Forum » Na cesti » Odnos avtomobil kolesar
Odnos avtomobil kolesar
Temo vidijo: vsi
Markus386 ::
Podobno kot že v mnogokateri temi dozdaj...
Trenutno stanje je pač tako, da je avto udobnejši, boljši, cenejši, in še kaj od javnega prevoza in kolesarjenja (seveda ne vedno, ampak cena/udobje ratio je tak, da se dosti ljudem splača voziti se z avtom).
Imaš konstruktivne ljudi, ki razmišljajo v stilu:
-gremo dat subvencije, ipd, da se večje firme, proizvodnja, ipd, seli izven mesta, v poslovno industrijske cone v neposredni bližini ljubljane, a izven centra.. ali pa vsaj ponudimo cenejši najem/nakup zemljišča, ipd.
-gremo državne institucije (predvsem tiste, ki nimajo stika z "končnimi uporabniki" preselit ven iz centra, v centru pa pustit samo kako okence (zakaj mora biti toliko ministrstev v krogu 300m sredi strogega centra ljubljane??)
-gremo dodat nove bus/vlak linije, bolj pogoste buse/vlake, nočne vožnje,...
-gremo olajšat starejšim pot tudi tam, kjer se ne sme z avtom/busom (razni kavalirji ipd, ki vozijo po centru lj)
-gremo razširit avtocesto, da ljudje čimhitreje pridejo z enega konca slovenije na drugi, da gre tranzit čimhitreje mimo, da čimmanj onesnažujejo po ljubljanskem ringu, ipd
-gremo fizično ločit kolesarje/pešce/avtomobile, da eni ne ovirajo drugih in da je manj nesreč
-torej, gremo narest javni prevoz tako dober, da se ljudem ne bo dalo z avtom, tisti pa, ki bojo, pa vsaj ne bodo naenkrat vsi v isti konec šli
In imaš slo-tech, kjer gre mnogokrat:
-gremo tako tepst/zaračunavat/napadat/ovirat avtomobiliste, da bodo prisiljeni v javni prevoz... če damo barikade na AC in hitro cesto od ljubljane do nove gorice, je lahko tudi 3h++(!) vožnja z vlakom (khm.. čez jesenice!) bolj udobna od vožnje z avtom
Torej nekaj v smislu starih komunističnih režimov... gremo tepst vse, ki imajo doma meso, da bodo še veseli, da bodo lahko jedli krompir.
Trenutno stanje je pač tako, da je avto udobnejši, boljši, cenejši, in še kaj od javnega prevoza in kolesarjenja (seveda ne vedno, ampak cena/udobje ratio je tak, da se dosti ljudem splača voziti se z avtom).
Imaš konstruktivne ljudi, ki razmišljajo v stilu:
-gremo dat subvencije, ipd, da se večje firme, proizvodnja, ipd, seli izven mesta, v poslovno industrijske cone v neposredni bližini ljubljane, a izven centra.. ali pa vsaj ponudimo cenejši najem/nakup zemljišča, ipd.
-gremo državne institucije (predvsem tiste, ki nimajo stika z "končnimi uporabniki" preselit ven iz centra, v centru pa pustit samo kako okence (zakaj mora biti toliko ministrstev v krogu 300m sredi strogega centra ljubljane??)
-gremo dodat nove bus/vlak linije, bolj pogoste buse/vlake, nočne vožnje,...
-gremo olajšat starejšim pot tudi tam, kjer se ne sme z avtom/busom (razni kavalirji ipd, ki vozijo po centru lj)
-gremo razširit avtocesto, da ljudje čimhitreje pridejo z enega konca slovenije na drugi, da gre tranzit čimhitreje mimo, da čimmanj onesnažujejo po ljubljanskem ringu, ipd
-gremo fizično ločit kolesarje/pešce/avtomobile, da eni ne ovirajo drugih in da je manj nesreč
-torej, gremo narest javni prevoz tako dober, da se ljudem ne bo dalo z avtom, tisti pa, ki bojo, pa vsaj ne bodo naenkrat vsi v isti konec šli
In imaš slo-tech, kjer gre mnogokrat:
-gremo tako tepst/zaračunavat/napadat/ovirat avtomobiliste, da bodo prisiljeni v javni prevoz... če damo barikade na AC in hitro cesto od ljubljane do nove gorice, je lahko tudi 3h++(!) vožnja z vlakom (khm.. čez jesenice!) bolj udobna od vožnje z avtom
Torej nekaj v smislu starih komunističnih režimov... gremo tepst vse, ki imajo doma meso, da bodo še veseli, da bodo lahko jedli krompir.
jype ::
Trenutno stanje je pač tako, da je avto udobnejši, boljši, cenejši, in še kaj od javnega prevoza in kolesarjenja (seveda ne vedno, ampak cena/udobje ratio je tak, da se dosti ljudem splača voziti se z avtom).To nedvomno individualno drži - ni pa vzdržno.
