Forum » Šport » Semafor velja tudi za kolesarje
Semafor velja tudi za kolesarje
MadMicka ::
Mislm, tole, češ, bom vzel boljšega odvetnika kot nasprotnik pa bom zmagal, je v osnovi ena navadna oslarija. A sodniki majo pa nedokončano osnovno šolo in sam gledajo kater odvetnik pride skozi vrata se potem odločjo kako pa kaj?
Pri odvetnikih je tako kot pri obrtnikih. Stranka mora vzeti takega, ki se s področjem, kjer stranka potrebuje pomoč, redno ukvarja. Verjetno doma, če ti pušča voda, ne kličeš električarja (razen izejmoma :)) Pa za ceno je jasno potrebno vedeti vnaprej, koliko stane.
Pri odvetnikih je tako kot pri obrtnikih. Stranka mora vzeti takega, ki se s področjem, kjer stranka potrebuje pomoč, redno ukvarja. Verjetno doma, če ti pušča voda, ne kličeš električarja (razen izejmoma :)) Pa za ceno je jasno potrebno vedeti vnaprej, koliko stane.
St235 ::
Lakotnik29> Ker pazit na pešce v Jypetovem žargonu pač pomeni zapeljat nekam vmes in računat, da ne boš nikogar zadel.
Me veseli, da moraš tako obsceno lagati, da me lahko blatiš.
Vsak, ki je videl dva tvoja posnetka lahko potrdi moje mnenje, tako da je škoda bit zdaj užaljen. Kot si si postlal tako boš spal, ali kako že to gre.
Med pešce pa seveda lahko priletiš kakor ti paše ker (tvoja izjava): "pešci kolesarja ne morejo resno poškodovat"
LuiIII ::
Dokler sem še stanoval v Ljubljani, dobro da ne več, sem imel kot kolesar naslednje dogodivščine (štejejo samo kontakti s škodo):
- 2x izsiljen s strani avtomobila zavijajočega v desno (v prvem primeru je povzročitelj pobegnil); posledici sta bili sesuti kolesi
- 1x izsiljen s strani vzvratno vozeče voznice (parkirišče Tivoli); sesuto kolo in oteklo koleno; povzročitelica je imela sesut blatnik in vdrto streho
- 2x pešec iz avtobusa čež pločnik na kolesarsko stezo brez da bi se ozrl: razen politih jogurtov in razsutega olja ni bilo posledic
- 1x na rolerjih pa sem doživel avtobus, ki je šel že v rdečo (iz obvoznice čez Celovško). Na srečo me je s sprednjim delom zgrešil za ene 20cm, tako da sem s ščitniki na rokah samo podrajsal celo stran avtobusa.
Kaj sem se iz tega naučil? Da je bolje, če vozim po cesti (kjer je dovoljeno) in se držim pravil, ki veljajo za avtomobile in da je rolanje za nekam priti lahko kar stresna reč.
- 2x izsiljen s strani avtomobila zavijajočega v desno (v prvem primeru je povzročitelj pobegnil); posledici sta bili sesuti kolesi
- 1x izsiljen s strani vzvratno vozeče voznice (parkirišče Tivoli); sesuto kolo in oteklo koleno; povzročitelica je imela sesut blatnik in vdrto streho
- 2x pešec iz avtobusa čež pločnik na kolesarsko stezo brez da bi se ozrl: razen politih jogurtov in razsutega olja ni bilo posledic
- 1x na rolerjih pa sem doživel avtobus, ki je šel že v rdečo (iz obvoznice čez Celovško). Na srečo me je s sprednjim delom zgrešil za ene 20cm, tako da sem s ščitniki na rokah samo podrajsal celo stran avtobusa.
Kaj sem se iz tega naučil? Da je bolje, če vozim po cesti (kjer je dovoljeno) in se držim pravil, ki veljajo za avtomobile in da je rolanje za nekam priti lahko kar stresna reč.
solatko ::
MadMicka - Debata je bila na izjavo, da je imel kolesar slabega odvetnika, zadeva pa sploh ni bila sodno obravnavana, zato je debata o tem brezpredmetna. Bo potrebno bolj temeljito brat poste, ne pa se obešat na posamezne citate.
