Forum » Igre » Fallout 76
Fallout 76
oo7 ::
Bethesda Promised Refund On Fallout 76, Then Bailed Out The Next Day
In recent reports, one of many disappointed Fallout 76 players contacted Bethesda for a refund on the disastrous and catastrophic online survival-RPG Fallout 76 (and those aren't just one man's words). Although Bethesda promised a refund, they bailed out the next day with an unconvincing excuse.
https://www.spieltimes.com/news/bethesd...
Kaj jim je bilo treba it delat ta Fallout 76. Ko so imeli narejeno mapo bi raje notri dali še NPC-je in zgodbo pa bi zdaj bilo čisto drugače.
In recent reports, one of many disappointed Fallout 76 players contacted Bethesda for a refund on the disastrous and catastrophic online survival-RPG Fallout 76 (and those aren't just one man's words). Although Bethesda promised a refund, they bailed out the next day with an unconvincing excuse.
https://www.spieltimes.com/news/bethesd...
Kaj jim je bilo treba it delat ta Fallout 76. Ko so imeli narejeno mapo bi raje notri dali še NPC-je in zgodbo pa bi zdaj bilo čisto drugače.
Zmajc ::
Problem je globji kot to. F76 je samo izpostavil vse težave ki jih ima njihov engine in delovni proces pri razvoju iger. Za mene že F4 ni bil sprejemljiv, ker ima vse iste težave kot F76 ...samo da so bolj prikrite.
oo7 ::
Skyrim, Fallout 4 in Fallout 76 uporabljajo enak engine. Ta od Fallout 76 naj bi bil malo sfriziran.
MOD-erji imajo radi ta engine, ker naj bi bilo lahko delati MOD-e.
MOD-erji imajo radi ta engine, ker naj bi bilo lahko delati MOD-e.
BigWhale ::
Sam engine ni tko zlo problematicen. Problematicno je to, kako se lotevajo razvoja iger in kaj pocnejo z vsebino. :) In ja, Fallout 4 je bil prvi kiks, tole je pa ze disaster.
Zmajc ::
Razumem da nočejo menjat engine, ko imajo kader in orodja, ki so jih vajeni, pa še in house je. Problem je ker je ta njihov nabor orodij in engina tako obupno zasterel da je za neuporabren z zahteve današnjega trga.
Namesto da šarijo po 20 let stari kodi in in jo non stop nekaj nadgrajujejo bi šli na en široko podprti engine ala Unreal in bi imeli in orodja in zaposljiv kader z celega sveta. Ne da uporabljajo zastarela orodja, ki se jih vsi morajo z nule učiti, ko pridejo k njim.
Namesto da šarijo po 20 let stari kodi in in jo non stop nekaj nadgrajujejo bi šli na en široko podprti engine ala Unreal in bi imeli in orodja in zaposljiv kader z celega sveta. Ne da uporabljajo zastarela orodja, ki se jih vsi morajo z nule učiti, ko pridejo k njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
oo7 ::
Se ne spomnim ampak leta 2011, ko je izšla igra Skyrim je takrat igra veljala za zelo lepo grafično ali nekaj povprečnega ?
tikitoki ::
Beteznja je koncno dobila po p....
Zal to ne bo izucilo uporabnikov in bodo se naprej padali na hype.
Zal to ne bo izucilo uporabnikov in bodo se naprej padali na hype.
oo7 ::
The bad news just keeps on coming for Bethesda Studios in regards to Fallout 76, as a Washington, DC law firm is discussing the idea of launching a class action lawsuit against the developer. At the heart of the potential filing are claims Bethesda engaged in deceptive practices in order to encourage better sales and drive up revenues, all to the detriment of their customers.
https://gamerant.com/fallout-76-lawsuit...
https://gamerant.com/fallout-76-lawsuit...
Zmajc ::
haha, keri fail.
Najbolj žalostno pa je to, da se betežniki iz tega ne bojo naučili čisto ...nič.
Mislim da sem uradno opravil z njimi dokler korenito ne spremenijo zadev.
Najbolj žalostno pa je to, da se betežniki iz tega ne bojo naučili čisto ...nič.
