» »

Kolesar, voznik, kolizija

Kolesar, voznik, kolizija

««
6 / 6
»
»»

Heavy ::

kotanyi je izjavil:

 1

1



Vsekakor krivi vozniki, ker niso predvideli kaj se bo zgodilo. Kot v temu primeru:

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
#TeamFelix

Invictus ::

kotanyi je izjavil:


BTW, "odgovornost":

 1

1



Ni kej, na vašo žalost vaše blodnje o tem, kako so pešci pa kolesarji lahko brezobzirni idioti, ne držijo. Kdo bi si mislil?

Jurček bo pač pazil nase, upošteval predpise ne glede na to, kako butasti se mu zde, ali pa bo dobil kazen oziroma bo mrtev obležal. Be safe.

Ne spremljaš teme.

Mi govorimo o povoženih pešcih na prehodih za pešce in kolesarjev na kolesarskih poteh...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kotanyi ::

Heavy je izjavil:

Vsekakor krivi vozniki, ker niso predvideli kaj se bo zgodilo. Kot v temu primeru:

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...


Tako, ravnati bi morali z !!!N.A.J.V.E.Č.J.O.!!! skrbnostjo in avto odpeljati v stiskalnico še preden so se vanj usedli. Samo kaj ko so prekleti škici zabiti pa potem pišejo kazni napačnim. Doh!

Invictus je izjavil:

Ne spremljaš teme.

Mi govorimo o povoženih pešcih na prehodih za pešce in kolesarjev na kolesarskih poteh...


Ne spremljaš teme. Že zadnje dve strani se pogovarjamo o odgovornosti in največji skrbnosti. Ki ni točno to, kar nam Yipe, Lakotnik pa ostala falanga prodajajo kot sveto. Skratka, nič novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

St235 ::

kotanyi je izjavil:



BTW, "odgovornost":

 1

1



Ni kej, na vašo žalost vaše blodnje o tem, kako so pešci pa kolesarji lahko brezobzirni idioti, ne držijo. Kdo bi si mislil?

Jurček bo pač pazil nase, upošteval predpise ne glede na to, kako butasti se mu zde, ali pa bo dobil kazen oziroma bo mrtev obležal. Be safe.


A lahko prosim nehaš dokazovat da si popolnoma funkcionalno nepismen? A je kje kdo govoril, da kolesarji in pešci ne smejo kazensko odgovarjat za prometne prekrške? Govorimo o temu, da zgolj spoštovanje CPP uporabnika nevarnega predmeta (motorno vozilo) NE razreši odgovornosti za povzročeno škodo, NE GLEDE na to ali pešec/kolesar kršita prometne predpise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

K0l1br1 ::

Dokler ne ločijo med škodo in prekrškom, je zastonj govorit.

St235 ::

kotanyi je izjavil:



Ne spremljaš teme. Že zadnje dve strani se pogovarjamo o odgovornosti in največji skrbnosti. Ki ni točno to, kar nam Yipe, Lakotnik pa ostala falanga prodajajo kot sveto. Skratka, nič novega.


Hočeš reč, da sploh ne razumeš teme, ker že dve strani nisi sposoben razumet, da odgovornost za škodo in odgovornost za prekršek ni eno in isto, ter da je lahko nekdo odgovoren za škodo četudi ni storil prekrška.

kotanyi ::

St235 je izjavil:

A lahko prosim nehaš dokazovat da si popolnoma funkcionalno nepismen?


Bom, ko bote ti pa tebi podobni nehali prodajat bureke.

jype je izjavil:

MasterTade je izjavil:

Jah jype res kakšna škoda da morajo kolesarji tudi pazit in upoštevat prometna pravila kajne?
Saj jim ni treba, kaj pa nakladaš?


St235 je izjavil:

Hočeš reč, da sploh ne razumeš teme, ker že dve strani nisi sposoben razumet, da odgovornost za škodo in odgovornost za prekršek ni eno in isto, ter da je lahko nekdo odgovoren za škodo četudi ni storil prekrška.


Pejva se šeenkrat.

Who cares? :D

Zaradi mene če sem po tvoje odgovoren za global warming, breje psice pa strmoglavljene avione. Plačal bom natanko enako točno 0, nada, zero. Ti kot pešec/kolesar boš plačal z življenjem.