Imaš konstruktivne ljudi, ki razmišljajo v stilu:"Dajmo vse naredit, da se bo še več ljudi vozilo z avtomobili."
In imaš slo-tech, kjer gre mnogokrat:"Dajmo ustvariti pogoje, kjer se bo ljudem izplačalo bolj racionalno vedenje."
Markus386 ::
Trenutno vožnja LJ-NG traja (recimo) 1h15min z avtom, z vlakom pa nekje 3-4 ure (odvisno kdaj).
Jaz bi rad, da da vožnja z vlakom traja recimo 45 minut, pa da je na vlaku wifi, da lahko kaj naredim na poti, pa v miru popijem kavo, namesto da šofiram... ti bi pa rad, da vožnja z avtom traja 5 ur, pa stane 100eur, da bom šel raje za 3-4 ure na vlak. Vidiš razliko?
Jaz bi rad, da da vožnja z vlakom traja recimo 45 minut, pa da je na vlaku wifi, da lahko kaj naredim na poti, pa v miru popijem kavo, namesto da šofiram... ti bi pa rad, da vožnja z avtom traja 5 ur, pa stane 100eur, da bom šel raje za 3-4 ure na vlak. Vidiš razliko?
jype ::
Trenutno vožnja LJ-NG traja (recimo) 1h15min z avtom, z vlakom pa nekje 3-4 ure (odvisno kdaj).Trenutno je država vložila v cesto približno 14.000.000% več sredstev kot v železniško povezavo.
Jaz bi rad, da da vožnja z vlakom traja recimo 45 minut, pa da je na vlaku wifi, da lahko kaj naredim na poti, pa v miru popijem kavo, namesto da šofiram...Ja, za kaj takega pa mora obstajati kritična masa potnikov, ki se ne more nabrati, če država financira trideset metrov širok pas asfalta od Ljubljane do Nove Gorice, po katerem je vožnja z osebnim avtomobilom praktično zastonj.
ti bi pa rad, da vožnja z avtom traja 5 ur, pa stane 100eur, da bom šel raje za 3-4 ure na vlak. Vidiš razliko?Vidim: Izmislil si si, kaj bi jaz rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
facepalm ::
Mene, bi me pot v sluzbo z avtobusom stala cca 90% manj, kot pa sedaj ko se vozim z avtom. Dokler sem imel stalen urnik (pon - pet zjutraj) sem se vozil z avtobusom. Pozimi je bilo sploh super, ker sem prisel direkt v ogreto vozilo, pa se zadremal sem tistih 30min voznje.
Sedaj pa imam gibljiv urnik in avtobus zal ne pride v postev:(
Sedaj pa imam gibljiv urnik in avtobus zal ne pride v postev:(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
jype ::
facepalm ::
Hvala:) sicer z gneco vecinoma nimam tezav, ker sem se navadil vozit strpno. Sem pa v gneci skoraj vsak dan, ker delam v prometu. Sedaj se ne morem voziti z avtobusom, ker vozim avtobus;)
knesz ::
Curly ::
Trenutno je edini razlog, ki bi mi preprečil vožnjo iz podeželja v Ljubljano z avtom nesmramno draga parkirnina. Želel bi si pa, da bi bil javni prevoz tako optimiziran, da me tudi zastonj parkirišče nebi prepričalo v vožnjo z avtom. Na žalost je javni potniški promet povsem nekoristen, kakšna direktna povezava z vlakom je mogoče še sprejemljiva, pa kaj ko ga pozimi nikoli ni, vsak četrtek obnavljajo progo... Avtobus je po mojem mnenju dražji in počasnejši od avta, poleg vsega pa imam do najbližje avtobusne postaje 5KM, do vlaka 25KM. Če bi vsaj lahko parkiral pred železniško postajo v najbližjem mestu, žal me parkirnina tam stane skoraj toliko kot v ljublani. Aja s kolesom se pa tukaj lahko gre samo na izlet, še gostilna je predaleč.
