» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
5 / 48
»»

BT52 ::

springfield je izjavil:

Neke govorice so, da bi naj Ferrarijev inzenir izdal skrivne podatke o motorju Mercedesu, ki jih je posredoval RB-ju. RB z Markotom na celu je pa takoj sel do FIE. Baje je FIA zelo specificne stvari sprasevala, ki jih niso mogli vedet (kako sta RB in Mercedes sploh vedela za goljufajnje s pretokom?). Tak da bi blo hecno, ce bi se izkazalo za dogovor, da Ferrari ne dobi kazni v zameno, da ne razkrije skandala Spygate 2.0. Kar bi seveda zlo slabo luc vrglo na Mercedes in samo F1, ce pride v javnost. Ampak ta teorija je bolj za kaki film :))


Si predstavljmo scene, če bi tole ustrelilo nazaj. ROFL Mercedes pobere šila in kopita v 0.00001 sekunde.

Ker se mi zdi, da stavijo na 2021. Lobiranje je tudi delno uspelo. Oni in Ferrari so obdržali Pu pravilnik, dosegli so predstavitev salary capa itd. Tako hočejo tehnično premoč vnovčit tuid ob tem prenosu novega pravilnika. Logično lani so hitro prekinili 2019 bolid in delali na 2020. Tako ,da imajo ogromno prednost. In je Ferrari pravgotovo zadaj z razvojem. Mercdes je lahko malce "cocky" in stavi na Hamiltona, ter dobrega BOT, ki lahko izrineta Maxa 2v1 iz bitke za letošnji naslov. Skratka bi lahko Todo iskal, kar hitro novega kupca ekipe (Stroll maybe, LOL).

Sam sem se vedno mnenja, da je slo za neko sivo cono, ki je mogoce uporabna tudi v sportnih avtih in se ne sme razkrit javnosti. Ampak Toto bo naredil vse, da zaj*** Ferrari, ker je ta podprl pravila za 2021.


Ja samo FIA je nesposobna tole opravit v okusni meri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

cendof ::

Saj ne štekam povsem, pa vendar, morda naredimo malce bolj zanimivo.

https://fantasy.formula1.com
777ff9253f

pirlo ::

pirlo je izjavil:

Gambino je izjavil:

broken/link je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.


Zakaj pol skrivajo, zakaj? Če bi bilo vse po pravilih, potem se ne bi skrivalo!

Ker bi spet dobili za vrat Mercedes in Red Bull, ki bi iskala nove stvari kaj bi lahko bilo potencialno "narobe" s Ferrarijevim motorjem. So se na tiho zdilali, da bo Ferrari nehal uporabljat trik v zameno pa dobijo mir. Ne pozabit, da so zadnji dve leti na tapeti, ko jim je FIA non-stop za vratom, menjuje senzorje, software...

Evo, uradni odgovor FIA-e. Nekaj takega če bereš med vrsticami. Ne morejo dokazat, da je kaj narobe, in so zaprli ta primer. Kaj je dal Ferrari v zameno (razen financiranja programov) pa vedo samo oni.
Zdaj pa je čas da Mercedes in Red Bull nehata jokat, pa naj raje naredita nekaj na motorju, ali pa vložita uradni protest, če mata jajca, ne pa da pod mizo dilata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

Gambino ::

pirlo je izjavil:

pirlo je izjavil:

Gambino je izjavil:

broken/link je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.


Zakaj pol skrivajo, zakaj? Če bi bilo vse po pravilih, potem se ne bi skrivalo!

Ker bi spet dobili za vrat Mercedes in Red Bull, ki bi iskala nove stvari kaj bi lahko bilo potencialno "narobe" s Ferrarijevim motorjem. So se na tiho zdilali, da bo Ferrari nehal uporabljat trik v zameno pa dobijo mir. Ne pozabit, da so zadnji dve leti na tapeti, ko jim je FIA non-stop za vratom, menjuje senzorje, software...

Evo, uradni odgovor FIA-e. Nekaj takega če bereš med vrsticami. Ne morejo dokazat, da je kaj narobe, in so zaprli ta primer. Kaj je dal Ferrari v zameno (razen financiranja programov) pa vedo samo oni.
Zdaj pa je čas da Mercedes in Red Bull nehata jokat, pa naj raje naredita nekaj na motorju, ali pa vložita uradni protest, če mata jajca, ne pa da pod mizo dilata.


Mutna posla, nimaš kaj. Če je bilo vse legalno, zakaj niso pustili Ferrariju, da dirka s temi motorji naprej, zakaj so morali razviti nov motor. Ni logike. V glavnem politika, ki pa nikoli ni dobra za šport. Jasno bi se moralo povedati, ali je rešitev, ki jo ima Ferrari legalna ali ne, tako ,kot to naredijo pri Mercedezu, ki vprašajo, če je stvar legalna in in po potrditvi implementirajo v svoj dirkalnik. Ferrari je FIA, to pa je slabo za šport!

broken/link ::

na to, da je FIA dodala tehnične direktive po tem, ko so se začele špekulacije, pa si kar pozabil?

pa tudi očitno spregledal zadnje pojasnilo od FIE, da ne morejo dokazat, da je Ferrari goljufal?

