» »

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

«
1
2 3
...
5

nokia6310 ::

Pozdralvjeni, sem dal pregledat avto pa so našli kar nekaj stvari katere bi bilo potrebno zamenjat. Zdaj pa me zanima so te stvari kot so npr turbina, akumulator, povratni ventil ipd res za zamenjat ali pa to napišejo samo zato ker mislijo da bodo na lahek način zaslužili? Če je turbina slaba se jo da tudi obnovit a ni tako? Ali se vam zdi da pri rabljenem avtu kateri se oglašuje kot brezhiben pozneje pa se ugotovi da je npr turbina na koncu lahko zahtevaš popravilo oz. zamenjavo ali pa je to potrošni material in je to riziko vsakega posameznika? Z drugimi besedami povedano: Ali mora turbina odpovedat da lahko uveljavljaš garancijo pri prodajalcu ali je zgolj to dovolj da se mu dokaže, da je iztrošena?

Isotropic ::

pelji ga še h kakšnemu drugemu mehaniku, neuradnemu.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Kakšna zmeda od posta.
Resno pričakuješ, da bodo stvari kot nove, če je avto rabljen in ti jih bodo šli menjati za nove, če se pokvarijo?

anketar ::

a si najdu voznika? za passata te hočjo nafukat brez skrbi, pej h kkšnemu izven lj, mal prečekiri avtomobilizem pa bmw forum

Jenga ::

Kolega je peljal avto na servis v Porsche Koper in ko je prevzel avto je ugotovil da se prtljažnik še vedno ni odpiral tako kot bi moral, čeprav so mu hoteli zaračunati pa še z voznikovih vrat so mu pobrali dol en kos plastike.
V Domžalah je en v redu servis pa včasih je bil nekje pri Postojni.
Obvezno še po drugo mnenje h kakemu drugemu serviserju.

Stari maček ::

Imel Transporterja ne rednem servisu pri Porscheju....šel v Nemčijo, na pol poti odteče olje, ker en vajenec ni zategnil vijaka na karterju...čez teden dni mašina ribne. Na srečo so zaradi znanca napako priznali 7n zamenjali komplet motor...

K0l1br1 ::

Vajencem kar dogaja. Meni so pozabili priviti menjalnik, ko so menjali vztrajnik, kar je vodilo nato, da je nek manikot od hladilne tekočine precvikalo, hladilna tekočina pa odtekla.

Tilen ::

Same pozitivne izkušnje. Se zelo potrudijo za stranke. Porsche Maribor, recimo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

shadeX ::

K0l1br1 je izjavil:

Kakšna zmeda od posta.


OP je drugače slep in piše s pomočjo namenskega softwera, tako da prosim za malo spoštovanja.


Ali mora turbina odpovedat da lahko uveljavljaš garancijo pri prodajalcu ali je zgolj to dovolj da se mu dokaže, da je iztrošena?


Dokler turbina dela ne moreš uveljavlat garancije. Zakaj bi če zadeva deluje?

Če je turbina slaba se jo da tudi obnovit a ni tako?


Turbine se ponavadi tudi obnovi ja, ampak vprašanje kako je zadeva v tvojem primeru.


Zdaj pa me zanima so te stvari kot so npr turbina, akumulator, povratni ventil ipd res za zamenjat ali pa to napišejo samo zato ker mislijo da bodo na lahek način zaslužili?


Možnosti, da so to rekli samo zato da bi zaslužili so velike. Npr jaz akumulatorja ne bi menjal, dokler avto ne bi več vžgal (oz. bi opazil, da že težko vžiga). Ne vem zakaj bi menjal, če avto še vžge takoj kadar obrneš ključ. Glede turbine je zadeva bolj delikatna.. mogoče je res potrebna obnove, ampak spet vprašanje...

nokia6310 ::

Ok najprej da odgovorim na prvo vprašanje. Ne, še nisem našel voznika. Zdaj pa naprej. Prva stvar ki je šla na avtu je bil silen blokov mislim da se temu tako reče zamenjan, ker je avto ko si dal gas malo zanašalo v levo. Na novo je bila narejena optika. Turbina se pri višjih obratih sliši tako rahlo piska nič posebnega. Avto je imel cca 10.000 km nazaj narejen glavni servis pri pooblaščenem serviserju. Trdijo, da so sprednje in zadnje ploščice za zamenjat. Drug mehanik mi je rekel, da so sprednje res že bolj proti koncu. Zadnjih je pa še več kot pol. Zakaj bi bile potem za zamenjat? Kar se tiče gum svetujejo Continental kar ni slabo. Ampak se tudi s savo čisto dobro pelješ le da so te cenejše. Pregled zaračunajo 60 eur kar ni veliko če je vse v redu. Ve kdo za kak drug dober predvsem pa cenejši servis?

