» »

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

3 vs. 4 cilindri v motorju ?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Pri nizkih obratih je mnogo manj izpusta NOx saj turbina pod 2000 obrati na minuto bistveno ne zviša tlaka, ki je glavni krivec za tvorbo dušikovih oksidov.

Motor ne rabi turbine, da bi laufal na revni mesanici, ki povzroca NOxe. Za to skrbi lamda sonda, pri vsakem motorju.
Na kaksni mesanici dela kaksen motor je tezko vedet, bi treba izmerit, pa se pri tem je kup pogojev, kolk je masina segreta, kolk je gasa, kolk temperatura zraka, bogve kaj vse upostevajo. Tako na pamet bi reku, da je pri nizkih obratih in malem plinu revna mesanica bolj koristna, ker to je normalna voznja v kateri si vecino casa in ti da vec moci in manj porabi, je pa skodljivo za motor (ce ni narejen za to), in okolje, ce je filter izklopljen, kot je pri volkswagnih. Ko se vozis pri visokih obratih pa itak rukne turbina in imas od tega moc, malo bolj revna mesanica ni tolk pomembna. Navadni motorji pri visokih obratih delajo z bogato mesanico, da se motor zasciti. DI turboti pa ne vem, tudi vprasanje kaj je huje glede NOxov, revna in od tega visoke temperature, ali bogata in temperature od vecje porabe in strupi od nepopolnega zgorevanja.


Turbina ti v zgorevalno komoro navleče zrak iz okolice, seveda pod tlakom tako da lahko več goriva dejansko zgori. More air in same volume equals more pressure.

Tista štorija o uničevanju mašine je mit. Pri visokih obratih je obraba neprimerljivo večja saj gibajoči strojni deli opravijo več obremenitvenih ciklov v istem časovnem obdobju in je zato večja verjetnost, da pride do utrujenostnega loma. Ampak motor je v vsakem primeru narejen zelo trpežno in MORA zdržat.

Tisto, da bogata zmes ščiti motor je bolj nek povzetek iz čisto drugega konteksta kot ga hočeš predstavit. Bencinski motor ki deluje na bogato zmes veliko goriva izpljuva v izpuh. Gorivo (bencin) je hlapno in tako pomaga hladiti motor saj ne izgori vsa mešanica. Maybe eden od razlogov zakaj dizel ni glih ok za tiščat čez 5k obratov na minuto.

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.

Za mešanico je že ohoho časa znano idealno razmerje.
1 : 14 gorivo : zrak
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

m0LN4r ::

Torej zmaga gre Audi RS3 z 5 Cilindri :))
1-2-4-5-3 (vzig)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GrimReaper ::

onitam je izjavil:

A res treba 200 konjev, da lahko prides v sluzbo?

Ravno tolk rabim sam, da po vožnji ne jamram sodelavcem vsak dan kot sem s švohnejšimi avti (tako da so tudi oni profitirali, ko sem kupil 1.6T 200PS 300Nm).
Saj to je pri 3000rpm komaj 130PS, kar je zame ravno prav za normalno vožnjo (v klance 80-90, po ravninah 100-120), ne pa neki kar bi bilo velik na kar ti namiguješ.
200PS bi do 10km službe videl samo če bi prej naredil kak krog, da se vsaj približno ogreje olje, na nekje 80°C, za to rabi 6km. Ko pride voda na 90°C, po 4km, ima olje namreč komaj 70°C.
Potem pa odvisno kolk si potrpežljiv in kolk ti pomeni vzdržljivost avta, 90°C ima po 8km, 100°C pa po 10km.
Prejšnje avte sem namreč pritiskal do blokade že po 4km (razen 1.4 turbaka, ki je po 5k itak omagal), oz. voda 90°C, olje 70°C, ker se mi tam začne klanec, in kje drugje rabiš moč kot v klanec. Sicer so vsi preživeli (Clio RS je itak že takoj po nakupu pil olje), ampak za nov avto kot ga imam sedaj pa to ni to.
Tako da če bi bilo še več denarja, in da ne bi imel takih problemov, bi takoj začel gledat nekaj kar ima 200PS že pri 3000rpm (za to rabiš 2.0T nekje med 300 in 350PS), to je pa potem res že tolk da ne bi pogrešal več.
S katerimkoli od teh bi bil zadovoljen, ta tip ve kaj je to proper avto:
https://www.youtube.com/user/Supercarfa...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.


prerevna mešanica bo stopila bate v turbo bencinskem motorju.

