Forum » Na cesti » Najmanj problematični avtomatski menjalniki?
Najmanj problematični avtomatski menjalniki?
Terminathor ::
Torej s katerimi avtomatiki je najmanj problemov? DSG, powershift, tiptronici, multitroniki, xxx?
Kaj vozite?
Bolj kot znamka vozila mi je v prvem planu kvaliteten menjalnik...
Kolega ima avdija a6 allroada l 2001, kateri ima 400k km in menjalnik dela ko urica :D
Kaj vozite?
Bolj kot znamka vozila mi je v prvem planu kvaliteten menjalnik...
Kolega ima avdija a6 allroada l 2001, kateri ima 400k km in menjalnik dela ko urica :D
- spremenilo: Terminathor ()
ziga1990 ::
eCVT(PSD) katerega imajo Toyotini hibridi je izredno zanesljiv
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nsa_ag3nt ::
Multitronik je na shit listi (fail by design), glej za tiptronici, ki so bili vzdrževani (beri dokazano menjano olje na 50 k km).
DSG je hit or miss.
Ford PowerShift transmission @ Wikipedia
Ford has faced class action lawsuits in the United States,[7] Australia[8] and Canada[9] over the PowerShift gearbox as being defective and potentially dangerous in the Ford Focus, Ford Fiesta and Ford EcoSport. The lawsuits allege that vehicles equipped with the PowerShift gearbox "continue to experience the transmission defect, including, but not limited to, bucking, kicking, jerking, harsh engagement, and delayed acceleration and lurching." U.S. courts tentatively approved a settlement of the U.S. lawsuit on April 25, 2017.[10]\
Samo Toyote imajo vmax 180 km/h, si pozabil omeniti.
DSG je hit or miss.
Ford PowerShift transmission @ Wikipedia
Ford has faced class action lawsuits in the United States,[7] Australia[8] and Canada[9] over the PowerShift gearbox as being defective and potentially dangerous in the Ford Focus, Ford Fiesta and Ford EcoSport. The lawsuits allege that vehicles equipped with the PowerShift gearbox "continue to experience the transmission defect, including, but not limited to, bucking, kicking, jerking, harsh engagement, and delayed acceleration and lurching." U.S. courts tentatively approved a settlement of the U.S. lawsuit on April 25, 2017.[10]\
Samo Toyote imajo vmax 180 km/h, si pozabil omeniti.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
ziga1990 ::
^^ vprašanje je bilo zanesljivost ne maksimalna hitrost
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nsa_ag3nt ::
Odgovor na vprašanje so pomoje avtomatiki znamke ZF.Poleg mb jih bodo od letos dobavljali tudi bmw.
https://www.t-online.de/auto/technik/id...
https://www.automobil-industrie.vogel.d...
https://www.t-online.de/auto/technik/id...
https://www.automobil-industrie.vogel.d...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
tony1 ::
Narobe, najbolj zanesljivi so 6-stopenjski Aisinovi (firma v delni lasti Toyote) klasični avtomatiki (čeprav so zasnovani na osnovi ZFovega 6HP). Poleg japonskih avtov so tudi v celem kupu evropejcev (BMW i8, PSA grupa, Opel).
Z 8-stopenjskimi Aisini so že nekateri problemi.
Stari Hyundaijevi 4-stopenjski avtomati so tudi OK. Novi dvosklopčni DCTji so (verjetno) ena taka srednja žalost kot DSGji (ti so OK le, če imajo mokro sklopko (to so običajno v večjih motorjih, 2.0+) in če se jih redno vzdržuje), tistih s suho sklopko (motorji z manjšo prostornino) se je treba izogibati kot hudič križa).
Verjetno so Aisinovi CVTji tudi čisto kul, samo ušesa te znajo boleti pri vožnji.
Vseh mogočih pol-avtomatskih menjalnikov se na daleč izogni, prvič ker so grozni za vozit in drugič, ker so pogosto problematični.
