» »

nuklearna elektrarna VS izpušni sistemi

nuklearna elektrarna VS izpušni sistemi

strani: « 1 2

Cange ::

Nekaj podatkov za lažjo predstavo kaj pomeni polen tank bencina (40 litrov) v primerjavi z enako zmogljivim električnim avtomobilom:
Izgube na motorjih so vračunane:

-Električni avtomobil bi potreboval 157kWh baterijo za enako prevoženo pot kot bencinski avtomobil z 40L bencina, za primerjavo to pomeni približno 327 klasičnih svinčenih akumulatorjev, ki služijo za vžig avtomobila, ali 14272 komadov klasičnih 18650 li-ion baterij, original avtomobilski paket vsebuje 4000-5000 namenskih baterij podobnim 18650.
-Nuklearna elektrarna Krško lahko napolni v enem mesecu 2.8662.242 avtomobilov. Zdi se kot da je to ravno prav za Slovenijo?
-1Kg Urana lahko napolni približno 107 tisoč električnih avtomobilov ali 4280000 litrov manj pokurjenega bencina, zelena Slovenija
-Verjetno smo že vsi videli 4 velike sončne panele na strehi hiše, tak sklop napolni električni avtomobil enkrat na 19 dni, zdi se ravno prav če imamo prostor za sončne panele in podnevi doma parkiran avtomobil, vemo kje je avtomobil čez dan.

Izkoristki:
- bencinski motor 35%
- avtomobilski elektro motor 90%
- nuklearna elektrarna 80%

Pretvorbe:
-1L bencina = 0.77kg bencina
-1kg bencina = 47.3 MJ
-1MJ = 0.28kWh
-1kg urana = 83.140.000MJ to sem vračunal kot uporabno energijo?
-avtomobilski bencinski rezervoar/1x polnjenje = 40L bencina

Sončne celice:
-4 x 250W
-8 ur na dan

Elektrarna Krško:
-450Gwh mesečno

Akumulatorji:
-Svinčeni 12v 40Ah
-Li-ion 18650 3.7v 3000mAh

Dejmo dodat še kake lepe primerjave da bo bolj jasno tudi ljudem, ki jih običajno te stvari ne zanimajo.
  • spremenilo: Cange ()

tikitoki ::

Nisem vedel, da ze uporabljamo superprevodnike.

starfotr ::

Nuklearka ima cca. 30 % izkoristek in ne 80 %.
Bencinski motor cca. 20 %.
Baterijski električni avto, ki se polni iz termoelektrarne 40 %.

Škoda je sploh karkoli razglabljat. Imamo nafte kolikor hočeš, to bomo skurili vse, nič ne bo ostalo v zemlji, ne se bat tega. Tako, da meni dol visi za vse to.

Wrop ::

starfotr je izjavil:

Nuklearka ima cca. 30 % izkoristek in ne 80 %.
Bencinski motor cca. 20 %.
Baterijski električni avto, ki se polni iz termoelektrarne 40 %.

Škoda je sploh karkoli razglabljat. Imamo nafte kolikor hočeš, to bomo skurili vse, nič ne bo ostalo v zemlji, ne se bat tega. Tako, da meni dol visi za vse to.


Termoelekratna (npr TEŠ 6) ima izkoristek 43%. Starejše še manj. Ko dodaš še omrežje, polnjenje baterije in elektromotor, si na še vedno dobrih 30 %. Dobra stran je, da vsa svinjarija ostane v Šoštanju.

koyotee ::

Wrop je izjavil:

starfotr je izjavil:

Nuklearka ima cca. 30 % izkoristek in ne 80 %.
Bencinski motor cca. 20 %.
Baterijski električni avto, ki se polni iz termoelektrarne 40 %.

Škoda je sploh karkoli razglabljat. Imamo nafte kolikor hočeš, to bomo skurili vse, nič ne bo ostalo v zemlji, ne se bat tega. Tako, da meni dol visi za vse to.


Termoelekratna (npr TEŠ 6) ima izkoristek 43%. Starejše še manj. Ko dodaš še omrežje, polnjenje baterije in elektromotor, si na še vedno dobrih 30 %. Dobra stran je, da vsa svinjarija ostane v Šoštanju.