Mislim da sem uradno opravil z njimi dokler korenito ne spremenijo zadev.
yayo ::
meni ni jasno kako, da so šli igro sploh izdat, saj bi morali predvideti, da bo medijska katastrofa...
Zmajc ::
meni ni jasno kako, da so šli igro sploh izdat, saj bi morali predvideti, da bo medijska katastrofa...
Po moje njihovo vodstvo živi v nekem fantazijskem bubblu v katerem je vse kar naredijo best of the best of the bestest. Zaposleni pa jim samo kimajo ker se jim očitno ne da nič dopovedat.
oo7 ::
Kaj morajo biti nekateri jezni, ki so kupili igro ob izidu za polno ceno potem pa čez 1 teden -33% in še čez nekaj dni še - 5% .
Jst ::
Meni so refundali, ko je bila igra še v Beti. Imel sem ene dobri dve uri igralnega časa.
Nevidni zidi, okna, iz katerih ne moreš streljati oz. so samo enosmerna - v hišo. Glitchi z serverjem, inventory problemi, splošen teren problemi,...
Takoj sem videl, da raje probam dobiti $$$ nazaj.
Nekje je (bila) reddit tema, in so vsem, ki smo pisali, takrat refundali.
Nevidni zidi, okna, iz katerih ne moreš streljati oz. so samo enosmerna - v hišo. Glitchi z serverjem, inventory problemi, splošen teren problemi,...
Takoj sem videl, da raje probam dobiti $$$ nazaj.
Nekje je (bila) reddit tema, in so vsem, ki smo pisali, takrat refundali.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Sssaga ::
Izjemen fan F4, preigral po dolgem in počez vanila izdajo. F76 sem samo s priprtim očescem spremljal, vidim pa da nisem nič zamudil. Je sploh kampanja oz. offline igranje z NPC-ji in izjemno zgodbo? Ker drugače zaprem še toliko, kolikor je odprtega.
Zmajc ::
oo7 ::
Izjemen fan F4, preigral po dolgem in počez vanila izdajo. F76 sem samo s priprtim očescem spremljal, vidim pa da nisem nič zamudil. Je sploh kampanja oz. offline igranje z NPC-ji in izjemno zgodbo? Ker drugače zaprem še toliko, kolikor je odprtega.
Tudi men je bil F4 dobra igra F76 pa nisem igral pa tudi nimam namena igrati. Ni kampanije ni NPc-jev zgodba pa je samo na kasetah.
KAVINSKY ::
oo7 ::
Bethesda pravi, da Fallout 76 igra več miljonov ljudi ?
A huge thanks to all of you who have been playing Fallout 76 and embarking on this journey with us. Millions of you are playing the game, and playing it a lot. We love hearing your stories, sharing your photos, and fighting alongside you in the quest to rebuild Appalachia.
As we continue to read your feedback and watch your streams, we understand there are also a number of frustrating issues. We want you to know that we're committed to rolling out fixes and features on a regular basis, and implementing changes based on your feedback. We also continue to work on an incredible list of updates for the game, including new quests and events, new Vaults opening, a faction-based PvP system, and much more. We're confident, with your support, we can make Fallout 76 an incredible experience for years to come.
https://fallout.bethesda.net/article/6O...
A huge thanks to all of you who have been playing Fallout 76 and embarking on this journey with us. Millions of you are playing the game, and playing it a lot. We love hearing your stories, sharing your photos, and fighting alongside you in the quest to rebuild Appalachia.
As we continue to read your feedback and watch your streams, we understand there are also a number of frustrating issues. We want you to know that we're committed to rolling out fixes and features on a regular basis, and implementing changes based on your feedback. We also continue to work on an incredible list of updates for the game, including new quests and events, new Vaults opening, a faction-based PvP system, and much more. We're confident, with your support, we can make Fallout 76 an incredible experience for years to come.
https://fallout.bethesda.net/article/6O...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
kitl76 ::
Seveda jih igra, če so se pa nategnili in kupili igro. Kdo pa ne bi igral nekaj kar je plačal.