MIHAc27 ::

To koliko je mesa na bremzah še ne pomeni, da so dobre. Če jih z nepravilno rabo 'zažgeš' so lahko slabše kot tiste proti koncu. Ampak če grejo skozi tehničnega, potem jih jaz ne bi menjal.

Jaz sem imel enkrat Savo na avtu, pa je ne bi imel nikoli več. Super je bilo, dokler je bila tudi cesta ok. Malo dežja pa že ni držala nič. Pa je bila zimska, od katere bi pričakoval super delovanje v dežju.

K0l1br1 ::

Zimska sava ni nikoli bila dobra po mokrem. Avto sploh ni držal smeri. Od takrat dalje Continental.
S ploščicami je tudi tako, da lahko poškodujejo diske, če jih porabiš do konca in drsa pleh na pleh. Itak pa se menja oboje, diske in ploščice, na nepooblaščenem servisu in imaš mir ulalala kilometrov.

doctor78 ::

Sem 2 leti vozil Škodo k njim (Porsche Verovškova) na redni servis in to so moje izkušnje:


    občutno predragi. preplačal sem jih 2x najmanj. prejšni servis pri njih je bil 340 eur. pred mesecem se peljal k Praprotniku v Velenju in sem dal 145 eur.


    glede na preplačilo omenjeno zgoraj bi mi lahko vsaj nudili nadomestno vozilo za čas dela, kar tudi oglašujejo in piše v pogojih. dobil ga nisem nikoli. maksimalno kar dobiš so kuponi za taksi.


    imel zelo slabo izkušno z garancijskim popravilom prtljažnih vrat, ki sem jih imel 5x na servisu. vedno dobil nazaj isto stanje. mehaniki totalno nesposobni, kar se tiče izvenserijske diagnostike. vse pošiljajo ne vem kam, da jim oni potem sporočijo, kaj morajo narediti. seveda ti čakaš. in ko sem končno bil naročen na servis so mi menjali agenta z totalno nesposobnim. ko sem se po koncu pritožil sem dobil le odgovor, da bodo preverili. tu se je končalo. tudi moje zahteve po menjavi agenta niso upoštevali.


Osebno k njim ne peljem na servis nikoli več. Edina pozitivna izkušnja je bil nakup kjer je bil g. Subotič zelo na nivoju. Pa tudi servisni agent Požaršček je na nivoju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: doctor78 ()

darthvader ::

Bil sem enkrat letos odkar imam Škodo.
Moram reči da sem bil pozitivno presenečen z odnosom in svetovanjem.
Zamenjali so mi vodno črpalko za Webasto. Malo sem jamral in iz 5% so mi dali 25% popusta na dele in popust na delo, brezplačno nadomestno vozilo in pranje avtomobila. Celoten strošek je bil okrog 220EUR.

Niso najcenejši ampak z nepooblaščenimi in spji imam žal zelo slabe izkusnje.

nokia6310 ::

Zanimivo. Meni so rekli, da stane nadomestno vozilo cca 35 eur na dan odvisno je od tega katero vozilo ti dajo.

Evolve ::

Kupil avto pri njih, zelo uredu osebje.

Servis kot sam imajo pa drag. Sam vozil svojo škodo h Španu (100€ ceneje kot Porše)

nokia6310 ::

Ja bo res nekaj na temu. Akumulator za Passata pride res 200 eur? Menjava smernika na ogledalu cca 100 eur. Menjava gum 50 eur. Se Continentalke res ne dobijo pod 100 eur za kos?

borut_p ::

Predvsem vprašanje - kaj ima Porsche Slovenija tukaj s čimerkoli? Misliš Porsche Verovškova (LJ) - kar se njih tiče totalen poden - in na škodi in na audiju - poprodajne storitve na nivoju Forda ali še nižje

nsa_ag3nt ::

nokia6310 je izjavil:

Ja bo res nekaj na temu. Akumulator za Passata pride res 200 eur? Menjava smernika na ogledalu cca 100 eur. Menjava gum 50 eur. Se Continentalke res ne dobijo pod 100 eur za kos?