Utk ::

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.

Za mešanico je že ohoho časa znano idealno razmerje.
1 : 14 gorivo : zrak

Idealno razmerje za kaj? Porabo, zmogljivost, izpuhe, motor, vse to? Ce ces boljse zmogljivosti, rabis malo vec zraka, ce je vec zraka, je logicno manj goriva,in ce so zmogljivosti boljse, to pomeni se manjso porabo. Zakaj potem vsi ne delajo z malo bolj revno mesanico? Slabi tunerji tocno in samo to naredijo. V dolocenih obratih ti nastavijo malo bolj revno mesanico, cista zmaga za vse, razen za zivljensko dobo motorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.


prerevna mešanica bo stopila bate v turbo bencinskem motorju.


Awww cmon !

Ne no... mislim pa kje take pobirate. Revna mešanica = manj goriva ki zgori = nizki obrati in manj proizvedene toplote ob izgorevanju = no problem za odvajanje odvečne toplote

Utk je izjavil:

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.

Za mešanico je že ohoho časa znano idealno razmerje.
1 : 14 gorivo : zrak

Idealno razmerje za kaj? Porabo, zmogljivost, izpuhe, motor, vse to? Ce ces boljse zmogljivosti, rabis malo vec zraka, ce je vec zraka, je logicno manj goriva,in ce so zmogljivosti boljse, to pomeni se manjso porabo. Zakaj potem vsi ne delajo z malo bolj revno mesanico? Slabi tunerji tocno in samo to naredijo. V dolocenih obratih ti nastavijo malo bolj revno mesanico, cista zmaga za vse, razen za zivljensko dobo motorja.


Aha... mi se pogovarjamo o NORMALNEM FABRIŠKEM motorju, ti pa o navitih mašinah. Se umikam iz debate.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej ni debate, nekomu ki nima pojma in si niti noce nic prebrat na temo, bi radi nekaj dopovedali. Prakticno vsi novi motorji iz tovarne so stunani da pod nekimi pogoji kurijo bolj revno mesanico od po tvoje idealne. Ki je bila idealna samo za katalizator, ki pa itak ni vec pomemben, ker se ga vsi trudijo pregoljufat.

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.


prerevna mešanica bo stopila bate v turbo bencinskem motorju.


Awww cmon !

Ne no... mislim pa kje take pobirate. Revna mešanica = manj goriva ki zgori = nizki obrati in manj proizvedene toplote ob izgorevanju = no problem za odvajanje odvečne toplote


Bogata mešanica z bencinom hladi mašino, revna mešanica ima višjo temperaturo izgorevanja in škodi motorju, predvsem ventilom.

https://www.google.si/search?q=melted+m...

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Da revna zmes škodi direktno motorju? Prvič slišim in ne vidim logične povezave. Al je to tista stvar za katero "VSI vedo" ?.


prerevna mešanica bo stopila bate v turbo bencinskem motorju.


Awww cmon !

Ne no... mislim pa kje take pobirate. Revna mešanica = manj goriva ki zgori = nizki obrati in manj proizvedene toplote ob izgorevanju = no problem za odvajanje odvečne toplote


Bogata mešanica z bencinom hladi mašino, revna mešanica ima višjo temperaturo izgorevanja in škodi motorju, predvsem ventilom.

https://www.google.si/search?q=melted+m...


