Forum » Na cesti » Formula 1 2020
Formula 1 2020

PrimozR ::
Dol visi Mercedesu, konstruktorski naslov imajo, takisto mir v ekipi. Pa verjetno je poceni Bottas.

springfield ::
Fajn bi blo, ce bi malo konteksta dodal.
it's worth remembering that what we're talking about here is raw speed - not tyre management, racecraft or the like. Full beans, one lap, sticking-it-all-on-the-line qualifying performance.

springfield ::
https://www.auto-motor-und-sport.de/for...
Ocitno je zopet nekaj sumljivega pri motorjih.
Ocitno je zopet nekaj sumljivega pri motorjih.

billy ::
Truli amazing.
To je vsem jasno, le tistim ki spremljajo F1 zadnjih 10 let, ne.
Senna je bil daleč pred ostalim, kar se tiče raw speed-a, potem šuml, potem pa vsi ostali.
Malo me preseneče, da je Alonso tako "slab" in Nico tako dober. Se pa lepo vidi, kak poden je Bottas, pa še njega "GOAT" jedva premaga.

buneech ::
Tole je čez kvalifikacije, nič veze z dirkami, gumami, itd. Nekateri niso tako močni v kvalifikacijah, so pa v dirki boljši.
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
https://www.formula1.com/en/latest/arti...

billy ::
Saj zato sem pa napisal raw speed - za to je ponavadi edino merilo kvalifikacije.
Ta raw speed je recimo Senno marsikaj teplo, ker je med dirko preveč tiščal. Šuml na drugi strani je pa imel oboje ja zelo visokem nivoju, zato je tudi GOAT - zaenkrat.
Ta raw speed je recimo Senno marsikaj teplo, ker je med dirko preveč tiščal. Šuml na drugi strani je pa imel oboje ja zelo visokem nivoju, zato je tudi GOAT - zaenkrat.

codeMonkey ::
Zelo sumljivi rezultati. Top 20 namrec vsebuje nekje 50% aktivnih dirkacev (nisem stel). Malo tezko verjamem, da je v slabih 40-ih letih po surovi hitrosti polovica dirkacev za volanom danes. V teoriji je sicer mozno, ampak bi prej rekel, da se v modelu skriva se nek faktor, ki ni bil dobro upostevan. Kako ni Hakkinen med top 20? Schumacherja je ravno zaradi surove hitrosti znal pogosto ob sobotah zmleti v enem samem kljucnem poskusu.
EDIT:
Nisem navijal za Hakkinena, samo prvi primer na katerega bi pomislil...
EDIT:
Nisem navijal za Hakkinena, samo prvi primer na katerega bi pomislil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

PrimozR ::
Zaradi precej več treninga od mladih let, tako da mulci znajo dati avto povsem na rob za tisti en poskus? Pa ker je včasih več štela preudarnost, sploh ko je bil material bolj krhek in je dejansko bila prednost, da si avto uspel spraviti do cilja, torej se ta surovo hitri dirkači niso mogli izkazati tako močno, kot bolj nežni?

BT52 ::
Zaradi precej več treninga od mladih let, tako da mulci znajo dati avto povsem na rob za tisti en poskus? Pa ker je včasih več štela preudarnost, sploh ko je bil material bolj krhek in je dejansko bila prednost, da si avto uspel spraviti do cilja, torej se ta surovo hitri dirkači niso mogli izkazati tako močno, kot bolj nežni?
Jup. Profesionalnost, tehnologija, denar (pozitivna zanka) itd. Rekel bi kar naravna selekcija pod uspehom vsakega šport.

billy ::
Zaradi precej več treninga od mladih let, tako da mulci znajo dati avto povsem na rob za tisti en poskus? Pa ker je včasih več štela preudarnost, sploh ko je bil material bolj krhek in je dejansko bila prednost, da si avto uspel spraviti do cilja, torej se ta surovo hitri dirkači niso mogli izkazati tako močno, kot bolj nežni?
A še vedno je pred njimi nekdo izpred cca 30 leti...hm?
Pomeni današnji vozniki so bolj hitri, več je hitrih, GOATa pa ti časi ne morejo sproducirat, ker gredo vsi skozi neke iste tirnice, ki sicer rezultirajo hitrost, a ne tiste ubijalske?

BT52 ::
Ker tam ni Hamiltona, Mercedesa in njihov božanske nadvlade.

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
sport surge je sicer odgovor za streame.
Zakaj Bottas še vedno govori o zmagah in naslovih prvaka, če ima potem takele predstave?
Zakaj Bottas še vedno govori o zmagah in naslovih prvaka, če ima potem takele predstave?

