Forum » Na cesti » Odnos avtomobil kolesar
Odnos avtomobil kolesar
Temo vidijo: vsi
Lonsarg ::
Zakaj pa bi bilo vijuganje med pešci bolj varno od vožnje po široki cesti (namesto samo ob robu)? Upam, da zakonodajalce sreča pamet.
Zato kej ko vijugaš med pešči je največja razlika hitrosti med udeleženci 0-10km/h, ko pa to delaš na cesti pa vsaj 50km/h, potencialno do 100km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mare2 ::
Evo. Nova pridobitev za kolesarje. Kolesarske steze brez kucljev pri dovozih na parkirišča. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
GizmoX ::
Po Vodnikovi je kolesarska v obe smeri, na obeh straneh. Razen za nekaj 10 metrov v tem križišču. Ja, se strinjam, po črki zakona kolesarske tukaj ni. Čeprav si se pripeljal po kolesarski, pa čez nekaj metrov boš spet na kolesarski.Kaj pa tu ni jasno? Nikjer ne upoštevaš semaforja za pešce, če si kolesar. Kolesarske steze ni, razen po Vodnikovi proti Dravljam, ampak se začne za križiščem.Če pa ni kolesarske ob pešpoti, mora pa gledat isti semafor, kot avtomobilisti. Pa smo spet tam - enkrat morajo gledat tavelik semafor, včasih za pešce, včasih ne za pešce. Pripelješ se do tega križišča, in moraš gledat, ali je kolesarska ob zebri, da veš, kateri semafor gledat? Z druge strani pa tudi ni veliko bolje.Enkrat imajo kolesarji svoj semafor, drugič (narobe) gledajo tistega za pešce.Kako to misliš "narobe"? Če ni svetlobnih znakov za kolesarje, je pa kolesarska ob pešpoti, moraš kot kolesar upoštevati svetlobne znake namenjene pešcem.
Pešpot != pločnik, če te to mede.
Itak je pa problem s temi semaforji le ta, da pelješ 30km/h proti križišču z zelenim semaforjem, potem pa prideš do križišča s kolesarsko, kjer sveti rdeča luč za pešce, ki slučajno velja tudi zate. Na drugi strani pa policistka, ki prijazno maha (praksa iz tega tedna)
Sicer pa govorim bolj splošno. Enkrat velja tako, drugič drugače, ljudje so pa zmešani. V tem istem nesrečnem križišču je bil na kolesu gospod, ki je (narobe) gledal semafor za pešce.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
MrStein ::
To da kot kolesar ne smeš vozit tam kot pešči je največja butalščina. Veliko bolj varno kot cesta, upam da zakonodajalce sreča pamet.
Namesto da upaš, raje voli.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
[D]emon ::
> To da kot kolesar ne smeš vozit tam kot pešči je največja butalščina.
Od kje si to potegnil ?
Od kje si to potegnil ?
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Lonsarg ::
Ustavljanje in kaznovanje kolesarjev, ki se vozijo po pločniku je v Ljubljani dokaj pogosta stvar in to tudi tam, kjer na določeni strni ceste ni kolesarske(pravijo pejdi na drugo stran vozit).
Po drugi strani pa redko slišiš, da kdo dobi kazen, ko se je kljub kolesarski vozil po cesti (kar je sicer hvalabogu kaznivo).
Po drugi strani pa redko slišiš, da kdo dobi kazen, ko se je kljub kolesarski vozil po cesti (kar je sicer hvalabogu kaznivo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
K0l1br1 ::
Ker iz tega seveda neizogibno izhaja, da se takoj spremeni prometna ureditev ter po celi državi uredijo kolesarske steze.To da kot kolesar ne smeš vozit tam kot pešči je največja butalščina. Veliko bolj varno kot cesta, upam da zakonodajalce sreča pamet.
Namesto da upaš, raje voli.
MrStein ::
Maš prav, sori. Voli enako kot do zdaj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Malajlo ::
Ok, tisto križišče vodnikove ... na semaforju imaš znak, da je konec kolesarske. Od kod ti ideja, da se pelješ ali a) po pločniku do semaforja, b) zapelješ mimo rdeče luči po cesti skozi križišče do semaforja za pešce.