Zelo dobra statistika zanesljivosti avtov se najde na https://www.honestjohn.co.uk/, kjer izbereš model in letnik in klikneš na gumb Good & Bad. Ker so britanci precej bogatejši kot mi vozijo tudi veliko več avtomatikov in med statistikami zanesljivosti zelo veliko pišejo tudi o avt. menjalnikih. (Mimogrede, da ne boš presenečen, ko boš videl, da je največ težav v evropskimi avti, z japonci jih pa pravzaprav ni.)
Z 8-stopenjskimi Aisini so že nekateri problemi.
Stari Hyundaijevi 4-stopenjski avtomati so tudi OK. Novi dvosklopčni DCTji so (verjetno) ena taka srednja žalost kot DSGji (ti so OK le, če imajo mokro sklopko (to so običajno v večjih motorjih, 2.0+) in če se jih redno vzdržuje), tistih s suho sklopko (motorji z manjšo prostornino) se je treba izogibati kot hudič križa).
Verjetno so Aisinovi CVTji tudi čisto kul, samo ušesa te znajo boleti pri vožnji.
Vseh mogočih pol-avtomatskih menjalnikov se na daleč izogni, prvič ker so grozni za vozit in drugič, ker so pogosto problematični.
Zelo dobra statistika zanesljivosti avtov se najde na https://www.honestjohn.co.uk/, kjer izbereš model in letnik in klikneš na gumb Good & Bad. Ker so britanci precej bogatejši kot mi vozijo tudi veliko več avtomatikov in med statistikami zanesljivosti zelo veliko pišejo tudi o avt. menjalnikih. (Mimogrede, da ne boš presenečen, ko boš videl, da je največ težav v evropskimi avti, z japonci jih pa pravzaprav ni.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
MH0 ::
tony1 ::
Kode ne poznam vir pa je Scotty Killmer na YT. Moj vtis je sicer bil, da niso tako udobni za vozit kot šeststopenjski, ne pa da gre za težave z zanesljivostjo.
tony1 ::
Pejmo se en flame war: Scotty je car. Če bi 5 let nazaj imel v rokah njegov 40-dollar Chinese scan tool bi mi to na prejšnjem avtu, ko butasti mehaniki (samo s 30 leti izkušenj) niso znali diagnosticirati 2 hkrati crknjenih tuljav prišparalo ene 2 jurja in 2 leti živcev.
Sicer pa: kot vsakogar ga je treba jemati z zrnom soli, je pa dejstvo, da je on vozil avtomatike, ko mene še na svetu ni bilo. In če pojamra, da mu folk teži zaradi Lexusov z 8-stopenjskimi avtomati, ki jih je tovarna odjebala s "pending bug fixom", prostora za bulšit ni veliko.
Sicer pa: kot vsakogar ga je treba jemati z zrnom soli, je pa dejstvo, da je on vozil avtomatike, ko mene še na svetu ni bilo. In če pojamra, da mu folk teži zaradi Lexusov z 8-stopenjskimi avtomati, ki jih je tovarna odjebala s "pending bug fixom", prostora za bulšit ni veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
hojnikb ::
scotty je hackjob, ki lovi klike in trosi okol gostilniske cence. Vrhunec kvalitete in prestiza je pa ocitno 94' Celica.
In vse kar ni Toyota, je trash.
Takega osebka tezko resno jemles. Na koncu dneva pac interneti povejo kaj je bullshit in kaj je dejanski problem (khm powershifti khm).
In vse kar ni Toyota, je trash.
Takega osebka tezko resno jemles. Na koncu dneva pac interneti povejo kaj je bullshit in kaj je dejanski problem (khm powershifti khm).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
c3p0 ::
Imam MB s 7g-tronic, nič problemov v skoraj 8 letih, zdaj je že 9g-tronic, a še ga nisem sprobal.
tony1 ::
Hojnik: Powershit menjalniki so totalno sranje. Kaj pa ima Scotty z njimi?
Ko sem s Scottyjem učil lokalnega BMW mehanika, ki cel lajf šravfa te avte (in ima tester na mizi že 30 let), kako se s testerjem najde napako na cinšpulah in ugotovi, da LMM še kar v redu dela, me je gledal ko da sem z lune padel.
