Forum » Loža » Prevoz na delo - delitev stroškov
Prevoz na delo - delitev stroškov
TheBlueOne ::
FormerUser je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Glede na vse opisano za moj okus ni pristopil korektno ampak pijavkasto. Sicer pa naj OP presodi. Jaz se takih tipov, ki iscejo usluge na tak nacin izogibam. Ce bi nekdo pristopil normlano za moj okus ne bi smel zaceti s ceno, ki jo ponuja ampak z vprasanjem, kako si OP lahko kaj takega predstavlja.
Aja, za TVOJ okus, potem pa vredu. OP-ju pa predlagam, da posluša nasvete tistih, ki so predlagali izmenično vožnjo in se skuša na ta način dogovoriti in bo imel korist tudi sam.
Tebe tak pristop ne zmoti? To je pac stvar mnenja, OPa ocitno je, mene bi in po obcutku vecino, ki so odgovarjali. Sicer pa samo opozarjam, svetujem previdnost in nastejem kaj je vredno premislit, ne vem kaj ti ni jasno. Ko vidis tak pristop je to razlog za premislek in ne romantiziranje kako fino bi bilo, ce se vsi vozimo skupaj, to je menda samoumevno. Izmenicno voznjo smo menda predlagali skoraj vsi, ampak glede na napisano ni ponujena.
njyngs ::
Kak ljudje rešujete svoje resnične probleme v življenju, če se pa ne znate za en prevoz v službo zmenit???
FormerUser ::
TheBlueOne je izjavil:
Tebe tak pristop ne zmoti? To je pac stvar mnenja, OPa ocitno je, mene bi in po obcutku vecino, ki so odgovarjali. Sicer pa samo opozarjam, svetujem previdnost in nastejem kaj je vredno premislit, ne vem kaj ti ni jasno. Ko vidis tak pristop je to razlog za premislek in ne romantiziranje kako fino bi bilo, ce se vsi vozimo skupaj, to je menda samoumevno. Izmenicno voznjo smo menda predlagali skoraj vsi, ampak glede na napisano ni ponujena.
Mene ni bilo zraven, da bi lahko vedela kakšen je bil v resnici pristop. Iz zapisanega gre razbrati, da sodelavec aktivno predlaga skupno vožnjo, OP je pa pasiven, menca in ne ve kaj bi odgovoril, izgleda je celo misli, da če bo zadevo ignoriral, ga bo sodelavec nehal drezati kar bi mu bilo še najbolj po volji. Ampak to seveda ni pravi način. Če mu ni do skupne vožnje naj to pač direktno pove, prej ne bo miru, drugače pa naj reče, da bo razmislil in nato pove svoje izhodišče, najbolje izmenično vožnjo kot je večina tukaj predlagala, potem pa če se bosta dogovorila se bosta, če ne pač ostane po starem.
chacha ::
Če je tip pijavka niti ne kuri možganske energije za ta "problem". Reči ne in konec, drugače boš poslušal to jokanje še celo pot v obe smeri za brezveze. Plus če ti je težko rečt ne je to dober trening.
Matko ::
Jaz imam s sodelavcem zmenjeno, da mu plačam 3 cente na km. Pot je 2-3x na mesec v obe smeri.
3EUR/100km
tvoj sodelavec je velika dobričina
@avtorju,
najbolj enostavno in fer: vsak naj vozi en teden, takrat, ko ti ne voziš pustiš avto pri sodelavcu
sicer definitivno več kot 50% potnih stroškov - bencin, vzdrževanje avtomobila, riziko za prometno...
O kakšnih km je sploh govora? da se ne pregovarjamo o par centih razlike.
Tilen ::
Zelo enostavno. Amortizacija vozila je koliko? 0.37 EUR / kilometer.
https://www.racunovodstvo.net/tabelice/...
Vsak plača pol. OP in tisti, ki se vozi. Opa, tu bo že prvi problem, ker bo imel kolega premalo nadomestilo, da bi to pokril. Če nadomestilo stroškov poti ne dosega te vrednosti, mu OP pusti maksimalno 1/3 nadomestila, ker je kolega, to je to.
Skratka, naj ti da cele potne stroške oiroma če dobi 150 EUR, ti mora dati vsaj 100 EUR (66% ali 2/3), sicer ponudbo zavrneš. Ceneje v nobenem primeru ne bo prišel skozi, še posebej ne, če se bo vozil sam.
On namreč ne rabi registrirati vozila, ne rabi servisa, ne uničuje vozila, ne trati dodatnega časa, skratka nič. Ni samo bencin strošek, je tudi odgovornost in seveda amortizacija vozila.
https://www.racunovodstvo.net/tabelice/...
Vsak plača pol. OP in tisti, ki se vozi. Opa, tu bo že prvi problem, ker bo imel kolega premalo nadomestilo, da bi to pokril. Če nadomestilo stroškov poti ne dosega te vrednosti, mu OP pusti maksimalno 1/3 nadomestila, ker je kolega, to je to.
Skratka, naj ti da cele potne stroške oiroma če dobi 150 EUR, ti mora dati vsaj 100 EUR (66% ali 2/3), sicer ponudbo zavrneš. Ceneje v nobenem primeru ne bo prišel skozi, še posebej ne, če se bo vozil sam.
On namreč ne rabi registrirati vozila, ne rabi servisa, ne uničuje vozila, ne trati dodatnega časa, skratka nič. Ni samo bencin strošek, je tudi odgovornost in seveda amortizacija vozila.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
otago ::
Kar poznam folk, ki se vozi iz SV Slovenije v LJ je bil dogovor, da se vozi izmenicno tedensko ali pa so na startu rekli, koliko je dnevna cena - dobili so se preko Prevoz.org. Kdor je vozil, je vedel koliko se jih bo furalo z njim, ce je bil kak prazen plac, pa je sel na Prevoze. Redni vozaci so imeli dogovor, koliko je cena, zaradi menjav, pa je denar redkeje prisel v igro. Avto skoraj vedno poln, okolje hvalezno. Funkcionira pa, ker vsi uradniki v JU ali nekje v solstvu.