Slaba stran pa je da avo vso to svinjarijo preklemano preplačali.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Utk ::

Brezvezna tema o brezveznih teoretičnih izračunih, ki jim nikoli ne prideš do konca.
Kje se začne računat izkoristek in kje konča, in kaj sploh pomeni izkoristek? Bomo pri bencinu računali vse kar se tiče črpanja nafte? Ali še energijo, ki je bila potrebna, da se je nafta sploh naredila? Bomo pri elektriki računali energijo pri kopanju premoga? In kaj pomeni izkoristek 40 ali 80% na elektrarni? Če iz tistega premoga ali urana ne znamo naredit nič drugega koristnega, je to 100% izkoristek. Iz nafte lahko naredimo kup drugih bolj koristnih stvari, in kurjenje za 20% izkoristek pri premikanju je neumnost.
Kot rečeno na začetku, cela tema je neumnost. Električni avti so boljši in bojo zmagali, bojo pa še en čas obstajali nesrečneži, ki se bojo vozili na dizel in bencin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tikitoki ::

starfotr je izjavil:

Nuklearka ima cca. 30 % izkoristek in ne 80 %.
Bencinski motor cca. 20 %.
Baterijski električni avto, ki se polni iz termoelektrarne 40 %.

Škoda je sploh karkoli razglabljat. Imamo nafte kolikor hočeš, to bomo skurili vse, nič ne bo ostalo v zemlji, ne se bat tega. Tako, da meni dol visi za vse to.


Se en star prdec, k mu visi dol za narascaj.

Reaper ::

NEK ima 2000 MW toplotne moči reaktorja, od tega gre potem okvirno 700 MW energije v omrežje se pravi ima izkoristek okvirno 35 %. Rabimo še NEK 2 v popolni lasti, če bi ta bila močnejša od trenutne elektrarne z enakim izkoristkom bi tako pokrili potrebe celotne države, glede na to da NEK pokrije okvirno 1/3 potreb po električni energiji pri nas (dobivamo polovico proizvedene električne energije, polovica gre hrvaški).

Cange ::

tikitoki je izjavil:

Nisem vedel, da ze uporabljamo superprevodnike.

Še dobro da imamo teleport za nafto?

Markus386 ::

Problem električnega avta ni v ekologiji in nuklearki amapk v nepraktičnosti. Ne pride do morja v enem kosu, polnilnic je malo, polnjenje traja predolgo, na placih kjer je praktičen (mesta), večina nima polnilnic (ker živi v bloku), na mestih kjer so avti v garažah (in se lahko celo noč filajo), pa je avto manj praktičen, ker ne zdrži dolgih relacij... življenska doba baterij je pa še vedno 2x-3x krajša od primerljivih avtomobilov, menjava je pa ponavadi ekonomsko neupravičena. Potem je tu še trg rabljenih avtomobilov, kjer starega bencinarja dobiš za jurja, in se pelješ. Na to gre še relativna majhnost električnih avtov (za isti denar dobiš precej večjega bencinarja), oz. visoka cena večjih avtov.

Pomojem jim vsaj še kakih 10 let fali do tega, da bodo primerljivi z avti na utekočinjene dinozavre... takrat bo pa itak tehnologija že tako dodelana, da pri novih avtih ne bomo več rabili razmišljat o plusih in minusih, ampak samo kupili.

Cange ::

starfotr je izjavil:

Nuklearka ima cca. 30 % izkoristek in ne 80 %.
Bencinski motor cca. 20 %.
Baterijski električni avto, ki se polni iz termoelektrarne 40 %.

Škoda je sploh karkoli razglabljat. Imamo nafte kolikor hočeš, to bomo skurili vse, nič ne bo ostalo v zemlji, ne se bat tega. Tako, da meni dol visi za vse to.

Vzel sem moderne modele, 8% je lufta pri elektromotorju do 98%, 5% pri bencinarjih do 40%, pri dizlu še več do 53%. Za uran pa res nevem če je mišjeno kot uporabna energija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

tikitoki ::

Cange je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Nisem vedel, da ze uporabljamo superprevodnike.

Še dobro da imamo teleport za nafto?


Delas neke racunice in se pol duris, k te nekdo opozori na ocitne luknje v tvojih predvidevanjih. In imas prav, lukenj v tvojih predvidevanih je se veliko.

Cange ::

tikitoki je izjavil:

Cange je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Nisem vedel, da ze uporabljamo superprevodnike.

Še dobro da imamo teleport za nafto?


Delas neke racunice in se pol duris, k te nekdo opozori na ocitne luknje v tvojih predvidevanjih. In imas prav, lukenj v tvojih predvidevanih je se veliko.