Akumulator in gume
cena je odvisna od kapacitete akumulatorja (Ah) in znamke, gume od dimenzij in hitrostnega razreda.

Saj jih nimajo samo na Porše Slo.

kurjač ::

Ja bo res nekaj na temu. Akumulator za Passata pride res 200 eur?
Passat ima start/stop sistem in zaradi tega ne moraš dat normalen akumulator. Znanec je omenil, da po zamenjavi akumulatorja se le ta noče polnit, če mu preko konzole ne vneseš neko kodo ki jo dobiš z nakupom akumulatorja.

Alfa Dog ::

Cena akumulatorja pa na žalost drži, tudi sam sem tik pred menjavo. Zaradi start-stop sistema mora biti AGM tip akumulatorja, ki prenese več ciklov polnjenja in praznjenja - tak pa je kar konkretno dražji od navadnega. Se pa dobi Varta AGM, cca 70 Ah, tudi za 130-150 EUR, malo pogooglaj. Sicer lahko daš navadnega (60-80 EUR), ampak ga bo prej pobralo.

D3m ::

Alfa Dog je izjavil:

Cena akumulatorja pa na žalost drži, tudi sam sem tik pred menjavo. Zaradi start-stop sistema mora biti AGM tip akumulatorja, ki prenese več ciklov polnjenja in praznjenja - tak pa je kar konkretno dražji od navadnega. Se pa dobi Varta AGM, cca 70 Ah, tudi za 130-150 EUR, malo pogooglaj. Sicer lahko daš navadnega (60-80 EUR), ampak ga bo prej pobralo.


Bistvo pri AGM je število vžigov ne cikel polnjenja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nsa_ag3nt ::

Start/stop sistema se ne da izklopiti ?

nokia6310 ::

Ja, mislil sem Porše Verovškova. Glede akumulatorja: Kako pa preko česa sploh lahko vneseš kodo? Kje maš na konzoli kakšno številčnico za vnos? Čemu je ta koda namenjena? Vaarnosti? Avtentičnosti? Prvič se srečujem s tem zato ne zamerit, če vprašam kakšno neumnost katera je za poznavalce samoumevna. Kolikor vem Passati rabijo 70 A. Tudi meni trenutno start stop sistem ne deluje. Če je avto res "dobre volje" včasih start stop sistem celo dela. Sploh ne vem od česa je to odvisno? Menda pa se ga da v meniju izklopit.

Matko ::

Start stop je odvisen tudi od stanja akumulatorja. Pri zanič akumulatorju se ne vklopi.

"koda" se vpiše v servisnem programu, v bistvu se samo spremeni serijska številka, da regulator ve, da je vgrajen nov akumulator.

maco-maco ::

Verovškova katastrofa. Redni servisi korekti, a dragi. Ko pa pride do uveljavljanja grancije pa katastrofa. Za kulanco pa niti slišat niso hoteli. Poleg tega kupce ocenjujejo po nekem čudnem načelu (mogoče obleke, stil,..)? Res pa, da niso edini. Iz enga salona nas niso niti obvestili, pa čeprav smo bili zmenjeni. V glavnem, ko je škripnila njihova zadeva smo šli drugam.
Kaj?

bambam20 ::

Da so težki pacienti.

Na njihovi FB strani imajo zapisanih ogromno negativnih kritik od strank.

Tilen je izjavil:

Same pozitivne izkušnje. Se zelo potrudijo za stranke. Porsche Maribor, recimo.



