» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
25 / 48
»»

springfield ::

Saj se ne meri povprecna hitrost celih boksov ;(( Na zacetku se gleda nekaj metrov. Ce bo dirkac priletel z 200 noter, lahko bremza kolko hoce pa ne bo dovolj znizal hitrosti. Gre se samo za to, da na mestu ne mores izmerit hitrosti. Rabis 2 tocki in izmeris cas, ki ga je potreboval od prve do druge. Ni ravno neki rocket science.

TOP ::

Ne ni sam Lojzetu ne merijo,ker ne rabi.:D

Uizi ::

Zakaj bi karkoli meril, ce lahko dobis podatke iz telemetrije in to na eni tocki? Rocket science lol f1 naj bi bla visek tehnologije BTW na bolidu imajo senzorje še za voznikove prdce...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

PrimozR ::

free_rider je izjavil:

Naslednjič, ko me ustavi policaj zaradi speedinga, mu bom pokazal to temo, da se poduči, kako se pravilno meri hitrost.
Seveda bom tudi izpodbijal vsako prekoračitev hitrosti, saj v povprečju sem šel pa vendarle nižje od omejitve...

V bistvu te radar pomeri dvakrat. Lahko ti instantno pomerijo hitrost tudi z doplerjem, ampak se mi zdi, da radarji merijo dvakrat. Zato se z radar detektorjem lahko izogneš kazni, če zabiješ bremzo po prvi meritvi, ko te detektor opozori. Ne poznam pa točno detajlov, obenem pa tehnika tudi napreduje.

Vseeno je pa provida v začetku morala prekrškarju slediti nekaj časa, da ga je dovolj dolgo snemala, da je bila meritev veljavna. I wonder why...

Meizu je izjavil:

To je nekaj, kar v tej temi ne bomo doumeli.

Lepo, da priznaš. Torej lahko zaključimo debato.

Meizu je izjavil:

Kaj ima FIA postavljeno je konec koncev relevantno, mene zanima izkljucno to, kaj je varno za nekoga in kaj ni, in kot sem ze rekel, merjenje povprecne hitrosti je v tem primeru napacno, se pridruzujem mnenju.

Clearly you can do better. Do it.

Uizi je izjavil:

Enostavno, postavis 2 senzorja, enega na bolid drugega ob crti in v tistem trenutku, ko se srecata preberes hitrost iz telemetrije, saj nismo leta 1950... cudno, da vedno Mercu nič ni, kakor zadnjič ob jump startu Bottasa, lol... nihce ni omenil kako so zajebal Bot z taktiko in pol si drznejo rect "u are free to race" LMAO

Iz katere telemetrije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Uizi ::

"Data is sent from the car to the boxes using from 1,000 to 2,000 telemetry channels, transmitted wirelessly (obviously) using the 1.5 GHz frequency or frequency allowed by local authorities. These channels are encrypted, of course. The typical delay between the data being collected and it being received at the boxes is of 2 ms. For each race the amount of collected data is in the range of 1.5 billion of samples. Since they also collect the same amount for each training day, the total amount of collected data is in the range of the 5 billion samples. During a 90 minute session the team will collect between 5 and 6 gigabytes of raw compressed format data from the one car."

Iz te mogoče? Sploh nerabiš radarjev, je vse jasno. Vsako dirko neke šalabajzerske fore, resno..vsi podatki so na voljo, prav tako za Bottasov jump start, ampaaaak neeeee VEDNO JE NEK " MANEVRSKI PROSTOR" DA SE LAHKO MUTI. Krneki. Enostavno naj dajo automatic pit limiter na črti, pa če zajebeš za 1kmh naj ti razfuka motor. Make it spicy ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

Uizi ::

sam pol stari senilni prdci pri FIA ki so 30 let za cajtom nimajo več moči. AI > human.