Drugače pa iz izkušenj, skoraj v vseh primerih dobi stranka, katere advokat ima bolj poglobljeno znanje in zna z določenim obnašanjem, vršiti neke oblike pritiska na sodnika. To ne moreš zanikati - je še vedno vse v skladu z veljavno zakonodajo. Tudi, ko te na sodišču temeljito nategnejo.
Vzemimo samo en primer - ogrizeni s strani Baričevičevih psov.
Drugače pa iz izkušenj, skoraj v vseh primerih dobi stranka, katere advokat ima bolj poglobljeno znanje in zna z določenim obnašanjem, vršiti neke oblike pritiska na sodnika. To ne moreš zanikati - je še vedno vse v skladu z veljavno zakonodajo. Tudi, ko te na sodišču temeljito nategnejo.
Vzemimo samo en primer - ogrizeni s strani Baričevičevih psov.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
jype ::
Lakotnik29> Vsak, ki je videl dva tvoja posnetka lahko potrdi moje mnenje, tako da je škoda bit zdaj užaljen. Kot si si postlal tako boš spal, ali kako že to gre.
Vsak, ki je videl moje posnetke lahko potrdi kvečjemu to, da sem do pešcev, kolesarjev in avtomobilistov nadvse obziren in da še nikomur nisem niti prekrižal poti, niti z njim trčil.
Seveda pa si lahko obscene laži izmišljuje vsak, ki zaripel v obraz visi na hupi, ker se "promet" ne premakne nikamor.
Vsak, ki je videl moje posnetke lahko potrdi kvečjemu to, da sem do pešcev, kolesarjev in avtomobilistov nadvse obziren in da še nikomur nisem niti prekrižal poti, niti z njim trčil.
Seveda pa si lahko obscene laži izmišljuje vsak, ki zaripel v obraz visi na hupi, ker se "promet" ne premakne nikamor.
Invictus ::
@OP
Ti se kar pelji čez rdečo. Upam da ne ko se jaz peljem mimo. Naravna selekcija rulez ...
Ti se kar pelji čez rdečo. Upam da ne ko se jaz peljem mimo. Naravna selekcija rulez ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Dr_M ::
Pri nas bi si kolesarji tole tolmacili po svoje in bi jih bila polna cesta. Za jypeta bi bil pa raj, ker bi se vozil skozi krizisce cez rdeco v vseh pogojih, obenem pa pizdil, da ga avtomobilisti hocejo povozit.
Sicer pa ja, naravna selekcija.
Sicer pa ja, naravna selekcija.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
LeQuack ::
Ne vem zakaj so avtomobili še vedno dovoljeni znotraj obvoznice. Treba vse prepovedat.
Quack !
noraguta ::
Ne vem zakaj so avtomobili še vedno dovoljeni znotraj obvoznice. Treba vse prepovedat.
Se strinjam.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
madog ::
Ne vem zakaj so avtomobili še vedno dovoljeni znotraj obvoznice. Treba vse prepovedat.
Se strinjam.
Se tudi jaz strinjam pod pogojem :
1. Pred obvoznico dovolj parkirišč za vse ki v Lj delajo ali stanujejo ( malo morgen ampak.. )
2. Cena parkiranja naj ne bi bila višja kot je recimo povprečna poraba avtomobila od začetka zapore do centra LJ ( par € )
3. Brezplačni ali pa enkratni znesek vozovnice za naslednjih recimo 12ur ( 1 - 2€ ( služba, nakupi, obiski,...)).
4. Vsak moj nakup ali pretovrjanje blaga brezplačno pripeljano do mojega avta.
V kolikor se temu da ugoditi potem sem 100% za to da se obroč zapre, v nasprotnem primeru pa ROFL in sem za to da je dostop urejen za avto.
V k
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC
noraguta ::
Ma tiste pad ustanov katere nucajo vsi državljani izven tik zraven obvoznice. Notr pa naj bo kolesarska steza pa je. Urgenca in bolnice bi itak ze zdavnaj morale bit blizu avtoceste. Ne pa da se rešilci prebijajo mim semaforjev.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Dr_M ::
Ne vem zakaj so avtomobili še vedno dovoljeni znotraj obvoznice. Treba vse prepovedat.