Facepalm. V tem primeru je motor narejen zanič. Ja temperatura V ATMOSFERI CILINDRA je višja ampak to ne pomeni da bo tolikšna temperatura tudi na delih ki so v stiku z njim. Q = m * Cp * T oziroma če izraziš ven dvig temperature in pogledaš koliko toplote moraš dovesti da se deli dejansko toliko segrejejo... vidiš da z MALO bencina ne boš kaj prida naredil ker motor se sproti tudi hladi z vodo ali pa zrakom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Joze_K ::

OK, hudo ste nastrojeni proti 3cyl. Moje izkušnje...prej 1.6 bencin poraba do 8L, moč 103 KM, kar nekaj problemov. Sedaj 1.0 125KM 3cyl. poraba 6L, star 6let, 100kkm, odzivnost motorja odlična,...0 problemov... zvok motorja v kabini - neslišen. Hm, ko bom čez kako leto menjaval...v kateri smeri se bom nagibal?
No ja, lahko bom celo upošteval kak komentar od znancev tukaj, ki pač take mašine niso vozili, so pa polni znanja...NOT! ?

darkolord ::

krneki0001 je izjavil:

vztrajnik je utež.
Ne, ni.

Unknown_001 ::

darkolord je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

vztrajnik je utež.
Ne, ni.


Tehnično gledano je vsaka gibajoča se masa vztrajnik.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

smacker ::

Praktično gledano je v tej temi 3 strani smeti. 2-3 posti vsebujejo nekaj praktičnih izkušenj z 3cyl. motorji, ostalo je samo kazanje (ne)pameti, ki OPju nič ne koristi.

Unknown_001 ::

Fine. Vozil VW up (nadomestno vozilo) s tistim malim MPI motorčkom na tri cilindre. Če bi kupoval tak avto bi šlo. Vozil se je tako kot treba, le leru je v primerjavi s 4 cilindrskim za bencinarja zelo ropotal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

-valvoline- ::

trocilinderc ni nic slabsi k 4-5-6 itn. so pa preverjeno med najbolj varcnimi, manj gibljivih delov vecji je izkoristek motorja, malo pocasneje se zavrtijo in znajo mal vibrirat v prostem teku zarad konstrukcije motorja vendar nic hudega.
japonci so preizkusal razne 3c varijante, se najbl zanimiv koncept je biv taki z enim vecjim master celindrom z 80-90% celotne prostornine motorja in 2x manjsimi pomoznimi z skupnim 10-20% prostornine. ne vem kak dalec so prisli z tem konceptom da bi povecali izkoristek, mislim da je to bila suzukijeva pogruntavscina.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja sej ni tolk problem v treh cilindrih kot v malih motorjih, da 3 cilindri sploh pridejo v postev. 1,8 ali 2,0 bencinar z malo turbino bi bil vecen, dovolj poceni in z nizko porabo v avtih ranga golfa, astre. Kolk moci bi imel niti ni pomembno, sigurno dovolj. Oni pa not vtaknejo 1,0 navito prdakelo, in potem se 10 razlicic vecjih motorjev. Namesto ene v par razlicnih moceh, ce ze. Amerikanci so bolj racionalni, osnoven motor je vsakemu dovolj, sportna varianta ima se enega mocnejsega in to je to. In poceni, ker je enostavno.

joze67 ::

2CV6 je imel dvocilindrski motor, pa je postal legenda.

Joze_K ::

Utk je izjavil:

Oni pa not vtaknejo 1,0 navito prdakelo, in potem se 10 razlicic vecjih motorjev


A voziš katerega? Imaš probleme, slabe izkušnje? Ali si pač vaški znalcev v stilu " VW je najboljši"?

Lahko povem, da sem se Fordovim 1.0 125KM 3cyl.motorjem dosedaj najbolj zadovoljen...pa mi je to že 6,7 avto

(in ja so bili tudi VWji vmes...pa ne držijo izjave vaških znalcev) 🤣

codeMonkey ::

Joze_K je izjavil:

Utk je izjavil:

Oni pa not vtaknejo 1,0 navito prdakelo, in potem se 10 razlicic vecjih motorjev


A voziš katerega? Imaš probleme, slabe izkušnje? Ali si pač vaški znalcev v stilu " VW je najboljši"?

