Forum » Problemi človeštva » Rešitev za slovenski javni prevoz
Rešitev za slovenski javni prevoz
_0\WA6m7Uzc ::
sparklyslo je izjavil:
Kratkoročna rešitev za Ljubljano, ker za čakanje v zastojih na 10+let ni časa (beri 3 pas, podzemna,bla bla)...
Dnevne vinjete za vstop na/znotraj Lj. obroča vsem ne Lj. Ljubljančani dobijo zastonj.
Ves ta zbran denar se prenese na brezplačni javni prevoz po Lj. Vlak + Avtobus.
Vsaj 1x bolj pogosti vlaki iz vseh vpadnih smeri + večje število vagonov.
S tem se sprosti promet/zrak v Ljubljani in obvoznici. Dobimo bolj tekoč in učinkovit javni prevoz.
Če so cene stanovanj v Lj. zasoljene, naj imajo prebivalci vsaj kaj od tega.
Če se že nekdo hvali, da je to najlepše mesto na svetu, naj naredi tudi kaj za učinkovitost javnega prometa.
Absolutno se ne strinjam z delom “Ljubljančani zastonj”. Vsi plačajo vožnjo po določeni javni cesti ali pa nihče.
Ne. Drugi so se preselili ven iz Ljubljane, da bi imeli cenejse parcele. In zdaj bi radi imeli vse ugodnosti, ki jih imajo tisti, ki so placali vec. Na-a. Sicer sem za prepoved avtomobilov v Ljubljani na splosno ampak, ce se to ne zgodi, je cisto normalno, da turisti placajo vec. Lahko pa spremenimo zakonodajo, da davek od plac dobiva obcina kjer delas, ne kjer zivis. Potem je lahko cena vinjete enaka za vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
zmaugy ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Furbo ::
sparklyslo je izjavil:
Dnevne vinjete za vstop na/znotraj Lj. obroča vsem ne Lj. Ljubljančani dobijo zastonj.
Ne. Ljubljančani ne potrebujejo avtomobilov in posledično vinjet zanje.
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
ahac ::
_0\WA6m7Uzc ::
Javna cesta se uporablja pod enakimi pogoji za vse.
Ni res. Pojdi v Bohinj, desno cez most, proti planini Blato.
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline. Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj. Te so problem, ne cesta, seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
poweroff ::
Mhm, iz Viča se bodo v Ikeo po omare vozil s kolesom.
Šmenta, veliko omar se prepelje dnevno. Pa pravijo, da je lesarska industrija v krizi!
_0\WA6m7Uzc ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
zmaugy ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Javna cesta se uporablja pod enakimi pogoji za vse.
Ni res. Pojdi v Bohinj, desno cez most, proti planini Blato.
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline. Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj. Te so problem, ne cesta, seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.
Zapremo državne (od vseh davkoplačevalcev financirane) jasli v Ljubljani in boste lahko pasli krave. Idilo bojo motili zgolj lokalni Golf dizli na kurilca.
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Aja, pa mimogrede, ne gre se za kakrsnokoli zajebavanje okolice Lj., da ne bo nesporazuma. Gre se za zdravje, koliko, 300.000 ljudi, kar je treba resiti, pa se zadeve ne da na miroljuben nacin, ker se okolici za njih gladko hebe in jih egoisticno zanima samo, da se pripeljejo do vrat kamorkoli ze grejo. Ko jim pa hocejo avtocesto mimo vasi speljat, je pa ljudski upor.
Ne, tebe razganja fovšija, ker si morda kupil nepremičnino v Ljubljani in bi rad rento. Najprej pometi pred svojim pragom in spravi Ljubljančane na javni prevoz. To pa ne, ane? Največje mesto, največ avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
_0\WA6m7Uzc ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Javna cesta se uporablja pod enakimi pogoji za vse.
Ni res. Pojdi v Bohinj, desno cez most, proti planini Blato.
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline. Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj. Te so problem, ne cesta, seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.
Zapremo državne (od vseh davkoplačevalcev financirane) jasli v Ljubljani in boste lahko pasli krave. Idilo bojo motili zgolj lokalni Golf dizli na kurilca.
No saj to je pa izraz te debilme mentalitete. Rabis mesto kamor bos centraliziral upravo, osebno me boli k*, zaradi mene lahko tudi v Maribor. Mi cisto dol visi. A bo primorcem tudi? Kranjcem? Belokranjcem? To je ta primitivna mentaliteta, vsega so krivi Ljubljancani, za egoisticne primitivce, ki ne razumejo nic razen lastnih potreb, ko pa se preselijo v Ljubljano, postanejo tisti prenapihnjeni hochstaplerji, cez katere se kot "kao Ljubljancane", zgraza cela Slovenija. Poznam en Mariborski par, ko sta kupila stanovanje, sta postala tocno tisti prenapihnjen gnoj, zaradi katerega se kriza cela Slovenija. In potem smo krivi Ljubljancani.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zmaugy ()
zmaugy ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Javna cesta se uporablja pod enakimi pogoji za vse.
Ni res. Pojdi v Bohinj, desno cez most, proti planini Blato.
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline. Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj. Te so problem, ne cesta, seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.