Ampak ja, razumemo, da so v tvojih očeh Ferrarijevci goljufivi goljufi brez primere. Ostali, ki delajo v sivem območju (kot recimo Merc z DAS sistemom) so pa pač geniji. Good job.

springfield ::

Pa motorja ne mores razvit v 3 mescih. Ne gre. Za spremembo se je Ferrari odlocil mnogo prej.

masevc ::

100% je bila siva cona, ki so jo izkoristili.
Honda in Mercedes pač pritiskata, da bi izvedela kaj in kako.

Gambino ::

broken/link je izjavil:

na to, da je FIA dodala tehnične direktive po tem, ko so se začele špekulacije, pa si kar pozabil?

pa tudi očitno spregledal zadnje pojasnilo od FIE, da ne morejo dokazat, da je Ferrari goljufal?

Ampak ja, razumemo, da so v tvojih očeh Ferrarijevci goljufivi goljufi brez primere. Ostali, ki delajo v sivem območju (kot recimo Merc z DAS sistemom) so pa pač geniji. Good job.


Zavajaš in lažeš. Prvič, DAS je potrjen kot legalen s strani FIA in bo lahko v uporabi letos!
Drugič, zakaj je moral Ferrari v izdelavo novega motorja, če FIA ne more dokazati nelegalnost sistema, malo kontradiktorno, se ti ne zdi. Zakaj je dobil Ferrari kazen, ne sicer posredno vendar neposredno, če se jim ne more dokazati. Ferrari je kazen tudi sprejel. Mutna posla, jebi ga.
Če bi bilo vse po predpisih se ne bi 7. moštev pritožilo. Sicer pa mislim, da tudi s tem odgovorom FIA_-e ne bodo zadovoljni in da se tu še ne bodo ustavili. Tukaj gre enostavno za denar, ki ga je Ferrari dobil za drugo mesto. Če bi bili DQF, bi denar dobili ostali, kar bi bilo pravilno.

broken/link ::

ti imaš malo težave z razumevanjem.
prvič: zavajam in lažem? kje?
kje sem napisal, da je DAS nelegalen? nikjer, ker nikjer nisem trdil, da ni. in ja, FIA ga je potrdila kot legalnega za 2019. to si pravilno napisal.
drugič: res je kontradiktorno, da proizvajalec motorjev razvija in spreminja svoj motor, ja. Maš prav. Potemtakem kaj boš rekel za (najbolj goljufivo) Hondo, ki je lansko leto predstavila X verzij nadgradenj motorja?
aja, ne pozabit na goljufiv mercedes: https://www.autosport.com/f1/news/14825...
renault pa po zadnjih podatkih uporablja C-verzijo 2019 motorja z malimi spremembicami, tako da oni so edini, ki ne goljufajo letos. Slava in čast Renaultu!
tretjič: Ferrari ni dobil kazni - ferrari se je sporazumel s FIO. zakaj/kako/na kakšen način ne vemo, lahko samo špekuliramo.
četrtič: dokler ne dokažejo drugače je očitno bilo po predpisih. in tvoje trditve, da ni bilo, so neresnične. in dokler ne bo dokazov, da temu ni bilo tako, je Ferrari nedolžen.

masevc ::

Lahko govorimo, da so dobili kazen, lahko pa je to najmilejsa "odkupnina" za feler.
Saj ne vemo kaj morajo rdeči narediti za to ne?
Kaj pa ce bodo na ta nacin preko svojega marketinga vstopili v FIO in na njihovompodrocje?

broken/link ::

kaj pa Renault in njihove nelegalne zavore?

springfield ::

@Gambino DAS se ni 100%, da bo res legalen letos. Kar FIA rece neuradno in kaj se potem zgodi po pritozbi ekip, je velikokrat drugacna stvar. Na pamet mi padejo Ferrarijeva ogledala, ki so bila legalna, dokler se ni Mercedes pritozo. In tudi za DAS se govori, da bi se naj ekipe pritozle, ker se s spremembo polozaja koles rahlo spremeni visina dirkalnika, kar pa je prepovedano. Tak da tudi tu se ni zgodba koncana in je zelo v sivem obmocju.
Ne Mercedes kot neke svetnike predstavlat, ker so dalec od tega.

Gambino ::

springfield je izjavil:

@Gambino DAS se ni 100%, da bo res legalen letos. Kar FIA rece neuradno in kaj se potem zgodi po pritozbi ekip, je velikokrat drugacna stvar. Na pamet mi padejo Ferrarijeva ogledala, ki so bila legalna, dokler se ni Mercedes pritozo. In tudi za DAS se govori, da bi se naj ekipe pritozle, ker se s spremembo polozaja koles rahlo spremeni visina dirkalnika, kar pa je prepovedano. Tak da tudi tu se ni zgodba koncana in je zelo v sivem obmocju.
Ne Mercedes kot neke svetnike predstavlat, ker so dalec od tega.


