» »

Obrok na delovnem mestu + prevoz

Obrok na delovnem mestu + prevoz

1
2
3

marvin42 ::

Double_J je izjavil:

Sej očitno je tle predrago dati 1000€ neto, potem dajo pa 600€ plače + 400€ potnih stroškov.:D


Ker je to isto, ne?
Mostly Harmless

Hayabusa ::

Ne ni

600 neto je 986 strošek delodajalca + 400 = 1386
http://www.racunovodja.com/izracuni/pla...


1000 neto je 1739 skupni strošek delodajalca.


Razlike je 353 Eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Carmack ::

Jaz imam do dela dobre 4km, na mesec dobim 35€ potnih. Za malico pa ne vem, bi moral preverit.

lp!
BRIJAM, ŠIŠAM, ZUBE VADIM...

kapitan ::

goldrake je izjavil:

Saj jim pravim ,da smo daleč od sociale ampak ponavadi se izpostavi ,kar je dobrega in ne kar ne gre.Cassa integrazione pa do neke mere JE podpora države tovarnam v hudih težavah.Bi lahko naše firme in država imele zgled pri njih.(ne kot potuha pri plačevanju prispevkov)..če ti ne gre in si v rdečem ti država da čas z plačevanjem nadomestil in tudi prispevkov ne kot tu, ko ti tovarna životari in med tem ne plačuje plač in ne prispevkov.Se pa je tudi tam znižalo z zadnjimi spremembami na malo slabše..
Pa še za zraven prevoze na delo ponavadi izvajajo privatniki,ki pa jim tovarne ne plačujejo redno računov.Nič ni narobe,če se plačuje račune na 90 dni in čez.Če pa se delavci vozijo s svojim vozilom morajo seveda takoj plačati kilometrino.



Kakšna cassa integrazione.... to je zloraba države, predstavljaj si Peko, Muro, Cimos v privatnem sektorju, pa imaš casso integrazione.
To, da ti država oprosti plačilo prispevkov itn je neumnost, cassa integrazione pomeni, da te podjetje pošlje domov, tvoja dolžnost je, da si 24/7 dosegljiv, država ti na mesec nakaže 400€ našega ekvivalenta in stvar se zaključi. Ne smeš si poiskati dodatne službe, ne smeš zaslužiti enega centa, drugače ti to "nadomestilo" ukinejo. Ne verjemi pravljicam iz tujine.

lopov ::



Plača, malca in prevoz za maj 2013 -- minimalc :)

erkgheoruugh ::

Kaj pa une pol urce, ki vam jih firma plačuje kot da delate, vi se pa medtem mastite s sendvičem? To ste pa spustili.

Utk ::

To je pa res pomembno, ali rečemo da je tist čas plačan ali ne, plača je takšna kot je. Če kdaj ne bo plačano, bo pa delavnik še zmeraj 36 urni, bomo pa v petek zaključili 4 ure prej, meni je prav. S sendvičem se bom pa mastil med delom.

jype ::

matajur> Kaj pa une pol urce, ki vam jih firma plačuje kot da delate, vi se pa medtem mastite s sendvičem? To ste pa spustili.

Firma plačuje ure samo zato, ker imamo bedast zakon.

Sicer bi plačevala "opravljeno delo". Za ure ji je že zdaj vseeno.

Brane22 ::

Plačilo za malice bi morali ukiniti, ker jest je treba, tudi če ne hodiš v službo. Pa plače dvigniti in zapreti firme, ki ne morejo niti minimalke povečane za stroške malice plačati aka stečaj.


In po isti logiki bi taksist smel obračunavati samo stroške goriva. Saj avto je njegov, ostalo režijo bi itak moral plačevati, pa če te vozi ali ne. ;((

Brane22 ::

erkgheoruugh je izjavil:

Kaj pa une pol urce, ki vam jih firma plačuje kot da delate, vi se pa medtem mastite s sendvičem? To ste pa spustili.


Režijski čas. Saj nič v firmi ne dela 100%. Vsak stroj, vsak sklop, vsaka storitev ima bodisi predvidene servisne in vzdrževalne intervale, bodisi nenapovedane izpade.