Zapremo državne (od vseh davkoplačevalcev financirane) jasli v Ljubljani in boste lahko pasli krave. Idilo bojo motili zgolj lokalni Golf dizli na kurilca.
No saj to je pa izraz te debilme mentalitete. Rabis mesto kamor bos centraliziral upravo, osebno me boli k*, zaradi mene lahko tudi v Maribor. Mi cisto dol visi. A bo primorcem tudi? Kranjcem? Belokranjcem? To je ta primitivna mentaliteta, vsega so krivi Ljubljancani, za egoisticne primitivce, ki ne razumejo nic razen lastnih potreb, ko pa se preselijo v Ljubljano, postanejo tisti prenapihnjeni hochstaplerji, cez katere se kot "kao Ljubljancane", zgraza cela Slovenija. Poznam en Mariborski par, ko sta kupila stanovanje, sta postala tocno tisti prenapihnjen gnoj, zaradi katerega se kriza cela Slovenija. In potem smo krivi Ljubljancani.
Ne, tvoj post je to, kar očitaš meni. Preostala Slovenija je dovolj dobra, dokler plačuje za delovna mesta v Ljubljani, za obisk “najlepšega mesta” bi jim pa zaračunal, ker kako si drznejo kaliti tvoj sveti zrak. Seveda je verjetno itak največ onesnažebja od lokalcev, ampak ne boš menda sam nase kazal s prstom.
Iz tvojega posta sklepam, da si torej že tradicionalni Ljubljančan (se pravi da so se v Lj priselili tvoji starši?). A je kakšna nepremičnina po Jazbinškovem zakonu?
PS: Izbris bom predlagal zaradi primitivnega izražanja, žal. A to je tudi odraz fine tradicionalne ljubljanske kulture?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
_0\WA6m7Uzc ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Javna cesta se uporablja pod enakimi pogoji za vse.
Ni res. Pojdi v Bohinj, desno cez most, proti planini Blato.
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline. Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj. Te so problem, ne cesta, seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.
Zapremo državne (od vseh davkoplačevalcev financirane) jasli v Ljubljani in boste lahko pasli krave. Idilo bojo motili zgolj lokalni Golf dizli na kurilca.
No saj to je pa izraz te debilme mentalitete. Rabis mesto kamor bos centraliziral upravo, osebno me boli k*, zaradi mene lahko tudi v Maribor. Mi cisto dol visi. A bo primorcem tudi? Kranjcem? Belokranjcem? To je ta primitivna mentaliteta, vsega so krivi Ljubljancani, za egoisticne primitivce, ki ne razumejo nic razen lastnih potreb, ko pa se preselijo v Ljubljano, postanejo tisti prenapihnjeni hochstaplerji, cez katere se kot "kao Ljubljancane", zgraza cela Slovenija. Poznam en Mariborski par, ko sta kupila stanovanje, sta postala tocno tisti prenapihnjen gnoj, zaradi katerega se kriza cela Slovenija. In potem smo krivi Ljubljancani.
Ne, tvoj post je to, kar očitaš meni. Preostala Slovenija je dovolj dobra, dokler plačuje za delovna mesta v Ljubljani, za obisk “najlepšega mesta” bi jim pa zaračunal, ker kako si drznejo kaliti tvoj sveti zrak. Seveda je verjetno itak največ onesnažebja od lokalcev, ampak ne boš menda sam nase kazal s prstom.
Iz tvojega posta sklepam, da si torej že tradicionalni Ljubljančan (se pravi da so se v Lj priselili tvoji starši?). A je kakšna nepremičnina po Jazbinškovem zakonu?
PS: Izbris bom predlagal zaradi primitivnega izražanja, žal. A to je tudi odraz fine tradicionalne ljubljanske kulture?
Matr si trd v glavo. A ti doma kdo zaracuna pot od garaze do trgovine? S primitivci se pa pogovarjam v njihovem jeziku, ne glede od kje so. Vi ste tisti, ki vam je lokalnost pomembna, ker so vam lastni politiki desetletja unicevali mesto, vmes pa kazali na Ljubljano. Enaka zadeva kot Hrvati, po mentaliteti in naivnosti. Pa vam se vesno ni potegnilo, po eni strani pa sem vesel, da niso kazali na zide. Bi imeli se en holokavst. Ja sorry, tudi ce izbrise, nekateri ste zabiti in nekje je pac povecana koncentracija taksnih. Pa ne zaradi Ljubljancanov. Zaradi nerazgledanosti in tudi, ce Lj., ta moment izgine iz zemljevida, tega ne bo spremenilo. Boste pac nasli drugega sovraznika. Kot Hrvati. Ker ga rabite. Da se pocutite bolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
zmaugy ::
PS: Pot iz garaže do trgovine se seveda zaračuna. Odrasli, ki imamo avtomobile, to vemo, ko vsako leto ob podaljšanju registracije plačamo za uporabo javnih cest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
HappyPills ::
2. P+R ne samo okoli LJ ampak okoli vseh večjih centrov po Sloveniji kamor bi se ljudje iz raznih vasi pripeljali (z lastnim avtom, kolesom, peš ali pa avtobusi/kombiji) od tam pa bi imeli najprej hiter javni prevoz kot je vlak, medregijski bus oz v Lj O-bahn. Tudi to v praksi že deluje predvsem v Avstraliji. Tam so vse železniške istočasno avtobusne in to je vse usklajeno, kar pomeni avtobusi/minibusi ČAKAJO, da vlak pripelje in potem odpeljejo vsak v svoj konec, prav tako so potem busi vezani da pripeljao ljudi npr na določen vlak. Ponavadi so zraven narejene še veliki trgovski centri, tako da ljudje opravijo še shopping tam mimgrede, ko pridejo iz službe.