Cena bencina in cena elektrike je znana. Elektrarna bi/bo imela v vsakem primeru boljši izkoristek od sedanje, izberi si želeno elektrarno in predstavi kako bi zgledalo.

reeves ::

Cange :: danes, 12:56:17

Električni avtomobil bi potreboval 157kWh baterijo za enako prevoženo pot kot bencinski avtomobil z 40L bencina

Kako si prišel do tega? Ker eni avti kurijo manj kot 3l/100km, spet drugi 20l/100km. In da sploh ne upoštevamo še vremenskih okoliščin (sneg, veter, dež,...) ter konfiguracijo terena (klanec, makadam,...).
Tudi električni avti ne prevozijo enako z isto baterijo.
Preveč je spremenljivk, da bi lahko karkoli pametnega izračunal.

Cange ::

reeves je izjavil:

Cange :: danes, 12:56:17

Električni avtomobil bi potreboval 157kWh baterijo za enako prevoženo pot kot bencinski avtomobil z 40L bencina

Kako si prišel do tega? Ker eni avti kurijo manj kot 3l/100km, spet drugi 20l/100km. In da sploh ne upoštevamo še vremenskih okoliščin (sneg, veter, dež,...) ter konfiguracijo terena (klanec, makadam,...).
Tudi električni avti ne prevozijo enako z isto baterijo.
Preveč je spremenljivk, da bi lahko karkoli pametnega izračunal.


Izenačil sem zmogljivost obeh tipov avtomobila, ter se skliceval na izkoristek energije pri agregatu. Nisem določil dolžine poti, namen je predstaviti kaj pomeni 40L še drugače.

LeQuack ::

Zakaj računaš porabo primitivnih prevoznih sredstev, kot so avtomobili?
Quack !

Cange ::

Prehod iz fosilnih goriva na električno energijo bo potegnil za seboj vsaj eno dodatno elektrarno, in namesto da se vlaga v izpušne sistem je bolje biti založen z električno energijo. Ugodna cena energije je magnet za industrijo, zakaj nebi obdržali trenutno ceno energije? Energije ne bo nikoli premalo, samo draga bo če ne bo dovolj elektraren.

kulSMS ::

Meni se zdi zelo zanimiva tema, vendar bomo verjetno težko prišli do nekih pametnih zaključkov.
Malo problematično mi je to, da vsa svinjarija ostane v "Šoštanju".

reeves ::

Cange je izjavil:

reeves je izjavil:

Cange :: danes, 12:56:17

Električni avtomobil bi potreboval 157kWh baterijo za enako prevoženo pot kot bencinski avtomobil z 40L bencina

Kako si prišel do tega? Ker eni avti kurijo manj kot 3l/100km, spet drugi 20l/100km. In da sploh ne upoštevamo še vremenskih okoliščin (sneg, veter, dež,...) ter konfiguracijo terena (klanec, makadam,...).
Tudi električni avti ne prevozijo enako z isto baterijo.
Preveč je spremenljivk, da bi lahko karkoli pametnega izračunal.


Izenačil sem zmogljivost obeh tipov avtomobila, ter se skliceval na izkoristek energije pri agregatu. Nisem določil dolžine poti, namen je predstaviti kaj pomeni 40L še drugače.

Povsem natančno si določil dolžino poti s tem, ko si napisal:"enako prevoženo pot". Ampak to nikakor ne drži.
Vsak avto naredi različno pot s 40l bencina. In s 157kWh baterijo. Razen, če si naredil take zaokrožitve, da potem vse skupaj že izgubi smisel.
Izkoristki energije na agregatih pa niso ravno nekaj, kar bi bilo potrebno računati (so že dolgo znani) in ne povejo prav veliko o tem koliko bo kdo prevozil. Imaš pomembnejše dejavnike. Koeficient zračnega upora in trenja je recimo dosti bolj pomemben.

Cange ::

reeves je izjavil:

Cange je izjavil:

reeves je izjavil:

Cange :: danes, 12:56:17

Električni avtomobil bi potreboval 157kWh baterijo za enako prevoženo pot kot bencinski avtomobil z 40L bencina

Kako si prišel do tega? Ker eni avti kurijo manj kot 3l/100km, spet drugi 20l/100km. In da sploh ne upoštevamo še vremenskih okoliščin (sneg, veter, dež,...) ter konfiguracijo terena (klanec, makadam,...).
Tudi električni avti ne prevozijo enako z isto baterijo.
Preveč je spremenljivk, da bi lahko karkoli pametnega izračunal.


Izenačil sem zmogljivost obeh tipov avtomobila, ter se skliceval na izkoristek energije pri agregatu. Nisem določil dolžine poti, namen je predstaviti kaj pomeni 40L še drugače.

