Forum » Na cesti » Odnos avtomobil kolesar
Odnos avtomobil kolesar
Temo vidijo: vsi
Grey ::
Še en brezobziren kolesarski napad na nebogljene avtomobiliste. http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Namesto, da bi (kot vsak normalen) zabremzal, ko ga je avtomobilist izsilil, se je prav nemarno zaletel v avto in ga popraskal.
LED lučke spredaj in zadaj na kolesu preminulega kolesarja? High Visibility (fluorescentna) oblačila? High visibility (fluorescentna) čelada?
Počasi bi bilo fino, da kolesarji pridejo ven iz stealth mode...nekateri športni maniaki se premikajo skoraj tako hitro kot skuterji. Le ti pa imajo in registracije in ustrezno zaščitno opremo (full head čelada), luči prižgane, smerokaze itd.
Mogoče bi morali zakone zakleniti na hitrost s katero se objekt premika ne glede na to, kako je poganjan.
Nekateri se ne zavedajo, da je cesta in bližina avtomobilov nevarna in moraš poskrbeti za to, da si dobro viden. Zadnjič sem srečal pešca! ponoči, brez nikakršnih odsevnikov brez osvetlitve na cesti...videl sem ga šele ko je bil skoraj pri avtu in na moji havbi (bil je ovinek)...sem se odločal ali bi ustavil in ga namahal ali šel naprej in za to "namahanje" poskrbi Darwin...sem se odločil, da bo Darwin poskrbel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
ales85 ::
Še vedno nekdo, ki se pelje s skuterjem bolj ogroža pešce, kot kolesar. Kolesarjevo prevozno sredstvo nima 100kg+.
Mimogrede ali je bilo vedno v Ljubljani tako veliko skuterjev na pločnikih ali je to nekaj novega?
Mimogrede ali je bilo vedno v Ljubljani tako veliko skuterjev na pločnikih ali je to nekaj novega?
Invictus ::
Le ti pa imajo in registracije in ustrezno zaščitno opremo (full head čelada), luči prižgane, smerokaze itd.
To imajo tudi avti (no razen čelade), pa nič ne pomaga, ker teh zadev marsikdi ne uporablja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Grey ::
Le ti pa imajo in registracije in ustrezno zaščitno opremo (full head čelada), luči prižgane, smerokaze itd.
To imajo tudi avti (no razen čelade), pa nič ne pomaga, ker teh zadev marsikdi ne uporablja...
Ni važno ali uporabljajo ali ne (stvar posameznikove inteligence). To mora biti definirano zato, da je nasplošno ustrezno poskrbljeno za zaščito udeležencev in zniževanje možnosti nesreč. To pač mora biti. No discussion. Statistično bo vedno nekaj trkov, ampak na tak način vsaj omogočiš, da se zmanjša število nesreč zaradi "nisem ga videl" na zanemarljivo nizko število in ostane samo tisto, kar je v presoji vsakega voznika - posameznikova inteligenca in objestnost. Skuterčki pa tudi nimajo za brezveze vsega tega...hitrosti in s tem kinetične energije so velike.
Dvokolo je nevarna stvar. Hitreje ko greš pa še toliko bolj. Okoli sebe nimaš nič, kar bi te varovalo zato moraš biti še 10x bolj pozoren na promet okoli sebe (motoriste lepo učijo v šolah - Head on a swivel - maximalna pozornost). Če si "pameten" še čelade ne nosiš, imaš obute japanke in pedertošl za vratom. Kolesar, ki se premika s praktično enako hitrostjo na specialki je pa v pajkicah, po možnosti mavričnih "športnih" očalih na obrazu in v kratkih rokavih. Brez luči, brez smerokazov (dosti jih tudi sploh ne nakazuje smeri zavoja z roko). Dodaj še te famozne elektropedalirke, ki gredo hitreje od skuterja...pa imaš recept za kamikaze.
Motoristom dopovedujejo, da naj iimajo prižgane dolge luči, nosijo fluorescentne farbe (jopiče in čelade)...kolesarji (sploh specialke in elektropedalirke) niso nič drugačni od motoristov - kinetična energija je visoka, nosijo pa manj oblačil od motoristov. Se pravi, morajo to kolesarji popravit s še večjo vidnostjo (če jim predpišejo, da morajo imeti poleg fluoroscentnega jopiča še tako čelado in bling bling RGB LED osvetlitev na kolesih na večih mestih, vzvzratna ogledala in podobno).