Ustaviš se pred semaforjem za vozila. Ok, jype ne jebe barvnih luči in tistih mednarodnih znakov, vsi ostali pa menda vemo, kaj nam je storiti. Prav nič ni "enkrat tako, drugič drugače".
Ustaviš se pred semaforjem za vozila. Ok, jype ne jebe barvnih luči in tistih mednarodnih znakov, vsi ostali pa menda vemo, kaj nam je storiti. Prav nič ni "enkrat tako, drugič drugače".
GizmoX ::
Ok, tisto križišče vodnikove ... na semaforju imaš znak, da je konec kolesarske. Od kod ti ideja, da se pelješ ali a) po pločniku do semaforja, b) zapelješ mimo rdeče luči po cesti skozi križišče do semaforja za pešce.Za miselno vajo znak odstrani in ponovi situacijo. Do kje se pripelješ in kje počakaš?
Ustaviš se pred semaforjem za vozila. Ok, jype ne jebe barvnih luči in tistih mednarodnih znakov, vsi ostali pa menda vemo, kaj nam je storiti. Prav nič ni "enkrat tako, drugič drugače".
udirač => uni. dipl. inž. rač.
jype ::
Malajlo ::
Vsekakor do semaforja. Rdeča luč je rdeča luč. Če pa kolesarska steza vodi mimo (hence, semafor je na levi, torej ne velja), te mora pričakati semafor za kolesarje oz. zmutijo s stezo tako, da je ni in velja semafor za pešce (ker če je steza narisana na prehodu, ima tudi svoj semafor).
Pa to se načeloma mulci pri desetih, enajstih letih učijo ... Tudi razvrščanja pri zavijanju v levo, česar pri starejši populaciji ne vidiš pogosto - beri: butne direkt na havbo.
Aja, tisti video nizozemske rešitve ... To imamo pri nas že vsaj 30 let, kjer so kolesarske steze. Ni glih z zeleno pobarvano, je zdaj z rdečo.
Pa to se načeloma mulci pri desetih, enajstih letih učijo ... Tudi razvrščanja pri zavijanju v levo, česar pri starejši populaciji ne vidiš pogosto - beri: butne direkt na havbo.
Aja, tisti video nizozemske rešitve ... To imamo pri nas že vsaj 30 let, kjer so kolesarske steze. Ni glih z zeleno pobarvano, je zdaj z rdečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malajlo ()
GizmoX ::
Vsekakor do semaforja. Rdeča luč je rdeča luč. Če pa kolesarska steza vodi mimo (hence, semafor je na levi, torej ne velja), te mora pričakati semafor za kolesarje oz. zmutijo s stezo tako, da je ni in velja semafor za pešce (ker če je steza narisana na prehodu, ima tudi svoj semafor).Se pravi tukaj bi se ti ustavil pri glavnem semaforju? Zaviti želiš levo.
Aja, tisti video nizozemske rešitve ... To imamo pri nas že vsaj 30 let, kjer so kolesarske steze. Ni glih z zeleno pobarvano, je zdaj z rdečo.Kje pa je to, pri vas? Dokaj novo križišče je npr. križišče poljanske in roške. Kaj je narobe s takimi križišči? Da avtomobilist, ki zavija desno, kolesarja ne vidi, ker mora pogledati nazaj v mrtvi kot; pri nizozemski rešitvi pa avtomobilist pogleda desno čez vetrobransko steklo.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Malajlo ::
Nič lažjega. Ustaviš se ob sredinski črti in čakaš na zeleno. Seveda nekaj deset metrov prej nakažeš zavijanje v levo voznikom za tabo. Pa pomaga, da nazaj tudi pogledaš, če te je kreten videl.
Poljanska? Kolesar se ustavi za zebro. Če ga voznik v avtu ne vidi na desni skozi vetrobransko steklo, ja pol pa res ne vem. Kolesar ima polno črto precej naprej od avtomobilistov. Od oka vsaj štiri metre od oči voznika do riti kolesarke.