Smurf ::

jype je izjavil:

matajur> Kaj pa une pol urce, ki vam jih firma plačuje kot da delate, vi se pa medtem mastite s sendvičem? To ste pa spustili.

Firma plačuje ure samo zato, ker imamo bedast zakon.

Sicer bi plačevala "opravljeno delo". Za ure ji je že zdaj vseeno.

Indeed. Jaz se v zivljenju se nisem stemplal.

Aston_11 ::

Važno je, da je delo narejeno, ne pa prisotnost. Prej kot ga narediš, prej si fraj in greš domov pa na bicikl.

St235 ::

Brane22 je izjavil:

Plačilo za malice bi morali ukiniti, ker jest je treba, tudi če ne hodiš v službo. Pa plače dvigniti in zapreti firme, ki ne morejo niti minimalke povečane za stroške malice plačati aka stečaj.


In po isti logiki bi taksist smel obračunavati samo stroške goriva. Saj avto je njegov, ostalo režijo bi itak moral plačevati, pa če te vozi ali ne. ;((


logika ti pa ne dela kaj? Taksitu plačaš njegovo delo po XY tarifi. Njegova stvar pa je kako potem te prihodke razporedi glede na stroške, ki jih ima z vozilom in s sabo. Z delavci ne bi smelo bit nič drugače. Plača je XY, od tam naprej je pa tvoja stvar kako prideš na delo, kaj ješ in tako dalje. Potni stoški in podobne neumnosti so samo slab izgovor za diskriminacijo delavcev in goljufanje pri plačilu prispevkov.

Brane22 ::

St235 je izjavil:


logika ti pa ne dela kaj? Taksitu plačaš njegovo delo po XY tarifi. Njegova stvar pa je kako potem te prihodke razporedi glede na stroške, ki jih ima z vozilom in s sabo. Z delavci ne bi smelo bit nič drugače. Plača je XY, od tam naprej je pa tvoja stvar kako prideš na delo, kaj ješ in tako dalje. Potni stoški in podobne neumnosti so samo slab izgovor za diskriminacijo delavcev in goljufanje pri plačilu prispevkov.


Točno. Ampak z delavcem nisi v enakem odnosu kot s taksistom. Delavca lahko bistveno bolj izsiljuješ in pritiskaš kot stranka taksista. In regres za malico in prevoz je IMHO en redkih koristnih mehanizmov, ki daje neko baseline zaščito in izenačuje položaj delovne sile glede na lokacijo.

V interesu države je, da se enakomerno razvija, ne pa da središča potencirajo svojo pomembnost do točke, ko je izven njih malo.

Lahko bi se pogovarjali o idealih tržne ekonomije ampak realnost je taka, da lahko proti idealom samo stremi in na neki točki se sreča z zadovoljevanjem nasprotnih zahtev in tam doseže kompromis.

Ki se meni osebno za jebeno malico ne zdi bistven. Če bo tistih nekaj € na dan za sendvič pokopalo tržne mehanizme, potem jebeš tak kapitalizem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

MadMicka ::

Lakotnik29, ravno obratno, plačilo prevoznih stroškov delavcev ne diskriminira, ampak jih postavlja v enak položaj.

Situacija za delavca ni enaka, če živi zraven delovnega mesta, ali pa, če je oddaljen 100 km. Namreč v drugem primeru ima dodatne stroške. Če povračila stroškov ne bi bilo, bi to zanj pomenilo toliko in toliko nižjo razpoložljivo neto plačo. In ker situacija ni enaka, ker je različna, je prav, da se jo drugače obravnava.

Na koncu koncev je stvar zakonodajalca in delavca ter delodajalca, kako bodo stroški urejeni, če sploh. Ampak, smešno mi je, ker pogosto eni in isti ljudje kričijo, kako so davki previsoki, po drugi strani bi pa ukinjaili zadeve, ki davčno stopnjo efektivno znižujejo.

Invictus ::

Aston_11 je izjavil:

Važno je, da je delo narejeno, ne pa prisotnost. Prej kot ga narediš, prej si fraj in greš domov pa na bicikl.

Sam v teoriji. V praksi težijo za vsako minuto. In ti dajo še več dela za isto plačo.

Cel kup kolegov dela na tak način.