Avto, ki se ti približuje s 50 km/h+ (z lučmi ali brez) je veliko bolj enostavno zaznati kot ali motor (ki se ga že težje opazi) ali celo kolesarja na elektropedalirki, kjer nimata niti en niti drug nobene močne LED osvetlitve, niti ene fluoroscentne barve na sebi.
cesnja ::
LED lučke spredaj in zadaj na kolesu preminulega kolesarja? High Visibility (fluorescentna) oblačila? High visibility (fluorescentna) čelada?
Počasi bi bilo fino, da kolesarji pridejo ven iz stealth mode...nekateri športni maniaki se premikajo skoraj tako hitro kot skuterji. Le ti pa imajo in registracije in ustrezno zaščitno opremo (full head čelada), luči prižgane, smerokaze itd.
Na poti na delo sem opremljen z vsem naštetim, počutim se kot novoletna jelka, pa vseeno moram še vedno reševat situacije, ker iz teh avtomobilskih kletk ljudje enostavno ne vidijo dovolj.
Mare2 ::
Avto, ki se ti približuje s 50 km/h+ (z lučmi ali brez) je veliko bolj enostavno zaznati kot ali motor (ki se ga že težje opazi) ali celo kolesarja na elektropedalirki, kjer nimata niti en niti drug nobene močne LED osvetlitve, niti ene fluoroscentne barve na sebi.
Če podnevi ne vidiš kolesarja, priporočam obisk okulista. Boš videl, da bo lažje. :)
Sicer pa ni logično, za avtomobile so predpisali obvezne prižgane luči podnevi, za kolesarje pa ne. Očitno jih zakonodajalec dobro vidi. Kolesarje namreč. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
joze67 ::
LED lučke spredaj in zadaj na kolesu preminulega kolesarja? High Visibility (fluorescentna) oblačila? High visibility (fluorescentna) čelada?
Okoli 17.45 je bil OKC PU Ljubljana obveščen o prometni nesreči...
...sem se odločal ali bi ustavil in ga namahal ali šel naprej...
V teh kolesar:avto temah se sicer udeleženci ogosto zmerjajo z idioti ipd, ampak glej, ti si pa res.
Sicer pa ni logično, za avtomobile so predpisali obvezne prižgane luči podnevi, za kolesarje pa ne. Očitno jih zakonodajalec dobro vidi. Kolesarje namreč. :)
Zakonodajalec pač ni razmišljal. Da če se avtomobili zaradi luči vidijo bolje, se vsi brez luči (ne samo kolesarji) vidijo toliko slabše.
ttommy ::
Pa kaj je to vojna med kolesarji in avtomobilisti?? Da si bomo na jasnem- v obeh skupinah je približno enak procent ljudi, ki tja ne sodijo. Pa so tam in ogrožajo sebe in ostale.
Gamer
jype ::
Jaz predlagam, da se nazaj uvede zakon, da mora petnajst metrov pred vsakim osebnim vozilom teči pešec, ki maha z rdečo zastavo in glasno opozarja ostale udeležence v prometu, da se približuje smrtno nevarna naprava.
To je edini način, da se nevarnost, ki jo te reči predstavljajo v prometu, zmanjša na sprejemljiv nivo.
To je edini način, da se nevarnost, ki jo te reči predstavljajo v prometu, zmanjša na sprejemljiv nivo.
ttommy ::
Mene je zadnji skoraj ubila kura v črnem golfu- namreč speljala je pri rdeči luči na semaforju, ker je mislila (ni pa pogledala), da se ne bo več kdo pripeljal čez cesto. Jaz sem pa bliskovito zavil desno (če bi bremzal, bi se ustavil na desni polovici havbe njenega golfa) in se izognil nesreči. Vsi ostali v križišču so samo gledali z odprtimi usti kaj se je zgodilo....
Po drugi strani pa redno opazim kolesarje, ki se se brez skrbi zapeljejo čez prehod (kolesarski v krožišču in na navadnih križiščih) brez, da bi pogledali levo ali desno. Enkrat sem enemu rekel, da se ne bo več dolgo vozil s kolesom, če ne bo pogledal levo in desno, preden se zapelje čez cesto.. In kaj mi je odvrnil? Smejal se je!