Lahko povem, da sem se Fordovim 1.0 125KM 3cyl.motorjem dosedaj najbolj zadovoljen...pa mi je to že 6,7 avto

(in ja so bili tudi VWji vmes...pa ne držijo izjave vaških znalcev) 🤣



To je res dober motor. Sem imel priliko voziti C-Maxa čez Ljubelj s štirimi odraslimi osebami. Priznam, da sem imel tudi nizka pričakovanja. Sem bil pozitivno presenečen.

tomaz- ::

Se čisto pridružujem mnenju.. Sem vozil C-Maxa 125KM, cca 500kilometrov in Puretech P308 130KM.. Super motorčka ! Pa sem tudi imeč nizka pričakovanja, ker sem navajen Hdi 136KM.. Nad obema brez pripomb.. Sploh Puretech me je kar navdušil

Ob normalni uporabi in rednih servisih sem prepričan, da bodo ti motorčki ravno tako brez zapletov klepali kilometre.. Za merjenje oziroma nadomeščanje dolžine spolnega uda pa res niso primerni..

Utk ::

Ce bi motorje poenotili, bi imeli 1,5 turbo za isto ceno kot 1,0. 10 razlicic placamovsi, ceprav kupimo samo eno.
1,0 je dober za 1,0, jasno. Primerjaj z 1,6 turbo pa ne bo vec glih nekaj.

Utk ::

Ce bi motorje poenotili, bi imeli 1,5 turbo za isto ceno kot 1,0. 10 razlicic placamovsi, ceprav kupimo samo eno.
1,0 je dober za 1,0, jasno. Primerjaj z 1,6 turbo pa ne bo vec glih nekaj.

blackbfm ::

Utk je izjavil:

Ce bi motorje poenotili, bi imeli 1,5 turbo za isto ceno kot 1,0. 10 razlicic placamovsi, ceprav kupimo samo eno.
1,0 je dober za 1,0, jasno. Primerjaj z 1,6 turbo pa ne bo vec glih nekaj.


Primerjaj 1.6 z 3.0 turbo pa ne bo vec nekaj:)) Za normalno medmestno voznjo vecini ljudi zadostje 100konjev plusminus

Utk ::

Honda ima 1,5 bencinarja s 180 konji za isti denar kot nemci 110 konjev. Ker nima 10 motorjev. 1,5 pri registraciji ne bi nikogar ubilo, od viska pa nic ne boli. Imajo se eno manjso masino, ampak se tista je odvec.

Joze_K ::

@utk
Hm, sam potem voziš ameriški 5000ccm motor...glede na to da je vse drugo brezveze in bljak...

Saj ko prideš na realna tla in poskusiš to podhranjenost imaš pa vse možnosti da ugotoviš da lahko prestopiš v naslednje stoletje...

Buggy ::

100KM in 200NM v avto s tezo prdec cez tono in voznjo po prekmurskih ravnicah je mal drugace, kot istih 100KM in 130NM po moznosti se dodatnih par sto kil pri voznji po hribovith ovinkih dolenjskega konca Slovenije.
Konji sami kot tudi prostornina motorja je cist brezpredmetna. Gleda se optimalni navor avta pri dolocenih obratih, razmerje moc teza ter konfiguraciha terena, kjer se s tem avtom vozis. Ce dodas se svoj atil voznje in skrtost pri porabi, lahko pa stvar se bolje ocenis.

S tricilinderci ni cisto nic narobe, ce ves zakaj ga kupis in kje ga bos vozil.

laguna1 ::