Zamudi minuto z malice pa se mora zagovarjat pri šefu. Bolano.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

V čem je sploh problem? Podjetje se lahko odpove delavcu, s katerim ima prevelike stroške prevoza, ali mu pa zniža plačo, da se to izniči, delavec se pa lahko odpove temu nadomestilu, če se ravno hoče. Ampak v resnici ni nikomur to v interesu, to je samo ena stvar, ki jo lahko naši "vrhunski" menedžerji lapajo po televiziji kako super se godi zaposlenim v Sloveniji, plačan prevoz, plačana malica, 580 evrov minimalne plače, pa še zmeraj jamrajo. Naj si najdejo delavce, ki živijo 3 km od podjetja, naj jim dajo plačo s katero si bojo lahko privoščili profitno najemnino, pa bomo videli če bojo res kaj profitirali. Pri vseh plačah nad minimalno pa ta nadomestila itak nič ne pomenijo, samo davek znižujejo.

Brane22 ::

Plačana prevoza in malica nista waserdiht zaščita delavca, ker je jasno, da podjetja lahko najdejo mimo tega bližnjice in druga orodja prisile in pritiska.

Ne vidim smisla v neki neskončni regulaciji in birokratskih orgijah, zdi se mi pa koristno da ostaja nek baseline minimum. Kot je recimo teh par EUR/dan ali pa povračilo stroškov v neki minimalni obliki.

Zakaj bi te stroške, povezane z delom, plačeval iz plače, ki je _noro_ obdavčena/oprispevčena ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

jype ::

Invictus> Sam v teoriji. V praksi težijo za vsako minuto. In ti dajo še več dela za isto plačo.

V takih podjetjih sem vedno do zdaj dal odpoved.

Dejan_007 ::

Za prevoz + malico dobim cca 225E na mesec. Sem pa oddaljen 8km od šihta.

MadMicka ::

Ja, jype, ti si dal odpoved v takih podjetjih. Ampak 99% delavcev si pa tega ne more privoščiti. In na to zadevo moraš gledat iz vidika 99%. Pa sej po svoje razumem take šefe. Norme v pisarnah je težko določiti, potem pa gledajo na vsako minuto pri malici, ker je to najlažje.

darkolord ::

Zakaj bi te stroške, povezane z delom, plačeval iz plače, ki je _noro_ obdavčena/oprispevčena ?
Ker se je povračilo teh stroškov čisto izrodilo in že dolgo časa nima nobene veze z dejanskimi stroški.

Povračilo _dejanskih_ stroškov niti ne bi bilo tako zelo sporno; da pa nekdo z uradnim prebivališčem 200 km stran v resnici živi par minut od šihta in dobiva visoko povračilo "stroškov", obenem je pa še vedno "ubogi" zaradi nizke plače, je pa... wrong on so many levels.

V (od nas) razvitejših državah recimo nimajo takšnega razkoraka med delavci in podjetniki. Če ti en S.P. pride nekaj poservisirat, verjetno ne boš srečen, če ti namesto dveh ur zaračuna tri, na račun pa doda še postavko "malica"? V čem je razlika? Če pa delavca zaposliš, pa njegovo pogodbo podpišeš malodane s krvjo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

MadMicka> Ampak 99% delavcev si pa tega ne more privoščiti.

Ne, 99% delavcev si to komot privošči - en sam pa resnično težko.

MadMicka> Norme v pisarnah je težko določiti, potem pa gledajo na vsako minuto pri malici, ker je to najlažje.

To je samo lenoba. Neučinkovit management je velik problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Hayabusa ::

Aston_11 je izjavil:

Važno je, da je delo narejeno, ne pa prisotnost. Prej kot ga narediš, prej si fraj in greš domov pa na bicikl.

Ne, potem ti zvišajo "normo".
slo.privatnik.press

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Utk ::

Po zakonu je 40 urni delavnik, ne pa premetanih x papirjev, natipkanih y strani in oskubljenih z piščancev. Če nimaš več kaj delat in greš lahko domov, prav, ampak če se to redno dogaja, bo slej ko prej nekdo ostal brez službe, nekdo pa tam res bil 40 ur. Če bo v resnici kaj več naredil ali ne je pa že drugo vprašanje.