Porsche Slovenija na VErovškovi je obup. En kup kritik.

nokia6310 je izjavil:

Pozdralvjeni, sem dal pregledat avto pa so našli kar nekaj stvari katere bi bilo potrebno zamenjat. Zdaj pa me zanima so te stvari kot so npr turbina, akumulator, povratni ventil ipd res za zamenjat ali pa to napišejo samo zato ker mislijo da bodo na lahek način zaslužili? Če je turbina slaba se jo da tudi obnovit a ni tako? Ali se vam zdi da pri rabljenem avtu kateri se oglašuje kot brezhiben pozneje pa se ugotovi da je npr turbina na koncu lahko zahtevaš popravilo oz. zamenjavo ali pa je to potrošni material in je to riziko vsakega posameznika? Z drugimi besedami povedano: Ali mora turbina odpovedat da lahko uveljavljaš garancijo pri prodajalcu ali je zgolj to dovolj da se mu dokaže, da je iztrošena?


Pa dobro. Menda ne boš dal avto izven garancije popravljat na verovškovo? To te bodo opalili po denanrici, da te bo bolelo. Če je turbina fuč, potem ti vato sploh ne bi deloval .. Torej turbina še vedno deluje?

Drugače pa ja. Turbino se da v večini primerov obnovit za pol cene nove.

Na Verovsškovi še olja ne bi kupil od njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

nokia6310 ::

Za Porše Verovškova sem se odločil ker mi noben drug uraden servis ni prišel na misel pa tudi zato, ker so relativno blizu. Ok nekaj popravkov: Akumulator ni 200, ampak 130 eur kar se mi zdi normalno. Mi je pa en drug mehanik povedal da so te stvari priporočljive za zamenjat, niso pa nujne in da kar precej pretiravajo. Prav tako je z drugimi stvarmi katere so našteli v poročilu. Nekatere so bolj, druge manj obrabljene. Turbina pa še vedno deluje. V Lescah se ukvarjajo z obnovo kolikor mi je znano. Kaj pa je kulanca?

Tilen ::

Kulanca pomeni podaljšano garancijo do pet let za posamezne sklope vozila, s tem, da je razmerje stroškov tovarne in stranke odvisno od starosti vozila in prevoženih km.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Heavy ::

nokia6310 je izjavil:

Akumulator ni 200, ampak 130 eur kar se mi zdi normalno.


Mogoče še okoli preveri, Topla akumulatorje dobiš za okoli 100 eur oz. manj (v svojem imam 5 let staro Toplo, avto ni garažiran, pa je tudi v tej zimi pri -15°C vžigal brez problema, pa je dizel, kateri za vžgati rabi malo več toka kot bencinar).
#TeamFelix

Invictus ::

Akumulator pa res ni problematičen. Zato ni treba hodit na servis.

Greš do prve prodajalne akumulatorjev, kupiš akumulator z največjo kapaciteto, ki ti gre noter, pa ti ga prodajalec zamenja zastonj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tilen ::

Problem je, ker takšni tip prodajalca tega najverjetneje ne zna narediti brez izgube napetosti med menjavo.

https://repairpal.com/blog/help-problem...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

shadeX ::

A zdej pri novejših avtih je pol že treba gledat, da ne zgubiš napetosti, da ne pride do kakih "frk"?

Tilen ::

Tako je.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

bambam20 ::

nokia6310 je izjavil:

Za Porše Verovškova sem se odločil ker mi noben drug uraden servis ni prišel na misel pa tudi zato, ker so relativno blizu.


Res. Ker nimaš v ljubljani en kup pooblaščenih VW serviserjev.


Avtocenter Špan (Tržaška 547, Ljubljana )

Autodelta , Ljubljana

AC Kondor,Letališka 9a, ljubljana,

Avto Lovše Jarška cesta 11,Domžale


To so pooblaščeni.. Potem imaš pa še splošne avto serviserje, ki nimajo licence za VW pa znajo VW-je popravljat.

krucymucy ::

Start/Stop ima samo eno prednost.
Akumulator in starter sta zaradi tega boljsa in dlje zdrzita, ce se navadis izklopiti takoj ko prizges motor.
Sicer je pa to najvecja neumnost. Motor v prostem teku porabi 0,5 l/h.

IL_DIAVOLO ::

Invictus je izjavil:

Akumulator pa res ni problematičen. Zato ni treba hodit na servis.

Greš do prve prodajalne akumulatorjev, kupiš akumulator z največjo kapaciteto, ki ti gre noter, pa ti ga prodajalec zamenja zastonj.