Pri nas - celovška, tržaška, zaloška, dunajska, Linhartova, Šmartinska ... Vse te ceste imajo speljane kolesarske steze daleč naprej of semaforja. In od kolesarjev pričakujejo snovalci, da bo v levo šel najprej naravnost, nato počakal na zeleno za levo. Malo nas, voznike zjebejo heroji, ki takoj zavijajo levo, pa ga potem zagledaš v kontra smeri. Po možnosti še nadaljuje vožnjo v kontra smer in ovira druge kolesarje (že skakal s specialko na pločnik, ko sem se umikal bedakom). S tega stališča je vožnja po cesti še najbolj varna. Razlika na cesti v hitrosti med avti in kolesarjem je 15km/h, na pločniku je napram pešcem vsaj 25. Tko da ne se vozit po pločnikih.
Poljanska? Kolesar se ustavi za zebro. Če ga voznik v avtu ne vidi na desni skozi vetrobransko steklo, ja pol pa res ne vem. Kolesar ima polno črto precej naprej od avtomobilistov. Od oka vsaj štiri metre od oči voznika do riti kolesarke.
Pri nas - celovška, tržaška, zaloška, dunajska, Linhartova, Šmartinska ... Vse te ceste imajo speljane kolesarske steze daleč naprej of semaforja. In od kolesarjev pričakujejo snovalci, da bo v levo šel najprej naravnost, nato počakal na zeleno za levo. Malo nas, voznike zjebejo heroji, ki takoj zavijajo levo, pa ga potem zagledaš v kontra smeri. Po možnosti še nadaljuje vožnjo v kontra smer in ovira druge kolesarje (že skakal s specialko na pločnik, ko sem se umikal bedakom). S tega stališča je vožnja po cesti še najbolj varna. Razlika na cesti v hitrosti med avti in kolesarjem je 15km/h, na pločniku je napram pešcem vsaj 25. Tko da ne se vozit po pločnikih.
Lonsarg ::
Kolesar ima omejitev na cesti 25km/h mislim da. Na pločniku za pešče pa še precej manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
GizmoX ::
Nič lažjega. Ustaviš se ob sredinski črti in čakaš na zeleno. Seveda nekaj deset metrov prej nakažeš zavijanje v levo voznikom za tabo. Pa pomaga, da nazaj tudi pogledaš, če te je kreten videl.Torej si spregledal, da je to križišče, kjer ob zebri poteka kolesarska. Kot kolesar moraš po tej kolesarski prečkati križišče, zato je tam tudi semafor za kolesa. Kar tudi pomeni, da glavni semafor zate kot kolesarja v tem primeru ne velja. Ali se pelješ ali a) po pločniku do semaforja, b) zapelješ mimo rdeče luči po cesti skozi križišče do semaforja za pešce, pa je povsem tvoja odločitev.
Poljanska? Kolesar se ustavi za zebro. Če ga voznik v avtu ne vidi na desni skozi vetrobransko steklo, ja pol pa res ne vem. Kolesar ima polno črto precej naprej od avtomobilistov. Od oka vsaj štiri metre od oči voznika do riti kolesarke.Vidim, da si spet zgrešil bistvo. Ta križišča so res vredu, če vsi stojijo pri rdeči. Ampak za to je skoraj vsako križišče vredu.
Problem je, ko kolesar prikolesari ravno takrat, ko se avtomobilistom prižge zelena, zato hitro speljejo in zavijejo desno - ne da bi prej preverili mrtvi kot (če pa itak ni bilo nobenega kolesarja pri rdeči). Občuteno na lastni koži neštetokrat.
... S tega stališča je vožnja po cesti še najbolj varna. Razlika na cesti v hitrosti med avti in kolesarjem je 15km/h, na pločniku je napram pešcem vsaj 25. Tko da ne se vozit po pločnikih.Se popolnoma strinjam, ampak kaj, ko nekdo tako rad riše rdeče pasove ravno po pločnikih. Saj vemo, kako je to - ko je enkrat kolesarjem razpostrta rdeča preproga, kolesar na cesti nima več kaj iskati.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
GizmoX ::
Kolesar ima omejitev na cesti 25km/h mislim da. Na pločniku za pešče pa še precej manj.Kolikšna pa je omejitev hitrosti za kolesarje na pločniku? Morda 40€/h?
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Lonsarg ::
Tale omejitev 25km/h vidim sedaj, da je za kolesarsko stezo in ne cesto, pod to seveda spadajo tudi rdeče proge pb cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
LeQuack ::
Tale omejitev 25km/h vidim sedaj, da je za kolesarsko stezo in ne cesto, pod to seveda spadajo tudi rdeče proge pb cesti.