Da prides spocit na siht, dobre volje ali da se vozakas 70km 1h 10min, isces parking in nato prides cel tecen. Kdo je na boljsem?
Da prides spocit na siht, dobre volje ali da se vozakas 70km 1h 10min, isces parking in nato prides cel tecen. Kdo je na boljsem?
chacha ::
Problem je če se gres s takim tipom človeka pogajat in ga moraš gledat vsak dan, bo verjetno igral užaljenost ali kaj takega na delovnem mestu... En kup brezveznosti za 50eur.
donvito ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Mato989 ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Hahahhaah seveeeda... Naj si oni od dalj izpogaja boljso placo ce hoce firma takega strokovnjaka od tak dalec mu naj da visji bruto simpl...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
solatko ::
Mi smo se štirje še v yugi vozili 100 km v eno smer in vedno sem vozil jaz, dobil pa štiri prevozne stroške, tako, da se mi je splačalo. Noben ni kompliciral, saj je bilo glavno, da vsi pridemo v službo. V času dopusta, je bil prevoz itak minimalen in sem dobil pač tisto, ko sem bil sam na dopustu pa je vozil nekdo drug in se je to pač poračunalo.
To je trajalo kakšnih 6-7 let b.p..
Problem nastane, ko si kak pameten posameznik šteje prevozne stroške v plačo in bi to rad sam zapravil, vozil pa bi se zastonj, takemu se pove, naj gre na avtoštop ali z biciklom.
Denar, ki sem ga dobil, sem dajal na stran in se je v tem času nabralo kar za en orenk avtomobil. Na prevozu takrat niso tako škrtarili kot danes.
To je trajalo kakšnih 6-7 let b.p..
Problem nastane, ko si kak pameten posameznik šteje prevozne stroške v plačo in bi to rad sam zapravil, vozil pa bi se zastonj, takemu se pove, naj gre na avtoštop ali z biciklom.
Denar, ki sem ga dobil, sem dajal na stran in se je v tem času nabralo kar za en orenk avtomobil. Na prevozu takrat niso tako škrtarili kot danes.
Delo krepa človeka
IL_DIAVOLO ::
V tem primeru je edino fer, da se povrne tvoje stroske z vozilom, da ti ni slucajno vsak placeval 100%.
Tudi taxi zaracuna po km in ne po osebah.
Ce so ti placevali 100%, si jih fajn okoli prinesel.
Tudi taxi zaracuna po km in ne po osebah.
Ce so ti placevali 100%, si jih fajn okoli prinesel.
Mato989 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V tem primeru je edino fer, da se povrne tvoje stroske z vozilom, da ti ni slucajno vsak placeval 100%.
Tudi taxi zaracuna po km in ne po osebah.
Ce so ti placevali 100%, si jih fajn okoli prinesel.
Ker? Če mu ne bi plačevali in bi šli vsak sam bi plačali enako ali celo več z uničevanjem avta...
Bistvo je da mormo potne in malico ukinit in naj se dvigne bruto in naj si sposobni od daleč izpogajajo višjo plačo če morjo vozit
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Dimnik ::
Seveda jih je okoli prinesel.
Haha solatko, stara šola komunizma, sedaj se pa še hvali s tem...
Haha solatko, stara šola komunizma, sedaj se pa še hvali s tem...
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V tem primeru je edino fer, da se povrne tvoje stroske z vozilom, da ti ni slucajno vsak placeval 100%.
Tudi taxi zaracuna po km in ne po osebah.
Ce so ti placevali 100%, si jih fajn okoli prinesel.
Ker? Če mu ne bi plačevali in bi šli vsak sam bi plačali enako ali celo več z uničevanjem avta...
Bistvo je da mormo potne in malico ukinit in naj se dvigne bruto in naj si sposobni od daleč izpogajajo višjo plačo če morjo vozit
Vklopi logiko mato
donvito ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Hahahhaah seveeeda... Naj si oni od dalj izpogaja boljso placo ce hoce firma takega strokovnjaka od tak dalec mu naj da visji bruto simpl...
Niso vsi strokovnjaki, eni so veseli, da imajo službo z minimalno plačo in so veseli, da prišparajo kakšen € na račun povrnitve stroškov, če se jih vozi več skupaj.
Oni lahko samo sanjajo, da bi se nekaj izpogajali.
otago ::
@donvito
Ni boljsega casa kot danes, da si mobilen. OS, SS vsepovsod ucijo tuje jezike. Smo EU, ni problem z delovnimi dovoljenji. Ce omahujes, so agencije in delo preko njih za pokusino. Ni izgovora za mlade, da vztrajajo na minimalcu in pizdijo.
Ta isti bi si znali v tujini takoj poiskat boljso sluzbo, izpogajat placo in ne gledajo na potne stroske kot izboljsavo minimalca.
Ni boljsega casa kot danes, da si mobilen. OS, SS vsepovsod ucijo tuje jezike. Smo EU, ni problem z delovnimi dovoljenji. Ce omahujes, so agencije in delo preko njih za pokusino. Ni izgovora za mlade, da vztrajajo na minimalcu in pizdijo.
Ta isti bi si znali v tujini takoj poiskat boljso sluzbo, izpogajat placo in ne gledajo na potne stroske kot izboljsavo minimalca.
Mato989 ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Hahahhaah seveeeda... Naj si oni od dalj izpogaja boljso placo ce hoce firma takega strokovnjaka od tak dalec mu naj da visji bruto simpl...
Niso vsi strokovnjaki, eni so veseli, da imajo službo z minimalno plačo in so veseli, da prišparajo kakšen € na račun povrnitve stroškov, če se jih vozi več skupaj.
Oni lahko samo sanjajo, da bi se nekaj izpogajali.