BT52 ::

JAO vsaka meritev ima neko mersko napako in toleranco. Pa nekaterim niti osnove merjenja niso jasne. Dokler osnove fiziklnih meritev niso razčiščene se nimam pogovarjat o ničemer. FIA mora imeti zanesljiv NEODVISEN preverljiv način merjenja. To pomeni kabibrirane senzorje, ki so neodvisni od nastavitev dirkalnikov. Poglejte samo kako je Ferrari izkoristil fuel flow senzor. Čim manj se zanašaš pri pridobivanja podatkov iz dirkalnikov manj možnosti je za višjo beri namerno mersko mahinacijo.

errhec ::

Dokler uporabljajo enako metod merjenja za vse dirkače, je vse drugo nepomembno.
dd

DamijanD ::

Me zanima kakšno hitrost javi telemetrija pri blokiranih kolesih?

billy ::

BT52, ja ker ekipe bi potem izkoristile tole in bi samo za tisti meter prek boksi sprogramirale algoritem, ki bi sporočal false readinge. Makes sense.

Potem pa naj pač ostane kot je, ampak naj merijo med dvema bližnjima točkama, recimo 2m razdalje med njima, to pa ni šanse da human zračuna s koliko mora vletet, potem pa na žlajfo če sfali. Zakaj je sploh pri vstopu za merjenje hitrosti tako velika razdalja, kot je?

pirat ::

billy je izjavil:

BT52, ja ker ekipe bi potem izkoristile tole in bi samo za tisti meter prek boksi sprogramirale algoritem, ki bi sporočal false readinge. Makes sense.

Potem pa naj pač ostane kot je, ampak naj merijo med dvema bližnjima točkama, recimo 2m razdalje med njima, to pa ni šanse da human zračuna s koliko mora vletet, potem pa na žlajfo če sfali. Zakaj je sploh pri vstopu za merjenje hitrosti tako velika razdalja, kot je?

Ker bolid formule 1 kolikor vem nima števca hitrosti.
Hitrost se uravnava z gumbom, ki omeji vrtljaje motorja na vnaprej točno določeno število vrtljajev, ob katerih se bolid premika s točno določeno hitrostjo.

billy ::

Nima števca? Kaj pa potem na volanu izpisuje?

pirat ::

billy je izjavil:

Nima števca? Kaj pa potem na volanu izpisuje?

Ne bom trdil 100%, ker zadev ne spremljam več tako podrobno (kot pravim, zdaj so to bolj hostese ki razkazujejo avtomobile, kot pa dirkanje), ampak mislim, da se ob vožnji fokusirajo predvsem na število vrtljajev in signale kdaj prestavljati gor/dol. Ne vem pa, če jim zraven kaže tudi hitrost v km/h. Morda. Če pa že, bi predvideval, da je hitrost itak linkana na GPS signale ne na obrate koles..

TribesMan ::

Hitrost se meri preko koles, GPSa in preko optičnega senzorja pod avtomobilom.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

In ta senzor je tako nenatančen, da mora FIA uporabljati zastareli sistem merjenje hitrosti ob vstopu v bokse?

pirat, potem je lojza pravi human-computer, da je ob naletu pri samo znanih obratih, preračunah koliko je kmh, in potem še preračunal na koliko mora spustitit da bo prišel znotraj potrebne povprečne hitrosti?

J.McLane ::

Uizi je izjavil:

Enostavno, postavis 2 senzorja, enega na bolid drugega ob crti in v tistem trenutku, ko se srecata preberes hitrost iz telemetrije, saj nismo leta 1950... cudno, da vedno Mercu nič ni, kakor zadnjič ob jump startu Bottasa, lol... nihce ni omenil kako so zajebal Bot z taktiko in pol si drznejo rect "u are free to race" LMAO


Tudi telemetrija dela z zamikom, hitrosti v točki ne moreš meriti, vedno je to podatek za nazaj, če bi bral telemetrijo na črti je to lahko podatek (na pamet govorim) od 1 m pred črto. Bolj kot boš želel merit hitrost v točki večjo napako meritve boš imel, za točno meritev je pač potrebno prevozit neko razdaljo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

pirat ::

billy je izjavil:

In ta senzor je tako nenatančen, da mora FIA uporabljati zastareli sistem merjenje hitrosti ob vstopu v bokse?

pirat, potem je lojza pravi human-computer, da je ob naletu pri samo znanih obratih, preračunah koliko je kmh, in potem še preračunal na koliko mora spustitit da bo prišel znotraj potrebne povprečne hitrosti?