Že dolgo ni te omejitve več v zakonu.
Quack !
Malajlo ::
Tisto križišče na Gameljski ... Kje ti vidiš na stranski kolesarsko? Meter za semaforjem se pojavi. Še znak imaš postavljen, da se začne kolesarska. Sicer ne vem, čemu služi prehod za kolesarje, ker greš lahko samo še nazaj proti Črnučam (iz Črnuč). Ampak najbrž moraš omogočiti pozabljivcu, da se vrne po USB kabel domov. Ali pa rože zalit.
Poljanska - če vozniki motornih vozil ne pogledajo mimo desnega A stebrička, naj vrnejo izpit. Nobenega mrtvega kota ni. Samo nepazljivost.
Kolesar sme voziti po kolesarski stezi z 0.99 c. Po cesti se pa mora ravnati po omejitvah. Sicer merilnik hitrosti ni obvezen, ampak malo jih je, ki dosegajo hitrosti nad 50km/h. V območju umirjenega prometa (30km/h) pa se pričakuje od kolesarjev, da ne gonijo na mrtve in žive. Ni pa prepovedano. V primeru nesreče bo odgovarjal kolesar.
A radar sploh zazna kolesarja? Mimo radarja sem presegel omejitev 40km/h za vsaj 25% (cesta je šla nizdol), pa se je policaj samo pod kapo popraskal.
Poljanska - če vozniki motornih vozil ne pogledajo mimo desnega A stebrička, naj vrnejo izpit. Nobenega mrtvega kota ni. Samo nepazljivost.
Kolesar sme voziti po kolesarski stezi z 0.99 c. Po cesti se pa mora ravnati po omejitvah. Sicer merilnik hitrosti ni obvezen, ampak malo jih je, ki dosegajo hitrosti nad 50km/h. V območju umirjenega prometa (30km/h) pa se pričakuje od kolesarjev, da ne gonijo na mrtve in žive. Ni pa prepovedano. V primeru nesreče bo odgovarjal kolesar.
A radar sploh zazna kolesarja? Mimo radarja sem presegel omejitev 40km/h za vsaj 25% (cesta je šla nizdol), pa se je policaj samo pod kapo popraskal.
Malajlo ::
Je bila še stara Multanova. Najbrž te z laserjem izmeri. Če ima mirno roko ("Kolega dobro cilja." "A pa tudi zadane?")
next3steps ::
Webmojster je izjavil:
Kot kolesar in tudi voznik avtomobila menim, da sta sta kolesarja nardila napako, ko sta te prehitevala po desni.
Sam nikoli ne bi prehiteval po desni gibajočega avtomobila. Izjemoma prehitim po desni, kadar vozila stojijo pri rdeči luči. Pa še to samo, kadar je res prostor (ponavadi ni).
Da so pa (kot nekateri pišejo) vsi kolesarji budale, se pa ne bi strinjal. Večina jih vozi normalno. So pa izjeme - tako pri kolesarjih kot pri voznikih.
Tudi jaz z avtomobilom nikoli ne bi zapeljal na nasproten pas preko polne črte, kjer mi je nasproti peljal avtomobil. Pa sem, ker me je idiot zrinil s svojega pasa in sem si moral rešiti življenje.
GizmoX ::
Tisto križišče na Gameljski ... Kje ti vidiš na stranski kolesarsko? Meter za semaforjem se pojavi. Še znak imaš postavljen, da se začne kolesarska. Sicer ne vem, čemu služi prehod za kolesarje, ker greš lahko samo še nazaj proti Črnučam (iz Črnuč). Ampak najbrž moraš omogočiti pozabljivcu, da se vrne po USB kabel domov. Ali pa rože zalit.Če ima križišče poleg zebre še kolesarsko, se moraš kot kolesar peljati po njej. Saj si sam napisal:
Vse te ceste imajo speljane kolesarske steze daleč naprej of semaforja. In od kolesarjev pričakujejo snovalci, da bo v levo šel najprej naravnost, nato počakal na zeleno za levo.(V tem primeru je T križišče in pač ni potrebno čakati na zeleno.)
