» »

Projekt Travana - aplikacija za javni transport

Projekt Travana - aplikacija za javni transport

1
2
»

brbr21 ::

LilStalker je izjavil:

brbr21 je izjavil:

Sicer nisem najbolj ciljna grupa, mi pa izgleda uporabno, všečno in korak k približevanju večine k javnemu prevozu. Tudi sam bi bil z veseljem, pa okoliščine preprečujejo - lokacija, tip posla..

Me pa zanima kakšen je vaš poslovni model. Samarijanstva se verjetno ne greste (ali pač je to vaš referenčni marketing projekt). Oglaševanje? Prodaja lokacijskih in statističnih podatkov...? Javno financiranje? Naročnina?


1. Včasih preprosto kaj narediš, zato da nekaj delaš in nisi samo pred TV. 2. To narediš, da se kaj naučiš in dobiš nekaj za kompetence. 3. Narediš nekaj koristnega za družbo.

Referenca bo, reklama bo...Pravi pristop. Podpiram. Bravo. 8-)

LilStalker ::

blackbfm je izjavil:

Glede podpore za iOS je tako. Mogoče ja mogoče ne bomo videli. Je pa tako, ko mi v glavi zazvenim, da je za si developanje treba umslit nek apple komp plus telefon, me malo mine... Poleg tega moraš še kar drago vsako leto plačati applu, da imaš lahko v app storu naloženo aplikacijo. Za povrh vsega vas je pa samo 15 %. :(


Zato (ce si pameten) gres v izdelavo web appa, ne pa native


Ja veš ni tako preprosto. Prvo kot prvo web app na telefonu ne doseže take kvalitete kot če je zadeva specifično spisana samo za android al ios. Poleg tega so Google maps knjižnice za Javascript plačljive (za anroid in iOS so zastonj). Tretji problem, ki bi se pojavil, je to da bi v web u kluč za dostop do občutljivih podatkov (npr. lokacij avtobusov) viden vsem, kar pomeni, da potem bi lahko kar pozabila na feature lokacije, saj LPP tega ne bi dovolil.

reeves ::

Vazelin je izjavil:

A je kakšna aplikacija, kjer bi ti od lokacije kjer se nahajaš do točke na zemljevidu, kjer jo izbereš izračunalo najkrajšo možno pot s trolo. Torej, na katero trolo moraš iti od najbližjega postajališča od kerga se nahajaš, kolko prestopov bo potrebno in podobno.

Skratka, sem npr. na Dolgem mostu, želim iti v BTC. Obstaja aplikacija, kjer te usmeri na šestico in potem npr. v centru prestopiš na drugo trolo? Ne da ti kaže samo neke grafe in točke ampak iz tega potegne koristne informacije in jih uporabi za funkcionalnost opisano prej

Google maps pokriva celoten LPP (vključno s primestnimi busi) ter vlake SŽ. Pokaže ti vso hojo, vse prestope, št. postaj in čase od točke A do točke B.
Mene npr. iz Šiške do MS vodi peš do Avtomontaže, s 25 do Kolodvora na ICS za Maribor ter prestop na Pragerskem na LP Murska Sobota.

blackbfm ::

Prvo kot prvo web app na telefonu ne doseže take kvalitete kot če je zadeva specifično spisana samo za android al ios


Ravno nasprotno, ker vsak sistem terja svoj razvoj in cas so stvari velikokrat underdeveloped ali nekonsistentne.

Pri webu naredis enkrat in kvalitetno in bo povsod delovalo enako. Meni npr facehook bolj sede v web verziji, ni nepotrebnih animacij, zoomam lah po vsebini, in app mi ne prcka bz po telefonu - vse to smatram kot bolj kvalitetno v primerjavi z native

Tretji problem, ki bi se pojavil, je to da bi v web u kluč za dostop do občutljivih podatkov (npr. lokacij avtobusov) viden vsem, kar pomeni, da potem bi lahko kar pozabila na feature lokacije, saj LPP tega ne bi dovolil.