Scotty tudi uporablja orodja, za katera tričetrt Slo mehanikov še slišalo ni (kot so piskač za iskanje puščanja plina klime, tekočina za testiranje puščajoče glave, orodje, ki z indukcijo pokaže fuč tuljavo, testerji obremenitve akumulatorja in alternatorja). Seveda je malo poseben škrtuh na kvadrat, brezveznik pa nikakor ni.
Ko sem s Scottyjem učil lokalnega BMW mehanika, ki cel lajf šravfa te avte (in ima tester na mizi že 30 let), kako se s testerjem najde napako na cinšpulah in ugotovi, da LMM še kar v redu dela, me je gledal ko da sem z lune padel.
Scotty tudi uporablja orodja, za katera tričetrt Slo mehanikov še slišalo ni (kot so piskač za iskanje puščanja plina klime, tekočina za testiranje puščajoče glave, orodje, ki z indukcijo pokaže fuč tuljavo, testerji obremenitve akumulatorja in alternatorja). Seveda je malo poseben škrtuh na kvadrat, brezveznik pa nikakor ni.
hojnikb ::
nic ne recem okol tuturial videov (ki jih je sicer na miljone od drugih youtuberjov) ampak te videoti o "zanesljivosti" avtomobilov so pa vecinoma gostilniske cence, tak da jih je tezko resno jemat.
#brezpodpisa
tony1 ::
Glej, sam si rekel, da tečnari, kako so samo Toyote oh in sploh. To implicira, da če pizdi model čez nekaj od Toyote (tj. 8-stopenjske Aisine), mu gre do neke mere verjeti.
Hudič je takšno trditev ovrednotiti pri nas, ker je takšnih avtov premalo na naših cestah, in premalo je izkušenj pri delu z njimi med našimi mehaniki. (Pravzaprav sploh ne vem, kje vse se jih da kupiti, ker pri nas Lexus v vse dosegljivejše modele (CT, IS) tlači hibride s CVTji...)
Hudič je takšno trditev ovrednotiti pri nas, ker je takšnih avtov premalo na naših cestah, in premalo je izkušenj pri delu z njimi med našimi mehaniki. (Pravzaprav sploh ne vem, kje vse se jih da kupiti, ker pri nas Lexus v vse dosegljivejše modele (CT, IS) tlači hibride s CVTji...)
ziga1990 ::
^^Toyotini in Lexusovi hibridi nimajo CVT menjalnika ampak eCVT oz Power Split Device ki se obnaša kot CVT in je izredno zanesljiv
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
weasel ::
Ce prav razumem, avtomatski menjalnik v, npr. Hyundai i20 (1.0 turbobencinar) ni priporocljiv? Sprasujem tiste, ki ste imeli z njim izkusnje.
tony1 ::
Konkretnih izkušenj nimam, ker gre za eno leto star model.
V ZDA so DCT menjalnike že v preteklosti vgrajevali v Tucsone (?), kjer so ti crkovali kot po tekočem traku, Am. kupci pa so jamrali nad kvaliteto vožnje tudi pri neokvarjenih menjalnikih (bog pomagaj, pač so navajeni klasičnih avtomatov).
Glede na vse križe in težave z DCTji (nikoli ne bodo tako zanesljivi kot klasični avtomati, konkretnih prednosti pred njimi pa tudi nimajo) se zdi, da gre pri dvosklopčnih menjalnikih v civilnih avtih (kjer bi bilo povsem vseeno, če bi bil zaradi malce manjše hitrosti prestavljanja vgrajen klasičen avtomat) za nateg Porscheja, ki mu je vsaj Evropa nasedla (menda VW DSGjev v avte za Am. trg ne vgrajuje več (not dajejo klasične avtomate), ker pač Am. poznajo skupinske tožbe ).
Izjemno je zanimivo, da se je na te limanice (ker sami delajo vse menjalnike za svoje avte) dal ujeti Hyundai. Po moje so se zaje6ali... Sam DCTja nebi kupil, dokler ne bomo imeli z njimi v Evropi vsaj kakšnih 5 let izkušenj...
Še to: avto podobne velikosti z 1.0 turbo mlinčkom je swift, ki ima Aisinov avtomatik. Poglej si še tega, z njimi ni težav.