3. O-bahn. Zakaj bi ukinili avtobuse ter gradili nesmiselen tramvaj, če lahko avtobuse le upgrejdamo. V praksi to lepo deluje v mestu Adelaide (Avstralija). Navaden bus, ki po centru vozi kot bus, ko pa gre ven iz centra pa zapelje na O-bahn progo, kamor se "utiri" s pomočjo stranskih koles in potem potiši tudi 100 km/h, ker je ta proga lastna njemu načeloma ima zelo malo oz nič semaforjev in je brez drugega prometa. Ta scenarij bi terjal temeljito preuredbo LPPja, a bi istočasno omogočal, da se O-bahn potegne tudi do precej bolj oddaljenih krajev npr vse do Kranja, Vrhnike, Kamnika, Domžal, Grosuplja, letališča itd. LPP bi moral omogočati več krožnih prog, ki bi se sekale s transportom, ki vozi v center ter v druge pomembne hube.
glej in se čudi
4. Hitra vlak linija MS - MB - CE - LJ - PO - KP brez drugih postankov in s hitrejšim potovalnim časom, kot je možen z avtom.
5. Pogostejši medregijski vlaki.
6. Ko imaš to, nabiješ parkinge po centrih mest oz lahko centre tudi zapreš za ves promet oz. začneš računat "vstopnine"
_0\WA6m7Uzc ::
HappyPills je izjavil:
1. Združitev vseh vozovnic v Sloveniji v enotno vozovnico, razdelitev Slovenije na cone. Vsi javni prevozi, bus, vlak, O-bahn, bicikelj itd. bi imela isto kartico taktudi parkingi.
2. P+R ne samo okoli LJ ampak okoli vseh večjih centrov po Sloveniji kamor bi se ljudje iz raznih vasi pripeljali (z lastnim avtom, kolesom, peš ali pa avtobusi/kombiji) od tam pa bi imeli najprej hiter javni prevoz kot je vlak, medregijski bus oz v Lj O-bahn. Tudi to v praksi že deluje predvsem v Avstraliji. Tam so vse železniške istočasno avtobusne in to je vse usklajeno, kar pomeni avtobusi/minibusi ČAKAJO, da vlak pripelje in potem odpeljejo vsak v svoj konec, prav tako so potem busi vezani da pripeljao ljudi npr na določen vlak. Ponavadi so zraven narejene še veliki trgovski centri, tako da ljudje opravijo še shopping tam mimgrede, ko pridejo iz službe.
3. O-bahn. Zakaj bi ukinili avtobuse ter gradili nesmiselen tramvaj, če lahko avtobuse le upgrejdamo. V praksi to lepo deluje v mestu Adelaide (Avstralija). Navaden bus, ki po centru vozi kot bus, ko pa gre ven iz centra pa zapelje na O-bahn progo, kamor se "utiri" s pomočjo stranskih koles in potem potiši tudi 100 km/h, ker je ta proga lastna njemu načeloma ima zelo malo oz nič semaforjev in je brez drugega prometa. Ta scenarij bi terjal temeljito preuredbo LPPja, a bi istočasno omogočal, da se O-bahn potegne tudi do precej bolj oddaljenih krajev npr vse do Kranja, Vrhnike, Kamnika, Domžal, Grosuplja, letališča itd. LPP bi moral omogočati več krožnih prog, ki bi se sekale s transportom, ki vozi v center ter v druge pomembne hube.
glej in se čudi
4. Hitra vlak linija MS - MB - CE - LJ - PO - KP brez drugih postankov in s hitrejšim potovalnim časom, kot je možen z avtom.
5. Pogostejši medregijski vlaki.
6. Ko imaš to, nabiješ parkinge po centrih mest oz lahko centre tudi zapreš za ves promet oz. začneš računat "vstopnine"
Se zelo strinjam, problem je, da so za to potrebni fantasticni vlozki, ker pa so Slovenci prevec trdi v glavo, ne bojo presedlali (kar pomeni, da ne bo pozitivnega ucinka, za povrh pa se velika izguba denarja), dokler jim ne bo nujno ali hipstersko. Ne mores nekomu, ki je dal 30jurjev za avto, s katerim se poistoveti, tudi ce zato nima za jesti, dopovedati, da bo hitreje v sluzbi, ce bo sel z javnim prevozom. In dokler se ne sprazni cest vsega pleha ne bo hitreje, da pa povprecen prebivalec "lepe nase" ne vidi dlje kot cm pred nosom, pa verketno ni treba posebaj omenjati. Dokler pa se njegov sosed vozi z avtom v sluzbo, se bo tudi on. In obratno. Slovenci smo prevec zaplankani za kaj takega.