Povsem natančno si določil dolžino poti s tem, ko si napisal:"enako prevoženo pot". Ampak to nikakor ne drži.
Vsak avto naredi različno pot s 40l bencina. In s 157kWh baterijo. Razen, če si naredil take zaokrožitve, da potem vse skupaj že izgubi smisel.
Izkoristki energije na agregatih pa niso ravno nekaj, kar bi bilo potrebno računati (so že dolgo znani) in ne povejo prav veliko o tem koliko bo kdo prevozil. Imaš pomembnejše dejavnike. Koeficient zračnega upora in trenja je recimo dosti bolj pomemben.


Ni zaokrožitve, je zelo natančen izračun, za razumevanje, bencisnki avtomobil se razlikuje od električnega avtomobila samo v tipu agregata, vse ostalo je identično. Drugače ne moremo razumno primierjat 40L goriva z drugimi tipi energije.

K0l1br1 ::

Point te teme je torej, da smo spet pri biciklu. Specialka je kar učinkovitejša proti gorskemu.

jype ::

Tako je.

reeves ::

Cange je izjavil:


Ni zaokrožitve, je zelo natančen izračun, za razumevanje, bencisnki avtomobil se razlikuje od električnega avtomobila samo v tipu agregata, vse ostalo je identično. Drugače ne moremo razumno primierjat 40L goriva z drugimi tipi energije.

Oprosti, ampak, da rečeš, da sta el. in bencinski avtomobil identična razen agregata je to tolikšna zaokrožitev, da so v praksi tvoji izračuni povsem nerealni.
Ljudi zanima koliko bodo plačali za 500km vožnje z Teslo, Cliotom in Hummerjem.
Gostota enerije v določenih energentih je pa že dolgo znana. Tukaj lahko primerjaš energente med sabo:
Energy density @ Wikipedia

Cange ::

K0l1br1 je izjavil:

Point te teme je torej, da smo spet pri biciklu. Specialka je kar učinkovitejša proti gorskemu.


Če bi zamenjali Krško elektrarno z jype-ti na specjalki pripeti na generator, bi potrebovali 4.5 miljona jype-jov v 3 smenah, vsak jype bi pojedel v 8 urah 66 jabolk. Vsi jype-ti bi pojedli 293 miljonov jabolk na dan.

-1x jype = 100w
-izkoristek telesa 20%
-energiska vrednost jabolka = 0.060919kWh

jype ::

Cange je izjavil:

-izkoristek telesa 20%
To si pa kr krepko precenil. Telo počne še sto stvari za life support poleg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

K0l1br1 ::

Preračanaj. Yipe ima več kot 100 W na pedalih. Ostali pa kaj manj, ampak 100W ustreza blažjemu klancu z enih 10-20 km/h. Torej vsaj polkilowata za 100W na pedalih. Kogeneracija naredi ostalo, torej 100%.

jype ::

250W mi ni težko držat 8 ur, drži pa, da z japkami ne bi šlo, je treba soljeno in cukrano cedevito pit.

Cange ::

Z 250W 8 ur dnevno bi v 78 dneh napolnil tale električni avtomobil in prihranil 40L bencina.

Utk ::

Cange je izjavil:

Z 250W 8 ur dnevno bi v 78 dneh napolnil tale električni avtomobil in prihranil 40L bencina.

Ce bi bil to nek sobni bicikel s katerga bi se zmeraj lahko trolal po slotechu, nismo nic naredili.

blay44 ::

Izkoristek jedrske elektrarne:
cca 80% reaktor
cca 37% parna turbina(dobri pogoji)
cca 95% generator in pomožna infrastruktura
cca 99 transformator
rezultat = 0.8 x 0.37 x 0.95 x 0.99

primerjave navedenih motorjev z notranjim izgorevanjem, elektromotor, itd živa oslarija

Cange ::

blay44 je izjavil:

Izkoristek jedrske elektrarne:
cca 80% reaktor
cca 37% parna turbina(dobri pogoji)
cca 95% generator in pomožna infrastruktura
cca 99 transformator
rezultat = 0.8 x 0.37 x 0.95 x 0.99

primerjave navedenih motorjev z notranjim izgorevanjem, elektromotor, itd živa oslarija


450GWh je izhodna kapaciteta elektrarne na mesec in je uradni podatek. Ko dobim še podatek uporabne energije na 1kg urana bom popravil število polnjen opisanega električnega avtomobila.

jype ::

Utk je izjavil:

Ce bi bil to nek sobni bicikel s katerga bi se zmeraj lahko trolal po slotechu, nismo nic naredili.
V gulagih nimajo optike.