V ZDA so DCT menjalnike že v preteklosti vgrajevali v Tucsone (?), kjer so ti crkovali kot po tekočem traku, Am. kupci pa so jamrali nad kvaliteto vožnje tudi pri neokvarjenih menjalnikih (bog pomagaj, pač so navajeni klasičnih avtomatov).
Glede na vse križe in težave z DCTji (nikoli ne bodo tako zanesljivi kot klasični avtomati, konkretnih prednosti pred njimi pa tudi nimajo) se zdi, da gre pri dvosklopčnih menjalnikih v civilnih avtih (kjer bi bilo povsem vseeno, če bi bil zaradi malce manjše hitrosti prestavljanja vgrajen klasičen avtomat) za nateg Porscheja, ki mu je vsaj Evropa nasedla (menda VW DSGjev v avte za Am. trg ne vgrajuje več (not dajejo klasične avtomate), ker pač Am. poznajo skupinske tožbe ).
Izjemno je zanimivo, da se je na te limanice (ker sami delajo vse menjalnike za svoje avte) dal ujeti Hyundai. Po moje so se zaje6ali... Sam DCTja nebi kupil, dokler ne bomo imeli z njimi v Evropi vsaj kakšnih 5 let izkušenj...
Ce prav razumem, avtomatski menjalnik v, npr. Hyundai i20 (1.0 turbobencinar) ni priporocljiv? Sprasujem tiste, ki ste imeli z njim izkusnje.
Še to: avto podobne velikosti z 1.0 turbo mlinčkom je swift, ki ima Aisinov avtomatik. Poglej si še tega, z njimi ni težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Blinder ::
Pa kupi si nekaj da ti voznja z njim ustreza. So velike razlike v izkusnji voznje z razlicnimi automatiki.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
bastadu ::
Odgovor na vprašanje so pomoje avtomatiki znamke ZF.Poleg mb jih bodo od letos dobavljali tudi bmw.
https://www.t-online.de/auto/technik/id...
https://www.automobil-industrie.vogel.d...
ZF menjalniki so v BMW že dolga leta ...
jype ::
Terminathor je izjavil:
Torej s katerimi avtomatiki je najmanj problemov?Definitivno s Toyotinim HSD.
sandmat ::
Narobe, najbolj zanesljivi so 6-stopenjski Aisinovi (firma v delni lasti Toyote) klasični avtomatiki (čeprav so zasnovani na osnovi ZFovega 6HP). Poleg japonskih avtov so tudi v celem kupu evropejcev (BMW i8, PSA grupa, Opel).
kot lastnik parih avtomobilov z 4, 5 in 6 stopenjskim Aisin menjalnikom lahko rečem, da zanesljivost ni na seznamu lastnosti teh menjalnikov :D Prav tako ne odzivnost in gladkost delovanja.
tony1 ::
tony1 ::
Narobe, najbolj zanesljivi so 6-stopenjski Aisinovi (firma v delni lasti Toyote) klasični avtomatiki (čeprav so zasnovani na osnovi ZFovega 6HP). Poleg japonskih avtov so tudi v celem kupu evropejcev (BMW i8, PSA grupa, Opel).
kot lastnik parih avtomobilov z 4, 5 in 6 stopenjskim Aisin menjalnikom lahko rečem, da zanesljivost ni na seznamu lastnosti teh menjalnikov :D Prav tako ne odzivnost in gladkost delovanja.
Kar konkretno na dan z besedo, tj. modeli in letniki avtov; seveda lahko poveš tudi s katerim drugim menjalnikom je bilo kaj bolje.
Z Aisinovim 6-gangerjem sem sam zadovoljen popolnoma enako kot sem bil s steptronicom, tj. ni me še razpizdil and that's sayin somethin. (Sicer nad japanskimi posebnostmi avta popizdevam dnevno).
praviloma samo za ameriški trg, pa še to bolj omejen čas.
E39 dizlov za ameriški trg sploh niso delali, so pa imeli verjetno vsi dizli GMove avtomatike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
hojnikb ::
čist možno, dost bizarno je, da so uporabljal dva tipa menjalnikov za iste motorje (recimo e39 523i..)