Kdo je že govoril o tipičnih ljubljanskih hohštaplerjih, ves tale primitivizem je kar čakal da privre iz tebe. Kakor pravijo na jugu: "Čovek ode iz sela, ali selo iz čoveka nikad."
PS: Pot iz garaže do trgovine se seveda zaračuna. Odrasli, ki imamo avtomobile, to vemo, ko vsako leto ob podaljšanju registracije plačamo za uporabo javnih cest.
Kar trmoglavi. Ce nisi do sedaj dojel ti nihce ne more pomagati, pojdi raje Lj registracije iskati in jim rezati gume. Te bo malo v dobro voljo spravilo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zmaugy ()
zmaugy ::
HappyPills je izjavil:
1. Združitev vseh vozovnic v Sloveniji v enotno vozovnico, razdelitev Slovenije na cone. Vsi javni prevozi, bus, vlak, O-bahn, bicikelj itd. bi imela isto kartico taktudi parkingi.
2. P+R ne samo okoli LJ ampak okoli vseh večjih centrov po Sloveniji kamor bi se ljudje iz raznih vasi pripeljali (z lastnim avtom, kolesom, peš ali pa avtobusi/kombiji) od tam pa bi imeli najprej hiter javni prevoz kot je vlak, medregijski bus oz v Lj O-bahn. Tudi to v praksi že deluje predvsem v Avstraliji. Tam so vse železniške istočasno avtobusne in to je vse usklajeno, kar pomeni avtobusi/minibusi ČAKAJO, da vlak pripelje in potem odpeljejo vsak v svoj konec, prav tako so potem busi vezani da pripeljao ljudi npr na določen vlak. Ponavadi so zraven narejene še veliki trgovski centri, tako da ljudje opravijo še shopping tam mimgrede, ko pridejo iz službe.
3. O-bahn. Zakaj bi ukinili avtobuse ter gradili nesmiselen tramvaj, če lahko avtobuse le upgrejdamo. V praksi to lepo deluje v mestu Adelaide (Avstralija). Navaden bus, ki po centru vozi kot bus, ko pa gre ven iz centra pa zapelje na O-bahn progo, kamor se "utiri" s pomočjo stranskih koles in potem potiši tudi 100 km/h, ker je ta proga lastna njemu načeloma ima zelo malo oz nič semaforjev in je brez drugega prometa. Ta scenarij bi terjal temeljito preuredbo LPPja, a bi istočasno omogočal, da se O-bahn potegne tudi do precej bolj oddaljenih krajev npr vse do Kranja, Vrhnike, Kamnika, Domžal, Grosuplja, letališča itd. LPP bi moral omogočati več krožnih prog, ki bi se sekale s transportom, ki vozi v center ter v druge pomembne hube.
glej in se čudi
4. Hitra vlak linija MS - MB - CE - LJ - PO - KP brez drugih postankov in s hitrejšim potovalnim časom, kot je možen z avtom.
5. Pogostejši medregijski vlaki.
6. Ko imaš to, nabiješ parkinge po centrih mest oz lahko centre tudi zapreš za ves promet oz. začneš računat "vstopnine"
Vse tole se tudi meni zdi pametno - morda se ne bi strinjal edino s tistimi avtobusi na “tirnicah”, saj imamo železnico, kamor bi morda zgolj dali nekaj več vlakov. Če že se bi mi zdelo boljše postaviti dodatne tire, saj tiste proge za avtobuse verjetno tudi niso zastonj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
_0\WA6m7Uzc ::
Z ljudmi, ki ne zmorejo napisati dveh stavkov, ne da bi zraven žalili sogovornike, se ne pogovarjam. Oglasi se čez 15 let.
Mislim, da nisi dobro razumel mojega zadnjega stavka. Pa mogoce te pamet sreca prej kot v 15 letih.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zmaugy ()
_0\WA6m7Uzc ::
A nisi razumel? Ne pomeni NE.
Sorry, tudi ce bi bil gay, nisi privlacen, bos moral koga drugega najti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
_0\WA6m7Uzc ::
Tole je primer: namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
10 strani se kregajo o cenejsem prevozu, karkoli drugega kot osebni avtomobil, ne pride v postev.
poweroff ::
_0\WA6m7Uzc ::
Ampak a ni problem tudi način urbanizacije? Poselitev v Sloveniji ni strnjena, zato je treba veliko postaj, ali pa se morajo ljudje voziti do krajevne postaje kar nekaj časa...
Enkrat sem govoril o tem z nekaj ljudmi, ki pa so zagreti, da se ne bi vsak dan 1 uro cijazili v guzvi in receno je bilo, da nimajo problema priti do zy mesteca na postajo od vlaka in tam pustiti avtomobil, se z vlakom zapwljati do Lj, ce bi vozil bolj redno in bi naredil diagonalo cez Ljubljano (ne pa samo do glavne postaje). Pa seveda, ce gre za prestop na LPP, da je avtobus tam, ne pa da ga cakas, kar bi seveda resilo zmanjsanje guzve. Ena velika pomanjkljivost LPPja je pa seveda tudi ureditev prog kot kriz cez Ljubljano, brez povezovalnih prog, ki bi spajale krake. Zakaj je tako sicer ne vem, verjetno imakjo nek razlog.
jernejl ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Razen tega, enako velja tudi za zrak. Pa smo v Lj. prisiljeni vdihovati vase izpusne pline.Niste. Vedno se lahko izselite. Prodate svoje stanovanje v Ljubljani in se preselite nekam na vas v podobno veliko stanovanje, z razliko, ki vam ostane, pa se pri petdesetih upokojite in uživate čist zrak.