Kenpachi ::

Velja le to, kaj pise v pogodbi, ki si jo sklenil z delodajalcem in nic vec.
Zaraki Kenpachi.

Utk ::

V nobeni pogodbi ne piše, da moraš natipkat tolk pa tolk strani, napisat tolk pa tolk vrstic kode ali oskubit tolk pa tolk piščancev.

Smurf ::

Ce si placan na projekte, pise :).

Utk ::

Če si plačan na projekte, dvomim, da si zaposlen na način, da ti bi kdo plačeval malico, in ta tema ni tem namenjena.

Invictus ::

MadMicka je izjavil:

Ja, jype, ti si dal odpoved v takih podjetjih. Ampak 99% delavcev si pa tega ne more privoščiti. In na to zadevo moraš gledat iz vidika 99%. Pa sej po svoje razumem take šefe. Norme v pisarnah je težko določiti, potem pa gledajo na vsako minuto pri malici, ker je to najlažje.

Če bi 99% delavcev to naredilo, potem lastniki ne bi slabo delali z njimi.

Gledanje na minute je samo posledica zahojenih šefov, ki nimajo drugega dela. Opravičujejo svoj obstoj, ker drugače bi jih kdo že vrgel ven.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

hendriks ::

jype je izjavil:



Ne, 99% delavcev si to komot privošči - en sam pa resnično težko.

To je samo lenoba. Neučinkovit management je velik problem.


V idealnem svetu, bi 99% delavcev res dalo odpoved, ampak si ne upajo menjati službo.
Poleg tega pa te v realnem svetu v večini podjetij (vsaj v Sloveniji) gledajo postrani, če menjuješ službe pogosto.
Kar se tiče managementa pa bi te prosil Jure, če lahko poveš kako je s tem pri vas.

jype ::

hendriks> Kar se tiče managementa pa bi te prosil Jure, če lahko poveš kako je s tem pri vas.

Trenuten dogovor je, da smo večji del dneva (10-15) vsi prisotni, ker so reči znatno pospešile in prav pride, da se lahko cukamo za rokave in sestankujemo (pri nas sestanki praktično nikoli niso dolgovezenje, ampak gre za zelo jedrnata usklajevanja).

Management v resnici ni tisti, ki bi ocenjeval delo - to počnejo ekipe, s katerimi delaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jalovec09 ::

Mislim, da bi moral pisat, koliko dobite plačano za prevoz na 1 km.

jype ::

Okoli 7-10 centov na kilometer, odvisno od meseca.

para! ::

Lakotnik29, ravno obratno, plačilo prevoznih stroškov delavcev ne diskriminira, ampak jih postavlja v enak položaj.

Aja? Se pravi delodajalec ne bo zaposlil tistega, ki je bližje delovnemu mestu in je posledično z njim manj stroškov?
Death before dishonor!

opeter ::

MadMicka je izjavil:

Ja, jype, ti si dal odpoved v takih podjetjih. Ampak 99% delavcev si pa tega ne more privoščiti. In na to zadevo moraš gledat iz vidika 99%. Pa sej po svoje razumem take šefe. Norme v pisarnah je težko določiti, potem pa gledajo na vsako minuto pri malici, ker je to najlažje.


Imaš prav. Ampak 99% delavcev bo tako ostalo na cesti slejkoprej (glej Livarne Maribor, AHA Mura itn.). To je realnost.

Sicer pa je res tudi, da ne more vsak v Avstrijo.
Majo tam že dovolj kanonfutra in še več jih bodo imeli zdaj z vstopom Hrvaške v EU.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

solatko ::

Je itak vseeno, če ostanejo na cesti, saj tako ne zalužijo za normalno pokrivanje življenskih stroškov, za cel mesec.
V Avstriji ne bo nikoli zmanjkalo umazanega dela, ki ga domačini za noben denar nebi delali. Kelnerji, kuharji, medicinske sestre, proizvodni delavci, zidarji, pečarji, keramičarji in vsi ostali poklici, imajo v A prihodnost.
Poklicne šole, tudi v A in D, ne obiskuje prav veliko učencev.
Delo krepa človeka

opeter ::

solatko je izjavil:

Poklicne šole, tudi v A in D, ne obiskuje prav veliko učencev.