HighBane ::
Izgleda, da komentirajo večinoma ljudje, ki niso igrale, niti gledali na twitchu. Ne vem, zakaj bi nov engine pomagal igri, ker je problem v odločitvah. Igra ne pade kar sama skupaj, nekdo se mora odličiti, da bo tako (slabo).
Torej, ker sem gledal na twitcu, me je fallout 76, kar potegnil za preigrat. Zdaj hotel sem ga igrat, ker je "good enough", nisem hotel kupiti, ker nisem hotel podpirat neumnih odločitev podjetja. Škoda mi je ekipe, ki je delalo mapo in lokacije, ker so imeli bolj proste roke. Za managment je bila pretežka stvar za razumet in uničit in so jih pustili, da "do your thing". Če vzameš Fallout76 za walking simulator, po službi prižgeš in greš od lokacije do lokacije, nekako deluje.
Questov je malo, eventi so slabi. Z drugimi ljudmi si težko kaj pomagaš, ker večina ne uporablja mikrofona in chata ni! Pomahaš si in greš vsak svojo pot naprej. Tako da od online komponente ni neke koristi, offline bi vsaj z modi lahko stvari popravljal...
Zelo me moti omejen storage in inventory, pomeni da s časom (lvl 20) imaš vse polno in pri raziskovanju poberaš samo še strelivo za trenutno orožje in par stvari. Medtem ko v F3 in F4 si hoardal vse, prišel do skrinje, vrgel vse noter, kar nisi rabil in raziskoval naprej. Zdaj pa vsak gram šteješ in si niti ne moreš prevoščiti trofej in velikokrat sem v Campu in ne morem igrat naprej dokler ne spraznim invetorja. Nice je pa da imaš lahko power armor vedno s seboj v inventorju za 10.0 enot in si ga dostaviš na mesto, tako da grem lahko hitro iz sneaky v frontline playstyle.
Budget za camp je premajhen. Postaviš hiško, daš par turretov in že ne moreš več gradit. V F4 si si naredil mesto, potem pa si z modi še povečal kapicateto. Tle pa res narediš camp in si done. In poln storage materiala, katerega ne moreš za nič uporabiti, na koncu ga vržeš v smeti. Komot bi narejeno v smeri, da imaš en večji settlement, ki ga z igranjem gradiš in izboljšuješ.
Bullet sponges ali velike razlike v levelih oziroma health stvorov je bila problem zame, že v F4. One shotaš grunta z telesnim strelom, potem srečaš višji rank in ga je potrebno enih 10-15 v glavo ustrelit, da ga ubiješ. Večinoma vidim monsterja, ustrelim v glavo, da vidim, če se mi ga sploh splača ubit.
Igri bi dal 50-60 / 100 zaradi neumnosti, samo fallout svet vleče za igranje.
Torej, ker sem gledal na twitcu, me je fallout 76, kar potegnil za preigrat. Zdaj hotel sem ga igrat, ker je "good enough", nisem hotel kupiti, ker nisem hotel podpirat neumnih odločitev podjetja. Škoda mi je ekipe, ki je delalo mapo in lokacije, ker so imeli bolj proste roke. Za managment je bila pretežka stvar za razumet in uničit in so jih pustili, da "do your thing". Če vzameš Fallout76 za walking simulator, po službi prižgeš in greš od lokacije do lokacije, nekako deluje.
Questov je malo, eventi so slabi. Z drugimi ljudmi si težko kaj pomagaš, ker večina ne uporablja mikrofona in chata ni! Pomahaš si in greš vsak svojo pot naprej. Tako da od online komponente ni neke koristi, offline bi vsaj z modi lahko stvari popravljal...
Zelo me moti omejen storage in inventory, pomeni da s časom (lvl 20) imaš vse polno in pri raziskovanju poberaš samo še strelivo za trenutno orožje in par stvari. Medtem ko v F3 in F4 si hoardal vse, prišel do skrinje, vrgel vse noter, kar nisi rabil in raziskoval naprej. Zdaj pa vsak gram šteješ in si niti ne moreš prevoščiti trofej in velikokrat sem v Campu in ne morem igrat naprej dokler ne spraznim invetorja. Nice je pa da imaš lahko power armor vedno s seboj v inventorju za 10.0 enot in si ga dostaviš na mesto, tako da grem lahko hitro iz sneaky v frontline playstyle.
