Forum » Šport » Semafor velja tudi za kolesarje
Semafor velja tudi za kolesarje
UganiKdo ::
kolo rabi veliko manj časa da prevozi križišče, kot pešec in je tistih nekaj sekund zelene za pešce, absolutno premalo za kolesarje.
če kolo rabi precej manj časa da prevozi kržišče kot pešec, potem ima več časa od pešca. V čem torej vidiš problem?
Je sicer v zakonu dovoljeno tudi tako, vendar je bedasto, da morajo kolesarji čakati skoraj tri četrt intervala, da gredo lahko skozi križišče.
Odvisno od namena križišča. To je ureditev, ki izrazito favorizira uporabnike motornih vozil. Pri tem ni nič bedastega (razen tvojih prispevkov), če je bil to cilj tistega, ki je semafor postavil. Če bi želeli dat poudarek kolesarjem in pešcem bi se lahko zgledovali po ureditvi novega križišča pri UKC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
solatko ::
UganiKdo - Ljubljanski semaforji - najprej ugasne pešcem, potem, veliko pozneje kolesarjem, nato zapre za avtomobile.
V MB, če ne pritisneš tipke za pešce, se na večini križišč ne zgodi nič, ko pritisneš tipko, utripa lučka in piše počakaj, potem prižge zeleno za pešce, ki velja tudi za kolesarje. Ko naredi pešec nekaj korakov, zelena ugasne in to velja tudi za kolesarje, če prav je za avtomobile, zelena še več kot pol minute, moraš s kolesom stat in čakat na nov interval za pešce - kretenizem, ki se ga lahko spomnijo samo popolni prometni analfabeti.
Te semaforji so Kangler - Šešok kombinacija, da je prišparal semafor s tremi lučkami na vsaki kolesarski stezi.
Seveda se kolesarji, kolesa s pomožnim motorjem,.... veselo vozijo v rdečo in enostavno upoštevajo semafor za vozila.
Nobenega problema ni, če ravno čakaš na semaforju, če pa se do križišča pripelješ malo pozneje (za avtomobile še dolgo zelena), moraš ustavit, pritisnt tipko in čakat, da se odpre za pešce, torej do novega intervala.
Če se ti to zgodi na vsakem semaforju, je to od qulandije do Mercator centra, dodatnih 5 minut.
V MB, če ne pritisneš tipke za pešce, se na večini križišč ne zgodi nič, ko pritisneš tipko, utripa lučka in piše počakaj, potem prižge zeleno za pešce, ki velja tudi za kolesarje. Ko naredi pešec nekaj korakov, zelena ugasne in to velja tudi za kolesarje, če prav je za avtomobile, zelena še več kot pol minute, moraš s kolesom stat in čakat na nov interval za pešce - kretenizem, ki se ga lahko spomnijo samo popolni prometni analfabeti.
Te semaforji so Kangler - Šešok kombinacija, da je prišparal semafor s tremi lučkami na vsaki kolesarski stezi.
Seveda se kolesarji, kolesa s pomožnim motorjem,.... veselo vozijo v rdečo in enostavno upoštevajo semafor za vozila.
Nobenega problema ni, če ravno čakaš na semaforju, če pa se do križišča pripelješ malo pozneje (za avtomobile še dolgo zelena), moraš ustavit, pritisnt tipko in čakat, da se odpre za pešce, torej do novega intervala.
Če se ti to zgodi na vsakem semaforju, je to od qulandije do Mercator centra, dodatnih 5 minut.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
UganiKdo ::
UganiKdo - Ljubljanski semaforji - najprej ugasne pešcem, potem, veliko pozneje kolesarjem, nato zapre za avtomobile.
Še enkrat: Ne vsi, se strinjam pa da večina. Ampak kaj ima to veze s tem, da si trdil, da semafor za pešce velja za kolesarja?
Oziroma, kaj ima ima vse to nakladanje z konkretnim vprašanjem, ki je bilo postavljeno?
Razumemo, si pač brcnil v temo. Vsi vemo, da ni prvič, tako da gremo dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
solatko ::
UganiKdo - Od semaforja do križišča je kar nekaj metrov (cela obvoznica, ki poteka spodaj) in zna odpreti semafor iz desne. A boš kar med vozila zapeljal?
Če si dovolj hiter pač pelješ normalno. Lahko pa opazuješ promet na obvoznici za semaforjem, tako, da štartaš in ne vidiš katera luč ti sveti, tistim nasproti pa zapre, zaradi zavijanja v levo, kaj boš pa potem upošteval?
Če si dovolj hiter pač pelješ normalno. Lahko pa opazuješ promet na obvoznici za semaforjem, tako, da štartaš in ne vidiš katera luč ti sveti, tistim nasproti pa zapre, zaradi zavijanja v levo, kaj boš pa potem upošteval?
Delo krepa človeka
UganiKdo ::
Spet, kaj nakladas? Nic od tega nima popolnoma nicesar s tem, da si pac brcnil v meglo. To da ke eno krizosce narobe/nerodno postavljeno, ne spremeni tega dejsta.
Kolesarju nihce ne brani cakat semaforja za pesce, sam to ne spremeni dejstva da je kolo vozilo in da za kolo primarno veljajo pravila za vozila.
Kolesarju nihce ne brani cakat semaforja za pesce, sam to ne spremeni dejstva da je kolo vozilo in da za kolo primarno veljajo pravila za vozila.
solatko ::
UganiKdo - Zakon pravi tako - če poteka kolesarska steza ob prehodu za pešce, se lahko uporablja semafor za pešce in, če ni semaforja za kolesarje, je veljaven za pešce in ne za avtomobile. Ti svetujem, da prebereš zakon.
https://ibikemaribor.com/kdaj-bodo-stik...
(5) Vozniki koles morajo upoštevati svetlobne znake za pešce, če potekata pešpot in kolesarska pot ena ob drugi in ni posebnih svetlobnih znakov za kolesarje
https://ibikemaribor.com/kdaj-bodo-stik...
(5) Vozniki koles morajo upoštevati svetlobne znake za pešce, če potekata pešpot in kolesarska pot ena ob drugi in ni posebnih svetlobnih znakov za kolesarje
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Kosek1 ::
V Ljubljani je precej kolesarskih stez, ki se kar naenkrat nekje končajo. Brez oznak. Seveda to ne pomeni, da lahko kar "brezglavo dirjaš" naprej.
Invictus ::
V Ljubljani je precej kolesarskih stez, ki se kar naenkrat nekje končajo. Brez oznak. Seveda to ne pomeni, da lahko kar "brezglavo dirjaš" naprej.
Tam se teleportiraš na najbližjo kolesarsko...
Ne bluzi, zapelješ na cesto in greš dalje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40379 (35250) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 39685 (35744) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 60872 (54062) | jype |