Ne bi se strinjal. Mercedes, se je preden so šli v realizacijo tega sistema, posvetoval s FIA-o, Ferrari se ni. Je pa res, da če bodo konkurenti našli kakšen dober argument, da se ga bo prepovedalo, vendar je malo možnosti za to, ker so verjetno pri Mercedezu to zelo dobro preučili, pri Italjanih pa je ponavadi obratno. Dejstvo je, da nemci v mejnih zadevah rešijo stvar na dosti bolj prefinjen način, da je stvar legalna, pri Ferrariju oz Italjanih pa je to bolj hoja po robu ali čez rob. Verjemi, da če bi pri Mercedezu hodili po robu ali čez, da bi se usulo veliko kritik s strani Ferrarija ter RB-a. Nemci pač znajo, italjani pa se bodo morali še marsičesa naučiti!

springfield ::

Imas prav, samo Nemci znajo znotraj pravil naredit avto. En mali problem edino, Mercedese razvijajo vsi drugi, samo Nemci ne. Dolgo je zato skrbel Italijan, sedaj dela to Anglez. Zakaj cel cas poudarjas, da se je Mercedes posvetoval pri FII? Kaj res mislis, da ostale ekipe tega ne pocenjo? Komunikacija med FIO in ekipami je konstanta, samo se ne govori o tem v javnosti. Ni to neka nova stvar, ki so si jo Anglezi, pardon "Nemci" izmislili.

PrimozR ::

cendof je izjavil:

Saj ne štekam povsem, pa vendar, morda naredimo malce bolj zanimivo.

https://fantasy.formula1.com
777ff9253f

Beat you to it. Sem kreiral kar ST ligo:

PrimozR je izjavil:

https://fantasy.formula1.com/league/666...

a515dabe7c


Kar se pa tiče tega, a Ferrari potrebuje F1 ali ne, pomojem je bistvo identitete Ferrarija ravno F1. Dirkanje nasploh, ampak če so bili včasih prisotni v športnih avtih in podobno (Le Mans, Can Am, itd.), so danes res močni zgolj v F1. Omenjalo se je, da je Ferrari najmočnješi brand na svetu. Zaradi te povezave z dirkanjem in s to identiteo, ker imajo zadaj nekaj 'več'. Sicer je to danes money grabbing znamka (kar kaže nabor modelov), ampak pač, stara slava.

Torej ja, pomojem Ferrari potrebuje F1. Zdaj, kako močno F1 potrebuje Ferrari je pa druga zgodba. Pomojem tudi, ker je to edini konstruktor oz. velik brand, ki je RES prisoten in je prisoten ves čas. Plus vse želje dirkačev, da bi zmagali s Ferrarijem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Scorpy84 ::

Kako eni veste, da je ferrari delal nov motor in to tri mesece? Na testiranjih niso niti pokazali moc motorja, ostali pa tudi glih ne. Mislim, da je prezgodaj karkoli sklepati.

Gambino ::

Scorpy84 je izjavil:

Kako eni veste, da je ferrari delal nov motor in to tri mesece? Na testiranjih niso niti pokazali moc motorja, ostali pa tudi glih ne. Mislim, da je prezgodaj karkoli sklepati.


Takšen je bil dogovor s FIA-o.

buneech ::

Gambino je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Kako eni veste, da je ferrari delal nov motor in to tri mesece? Na testiranjih niso niti pokazali moc motorja, ostali pa tudi glih ne. Mislim, da je prezgodaj karkoli sklepati.


Takšen je bil dogovor s FIA-o.

Kakšen vir za to?

BT52 ::

To je pisal AMUS. To je enako, kot bi bral Gazzeto samo v drugo smer. :D

Scorpy84 ::

Fia zdaj pravi, da niso mogli dokazati o ilegalnosti motorja, a tukaj pa...

springfield ::

Binotto je rekel, da so spremenili layout motorja. Ce se ne motim, so to omenjali ze sredi lanskega leta. Ampak Gambino je bil zraven, ko so se dogovarjali s FIO, tak da on bo ze vedel.

BT52 ::

Scorpy84 je izjavil:

Fia zdaj pravi, da niso mogli dokazati o ilegalnosti motorja, a tukaj pa...


Ferrari jih je nategnil. KOt RB v časih upogljivih krilc, blown dofuzorja. Brabham in Lotus z "skirti". Brawn z difuzorjem. Mercedes z trošenjem olja.