Ja saj in zaradi državnega zakona, si nekdo kupi flet v mestu ki je dražji in dobi manj potnih kot nekdo ki kupi cenejšo hiško in dobi po zakonu potne, delata pa enako =)
Unfair.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
stara mama ::
Sj to da ima vse pred nosom od trgovin in ostalih zadev, pa konec koncev ves čas ki ga ne prebije v avtu pa seveda ni vreden nič. Nekaterim res ne, da lahko cel popoldan gledajo TV in visijo na netu.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Alien123 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V tem primeru je edino fer, da se povrne tvoje stroske z vozilom, da ti ni slucajno vsak placeval 100%.
Tudi taxi zaracuna po km in ne po osebah.
Ce so ti placevali 100%, si jih fajn okoli prinesel.
Ker? Če mu ne bi plačevali in bi šli vsak sam bi plačali enako ali celo več z uničevanjem avta...
Bistvo je da mormo potne in malico ukinit in naj se dvigne bruto in naj si sposobni od daleč izpogajajo višjo plačo če morjo vozit
zakaj bi ukinili potne in malico? Lahko ti šef komot doda dodatke pri plači, kateri so itak všteti v bruto.
radmannsdorf ::
polovico bencina od njegove lokacije dalje naj ti da in fertik. pa še za kakšen pir no. recimo vsak petek. :)
Gambino ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Naštej mi katera država še izplačuje potne stroške in malico. Samo še socialistična republika Slovenija. Nikjer na zahodu nimajo tega. To kar se dela pri nas je čisto izigravanje davkov. Enostavno takšno plačo imaš in pika pa če se furaš al pa ne, nima veze! Ne pa da se vse fura v večja mesta na šiht in so kaosi posledično.
solatko ::
IL_DIAVOLO - Tak je bil pač naš dogovor, vsi trije so bili vsak dan točno v službi, lahko so med šitom uživali alkohol, ni jih skrbelo ali je na cesti sneg, nesreča,.... bil je to pač pri plači dodatek za vožnjo in normalno je, da ga dobi tisti, ki to uslugo opravlja. Vsi štirje smo imeli vozila, vendar je za dva vožnja pomenila velik stres, eden pa je imel avto, ki bi težko zdržal vsak dan 200 km.
Ko se je selil sedež firme, so mi pač fantje ponudili to solucijo in jaz sem jo z veseljem sprejel, predvsem zato, da sem imel med vožnjo družbo.
Ravno tako sem na začetku predlagal, da bi vozil vsak en teden pa so dali ta kontra predlog. Še danes smo dobri kolegi, pa noben ni omenil, da sem se s tem kakorkoli okoristil, so pač uživali v mojem načinu vožnje in vedno solidnim vozilom višje kategorije.
V časih yuge, pač nismo gledali na vsak dinarček, saj smo imeli vsi več kot dovolj visoke dohodke in tistih nekaj sto DEM ni pomenilo prav veliko.
Ko se je selil sedež firme, so mi pač fantje ponudili to solucijo in jaz sem jo z veseljem sprejel, predvsem zato, da sem imel med vožnjo družbo.
Ravno tako sem na začetku predlagal, da bi vozil vsak en teden pa so dali ta kontra predlog. Še danes smo dobri kolegi, pa noben ni omenil, da sem se s tem kakorkoli okoristil, so pač uživali v mojem načinu vožnje in vedno solidnim vozilom višje kategorije.
V časih yuge, pač nismo gledali na vsak dinarček, saj smo imeli vsi več kot dovolj visoke dohodke in tistih nekaj sto DEM ni pomenilo prav veliko.
Delo krepa človeka
Alien123 ::
Tako ja, pa tebe preselit, da bi imel cca 50km do službe. Pa da te potem slišimo.
To ste tisti, ki stanujete blizu službe in ne dobite povrnjenih potnih stroškov, ste pa fovšaritni tistim, ki jih dobijo, sploh, če se jih vozi več skupaj.
Naštej mi katera država še izplačuje potne stroške in malico. Samo še socialistična republika Slovenija. Nikjer na zahodu nimajo tega. To kar se dela pri nas je čisto izigravanje davkov. Enostavno takšno plačo imaš in pika pa če se furaš al pa ne, nima veze! Ne pa da se vse fura v večja mesta na šiht in so kaosi posledično.
upam da boš nesel na davčno kakšen del od regresa, zdaj ko je neobdavčen. Mam pa občutek da si kakšen spjevec, ki ga moti vse čez državo :D
A pol se nikdar nisi pri bajti zmenil s kakšnim majstrom na črno? :D pravi angel varuh davkov si
donvito ::
@donvito
Ni boljsega casa kot danes, da si mobilen. OS, SS vsepovsod ucijo tuje jezike. Smo EU, ni problem z delovnimi dovoljenji. Ce omahujes, so agencije in delo preko njih za pokusino. Ni izgovora za mlade, da vztrajajo na minimalcu in pizdijo.
Ta isti bi si znali v tujini takoj poiskat boljso sluzbo, izpogajat placo in ne gledajo na potne stroske kot izboljsavo minimalca.
Govorim na splošno, bolj za starejšo generacijo, sam sem že v pokoju. Sem delal v firmi, kjer sem imel do službe 10minut, nato so jo prodali in večino zaposlenim dodelili delo v LJ-i. večina je bila delavcev z minimalno plačo in so bili veseli vsakega € povrnjenega s stroški, vozilo pa se jih je več skupaj.
Mladi pa seveda imajo več alternativ, kot tudi volje, izobrazbe in jim tujina ni nek problem glede službe.
Ja saj in zaradi državnega zakona, si nekdo kupi flet v mestu ki je dražji in dobi manj potnih kot nekdo ki kupi cenejšo hiško in dobi po zakonu potne, delata pa enako =)
Flet ali hišo kupiš kjer si želiš živeti, ne pogojuješ to s službo ali potnimi stroški. Če pa je to tam kjer imaš službo, pa toliko bolje. Recimo, da sem iz Jezerskega in najbrž sem kupil stanovanje zaradi potnih stroškov in da sem vstajal vsako jutro ob pol štirih, če bi pa kupil stanovanje v Naklem, kjer sem delal, seveda malo dražje, bi pa petnajst do šestih in bi imel do firme 5 minut. Se ti zdi 4 ure na dan izgubljenega časa ničvredno?
