat.




Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Vazelin ::

I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
««
20 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616165525 (100085)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171447 (103006) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975219324 (133251) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361553 (217148) BT52

Več podobnih tem