Potem je treba prepovedat vse, kar ima kolesa, samo cevlje, superge in natikace pustimo dovoljene.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Spajky ::
in še na te uvest par/nepar (parne dneve samo levi natikač, neparne samo desni!). Poleg tega pa še registracijo vsakega čevlja, podobno kot registracijo kanujev, surfov in kopalnih blazin ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Apple ::
Glede na obnašanje nekaterih kolesarjev sem dobil občutek, da so oni bog in batina.
In kot voznik avtomobila in kot pešec moram paziti na njih. Kolesarji ne pazijo na pešce, ampak samo zvonijo, in se jim moraš umikati (na pločniku se najdejo taki modeli).
Kaj bi bilo, če bi se jaz tako obnašal kot voznik avtomobila in bi vsakemu kolesarju potrobil, ko bi ga srečal na cestišču?
In kot voznik avtomobila in kot pešec moram paziti na njih. Kolesarji ne pazijo na pešce, ampak samo zvonijo, in se jim moraš umikati (na pločniku se najdejo taki modeli).
Kaj bi bilo, če bi se jaz tako obnašal kot voznik avtomobila in bi vsakemu kolesarju potrobil, ko bi ga srečal na cestišču?
LP, Apple
dj_uro ::
ta motosvetu je nekdo skopiral zakon; največ 2 vzporedno!!!! če je pa skupina, pa mora biti spremljevalno vozilo!!!
in še to, hitrost je na kolesarski omejena na 25km/h...
kdo se tega drži?
in še to, hitrost je na kolesarski omejena na 25km/h...
kdo se tega drži?
vw-klub.si
jusv ::
Če je pešec na kolesarski stezi se valda pozvoni, da se pešec umakne. Sicer pa se strinjam.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
Invictus ::
Zgleda bolj za okras, ker bi se mi v avto kmalu zaletela stara baba, ki je peljala po pločniku, ne po kolesarski, v napačno smer.
Pa te vožnje v napačno smer vidim kar dosti.
Pa te vožnje v napačno smer vidim kar dosti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PaX_MaN ::
Glede na obnašanje nekaterih kolesarjev sem dobil občutek, da so oni bog in batina.
Jz mislim da so avtomobilaši bog in batina. Na avtocestah ni nbenih kolesarskih cest, kajšele prehodov za pešče, medtem ko drugod kolesarske ceste in pločnike prečka hrpa cest, pa jim ti morajo dat prednost - ponavad se prižge rdeča luč, včas so pa tut tolk uvidevni do teh duševno bogih boščkov k ne morjo kontrolirat teh par ton težkih morilskih strojev da jim gredo čist spod koles, bodisi kr pod cesto, al nad cesto, še raj pa - da statistika ja ne bo pokvarjena! - kr tri kilometre naokol.
solatko ::
Praviloma se vozi v kontra smer puščice, je baje bolj varno!
PaX_MaN - Seveda kolesarske steze niso speljane pravilno, saj bi bilo veliko bolje, da bi bile za prehodom za pešce in ne pred. Vozniki praviloma pešce dobro vidijo, pogled na kolesarsko stezo pa jim praviloma pokriva semafor in hitrega kolesarja ne vidijo.
Predlagam kolesarjem, ki so v večini tudi vozniki, da sami preverijo povedano. Voznik vidi vse kolesarje, ki jih do križišča prehiti, če pa mora zaradi pešcev čakati na prosto pot, pa bo hitrega kolesarja, ki se je približal pozneje, težko opazil. Ko ga vidi, je po navadi že prepozno.
PaX_MaN - Seveda kolesarske steze niso speljane pravilno, saj bi bilo veliko bolje, da bi bile za prehodom za pešce in ne pred. Vozniki praviloma pešce dobro vidijo, pogled na kolesarsko stezo pa jim praviloma pokriva semafor in hitrega kolesarja ne vidijo.