Po drugi strani pa redno opazim kolesarje, ki se se brez skrbi zapeljejo čez prehod (kolesarski v krožišču in na navadnih križiščih) brez, da bi pogledali levo ali desno. Enkrat sem enemu rekel, da se ne bo več dolgo vozil s kolesom, če ne bo pogledal levo in desno, preden se zapelje čez cesto.. In kaj mi je odvrnil? Smejal se je!
Gamer
Grey ::
LED lučke spredaj in zadaj na kolesu preminulega kolesarja? High Visibility (fluorescentna) oblačila? High visibility (fluorescentna) čelada?
Okoli 17.45 je bil OKC PU Ljubljana obveščen o prometni nesreči...
...sem se odločal ali bi ustavil in ga namahal ali šel naprej...
V teh kolesar:avto temah se sicer udeleženci ogosto zmerjajo z idioti ipd, ampak glej, ti si pa res.
Sicer pa ni logično, za avtomobile so predpisali obvezne prižgane luči podnevi, za kolesarje pa ne. Očitno jih zakonodajalec dobro vidi. Kolesarje namreč. :)
Zakonodajalec pač ni razmišljal. Da če se avtomobili zaradi luči vidijo bolje, se vsi brez luči (ne samo kolesarji) vidijo toliko slabše.
MA SAMO TIHO BODI!! ZDAJLE BO SPET OBVEŠČEN TA CENTER JE*O JIM BOG MATER DEBILNO!!!!!!! Trije degeni zdajle na kolesih brez čelad, brez kresničk, brez luči (popolni nevidneži) in si svetijo s smartphoni pred seboj vozijo po neosvetljeni cesti, kjer JE ZNAK ZA PREPOVEDAN KOLESARSKI PROMET! Pa to svet ni videl, no. Tri Darwinove nagrade čakajo...kar je višek je pa višek. Pi*da materna hohštaplerska s temi bićikleti.
MA DA SE SVETITE VSI KOLESARJI KO NOVOLETNE JELKE NA CESTI 24/7/365 pa 1000EUR kazni, če ni opreme ali se ne upošteva znakov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Invictus ::
Avto, ki se ti približuje s 50 km/h+ (z lučmi ali brez) je veliko bolj enostavno zaznati kot ali motor (ki se ga že težje opazi) ali celo kolesarja na elektropedalirki, kjer nimata niti en niti drug nobene močne LED osvetlitve, niti ene fluoroscentne barve na sebi.
Očitno še nisi ponoči videl avta brez luči... Se ga ne vidi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
thramos ::
Pa kaj je to vojna med kolesarji in avtomobilisti?? Da si bomo na jasnem- v obeh skupinah je približno enak procent ljudi, ki tja ne sodijo. Pa so tam in ogrožajo sebe in ostale.
Odstotek je morda res enak. Ampak kreteni na kolesu bistveno, res bistveno, manj ogrožajo okolico. In tudi sebe.
Zato bo svet veliko lepši, ko se bodo kreteni in nepozorneži (kar smo žal vsi) preselili izza volana 1+ tonskega pleha velikih hitrosti na kolo.
Gregor P ::
Avto, ki se ti približuje s 50 km/h+ (z lučmi ali brez) je veliko bolj enostavno zaznati kot ali motor (ki se ga že težje opazi) ali celo kolesarja na elektropedalirki, kjer nimata niti en niti drug nobene močne LED osvetlitve, niti ene fluoroscentne barve na sebi.
Očitno še nisi ponoči videl avta brez luči... Se ga ne vidi...
... do nedavnega si ga lahko vsaj slišal
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
MA SAMO TIHO BODI!! ZDAJLE BO SPET OBVEŠČEN TA CENTER JE*O JIM BOG MATER DEBILNO!!!!!!! Trije degeni zdajle na kolesih brez čelad, brez kresničk, brez luči (popolni nevidneži) in si svetijo s smartphoni pred seboj vozijo po neosvetljeni cesti, kjer JE ZNAK ZA PREPOVEDAN KOLESARSKI PROMET! Pa to svet ni videl, no. Tri Darwinove nagrade čakajo...kar je višek je pa višek. Pi*da materna hohštaplerska s temi bićikleti.Če ti ne bi z avtomobilom norel po taki cesti, taka cesta ne bi bila nevarna za nikogar.