Mogoče bi javni promet in kolo lahko funkcionirala v ljubljani. Za vse ostalo smo premajhni in preveč razpršeni, pa še 100 let za časom, železnici sploh ne upam več reči železnica, vedno bolj me spominja na une vlakce, ki so jih vojni ujetniki v filmih ročno potiskali po rudnikih.
p.s. sicer se mi pa dobra ideja zdi tudi P+R (park+drive) po obrobju ljubljane.
Mogoče bi javni promet in kolo lahko funkcionirala v ljubljani. Za vse ostalo smo premajhni in preveč razpršeni, pa še 100 let za časom, železnici sploh ne upam več reči železnica, vedno bolj me spominja na une vlakce, ki so jih vojni ujetniki v filmih ročno potiskali po rudnikih.
p.s. sicer se mi pa dobra ideja zdi tudi P+R (park+drive) po obrobju ljubljane.
jype ::
Utk ::
Trenutno je država vložila v cesto približno 14.000.000% več sredstev kot v železniško povezavo.
To je laž. Avtoceste se bojo odplačale same, država bo z njimi še zaslužila, da bo lahko subvencionirala železnico. Od "cestnine" pri registraciji avta gre tudi 2/3 za železnico, 1/3 državi, drobiž od napake pri zaokroževanju na tretjine pa nazaj za ceste.
jype ::
mihaf ::
Trenutno vožnja LJ-NG traja (recimo) 1h15min z avtom, z vlakom pa nekje 3-4 ure (odvisno kdaj).
Jaz bi rad, da da vožnja z vlakom traja recimo 45 minut, pa da je na vlaku wifi, da lahko kaj naredim na poti, pa v miru popijem kavo, namesto da šofiram... ti bi pa rad, da vožnja z avtom traja 5 ur, pa stane 100eur, da bom šel raje za 3-4 ure na vlak. Vidiš razliko?
Relacije Nova Gorica - Ljubljana z avtom in vlakom ne moreš primerjati. AC je bila zgrajena nekje takrat, ko je bila Ljubljana že center našega vesolja. Ko so pri nas gradili železniške proge, je bil center vesolja Dunaj, Trst pa okno v svet. In zato se ti voziš iz Ljubljane v Novo Gorico čez Jesenice in ne zaradi drugih vzrokov.
Po tej logiki primerjaj npr. vožnjo Bohinjska Bistrica-Podbrdo. Z vlakom manj kot 10 minut skozi predor, z avtom več kot pol ure po ovinkasti in strmi cesti čez prelaz Soriška planina. Omenjen predor verjetno poznaš, če se voziš z vlakom prek Jesenic v Gorico. Trasa proge Nova Gorica-Jesenice res ni optimalna pot za Ljubljano, si pa iz Nove Gorice prej v Bohinju ali na Bledu z vlakom kot z avtom.
Da pa je železniška infrastruktura ostala nekaj desetletij nazaj, se pa strinjam, prostora za izboljšave je ogromno. Ne moreš pa primerjati potek prog, ki so bile zgrajene 100 in več let nazaj, z današnjo idejo, da moramo vsi priti v 15 minutah v Ljubljano.
fikus_ ::
"Da pa je železniška infrastruktura ostala nekaj desetletij nazaj, se pa strinjam, prostora za izboljšave je ogromno. Ne moreš pa primerjati potek prog, ki so bile zgrajene 100 in več let nazaj, z današnjo idejo, da moramo vsi priti v 15 minutah v Ljubljano. "
Celotno Slo železniško omrežje je bolj kot ne muzejsko in bi ga lahko uporabljali kot turistično atrakcijo. Še SŽ so iz preteklosti, socialistična firma!
Celotno Slo železniško omrežje je bolj kot ne muzejsko in bi ga lahko uporabljali kot turistično atrakcijo. Še SŽ so iz preteklosti, socialistična firma!
Utk ::
Avtoceste se bojo odplačale same, država bo z njimi še zaslužila, da bo lahko subvencionirala železnico.Jasno, ko enkrat nimaš izbire, ker je železnica tako shitty, si prisiljen uporabljati tisto, kar imaš na voljo - cesto.