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Ne vidim nobenega razloga zakaj, cesto mirno uporabljaj, pline pa pusti zunaj.Precej lažje to naredijo tisti, ki se vozijo iz Ljubljane v Ljubljano, ker imajo bistveno bolj učinkovite alternative od tistih, ki tja prihajajo od drugod.
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
seveda pa se vecini, ki uvazajo pline hebe, ker pac vam ni treba.Večina v Ljubljano uvaža tudi visoke cene vaših nepremičnin, a vas to prav nič ne moti.
jype ::
Niste. Vedno se lahko izselite. Prodate svoje stanovanje v Ljubljani in se preselite nekam na vas v podobno veliko stanovanje, z razliko, ki vam ostane, pa se pri petdesetih upokojite in uživate čist zrak.In zastrupljaš zrak tistim Ljubljančanom, ki tega niso storili? Krasna rešitev. Zelo kapitalistična. Fuck you, got mine.
Precej lažje to naredijo tisti, ki se vozijo iz Ljubljane v Ljubljano, ker imajo bistveno bolj učinkovite alternative od tistih, ki tja prihajajo od drugod.Se strinjam. Ljubljančani bi se že itak raje vozili z bicikli, pa jih je strah, ker je zaradi debilnih prometnih ureditev, ki jih projektirajo cestarji, namesto da bi jih urbanisti, marsikje dejansko nevarno. Prav vam je, kaj ste pa izvolili tako nesposobne ljudi.
Na državni ravni je še stokrat huje: Tole je glavna državna kolesarska povezava, katere odlična ureditev bi terjala dobeseden drobiž, medtem pa milijarde mečejo skozi okno, ker "morajo porabiti evropska sredstva", in gradijo absurdne "protihrupne ograje", ki so namenjene temu, da izvajalci pokurijo sredstva, ki so na voljo.
Wrop ::
starfotr ::
Tam, kjer so naredili enosmerne in nato parkirišča, namesto enega pasu, tudi dokazuje, da bi radi denar. Ker so postavili parkomate in zaposlili v vinske barve oblečene kekce.
Če bi se mestu šlo za zdravje, za kakovost bivanja, za izgon avtov, bi v enosmernih ulicah, namesto parkingov lahko naredili promenado ali površine za kolesarje in pešce.
Namesto parkirišča na makedamu, bi lahko imeli skate park ali bike park ali karkoli drugega, namesto pleha. Vendar ne. Vi volite take, vi v LJ. Samo, da se nekaj dela. Pa čeprav se dela slabo in ne v dobro mesta in predvsem meščanov.
Kaj bo naslednje? Dovolilnica za vstop v mesto. Spet, nočejo izgona avtov, hočejo denar. Problemov pa ne bodo rešili.
Sicer pa bi jaz pezdetom iz vse Europe ki se v sezoni vozijo na morje mimo mene začel kasirat. Kot bi vi meni, ker grem v prestolnico. Ker gre samo enkraten prevoz, za potrebe dopusta, bi bila cena simbolična, torej 99 eur.
jernejl ::
Da ljubljančani zastrupljajo zrak in zemljo prebivalcev okolice zato, da se lahko ogrevajo, da lahko kurijo elektriko, da se lahko peljejo na morje in na smučanje in da imajo polno založene police trgovin, pa ni problem, kajneda.Niste. Vedno se lahko izselite. Prodate svoje stanovanje v Ljubljani in se preselite nekam na vas v podobno veliko stanovanje, z razliko, ki vam ostane, pa se pri petdesetih upokojite in uživate čist zrak.In zastrupljaš zrak tistim Ljubljančanom, ki tega niso storili? Krasna rešitev. Zelo kapitalistična. Fuck you, got mine.
Samo ko se okoliški prebivalci pripeljejo v Ljubljano je problem.
Imeli bi vse koristi življenja v prestolnici centralizirane države, slabosti bi pa izvozili prebivalcem v okolici. Zelo plemenito in egoistično, kaj več od tebe tako ne moremo pričakovati.
Če se nočejo izseliti, lahko pa od države zahtevajo, naj vse javne službe prestavi ven iz Ljubljane, pa bo zrak precej bolj čist.
zmaugy ::
Superboyy ::
Če rineš vsak dan ob 7:30 v mesto in hočeš it domov ob 16h si pač del problema in za to plačaš dodatno uro svojega časa.
Vlak je pa odvisno od kje se voziš. S primorske se vozim skoraj vsak dan do centra in redko kdaj zamuja več kot par minut.
Edina rešitev bi bila več P&R parkingov na obrobju mesta, z dobrim sistemom požiranja prometa in vinjeta za vstop v mesto znotraj obvoznice.
Problem ni v samem javnem prometu ampak v razvajenosti, ker se večini pač ne da it 10 minut peš in čakat 5-10 minut na bus ali vlak. Bohnedej da pa recimo pada dež ali je mrzlo/vroče.