Predlagam kolesarjem, ki so v večini tudi vozniki, da sami preverijo povedano. Voznik vidi vse kolesarje, ki jih do križišča prehiti, če pa mora zaradi pešcev čakati na prosto pot, pa bo hitrega kolesarja, ki se je približal pozneje, težko opazil. Ko ga vidi, je po navadi že prepozno.
Delo krepa človeka
St235 ::
So kolesarske steze v Ljubljani enosmerne, ali je tisto bolj za okras?
Jih ni malo, ki so zaradi tega dobili kazen.
Praviloma se vozi v kontra smer puščice, je baje bolj varno!
PaX_MaN - Seveda kolesarske steze niso speljane pravilno, saj bi bilo veliko bolje, da bi bile za prehodom za pešce in ne pred. Vozniki praviloma pešce dobro vidijo, pogled na kolesarsko stezo pa jim praviloma pokriva semafor in hitrega kolesarja ne vidijo.
Predlagam kolesarjem, ki so v večini tudi vozniki, da sami preverijo povedano. Voznik vidi vse kolesarje, ki jih do križišča prehiti, če pa mora zaradi pešcev čakati na prosto pot, pa bo hitrega kolesarja, ki se je približal pozneje, težko opazil. Ko ga vidi, je po navadi že prepozno.
Celoten koncept umikanja kolesarske steze, tik pred križiđčem, k prehodu za pešce, kot je praksa pri nas je popolnoma zgrešen. IMO je ureditev kot je sedaj v bližini kliničnega (pri novem mostu) dosti boljša z vidika varnosti kolesarjev. Dodaten plus je to, da se prižge zelena luč za kolesarje in pešce preden se prižge zele luč za avtomobile.
ta motosvetu je nekdo skopiral zakon; največ 2 vzporedno!!!! če je pa skupina, pa mora biti spremljevalno vozilo!!!
in še to, hitrost je na kolesarski omejena na 25km/h...
kdo se tega drži?
Nihče se na kolesu se ne rabi držat omejitve 25 km/h na kolesarski stezi, ker takšna omejitev ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
joze67 ::
solatko ::
Lakotnik29 - Iz Zaloške na Njegoševo pa je še bolj nevarno, ker se vozilom prižge puščica in praviloma vozilo zasede kolesarsko stezo, ko se prižge zelena za pešce in kolesarje.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Tojnpa idiotizemnkse da popravt. Kak mora biti interval da se krizisce sprazni v vecini primerov. Sicet pa tudi z avtom ne zapelješ namerno v pešca kolesarja ki precka cesto.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
St235 ::
Lakotnik29 - Iz Zaloške na Njegoševo pa je še bolj nevarno, ker se vozilom prižge puščica in praviloma vozilo zasede kolesarsko stezo, ko se prižge zelena za pešce in kolesarje.
Križišče poznam z roške proti njegošovi in tam tudi če zavijaš na zaloško se kolesarjem in pešcem prej odpre semafor in ga moraš dobesedno nalašč povozit.
Kolikor pa je križišče razvidno iz google maps, pa se vozilo lahko na kolesarski stezi pri zavijanju desno ustavi samo in le iz malomarnosti in nesposbnosti voznika.
noraguta ::
Timing semaforjev ni problem naštelat. Šlamparija, pa kolikor poznam ljudi jo bodo popravli, če se jim reče. Mreža se sicer izračuna globalno ampak vedno je plac za micro tunning.itak tam pretoka prometa če čaka ni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
dj_uro ::
Kako hitro smemo voziti kolesarji?
Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
vw-klub.si
McAjvar ::
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h
Ne, ni.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
facepalm ::
http://www.motorevija.si/si/778/1578/de...
"..zadnja novela zakona o pravilih cestnega prometa je namreč odpravila omejitev hitrosti na kolesarskih stezah (prej je bila 25 km/h, zdaj te omejitve ni več), dovoljeno hitrost v območjih umirjenega prometa in območjih za pešce pa so dvignili s 5 na 10 km/h"
"..zadnja novela zakona o pravilih cestnega prometa je namreč odpravila omejitev hitrosti na kolesarskih stezah (prej je bila 25 km/h, zdaj te omejitve ni več), dovoljeno hitrost v območjih umirjenega prometa in območjih za pešce pa so dvignili s 5 na 10 km/h"
dj_uro ::
mi je pa čist vseen, ali je ali ni omejitve...