Ne, v praksi je bilo verjetno takole:
- lojza je priletu v bokse ko ena furija
- lojza je malo prepozno vklopil rpm limiter (pač spregledal meter, dva...)
- lojza je opazil, da je za*ebal in je takoj udaril po bremzi
- lojza je imel srečo, da se je vseeno izšlo in je bila izmerjena hitrost znotraj dovoljene
- lojza je potem dobil svoj pokal, slo-tech pa kost za glodat
tako nekako, ni kaj veliko računal. Ni plačan samo za razkazovanje zmogljivosti motorja na notranje izgorevanje, plačan je tudi za demostracijo zmogljivosti zavor in oprijema gum, pa mora potem kdaj vključiti tudi to v svojo prezentacijo.

PrimozR ::

Uizi je izjavil:

"Data is sent from the car to the boxes using from 1,000 to 2,000 telemetry channels, transmitted wirelessly (obviously) using the 1.5 GHz frequency or frequency allowed by local authorities. These channels are encrypted, of course. The typical delay between the data being collected and it being received at the boxes is of 2 ms. For each race the amount of collected data is in the range of 1.5 billion of samples. Since they also collect the same amount for each training day, the total amount of collected data is in the range of the 5 billion samples. During a 90 minute session the team will collect between 5 and 6 gigabytes of raw compressed format data from the one car."

Iz te mogoče? Sploh nerabiš radarjev, je vse jasno. Vsako dirko neke šalabajzerske fore, resno..vsi podatki so na voljo, prav tako za Bottasov jump start, ampaaaak neeeee VEDNO JE NEK " MANEVRSKI PROSTOR" DA SE LAHKO MUTI. Krneki. Enostavno naj dajo automatic pit limiter na črti, pa če zajebeš za 1kmh naj ti razfuka motor. Make it spicy ;)

Ti si tukaj naredil cel halo, s tem da si kopiral en dolg zapis, kako prenašajo podatke in koliko teh podatkov je.

Let me rephrase. Od kje dobijo te podatke?

errhec je izjavil:

Dokler uporabljajo enako metod merjenja za vse dirkače, je vse drugo nepomembno.

Če je bilo Ferrarijevo goljufanje resnično in res v principu, kot je predstavljeno (pulzirajoč fuel flow), tehnično gledano res niso kršili pravil. Ker so pri meritvah bili znotraj parametrov.

A je v duhu pravil? Nope, not in the slightest. A so bili pogoji enaki za vsa moštva? Jep. In da bi takšne poteze preprečili, so uvedli še en merilec pretoka goriva. Ker očitno prvotni princip merjenja ni bil dovolj dober.

billy je izjavil:

In ta senzor je tako nenatančen, da mora FIA uporabljati zastareli sistem merjenje hitrosti ob vstopu v bokse?

pirat, potem je lojza pravi human-computer, da je ob naletu pri samo znanih obratih, preračunah koliko je kmh, in potem še preračunal na koliko mora spustitit da bo prišel znotraj potrebne povprečne hitrosti?

Tako zastarel, da ga še vedno uporabljajo pri vseh tekmovanjih za hitrost - vsi poskusi najvišje hitrosti se merijo čez 1 km s točno takšnim postopkom, meriš čas, ki ga vozilo potrebuje, da prevozi ta kilometer. V obe smeri (vplivi naklona in vetra).