Poljanska - če vozniki motornih vozil ne pogledajo mimo desnega A stebrička, naj vrnejo izpit. Nobenega mrtvega kota ni. Samo nepazljivost.ZPrCP pa pravi:
»mrtvi kot« je voznikovemu pogledu skrito področje okoli vozila, ki nastane zaradi konstrukcijskih lastnosti vozila ali drugih vzrokov; Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.Kazen za avtomobiliste: 120€. Ni omembe o vračanju izpita. Ali si mislil, da bi vozniki kar samo vrnili izpit, ostali se pa gremo "kdor čaka, dočaka"?
Nizozemski koncept križišča ima najmanj to prednost, lahko se pa pretvarjaš, da so naša križišča ravno tako dobra.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
GizmoX ::
Pa tegelijk groen majo, kar je tudi super.To sploh. So pa super tudi njihova odzivna križišča - prometu ni potrebno čakati predolgo na zeleno, če gostota prometa to dopušča. Npr.:
1:17 - 2:17.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
jype ::
Lonsarg ::
Kolesar se zanašat na to, da "voznik bo vozil varno ker noče sebe zaj." ne more zanašat. V končni fazi bo voznik v zaporu ali plačeval denar kolesar pa bo izgubil potencialno bistveno več (življenje).
Pravilo "vozi tako, kot da bo v vsakem trenutko prišel kak norec" je splošno, velja tako za avte kot kolesarje.
Pravilo "vozi tako, kot da bo v vsakem trenutko prišel kak norec" je splošno, velja tako za avte kot kolesarje.
jype ::
Ja, tale je res bil lolek, da je po sred ceste kolesaril, ampak jebiga, kolesaril je zakonito, saj baje vozniki to pričakujejo od kolesarjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
111111111111 ::
Mene najbolj jezijo kolesarji, ki ga pičijo po sredini krožnega čeprav imajo speljano kolesarsko stezo okoli.
V teh vročih dnevih sem se peljal z odprtimi šipami mimo kolesarja v mestu. Skozi okno mu zavpijem, da ima kolesarsko stezo. Pri prvi rdeči luči se mi nasloni na avto in mi reče da se naj naučim obnašati. Odvrnem mu: "Gospod, vi pa se naučite voziti bicikel po kolesarski stezi." Kar naenkrat je gledal stran in čez mesto vozil za menoj iz inata, ni hotel na kolesarsko stezo.
V teh vročih dnevih sem se peljal z odprtimi šipami mimo kolesarja v mestu. Skozi okno mu zavpijem, da ima kolesarsko stezo. Pri prvi rdeči luči se mi nasloni na avto in mi reče da se naj naučim obnašati. Odvrnem mu: "Gospod, vi pa se naučite voziti bicikel po kolesarski stezi." Kar naenkrat je gledal stran in čez mesto vozil za menoj iz inata, ni hotel na kolesarsko stezo.
Unknown_001 ::
Se bom vozil s kolesom samo po kolesarski, takrat ko se bos ti z avtom samo po avtocesti.
Bravo otroc dejte še slabši zgled bit za druge.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
111111111111 je izjavil:
Mene najbolj jezijo kolesarji, ki ga pičijo po sredini krožnega čeprav imajo speljano kolesarsko stezo okoli.Jaz vedno pičim tam, kjer je prostor. To pomeni, da preko krožišča na vse mogoče in nemogoče načine, z eno samo omejitvijo: Da nikogar ne oviram.
111111111111 je izjavil:
V teh vročih dnevih sem se peljal z odprtimi šipami mimo kolesarja v mestu. Skozi okno mu zavpijem, da ima kolesarsko stezo. Pri prvi rdeči luči se mi nasloni na avto in mi reče da se naj naučim obnašati. Odvrnem mu: "Gospod, vi pa se naučite voziti bicikel po kolesarski stezi." Kar naenkrat je gledal stran in čez mesto vozil za menoj iz inata, ni hotel na kolesarsko stezo.Nisem bil jaz! Danes me ni bilo v Ljubljani, sem pa bil v Medvodah, kjer sem se s ceste večkrat umaknil na pločnik, da so me lažje prehiteli (ker je bil pločnik prazen, jasno, sicer ga ne bi tako zlorabljal).