če je ni, je ni, če pa je, pa je...
@epecar..hvala!
če je ni, je ni, če pa je, pa je...
@epecar..hvala!
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
LeQuack ::
Saj pravim, bencin je prepoceni, registracija je prepoceni, cestnina je prepoceni. Če si lahko reven narod kot je naš privošči, da ima vsak avto, potem je prepoceni.
Quack !
noraguta ::
Saj pravim, bencin je prepoceni, registracija je prepoceni, cestnina je prepoceni. Če si lahko reven narod kot je naš privošči, da ima vsak avto, potem je prepoceni.
kokesa so pa predraga. Večji del troublemakerjev na kolesih jih ima za 5ke+
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
jurski ::
Naletel sem na križišče Vodnikove ceste in ulice Marjorja Lavriča, ki ni čisto po regelcih.
Kolesarska steza poteka desno od semaforja za vozila, na križišču pa je semafor le za pešče. Semafor za vozni pas ne velja za kolesarje, ker ta stoji levo od kolesarske, prav tako ne semafor, ki je namenjen pešcem. Imajo v tem primeru kolesarji vedno prednost, tudi ko imajo vozila iz desne zeleno na semaforju? Enak primer se pojavi v kontra smeri, pri prečkanju uvoza iz obvoznice.
Kolesarska steza poteka desno od semaforja za vozila, na križišču pa je semafor le za pešče. Semafor za vozni pas ne velja za kolesarje, ker ta stoji levo od kolesarske, prav tako ne semafor, ki je namenjen pešcem. Imajo v tem primeru kolesarji vedno prednost, tudi ko imajo vozila iz desne zeleno na semaforju? Enak primer se pojavi v kontra smeri, pri prečkanju uvoza iz obvoznice.
Kosek1 ::
Naletel sem na križišče Vodnikove ceste in ulice Marjorja Lavriča, ki ni čisto po regelcih.
Kolesarska steza poteka desno od semaforja za vozila, na križišču pa je semafor le za pešče. Semafor za vozni pas ne velja za kolesarje, ker ta stoji levo od kolesarske, prav tako ne semafor, ki je namenjen pešcem. Imajo v tem primeru kolesarji vedno prednost, tudi ko imajo vozila iz desne zeleno na semaforju? Enak primer se pojavi v kontra smeri, pri prečkanju uvoza iz obvoznice.
Če so semaforji napačni, sporoči ustreznim službam. Bodo popravili. :)
UganiKdo ::
Imajo v tem primeru kolesarji vedno prednost, tudi ko imajo vozila iz desne zeleno na semaforju?
Niti pod razno. Četudi privzamemo, da bi kolesar lahko ignoriral semaforje v dani situaciji, velja potem pravilo desnega. Torej kolesar ne more imet prednost pred vozilom z desne, ki ima zeleno luč, ne glede na to ali spoštuje ali ignorira semaforje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
solatko ::
Saj imaš semafor za pešce, če je za njih rdeča, je zate tudi. V Mariboru, semaforja za kolesarje ne poznajo, ravnati se moraš po tistem za pešce, kjer je tudi narisano kolo.
Delo krepa človeka
UganiKdo ::
To seveda nima nikakrsne logike, ker kolesar ni pesec. Kolesar se mora ravnati ali po semaforju za kolesarje ali tistem, ki velja za vsa vozila.
solatko ::
UganiKdo - Povprašaj policiste v MB. Na kolesu se moraš ravnati po semaforju za pešce, če prav so odprti samo nekaj sekund, potem pa moraš lepo čakat od minute do dveh (ta čas pa se avtomobili lepo vozijo mimo). Osebno sicer tega ne hebem in se po jype-tovo peljem skozi ampak, se bom moral spet nekega dne prepirat s policistom, da so semaforji v MB v nasprotju z zakonom.
Delo krepa človeka
UganiKdo ::
Sem jih povprasal, se sedaj se smejejo.
Za to kar razlagas, pac ni osnove. Ker kakorkoli obracas je kolesar vozilo, ker pomeni da v odsotnosti specialnih pravil za kolesarje veljajo pravila za pesce.