In ja, hitrost iz GPS-a ni ravno natančna. Ker pač... GPS gleda lokacije in čas, ki je pretekel med tema dvema lokacijama, iz tega pa dobi hitrost. Ker pač GPS, ne GSS. Natančnost GPS-a je pa tudi tako-tako, včasih boljša, včasih slabša. Optični senzor dela na enak način, vprašanje je še, kako na vse skupaj vpliva kak sideslip, itd. Gume pa tudi blokirajo. Pa tudi tam gledaš pulze na vnaprej določenih razdaljah in meriš čas med njimi. Plus blokrianje.

Torej POVSOD hitrost meriš na isti način. Na način, kjer je večja razdalja med pulzi (in daljši čas meritve) bolj natanča meritev.

Zanimivo, kajne?

billy je izjavil:

In ta senzor je tako nenatančen, da mora FIA uporabljati zastareli sistem merjenje hitrosti ob vstopu v bokse?

pirat, potem je lojza pravi human-computer, da je ob naletu pri samo znanih obratih, preračunah koliko je kmh, in potem še preračunal na koliko mora spustitit da bo prišel znotraj potrebne povprečne hitrosti?

Dej no, pohodil je bremzo in blokiral, a lahko nisi tako grozen težak, da ti odpovejo možgani?

pirat je izjavil:

billy je izjavil:

In ta senzor je tako nenatančen, da mora FIA uporabljati zastareli sistem merjenje hitrosti ob vstopu v bokse?

pirat, potem je lojza pravi human-computer, da je ob naletu pri samo znanih obratih, preračunah koliko je kmh, in potem še preračunal na koliko mora spustitit da bo prišel znotraj potrebne povprečne hitrosti?

Ne, v praksi je bilo verjetno takole:
- lojza je priletu v bokse ko ena furija
- lojza je malo prepozno vklopil rpm limiter (pač spregledal meter, dva...)
- lojza je opazil, da je za*ebal in je takoj udaril po bremzi
- lojza je imel srečo, da se je vseeno izšlo in je bila izmerjena hitrost znotraj dovoljene
- lojza je potem dobil svoj pokal, slo-tech pa kost za glodat
tako nekako, ni kaj veliko računal. Ni plačan samo za razkazovanje zmogljivosti motorja na notranje izgorevanje, plačan je tudi za demostracijo zmogljivosti zavor in oprijema gum, pa mora potem kdaj vključiti tudi to v svojo prezentacijo.

Kakšen pit limiter, a misliš da pritisk na pit limiter gumb vklopi zavore? Prej moraš sam znižati hitrost, pit limiter vklopiš kasneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

          ::

Uizi je izjavil:

Zakaj bi karkoli meril, ce lahko dobis podatke iz telemetrije in to na eni tocki? Rocket science lol f1 naj bi bla visek tehnologije BTW na bolidu imajo senzorje še za voznikove prdce...


Potem bi v točki merjenja pri 300 na uro blokiral kolesa in bi uradno imel hitrost 0...

connel ::

So ravno razložili na Sky malo prej kako se meri hitrost, odsek 20m, senzor na začetku in koncu. Niko potem še omeni, da je na izhodu iz boksov tudi senzor, ne nujno na črti, in je važno samo da do senzorja pelje po omejitvi, ne kje je črta.

TribesMan ::

Posnetek zgoraj omenjene razlage, kako se meri hitrost med vožnjo skozi bokse:

https://streamable.com/1v5v9d
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Evo, Nicotu vzeti naslov, ker je vsakič kršil pit speed limit!!

Evo, Hamilton ma že 7 naslovov, letos lahko ujame 8.! :)
*Minds exploding all over the world*

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Evo, Hamilton ma že 7 naslovov, letos lahko ujame 8.! :)
*Minds exploding all over the world*


I chuckle hard at that LOL

Gambino ::

Kakšna zmaga Hamiltona, kapo dol. Res suvereno. 88 zmaga. Človek v svojem razredu.