Seveda delata enako delo, je pa razlika od kje se voziš ali hodiš do službe.
Ne morejo pa vsi živeti v prestolnici(mestu) ali na podeželju.
Avenger ::
Kaj ima od tega? Prihranek na stroških goriva? Amortizacije avta? Mogoče mu je zoprno vozit? Kaj bi ponudil nekdo, ki se zaveda, da prosi za uslugo... ponudil bi pol tega kar dobi za potne stroške. Nekdo, ki je nepošten bo pa razmišljal - hej, ti greš itak v isto smer kot jaz, saj te nič ne stane da me pobereš!! In bo morda računal tako, da bo avto zaradi večje teže malo več porabil, za tebe bo malo bolj sitnost, ker boš moral biti vedno točen, oziroma je možno da se kdaj ne bosta točno ujela itd. skratka 1 evro na vožnjo. Moralo bi biti pa najmanj tako: če stane vožnja od njega do službe 5€ za gorivo, je treba oceniti koliko je zraven še stroška za avto preračunano po kilometrih, recimo da bi prišlo 3€, potem bi ti moral dat vsaj polovico tega zneska.
Če mene vprašaš, bi bil precej v precepu ali sprejeti kaj takega... že tisto deljeno enkrat en enkrat drugi te omejuje... kaj če bi po službi hotel it še kam? Kaj če imaš zjutraj neko nujno nepredvideno situacijo? Najboljše je bit samostojen, če pa si vezan, naj se splača, ne tako, da imaš občutek, da te nekdo izkorišča. Ne se pustit. Reci mu cifro, s katero boš zadovoljen in konec.
Če mene vprašaš, bi bil precej v precepu ali sprejeti kaj takega... že tisto deljeno enkrat en enkrat drugi te omejuje... kaj če bi po službi hotel it še kam? Kaj če imaš zjutraj neko nujno nepredvideno situacijo? Najboljše je bit samostojen, če pa si vezan, naj se splača, ne tako, da imaš občutek, da te nekdo izkorišča. Ne se pustit. Reci mu cifro, s katero boš zadovoljen in konec.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Mato989 ::
@donvito
Ni boljsega casa kot danes, da si mobilen. OS, SS vsepovsod ucijo tuje jezike. Smo EU, ni problem z delovnimi dovoljenji. Ce omahujes, so agencije in delo preko njih za pokusino. Ni izgovora za mlade, da vztrajajo na minimalcu in pizdijo.
Ta isti bi si znali v tujini takoj poiskat boljso sluzbo, izpogajat placo in ne gledajo na potne stroske kot izboljsavo minimalca.
Govorim na splošno, bolj za starejšo generacijo, sam sem že v pokoju. Sem delal v firmi, kjer sem imel do službe 10minut, nato so jo prodali in večino zaposlenim dodelili delo v LJ-i. večina je bila delavcev z minimalno plačo in so bili veseli vsakega € povrnjenega s stroški, vozilo pa se jih je več skupaj.
Mladi pa seveda imajo več alternativ, kot tudi volje, izobrazbe in jim tujina ni nek problem glede službe.
Ja saj in zaradi državnega zakona, si nekdo kupi flet v mestu ki je dražji in dobi manj potnih kot nekdo ki kupi cenejšo hiško in dobi po zakonu potne, delata pa enako =)
Flet ali hišo kupiš kjer si želiš živeti, ne pogojuješ to s službo ali potnimi stroški. Če pa je to tam kjer imaš službo, pa toliko bolje. Recimo, da sem iz Jezerskega in najbrž sem kupil stanovanje zaradi potnih stroškov in da sem vstajal vsako jutro ob pol štirih, če bi pa kupil stanovanje v Naklem, kjer sem delal, seveda malo dražje, bi pa petnajst do šestih in bi imel do firme 5 minut. Se ti zdi 4 ure na dan izgubljenega časa ničvredno?
Seveda delata enako delo, je pa razlika od kje se voziš ali hodiš do službe.
Ne morejo pa vsi živeti v prestolnici(mestu) ali na podeželju.
Seveda kupiš flet tam kjer želiš živeti AMPAK če tam nimaš službe se pač sprijazniš z nižjimi prihodki napram nekomu ki živi tam kjer ima službo... tako kot v večini razvitih držav kjer POTNIH STROŠKOV NI...
V večini razvitih držav je plača in to je večinoma to, enako bi moralo biti pri nas, ne pa da zaradi malice in potnih se lahko z nekomu DOGOVORIŠ za plačo 825€ neto, drugje pa 840€ neto ampak zaradi tega ker je nekje malica 5€ drugje pa 6€, in nekje ti plača 80% vozovnice drugje pa na kilometer, imaš dejansko pri nižjem NETU več izplačila... to je možno samo v banana republiki.
Ukinit malico in prevoz zvišat minimalca na 900€ neto ostalo se naj folk izpogaja sam glede na to kako kvaliteten kader je. Če pa ne dobijo se naj preselijo ali pa poiščejo službo kjer jih bodo bolj cenili, tako bi tudi ukinili mahinacije kilometrine... Enako pa naredit s službenimi potmi... Ukinit službene poti dovolit le služben avto in službeno kartico za bencin, ne pa da delodajalci nategujejo z izplačevanjem kilometrin namesto BRUTO.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kr3ten ::
Itak se moraš pripeljat v službo ... kaj te stane (razen foušije), če se nekdo še pelje s teboj zastonj?
bambam20 ::
Potni so v Sloveniji tako visoki, da če nimaš ravno avta, ki porabi 9-10 litrov se da s tem denarjem normalno skozi mesec pridet.