Zdaj se moraš samo še odločit, a bi šel tja ti (z dizlom), ali jaz (s kolesom).

kixs ::

K0l1br1 je izjavil:

Point te teme je torej, da smo spet pri biciklu. Specialka je kar učinkovitejša proti gorskemu.


Odvisno od terena.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

LeQuack ::

blay44 je izjavil:

Izkoristek jedrske elektrarne:
cca 80% reaktor
cca 37% parna turbina(dobri pogoji)
cca 95% generator in pomožna infrastruktura
cca 99 transformator
rezultat = 0.8 x 0.37 x 0.95 x 0.99

primerjave navedenih motorjev z notranjim izgorevanjem, elektromotor, itd živa oslarija


Zakaj so znanstveniki tok leni da ne morjo izumt kej bolšga kot parno turbino? A preveč Fortnite špilajo al kaj?
Quack !

dice7 ::

Ker je jedrske energije prakticno neomejeno, pa ni potrebe po tem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

DexterBoy ::

Kristus... po naslovu teme misli, da bom kaj pametnega prebral. Pa je vse bolj podobno gostilniški debati... Cifre lepo zgledajo samo na papirju.
Realnost je popolnoma drugačna od napisanega. Privarčevan denar bodo zapravili znanstveniki v Cernu, ko bodo zbijali skupaj atome in ugotavljali, ali Zemlja ravna, kar vemo mi ostali že od pamtiveka.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

jype ::

DexterBoy je izjavil:

Privarčevan denar bodo zapravili znanstveniki v Cernu, ko bodo zbijali skupaj atome in ugotavljali, ali Zemlja ravna, kar vemo mi ostali že od pamtiveka.
Potem mi pa kar povej, kakšni so supersimetrični partnerji delcev standardnega modela, da ne bomo po nepotrebnem "zapravljali za znanost".

DexterBoy ::

Aha, še eden torej, ki je šprical verouk in misli, da kaj ve? Na grmado z njim!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

louser ::

Cange je izjavil:

Prehod iz fosilnih goriva na električno energijo bo potegnil za seboj vsaj eno dodatno elektrarno, in namesto da se vlaga v izpušne sistem je bolje biti založen z električno energijo. Ugodna cena energije je magnet za industrijo, zakaj nebi obdržali trenutno ceno energije? Energije ne bo nikoli premalo, samo draga bo če ne bo dovolj elektraren.

Ne nujno. Na strehe kolektorje, energijo pa skladiscimo v baterijah lokalno, bodisi jih skladisci nekje uprsvljslec elektro sistema

LeQuack je izjavil:

blay44 je izjavil:

Izkoristek jedrske elektrarne:
cca 80% reaktor
cca 37% parna turbina(dobri pogoji)
cca 95% generator in pomožna infrastruktura
cca 99 transformator
rezultat = 0.8 x 0.37 x 0.95 x 0.99

primerjave navedenih motorjev z notranjim izgorevanjem, elektromotor, itd živa oslarija


Zakaj so znanstveniki tok leni da ne morjo izumt kej bolšga kot parno turbino? A preveč Fortnite špilajo al kaj?

V bistvu so Fortnite igrqlci zagnali paniko, kako so jederske elektrarne nevarne.
Tako so po svetu varne elektearne zaceli zapirati, gradnjo novih pa opustili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

louser ::

Verjetno smo že vsi videli 4 velike sončne panele na strehi hiše, tak sklop napolni električni avtomobil enkrat na 19 dni, zdi se ravno prav če imamo prostor za sončne panele in podnevi doma parkiran avtomobil, vemo kje je avtomobil čez dan

Trenutni nacin deluje tako, da lahko cez mesec cez celotno leto porabis neko kolicino energije naspol za dzabe. Kar je visek porabe, placas normalno.

na mestih kjer so avti v garažah (in se lahko celo noč filajo), pa je avto manj praktičen, ker ne zdrži dolgih relacij.

Ker je vsaka garaza v drzavi od centra Ljubljane, kamor se dnevno vozi vsaj 3/4 prebivalcev Slovenije, odstranjena vsaj 300 kilometrov stran, se naceloma strinjam s tabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

jype ::

DexterBoy je izjavil:

Aha, še eden torej, ki je šprical verouk in misli, da kaj ve? Na grmado z njim!
Tvojga monitorja niso sestavl pr verouku, sine.