Note that the 523i, 525i, 528i and 530i had several overlapping automatic transmission options for some years.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
Absolutno, tako so imeli lahko isti motorji na e39 različen DME (Bosch ali Siemens) in zato različnega vendorja vseh senzorjev motorja. Očitno se jim je splačalo, da sta si pač delala konkurenco med sabo ali/in pa so načrtno podpirali oba konca domače industrije).
hojnikb ::
bolje v smislu kataloga delov, slabše v smislu kvalitete obrabljivih delov.
Da ketno ne omenjam, ker je že prežvečena tema (včasih je bil to res lifetime stvar). Plastike do kurca, bmwjovski fuckery; nimajo android auto, samo carplay, neumnosti kot je menjava akumulatorja zahtevajo prklop na pc, dokup opreme, ki je standard še pr dacii itd...
Da ketno ne omenjam, ker je že prežvečena tema (včasih je bil to res lifetime stvar). Plastike do kurca, bmwjovski fuckery; nimajo android auto, samo carplay, neumnosti kot je menjava akumulatorja zahtevajo prklop na pc, dokup opreme, ki je standard še pr dacii itd...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
Jaz sem obupal nad njimi (pa me vsake toliko še vedno prime, da bi dal desno jajce v zameno za pet bemflov v garaži) in raje šparam živce in $$$. Ko po desetih letih že drugič menjaš kak del in ugotoviš, da ima danes 2x višjo ceno, te kar hitro mine...
Ampak vsaj glede avtomatike sem s konkurenco čisto zadovoljen.
Ampak vsaj glede avtomatike sem s konkurenco čisto zadovoljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Sem šel gledat enega 325iA leta 2005, stal je kakšnih 300, 400 tisoč sit. Nisem vzel, ker je bil razbit (in popravljen). Danes mi je po malem žal.
hojnikb ::
isto se bo začel dogajat z e39... talepim bojo šle cene sam gor, tissti zanč so pa itk že v prešah al pa oviti okol dreves.
#brezpodpisa
dope1337 ::
Da se jz mal vskocim kot cisti laik ... Kak se pa obnesejo kej geartronic/tiptronic menjalniki pritrjeni na volvotove t5 2.0 bencinarje (245konjev). Letnik cca 2015
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
sandmat ::
Narobe, najbolj zanesljivi so 6-stopenjski Aisinovi (firma v delni lasti Toyote) klasični avtomatiki (čeprav so zasnovani na osnovi ZFovega 6HP). Poleg japonskih avtov so tudi v celem kupu evropejcev (BMW i8, PSA grupa, Opel).
kot lastnik parih avtomobilov z 4, 5 in 6 stopenjskim Aisin menjalnikom lahko rečem, da zanesljivost ni na seznamu lastnosti teh menjalnikov :D Prav tako ne odzivnost in gladkost delovanja.
Kar konkretno na dan z besedo, tj. modeli in letniki avtov; seveda lahko poveš tudi s katerim drugim menjalnikom je bilo kaj bolje.
Z Aisinovim 6-gangerjem sem sam zadovoljen popolnoma enako kot sem bil s steptronicom, tj. ni me še razpizdil and that's sayin somethin. (Sicer nad japanskimi posebnostmi avta popizdevam dnevno).
praviloma samo za ameriški trg, pa še to bolj omejen čas.
E39 dizlov za ameriški trg sploh niso delali, so pa imeli verjetno vsi dizli GMove avtomatike.
volvo s80 (4 stopenjski) 3.0 (v bistvu ta ni bil aisinov, temveč GM različica), xc90 (5 stopenjski) d5 (163km), s80 (6 stopenjski) d5, itd. Zadnji je identičen v t5 in v8 izvedenkah. Vse ima isti problem - olje je treba menjat na 60kkm, brez flusha, ker se sicer naberejo opilki na ventilih in je edina varianta menjava plošče. Počasni so pa za znoret napram drugim avtomatikom :D
tony1 ::
Pa saj je tudi za ZFe v tovarniškem manualu predpisana popolnoma enaka metoda - spustiš olje kot bi menjal olje v motorju? In na tak način je moj mehanik poskrbel, da sem z ZFom prevozil 250 jurjev (avto se še danes vozi). Flush se dela tako, da se pač skozenj zlije več olja, in nato vsakič znova spet odšravfa šrauf spodaj.