Furbo ::
3/4 potnih naj ti da, če ti ga je res spotoma pobrati, pa če si želiš ta denar. Drugače si pa nabavi par jajc in ga odjebi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
pol3ni ::
Kar jaz prakticiram s svojim prijateljem je,da en teden vozi on drugi teden vozim jaz.Pa ima sam 5 km daljšo pot.Ko sem jaz na vrsti pride do mene,pusti avto na mojem dvorišču in to je to.Če ima kdaj kdo po službi kašne opravke greva vsak s svojim avtom,ne glede kdo je tisti teden na vrsti,si ne vračava uslug za nazaj.Pač tisti teden ko si na vrsti,si pač na vrsti.Od kakšnih potnih stroškov sploh ne govoriva.Včasih greva po službi na kakšno pivo in to je to.In to prakticirava že več kot 15 let
m0LN4r ::
Se kdo vozi v službo še s kom in kako si delite stroške ... meni sodelavec skos joka, če bi se skupaj vozila, pa ne vem kako naj mu računam... po "prijateljski" ceni, ki jo je sam ponudil in se nato počutim slabo, ker mi nebi dal niti polovice tega, kar sam dobi za prevoz, vozil bi pa seveda samo jaz, ker živim par km dlje, torej sam bi bil taksi od vrat do vrat ... ali naj mu postavim svojo opcijo, ki bi bila vsaj polovica kolikor dobi za prevoz, glede na to, da vozim samo jaz in se samo moj avto drsa?
Preden napisem svoje mnenje, jaz se nebi nikoli vozil z drugo osebo. Najraje se vozim sam.
Ceno mu postavis pac neko razumno, glede na prevozi.si tarif - ce mu nebo vsec te bk. Ce pa ja si zmagal, vglavnem ne izgubis nic.
Mene pri takih stvareh edino moti, da sta si voznik in potnik casovno odvisna en od drugega. Se je hotla sodelavka vozit zmano pa se ni izslo. Skos bi jo moral cakat, ker dlje rabi da se prikotali iz sihta ipd. Jaz ne morem po spontanih nakupih...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Netrunner ::
Itak se moraš pripeljat v službo ... kaj te stane (razen foušije), če se nekdo še pelje s teboj zastonj?
Stane te:
- zanemarljivo večja poraba
- popolna svoboda
- večja obraba sovoznikovega sedeža
- mir in tišina
Načeloma nič kaj extra, je pa odvisno od odnosa tisteha ki pelješ. Lahko ga voziš kak mesec in vidiš ali je človek ki je pripravljen to kako poplačati (ne nujno v denarju) ali ne.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
donvito ::
Seveda kupiš flet tam kjer želiš živeti AMPAK če tam nimaš službe se pač sprijazniš z nižjimi prihodki napram nekomu ki živi tam kjer ima službo... tako kot v večini razvitih držav kjer POTNIH STROŠKOV NI...
V večini razvitih držav je plača in to je večinoma to, enako bi moralo biti pri nas, ne pa da zaradi malice in potnih se lahko z nekomu DOGOVORIŠ za plačo 825€ neto, drugje pa 840€ neto ampak zaradi tega ker je nekje malica 5€ drugje pa 6€, in nekje ti plača 80% vozovnice drugje pa na kilometer, imaš dejansko pri nižjem NETU več izplačila... to je možno samo v banana republiki.
Niso me vprašali ob prodaji podjetja, če hočem v Lj delat, če so me pa že poslali, je pa normalno, da dobim povrnjene potne stroške. Da jih ne dobim povrnjene zato, ker tebe daje fovšija in dobim več plače s stroški prevoza kot ti, ki delaš 5 minut proč. In plačo za isto delo imava enako, samo ti bi meni vzel potne stroške, ker mi zavidaš te €, sploh, ko veš, da mi ostane 3/4 vsote, če se vozimo štirje. POŽRI SE!
Po tvoje naj se pa vozim v Lj-no vsak dan, recimo 60 km v obe smeri, plačano pa naj dobiva enako za isto delo, s tem, da jaz vsak mesec zapravim cca 200€ za vožnjo, ti pa nič? Se pravi, da delam za 200€ manj, če ne dobim povrnjenih stroškov za prevoz. Tudi sam bi imel rajši službo v kraju, kjer živim, samo to ni zmeraj mogoče.
Point je pa v temu, da ti vidiš samo tistih 200€, ne pa tudi km in stroškov povezanih z njimi, ki jih vsak dan prevozim.
Furbo ::
Itak se moraš pripeljat v službo ... kaj te stane (razen foušije), če se nekdo še pelje s teboj zastonj?
Sodelavec zagotovo tako razmišlja. Zato naj mu OP reče, da se bo vozil do njega, on naj pa njega naprej fura v službo. Zastonj. Saj ga ne bo nič stalo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Vazelin ::
Meni je to, da bi moral nekoga furati z avtom no go. Ajde, lahko ampak bi se moral s takim človekom dobro razumeti. Ker preživeti toliko ur mesečno z enim človekom v avtu je precej delikatna situacija. Avto nudi svobodo v stilu, da greš kadarkoli hočeš na pot, da greš komorkoli hočeš. Sedaj če enega furaš imaš dodatno skrb na glavi. Poleg tega si nekateri med vožnjo preprevamo, poslušamo razno sick glasbo in podobno. NIč ni bolj bednega kot dnevno voziti nekoga, ki se bo zmrdoval.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
bbbbbb2015 ::
Se kdo vozi v službo še s kom in kako si delite stroške ... meni sodelavec skos joka, če bi se skupaj vozila, pa ne vem kako naj mu računam... po "prijateljski" ceni, ki jo je sam ponudil in se nato počutim slabo, ker mi nebi dal niti polovice tega, kar sam dobi za prevoz, vozil bi pa seveda samo jaz, ker živim par km dlje, torej sam bi bil taksi od vrat do vrat ... ali naj mu postavim svojo opcijo, ki bi bila vsaj polovica kolikor dobi za prevoz, glede na to, da vozim samo jaz in se samo moj avto drsa?
Ne počni tega. Lahko sicer tako, da teden dni vozi eden, teden dni drugi. Če je eden dlje kot drugi, pač tisti ki je dlje, se pripelje do drugega in potem gresta skupaj naprej.