Ampak vozil sem se tudi po cesti, kjer je kolesarska steza. Jebiga, kolesarska steza je bila za mojih 38km/h neuporabna, cesta pa itak v coni 30, tako da me legalno ni mogel dohiteti noben avtomobil (v praksi bi itak preskočil robnik, če bi zaslišal, da se mi približuje vozilo, preprosto zato, ker ga lahko).
111111111111 ::
Se bom vozil s kolesom samo po kolesarski, takrat ko se bos ti z avtom samo po avtocesti.
Imaš prostor, kjer lahko varno pelješ si viden in te ne morem po nesreči pritisnit ob robnik? Zakaj naj mesto gradi kolesarske če jih potem nočete uporabljati.
Nisem bil jaz! Danes me ni bilo v Ljubljani, sem pa bil v Medvodah, kjer sem se s ceste večkrat umaknil na pločnik, da so me lažje prehiteli (ker je bil pločnik prazen, jasno, sicer ga ne bi tako zlorabljal).
Ni bila Ljubljana.
Ampak vozil sem se tudi po cesti, kjer je kolesarska steza. Jebiga, kolesarska steza je bila za mojih 38km/h neuporabna, cesta pa itak v coni 30, tako da me legalno ni mogel dohiteti noben avtomobil (v praksi bi itak preskočil robnik, če bi zaslišal, da se mi približuje vozilo, preprosto zato, ker ga lahko).
Ampak zakaj? Zakaj kolesarjem ni treba upoštevat omejitve in pravil? Če imaš kolesarsko stezo jo uporabi in se pelji čez mesto tako kot treba, ne pa da ga teraš na polno po glavni cesti. V občinskem svetu sem se zavzemal za graditev kolesarskih stez, ampak norci s specialkami ostajajo na cesti. Potem se pa še jezijo na šoferje, da voziš tik mimo njega. Ravno tako je kolesar zbil peško na prehodu za pešce, ker ima on prednost.
Unknown_001 ::
Mislm to ne vodi nikamor. Dajte se zment. Po pravici povejte da vas moti prisotnost enih in drugih in da zahtevate ločeno infrastrukturo. Konsenza tu očitno ne bo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
specing ::
111111111111 je izjavil:
Mene najbolj jezijo kolesarji, ki ga pičijo po sredini krožnega čeprav imajo speljano kolesarsko stezo okoli.
Če je ne morem zvoziti z >20km/h, je ne uporabljam.
111111111111 je izjavil:
V teh vročih dnevih sem se peljal z odprtimi šipami mimo kolesarja v mestu. Skozi okno mu zavpijem, da ima kolesarsko stezo. Pri prvi rdeči luči se mi nasloni na avto in mi reče da se naj naučim obnašati. Odvrnem mu: "Gospod, vi pa se naučite voziti bicikel po kolesarski stezi." Kar naenkrat je gledal stran in čez mesto vozil za menoj iz inata, ni hotel na kolesarsko stezo.
Če bi se kdaj poskusil peljati po teh opevanih kolesarskih stezah bi razumel tega kolesarja.
jype ::
111111111111 je izjavil:
Imaš prostor, kjer lahko varno pelješ si viden in te ne morem po nesreči pritisnit ob robnik?Seveda.
111111111111 je izjavil:
Zakaj naj mesto gradi kolesarske če jih potem nočete uporabljati.Zaradi vseh tistih, ki ne zmorejo kolesariti na tak način.
111111111111 je izjavil:
Zakaj kolesarjem ni treba upoštevat omejitve in pravil?Predvsem zato, ker nam nihče ne more pobrati vozniškega dovoljenja - to pa ni potrebno predvsem zato, ker pobijemo in poškodujemo premalo prometnih udeležencev, da bi bile kakršnekoli prepovedi dejansko smiselne, dokler za vsaj stokrat ne zmanjšamo žrtev motornega prometa.
111111111111 je izjavil:
V občinskem svetu sem se zavzemal za graditev kolesarskih stez, ampak norci s specialkami ostajajo na cesti.Jasno, kaj pa naj? Vozijo 50km/h po pobarvanih pločnikih, kamor ste zaradi neolike voznikov morali zabetonirati za kolesarje smrtno nevarne količke?