PS: 3. pas ne bi čisto nič pomagal. So že delali študije na to temo. Gužva ne nastane, ker bi se avtomobili prepočasi prebijali do izvoza, ampak ker izvozi prepočasi požirajo promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
Furbo ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Aja, pa mimogrede, ne gre se za kakrsnokoli zajebavanje okolice Lj., da ne bo nesporazuma. Gre se za zdravje, koliko, 300.000 ljudi, kar je treba resiti, pa se zadeve ne da na miroljuben nacin, ker se okolici za njih gladko hebe in jih egoisticno zanima samo, da se pripeljejo do vrat kamorkoli ze grejo. Ko jim pa hocejo avtocesto mimo vasi speljat, je pa ljudski upor.
Ja saj. Omaro iz IKEA BTC bo pripeljala dostava, meščane pa lahko iz enega konca LJ na drugega fura bus. Res ne vidim razloga, zakaj ljubljančani egositično zastruplajte sami sebe, ko se furate tisti 1-2 km levo-desno.
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
sparklyslo ::
Komot elektronsko cestninjenje. Lahko posebej extra tarifa ob špica urah med 6.00 - 9.00 in 14.00 - 17.00.
https://siol.net/avtomoto/promet/vsedrz...
"V Ljubljani je bilo 213 tisoč oziroma 26 odstotkov vseh delovnih mest v Sloveniji, kažejo podatki Statističnega urada RS iz leta 2017.
Vsak četrti zaposleni Slovenec torej dela v Ljubljani.
Število zaposlenih s prebivališčem in delovnim mestom v Ljubljani je le 96 tisoč.
To pomeni, da 116 tisoč delovnih mest v Ljubljani 'zasedejo' prebivalci drugih občin."
Dnevni vozači so disfunkcionirali ljubljansko obvoznico, kateri namen je bil, da boš okoli mesta hitreje prišel od točke A do B,
kar pomeni tudi manj onasneževanja v mestu.
Normalno je da mesto poskrbi prvo za svoje meščane. In povprečnega Slovenca najbolj peče, če ga po denarnici (eni so se že oglasili v tej temi).
Jaz tudi nimam dovolilnice za vožnjo v stari del Pirana, pa za brezplačni parking na Bledu. Pirančane prav malo briga, kaj si misli o vožnji po centru Pirana en Ljubljančan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sparklyslo ()
zmaugy ::
Če se voziš z avtom na šiht greš pač tko, da se izogneš konici, ki v Ljubljani traja nekje od 6:30 do 9:00 in popoldne med 14:30 in 17:00.
Če rineš vsak dan ob 7:30 v mesto in hočeš it domov ob 16h si pač del problema in za to plačaš dodatno uro svojega časa.
Vlak je pa odvisno od kje se voziš. S primorske se vozim skoraj vsak dan do centra in redko kdaj zamuja več kot par minut.
Edina rešitev bi bila več P&R parkingov na obrobju mesta, z dobrim sistemom požiranja prometa in vinjeta za vstop v mesto znotraj obvoznice.
Problem ni v samem javnem prometu ampak v razvajenosti, ker se večini pač ne da it 10 minut peš in čakat 5-10 minut na bus ali vlak. Bohnedej da pa recimo pada dež ali je mrzlo/vroče.
PS: 3. pas ne bi čisto nič pomagal. So že delali študije na to temo. Gužva ne nastane, ker bi se avtomobili prepočasi prebijali do izvoza, ampak ker izvozi prepočasi požirajo promet.
Ne vem, če je ravno tako. To drži, če je parking takoj zraven službe, drugače ti pa nekaj pešačenja ne uide v vsakem primeru.
zmaugy ::
sparklyslo je izjavil:
Eh saj ni treba, da je vinjeta.
Komot elektronsko cestninjenje. Lahko posebej extra tarifa ob špica urah med 6.00 - 9.00 in 14.00 - 17.00.
https://siol.net/avtomoto/promet/vsedrz...
"V Ljubljani je bilo 213 tisoč oziroma 26 odstotkov vseh delovnih mest v Sloveniji, kažejo podatki Statističnega urada RS iz leta 2017.
Vsak četrti zaposleni Slovenec torej dela v Ljubljani.
Število zaposlenih s prebivališčem in delovnim mestom v Ljubljani je le 96 tisoč.
To pomeni, da 116 tisoč delovnih mest v Ljubljani 'zasedejo' prebivalci drugih občin."
Dnevni vozači so disfunkcionirali ljubljansko obvoznico, kateri namen je bil, da boš okoli mesta hitreje prišel od točke A do B,
kar pomeni tudi manj onasneževanja v mestu.
Normalno je da mesto poskrbi prvo za svoje meščane. In povprečnega Slovenca najbolj peče, če ga po denarnici (eni so se že oglasili v tej temi).
Jaz tudi nimam dovolilnice za vožnjo v stari del Pirana, pa za brezplačni parking na Bledu. Pirančane prav malo briga, kaj si misli o vožnji po centru Pirana en Ljubljančan.
Kdo je pa pa plačal ljubljansko obvoznico? A samo Ljubljančani? Sorči, sem pozabil, Ljubljana je glavno mesto Ljubljane.