Vsako plačevanje pa to odpade.
S tem, da imam jaz s "stokavci" slabe izkušnje. Z enim smo delili Internet svojčas, na koncu smo pristali na tem, da sem jaz Internet plačeval, od tašče prijatelj pa je trdil, da ne bo nič plačal, ker imam jaz internet "gotovo" zastonj. Nekaj časa sem ga res imel (in seveda ta drugi tudi ni nič plačal), potem pa se je politika firme spremenila, pa smo morali plačevati.
Tako da jaz sploh ne bišel s takim v španvijo, ker se bo dogajalo, da ne bo imel avta natankanega, pa še marsikaj. Pusti, ni vredno. Samo se bosta skregala.
Meni je to, da bi moral nekoga furati z avtom no go. Ajde, lahko ampak bi se moral s takim človekom dobro razumeti. Ker preživeti toliko ur mesečno z enim človekom v avtu je precej delikatna situacija. Avto nudi svobodo v stilu, da greš kadarkoli hočeš na pot, da greš komorkoli hočeš. Sedaj če enega furaš imaš dodatno skrb na glavi. Poleg tega si nekateri med vožnjo preprevamo, poslušamo razno sick glasbo in podobno. NIč ni bolj bednega kot dnevno voziti nekoga, ki se bo zmrdoval.
Jaz sem nekaj časa s šefom hodil na sestanke v Ljubljano. Imela sva več kot uro časa, da sva premlela dogodke na firmi, kaj je kdo slišal in videl. Meni je to bil fenomenalen čas. Ta šef mi je bil ko mentor, na marsikaj me je opozoril in se še sedaj teh razglabljanj spomnim kot bi bila včeraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Avenger ::
Kar jaz prakticiram s svojim prijateljem je,da en teden vozi on drugi teden vozim jaz.Pa ima sam 5 km daljšo pot.Ko sem jaz na vrsti pride do mene,pusti avto na mojem dvorišču in to je to.Če ima kdaj kdo po službi kašne opravke greva vsak s svojim avtom,ne glede kdo je tisti teden na vrsti,si ne vračava uslug za nazaj.Pač tisti teden ko si na vrsti,si pač na vrsti.Od kakšnih potnih stroškov sploh ne govoriva.Včasih greva po službi na kakšno pivo in to je to.In to prakticirava že več kot 15 let
Ja, to je dobra varianta.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Vanadium ::
Kar jaz prakticiram s svojim prijateljem je,da en teden vozi on drugi teden vozim jaz.Pa ima sam 5 km daljšo pot.Ko sem jaz na vrsti pride do mene,pusti avto na mojem dvorišču in to je to.Če ima kdaj kdo po službi kašne opravke greva vsak s svojim avtom,ne glede kdo je tisti teden na vrsti,si ne vračava uslug za nazaj.Pač tisti teden ko si na vrsti,si pač na vrsti.Od kakšnih potnih stroškov sploh ne govoriva.Včasih greva po službi na kakšno pivo in to je to.In to prakticirava že več kot 15 let
Ja, to je dobra varianta.
So enako delali 4 moji sodelavci, edini pošteni način če mene vprašaš.
solatko ::
Mato989 - Tudi zunaj se lahko zmeniš, da ti plačajo prevoz v službo, če si kader, katerega ne morejo dobiti v bližini. Sicer pa so plače v tujini pač take, da se prevoz na delo niti ne pozna kaj dosti, razen, če si res daleć. Glede na to, da je v tujini veliko manj nepremičnin v lastni posameznikov, imaš ob menjavi službe v drugem kraju, možnost dobiti tudi stanovanje v bližini.
Pri nas je malica in prevoz v bistvu socialna kategorija, ki malo izboljša mizerne plače, sploh pri podpovprečnih (katerih je večina), se dodatka za malico in prevoz kar lepo poznata.
Sedem let smo se štirje vozili 200km/dan in so mi oni trije predlagali, da dobim celoten prevoz, če sem jih pripravljen voziti. Sam sem predlagal, da vozi vsak en teden, pa pač niso bili zato, ker dva nerada vozita, en pa je imel preslab avto.
Zame je bil to pošten dogovor, saj mi je pokrilo čisto vse, tako moj čas, ker zaradi sodelavcev nisem bil frej, kot celotno amortizacijo vozila,... pa še dobro družbo sem imel ves čas.
Pri nas je malica in prevoz v bistvu socialna kategorija, ki malo izboljša mizerne plače, sploh pri podpovprečnih (katerih je večina), se dodatka za malico in prevoz kar lepo poznata.
Sedem let smo se štirje vozili 200km/dan in so mi oni trije predlagali, da dobim celoten prevoz, če sem jih pripravljen voziti. Sam sem predlagal, da vozi vsak en teden, pa pač niso bili zato, ker dva nerada vozita, en pa je imel preslab avto.
Zame je bil to pošten dogovor, saj mi je pokrilo čisto vse, tako moj čas, ker zaradi sodelavcev nisem bil frej, kot celotno amortizacijo vozila,... pa še dobro družbo sem imel ves čas.
Delo krepa človeka
Mato989 ::
Mato989 - Tudi zunaj se lahko zmeniš, da ti plačajo prevoz v službo, če si kader, katerega ne morejo dobiti v bližini. Sicer pa so plače v tujini pač take, da se prevoz na delo niti ne pozna kaj dosti, razen, če si res daleć. Glede na to, da je v tujini veliko manj nepremičnin v lastni posameznikov, imaš ob menjavi službe v drugem kraju, možnost dobiti tudi stanovanje v bližini.
Pri nas je malica in prevoz v bistvu socialna kategorija, ki malo izboljša mizerne plače, sploh pri podpovprečnih (katerih je večina), se dodatka za malico in prevoz kar lepo poznata.