Ne vem. Bolj razmišljam, da Ferrari enostavno trolla FIO. V smilu "catch me if u can". Dogovor oz sporazum pa jim garantira neko zavarovanje pred intelektualno lastnino. Seveda tole je zgolj špekuliranje. Bomo videli koliko "upora" je dobil Ferrari po prvih dirkah. Vseekakor z izjavami in lani z sumljivo kaznijo (kar priročna kazen) v ADB močno zmanjšujejo pričakovanja. Sam celo na par trenutkov razmišljam, da tole delajo namerno. Ampak kaj ko kaj takega od ITA nismo vajeni. :D Mogoče od Toda Wolfa. Hah mogoče pa je Bine hodil v šolo Wolfa "how to sandbag into oblivion - and still lose".

win64 ::

Scorpy84 je izjavil:

Fia zdaj pravi, da niso mogli dokazati o ilegalnosti motorja, a tukaj pa...

Piše da so ze zaradi kompleksnosti zadeve odločili, da preiskava ne more dati končnih rezultatov. Kaj pa je kompleksnega niso povedali, kaj jih zaustavlja da bi še naprej raziskovali tudi ne.
Marketinška izjava, brez neke vsebine.

BT52 ::

win64 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Fia zdaj pravi, da niso mogli dokazati o ilegalnosti motorja, a tukaj pa...

Piše da so ze zaradi kompleksnosti zadeve odločili, da preiskava ne more dati končnih rezultatov. Kaj pa je kompleksnega niso povedali, kaj jih zaustavlja da bi še naprej raziskovali tudi ne.
Marketinška izjava, brez neke vsebine.


Jah če nimaš znanja. Nimaš kaj raziskovat. 500 ljudi proti parim iz FIA. LOL

win64 ::

BT52 je izjavil:

win64 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Fia zdaj pravi, da niso mogli dokazati o ilegalnosti motorja, a tukaj pa...

Piše da so ze zaradi kompleksnosti zadeve odločili, da preiskava ne more dati končnih rezultatov. Kaj pa je kompleksnega niso povedali, kaj jih zaustavlja da bi še naprej raziskovali tudi ne.
Marketinška izjava, brez neke vsebine.


Jah če nimaš znanja. Nimaš kaj raziskovat. 500 ljudi proti parim iz FIA. LOL

To je res. Samo niso napisali, da je kompleksna tehnologija. Napisali so, da je situacija kompleksna :)

pirlo ::

"The extensive and thorough investigations undertaken during the 2019 season raised suspicions that the Scuderia Ferrari PU could be considered as not operating within the limits of the FIA regulations at all times.

"The Scuderia Ferrari firmly opposed the suspicions and reiterated that its PU always operated in compliance with the regulations. The FIA was not fully satisfied but decided that further action would not necessarily result in a conclusive case due to the complexity of the matter and the material impossibility to provide the unequivocal evidence of a breach.

So kar jasno napisali. Po obsežni preiskavi sumijo, da delovanje pogonskega sklopa ni bilo vedno v predpisanih okvirjih. Ferrari je trdil da ni tako, da so bili vedno v okvirjih. Čeprav FIA ni bila zadovoljna z odgovori je zaradi kompleksnosti zadeve nemogoče neizpodbitno dokazati nepravilnosti.

Angleži pa klasično v jok in na drevo ter obtoževanje vseh, ko ni po njihovo. Če jim od 2018, ko imajo motor v detajlnem preverjanju ni uspelo nič najti, bi bil že čas da enkrat zaključijo s špekulacijami in pustijo ekipo delat dalje. Če ne moreš dokazati nepravilnosti ne moreš govoriti o goljufanju, z vsemi senzorji, ki so jih namontirali, tudi dodatno, kar ostalim ni bilo treba. Če je bil Ferrari hitrejši je pač bil, ker so naredili boljši motor. Če konkurenca to ne ve, še ne pomeni da je goljufanje, čeprav je najlažje tako obtožit nekoga.

Sheteentz ::

pirlo je izjavil:

"The extensive and thorough investigations undertaken during the 2019 season raised suspicions that the Scuderia Ferrari PU could be considered as not operating within the limits of the FIA regulations at all times.

"The Scuderia Ferrari firmly opposed the suspicions and reiterated that its PU always operated in compliance with the regulations. The FIA was not fully satisfied but decided that further action would not necessarily result in a conclusive case due to the complexity of the matter and the material impossibility to provide the unequivocal evidence of a breach.

So kar jasno napisali. Po obsežni preiskavi sumijo, da delovanje pogonskega sklopa ni bilo vedno v predpisanih okvirjih. Ferrari je trdil da ni tako, da so bili vedno v okvirjih. Čeprav FIA ni bila zadovoljna z odgovori je zaradi kompleksnosti zadeve nemogoče neizpodbitno dokazati nepravilnosti.

In to je dovoljšen razlog za non disclosure klavzulo, ki ostalim ekipam preprečje vpogled?

billy ::

Kaj bi drugim moštvom koristil vpogled, razen to, da pridobijo intelektualno lastnino?