Lahko ti pa zaradi mene na nagrobnik vgravirajo: "Ni bil odgovoren za crash!!111"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

St235 ::

Ti kot pešec/kolesar boš plačal z življenjem.

ali pa z zlomljenimi kostmi, invalidnostjo in še čem tretjim.


Plačal bom natanko enako točno 0, nada, zero.

Tukaj se pač motiš in si preneumen, da bi si na to temo kaj prebral, pa je bilo že kar nekaj linkov. Plačal boš in to v EUR. Koliko pa bo glede na konkretne okoliščine določil sodnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kotanyi ::

St235 je izjavil:

Tukaj se pač motiš in si preneumen, da bi si na to temo kaj prebral, pa je bilo že kar nekaj linkov. Plačal boš in to v EUR. Koliko pa bo glede na konkretne okoliščine določil sodnik.


Ne, ne bom. Ne bom te žalil nazaj in ti rekel da si preneumen da bi vedel da je to realnost.

Ampak ja, to je realnost. Plačala bo zavarovalnica. Jaz, v večini primerov, nič. Še v primeru, ko bom dobil morebitno kazen, je velika verjetnost da bo to vse kar bom plačal. Kolesar in pešec bosta plačala precej več.

Se mi pa zdi, da ti pa tvoja falanga z Juretom na čelu ne razumete, da jaz nisem vaš sovražnik. Ravno nasprotno - jaz sem največji prijatelj kolesarjev in pešcev. Zato želim, da bi vsi ravnali maksimalno varno v prometu. Vaša propaganda o tem, kako je voznik by default odgovoren za vse in natolcevanja, kako je lahko kolesar brezglava kura, temu direktno škodijo.

Nekaj, kar tisti z malce bolj omejenim intelektom in malce hujšim sindromom prepotentnsoti seveda ne dojamejo.

St235 ::

Lahko se sprenevedaš do nezavesti ampak odgovornosti se kot uporabnik nevarnega predmeta ne boš znebil.

kotanyi ::

St235 je izjavil:

Lahko se sprenevedaš do nezavesti ampak odgovornosti se kot uporabnik nevarnega predmeta ne boš znebil.


Še enkrat.

Pazite drug na drugega. Pa nase!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

thramos ::

kotanyi je izjavil:

Zato želim, da bi vsi ravnali maksimalno varno v prometu.


Vožnja z avtomobilom je (predvsem za ustale udeležence) veliko manj varna.

Tako, da ti definitivno ne ravnaš maksimalno varno, čeprav si tega baje želiš.

St235 ::

kotanyi je izjavil:

St235 je izjavil:

Lahko se sprenevedaš do nezavesti ampak odgovornosti se kot uporabnik nevarnega predmeta ne boš znebil.


Še enkrat.



In točno zato si nevaren drugim v prometu, pa če si hočeš to priznat ali ne.

Mare2 ::

St235 je izjavil:


Tukaj se pač motiš in si preneumen


Moja soseda ima psa. Še PES je bolje vzgojen kot ti.
Mi ni več "apetitlih" brati tvojih žalitev po slo-tech-u.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

kotanyi ::

Ojjej, sta thramos pa lakotnik butthurt. Cry me a river.

Žal se bosta kljub moji morebitni odgovornosti pa domnevni nevarnosti morala držati predpisov. Jeba, a?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

Mare2 ::

kotanyi je izjavil:


Žal se bosta kljub moji morebitni odgovornosti pa domnevni nevarnosti morala držati predpisov. Jeba, a?


Se strinjam. Najprej je treba upoštevati vse predpise. Seveda pa se kljub temu lahko zgodi kakšna nesreča.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

thramos ::

kotanyi je izjavil:

Ojjej, sta thramos pa lakotnik butthurt. Cry me a river.

Žal se bosta kljub moji morebitni odgovornosti pa domnevni nevarnosti morala držati predpisov. Jeba, a?


A ko pokažem, da govoriš nasprotujoče si nesmisle, sem butthurt? :))

St235 ::

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:


Tukaj se pač motiš in si preneumen


Moja soseda ima psa. Še PES je bolje vzgojen kot ti.
Mi ni več "apetitlih" brati tvojih žalitev po slo-tech-u.