Neumnost. Vzameš minimalno kapaciteto, ki jo rabiš. Tudi zagonski tok je pomemben.

Akumulator pa si zamenjaš sam, samo pazit moraš, da najprej priklopiš plus, pri odklapljanju pa minus.

knesz ::

krucymucy je izjavil:

Start/Stop ima samo eno prednost.
Akumulator in starter sta zaradi tega boljsa in dlje zdrzita, ce se navadis izklopiti takoj ko prizges motor.
Sicer je pa to najvecja neumnost. Motor v prostem teku porabi 0,5 l/h.

Še bolje je stalno izklopit. Jaz sem si nabavil OBDeleven in zadevo trajno izklopil, pa še par funkcij vklopil. Pri DSG-ju je start/stop še večja jeba kot pri ročnem menjalniku.

krucymucy ::

Ne smem sarit po avtu. Star je dobro leto in se v garanciji.

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Akumulator pa si zamenjaš sam, samo pazit moraš, da najprej priklopiš plus, pri odklapljanju pa minus.

Neumnost.

Prodajalec ti zastonj zamenja akumulator, pa še starega odnese. Zakaj bi se sam matral? Saj naredi zastonj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krucymucy ::

Meni je ze na enostaven servis, recimo menjavo olja, nerodno avto peljat k pooblascenemu.
Ampak pac garancija.

Tilen ::

Za ohranjanje garancije avtomobila ne rabiš voziti k pooblaščenemu serviserju tvojega vozila.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jero_no1 ::

knesz je izjavil:

Pri DSG-ju je start/stop še večja jeba kot pri ročnem menjalniku.


Pa sm mislu, da jz čudno vozim, ker se mi je dogajalo, da se je avto ugasnu že pol metra preden se je dejansko ustavu. :)
Tako da zdaj je vedno prva zadeva po startu motorja izklop S/S sistema...

Invictus ::

Tilen je izjavil:

Za ohranjanje garancije avtomobila ne rabiš voziti k pooblaščenemu serviserju tvojega vozila.

V bistvu ga moraš. ne more ti lokalen fušar v garancijskem roku popravljati avto.

Ni pa nujno, da ga voziš na servis prodajalca. Ampak greš lahko na katerikoli pooblaščen servis.

Potem imaš pa folk, ki se pelje 100km na drug servis, da prihrani 10 EUR ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tilen ::

Ne rabiš ga peljati na pooblaščen servis. Samo servis moraš opraviti, kot je treba in prejeti pravilno razčlenjen račun.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

krucymucy ::

Tilen je izjavil:

Za ohranjanje garancije avtomobila ne rabiš voziti k pooblaščenemu serviserju tvojega vozila.

Moras. Celo servisni interval je krajsi v primeru podaljsane garancije.

Kot je ze napisal invictus, lahko grem h kateremkoli pooblascenem serviserju. Tudi v tujini.
Vsakic tudi dobim potrdilo o podaljsanju podaljsane garancije.

Tilen ::

Ne rabiš. Pri nas je vsaj 5 let že tako, da ne rabiš.

Rednih oziroma intervalnih servisov v času trajanja garancije pa vam ni treba opravljati le pri pooblaščenih, uradnih serviserjih, ampak jih lahko opravite tudi pri ustrezno usposobljenih nepooblaščenih avtomehanikih. V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti račun, na katerem jasno piše, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.


https://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

krucymucy ::

Ok jaz ga moram. Ker hocem imeti podaljsano garancijo in ne samo dve leti.

celo pise na linku ki si ga dal ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Tilen ::

Bog ne daj, da bi priznal svojo zmoto. Jaz bi sedaj lahko rekel, da seveda nisi omenil podaljšane garancije, ampak navadno, zato sem ti tudi dal ta link.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Invictus ::

Tilen je izjavil:

pri ustrezno usposobljenih nepooblaščenih avtomehanikih.

Kako je lahko nekdo ustrezno usposobljen in nepooblaščen za določen tip vozila?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917694 (14484) Klemzz
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359477 (32042) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28440032 (29471) Sparkxl
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187547 (152560) Spajky
»

VW passat karavan ali Peugeot 508SW (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120746 (18553) čuhalev

Več podobnih tem