Ja saj to glih, LAHKO se zmeniš, če si kader ki ga rabijo, ne pa po zakonu vsem kot v socialistični SLO... Tale socialna korekcija plač skozi potne in malico ki ne štejejo v pokojnino je tudi eden izmed razlogov zakaj imate pol penziči GNILE pokojnine... če bi dvignili plačo za 200€ bruto bi se vam na penziji poznalo to za cca. 100€! Pa še bolj realni prikaz plač po sektorjih bi imeli.
Zaradi variacije pri malici ki je lahko tudi 1,5e dnevno! In prevoznih komot v SLO pride do absurda, ko se greš pogovarjat o BRUTO plači in če se ne pogovarjaš o malici lahko dobiš pri 820€ neto plače višje izplačilo zaradi malice in potnih(na isti razdalji) kot pa pri 850€ neto in minimalni malici in potnih... To je možno samo v vukojebini od SLO s socialističnim sistemom.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vazelin ::
Se strinjam. To z malico in prevozom je absurd. Naj se dvigne osnova in to je to. Potem pa od posameznika odvisno kako pa kaj
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Matko ::
Ja saj to glih, LAHKO se zmeniš, če si kader ki ga rabijo, ne pa po zakonu vsem kot v socialistični SLO... Tale socialna korekcija plač skozi potne in malico ki ne štejejo v pokojnino je tudi eden izmed razlogov zakaj imate pol penziči GNILE pokojnine... če bi dvignili plačo za 200€ bruto bi se vam na penziji poznalo to za cca. 100€! Pa še bolj realni prikaz plač po sektorjih bi imeli.
Zaradi variacije pri malici ki je lahko tudi 1,5e dnevno! In prevoznih komot v SLO pride do absurda, ko se greš pogovarjat o BRUTO plači in če se ne pogovarjaš o malici lahko dobiš pri 820€ neto plače višje izplačilo zaradi malice in potnih(na isti razdalji) kot pa pri 850€ neto in minimalni malici in potnih... To je možno samo v vukojebini od SLO s socialističnim sistemom.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
v prvem odstavku bentiš čez državo,
spodaj pa zahtevaš, da država dvigne minimalca.
Si ti ne zdi, da si "malo" kontradiktoren?
Mato989 ::
Ja saj to glih, LAHKO se zmeniš, če si kader ki ga rabijo, ne pa po zakonu vsem kot v socialistični SLO... Tale socialna korekcija plač skozi potne in malico ki ne štejejo v pokojnino je tudi eden izmed razlogov zakaj imate pol penziči GNILE pokojnine... če bi dvignili plačo za 200€ bruto bi se vam na penziji poznalo to za cca. 100€! Pa še bolj realni prikaz plač po sektorjih bi imeli.
Zaradi variacije pri malici ki je lahko tudi 1,5e dnevno! In prevoznih komot v SLO pride do absurda, ko se greš pogovarjat o BRUTO plači in če se ne pogovarjaš o malici lahko dobiš pri 820€ neto plače višje izplačilo zaradi malice in potnih(na isti razdalji) kot pa pri 850€ neto in minimalni malici in potnih... To je možno samo v vukojebini od SLO s socialističnim sistemom.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
v prvem odstavku bentiš čez državo,
spodaj pa zahtevaš, da država dvigne minimalca.
Si ti ne zdi, da si "malo" kontradiktoren?
Se mi ne zdi da sem kontradiktoren, ker minimalec ima funkcijo plačila s katerim bi naj nekdo ki dela polni delovni čas preživel, in varuje delavca do te mere... in zato bi morala v minimalcu biti zajeta tudi malica in prevoz ne pa da je to neka posebna kategorija... s tem ko bi bil tako bruto minimalec višji za 200 do 250€ bi tudi odmera za pokojnino po našem glupem sistemu bila načeloma višja... pa še primerljivost plač bi se povišala, ker ne bi rabil več tuhtat da je nekje malica 4,9€ na dan drugje pa 6,12€... enako s potnimi =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
profii ::
Potni stroški sami po sebi niso pošteni, saj nekdo bo porabil veliko manj ker se vozi po AC (manj naporna vožnja, manj stresna, manj nevarna in bolj varčna) kot nekdo, ki vozi po regionalki ali lokalni cesti.
Poleg tega, kasneje se preseliš bližje službi, torej greš v najem in kar naenkrat nisi več upravičen do "nadomestila".
Torej zaradi službe si se preselil bližje in dobil po prstih?
Pa to ni niti približno izmišljen primer. Poskusite dobiti službo programerja v Kočevju npr., tisti ki trdite da si pač najdeš službo bližje domu.
Poleg tega, kasneje se preseliš bližje službi, torej greš v najem in kar naenkrat nisi več upravičen do "nadomestila".
Torej zaradi službe si se preselil bližje in dobil po prstih?
Pa to ni niti približno izmišljen primer. Poskusite dobiti službo programerja v Kočevju npr., tisti ki trdite da si pač najdeš službo bližje domu.
Alien123 ::
Mato989 - Tudi zunaj se lahko zmeniš, da ti plačajo prevoz v službo, če si kader, katerega ne morejo dobiti v bližini. Sicer pa so plače v tujini pač take, da se prevoz na delo niti ne pozna kaj dosti, razen, če si res daleć. Glede na to, da je v tujini veliko manj nepremičnin v lastni posameznikov, imaš ob menjavi službe v drugem kraju, možnost dobiti tudi stanovanje v bližini.
Pri nas je malica in prevoz v bistvu socialna kategorija, ki malo izboljša mizerne plače, sploh pri podpovprečnih (katerih je večina), se dodatka za malico in prevoz kar lepo poznata.
Ja saj to glih, LAHKO se zmeniš, če si kader ki ga rabijo, ne pa po zakonu vsem kot v socialistični SLO... Tale socialna korekcija plač skozi potne in malico ki ne štejejo v pokojnino je tudi eden izmed razlogov zakaj imate pol penziči GNILE pokojnine... če bi dvignili plačo za 200€ bruto bi se vam na penziji poznalo to za cca. 100€! Pa še bolj realni prikaz plač po sektorjih bi imeli.