Budget za camp je premajhen. Postaviš hiško, daš par turretov in že ne moreš več gradit. V F4 si si naredil mesto, potem pa si z modi še povečal kapicateto. Tle pa res narediš camp in si done. In poln storage materiala, katerega ne moreš za nič uporabiti, na koncu ga vržeš v smeti. Komot bi narejeno v smeri, da imaš en večji settlement, ki ga z igranjem gradiš in izboljšuješ.
Bullet sponges ali velike razlike v levelih oziroma health stvorov je bila problem zame, že v F4. One shotaš grunta z telesnim strelom, potem srečaš višji rank in ga je potrebno enih 10-15 v glavo ustrelit, da ga ubiješ. Večinoma vidim monsterja, ustrelim v glavo, da vidim, če se mi ga sploh splača ubit.
Igri bi dal 50-60 / 100 zaradi neumnosti, samo fallout svet vleče za igranje.
oo7 ::
Pri Fallout-u je najboljša stvar raziskovanje mape ampak če ni NPC-jev in zgodbe tudi to zgubi svoj čar. Jaz mislim, da je bil ta Fallout online velika napaka.
oo7 ::
Nove težave
Bethesda User Support System Security FAILURE. Users Personal Data Leaked In Support Tickets
Bethesda User Support System Security FAILURE. Users Personal Data Leaked In Support Tickets
oo7 ::
Nov dan novo razočaranje
FALLOUT 76'S NEW ULTRAWIDE MODE COMES UNDER FIRE FROM PLAYERS
Bethesda has irked PC players with the new 21:9 resolution support in Fallout 76's latest patch.
https://www.ign.com/articles/2018/12/12...
FALLOUT 76'S NEW ULTRAWIDE MODE COMES UNDER FIRE FROM PLAYERS
Bethesda has irked PC players with the new 21:9 resolution support in Fallout 76's latest patch.
https://www.ign.com/articles/2018/12/12...
Gregex ::
Največjo uslugo bi si naredili, če bi dali tole skropucalo kot free v PS+. Saj jaz pravim, da enkrat v 2019 to dejansko bo tako, vprašanje je samo kateri mesec.
oo7 ::
Jst ::
F76 je "napredoval" iz "žalost" v "sramota".
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
oo7 ::
Ko so imeli narejeno mapo bi samo še dodali NPC-je in zgodbo in bi se zdaj o tej igri govorilo čisto drugače ;)
oo7 ::
Nov dan nove težave
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Meizu ::
Nov dan nove težave
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Jaz ne štekam v čem je problem. Torej najprej je bil problem ker so igre bile pay to play. Potem je prišel f2p sistem kjer je bila velika ogromna večina špil pay2win. To ni blo ok. Potem so začeli razvijalci postavljati sistem, kjer si lahko zmetal ogromno denarja ampak le za kozmetiko. To zdaj tudi ni ok. Potem bodo razvijalci znižali cene spet ne bo ok.
Saj lahko sfarmaš atome. Ja, sam rabi dosti grindat. Ja no shit? A naj bo vse zastonj?
Moja refleksija na članek. Pepl nver happi.
MrNighthawk ::
Nov dan nove težave
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Jaz ne štekam v čem je problem. Torej najprej je bil problem ker so igre bile pay to play. Potem je prišel f2p sistem kjer je bila velika ogromna večina špil pay2win. To ni blo ok. Potem so začeli razvijalci postavljati sistem, kjer si lahko zmetal ogromno denarja ampak le za kozmetiko. To zdaj tudi ni ok. Potem bodo razvijalci znižali cene spet ne bo ok.
Saj lahko sfarmaš atome. Ja, sam rabi dosti grindat. Ja no shit? A naj bo vse zastonj?
Moja refleksija na članek. Pepl nver happi.
Mislim, da smo bili najbolj happi, ko smo imeli pay2play. Plačaš igraš...simpl. Vsi isti vsi enakopravni (prosim brez političnih komemtarjev ).