Unknown_001 ::
MA SAMO TIHO BODI!! ZDAJLE BO SPET OBVEŠČEN TA CENTER JE*O JIM BOG MATER DEBILNO!!!!!!! Trije degeni zdajle na kolesih brez čelad, brez kresničk, brez luči (popolni nevidneži) in si svetijo s smartphoni pred seboj vozijo po neosvetljeni cesti, kjer JE ZNAK ZA PREPOVEDAN KOLESARSKI PROMET! Pa to svet ni videl, no. Tri Darwinove nagrade čakajo...kar je višek je pa višek. Pi*da materna hohštaplerska s temi bićikleti.Če ti ne bi z avtomobilom norel po taki cesti, taka cesta ne bi bila nevarna za nikogar.
Če bi se ti s kolesom peljal čez hosto namesto po cesti za motorni promet se ne bi ogrožal. Ergo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
Če bi se ti s kolesom peljal čez hosto namesto po cesti za motorni promet se ne bi ogrožal. Ergo?Kaj pa tebe briga, kaj jaz počnem sam s seboj?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če bi se ti s kolesom peljal čez hosto namesto po cesti za motorni promet se ne bi ogrožal. Ergo?Kaj pa tebe briga, kaj jaz počnem sam s seboj?
Kaj tebe briga po kateri cesti se vozim?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Grey ::
MA SAMO TIHO BODI!! ZDAJLE BO SPET OBVEŠČEN TA CENTER JE*O JIM BOG MATER DEBILNO!!!!!!! Trije degeni zdajle na kolesih brez čelad, brez kresničk, brez luči (popolni nevidneži) in si svetijo s smartphoni pred seboj vozijo po neosvetljeni cesti, kjer JE ZNAK ZA PREPOVEDAN KOLESARSKI PROMET! Pa to svet ni videl, no. Tri Darwinove nagrade čakajo...kar je višek je pa višek. Pi*da materna hohštaplerska s temi bićikleti.Če ti ne bi z avtomobilom norel po taki cesti, taka cesta ne bi bila nevarna za nikogar.
Unknown_001 je izjavil:
Če bi se ti s kolesom peljal čez hosto namesto po cesti za motorni promet se ne bi ogrožal. Ergo?Kaj pa tebe briga, kaj jaz počnem sam s seboj?
Norim? S tempomatom po omejitvah? Ja...potem se pa zbudiš s svizcem v postelji.
Veš kva, zagrabm in kolesarja in tist bićiklet v tem primeru in ju f*knem čez tisto zaščitno ograjo v dolino. Dovolj je tega hohštaplerskega "jaz lahko vse" odnosa s strani kolesarjev. Ko male bebe brezglavo letajo naokoli brez kakršnekoli odgovornosti in ob tem spravljajo ostale soudeležence v prometu v nevarnost.
Kaj pa tebe briga kaj počnem sam s seboj?
Jao,
nisi sam v prometu. Spremljaj okolico in upoštevaj predpise in dobre prakse varnega obnašanja v prometu.
Več kot očitno je, da je potrebno zakone posodobit in uredit te stvari glede kolesarjenja ter zahtevane opreme kolesarja in kolesa...nemara celo kak izpit za vožnjo s kolesom narest.
jype ::
Več kot očitno je, da je potrebno zakone posodobit in uredit te stvari glede kolesarjenja ter zahtevane opreme kolesarja in kolesa...nemara celo kak izpit za vožnjo s kolesom narest.Ja, se strinjam.
Rdeča luč naj v primeru kolesarja in pešca velja kot stop znak, kjer lahko pot nadaljuješ, če vidiš, da je pot prosta.
Norim? S tempomatom po omejitvah? Ja...potem se pa zbudiš s svizcem v postelji.Vožnjo moraš prilagoditi razmeram na cesti. Tempomat tega ne zna.