Se moje izkušnje.Vozim tako 1.6 atmosferca (peugeot 307) kot 1.0 ecoboost (cmax). Načeloma lahko povem, da je 1.0 motor boljsi v vseh pogledih, RAZEN mogoče pri pospeševanje med 1000 in 1200 obrati. Drugače pa je cmax boljši, vendar pa potrebno malce prilagodit način vožnje tega tricilindraša. Glede mirnosti teka v prostem teku pa ne vem od kod vam, da se čutijo tresljaji, torej nič več in nič manj kot pri 1.6 AT (102 KM). Sedaj sem "naštudiral" kako voziti tega 1.0 motor, moj način ni kot "stara mama", kar pošteno med vsakim prestavljajem pospešim, menjavam tam med 1800 in 2400 obrati, poskušam pa vozit vsaj z 1300 oz. 1400 obrati, saj od teh obratov ob pospeševanju kar pošteno potegne. Prav tako lahko povem, da poskušam čim prej priti do potovalne hitrosti, in sicer pred prestavljanjem dam gas do približno tričetrt in počakam da pospeši tja do cca med 2000 in 2500 obrati in nato v višjo prestavo in tako do potovalne hitrosti, kot pa sem že napisal pa ga poskušam vozit tam nad 1300 obrati, kar pa sploh ni teško glede na to da je cmax izredno tih in včasih moram kar na obratomer pogledat, da vidim, če motor deluje. Glede vožnje po klancu navzdol pa motor skoraj da ne zavira, kot npr. pri peugeotu. Torej nasplošno ob takem načinu vožnje, večino po mestu, nekaj po bregovih... znaša poraba goriva ob ne preveč nežnem načinu vožnje tam nekje okrog 6,4 litre. Sedaj ko sem šel na morej in je tudi večino avtoceste in vožnje med 110 in130 pa je znašala poraba 5,5 litrov (45o km).

Za zaključek lahko povem, da sem glede na moje potrebe in način vožnje zadovoljen z 1.0 ecoboost cmaxom, pa čeprav je vas večina proti tem motorom.

LP

Joze_K ::

@laguna1
Nič strahu...to so LE veliki poznavalci in kvazi teoretiki iz prejšnjega obdobja kjer velja večje je, boljše je...

Izkušenj realnih pa nimajo. Bi jih močno presenetilo.

Unknown_001 ::

Pobje jst prisegam na konjsko vprego in šajtrgo :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NikolormousB ::

Amerikanci so bolj racionalni, osnoven motor je vsakemu dovolj, sportna varianta ima se enega mocnejsega in to je to. In poceni, ker je enostavno.


Očitno nimaš ravno veliko izkušenj z USA avtomobili. Takšne limone, kot jih najdeš med V6 američani, težko najdeš še kje drugje, pa so to motorji s komaj kakšnimi 50, 60 konji na liter.

Cervantes ::

Limone?
A to je nekaj takega, kot kanarček, samo brez krempeljčkov?

GrimReaper ::

Moje mnenje je, da če voziš tako kot laguna1, je bolje če bi že v štartu vzel dizla in bi ga lahko normalno pri 3000 prestavljal, pe še imel kak liter manjšo porabo.
Sam bi sicer še raje enga 1.2 do 1.6 za jurja, pa da ga voziš kot da si ga ukradel, meni je tak način vožnje boljši kot pa da se neki cijaziš, ker ne veš ali bi rad nekam prišel danes ali pa jutri.

To kar on opisuje ni nič, to je še za utekanje premalo in ga samo zamoriš. To on opisuje kako se vozi avtobus, pa še tisti, ko sem se zadnjič vozil, je šel v prvi do blokade do 2700.
Sam imam 1.6T, pa v 1. prestavi rabi minimalno 3000 da se premakne (seveda iz parkirišča na glavno cesto ali iz semaforja, po svoji ulici se ti že lahko igraš s 1500rpm), potem pa lahko z vsako naslednjo počasi prideš na 2500.
Pa tudi to je drgač meni kr neki, ko pridobi komaj kaj obratov, morš pa že šaltat, sam to delam samo, ker sem v fazi utekanja avta pa če motor še ni ogret, drugače prve tri prestave za normalen pospešek rabijo 4000, ali imaš 100 ali pa 200KM.
Minimalno kar ga sam vozim je pa 1700rpm (manj edino po ulici in parkirišču), kar je v naselju 4., 5. je pri 1400 že nepotrebno matranje motorja, ne vem kaj bi sploh pridobil če bi vozil pri tako nizkih obratih.
Komaj čakam da bom lahko začel prehitevat take cijazarje, res pa da sem s tem avtom tudi z vožnjo do 3000 prehitel že kar nekaj takih, tudi v klanec se je dalo.