Ce tak kljuc dajes v client-side potem je to stvar slabe implementacije, in ti ga lahko kdorkoli dokaj enostavno prestreže ce gre za navadne http(s) klice

blackbfm ::

in ti ga lahko kdorkoli dokaj enostavno prestreže ce gre za navadne http(s) klice


*tudi na native aplikaciji

LilStalker ::

blackbfm je izjavil:

Prvo kot prvo web app na telefonu ne doseže take kvalitete kot če je zadeva specifično spisana samo za android al ios


Ravno nasprotno, ker vsak sistem terja svoj razvoj in cas so stvari velikokrat underdeveloped ali nekonsistentne.

Pri webu naredis enkrat in kvalitetno in bo povsod delovalo enako. Meni npr facehook bolj sede v web verziji, ni nepotrebnih animacij, zoomam lah po vsebini, in app mi ne prcka bz po telefonu - vse to smatram kot bolj kvalitetno v primerjavi z native

Tretji problem, ki bi se pojavil, je to da bi v web u kluč za dostop do občutljivih podatkov (npr. lokacij avtobusov) viden vsem, kar pomeni, da potem bi lahko kar pozabila na feature lokacije, saj LPP tega ne bi dovolil.


Ce tak kljuc dajes v client-side potem je to stvar slabe implementacije, in ti ga lahko kdorkoli dokaj enostavno prestreže ce gre za navadne http(s) klice


No potem pa sva sj tukaj različna. Meni je facebook kot aplikacija dosti boljše kot web.

Poleg tega ima recimo iOS bolj flat design in moras tudi design malo prilagodit če želiš, da je kvalitetno.

blackbfm je izjavil:

in ti ga lahko kdorkoli dokaj enostavno prestreže ce gre za navadne http(s) klice


*tudi na native aplikaciji

Če občutljive spremenljivke/podatke pravilno zapišeš naj uporabnik v android aplikaciji ne bi mogel do njih. Če jih potem še pošlješ seveda potrebuješ https.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Če občutljive spremenljivke/podatke pravilno zapišeš naj uporabnik v android aplikaciji ne bi mogel do njih. Če jih potem še pošlješ seveda potrebuješ https.


očitno ni tolk občutljivo če vse leti čez http, vključno v vašim ključem

Ahim ::

LilStalker je izjavil:

Tretji problem, ki bi se pojavil, je to da bi v web u kluč za dostop do občutljivih podatkov (npr. lokacij avtobusov) viden vsem, kar pomeni, da potem bi lahko kar pozabila na feature lokacije, saj LPP tega ne bi dovolil.

1: Take stvari so ali cisto server-side (server pridobi podatke in jih posilja clientu), ali pa se client-side pripravi nonce, server-side poslje z identifikacijo ponudnika storitve (tebe) k procesorju storitve (to bi bil v tem primeru LPP, ce bi uporabljali tak sistem), potem pa vrne zacasni token clientu s katerim ta denimo pridobiva podatke od procesorja storitve, dokler ta ne potece. V glavnem podatki za dostop v clientu so vedno varnostna luknja, saj jih je tudi iz standalone aplikacije mogoce izlusciti.

2: Zanima me kje lahko izvem vec o tem kaksne podatke (kaksen API) LPP ponuja z informacijami o avtobusih, ce sploh? Na hitro sem enkrat iskal informacije o ten, a nisem nic nasel (ni prevec presenetljivo, glede na to, da niti funkcionalne web strani ne znajo narediti, nekje bi pa se kar furali Shockwave ...).

blackbfm ::

Ahim ::

blackbfm je izjavil:

http://jozefstefaninstitute.github.io/L...

O, hvala! Se pravi za javni dostop imajo na 194.33.12.24, medtem ko se z data.lpp.si ne vrne nic koristnega.

Imas mogoce tudi kaksne informacije kako (ce sploh) se da pridobiti API key za dostop do tistih podatkov, ki niso oznaceni s "public"?

Vazelin ::

Imas mogoce tudi kaksne informacije kako (ce sploh) se da pridobiti API key za dostop do tistih podatkov, ki niso oznaceni s "public"?

Verjetno pošlješ na LPP in upaš da kdo odgovori?
I got 99 problems but 5 usd tezus ain't one.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35515404 (4813) starfotr
»

Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29138351 (7752) #000000
»

Telargo LPP bus urnik android app

Oddelek: Mobilne tehnologije
103908 (2221) trulex
»

300 koles za Ljubljano (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
32835544 (17742) @nny
»

Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24332033 (28880) Ziga Dolhar

Več podobnih tem