Spajky ::

Cange je izjavil:

Ko dobim še podatek uporabne energije na 1kg urana bom popravil število polnjen opisanega električnega avtomobila.
izkoristek je zelo zelo slab! Glej "depleted nuclear fuel" ...
Zgodovina je zgodovinopisje in NE resnica - zgodovinarji
pa razlagalci zgodovinopisja in vemo, kdo ga piše - torej
revizija zgodovine NE obstaja, le interpretacije!

blay44 ::

Cange je izjavil:

blay44 je izjavil:


rezultat = 0.8 x 0.37 x 0.95 x 0.99
primerjave navedenih motorjev z notranjim izgorevanjem, elektromotor, itd živa oslarija


450GWh je izhodna kapaciteta elektrarne na mesec in je uradni podatek. Ko dobim še podatek uporabne energije na 1kg urana bom popravil število polnjen opisanega električnega avtomobila.


:DTo pa res ni težko. Če bi s fisijo izmozgal 100% iz kile urana bi dobil 8,314^1013J. Če se prav spomnim v Krškem zgori na dan okoli cca. 2kg pa še mal.
Če to primerjaš z energijo, ki jo dobiš po današnji tehnologiji iz premoga, ugotoviš, da gre za predpotopno tehnologijo....:D

Kar pa se tiče fortnite .......pejte pod kupolo. Pa tam uživajte življenje in si zgradite svoj raj.

LeQuack. Strojniki niso imeli svojega Teslo. Pa so izkoristki takšni kot so.
Na splošno v Naravi plačaš vsako hitro spremembo. Se mi zdi.

Cange ::

Ne vem za katero nuklearno elektrarno se gre:

About 27 tonnes of fresh fuel is required each year by a 1000 MWe nuclear reactor. In contrast, a coal power station requires more than two and a half million tonnes of coal to produce as much electricity

-1kg urana napolni dobrih 2000 avtomobilov z 157kWh baterijo ali približno 80 tisoč litrov manj pokurjenega bencina.
-1 tona premoga napolni 22 avtomobilov ali 880 litrov manj pokurjenega bencina.

Ameriški tjulni bojo priplaval v podtalnici in me zaslišal kje imam uran če bom še naprej brskal za uranom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

LeQuack ::

Mene zanima kje shranjujejo nuclear waste iz Krškega?
Quack !

b3D_950 ::

LeQuack je izjavil:

Mene zanima kje shranjujejo nuclear waste iz Krškega?


arao

https://www.nek.si/sl/okolje/vplivi-nek...

https://www.dnevnik.si/1042708929
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

jype ::

LeQuack je izjavil:

Mene zanima kje shranjujejo nuclear waste iz Krškega?
V bazenu poleg reaktorja.

LeQuack ::

jype je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Mene zanima kje shranjujejo nuclear waste iz Krškega?
V bazenu poleg reaktorja.

Ampak to ne more biti nekaj dolgoročnega najbrž?
Quack !

jype ::

LeQuack je izjavil:

Ampak to ne more biti nekaj dolgoročnega najbrž?
Ni. Vsi čakajo, da Švedi dokončajo svoja dolgoročna odlagališča v Forsmarku, kjer bodo 500m globoko v granitni podlagi najverjetneje shranjevali izrabljene gorivne elemente, dokler jih ne bodo izkopali in uporabili v sodobnejših reaktorjih (razvoj teh bo najverjetneje vzel 30-100 let, malce pa je odvisno tudi od tega, ali se bo ITER med 2025 in 2030 dejansko izkazal kot neto pozitiven reaktor in če se bo, bo gorivo bržkone ostalo zakopano).

Cange ::

Fortnite:
Avgusta 2018 je igralo to igro 78.3 milijona igralcev. V tem mesecu so vsi skupaj preigrali skoraj 5 milijard ur. Za napajanje vseh teh računalnikov bi potrebovali približno dve Krški elektrarni ali 3.6 milijona jype-tov v treh smenah na konstantnih 250w.
S to energijo bi lahko napolnili okoli 5.5 milijona avtomobilov, ta energija je enaka 220 milijonov litrov bencina.


Predvideno:
-vsak igralec je igral 2 uri na dan
-povprečen računalnik + monitor ima 225w skupno
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16112849 (5468) NSA Agent
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28820161 (14876) D3m
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25527808 (16503) PredatorX
»

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18315014 (12533) vorantz
»

Vozilo na vodik (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
12218705 (16830) jest10

Več podobnih tem