Še en dan na kruhu in vodi, ker nisi nič prodal? A v to temo si prišel kokodakat, v temi Kakšne so moje pravice pri popravilu, si pa raje tiho, ker si spet neumnost bleknil?

kotanyi je izjavil:

Ojjej, sta thramos pa lakotnik butthurt. Cry me a river.

Žal se bosta kljub moji morebitni odgovornosti pa domnevni nevarnosti morala držati predpisov. Jeba, a?


Nikakršna. Ko najdeš en post, kjer imam težave s tem, da spoštujem prometne predpise se kar oglasi. Jaz s tem nimam težav, pa tudi s tem ne, ko kolesarji ali pešci okrog mene ne spoštujejo le teh. Nimam zaradi tega, za razliko od tebe, nikakršnih traum. Se pa vsakič, ko vozim avto zavedam, da uporabljam prevozno sredstvo, ki ga zaradi povsem fizikalnih razlogov ni mogoče 100% obvladati in predstavlja zaradi svoje zgradbe, mase in hitrosti povečano nevarnost za ostale udeležence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Grey ::

St235 je izjavil:

Nikakršna. Ko najdeš en post, kjer imam težave s tem, da spoštujem prometne predpise se kar oglasi. Jaz s tem nimam težav, pa tudi s tem ne, ko kolesarji ali pešci okrog mene ne spoštujejo le teh. Nimam zaradi tega, za razliko od tebe, nikakršnih traum. Se pa vsakič, ko vozim avto zavedam, da uporabljam prevozno sredstvo, ki ga zaradi povsem fizikalnih razlogov ni mogoče 100% obvladati in predstavlja zaradi svoje zgradbe, mase in hitrosti povečano nevarnost za ostale udeležence.

Kristusove gate, takoj prodaj avto!

Vsak tehnično izpraven avto se znotraj omejitev obvlada 100%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

St235 ::

samo v mokrih sanjah. Že samo dejstvo, da avto pri 50 km/h potrebuje dobrih 10m do popolne ustavitve ti pove kakšno neumnost si pravkar bleknil.

jype ::

Super je, da se ljudje nalašč in pogosto mečejo pred avtomobile, ker to pomeni, da je za voznike avtomobilov to po novem pojav, ki ga morajo ves čas pričakovati in zato niso prosti odgovornosti, če se zgodi njim, oni pa ob tem ne poskrbijo za preprečitev škode.

Žal boste morali na zunanjo stran vaših vozil po novem montirati vodne postelje, ali pa boste plačevali rento.

Mare2 ::

St235 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:


Tukaj se pač motiš in si preneumen


Moja soseda ima psa. Še PES je bolje vzgojen kot ti.
Mi ni več "apetitlih" brati tvojih žalitev po slo-tech-u.


Še en dan na kruhu in vodi, ker nisi nič prodal? A v to temo si prišel kokodakat, v temi Kakšne so moje pravice pri popravilu, si pa raje tiho, ker si spet neumnost bleknil?



Lakotnik, omenil sem problem tvoje vzgoje. Kdo te je vzgajal? To, da žališ vse slo-tech člane se mi zdi skrajno neolikano. Psa se da prevzgojit, tebe ne. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

Mare2 je izjavil:

To, da žališ vse slo-tech člane se mi zdi skrajno neolikano.
Saj mene ne žali.

sesobebo ::

kotanyi je izjavil:

Plačala bo zavarovalnica. Jaz, v večini primerov, nič.


aja, to sta tko kolega, al kako?

St235 ::

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:


Tukaj se pač motiš in si preneumen


Moja soseda ima psa. Še PES je bolje vzgojen kot ti.
Mi ni več "apetitlih" brati tvojih žalitev po slo-tech-u.


Še en dan na kruhu in vodi, ker nisi nič prodal? A v to temo si prišel kokodakat, v temi Kakšne so moje pravice pri popravilu, si pa raje tiho, ker si spet neumnost bleknil?



Lakotnik, omenil sem problem tvoje vzgoje. Kdo te je vzgajal? To, da žališ vse slo-tech člane se mi zdi skrajno neolikano. Psa se da prevzgojit, tebe ne. :)


Predlagam da odpres namensko temo in nehas smetit po celem forumu s svojimi slaboumni izpadi. Nisem jaz kriv, da nic ne prodas.