Grey ::
jype ::
thramos ::
Veš kva, zagrabm in kolesarja in tist bićiklet v tem primeru in ju f*knem čez tisto zaščitno ograjo v dolino. Dovolj je tega hohštaplerskega "jaz lahko vse" odnosa s strani kolesarjev. Ko male bebe brezglavo letajo naokoli brez kakršnekoli odgovornosti in ob tem spravljajo ostale soudeležence v prometu v nevarnost.
Zakaj tega rajši ne narediš s tistimi, ki bistveno bolj ogrožajo in posledično tudi naredijo največ škode, vozniki motornih vozil?
Ne upaš?
kotanyi ::
nevone ::
Ja seveda...ti pa si en :))Kaj bi pa po tvoje bilo narobe s tako zakonodajo?
Mene samo zanima, kdo bi bil odgovoren za morebitno nesrečo, ki bi nastala. Po tvoji izjavi sodeč, bi bil to kolesar ali pešec.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
Mene samo zanima, kdo bi bil odgovoren za morebitno nesrečo, ki bi nastala. Po tvoji izjavi sodeč, bi bil to kolesar ali pešec.Glede na to, da že zdaj nosi vse posledice, tudi kadar ga povozijo pri zeleni luči, si žal ne morem predstavljati, kako bi bil kolesar in pešec glede tega na slabšem.
codeMonkey ::
Danes sem naletel na eno referenco, ki me je spomnila na debato. Predvsem tale podatek:
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press...
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Recent data shows that HGVs were involved in 22.5 per cent of pedestrian fatalities and 58 per cent of cyclist fatalities on London's roads in 2014 and 2015, despite only making four per cent of the miles driven in the Capital.
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press...
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Grey ::
codeMonkey je izjavil:
Danes sem naletel na eno referenco, ki me je spomnila na debato. Predvsem tale podatek:
Recent data shows that HGVs were involved in 22.5 per cent of pedestrian fatalities and 58 per cent of cyclist fatalities on London's roads in 2014 and 2015, despite only making four per cent of the miles driven in the Capital.
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press...
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
Invictus ::
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
A vozniki pa ne buljijo v telefone?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Grey ::
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
A vozniki pa ne buljijo v telefone?
Ne takrat, ko zavijajo. Takrat se namreč zgodi največ nesreč avto/pešec, avto/kolesar in avto/motorist. Vidnost in obnašanje te kaste udeležencev je problem. Tako, da buljenje voznikov v telefone tu nima veze. Ima pa vezo v zastojih, ko nastane lažji trk dveh ali pa verižno, ker se poklopijo kot domine. To pa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Danes sem naletel na eno referenco, ki me je spomnila na debato. Predvsem tale podatek:
Recent data shows that HGVs were involved in 22.5 per cent of pedestrian fatalities and 58 per cent of cyclist fatalities on London's roads in 2014 and 2015, despite only making four per cent of the miles driven in the Capital.
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press...
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
Ne štekam kaj želiš povedati. Praviš mogoče, da kolesarji pri buljenju v pametne telefone najbolj spregledajo največja vozila?
BTW, še noben kolesar me ni presenetil s telefonom v roki, konstantno pa pri nepotrebnih situacijah, ko kolesar neprimerno zamenja način udeležbe v prometu - po cesti, nato čez prehod za pešce ter pločnik in obratno.
Invictus ::
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
A vozniki pa ne buljijo v telefone?
Ne takrat, ko zavijajo. Takrat se namreč zgodi največ nesreč avto/pešec, avto/kolesar in avto/motorist. Vidnost in obnašanje te kaste udeležencev je problem. Tako, da buljenje voznikov v telefone tu nima veze. Ima pa vezo v zastojih, ko nastane lažji trk dveh ali pa verižno, ker se poklopijo kot domine. To pa.
Si me prav nasmejal.
Seveda buljijo. Videno ravno danes. Al pa čvekajo. Saj je vseeno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Grey ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Danes sem naletel na eno referenco, ki me je spomnila na debato. Predvsem tale podatek:
Recent data shows that HGVs were involved in 22.5 per cent of pedestrian fatalities and 58 per cent of cyclist fatalities on London's roads in 2014 and 2015, despite only making four per cent of the miles driven in the Capital.
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press...
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Odvisno. Glede na to kako brezumno divjajo kolesarji in pešci buljijo v "pametne" telefone, ni rešitve, ki bi naredila promet varen kot pa to, da pričnejo prevzemati odgovornost za svojo varnost. Namreč, niso sami. V Londonu in večjih mestih je pa to še toliko bolj očitno.