Poleg moje Astre mi je všeč edino še Hondin 1.5T 182. Na AM testu so imeli 7,4l (pravijo da je bila vožnja relativno dinamična in športna, ampak sam bi to vzel z rezervo). Na SpritMonitor ima 6,7l, še Astra 1.4T 125 ima 7,0l, edini primerljiv po moči - 1.6T 200 ima 7,7l.
Sam imam z drugim tankom 8,5l, se pravi bi imel s to Hondo pri normalni vožnji že kar lepih 7,5l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

primar ::

Unknown_001 je izjavil:

Glede teh cilindrov in takta. V bistvu pri navadnem linijskem 4 cilindrem en par vžge ko je drug par na dnu. Prvi in četrti vžgeta hkrati in drugi plus tretji hkrati. Po dolžini gredi je radialna obremenitevtako enakomerneje razporejena.

Podobna štorija je pri osemvaljniku nopr kjer imaš lahko na podobno foro da več cilindrov hkrati lahko pa imaš delano kurvelo na križ.


Huh bo treba kako knjigico o motorjih prebrat... se ukvarjam od 1 do 20 cilindrskimi motorji, pa še nisem videl takega kjer bi 2 naenkrat vžgala... če gledaš 4 cilindre je ponavadi 1-3-4-2....

Utk ::

NikolormousB je izjavil:

Amerikanci so bolj racionalni, osnoven motor je vsakemu dovolj, sportna varianta ima se enega mocnejsega in to je to. In poceni, ker je enostavno.


Očitno nimaš ravno veliko izkušenj z USA avtomobili. Takšne limone, kot jih najdeš med V6 američani, težko najdeš še kje drugje, pa so to motorji s komaj kakšnimi 50, 60 konji na liter.

Vecina je takih, da pri kilometrazi pri kateri vec nihce noce kupit evropskega avta, tam se niti ne pogledajo na stevec.

Joze_K je izjavil:

@utk
Hm, sam potem voziš ameriški 5000ccm motor...glede na to da je vse drugo brezveze in bljak...

Saj ko prideš na realna tla in poskusiš to podhranjenost imaš pa vse možnosti da ugotoviš da lahko prestopiš v naslednje stoletje...

Ne, imam dovolj mocnega atmosferca, ki tudi dost malo porabi, nic vec kot bi manjsi, pri katerem bi jamral kako nikamur ne gre. NA motorji so na slabem glasu, ker so vecinoma (bili) v pretezkih avtih.
Nov avto sigurno bo turbo, ce ne elektricni, ampak sigurno ne nek mlincek s tremi cilindri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

primar je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Glede teh cilindrov in takta. V bistvu pri navadnem linijskem 4 cilindrem en par vžge ko je drug par na dnu. Prvi in četrti vžgeta hkrati in drugi plus tretji hkrati. Po dolžini gredi je radialna obremenitevtako enakomerneje razporejena.

Podobna štorija je pri osemvaljniku nopr kjer imaš lahko na podobno foro da več cilindrov hkrati lahko pa imaš delano kurvelo na križ.


Huh bo treba kako knjigico o motorjih prebrat... se ukvarjam od 1 do 20 cilindrskimi motorji, pa še nisem videl takega kjer bi 2 naenkrat vžgala... če gledaš 4 cilindre je ponavadi 1-3-4-2....


... ja imaš prav. Sem se spozabil, da mora bat narest 4 hode se pravi mora ročica 2x obrnit da se cikel zaključi. Potujejo pa ti pari skupaj. Seveda kakor je narejena kurvela.

Pri zweitakterju bi to držalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Amerikanci so bolj racionalni, osnoven motor je vsakemu dovolj, sportna varianta ima se enega mocnejsega in to je to. In poceni, ker je enostavno.


Očitno nimaš ravno veliko izkušenj z USA avtomobili. Takšne limone, kot jih najdeš med V6 američani, težko najdeš še kje drugje, pa so to motorji s komaj kakšnimi 50, 60 konji na liter.

Vecina je takih, da pri kilometrazi pri kateri vec nihce noce kupit evropskega avta, tam se niti ne pogledajo na stevec.

Joze_K je izjavil:

@utk
Hm, sam potem voziš ameriški 5000ccm motor...glede na to da je vse drugo brezveze in bljak...