Sheteentz ::

Pa saj lahko gre za selektiven vpogled, da se vsaj ve, ali so makaronarji goljuali ali ne. Če pa FIA tega ni sposobna, so pa na delu ultimativni šalabajzerji. Pa še nekaj, dokazuje se nepravilnost, a ne? Če se neizpodbino ne more dokazati nepravilnosti, tehnično gledano nepravilnost ne obstaja. Sum še ni noben dokaz za nepravilnost, jaz lahko sumim, da sosed posiljuje svojo deco, ampak brez dokaza je vse samo sum. Da pa nimajo dovolj razvite metodologije za odkrivanje nepravilnosti, je pa krivda FIE. Makaronarji so samo sledili pravilom igre in po svoje interpretirali ta pravila, njihova interpretacija pravil je pa očitno bila v okvirih dovoljenega, če FIA ne more dokazati nasprotno.

springfield ::

Ah, se en debil, ki zali narode.

pirlo ::

Sheteentz je izjavil:

pirlo je izjavil:

"The extensive and thorough investigations undertaken during the 2019 season raised suspicions that the Scuderia Ferrari PU could be considered as not operating within the limits of the FIA regulations at all times.

"The Scuderia Ferrari firmly opposed the suspicions and reiterated that its PU always operated in compliance with the regulations. The FIA was not fully satisfied but decided that further action would not necessarily result in a conclusive case due to the complexity of the matter and the material impossibility to provide the unequivocal evidence of a breach.

So kar jasno napisali. Po obsežni preiskavi sumijo, da delovanje pogonskega sklopa ni bilo vedno v predpisanih okvirjih. Ferrari je trdil da ni tako, da so bili vedno v okvirjih. Čeprav FIA ni bila zadovoljna z odgovori je zaradi kompleksnosti zadeve nemogoče neizpodbitno dokazati nepravilnosti.

In to je dovoljšen razlog za non disclosure klavzulo, ki ostalim ekipam preprečje vpogled?

Najboljše da kar Mercedesu in Hondi pošljejo motor, da pogledajo in javijo kako se jim zdi.

billy ::

Sheteentz, če FIA ni sposobna ugotovit, če je nekdo kršil njihova pravila, kako bi to ugotovil merc ali RBR?

to je tako, kot bi ti želel vpogled v neke sodbe sodišč za katere niti približno nisi kvalificiran in usposobljen, kaj šele jih soditi po svoje.

Gambino ::

Helmut Marko o Ferrarijevi "goljufiji": Bojim se, da je imel Max prav

Glavni svetovalec ekipe Red Bull Dr Helmut Marko je razkril, da bo ekipa Red Bull vztrajala pri kazni za prekrške, ki naj bi jih v lanski sezoni storili pri Ferrariju.
Marko meni, da je zasebna poravnava, ki sta jo glede preiskave o nepravilnostih pri lanskem pogonskem sklopu dosegla FIA in Ferrari nezaslišana in poudarja, da bi morala biti italijanska ekipa kaznovana za kršenje pravil.
Po lanski dirki v ZDA je Max Verstappen Ferrari obtožil goljufije, Nizozemec pa je slabšo predstavo Scuderie takrat pripisal direktivi, s katero je FIA pred dirko v Austinu prepovedala manipulacije s senzorji za merjenje pretoka goriva.
FIA je tik pred koncem letošnjih F1 testiranj sporočila, da je končala preiskavo proti Ferrariju zaradi domnev o morebitnih nepravilnosti pri Ferrarijevem motorju, ki so jo lani sprožili pri ekipi Red Bull. Po objavi novice pa je celotno F1 karavano razburilo dejstvo, da se FIA ni opredelila okrog morebitnih kršitev in bodisi ekipo Ferrari spoznala za krivo, ali nedolžno.
Helmut Marko je prepričan, da skrivnostni dogovor med Ferrarijem in Fio kaže na nepravilnosti.
"Da bi Formula 1 ostala zdrava, se je treba izogibati temu, da ekipa izdela pogonski agregat, najde nekaj posebnega, sklene dogovor s FIO in potem lahko to uporabi," komentira Marko.
Želimo vedeti specifike. Ne pozabite, da bomo, ko bo diskvalifikacija postala resničnost, na drugem mestu in to je velika razlika v milijonih. "
"Bojim se, da je imel Max prav." sklene Marko.

Sheteentz ::

billy je izjavil:

Sheteentz, če FIA ni sposobna ugotovit, če je nekdo kršil njihova pravila, kako bi to ugotovil merc ali RBR?

to je tako, kot bi ti želel vpogled v neke sodbe sodišč za katere niti približno nisi kvalificiran in usposobljen, kaj šele jih soditi po svoje.


Recimo, da imamo neko tekmovanje, tekmovanje v metu sekire. Nadzorno telo, ki meri, ali so vse sekire tekmovalcev enako težke (recimo, da je teža tista, ki mora biti enaka, aerodinamične karakteristike pa so stvar inženirstva posamezne ekipe), ugotovi, da uporablja neka ekipa skrivnostno metodo, ki prelisiči tehtnico. Na tehtnici je sekira težka predpisano težo, ko jo pa tekmovalec prime v roke, pa postane lažja za 10 procentov. S tem ima prednost, saj lahko sekiro vrže z manj moči, kar mu da neko prednost. Kaj ta prednost je, zdaj niti ni pomembno. Mogoče jo tekmovalec lahko zaluča z večjo preciznostjo. Ampak, ker sta tekmovalca te ekipe malce smotana, eden se poserje v hlače, že če mu kakšen nasprotnik nameni agresivni pomežik, drugi je pa rookie, ki se ga drži bad luck, na koncu pristanejo na drugem mestu, kar je njihova stalnica že par let, nihče se ne sekira.