Ne štekam kaj želiš povedati. Praviš mogoče, da kolesarji pri buljenju v pametne telefone najbolj spregledajo največja vozila?
BTW, še noben kolesar me ni presenetil s telefonom v roki, konstantno pa pri nepotrebnih situacijah, ko kolesar neprimerno zamenja način udeležbe v prometu - po cesti, nato čez prehod za pešce ter pločnik in obratno.
Ne. Pravim, da ni kriva "slaba preglednost". Tako kot tudi dizel ni kriv za onesnaženje (ampak turbo agregati ne glede na gorivo). Vedno se išče neke obliže ne pa zdravila za dejanski koren problema.
Preglednost ne bi bila problem, če se ne bi kolesarji rinili v vsako špranjo kjer se ni treba. Bo treba table za Cycle Responsibly dat ob ceste? To kar vidiš na YT kako nekateri dirjajo in švigajo med avti kot da so v obleki iz titana...sej ne veš al je neumen al neumen. In potem so avti in "slaba preglednost" krivi za nesreče, ko pa se kolesarji popolnoma Gung Ho obnašajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
LeQuack ::
Vse bi se rešilo, če bi nesramno dvignili cene bencina in dizla. Pa še država bi imela toliko davkov, da bi rešili vse pomanjkljivosti v državi.
Quack !
GizmoX ::
codeMonkey je izjavil:
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Eni pravijo, da se nič ne vidi. Drugi pravijo, da je čisto možno videti vse.
(6s) (5m36s)
Enim uspe pogledat in počakat. Drugim ...
(55s) (41s)
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Gregor P ::
Potem je tu še akcija za ozaveščanje pešcev
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Se mi zdi zanimivo tole. Eno je, da prebivalce spraviš na javni prevoz ter kolesa, vseeno pa preostane problem distribucije dobrin po mestu. Ta je, s trenutno zasnovo tovornih vozil, zelo očitno bistveno bolj nevarna od avtomobilov.
Eni pravijo, da se nič ne vidi. Drugi pravijo, da je čisto možno videti vse.
(6s) (5m36s)
Enim uspe pogledat in počakat. Drugim ...
(55s) (41s)
Pravijo lahko marsikaj, številke pa kažejo, da so vozila s 4% udeleženostjo v londonskem prometu, povozila več kot pol kolesarjev. Ozaveščanje kolesarjev je nujno v tem primeru, kot hitro ukrepanje na zaznani problem, ni pa to dolgoročna rešitev - @Grey, to je obliž, ne pa rešitev za sam izvor problema, ravno obratno. To se ne bo rešilo z odgovorom ali je kolesar tisti, ki je nepreviden ali pa tovornjakar, ker enkrat bo en, drugič pa drug.
V osnovi je problem v tem, da si prometno infrastrukturo delita kolesar in "šleper". To samo po sebi tudi ni problem, če je gostota prometa majhna, v premeru večje gostote pa ju je potrebno ločiti. Enako velja za avtomobile.
Npr. "kritičnost" za funkcionalno varnost elektornike v avtomobilih se ocenjuje na osnovi izpostavljenosti (pogostosti), resnosti posledic ter nadzorljivosti (kakšne so možnosti voznika zmanjšati posledice). Analogijo s prometom se da hitro potegniti. V primeru tovornjaka in kolesarja je resnost posledic ogromna že zaradi fizikalne narave, in na to ne moreš vplivati. Lahko vplivaš na faktor izpostavljenosti, tako da ju ločiš z ustrezno infrastrukturo tam, kjer je kolesarjev in tovornjakov veliko. Nadzorljivost načeloma lahko povečaš z nižanjem omejitev, ampak v primeru teh nesreč hitrost itak ni velika.
Torej, po tej analogiji problem rešiš edino tako, da kolesarje in tovornjake ločiš in s tem znižaš "kritičnost" na razumno raven. Tam kjer je izpostavljenost največja seveda. Drugje bo "kritičnost" nižja kljub enaki resnosti posledic zaradi nižje izpostavljenosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23488 (16315) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19905 (8201) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41324 (36195) | St235 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62697 (55887) | jype |