To je popolnoma normalen način menjave olja. Stari mojstri (tj. to niso mulčki, ki se vozijo s ferariji in imajo firmo za servis avtomatikov, v resnici pa večinoma servis naredijo tako, da napišejo račun, olja pa ne upajo menjati, kot je bil primer pri enem od "servisev avtomatikov" iz Lesc) že od nekdaj ne priporočajo menjave olja s črpalko (pod tlakom, kot to dela Tim Eckart metoda).
Sem mislil, da je ja še slepcu jasno, da so Tim Eckart metodo izumili zato, da je zadevo lažje narediti v nekaj minutah (več servisev v 8ih urah -> več profita za firmo) in ne zato, da bo menjava olja bolj dobro narejena? Konkreten servis avtomatika se naredi tako, da se dol flikne karter zvečer in pusti olje odtečt do jutra.
In še, to nima nobene zveze z zanesljivostjo.
Počasnost pa je verjetno povezana s softverom AGSa (nekateri se učijo vožnje in čez čas malo zabluzijo in jih je dobro vsake toliko resetirati) ali pa tovarniških nastavitev (udoben avto -> avtomatik, ki počasi prestavlja). To gotovo ni sekvenčni menjalnik, nikoli pa ne sanja, in ko ga pohodiš, avto, vsaj v primeru Suzukija, leti.
To je popolnoma normalen način menjave olja. Stari mojstri (tj. to niso mulčki, ki se vozijo s ferariji in imajo firmo za servis avtomatikov, v resnici pa večinoma servis naredijo tako, da napišejo račun, olja pa ne upajo menjati, kot je bil primer pri enem od "servisev avtomatikov" iz Lesc) že od nekdaj ne priporočajo menjave olja s črpalko (pod tlakom, kot to dela Tim Eckart metoda).
Sem mislil, da je ja še slepcu jasno, da so Tim Eckart metodo izumili zato, da je zadevo lažje narediti v nekaj minutah (več servisev v 8ih urah -> več profita za firmo) in ne zato, da bo menjava olja bolj dobro narejena? Konkreten servis avtomatika se naredi tako, da se dol flikne karter zvečer in pusti olje odtečt do jutra.
In še, to nima nobene zveze z zanesljivostjo.
Počasnost pa je verjetno povezana s softverom AGSa (nekateri se učijo vožnje in čez čas malo zabluzijo in jih je dobro vsake toliko resetirati) ali pa tovarniških nastavitev (udoben avto -> avtomatik, ki počasi prestavlja). To gotovo ni sekvenčni menjalnik, nikoli pa ne sanja, in ko ga pohodiš, avto, vsaj v primeru Suzukija, leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Mavrik ::
tony1: Omembe teh mojstrov z Lesc pa so kar pogoste po slovenskih forumih. Če so nesposobni... kdo pa so potem sposobni serviserji v Sloveniji, ki so že od blizu videli klasični avtomatski menjalnik? :)
Jaz sem drugače z Mazdinim Skyactive menjalnikom precej zadovoljen in dela dobro (modificiran 6 stopenjski Aisin) - kolikor gledam statistike je nasplošno precej zanesljiv. Je pa dokaj nov, tako da nekih avtov s 400.000km na njem še ni. Edino interneti so mnenja da ne verjeti proizvajalcu da je olje v menjalniku "for life". Mnenje?
Jaz sem drugače z Mazdinim Skyactive menjalnikom precej zadovoljen in dela dobro (modificiran 6 stopenjski Aisin) - kolikor gledam statistike je nasplošno precej zanesljiv. Je pa dokaj nov, tako da nekih avtov s 400.000km na njem še ni. Edino interneti so mnenja da ne verjeti proizvajalcu da je olje v menjalniku "for life". Mnenje?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Raptor F16 ::
eCVT(PSD) katerega imajo Toyotini hibridi je izredno zanesljiv
Laž.
Jermenski variator v avtomobilu je groza kar se dolgoživosti tiče.