Nadzorno telo na zagovor pokliče ekipo, sam meni, da nekaj ne štima. Ni važno, kako to telo pride do tega zaključka, nekaj z gravitacijskimi valovi, pa take fore. Ekipa prizna, da ima v sekire vgrajene mehanizme ukrivljanja prostora-časa, ki ustvarjajo negativni gravitacijski privlak, ki se sproži ob toploti človeške roke, in ki se ugasne, ko sekira prileti v tarčo. Nadzorno telo namreč sekire tehta tako, da jih robotska roka položi na tehtnice, v smislu objektivnosti, da ne bomo goljufali. Nadzorno telo reče: "Ok, naj vam bo, vam pustimo rezultate, saj tehnično niste goljfali, saj sami nismo predvideli te vaše finte. Ampak, da si vsi ne bomo delali bruk, bomo rekli, da obstaja možnost, da ste nekaj delali narobe, vseeno pa te možnosti ne moremo dokazati, ker smo glupi. Vi več tega ne počnite, če to počnete z retail sekirami, nas ne zanima, samo na tekmovanjih več ne uporabljajte te tehnologije. Pa vse skupaj bomo zapakirali v NDA, pa naj nas ostale ekipe tožijo, ko jih jebe."

Spoštovani kolegi, se vam to zdi vredu?

PrimozR ::

billy je izjavil:

Sheteentz, če FIA ni sposobna ugotovit, če je nekdo kršil njihova pravila, kako bi to ugotovil merc ali RBR?

to je tako, kot bi ti želel vpogled v neke sodbe sodišč za katere niti približno nisi kvalificiran in usposobljen, kaj šele jih soditi po svoje.

Z dovolj truda. Ker jim je to močno v interesu, bolj kot FIA-i.

PrimozR ::

Sheteentz je izjavil:

billy je izjavil:

Sheteentz, če FIA ni sposobna ugotovit, če je nekdo kršil njihova pravila, kako bi to ugotovil merc ali RBR?

to je tako, kot bi ti želel vpogled v neke sodbe sodišč za katere niti približno nisi kvalificiran in usposobljen, kaj šele jih soditi po svoje.


Recimo, da imamo neko tekmovanje, tekmovanje v metu sekire. Nadzorno telo, ki meri, ali so vse sekire tekmovalcev enako težke (recimo, da je teža tista, ki mora biti enaka, aerodinamične karakteristike pa so stvar inženirstva posamezne ekipe), ugotovi, da uporablja neka ekipa skrivnostno metodo, ki prelisiči tehtnico. Na tehtnici je sekira težka predpisano težo, ko jo pa tekmovalec prime v roke, pa postane lažja za 10 procentov. S tem ima prednost, saj lahko sekiro vrže z manj moči, kar mu da neko prednost. Kaj ta prednost je, zdaj niti ni pomembno. Mogoče jo tekmovalec lahko zaluča z večjo preciznostjo. Ampak, ker sta tekmovalca te ekipe malce smotana, eden se poserje v hlače, že če mu kakšen nasprotnik nameni agresivni pomežik, drugi je pa rookie, ki se ga drži bad luck, na koncu pristanejo na drugem mestu, kar je njihova stalnica že par let, nihče se ne sekira.

Nadzorno telo na zagovor pokliče ekipo, sam meni, da nekaj ne štima. Ni važno, kako to telo pride do tega zaključka, nekaj z gravitacijskimi valovi, pa take fore. Ekipa prizna, da ima v sekire vgrajene mehanizme ukrivljanja prostora-časa, ki ustvarjajo negativni gravitacijski privlak, ki se sproži ob toploti človeške roke, in ki se ugasne, ko sekira prileti v tarčo. Nadzorno telo namreč sekire tehta tako, da jih robotska roka položi na tehtnice, v smislu objektivnosti, da ne bomo goljufali. Nadzorno telo reče: "Ok, naj vam bo, vam pustimo rezultate, saj tehnično niste goljfali, saj sami nismo predvideli te vaše finte. Ampak, da si vsi ne bomo delali bruk, bomo rekli, da obstaja možnost, da ste nekaj delali narobe, vseeno pa te možnosti ne moremo dokazati, ker smo glupi. Vi več tega ne počnite, če to počnete z retail sekirami, nas ne zanima, samo na tekmovanjih več ne uporabljajte te tehnologije. Pa vse skupaj bomo zapakirali v NDA, pa naj nas ostale ekipe tožijo, ko jih jebe."

Spoštovani kolegi, se vam to zdi vredu?