PrimozR ::

Kakšna pa? Kruzanje od štarta do cilja, medtem ko je Bottasa po štartu požrl promet in mu niti približno ni mogel konkurirati, ker se je moral ukvarjati s Verstappnom? Magnificent.

Uizi ::

Bottas kmetavz

BT52 ::

Ja Bottas je zanič simple as that.

BT52 ::

Mercedes masterclass.

Ima pa Ferrari res dobre droge. Zakaj double stack, ko imata dirkača drugačno strategijo. Plus je bilo očitno, da imajo zelo vzdžljivo obrabo proti midfieldu Mcl, TR in RB2. Ne vem. Tale Rueda mora imeti neke nage slike od Todta ali Binotta, ker kar tale dela je za kozlat.

AlbonoFF
Grojean je grojean.
Leclerc je sBin
Verstapen pa je dobil Hammer without party time

LOL

springfield ::

Ocitno mas ti neke droge, ker danes jim pa res ne mores ocitat taktike. Ce bi sel Vettel se enkrat v bokse, bi koncal izven deseterice.

Leclercu se je pa motor ugasno sredi sikane, zato vrtenje.

videc ::

@springfiled: poglej koliko krogov je naredil Vettel na rumenih in koliko krogov na rdečih gumah, pa ti bo jasen argument @BT52.

springfield ::

In? Ste mogoce pomislili, da ni bilo take velike razlike v obrabi med mehko in srednjo gumo? Da je dirkalnik lazji kot na zacetku in se posledicno tudi gume manj obremenjene? Da je padla temperatura, ker so bile nevihte v okolici? Seveda ne, pogleda se samo 2 stevilki in je to to.

BT52 ::

springfield je izjavil:

In? Ste mogoce pomislili, da ni bilo take velike razlike v obrabi med mehko in srednjo gumo? Da je dirkalnik lazji kot na zacetku in se posledicno tudi gume manj obremenjene? Da je padla temperatura, ker so bile nevihte v okolici? Seveda ne, pogleda se samo 2 stevilki in je to to.


Sure LMAO, ker je bil team radio tako očiten in pokrepljen z jasnim ciljem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Tisti team radio je bil kasneje, ce se bojo se enkrat ustavli. Vidim, da mas tezave sledit zadevam.
Ocitno je vecina strategov nesposobnih, ker jih je ogromno imelo en stint na srednjih gumah krajsi kot na mehkih. Glej zlomka, tudi Hamilton, Bottas in Verstappen.

BT52 ::

springfield je izjavil:

Ocitno mas ti neke droge, ker danes jim pa res ne mores ocitat taktike. Ce bi sel Vettel se enkrat v bokse, bi koncal izven deseterice.


Nič jih nebi škodilo bili so itak po prvem postanku za vsemi Mcl, Renojema, ter obema TR. Prvi stint bi lahko podaljšali za kakega pol ducata krogov. Imel je 7 sekund bufferja do P6.

Leclercu se je pa motor ugasno sredi sikane, zato vrtenje.


ITAK sBin pomeni vse v zvezi z Ferrarijem pa naj bo to makaron sowftware ali grande makina

Bottas pa nič od nič bi lahko vsaj skuro gume ali pa naredo vsaj nekaj konkretnega. Pogodbo ima v žepu. Vettel bi vsaj nekja probal in se vsaj zavrtel. Tale tip pa nič od nič tema. Samo fastest lap akcija WTF

BT52 ::

springfield je izjavil:

Tisti team radio je bil kasneje, ce se bojo se enkrat ustavli. Vidim, da mas tezave sledit zadevam.
Ocitno je vecina strategov nesposobnih, ker jih je ogromno imelo en stint na srednjih gumah krajsi kot na mehkih. Glej zlomka, tudi Hamilton, Bottas in Verstappen.


Vettel's Strategy
After the Alpha Tauri pitted and Vettel had clear air:



Vettel: "you need to let me know now what you want me to do in terms of pace."