Sploh se ne gre za to da bi bil slab. Ampak izključno zaradi prehitre obrabe in prevelikih izgub.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
tony1 ::
Za MB/BMW/Volvo je to Bosch servis Arčon iz Renč (je daleč, ampak vredno):
https://www.antigrip.eu/bosch-car-servi...
Edini hudič je, da japoncev ne delajo... Ampak morda bi naredili kak servis Aisina, če jih poznajo iz volvotov...
To jo trajnem olju seveda nima nobene tehnične osnove. Olje je treba menjati na 60k km/5 let (kar je prej). Sam ga bom menjal celo na 40k km, in ker je npr. v mojem avtomatu 7 l olja, bom čez njega vsakič zlil 2 kanti olja (če so te 4 litrske, potem 8 litrov, če so 5 litrske pa 10). Obenem je treba vsakič menjati tudi sito in očistiti magnet, ki lovi opilke v karterju.
Ne vem pa še, kdo bo to naredil. Me je pa izučilo in če ne bo Arčon, bom zraven, ker hočem videti, kako olje teče iz menjalnika.
Kdo bi vedel. Hondini in Toyotini so menda OK. Honda jih vendarle že dela 30 let.
CVTji so pa prišli na slab glas zaradi firme Jatco (v lastni Nissana (?)), in ti so bili *izjemno* zanič.
https://www.antigrip.eu/bosch-car-servi...
Edini hudič je, da japoncev ne delajo... Ampak morda bi naredili kak servis Aisina, če jih poznajo iz volvotov...
To jo trajnem olju seveda nima nobene tehnične osnove. Olje je treba menjati na 60k km/5 let (kar je prej). Sam ga bom menjal celo na 40k km, in ker je npr. v mojem avtomatu 7 l olja, bom čez njega vsakič zlil 2 kanti olja (če so te 4 litrske, potem 8 litrov, če so 5 litrske pa 10). Obenem je treba vsakič menjati tudi sito in očistiti magnet, ki lovi opilke v karterju.
Ne vem pa še, kdo bo to naredil. Me je pa izučilo in če ne bo Arčon, bom zraven, ker hočem videti, kako olje teče iz menjalnika.
Raptor F16 je izjavil:
eCVT(PSD) katerega imajo Toyotini hibridi je izredno zanesljiv
Laž.
Jermenski variator v avtomobilu prenos je groza kar se dolgoživosti tiče.
Sploh se ne gre za to da bi bil slab. Ampak izključno zaradi prehitre obrabe in prevelikih izgub.
Kdo bi vedel. Hondini in Toyotini so menda OK. Honda jih vendarle že dela 30 let.
CVTji so pa prišli na slab glas zaradi firme Jatco (v lastni Nissana (?)), in ti so bili *izjemno* zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Raptor F16 ::
Hojnik: Powershit menjalniki so totalno sranje. Kaj pa ima Scotty z njimi?
Ko sem s Scottyjem učil lokalnega BMW mehanika, ki cel lajf šravfa te avte (in ima tester na mizi že 30 let), kako se s testerjem najde napako na cinšpulah in ugotovi, da LMM še kar v redu dela, me je gledal ko da sem z lune padel.
Scotty tudi uporablja orodja, za katera tričetrt Slo mehanikov še slišalo ni (kot so piskač za iskanje puščanja plina klime, tekočina za testiranje puščajoče glave, orodje, ki z indukcijo pokaže fuč tuljavo, testerji obremenitve akumulatorja in alternatorja). Seveda je malo poseben škrtuh na kvadrat, brezveznik pa nikakor ni.
Scotty je tipičen zahojen ignorantski kreten s pristranskim mišljenjem. Njega karkol vprašat za nasvet je približn tko, kot če bi DIE hard VW fana spraševal če je novi Renault Clio dober nakup.
Za MB/BMW/Volvo je to Bosch servis Arčon iz Renč (je daleč, ampak vredno):
https://www.antigrip.eu/bosch-car-servi...
Edini hudič je, da japoncev ne delajo... Ampak morda bi naredili kak servis Aisina, če jih poznajo iz volvotov...