Ja. V bistvu je siva cona to, da jim prepovedo to.

To je primer Red Bulla in še mnogih drugih, ki so uporabljali upogljiva krilca, nosove, itd. Krilce je moralo biti togo, to pa se je testiralo tako, da se je npr. na konice obesilo X kg težko utež. Če se krilce ni povesilo več kot y, je bilo vse OK. Ampak to je primer meritve, kjer pogoji niso enaki. Ekipe namreč vedo, kako je obremenjeno krilce med vožnjo, ker gre za aerodinamično obremenitev, je le-ta kontinuirana, zraven imaš še drugačne momente kot pri uteži na koncu (poleg momenta okrog vzdolžne osi dobiš še enega okrog prečne in navpične), vse to pa krilce obremeni povsem drugače od uteži. S pravilnim layupom potem dosežeš, da se pri aerodinamični obremenitvi zadeva upogne, kot želiš da se, na statičnem testu pa da status OK.

Predpisano je, da se krilca ne smejo urkivljati. Predpisana je merilna metoda. Krilce jo prestane. Ampak med vožnjo se upogne. Tehnično gledano je zadeva legalna, ker izpolnjuje test, ki je predpisan v specifikaciji.

V rokah gospodarja (FIA) je zdaj da na osnovi posnetkov, kjer vidijo, kako se upogiba, ponovno definira pravila, predvsem pa test krilca, da bo statičen test bolj pravilno odražal dejansko stanje med vožnjo in preverjal, če so le-ta dovolj toga.

Simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

broken/link ::

tu ima primozR prav. če prestaneš teste o legalnosti, to pomeni, da izpolnjuješ predpisane pogoje.
Zato so se pa pravila vsako leto dopolnjevala in spreminjala, spreminjali so se tudi testi in načini testiranja - ravno zaradi takšnih stvari.
konec koncev je DAS tudi ena izmed takšnih "pogruntavščin".

bom pa še enkrat napisal, ker ste gladko ignorirali - kaj pa Renault in njihov zavorni sistem? ki je bil uradno proglašen kot ilegalen, zaradi katerega je bil Renault uradno diskvalificiran na japonskem, in kjer so uradno priznali, da ta ilegalen sistem uporabljajo že X let?

Sheteentz ::

Ampak saj v tej zgodbi sploh ni problem, ali je Ferrari goljufal. Problem je, da se je FIA odločila za NDA, kar spodkopava kredibilost pravičnosti tekmovanja.

springfield ::

Pa ti razumes, da morajo detajli razvoja ostat skriti? Bi ti bilo OK, ce bi FIA sporocila vsem ekipam podatke o DAS, ko jih je Mercedes prvic vprasal glede legalnosti? Ne, ne bi ti bilo.

springfield ::

"Had the FIA investigated Ferrari off their own bat, then a secret deal could possibly - I stress possibly - be acceptable," said the team boss, speaking on condition of anonymity due to the sensitivity of the matter. "But we teams pushed and pushed for clarity, then we're all left out of the detail."

To najlepse opise zadevo. Mercedes in RB sta hotela prit do podatkov o Ferrarijevem motorjo brez uradnega protesta, ker se jim ni in verjetno se jim se vedno ne sanja, kaj je Ferrari naredil z motorjem. Na sreco FIA ni nasedla.

Sheteentz ::

springfield je izjavil:

Pa ti razumes, da morajo detajli razvoja ostat skriti? Bi ti bilo OK, ce bi FIA sporocila vsem ekipam podatke o DAS, ko jih je Mercedes prvic vprasal glede legalnosti? Ne, ne bi ti bilo.

Detajli razvoja lahko kljub temu ostanejo skriti. FIA se mora samo izjasniti, ali je Ferrari goljufal ali ne. Če ni goljufal, gremo dalje. Če je goljufal, se vsaj spodobi, da se ve, kaj je naredil narobe, oz. katera pravila je prekršil. Ni potrebe, da se pove, kako je ta pravila kršil.

springfield ::

Saj so pa rekli, da ne morejo dokazat, da so goljufali, torej niso. Kje je problem?

Sheteentz ::

Ok, problema ni, ta debata je potemtakem brezpredmetna. Zakaj potem FIA ni enostavno rekla, da niso goljufali, ampak so rekli, da ne morejo dokazati, da so goljufali? Tle bi morala bit pravila igre jasna in črno-bela. Bodisi goljufaš, bodisi ne goljufaš, vmesne stopnje ni. To je podobno, kot da bi Armstrongu rekli, da menijo, da je na dopingu, vendar pa mu tega ne morejo dokazati, oz. še bolje, bi rekli, da je verjetnost, da je Armstrong bil na dopingu, vendar pa tega ne morejo dokazati, ampak bomo vseeno mnenja, da je na dopingu bil. WTF, če nekaj v okvirih neke igre ne moreš dokazat, ne obstaja, ne pa da se potem zmišljuješ z nekimi NDA, kar vso zgodbo samo pelje v motne vode.