V tistih "časih" je odločala samk tvoja sposobnost igranja. Vsi tweeki so bilo omogočeni vsem glede na odločitve v gameplayu (če gledamo fallout) včasih je bil potreben grind ampak ne na takšni ravni kot za micro transactions. Fallout se je za moje pojme končal s 4ko. Dokler ne bo f5 bo to to :)
oo7 ::
Nov dan nove težave
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Jaz ne štekam v čem je problem. Torej najprej je bil problem ker so igre bile pay to play. Potem je prišel f2p sistem kjer je bila velika ogromna večina špil pay2win. To ni blo ok. Potem so začeli razvijalci postavljati sistem, kjer si lahko zmetal ogromno denarja ampak le za kozmetiko. To zdaj tudi ni ok. Potem bodo razvijalci znižali cene spet ne bo ok.
Saj lahko sfarmaš atome. Ja, sam rabi dosti grindat. Ja no shit? A naj bo vse zastonj?
Moja refleksija na članek. Pepl nver happi.
Ja če bo ostalo pri kozmetiki potem ja. Ampak nekaj se govori, da lunchboxi bodo morda pay to win se pravi, da kdor bo kupil launch box bo lahko bolj odporen na radiacijo, bo imel večji damage in tako naprej...
Kar se pa tiče kozmetike
Npr Red rocket mega sign stane 1400 atomov
cenik
500 atomov = 4,99$
1000 atomov + 100 bonus = 9,99 $
2000 atomov + 4000 bonus = 19,99 $
4000 atomov + 1000 bonus = 39,99 $
Meizu ::
Nov dan nove težave
Fallout 76's Costly Microtransactions Under Fire
https://wccftech.com/fallout-76-atoms-m...
Jaz ne štekam v čem je problem. Torej najprej je bil problem ker so igre bile pay to play. Potem je prišel f2p sistem kjer je bila velika ogromna večina špil pay2win. To ni blo ok. Potem so začeli razvijalci postavljati sistem, kjer si lahko zmetal ogromno denarja ampak le za kozmetiko. To zdaj tudi ni ok. Potem bodo razvijalci znižali cene spet ne bo ok.
Saj lahko sfarmaš atome. Ja, sam rabi dosti grindat. Ja no shit? A naj bo vse zastonj?
Moja refleksija na članek. Pepl nver happi.
Ja če bo ostalo pri kozmetiki potem ja. Ampak nekaj se govori, da lunchboxi bodo morda pay to win se pravi, da kdor bo kupil launch box bo lahko bolj odporen na radiacijo, bo imel večji damage in tako naprej...
Kar se pa tiče kozmetike
Npr Red rocket mega sign stane 1400 atomov
cenik
500 atomov = 4,99$
1000 atomov + 100 bonus = 9,99 $
2000 atomov + 4000 bonus = 19,99 $
4000 atomov + 1000 bonus = 39,99 $
Pay2win model absolutno obsojam. Ampak ce pa za kostum od deda mraza zelijo 50eur pa kar, me moti tocno 0 :)
oo7 ::
Meizu ::
Pay2win model absolutno obsojam. Ampak ce pa za kostum od deda mraza zelijo 50eur pa kar, me moti tocno 0 :)
Ti si zadovoljen z igro ?
Jaz te igre ne igram. Oz. nisem je še probal, ker sem bolj fen Elder Scrolls franšize in se trenutno utapljam v ESO.
Ampak tam je zadeva precej podobna, zato pa komentiram. Crown store ponuja izrecno kozmetične stvari in experience scrolle (ki jih mimogrede akumuliraš že preko daily rewardov malo morje), pa še kakšne finese, kot je npr. race change scroll, name change scroll, kakšne barve za barvanje kostumov, kakšni mounti itd itd.
Uglavnem nič game breaking, cene so pa zasoljene ko sto mater. Npr. mount speed lesson card, ki poviša hitrost tvojega monuta za 10% stane 1000 crownov, kar je praktično najmanj 13eur, vsak dan pa lahko v igri povišaš hitrost mounta za 1% in to za ceno 250 golda, kar je po domače povedano pičkin dim. Ta denar dobiš samo da odpreš igro in pobereš daily reward. Limit je na 60% tako da se da čisto enostavno brez stresa doseči limit brez denarne investicije in čisto brez drame z nič napora.