::
Scaramouche1 je izjavil:
Auch
Ha, ha, če Alojz res pridiga take zadeve (o veganstvu, varovanju okolja, COdvaju in podobno, potem je en velik cepec.

Riff ::
kaj pa je s ferrarijem tko slabo pa že dolgo ne :( kot včer na belgijski dirki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()

Scorpy84 ::
kaj pa je s ferrarijem tko slabo pa že dolgo ne :( kot včer na belgijski dirki
Slab motor, zadnji dve leti je sel razvoj, da bojo obsli pravila, pa so jih ujeli in so cez noc morali sestavit nov motor in smo spet tam sloraj kot leta 2014. No drugo pa aerodinamika, lani so imeli avto za hitrost, zavita dirkalisca so pa delala probleme. No letos so sli v razvoj z ekstremnim downforce in tudi high rake, seveda z mislimi, da bojo obrzali lanski motor. Koncept bi se najbrz izsel, ce jih nebi ujeli, tako so pa dobili gajbo, kateri motor ne prenese najboljse in ne morejo izkoristiti aerodinamiko, ta pa se dodatno zavira podhranjen motor.

springfield ::
V bistvu jim je motor zadnji 2 leti prikril totalno napacn koncept aerodinamike. Tako da morajo zdaj se to popravit. Ampak glede na hitrost razvoja zadnjih let, bo to nekje v sezoni 2025.

dild0idis ::
Mislim, da noben nostalgik ne pogreša boja za predzadnje mesto.
Ferrari pa kot Ferrari, kot prvo so napačnega voznika lovili leta nazaj, kot drugo Italijani pa taktika sta kilometre narazen, kot tretje dobili so jih pri goljufanju in zato imajo sedaj probleme, kot četrto Mercedes je naredil odličen avto in odličen motor in kot peto FIA jim ne gleda čez prste za vsako zadevo.
Če pa poslušaš slo-tech znalce, so pa ti razlogi glavni:
- Vet, v nasprotju s Sch, ne šraufa vsako noč v Maranellu Ferrarija
- Vet, v nasprotju s Sch, ne zna izračuanti pri 300 km/h taktike, kdaj bo šel v boks in na katere gume
- Vet, v nasprotju s Sch, ne zna pozimi vsak dan in noč, nastavljati in razvijati Ferrarija
- Vet, v nasprotju s Sch, ...
Ferrari pa kot Ferrari, kot prvo so napačnega voznika lovili leta nazaj, kot drugo Italijani pa taktika sta kilometre narazen, kot tretje dobili so jih pri goljufanju in zato imajo sedaj probleme, kot četrto Mercedes je naredil odličen avto in odličen motor in kot peto FIA jim ne gleda čez prste za vsako zadevo.
Če pa poslušaš slo-tech znalce, so pa ti razlogi glavni:
- Vet, v nasprotju s Sch, ne šraufa vsako noč v Maranellu Ferrarija
- Vet, v nasprotju s Sch, ne zna izračuanti pri 300 km/h taktike, kdaj bo šel v boks in na katere gume
- Vet, v nasprotju s Sch, ne zna pozimi vsak dan in noč, nastavljati in razvijati Ferrarija
- Vet, v nasprotju s Sch, ...
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

::
Namen senzorja pretoka je jasen: omejiti pretok. In nič drugega, še najmanj pa omejiti pretok samo v intervalih merjenja. Zelo strogo tehnično gledano sicer niso kršili pravil, saj senzor ni zaznal povečanega pretoka, situacija pa je vendarle zelo jasna. To je podobno, kakor če voziš po omejitvi samo takrat, ko te merijo policiji, drugače pa brezglavo divjaš. Uradno boš sicer brez točk in kazni (zgleden voznik), v resnici pa si divjak.

springfield ::
In to delajo tudi druge ekipe, le da se niso tocno raziskali kako. Se pa ze dogaja, zato tudi omejitev glede razlicnih map motorjev. Prav tako so morali poslati opis delovanja ERS FII in tako naprej. Ni se konec zgodbe glede motorjev.