Če je Ferrari goljufal, in to tako mojstrsko, da jih ne morejo dobiti, potem NI goljufal.

springfield ::

Nobena krovna organizacija nikoli ne bo rekla, da nekdo ni goljufal. Isto kot ti zdravnik ne sme zatrdit, da bo neko zdravilo ali operacija 100% delovala. Tudi za Armstronga niso rekli, da ni goljufal, ko so prvic testirali vzorce, ampak da niso nic najdli. Razumes razliko? Tako FIA ne more rect, da je Ferrari legalen. Tudi za DAS niso rekli, da je legalen, ampak da je verjetno znotraj pravil. Ce se bo kdo pritozil in podal kateri clen pravilnika krsi in kako, potem pa bo FIA podrobno pogledla. Isto je tu, ce sta Mercedes in RB prepricana, da Ferrari goljufal, naj se pritozita in poveta kako goljufa. "Njihov motor je boljsi kot nas" v tem primeru ne bo dovolj.

šernk ::

glede na pisanja in želje nekaterih tu dam predlog:

po vsaki dirki ima vsako moštvo pravico da razkoplje konkurenčen dirkalnik.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

To ti bolj malo pomaga. Itak ekipe (vsja top3) ena za drugo precej dobro vejo, kaj delajo druge ekipe. Aerodinamiko pofotkajo takoj ko je možno (malce težavno je npr. dno in notranje strukture, ampak se tudi to da), za moč in podobno pa točno vedo, kako poganjajo hibridne sisteme ter koliko moči ima ICE na osnovi GPS podatkov. Če sta Merc in Red Bull pri pospeševanju opazila kaj čudnega, je to lahko razlog za tarnanje in 'prijave'.

springfield ::

Mogoce je pa Ferrari preprosto naredil najbolsi motor? Ko je Mercedes dominiral z motorjem na zacetku hibridne ere, Ferrari ni jokal pri FII, ampak so popravli stvari.

Gambino ::

FIA: Ferrari je goljufal, toda tega nismo mogli dokazati

..To je pravzaprav bistvo, ki ga lahko razberemo iz odziva FIE na bes sedmih F1 ekip, ki so družno izrazile protest proti tajnemu dogovoru med Ferrarijem in krovnim organom svetovnega motošporta.
FIA se tako še naprej pogreza v živi pesek, ki pa ga je ustvarila sama s podtaknjeno novico 10 minut pred koncem testiranj, da je sklenila tajni dogovor s Ferrarijem, ki bo moral opravljati neke vrste družbeno koristna dela, ob tem pa se FIA sploh ni opredelila ali je Ferrari kriv, ali nedolžen.
Obsežne in temeljite preiskave, izvedene v sezoni 2019, so sprožile sume, da bi bilo mogoče domnevati, da pogonska enota Scuderie Ferrari ves čas ne deluje v mejah predpisov FIA. Scuderia Ferrari je odločno nasprotovala sumom in ponovila, da je njena Pogonska enota vedno delovala v skladu s predpisi. FIA ni bila povsem zadovoljna, je pa odločila, da nadaljnje ukrepanje ne bo nujno privedlo do dokončnega epiloga zaradi zapletenosti zadeve in materialne nemožnost zagotoviti nedvoumne dokaze o kršitvi.
Iz zgornjega zapisa lahko poenostavljeno razberemo bistvo, da je FIA sicer ugotovila sume na nepravilnosti, a bi pregon in sodni boj zahtevala preveč časa in denarja, posledično pa je bolje obupati in skleniti poravnavo.
Čeprav FIA svoje ravnanje opravičuje s členom pravilnika, ki ji omogoča zasebno preiskavo in sklenitvijo dogovora, je vrhovna motošportna institucija dala jasno vedeti, da njeni komisarji ne morejo v popolnosti nadzirati in regulirati svojega elitnega razreda. Čeprav je želela FIA s to izjavo pomiriti strasti in ohraniti kredibilnost športa, si je pravzaprav pljunila v lastno skledo, kredibilnost Formule 1 pa je s tem resno ogrožena.
Če so želeli ohraniti verodostojnost, ki pritiče takšni organizaciji, bi morali zgolj poskrbeti, da "tajni" dogovor to tudi ostane.

BT52 ::

Gambino je izjavil:

Če so želeli ohraniti verodostojnost, ki pritiče takšni organizaciji, bi morali zgolj poskrbeti, da "tajni" dogovor to tudi ostane.


To.

Ampak FIA ni nikoli bila verodostojna. :D Pa si naj priznamo ali ne. Tukaj gre za polično mahinacijo. S strani sponzorjev, ekip ali celo posameznikov, ter celo nekaterih nacionalnih interesov držav.

Če hočeš zmagat moraš bti tudi na tem področju močan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

b3D_950 ::

Kaj je blo pa s tistim belim dimom?


Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
5 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616185156 (119716)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251181014 (112573) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975231302 (145229) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430379731 (235326) BT52

Več podobnih tem