Grey ::

St235 je izjavil:

Se pa vsakič, ko vozim avto zavedam, da uporabljam prevozno sredstvo, ki ga zaradi povsem fizikalnih razlogov ni mogoče 100% obvladati...


Grey je izjavil:

Vsak tehnično izpraven avto se znotraj omejitev obvlada 100%.


St235 je izjavil:

samo v mokrih sanjah. Že samo dejstvo, da avto pri 50 km/h potrebuje dobrih 10m do popolne ustavitve ti pove kakšno neumnost si pravkar bleknil.

:))

Oooo Lakotnik, za tole boš pa sedaj napisal kar konkreten in utemeljen odgovor. Tvoja standardna enovrstičnica tu ne šteje. Da te vidim. Hitro tipkovnico pod prste pa gasa.

Namreč, ni nobene logike v tvojem odgovoru.

St235 ::

Zakaj sem zdaj jaz kriv, da tebi logicno sklepanje ne deluje?

Fizikalno dejstvo je da avto potrebuje pri 50 km/h dobrih 10m da ustavi. Voznik ne more naredit popolnoma nicesar da bi to pot skrajsal, ergo nima 100% kontrole nad vozilom. Glede na hitrosti se razdalje v katerih ima voznik omejeno moznost vplivanja na vozilo samo povecujejo. In motorno vozilo je tam izjemno nevarno vsakomur, ki se mu znajde na poti ne glede na krivdo. Posledicno sta to dejstvo pripoznala tako sodna praksa kot zakonodajalec in avto opredelila ko nevarno stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

St235 je izjavil:


Fizikalno dejstvo je da avto potrebuje pri 50 km/h dobrih 10m da ustavi.


Fizikalno dejstvo je da dober voznik pri 50km/h naredi še 21m v reakcijskem času in potem rabi 14m da se ustavi, torej skupaj 35m na suhi cesti.
Na mokri cesti pa ravno tako prepotuje 21m v reakcijskem času in potem še 20m da se ustavi, skupaj 41m.

Sam avto se ne bo ustavil, dokler ne bo voznik začel pritiskat na zavoro.

St235 ::

Pozabljaš, da Grey tako kot Solatko sodi v skupino superšoferjev, kjer se reakcijski čas meri v milisekundah. Posledično praktično v istem trenutku, ko se nevarnost pojavi že zavirajo. Ob upoštevanju še njihove polbožje sposobnosti predvidevanja lahko reakcijski čas praktično zanemarimo.

Ampak kljub temu jih zjebe fizika, ker avto še vedno rabi več kot 10m (lahko zdaj tri strani nabijamo ali je to 11, 12 ali 14m) da se ustavi. Ergo moja trditev, da 100% kontrole nad motornim vozilom, ki ima kinetično energijo s katero brez težav ubije pešca voznik niti približno nima. Posledično je tako v sodni praksi kot v zakonodaji sprejeto stališče, da motorno vozilo zato predstavlja tako povečano nevarnost, da voznik ne glede na krivdo, odgovarja za nastalo škodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Grey ::

St235 je izjavil:

Zakaj sem zdaj jaz kriv, da tebi logicno sklepanje ne deluje?

Fizikalno dejstvo je da avto potrebuje pri 50 km/h dobrih 10m da ustavi. Voznik ne more naredit popolnoma nicesar da bi to pot skrajsal, ergo nima 100% kontrole nad vozilom. Glede na hitrosti se razdalje v katerih ima voznik omejeno moznost vplivanja na vozilo samo povecujejo. In motorno vozilo je tam izjemno nevarno vsakomur, ki se mu znajde na poti ne glede na krivdo. Posledicno sta to dejstvo pripoznala tako sodna praksa kot zakonodajalec in avto opredelila ko nevarno stvar.


Fizikalno dejstvo je da avto potrebuje pri 50 km/h dobrih 10m da ustavi. Voznik ne more naredit popolnoma nicesar da bi to pot skrajsal, ergo nima 100% kontrole nad vozilom.

Jezus Kristus, kakšna neumnost je spet to?

Voznik ima nadzor nad vozilom, vedno. Drugače ne bi dobil vozniškega izpita na koncu tečaja.