Ferrari: "go faster"

Vettel: "for how long?"

Ferrari: "3 laps" .... "all you have" .... "no more saving"

*a few laps later*

Ferrari: "What do you think about going to the end with this tyres"

Vettel: "Oh for fucks sake! I asked you this before and now I've been pushing for 3 laps!"

 Are u sure

Are u sure

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Sprememba taktike?
Nikjer se ne omenja slaba taktika Ferrarija, le "poznavalec" BT52 pametuje, kot vedno.
Raje obrazlozi zakaj je super genijalni Mercedes dal Bottasa nekje 20 krogov pred koncem na rabljene mehke, nekaj krogov kasneje pa Hamiltona na sveze srednje.
Ne vem, ce si slep, ampak zadnji Hamiltonov stint je bistveno krajsi kot prvi. Pri Verstappnu drugi krajsi od prvega. Bottasu pa so ze drugo dirko zapored neko cudno taktiko dali, a to nobenega ne moti.

springfield ::

https://www.racefans.net/2020/08/16/vet...
Obviously we took that risk because we had nothing to lose and it did pay off. It wasn't the plan before the race to do close to 40 laps on the soft tyre.

Torej Vettel pravi, da se je gamble splacal. "Poznavalec" bo pa dalje svoje trdil.

Mikrohard ::

Tukaj se ne gre za slabo taktiko... se je že na prejšnji dirki izkazalo, da so moštva, ki so bila sposobna dirko izpeljat s samo enim postankom, na koncu profitirala (tudi Ferrari je bil med njimi). In enako je bilo na tej dirki... problem je samo, da je komunikacija med Vettlom in Ferrarijem v zadnjih tednih milo rečeno slaba in se posledično niso že tri kroge prej zmenili za pravo strategijo (in posledično je tri kroge nepotrebno matral gume).

Sicer pa... če si gledal dirko, bi videl, da je Hamilton sam zahteval, da mu naj ne dajo mehkih gum... zato je šel v bokse en krog kasneje kot planirano (ampak tukaj imaš primer delujoče komunikacije, kjer moštvo posluša šoferja... pri Ferrari/Vettel kombinaciji je kaj takega trenutno nemogoče).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

springfield ::

Poglej oni link zgoraj, kjer je celotna komunikacija napisana. Vettel je pac odreagiral kot je. Isto Max vcasih cudno odreagira (tudi danes) pa se nikjer ne pise, da imajo tezave s komunikacijo. Pri enih pac Ferrari ne more nic prav naret, oz tega ne priznajo.
Vec kot ocitno je, da so spremenili taktiko. Timing bi lahko bil bolsi, ker je ze pushal, ampak all good na koncu. Na koncu je lahko bit pametn.

BT52 ::

springfield je izjavil:

https://www.racefans.net/2020/08/16/vet...
Obviously we took that risk because we had nothing to lose and it did pay off. It wasn't the plan before the race to do close to 40 laps on the soft tyre.

Torej Vettel pravi, da se je gamble splacal. "Poznavalec" bo pa dalje svoje trdil.


Mislim, da kontradiktiraš samega sebe. Ti trdiš, da je bila SOFT guma toliko boljša. Trda guma je bila že od Petka neuporabna. In ja ni bilo smisla v strategiji. Niti moštvo ni imelo takega pojma, kot imaš ti očitno.

v takih neočitnih situacijah bi lahko šli po safe strani in razvlekli prvi stint za pol ducata krogov do P6 so itak imeli 7s bufferja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Zdaj si bos pa kar izmisljal stvari? Kje sem rekel, da je bila mehkejsa toliko boljsa? Jaz samo pravim, da ti nimas pojma. Kot se je ze veckrat pokazalo. Vidis samo svoj briljantni Mercedes, Ferrari pa naredi vse narobe.
Verjetno so imeli planirano taktiko 2 postankov, a so potem ugotovili, da bo boljse, ce grejo samo na enega. To delajo sposobni ljudje, prilagajajo stvari. Ne vztrajajo pri zacrtani poti, ce se pojavi boljsa opcija. Ampak daj se malo bluzi. To zlo rad delas.