Za to kar razlagas, pac ni osnove. Ker kakorkoli obracas je kolesar vozilo, ker pomeni da v odsotnosti specialnih pravil za kolesarje veljajo pravila za pesce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
UganiKdo ::
Pa da ne bo kdo slučajno verjel solatkovim pravljicam, da v Mariboru ne poznajo semaforjev za kolesarje:
Semafor za kolesarje
Lapsus:
Za to kar razlagas, pac ni osnove. Ker kakorkoli obracas je kolesar vozilo, ker pomeni da v odsotnosti specialnih pravil za kolesarje veljajo pravila za vozila.
Semafor za kolesarje
Sem jih povprasal, se sedaj se smejejo.
Za to kar razlagas, pac ni osnove. Ker kakorkoli obracas je kolesar vozilo, ker pomeni da v odsotnosti specialnih pravil za kolesarje veljajo pravila za pesce.
Lapsus:
Za to kar razlagas, pac ni osnove. Ker kakorkoli obracas je kolesar vozilo, ker pomeni da v odsotnosti specialnih pravil za kolesarje veljajo pravila za vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
tone31 ::
te lazi lahko kar nehas ponovno siriti @mzakelj, kaj je zapisano na tisti strani je narobe
solatko ::
UganiKdo - Kje vidiš ti semafor za kolesa z rdečo, rumeno in zeleno in lepo vidnim kolesarjem na steklih?
Pravim, da je kolo na semaforju za pešce, kolo rabi veliko manj časa da prevozi križišče, kot pešec in je tistih nekaj sekund zelene za pešce, absolutno premalo za kolesarje.
V LJ vozniki vedo, kdaj se jim bo zaprla zelena, ko se prižge rdeča za kolesarje, nekaj sekund prej.
Je sicer v zakonu dovoljeno tudi tako, vendar je bedasto, da morajo kolesarji čakati skoraj tri četrt intervala, da gredo lahko skozi križišče.
Pravim, da je kolo na semaforju za pešce, kolo rabi veliko manj časa da prevozi križišče, kot pešec in je tistih nekaj sekund zelene za pešce, absolutno premalo za kolesarje.
V LJ vozniki vedo, kdaj se jim bo zaprla zelena, ko se prižge rdeča za kolesarje, nekaj sekund prej.
Je sicer v zakonu dovoljeno tudi tako, vendar je bedasto, da morajo kolesarji čakati skoraj tri četrt intervala, da gredo lahko skozi križišče.
Delo krepa človeka
UganiKdo ::
UganiKdo - Kje vidiš ti semafor za kolesa z rdečo, rumeno in zeleno in lepo vidnim kolesarjem na steklih?
nikjer, sem kje trdil, da morajo bit vse 3 barve? Ali mi sedaj podtikaš stvari, ko si brcnil v temo?
Pravim, da je kolo na semaforju za pešce,
Na sliki, ki je oživela to temo je navaden semafor za pešce, brez kolesa, na kar si ti pripisal: "Saj imaš semafor za pešce, če je za njih rdeča, je zate tudi."
Kar je samo še ena v vrsti neresnic.
V LJ vozniki vedo, kdaj se jim bo zaprla zelena, ko se prižge rdeča za kolesarje, nekaj sekund prej.
Spet širiš neresnice, v Ljubljani in tudi drugje imaš tudi semaforje, ki pustijo kolesarjem in pešcem daljši interval kot voznikom.
Zdaj ne vem ali uživaš da lažeš, zavajaš in podtikaš, ali pa sploh nisi pogledal kaj je bilo vprašanje.
https://www.ride-sport.si/povzetek-cest...
To so ene 15 let zastareli podatki, da se ne bo kdo zanašal preveč na njih. Večina sicer drži, ne pa vse. Predvsem pa ni ničesar o semaforjih.
Osnovna zadeva, ki se jo treba zavedat je to, da je kolo vozilo in za njega veljajo enaka pravila kot za druga vozila, razen če je z zakonom kaj specifično drugače predpisano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40566 (35437) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 39902 (35961) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61343 (54533) | jype |