Meni drugače povsem dol visi, če zahojena prestolnica uvede vinjeto in magari še mostnine, pa posamezne krajevne skupnosti znotraj Ljubljane lahko uvedejo še kakšen ekstra harač za avtomobiliste. Šiškarji zaračunavajo Bežigrajčanom itd. Go for it. Paše v koncept malega glavnega mesta , checkpointi, kjer bi zraven na stojnicah prodajali cigarete in piratske cdje
Tistih parkrat na leto, ko moram tja, se povsem udobno lahko peljem z napol praznim vlakom (predzadnjič sem ravno to naredil).
_0\WA6m7Uzc ::
https://www.curbed.com/2017/4/10/152079...
(Poslal tudi na MOL...)
_0\WA6m7Uzc ::
dexterboy ::
Je to teren, ki ne bi podpiral betonskih stebrov, potresna dejavnost, društvo ljubiteljev ptic, puntanje lastnikov zemljišč, kjer bi se postavljalo nosilce, inspiracija na horror črno bele filme ali kaj bolj obskurnega... Da boste razumeli, o čem govorim:
Maglev @ Wikipedia
Da zaključim zgornji post; to bi uporabil za medkrajevne povezave, ne bi to šopal po mestih. Ampak, priti iz MB v LJ v manj kot uri ali pa obratno... ejga, šment, če ne bil šel v MB na laško pivo in belo kawo samo zato, da bi gledal postavne štajerske plavolase blondinke ;)
_0\WA6m7Uzc ::
Khm... ko se že razmetava z denarjem, bi prosil za LAIČNO STROKOVNO razlago, zakaj ne uvedemo, vsaj zame, najnaprednejši javni prevoz: Maglev.
Je to teren, ki ne bi podpiral betonskih stebrov, potresna dejavnost, društvo ljubiteljev ptic, puntanje lastnikov zemljišč, kjer bi se postavljalo nosilce, inspiracija na horror črno bele filme ali kaj bolj obskurnega... Da boste razumeli, o čem govorim:
Maglev @ Wikipedia
Da zaključim zgornji post; to bi uporabil za medkrajevne povezave, ne bi to šopal po mestih. Ampak, priti iz MB v LJ v manj kot uri ali pa obratno... ejga, šment, če ne bil šel v MB na laško pivo in belo kawo samo zato, da bi gledal postavne štajerske plavolase blondinke ;)
Ker je pregresno drago, se navadnih tirov ne zmoremo in ker ni problem v javnem nacinu prevoza ampak, kako ljudi sploh spraviti iz avtomobilov na javni prevoz. Ko bomo to uredili, in ostale cenejze oblike javnega prevoza ne bojo zmogle, bo treba pogledat tudi v tako smer. Sicer imas pa Shinkansene na navadnih tirih, seveda pa je to malo tezko izvesti pri slovenskih nakrivljenih dolinah - se je pa fino z njimi peljat :)
No, da ne bom derailal debate, Maglev in Shinkansen odpadeta, topografija Slovenije ne dopusca.
(p.s.: me prav mika, da bi kaj o kavi in zenskah rekel, pa bi lahko zmaugyu kaksna zilica pocila, tako, da se bom vzdrzal)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
zmaugy ::
zmaugy ::
Khm... ko se že razmetava z denarjem, bi prosil za LAIČNO STROKOVNO razlago, zakaj ne uvedemo, vsaj zame, najnaprednejši javni prevoz: Maglev.
Je to teren, ki ne bi podpiral betonskih stebrov, potresna dejavnost, društvo ljubiteljev ptic, puntanje lastnikov zemljišč, kjer bi se postavljalo nosilce, inspiracija na horror črno bele filme ali kaj bolj obskurnega... Da boste razumeli, o čem govorim:
Maglev @ Wikipedia
Da zaključim zgornji post; to bi uporabil za medkrajevne povezave, ne bi to šopal po mestih. Ampak, priti iz MB v LJ v manj kot uri ali pa obratno... ejga, šment, če ne bil šel v MB na laško pivo in belo kawo samo zato, da bi gledal postavne štajerske plavolase blondinke ;)
Slovenci smo idiotsko gradili avtoceste namesto železnic. Ok, saj smo tudi avtoceste rabili, ampak lahko bi istočasno ob trasah avtocest postavili tudi nove trase za železnice, ki bi na mnogih delih bile bolj ravne kot so zdaj in omogočale tudi višje hitrosti. S tem bi rešili povezave med “velikimi” mesti, stare železnice pa bi lahko tako potem delno uporabili za lokalne vlake.
Invictus ::
Preprosto je orgazem ob vstopu v svoj avto in čakanje v koloni na avtocesti preveč seksi. Saj vmes lahko še prebereš časopis in prveriš FB...
Edino, kar bi trenutno pomagalo, je več P+R parkirišč, in pa več dela od doma ter preprosto službe pri lokalcih. In seveda nekaj več inteligence pri LPP, saj trenutne ideje niso niti za v srednji vek...
Center Ljubljane bi moral biti pa za te dnevne migrante zaprt od Drenikove naprej. Vsaj za gorenjski konec...
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Kapitalisti bi seveda radi, da drugi subvencionirajo njihovo vožnjo z avtomobili po centru mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
_0\WA6m7Uzc ::
zmaugy ::
Če te bo vlak iz Mb pripeljal v Lj v eni uri, se na to pot noben normalen dnevni migrant ne bo odpravil z avtom.