Saj ko prideš na realna tla in poskusiš to podhranjenost imaš pa vse možnosti da ugotoviš da lahko prestopiš v naslednje stoletje...

Ne, imam dovolj mocnega atmosferca, ki tudi dost malo porabi, nic vec kot bi manjsi, pri katerem bi jamral kako nikamur ne gre. NA motorji so na slabem glasu, ker so vecinoma (bili) v pretezkih avtih.
Nov avto sigurno bo turbo, ce ne elektricni, ampak sigurno ne nek mlincek s tremi cilindri.

v usa se tudi premika na downsizing. klasicni 5.0-7.0na v8 postaja 2.0-3.0t v4-v6.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Downsizan ecoboost tam ima 2500 kubikov ja. Neprimerljivo z 1000.

smacker ::

Utk je izjavil:

Downsizan ecoboost tam ima 2500 kubikov ja. Neprimerljivo z 1000.

In 350 konjev kar pomeni primerljivo razmerje HP/ccm kot 1000ccm in 100/125 konjev.

Utk ::

To bi bilo pomembno, ce bi oba stalno vozil na polno. 350 konjev na polno ne rabis nikoli. 100 pa takoj ko prides na avtocesto.

springfield ::

Tudi 350 rabis takoj, ko prides na avtocesto, al mislis, da potem pospesujejo z 1/4 'gasa'?

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

springfield je izjavil:

Tudi 350 rabis takoj, ko prides na avtocesto, al mislis, da potem pospesujejo z 1/4 'gasa'?

Zakaj bi po nepotrebnem pospeseval kot majmun? Pedal za plin ni on/off.
Nevem samo ocitno so v sloveniji take enormne tezave na AC, ker niste vajeni da se na AC prikljucuje tudi ogromno sleperjev in se prestavis na levi pas.
V DE ni omejitve in se prikljucuje ogromno kamionov zelo pocasno, pa nisem opazil nekih bistvenih problemov s tem v vsakdanu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Heavy ::

Z 350 konji bi kvečjemo končal v riti Cliota pred sabo. Saj imaš celi pospeševalni pas na voljo - do konca bi še Yugo prišel na 110 na uro.
#TeamFelix

springfield ::

m0LN4r je izjavil:

springfield je izjavil:

Tudi 350 rabis takoj, ko prides na avtocesto, al mislis, da potem pospesujejo z 1/4 'gasa'?

Zakaj bi po nepotrebnem pospeseval kot majmun? Pedal za plin ni on/off..

Zakaj bi potem sploh kupil avto s 350 konji, ce jih ne nameravas koristit?

Heavy je izjavil:

Z 350 konji bi kvečjemo končal v riti Cliota pred sabo. Saj imaš celi pospeševalni pas na voljo - do konca bi še Yugo prišel na 110 na uro.

Te pa vsi met avte s 50 konji, da ne bos hitreje pospeseval kot ostali ;((

Zgodovina sprememb…

sennheiser ::

Koliko pa vas je dejansko probalo te "vžigalnike" od mašin? Pa da jih je melo s čim primerjat??
Dnevno vozim 2.0 bencinarja od Forda, dejansko PSA mašina. Težav nimam dela vse. Poraba pa od 8 po avtocesti do 12 l/100km po mestu.
Vozil 1.0 ecoboost od Forda. Avto lažji, 15 konjev manj, navor podoben. Poraba cca 6 po mestu, 6,5 l/100km na avtocesti.
Vozil 1.4 turbo od opla. Poraba med 7,5 in 8,5 l/100 km.

In ocena... hja noben od vseh 3 ni dirkalnik. Nobenga ne razganja od moči. Najbolj udoben za vožnjo 2.0 atmosferc. Temu sledi 1.0 od Forda in šele potem Oplov. Ni da favoriziram Forda, 1.2TSI po občutku je tudi tam tam. Ampak če pa grem direktno primerjati 2.0 atmosferc ali pa 1.0 ecoboost, me je 1.0 presenetil priznam. Vse kar je do tam 90km/h je po občutku tam tam, blizu.
Vse nad tem pa žalost. Če bi rabil izrecno za po mestu, 2-3 km v službo in nazaj in popolnoma nič drugega... potem sigurno na malo mašino.
Osebno čakam na normalno ceno štroma... v rangu 20-30k€ pa da ma doseg 400km. Več ne rabim. Štrom je pa zgodba zase.

m0LN4r ::


Zakaj bi potem sploh kupil avto s 350 konji, ce jih ne nameravas koristit?