Za voznikov nadzor nad vozilom se logično smatra:

- znati kontrolirano pospeševati vozilo
- znati kontrolirano zavirati vozilo
- znati kontrolirano zavijati
- znati kontrolirano prestavljati prestave
- znati kontrolirano uporabljati vse uporabniške sisteme med vožnjo (meglenke, luči, smernike, radio, ogrevanje,...)
- znati efektivno opazovati okolico
- znati se kontrolirano odzivati na okolico

in na koncu sinteza vsega

- znati efektivno upoštevati cestno prometne predpise

Te alineje definirajo pravi pomen imeti nadzor (oblast) nad vozilom.

Nima pa voznik nadzora nad fizikalnimi zakoni (o čemer ti govoriš), zato tudi ne more kar tako arbitrarno skrajšati zavorne razdalje, da malo podrgne po Aladinovi svetilki in si zaželi, da se ustavi v enem centimetru razdalje. Svet ne funkcionira tako.

Če so na podlagi takega razmišljanja, kakor si napisal, naredili sodno prakso, potem so vsi do zadnjega v tej branži za odpustit, ker ne razumejo logičnega sosledja (kavzalnosti), niti kako deluje narava.

Ni nevarno vozilo per se. Nevarno je lahko obnašanje udeleženca v prometu ne glede na modus premikanja skozenj. Vsi se morajo truditi, da ne povzročajo splošne nevarnosti v prometu.

Ti lahko napišeš in predpišeš ustrezno ravnanje udeležencev, ki se ga morajo striktno držati. Potem sistem laufa in nimaš nesreč. Takoj, ko se nekdo ne drži tega, lahko povzroči nesrečo.

Ti dam banalen primer: Neznani objekt (vstavi poljubno; kamen/odpadek z drugega nasproti vozečega/dron/človek/kolesar pade z mosta/žival/itd.) prileti na hitro cesto (70km/h+) in preseneti enega ali dva voznika. Ta dva poskušata odreagirati (z uspešnim izmikanjem ali brez) in posledično lahko nastane kar konkretna nesreča z veliko gmotno škodo ter izgubljenimi življenji. Kdo je kriv? Tisti, ki je odvrgel stvar/priletel na cestišče. Ne glede na modus premikanja ali če je oblečen v pajkice in havajsko srajco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

jype ::

Grey je izjavil:

Kdo je kriv?
Nimam tablce, jebe se mi za voznike in njihove krvaveče družine, spizdim kot se za asshole biciklista spodobi - in sem še vedno manjša zloba kot vsak voznik motornega vozila posebej, odgovoren za manj smrti in telesnih poškodb in imam tudi manjši ogljični odtis.

Tralala.

Grey ::

jype je izjavil:

Grey je izjavil:

Kdo je kriv?
Nimam tablce, jebe se mi za voznike in njihove krvaveče družine, spizdim kot se za asshole biciklista spodobi - in sem še vedno manjša zloba kot vsak voznik motornega vozila posebej, odgovoren za manj smrti in telesnih poškodb in imam tudi manjši ogljični odtis.

Tralala.

Lepo, da si končno priznal. Glede na ta odziv je vsako tvoje nadaljno mnenje glede teh zadev brezpredmetno.

St235 ::

Ni nevarno vozilo per se.

Tukaj se pač motiš (in za to zablodo nisi sposoben razen brezveznega ranta predložit nobenega dokaza). Več kot tono težak kos pleha in plastike ki se giblje 50km/h in več je nevaren sam po sebi. Zato je tudi tako definiran v zakonu in sodni praksi. Če ti to ni všeč, to ne spremeni dejnskega stanja.

Nima pa voznik nadzora nad fizikalnimi zakoni (o čemer ti govoriš), zato tudi ne more kar tako arbitrarno skrajšati zavorne razdalje, da malo podrgne po Aladinovi svetilki in si zaželi, da se ustavi v enem centimetru razdalje.

Točno tako in zato je motorno vozilo nevarna stvar, ki je voznik ne more v celoti nadzirati in je posledično odgovoren za škodo, ki jo povzroči, četudi ne krši CPP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

SimplyMiha ::

jype je izjavil:

Grey je izjavil:

Kdo je kriv?
Nimam tablce, jebe se mi za voznike in njihove krvaveče družine, spizdim kot se za asshole biciklista spodobi - in sem še vedno manjša zloba kot vsak voznik motornega vozila posebej, odgovoren za manj smrti in telesnih poškodb in imam tudi manjši ogljični odtis.