Pri nas pa jih je ogromno?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

gruntfürmich ::

darkolord je izjavil:

Povračilo _dejanskih_ stroškov niti ne bi bilo tako zelo sporno; da pa nekdo z uradnim prebivališčem 200 km stran v resnici živi par minut od šihta in dobiva visoko povračilo "stroškov"
kaj pa če ta oddaljen samo najame stanovanje da se ne vozi vsak dan tako daleč v službo, stroške ima pa enake kot z vožnjo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Brane22 ::

darkolord je izjavil:

Zakaj bi te stroške, povezane z delom, plačeval iz plače, ki je _noro_ obdavčena/oprispevčena ?
Ker se je povračilo teh stroškov čisto izrodilo in že dolgo časa nima nobene veze z dejanskimi stroški.


In te ekstremne primere bi IMHO lahko komot izfiltrirali že zdavnaj na tak ali drugačen način.

Recimo s tem, da bi to veljalo samo za osnovne plače ali plače v nekem nizkem obsegu. In/ali samo za neke osnovne stroške ( tipa mesečne vozovnice in osnovnega povračila za malico) itd.

Ali recimo z dodatnimi zahtevami. Če hočeš povračilo stroškov na relaciji recimo Trbovlje, LJ, je na tebi breme dokazovanja prevoženih kilometrov z recimo tahografa ali satelitske navigacije ali česa petega in to mora biti poarhivirano na vpogled inšpektorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

darkolord ::

kaj pa če ta oddaljen samo najame stanovanje da se ne vozi vsak dan tako daleč v službo, stroške ima pa enake kot z vožnjo?
Se pač dogovori, da mu delodajalec zagotavlja nastanitev kot boniteto.

In te ekstremne primere bi IMHO lahko komot izfiltrirali že zdavnaj na tak ali drugačen način.

Recimo s tem, da bi to veljalo samo za osnovne plače ali plače v nekem nizkem obsegu. In/ali samo za neke osnovne stroške ( tipa mesečne vozovnice in osnovnega povračila za malico) itd.

Ali recimo z dodatnimi zahtevami. Če hočeš povračilo stroškov na relaciji recimo Trbovlje, LJ, je na tebi breme dokazovanja prevoženih kilometrov z recimo tahografa ali satelitske navigacije ali česa petega in to mora biti poarhivirano na vpogled inšpektorju.
Ja, v teoriji bi to šlo z lahkoto lastovke. Se pa bojim, da je "uporabnikov" tega precej preveč, da bi se lahko tega lotil, brez da bi jih imel na ulicah.

Buggy ::

Ali recimo z dodatnimi zahtevami. Če hočeš povračilo stroškov na relaciji recimo Trbovlje, LJ, je na tebi breme dokazovanja prevoženih kilometrov z recimo tahografa ali satelitske navigacije ali česa petega in to mora biti poarhivirano na vpogled inšpektorju.


zdaj ne vem kaksne potne stroske in njihovo dokazovanje imas to v mislih, pri meni in zeni je ze dolgo let povracilo urejeno tako, da steje kot vrnjeno znesek mesecne karta za najcenejsi prevoz na tej relaciji. V mojem primeru to pomeni delavski avtobus, ki pelje ob 6 in 15 na tej relaciji, ceprav je moj delavnik drugacen. Redna avtobusna linija je pa oddaljena 10km od hise.
Grosupeljcani recimo, so z uvedbo nove linije primestnega prometa tudi dobili povracilo zgolj v znesku Urbane, ceprav imajo strosek s prevozom v praksi dosti vecji. Torej takih, ki dobijo povracilo glede na kilometrino (tam kjer ni javnega prevoza) je zelooooo malo pa se taki morajo (JU) dokazovati najkrajso pot po zemljevidu na Najdi.si (lol) pa ceprav gre ta najkrajsa pot cez kolovoze in mostove, ki z avtomobili sploh niso prevozni :))

..pa kot sem rekel takih je tako malo, da sploh niso pomembni pri debati...sploh sedaj, ko se ekstremne primere zlorab (policija) uredili tako, da so delavce premestili blizje sluzbam.