Pa poznaš kakšno državo, ki ima vrhunsko (ali pa vsaj znosno) železnico, nima pa avtocest?
jype ::
jype ::
Kaj zdaj trdiš? Da Vatikan ni država? Da ima Vatikan avtocesto? Da Vatikan nima železnice? Kaj tretjega?
Utk ::
Da Vatikan nima nič boljše železnice kot Slovenija. Sploh nima javnega prevoza. Sej zarad mene se lahko zgledujemo po njemu kar se tiče železnice. Še 300 metrov bi blo preveč za Slovenijo.
jype ::
Ja, dajmo spodbujat ljudi, da še več pleha stlačijo v državo, da bomo lahko še večji delež površin zabetonirali in asfaltirali. To bo zagotovo dvignilo kvaliteto življenja!
Utk ::
Ne sekiraj se, vsi že imajo avto. Več avtov v Slovenijo lahko spravimo samo še če uvozimo par 10,000 migrantov, in jih poslovenimo.
SimplyMiha ::
Statistika razkriva: Koliko avtomobilov imamo Slovenci?
Osebnih avtomobilov je milijon, torej po en na dva slovenca.
Osebnih avtomobilov je milijon, torej po en na dva slovenca.
jype ::
perci ::
Utk ::
Čudno, sej ne da poznam ogromno Ljubljančanov, ampak res pa nobenega, ki ne bi uporabljal avta. Vsaj od mamice, če že za svojega ni.
r3dkv1c4 ::
Problem parkinga v Lj je v glavah ljudi, v glavah lenuhov, razvajenih riti in čisto nič drugega.
Moji ženi sem kupil zložljivo kolo, ki ga nekje na obrobju mesta potegne iz pleha in šiba v center Ljubljane.
Kolo je stalo 150EUR, ki pa se je izplačalo samo iz naslova P+R v 8 mesecih, obenem pa se skrajša pot v službo za 20min/dan.
Pa še telovadi in ne trpi zasmrajenih trol.
Moji ženi sem kupil zložljivo kolo, ki ga nekje na obrobju mesta potegne iz pleha in šiba v center Ljubljane.
Kolo je stalo 150EUR, ki pa se je izplačalo samo iz naslova P+R v 8 mesecih, obenem pa se skrajša pot v službo za 20min/dan.
Pa še telovadi in ne trpi zasmrajenih trol.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
BlaY0 ::
To je laž. Avtoceste se bojo odplačale same, država bo z njimi še zaslužila, da bo lahko subvencionirala železnico. Od "cestnine" pri registraciji avta gre tudi 2/3 za železnico, 1/3 državi, drobiž od napake pri zaokroževanju na tretjine pa nazaj za ceste.
Verjetno si mislil za plače železničarjev? To je čisto nekaj drugega...
haltar ::
Čudno, sej ne da poznam ogromno Ljubljančanov, ampak res pa nobenega, ki ne bi uporabljal avta. Vsaj od mamice, če že za svojega ni.
Ja sej, žalostna realnost tega, da imamo 1/2 avta na prebivalca je potem to, da so v Ljubljani vse površine totalno zasrane z avti.
V naseljih, kjer so komiji gruntali, da bo prišel mogoče 1 avto na družino, jih imajo zdaj po 3, eden za očka, eden za mamico in valda še za otročke en.
Potem morajo pa iz vsake travnate površine štrlet količki, da ugonobijo nadebudne parkiraše, vsak robnik pločnika je totalno zguljen od vsakodnevnega parkiranja, vsak asfaltiran prostor ima vsaj par verig ali ramp, povsod pa lahko namesto stresnega zelenja opazuješ pomirjujoče morje pločevine.
Samo čakam, da bodo v mostah postavili količke na kolesarsko stezo, zato da pač demotivirajo parkiranje ane ;)
Truga ::
BlaY0 ::
Car sharing v bistvu funkcionira (tudi v Ljubljani bi lahko). Tu kjer živim poznam ljudi ki nimajo avtomobila (ne samo posameznike, tudi družine z otroci) in pravijo, da zadeva špila, predvsem pa da se izplača...
thramos ::
Ja sej, žalostna realnost tega, da imamo 1/2 avta na prebivalca je potem to, da so v Ljubljani vse površine totalno zasrane z avti.
V naseljih, kjer so komiji gruntali, da bo prišel mogoče 1 avto na družino, jih imajo zdaj po 3, eden za očka, eden za mamico in valda še za otročke en.