Tralala.

Pa vendar voziš motorno vozilo.

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

Pa vendar voziš motorno vozilo.
Sem poskusil pomorit vse voznike motornih vozil z biciklom, pa je šlo prepočasi, zato sem se moral modernizirat - ampak samo dokler naloga ni opravljena, potem bom spet izključno na biciklu (in v letalih).

St235 ::

Ti dam banalen primer: Neznani objekt (vstavi poljubno; kamen/odpadek z drugega nasproti vozečega/dron/človek/kolesar pade z mosta/žival/itd.) prileti na hitro cesto (70km/h+) in preseneti enega ali dva voznika. Ta dva poskušata odreagirati (z uspešnim izmikanjem ali brez) in posledično lahko nastane kar konkretna nesreča z veliko gmotno škodo ter izgubljenimi življenji. Kdo je kriv? Tisti, ki je odvrgel stvar/priletel na cestišče.

Prosim nehaj dokazovat svojo funkcionalno nepismenost, ker smo že 10x napisali, da je treba ločit med krivdo (kot jo razume zakon o prekrških) in odgovornostjo za škodo.

solatko ::

Lakotnik29 - Če me že omenjaš v svojih postih, ja odgovornost je na vozniku in, če se tega zaveda, je skoncentriran tudi na morebitne skakalce pod kolesa, na mestih, kjer se to lahko pričakuje.
Vsi tisti, ki med vožnjo počnete vse drugo, samo prometa ne opazujete, niste skoncentrirani na posel, ki ga trenutno opravljate, zato je prav, da nosite posledice vaših dejanj, saj z nevarno stvarjo, ne znate upravljat z največjo skrbnostjo.
In ni pomemben čas reakcije, niti zavorna pot, temveč obvladanje nevarne stvari v teh situacijah, to pa je tista razlika, ki loči povprečneže, od dobrih voznikov.

Bistvo je, če ne moreš bit v času vožnje 100%-no skoncentriran na vožnjo, se ne vsedaj za volan. Lahko tudi kršiš predpise po dolgem in počez, če s tem ne oviraš in ne ogrožaš drugih udeležencev v prometu.

Te stvari tebi niso jasne, saj moraš med vožnjo razmišljat, kako boš v naslednjem postu žalil solatkota, kateri ti pravzaprev nič noče, tako kot noče nič hudega vsem prebivalcem sveta. Do danes sem z vsako nevarno rečjo, upravljal skrbno in s polno odgovornostjo, ko tega ne bom več sposoben, bom take, nevarne stvari, nehal uporabljat.
Delo krepa človeka

solatko ::

Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:


Te stvari tebi niso jasne, saj moraš med vožnjo razmišljat, kako boš v naslednjem postu žalil solatkota, kateri ti pravzaprev nič noče, tako kot noče nič hudega vsem prebivalcem sveta. Do danes sem z vsako nevarno rečjo, upravljal skrbno in s polno odgovornostjo, ko tega ne bom več sposoben, bom take, nevarne stvari, nehal uporabljat.


Dotični je pogooglal in v enem izmed judikatov slučajno prebral, da je avto nevarna stvar. To je sicer res, vendar nevrotični človek ne ve, da nekateri vozniki avtomobil uporabljajo "s posebno skrbnostjo" in da se glede odgovornosti za škodo upošteva tudi to dejstvo.

Glede žaljenja tebe in drugih udeležencev pa morda tu ne gre za namerno dejanje, ker izvira iz bolezenskega stanja nevroze. Zaradi dolgega trajanja je tudi uspešno zdravljenje pod vprašajem. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Agentek, še dobro, da ne bereš mojih postov.

Kaj je po tvoje posebna skrbnost? Ker sodišča govorijo o merilu skrajne skrbnosti. Tako, da si to posebno skrbnost naravnost iz riti potegnil.

Tako, da drži se trženja N26, pametovanje ti pač ne gre od rok.

jype ::

Grey je izjavil:

Lepo, da si končno priznal. Glede na ta odziv je vsako tvoje nadaljno mnenje glede teh zadev brezpredmetno.
Vidim, da ti je uspelo: http://www.bbc.com/news/world-us-canada...
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819602 (7898) Invictus
»

Na kolesu me je zbil avto (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19143032 (38312) jype

Več podobnih tem