broken/link ::
nihče ne ve, kaj točno je ferrari delal. obstaja pa ničkoliko špekulacij. Bottom line je, da je FIA zakrpala to luknjo v pravilniku in da je Ferrari posledično dobil konkretno po *****. se je lepo pokazalo ta dirkaški vikend, koliko so odzadej. zadnjih 8 dirkačev, od tega 6 ekip s ferrarijevim motorjem.
13 Charles Leclerc MON Scuderia Ferrari
14 Sebastian Vettel GER Scuderia Ferrari
15 George Russell GBR Williams Racing
16 Kimi Raikkonen FIN Alfa Romeo Racing Orlen
17 Romain Grosjean FRA Haas F1 Team
18 Antonio Giovinazzi ITA Alfa Romeo Racing Orlen
19 Nicholas Latifi CAN Williams Racing
20 Kevin Magnussen DEN Haas F1 Team
ne vem, če je kdo to že tu omenil, ampak v primerjavi z lansko dirko je bilo tovarniško moštvo Ferrarija edino, ki je postavilo slabši čas kot lani. Razlika med lani in letos v številkah:
Williams -4.080s
AlphaTauri -3.022s
McLaren -2.409s
Racing Point -2.215s
Renault -2.042s
Mercedes -2.030s
Red Bull -1.912s
Haas -0.900s
Alfa Romeo -0.397s
Ferrari +0.477s
Kot je @Scorpy84 napisal - če jih lani ne bi dobili,... bi bilo verjetno letos veliko bolj zanimivo kot je.
13 Charles Leclerc MON Scuderia Ferrari
14 Sebastian Vettel GER Scuderia Ferrari
15 George Russell GBR Williams Racing
16 Kimi Raikkonen FIN Alfa Romeo Racing Orlen
17 Romain Grosjean FRA Haas F1 Team
18 Antonio Giovinazzi ITA Alfa Romeo Racing Orlen
19 Nicholas Latifi CAN Williams Racing
20 Kevin Magnussen DEN Haas F1 Team
ne vem, če je kdo to že tu omenil, ampak v primerjavi z lansko dirko je bilo tovarniško moštvo Ferrarija edino, ki je postavilo slabši čas kot lani. Razlika med lani in letos v številkah:
Williams -4.080s
AlphaTauri -3.022s
McLaren -2.409s
Racing Point -2.215s
Renault -2.042s
Mercedes -2.030s
Red Bull -1.912s
Haas -0.900s
Alfa Romeo -0.397s
Ferrari +0.477s
Kot je @Scorpy84 napisal - če jih lani ne bi dobili,... bi bilo verjetno letos veliko bolj zanimivo kot je.

McClane ::
Falili so tudi z setupom, ker so edini od ekip imeli wet setup.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

broken/link ::
to je binotto povedal, da so že na treningu vidli, da ne razumejo gum in jih ne morejo spravit na delavno temperaturo. provali so marsikaj, pa ni nič ratal.
zato so se odločili, da bodo avto nastavli za mokro dirko, ker nimajo kaj izgubiti, ker so pač tolk zanič.
zato so se odločili, da bodo avto nastavli za mokro dirko, ker nimajo kaj izgubiti, ker so pač tolk zanič.

PrimozR ::
je izjavil:
Namen senzorja pretoka je jasen: omejiti pretok. In nič drugega, še najmanj pa omejiti pretok samo v intervalih merjenja. Zelo strogo tehnično gledano sicer niso kršili pravil, saj senzor ni zaznal povečanega pretoka, situacija pa je vendarle zelo jasna. To je podobno, kakor če voziš po omejitvi samo takrat, ko te merijo policiji, drugače pa brezglavo divjaš. Uradno boš sicer brez točk in kazni (zgleden voznik), v resnici pa si divjak.
Tole smo že predelali. Enako je bilo s prepovedjo deformacij krilc, kjer je bil test povsem drugačen od realnega stanja, vsi so test prestali, krilca so bila pa pod zrakom kot špaget.
Pravilo je X, test za to je Y, če prestaneš Y, si OK.

Scorpy84 ::
Sicer pa dvomim, da je tukaj bil samo pretok, očitno je v ozadju še več. Fia nima sredstev, znanja itn., kot tovarniška moštva, kjer ogromno denarja ulagajo. Menda je zato ferrari ušel kazni, ker zdaj pomagajo odkriti, kaj počnejo ostali proizvajalci motorjev. Eden od ukrepov je da bojo ukinili party mode in fia bo kar naenkrat imela nadzor nad tem. Zanimiva je tudi izjava vodilnih v ferrariju, da niso v krizi, oziroma ponavadi že letijo glave. S strani fie se tudi že en čas napoveduje, da bojo ob koncu sezone zaplenili motorje proizvajalcev.

TOP ::
Hehehhe sedaj bo komaj veselica v Monci imajo srečo,da ni Tifozijev,ki bi jih popljuvali v živo,tile makaronarji so prav ubogi sploh sanja se jim ne kaj morajo narediti.Bolje bo da sploh ne štartajo,ker bo sramota v dolgih ravninah jih bo še Rajc prehitu.Lojze jih bo kar za cel krog.Bo pa prava sramota za Ferrari.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 191655 (126215) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 184441 (116000) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 235808 (149735) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 386908 (242503) | BT52 |