Potem morajo pa iz vsake travnate površine štrlet količki, da ugonobijo nadebudne parkiraše, vsak robnik pločnika je totalno zguljen od vsakodnevnega parkiranja, vsak asfaltiran prostor ima vsaj par verig ali ramp, povsod pa lahko namesto stresnega zelenja opazuješ pomirjujoče morje pločevine.
Samo čakam, da bodo v mostah postavili količke na kolesarsko stezo, zato da pač demotivirajo parkiranje ane ;)
Šiška je to že naredila ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
ttommy ::
Kdo ima tu prednost?
Gledano z vidika voznika avtomobila:
Gledano z vidika kolesarja:
Vsi avtomobilisti in Yipe.
Zato sprašujem, da potrdim moje trditve, da kolesarji nimajo prednosti. Najbolj žalostno je, da oče dveh malih otrok ne ve, da kolesarji nimajo prednosti in tako otrok ne uči, da morajo ustaviti, če ni pregledno. Če lahko jaz, ko pripeljem s cca 30 km/h lepo zaustavim in spustim avto naprej, zakaj potem ostali ne morejo?
Gamer
jype ::
Kako pa to "ni pregledno"?
Če lahko jaz, ko pripeljem s cca 30 km/h lepo zaustavim in spustim avto naprej, zakaj potem ostali ne morejo?Avto lahko tule mimo pripelje kvečjemu s 30 kilometri na uro. Skratka, do konflikta sploh ne pride, če vsi malce upočasnijo pred križiščem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
GizmoX ::
Enkrat morajo kolesarji prehitevati po desni, drugič pa po levi.
Enkrat imajo kolesarji prednost pred avtomobili, ki zavijajo desno, drugič jih morajo čakati.
Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.
Enkrat se morajo kolesarji peljati po cesti,
drugič po pločniku, ker tako veleva znak,
tretjič po cesti, ker je tam zarisan kolesarski pas,
četrtič spet po pločniku, ker je tja iz ceste preusmerjen kolesarski pas,
petič pa kar po kolesarskem pasu po levem pločniku, ki se nenadoma konča in se mora kolesar znajti, kakor ve in zna.
Enkrat mimo parkiranih avtomobilov kolesarji peljejo po levi, drugič po desni. Tako se morajo enkrat paziti voznikov, ki izstopajo, drugič pa sopotnikov.
Enkrat je kolesarski pas speljan pred avtobusno postajo, drugič za postajo.
Enkrat rdeča luč na semaforju velja tudi za kolesarje, drugič pa spet ne.
Razumem, da ZPrCP vse pojasnjuje - ga grem redno preverit. Marsikaj tudi jype pojasni (hvala jype), npr. kako je kolesarski pas enakovreden "normalnemu" pasu, a smo pogosto navajeni popolnoma drugače, na koncu pa to svojo navado še goreče zagovarjamo.
A na koncu se mi zdi, da smo vozniki od različnih scenarijev zmešani (tako avtomobilisti kot kolesarji), kot glavnega krivca pa vidim to neurejeno prometno infrastrukturo. Dokler se ta prometna infrastruktura ne poenoti (da bi vsi lahko pričakovali, kako se je potrebno obnašati), se bomo avtomobilisti in kolesarji še naprej kregali.
Enkrat imajo kolesarji prednost pred avtomobili, ki zavijajo desno, drugič jih morajo čakati.
Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.
Enkrat se morajo kolesarji peljati po cesti,
drugič po pločniku, ker tako veleva znak,
tretjič po cesti, ker je tam zarisan kolesarski pas,
četrtič spet po pločniku, ker je tja iz ceste preusmerjen kolesarski pas,
petič pa kar po kolesarskem pasu po levem pločniku, ki se nenadoma konča in se mora kolesar znajti, kakor ve in zna.
Enkrat mimo parkiranih avtomobilov kolesarji peljejo po levi, drugič po desni. Tako se morajo enkrat paziti voznikov, ki izstopajo, drugič pa sopotnikov.
Enkrat je kolesarski pas speljan pred avtobusno postajo, drugič za postajo.
Enkrat rdeča luč na semaforju velja tudi za kolesarje, drugič pa spet ne.