Da se kupit tudi napitke, hp, magicka, stamina potion, ki so slabši od craftanih potov, dragi so pa ko žafran. Čisto vse stvari iz shopa so bound to character ali pa jih moraš poslati kot gift. Meni to osebno odgovarja - tisti, ki se mu ljubi zapravljat denar prinese firmi ogromno denarja, ostali pa nismo prav za nič prikrajšani. Odlična simbioza.
Meizu ::
Se pravi ima tudi ESO pay to win ?
Pa ni pay to win. Kvečjemu pay2play ker je ESO+ account res dober zaradi crafting baga.
Kozmetika pa ne more bit pay2win. Edit: Pote ki so konkretno boljši od ingame shop potov lahko nacraftaš že v prvih dveh tednih igranja, isto velja za buff food in drinke. Pravzaprav nisem nikoli v 4h mesecih odkar dnevno igram igro rabil iz ingame shopa kupiti karkoli, edino kar sem si privoščil je bil bloodforge skin, spet kozmetika, kar sem pa itak kupil s currencyjem, ki sem ga dobil zraven ESO+ accounta. Sedaj mi sedi v shopu cca 6000 crownow in iskreno nimam kaj kupit. Karkoli bi kupil bi kupil samo šminko. Pa čakam na kak deal.
Mimogrede, vsakič ko kupiš ESO+ account dobiš ekvivalentno vrednost crown currencyja, kot če bi kupil le currency.
Ampak je zelo lepo zbalansirano. Igro lahko igraš čisto zastonj brez kakršnekoli investicije in v istem času prideš do iste kompetentnosti v igri kot če bi na mesec metal 1000eur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
Sem našel stran http://gamstat.com/ kjer naj bi dokaj točno izračunali glede na trofeje koliko ljudi je igralo igro na PS4.
5 dni nazaj je bil gor še podatek za Fallout 76 in na PS4 naj bi igro igralo okoli 407 000. Zdaj je pa tole obvestilo : They can be completely off for the games released in mid-November. That's why Hitman 2, Battlefield V, Spyro Reignited Trilogy and Fallout 76 were removed.
Če številka 407 000 drži je to zelo slaba prodaja.
Za God of War so tudi dali ven številke še pred razvijalcem in je bila številka kar točna.
5 dni nazaj je bil gor še podatek za Fallout 76 in na PS4 naj bi igro igralo okoli 407 000. Zdaj je pa tole obvestilo : They can be completely off for the games released in mid-November. That's why Hitman 2, Battlefield V, Spyro Reignited Trilogy and Fallout 76 were removed.
Če številka 407 000 drži je to zelo slaba prodaja.
Za God of War so tudi dali ven številke še pred razvijalcem in je bila številka kar točna.
Meizu ::
Sem našel stran http://gamstat.com/ kjer naj bi dokaj točno izračunali glede na trofeje koliko ljudi je igralo igro na PS4.
5 dni nazaj je bil gor še podatek za Fallout 76 in na PS4 naj bi igro igralo okoli 407 000. Zdaj je pa tole obvestilo : They can be completely off for the games released in mid-November. That's why Hitman 2, Battlefield V, Spyro Reignited Trilogy and Fallout 76 were removed.
Če številka 407 000 drži je to zelo slaba prodaja.
Za God of War so tudi dali ven številke še pred razvijalcem in je bila številka kar točna.
Ce stevilke devom ustrezajo potem se strinjajo in objavijo podobno cifro - ce se ne, je pa to pac napaka tistega, ki steje :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Starfield (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Igre | 223832 (2633) | Gregor459 |
» | Fallout 4 (strani: 1 2 3 4 … 60 61 62 63 )Oddelek: Igre | 539662 (4278) | oo7 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25142 (911) | oo7 |
» | Fallout: New OrleansOddelek: Igre | 2279 (1497) | ahac |