BT52 ::

Zdaj pa se malo umiri in globoko vdihni. Mercedes superiorni inženiring ti je stopil v glavo :D In ja trenutno Ferrari naredi vse narobe.

springfield ::

Ah ja, zmanjka argumentov pa zacnes z brezveznimi forami in posiljenimi sarkazmi. Pateticno.

BT52 ::

springfield je izjavil:

Ah ja, zmanjka argumentov pa zacnes z brezveznimi forami in posiljenimi sarkazmi. Pateticno.


A res? Dual stop bi bil za njih bedarija to je res.
1. nimajo kočne hitrosti
2. Katalonija je že deseletja notorično znana po izjemno težkem prehitevanju tj. track position je KEY
3. In za številne ljudi je bil 1 stop edina rešitev in sem mislil, da je tole bilo vsem jasno in razločno že od štarta. Pa sem sklepal iz komentarja, kot da praviš so bile SOFT danes PRIME gum. Se opravičujem.
4. in zadjič, najhuje je, ko so že šli čez idealni treshold za 2 stop. Kaj je sploh bilo za ramišljat, kot raztegit prvi stint.

Skratka če so že imeli bilokako opcijo je bil 1 stop edina rešitev. Ker kot tudi sam praviš bi se spet zgodil Silverstone. Izvedli so pa vso komunikacijo amatersko. Dejansko VET 3 dirko pod adrenalinom dela boljše strateške odločitve, kot komadni pult. Pa kaj je to? Ferrari ni slab race pace avto. Samo okoliščine zahtevajo prilagajanje. Tole je bilo amatersko.

Plus, kaj te moti za Mercedes? Misliš, da FIA favorizira? Ali je to problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Zdaj po dirki si lahko pameten, kaj vse bi se dalo zoptimizirat. Dejstvo je, da trdis, da je Ferrari slabo izpeljal taktiko, a so z njo pridobili 4 mesta. Sicer pa sem ze veckrat rekel, dajte pred dirko povedat idealno taktiko, ce ste vsi tako pametni.

Kaj mi zopet vsiljujes besede? Kje sem rekel, da me moti Mercedes? Da jih FIA favorizira? Izpostavil sem samo tvojo neizmerno ljubezen do te ekipe. Zdaj pa nehaj z drogami, ker se blamiras.

          ::

Drugače pa smo včeraj gledali precej nezanimivo dirko, se vam ne zdi? Edino kar je zanimivo, sta razmerji med dirkačema v Mercedezu in Red Bullu. Tudi pogled na skupno razvrstitev trenutno ni zelo v ponos Botasu in Albonu.
Zavedam se, da so take ocene zelo subjektivne, vendar menim, da je Max trenutno v zelo ozkem vrhu najboljših dirkačev. Dokaj hitro se je razvil v zrelega, a še vedno hitrega dirkača.

springfield ::

Tam v sredini je bilo kar zanimivo. So bile borbe. Vrh pa standard, nic.
Max, Leclerc, Norris in Russel - to bi znalo bit se zanimivo v prihodnjih letih, ce bodo imeli konkurencne avte.

videc ::

Če koga zanima:
Okrog 1:00 oz. 1:20 se začne komunikacija glede tega, da bi Vettel šel do konca na rdečih gumah. Kar zanimivo, koliko je Vettel sam delal na strategiji.

Uizi ::


NUFF SAID

TOP ::

Evo Lojze letos bo zvelikim naskokom prvak Finec si ne zasluži Merđota,ker ne zna niti štartat,letos ga bo verjetno Vestapen namahal.
««
25 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616200116 (134676)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251191634 (123193) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975245286 (159213) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430400778 (256373) BT52

Več podobnih tem