Zaradi variacije pri malici ki je lahko tudi 1,5e dnevno! In prevoznih komot v SLO pride do absurda, ko se greš pogovarjat o BRUTO plači in če se ne pogovarjaš o malici lahko dobiš pri 820€ neto plače višje izplačilo zaradi malice in potnih(na isti razdalji) kot pa pri 850€ neto in minimalni malici in potnih... To je možno samo v vukojebini od SLO s socialističnim sistemom.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
2017 - minimalna plača 804€
2020 - minimalna plača 940€
Nevem zakaj tolko blatite državo, kaj pa če je problem v delodajalcih? Če ne bi blo minimalne še tolko ne bi dobili.
scipascapa ::
Kljub deljeni vožnji še vedno 1.2 mio avtov, kako to? Vsako leto se mi zdi, da je huje.
Mato989 ::
Mato989 - Tudi zunaj se lahko zmeniš, da ti plačajo prevoz v službo, če si kader, katerega ne morejo dobiti v bližini. Sicer pa so plače v tujini pač take, da se prevoz na delo niti ne pozna kaj dosti, razen, če si res daleć. Glede na to, da je v tujini veliko manj nepremičnin v lastni posameznikov, imaš ob menjavi službe v drugem kraju, možnost dobiti tudi stanovanje v bližini.
Pri nas je malica in prevoz v bistvu socialna kategorija, ki malo izboljša mizerne plače, sploh pri podpovprečnih (katerih je večina), se dodatka za malico in prevoz kar lepo poznata.
Ja saj to glih, LAHKO se zmeniš, če si kader ki ga rabijo, ne pa po zakonu vsem kot v socialistični SLO... Tale socialna korekcija plač skozi potne in malico ki ne štejejo v pokojnino je tudi eden izmed razlogov zakaj imate pol penziči GNILE pokojnine... če bi dvignili plačo za 200€ bruto bi se vam na penziji poznalo to za cca. 100€! Pa še bolj realni prikaz plač po sektorjih bi imeli.
Zaradi variacije pri malici ki je lahko tudi 1,5e dnevno! In prevoznih komot v SLO pride do absurda, ko se greš pogovarjat o BRUTO plači in če se ne pogovarjaš o malici lahko dobiš pri 820€ neto plače višje izplačilo zaradi malice in potnih(na isti razdalji) kot pa pri 850€ neto in minimalni malici in potnih... To je možno samo v vukojebini od SLO s socialističnim sistemom.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
2017 - minimalna plača 804€
2020 - minimalna plača 940€
Nevem zakaj tolko blatite državo, kaj pa če je problem v delodajalcih? Če ne bi blo minimalne še tolko ne bi dobili.
Kdo kaj blati? Jaz pravim da bi država morala poenostavit sistem plač... da ne bi bilo več 3 postavke ampak 1 sama in to je BRUTO in konec... vse kar jaz želim je da bi država vzela povprečje izplačanih potnih od vseh delovno aktivnih in za točno toliko dvignila MINIMALNO PLAČO in ukinila izplačevanje potnih in malice z zakonom...
Hkrati pa bi da preprečimo zlorabe potnih in kilometrine v službenem času tudi z zakonom prepovedali izplačilo kilometrine za službene poti, kar pomeni da naj delodajalec tistim ki delajo službene poti ko se ne splača kupit služben avto enostavno izda kartico za tankanje bencina in servisira avto, ter/ali da višji bruto ko pa preseže neko cifro pa raje kupi služben avto =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Matko ::
@Mato989
Še vedno zganjaš populizem, zraven pa ne ločiš osnovnih pojmov:
a) povračilo stroškov prevoza na delo - to dobijo vsi zaposleni, ki so oddaljeni dovolj oddaljeni od mesta zaposlitve ( več kot 1 ali 2 km, bi moral pogledat),
razen, če delodajalec ne poskrbi za prevoz.
b) povračilo stroškov službene poti - t.i. potni stroški
Povračilo prevoza na delo je v svoji zgodovinski osnovi socialni korektiv, da se je "omejevalo" priseljevanje v mesta.
Od kje si dobil cifre s katerimi operiraš?
Kakšno plačilno listo pa imaš da so na njej samo tri postavke?
??? vsem bomo vzeli in dali samo tistim, ki zaslužijo minimalca? uravnilovka, socializem.
Še vedno zganjaš populizem, zraven pa ne ločiš osnovnih pojmov:
a) povračilo stroškov prevoza na delo - to dobijo vsi zaposleni, ki so oddaljeni dovolj oddaljeni od mesta zaposlitve ( več kot 1 ali 2 km, bi moral pogledat),
razen, če delodajalec ne poskrbi za prevoz.
b) povračilo stroškov službene poti - t.i. potni stroški
Povračilo prevoza na delo je v svoji zgodovinski osnovi socialni korektiv, da se je "omejevalo" priseljevanje v mesta.
Minimalca dvignit za 200€ NETO in ukinit prevoz in malico... to bi bilo najbolje, vsi ostali se pa naj gredo pogajat kako koristni so delodajalcu če jim bo to plačeval(višji bruto)
Od kje si dobil cifre s katerimi operiraš?
Kakšno plačilno listo pa imaš da so na njej samo tri postavke?
Kdo kaj blati? Jaz pravim da bi država morala poenostavit sistem plač... da ne bi bilo več 3 postavke ampak 1 sama in to je BRUTO in konec... vse kar jaz želim je da bi država vzela povprečje izplačanih potnih od vseh delovno aktivnih in za točno toliko dvignila MINIMALNO PLAČO in ukinila izplačevanje potnih in malice z zakonom...
??? vsem bomo vzeli in dali samo tistim, ki zaslužijo minimalca? uravnilovka, socializem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27464 (12960) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129284 (102489) | Pika na i |
» | Pomoč pri obrazložitvi plačilnih list (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11643 (9828) | Lonsarg |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 34135 (29219) | Invictus |
» | Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18378 (16237) | Tarzan |