Za kako veliko druzinsko limuzino in voznjo veliko tovora z avtoprikolico ali avtodomom v hribe pridejo prav konji
ALI
pa gres na Nurburgring, Grobnik, Krsko, Red Bullring (odprte dneve), nenazadnje tudi Gaj na dolenjskem.

Oz. zakaj bi kupil avto s 350 konji, ce so ti dirkalisca v okolici predalec in predraga?

Al zato, da bos ti dirkal po slovenski avtocesti, kjer se hocejo ljudje lagano in varno peljat iz A v B z druzino, avtobusom, tovornjakom itd. da ne obremenjujejo po nepotrebnem naselja in regionalne ceste ?

Glede 3 in 4 cilindrov pa tako, 3 cilinder polo letnik 2001 prinas doma se vedno laufa. Priblizuje se 200.000km in je bil vozen dobesedno na vse mozne nacine in terene. Imel 4 soferje. Res je, da je trebalo zamenjati eno glavo, ampak to je predvsem zaradi tega, ker se avto nikoli ni sparal. Od voznje pridelka iz njiv, voznje po madzarskem, cez alpe, na morje, tudi po 500kg prtljage...

No ta 2001 1.4 N/A 3 cilindras pospesuje bolj enakomerno, je veliko tisji in tudi bolj primeren za voznjo po mestu, kot recimo nov 1.4 TDI 3 cilindras, ki pa je res traktor in edina prednost, ki jo ima je vecji navor za v klance in nizja poraba.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

negotiator ::

@m0lN4r

Prikolico se da po omejitvah vleči tudi z veliko manj konji, recimo 250 manj.

Al zato, da bos ti dirkal po slovenski avtocesti, kjer se hocejo ljudje lagano in varno peljat iz A v B z druzino, avtobusom, tovornjakom itd. da ne obremenjujejo po nepotrebnem naselja in regionalne ceste ?


Ne, zato da bo stisnil, ko ne bo nikogar v bližini. Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.
All easy problems have already been solved.

m0LN4r ::

Ne, zato da bo stisnil, ko ne bo nikogar v bližini. Ni vse v hitrosti. Hitrosti sploh ni treba preseči, pospešek je tisto, kar je prednost takega avtomobila.

Aja orgazmicni pospeski iz 30 na 50 in 50 na 90... I get it xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

springfield ::

Zal ne razumes. Nekatermi je vsec, da se nekaj zgodi, ko pritisnes na pedal za plin. Pa bi rekel, da takih ni malo, ker skoraj vsak avto obstaja se v mocnejsi/sportni izvedbi.

dxx ::

Ker imam rad, da se nekaj zgodi ko pohodiš gas, vozim ob vikendih 125ccm 2t kart, 6 prestav...
Po avtocestah se pa cijazim 110.

m0LN4r ::

Ti pa ne razumes, da so javne ceste namenjene tak na oko 99% samo varnemu prevozu ljudi iz tocke A v B in ne dirkanju,
zato so narejene "posebne" ceste.

Samo razumem, da tisto ni zastonj in tudi gume je potem treba hitreje kupit in tudi tankat 2x hitreje. To pa ne.
Bolj vazno je, da lahko cel zivcen prehitevas ljudi med vasmi, da si potem srecen. Seveda razumem ;)

Moj ma dobrih 0,15km/Kg (320Nm) pa tut ne pritiskam za brezveze vsepovprek. Ravnotako nimam nobenih problemov ko se vsedem v 3 cilindrskega dizla z 70km, znjim se da tudi kamione prehitevat brez problemov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20533106 (12405) pi pawr
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7111221 (8740) Gr8t

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103699 (83014) gddr85
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25645555 (37704) Utk
»

Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10413642 (10238) krneki0001

Več podobnih tem