koli99 ::

0,18 Eur/km; 6,12 Eur malica

MIHAc27 ::

Evo jaz se posipam z pepelom, ker imam zlatega delodajalca...
Malico mi da 6€ na dan ne 3.5 kot sem prej rekel... se kar naenkrat počutim zlo bogatega... samo v denarnici se ne pozna ravno dosti...

harmony ::

MIHAc27 je izjavil:

Evo jaz se posipam z pepelom, ker imam zlatega delodajalca...
Malico mi da 6€ na dan ne 3.5 kot sem prej rekel... se kar naenkrat počutim zlo bogatega... samo v denarnici se ne pozna ravno dosti...

Bi se, če bi vsak dan jedel sendvič, pa še ta je čez 3€, da lahko 8h zdržiš.

Tako, da vem kako ti je.

Največja napaka pri ljudeh je ravno to, da štejejo prevoz in malico kot nek denar, ki ga lahko porabim za npr. plačevanje najemnine. Nekako mi še ni uspelo priti čez dan brez hrane ter priti v službo z avtomobilom na vodo ali zrak.

Tako, da v večini primerov moram še na to vse dodati kakšen €, da lahko čez dan 8-10h kar sem zdoma normalno živim.

para! ::

Recimo s tem, da bi to veljalo samo za osnovne plače ali plače v nekem nizkem obsegu. In/ali samo za neke osnovne stroške ( tipa mesečne vozovnice in osnovnega povračila za malico) itd.

Al pa recimo tko, da bi se zmenil, da se vsak po svoje nahran pa do šihta prpele, če že hoče hodt na šiht. To kar mamo zdej je pa tko k si v enem od prejšnjih postov lepo prikazal s primerjavo človek - stroj.
Death before dishonor!

jakan123 ::

Prevoz (50km v eno smer): 0€
Malica: 0€

Bencin me stane 250 - 300€ mesečno, za malico pa ne vem točno koliko porabim.Bi rekel, da okoli 100€

Kenpachi ::

malca 6.12
prevoz 2.40 na dan (dva lpp zetona).
Zaraki Kenpachi.

St235 ::

MadMicka je izjavil:

Lakotnik29, ravno obratno, plačilo prevoznih stroškov delavcev ne diskriminira, ampak jih postavlja v enak položaj.

Situacija za delavca ni enaka, če živi zraven delovnega mesta, ali pa, če je oddaljen 100 km. Namreč v drugem primeru ima dodatne stroške. Če povračila stroškov ne bi bilo, bi to zanj pomenilo toliko in toliko nižjo razpoložljivo neto plačo. In ker situacija ni enaka, ker je različna, je prav, da se jo drugače obravnava.



popolnoma zgrešena logika. Kraj prebivališča je odločitev in osebna okoliščina delavca in ne sme vplivat na to koga nekdo zaposli. Zakaj je nekdo upravičen do boljšega plačila samo zato, ker se od dlje vozi? Zakaj na primer se potem ne upošteva, da je oseba A, ki živi bližje delovnemu mestu na primer kupila stanovanje po dražji ceni? V čem je štos, da A prihrani 50% pri nakupu stanovanja, potem pa dobi še dodatek?

Če je delavec 100km oddaljen od delovnega mesta in mu je to predrago naj se pač preseli, tako kot to počnejo v drugih državah. Pretirana navezanost na kup zemlje in kamna je slovenska posebnost, ki jo takšni neumni mehanizmi samo še spodbujajo.

Double_J ::

Kraj prebivališča je odločitev in osebna okoliščina delavca in ne sme vplivat na to koga nekdo zaposli.


Haha... tudi frizura sme vplivat koga nekdo zaposli. To se on sam odloči kaj vpliva in kaj ne.
Dve šivanki...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pomoč pri obrazložitvi plačilnih list (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5811656 (9841) Lonsarg
»

Prevoz na delo - delitev stroškov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11615713 (12391) solatko
»

Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15834151 (29235) Invictus
»

Prevoz na delo in iz dela, malica

Oddelek: Loža
237846 (6583) St235
»

Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8818383 (16242) Tarzan

Več podobnih tem