To jo trajnem olju seveda nima nobene tehnične osnove. Olje je treba menjati na 60k km/5 let (kar je prej). Sam ga bom menjal celo na 40k km, in ker je npr. v mojem avtomatu 7 l olja, bom čez njega vsakič zlil 2 kanti olja (če so te 4 litrske, potem 8 litrov, če so 5 litrske pa 10). Obenem je treba vsakič menjati tudi sito in očistiti magnet, ki lovi opilke v karterju.
Ne vem pa še, kdo bo to naredil. Me je pa izučilo in če ne bo Arčon, bom zraven, ker hočem videti, kako olje teče iz menjalnika.
Raptor F16 je izjavil:
eCVT(PSD) katerega imajo Toyotini hibridi je izredno zanesljiv
Laž.
Jermenski variator v avtomobilu prenos je groza kar se dolgoživosti tiče.
Sploh se ne gre za to da bi bil slab. Ampak izključno zaradi prehitre obrabe in prevelikih izgub.
Kdo bi vedel. Hondini in Toyotini so menda OK. Honda jih vendarle že dela 30 let.
CVTji so pa prišli na slab glas zaradi firme Jatco (v lastni Nissana (?)), in ti so bili *izjemno* zanič.
Daleč od tega.
Če ne delaš veliko kilometrov je ok. Ti menjalniki zdržijo v povprečju 60.000km potem pa servis. In to DRAG servis.
Audi je tudi poskusil s svojim Muktitronicom, ke da so tam šli korak dalje in razvili posebno verigo, kjer ni bilo zdrsa kot pri jermenu. Rešitev sicer mnogo boljša a draga. Misliš da se je obnesla? Par deset tisoč km več je zdržala kot konkurenca potem si oa spet vse svete klical, ko je bilo treba pljunt denar za servis.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Raptor F16 ::
Terminathor je izjavil:
Torej s katerimi avtomatiki je najmanj problemov? DSG, powershift, tiptronici, multitroniki, xxx?
Kaj vozite?
Bolj kot znamka vozila mi je v prvem planu kvaliteten menjalnik...
Kolega ima avdija a6 allroada l 2001, kateri ima 400k km in menjalnik dela ko urica :D
Edini pravi avtomatski menjalnik, ki bo tudi zdržal dolge ture je še vedno klasika z viskosklopko (Drehmomentwandler) in planetnim prenosom.
Dvosklopčne robotizirane pozabi; sekvenčni, adijo pamet; CVT je itak pozabljena zgodba.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
tony1 ::
"Edini pravi avtomatski menjalnik, ki bo tudi zdržal dolge ture je še vedno klasika z viskosklopko (Drehmomentwandler) in planetnim prenosom."
No, s tem se lahko strinjam. Mimogrede, tak je bil tudi Scottyjev nasvet. :-D
No, s tem se lahko strinjam. Mimogrede, tak je bil tudi Scottyjev nasvet. :-D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Raptor F16 ::
"Edini pravi avtomatski menjalnik, ki bo tudi zdržal dolge ture je še vedno klasika z viskosklopko (Drehmomentwandler) in planetnim prenosom."
No, s tem se lahko strinjam. Mimogrede, tak je bil tudi Scottyjev nasvet. :-D
No, jaz pa predajam naprej tisto, kar smo izvedeli na FS.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
#000000 ::
Stari US avtomatiki, delajo še ko crknejo, menjaš olje in spet dela, a naredu je do tedaj 250k milj, so pa vsi narejeni na japonskem, 2000 GMC Sierra 1500 truck ima takega, pri preko 250k milj dvakratna menjava olja, dela še danes pa ima že preko 350k milj.
Raptor F16 ::
Škoda, da vas niso naučili še bontona.
Še to: niso danes že vsi CVTji takšni z verigo?
Ti boš sedaj meni pravil, da je tvoj idol (Scotty) uglajen gospod ? :)))
Das Seljak, da večjega ni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78806 (30230) | WizzardOfOZ |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51822 (23870) | blackbfm |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57698 (50308) | SuperVeloce |
» | Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerjaOddelek: Na cesti | 6723 (5387) | sandmat |