111111111111 je izjavil:
Potem se pa še jezijo na šoferje, da voziš tik mimo njega.Če se jezijo, je to njihov osebni psihološki problem. Jaz si voznike motornih vozil vedno razlagam kot ljudi, ki opravljajo delo (ker sicer ne bi uporabljali tako potratne naprave, kot je osebno, tovorno ali drugo motorno vozilo), jaz pa sem na počitnicah. Njim se mudi, jaz pa imam čas vožnjo bicikla prilagoditi tako, da njim prihranim čas.
111111111111 je izjavil:
Ravno tako je kolesar zbil peško na prehodu za pešce, ker ima on prednost.Ja, bržkone je eden tistih voznikov, ki verjamejo, da lahko legalno povoziš človeka, če neposredno pred tem nisi storil nobenega prekrška.
facepalm ::
Problem je v glavah prizadetih posameznikov, ne glede na prevozno sredstvo. Pred parimi dnevi me je skoraj zbil voznik, kateri se je lotil prehitevanja na regionalki na nepreglednem ovinku. Ocitno je pricakoval, da se bom umaknil skrajno desno pa da bo svignil mimo po istem pasu. Ker tega nisem storil (sem bil prehiter, da bi speljal ovinek tik ob robu cestisca), je moral voznik na drugi pas. Nato so se mu na sredi ovinka stisnila jajcka in je zmanjsal hitrost ter se postavil za mano. Kasneje me je pravilno prehitel na ravnici in me "prijazno" pozdravil.
imagodei ::
verjetno je bil že prej nesrečen, kot je pri voznikih motornih vozil pogosto.
Zakaj, jype? Zakaj?
- Hoc est qui sumus -
jype ::
BlaY0 ::
111111111111 je izjavil:
Mene najbolj jezijo kolesarji, ki ga pičijo po sredini krožnega čeprav imajo speljano kolesarsko stezo okoli.
Čaki, zakaj te pa zdaj to jezi? V čem je pa problem???
1. je ravno tako hiter če ne hitrejši od tebe v krožišču
2. zate je bolje če gre v krožišče... če bi šel po kolesarski bi ga moral skoraj zagotovo čakati ko bi zapuščal krožišče, saj bi ti "blokiral" izvoz, ker ima tam prednost
jype ::
Prednost ima tudi pri uvozu. V resnici je legalno, da se zbere 30 biciklistov in krožijo, pa nihče ne more več skozi krožišče.
vostok_1 ::
Takle trk je grozen.
To je pretty much poskus umora.
Na tako prazni cesti, sredi belega dne, da tega ne opaziš...pa sploh niso bila neka križišča ali kaki nepregledni ovinki.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jype ::
imagodei ::
111111111111 je izjavil:
Mene najbolj jezijo kolesarji, ki ga pičijo po sredini krožnega čeprav imajo speljano kolesarsko stezo okoli.
Jaz mislim, da je v tem ključ.
Mene so starši učili, da sem kot pešec in kot kolesar šibkejši udeleženec v prometu, ampak da to ne pomeni samo, da so me "močnejši" udeleženci dolžni varovat, temveč predvsem, da moram vedno in povsod poskrbet za lastno varnost. Nekulturni voznik bo morda oglobljen za prekršek ali pa bo kvečjemu končal v zaporu, telesne posledice nesreče pa bom nosil jaz kot (v tem primeru) kolesar.
Kolesarjenje nekdaj ni bilo tako priljubljeno, kolesa na prestave, sploh pa lahke specialke so bile navadnim smrtnikom nedostopne. S Ponyjem si težko gonil na Vršič - pravzaprav so bila navadna kolesa včasih za kar koli drugega kot za normalno mestno vožnjo neuporabna. Danes se marsikomu zdi potrebno samemu sebi (včasih pa celo drugim) nenehno dokazovat, vsako sezono prekolesarit vsaj 500km več kot prejšnje leto, turo prekolesarit v najkrajšem možnem času, dosegat čim višjo povprečno hitrost - in svoje podatke seveda objavljati preko namenskih aplikacij in se medsebojno spodbujat.
Cesta Bled-Lesce ima par let staro kolesarsko stezo; kljub temu rekreativce v popolni kolesarski opravi na specialkah vidiš na glavni cesti. Še bolj očitno je to na cesti Jesenice - Kranjska Gora. Celo pot imajo kolesarji vzporedno z glavno cesto na voljo kolesarsko stezo, pa vseeno grejo raje postavljat rekorde na glavno cesto. Jasno - na kolesarski stezi lahko sreča tudi ljudi na rolerjih, pa "nedeljske" kolesarje in celo otroke na kolesu, tako da tam ne more poganjati kolesa do 40km/h in preko. Potem pa to ni primerno za objavo na internetu in še raven testosterona pade, ker se ne moreš hvalisat pred kolegi.