Razumem, da ZPrCP vse pojasnjuje - ga grem redno preverit. Marsikaj tudi jype pojasni (hvala jype), npr. kako je kolesarski pas enakovreden "normalnemu" pasu, a smo pogosto navajeni popolnoma drugače, na koncu pa to svojo navado še goreče zagovarjamo.
A na koncu se mi zdi, da smo vozniki od različnih scenarijev zmešani (tako avtomobilisti kot kolesarji), kot glavnega krivca pa vidim to neurejeno prometno infrastrukturo. Dokler se ta prometna infrastruktura ne poenoti (da bi vsi lahko pričakovali, kako se je potrebno obnašati), se bomo avtomobilisti in kolesarji še naprej kregali.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
predi ::
Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.
Kako to misliš "narobe"? Če ni svetlobnih znakov za kolesarje, je pa kolesarska ob pešpoti, moraš kot kolesar upoštevati svetlobne znake namenjene pešcem.
99. (5) Vozniki koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, morajo upoštevati svetlobne znake za pešce, če potekata pešpot in kolesarska pot ena ob drugi in ni posebnih svetlobnih znakov za kolesarje.
Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 - uradno prečiščeno besedilo in 68/16)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()
GizmoX ::
Če pa ni kolesarske ob pešpoti, mora pa gledat isti semafor, kot avtomobilisti. Pa smo spet tam - enkrat morajo gledat tavelik semafor, včasih za pešce, včasih ne za pešce. Pripelješ se do tega križišča, in moraš gledat, ali je kolesarska ob zebri, da veš, kateri semafor gledat? Z druge strani pa tudi ni veliko bolje.Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.Kako to misliš "narobe"? Če ni svetlobnih znakov za kolesarje, je pa kolesarska ob pešpoti, moraš kot kolesar upoštevati svetlobne znake namenjene pešcem.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Curly ::
V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo vozil tako: kolesar, mam pa občutek, da je New York stalno tak.
[D]emon ::
V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo vozil tako: kolesar, mam pa občutek, da je New York stalno tak.
To so kurirji na biciklih, ki so kamikaze style kolesarji.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Malajlo ::
Če pa ni kolesarske ob pešpoti, mora pa gledat isti semafor, kot avtomobilisti. Pa smo spet tam - enkrat morajo gledat tavelik semafor, včasih za pešce, včasih ne za pešce. Pripelješ se do tega križišča, in moraš gledat, ali je kolesarska ob zebri, da veš, kateri semafor gledat? Z druge strani pa tudi ni veliko bolje.Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.Kako to misliš "narobe"? Če ni svetlobnih znakov za kolesarje, je pa kolesarska ob pešpoti, moraš kot kolesar upoštevati svetlobne znake namenjene pešcem.
Kaj pa tu ni jasno? Nikjer ne upoštevaš semaforja za pešce, če si kolesar. Kolesarske steze ni, razen po Vodnikovi proti Dravljam, ampak se začne za križiščem.
Pešpot != pločnik, če te to mede.
jype ::
Lonsarg ::
To da kot kolesar ne smeš vozit tam kot pešči je največja butalščina. Veliko bolj varno kot cesta, upam da zakonodajalce sreča pamet.
Malajlo ::
Zakaj pa bi bilo vijuganje med pešci bolj varno od vožnje po široki cesti (namesto samo ob robu)? Upam, da zakonodajalce sreča pamet.
jype ::
Praksa je jasna: Kolesarji vozimo povsod, kjer se nam sprdne, ker nam nihče nič ne more: Vozniškega dovoljenja za bicikl ti ne morejo vzet, kripa je vredna 50 evrov, če te kdorkoli zbije ima pa dobre možnosti, da bo ob goro denarja in se bo moral več mesecev ukvarjati z državo.
A ni to super?
Sicer razumem, da mi nihče ne bo verjel, ampak v Zurichu, Kobenhavnu in Karlstadu jaz nisem še nikoli imel težav s spoštovanjem predpisov, ko sem na biciklu, ker se predpisi tam ne delajo norca iz mene.
A ni to super?
Sicer razumem, da mi nihče ne bo verjel, ampak v Zurichu, Kobenhavnu in Karlstadu jaz nisem še nikoli imel težav s spoštovanjem predpisov, ko sem na biciklu, ker se predpisi tam ne delajo norca iz mene.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23102 (15929) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19736 (8032) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41046 (35917) | St235 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62200 (55390) | jype |