Enako za lokalne prevoze, če boš imel zjutraj vlake na deset minut in ne boš čakal na kakšnem avtocestnem parkingu pol ure in boš brez skrbi glede parkiranja v mestu, se bi samo totalne budale vozile v službo z avtom.
Potem pa se lahko dejansko uvedejo cestnine za vstop v vsa večja mesta.
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Če boš priden, ti bojo dovolil postaviti štant za prodajo fake Marlboro cigaretov na checkpoint Stožice. Vse za pristne Ljubljančane z rodovnikom.
O, vidim, da si boljse volje, saj sem ti rekel, da se bos bolje pocutil, ce bos kaksen ljubljanski avto poskodoval.
A zdele čez vikend in čez praznike greš kaj na obisk na kmete, od koder izviraš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
_0\WA6m7Uzc ::
Komot je zaprto vse znotraj ringa, pa ne bo nikogar bolelo, ker bo javni prevoz nenadoma učinkovit.
Kapitalisti bi seveda radi, da drugi subvencionirajo njihovo vožnjo z avtomobili po centru mesta.
To je tudi moje mnenje. Brez avtomobilske gnece bi LPP lahko super funkcioniral, z dodatnim prilivom sredstev od prevozov, pa bi se razsirilo "floto" kar bi povecalo frekventnost prevozov. Bi bilo pa fino dodatno prioritizirati LPP z rezerviranimi pasovi samo za avtobus in tam, kjer se to ne da, zapreti kaksno ulico za avtomobilski prevoz, da se tudi tiste trmaste Ljubljancane, ki naredijo preostalo guzvo, preprica, da se ne izplaca. In ureditev kolesarskih poti.
A zdele čez vikend in čez praznike greš kaj na obisk na kmete, od koder izviraš?
Me vabis domov? Saj sem ti ze povedal, da sem straight
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
zmaugy ::
_0\WA6m7Uzc je izjavil:
Komot je zaprto vse znotraj ringa, pa ne bo nikogar bolelo, ker bo javni prevoz nenadoma učinkovit.
Kapitalisti bi seveda radi, da drugi subvencionirajo njihovo vožnjo z avtomobili po centru mesta.
To je tudi moje mnenje. Brez avtomobilske gnece bi LPP lahko super funkcioniral, z dodatnim prilivom sredstev od prevozov, pa bi se razsirilo "floto" kar bi povecalo frekventnost prevozov. Bi bilo pa fino dodatno prioritizirati LPP z rezerviranimi pasovi samo za avtobus in tam, kjer se to ne da, zapreti kaksno ulico za avtomobilski prevoz, da se tudi tiste trmaste Ljubljancane, ki naredijo preostalo guzvo, preprica, da se ne izplaca. In ureditev kolesarskih poti.
A zdele čez vikend in čez praznike greš kaj na obisk na kmete, od koder izviraš?
Me vabis domov? Saj sem ti ze povedal, da sem straight
Se pravi na spisku tvojih težav je tudi slabo bralno razumevanje? Pa skozi neke čudne asociacije, talking about onetrack mind...
PS: Pa pozdravi svojo rojstno vas, ko boš že tam...
_0\WA6m7Uzc ::
@Invictus:
Če te bo vlak iz Mb pripeljal v Lj v eni uri, se na to pot noben normalen dnevni migrant ne bo odpravil z avtom.
Enako za lokalne prevoze, če boš imel zjutraj vlake na deset minut in ne boš čakal na kakšnem avtocestnem parkingu pol ure in boš brez skrbi glede parkiranja v mestu, se bi samo totalne budale vozile v službo z avtom.
Potem pa se lahko dejansko uvedejo cestnine za vstop v vsa večja mesta.
No teh budal je vec kot si mislis, seveda zaprtje prometa znotraj mest zahteva ureditev javmega prevoza. Ampak tega ne mores narediti (vsaj v Sloveniji ne), brez tega, da ljudem zakompliciras/podrazis pot v sluzbo, sicer bos imel dovolj avtobusov/vlakov, ki pa bojo prazni, ker pac ne bo nihce niti probal iti na javmi prevoz. Potem bojo kaksno leto cvilili in jokali, cez 10 let pa si ne bo nihce niti predstavljal, kako se je lahko toliko casa cijazil z avtomobilom. Pac Slovenci imamo hudo trde glave.
PS: Pa pozdravi svojo rojstno vas, ko boš že tam...
Cuj, iz Maribora sem, cuj Zakaj mislis, da tako dobro poznam lokalne navade ccccc, tole branje med vrsticami ti pa res ne gre od rok
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _0\WA6m7Uzc ()
jype ::
Če bi koga motilo, da mora delat prevelik ovinek, bi še vedno lahko šel z javnim prevozom, pa bi ga prihranil.
Glede na letna poročila LPP bi javni prevoz bil brez težav brezplačen, ker bi s tem mesto prihranilo precej več, kot zdaj zapravi za saniranje posledic osebnega motornega prometa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30832 (20918) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127945 (101150) | Pika na i |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12279 (10876) | noraguta |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32781 (27182) | BigWhale |