In seveda so kolesarji vse bolj predrzni tudi v mestih. Mnogo jih tisto o "šibkejših udeležencih" razume izključno na ta način, da morajo vozniki motornih vozil pazit nanje, ne pa, da bodo tudi ob nenamerni napaki voznika lahko do konca življenja invalidi. To, da morajo vozniki motornih vozil paziti na kolesarje in pešce je jako šibak argument za to, da se sam obnašaš neodgovorno. Da ne rečem celo maloumen argument.
Ni pa to edina predrznost "šibkejših udeležencev" v prometu. Večkrat sem že na lokalni cesti izven zimske sezone srečal posameznike ali organizirane skupine tekačev na smučeh (tudi otrok), ki na "smučah" rolajo po cesti. Brez kakršnih koli oznak, da poteka trening oziroma da vozniki na tistem delu cestišča lahko pričakujejo skupino otrok, ki vozi po sredini ceste. Katastrofa, kar se tiče neodgovornosti odraslih, sploh pa katastrofa od neodgovornega ravnanja trenerjev. Če bi sam imel otroka v tekaškem klubu, pa bi ga trener v suhi sezoni poslal trenirat na cesto brez ustreznih opozorilnih tabel, bi ga šel nemudoma mahnit na gobec.
Skratka: "šibkejši udeleženci" ste pozabili, da ste za lastno varnost v prvi vrsti odgovorni sami. Na vratih pri Svetem Petru bo prepozno jamrat, da ste vi domnevno pravilno peljali skozi križišče.
- Hoc est qui sumus -
111111111111 ::
1. je ravno tako hiter če ne hitrejši od tebe v krožišču
2. zate je bolje če gre v krožišče... če bi šel po kolesarski bi ga moral skoraj zagotovo čakati ko bi zapuščal krožišče, saj bi ti "blokiral" izvoz, ker ima tam prednost
Nimam težave da mi blokira krožišče, ustavim in ima prednost. Težavo imam s tem da prileti s specialko, hitreje od avtomobila in se mi skoraj napopa na havbo. Imamo krožišče kjer je en krak v precejšen hrib in tam norci še gonijo, da ti v krožišče prileti res z zavidljivo hitrostjo in v mraku praktično ne vidiš kolesarja, ko uvoziš v krožišče. Pri uvozu v krožišče imaš dosti dela, da preveriš mrtvi kot, pešce, kolesarje na kolesarski stezi, v tistem pa švigne mimo tebe idiot na specialki cca. 1m od havbe. Mu potrobiš, ti mirno stisne fakiča.
Če bi se kdaj poskusil peljati po teh opevanih kolesarskih stezah bi razumel tega kolesarja.
Ne razumem ga. Mesto ni dirkališče, da ga prevoziš s čim večjo možno hitrostjo, naj gre na maraton in tam goni kot norec. Ne pa da ob 12 uri sredi mesta vozi ob kolesarski stezi, ker mu ni všeč nekaj klančkov, ker ne more doseči maksimalne hitrosti. Naj gre vozit kroge na dirkališče, tako kot objestni vozniki. V mestu imaš kolone in kolesarja ni lahko prehiteti, da bi bilo za oba varno, tako si prisiljen peljati za takim butcem, še večkrat pa se lepo postavi zraven tebe in te izsili v križišču, kar mi je pa popolna uganka. Res pa je da sem nedeljski kolesar in uporabljam kolesarske steze.
Jasno, kaj pa naj? Vozijo 50km/h po pobarvanih pločnikih, kamor ste zaradi neolike voznikov morali zabetonirati za kolesarje smrtno nevarne količke?
Kakšne količke? Čemu je treba peljati 50 čez naselje, če s tem ogrožaš svojo varnost? Samo zato da dokažeš da zmoreš? Kaj pa ko pride v mestu hrib in ta 50 pade na 10?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23109 (15936) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19736 (8032) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41048 (35919) | St235 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62214 (55404) | jype |