» »

Subaru

Subaru

Heisenberg ::

Pozdravljeni, je tukaj kdo, ki si lasti Subaruja?

Sam sem trenutno odkril to znamko (Honda je šla v pokoj in nekako sem nagnjen k Japoncem) in me zanima kaj lahko pričakujem?
V smislu cene servisov, nadomestnih delov, težav ipd...?

Je znamka bolj za "drugačne", kakeršen sem sam, ker sem dal skozi razočaranje italijanov,francozov in delno nemcev. In ne nekako ne maram biti v avtu ki je mainstream.

BI ostal pri hondi, a nimajo 4x4 karavana :/


:)

kingsix ::

Pojdi do kakega uradnega servisa in povprašaj mehanike kako & kaj. V Mariboru je to Avto Koletnik (Renault, Nissan & Subaru).

Heisenberg ::

kingsix je izjavil:

Pojdi do kakega uradnega servisa in povprašaj mehanike kako & kaj. V Mariboru je to Avto Koletnik (Renault, Nissan & Subaru).



Ok, moram vprašati ali je Subaru pod Renaultom????

kingsix ::

Ne, ni....ampak opažam, da pa je kar veliko servisov, ki delajo Renault+Subaru...videl enako tudi v Nemčiji, Avstriji. Mislim, da naključje =).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Cervantes ::

Od l.91-96 Legacy 1.8,
96-2007 Legacy 2.0.
Trenutno vozim Foresterja 2.0.
Zaradi delov se ne sekiraj.
Ta velik servis na 150k (menjava jermena), 400€.
Imam ogledanega XVja.
Bomo videli. Vsekakor pa, ja, Subaru.

Heisenberg ::

Cervantes je izjavil:

Od l.91-96 Legacy 1.8,
96-2007 Legacy 2.0.
Trenutno vozim Foresterja 2.0.
Zaradi delov se ne sekiraj.
Ta velik servis na 150k (menjava jermena), 400EUR.
Imam ogledanega XVja.
Bomo videli. Vsekakor pa, ja, Subaru.



Trenutno si ogledujem Legacy oz. v poštev pride tudi Outback. Nisem ljubitelj terencev, še vseeno nočem tako visoke šoferske pozicije.

Kje pa servisiraš svojega, na uradnem servisu?
Me pa zanima ali ima Legacy 2.0 Diesel letnik od 2010 naprej ketno ali jermen?

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Heisenberg je izjavil:


Ta velik servis na 150k (menjava jermena), 400EUR.


Tole je dvomumno napisano.

Kot prvo, ima za pogon motorja ketno?

En mikro jermen žene, alternator, vodno pumpo in kompresor za klimo ?

jype ::

Ne kupuj subaruja, ker baje potem ne boš nikoli več ničesar drugega.

Heisenberg ::

jype je izjavil:

Ne kupuj subaruja, ker baje potem ne boš nikoli več ničesar drugega.


so mi isto rekli za Hondo ;) pa še res je!

In kljub temu da ima "obraz" (dizajn) tak da ga lahko ljubi samo mati, mi je iz dneva v dan bolj všeč, ker dam več na to kar je notri in kaj nudi kot na obliko!

galimim ::

Tukaj ti bodo znali pomagat.

Ti pa lahko iz osebnjih izkušenj povem, da se razvadiš dveh stvari.
1) Stalen AWD je zakon, sploh v mokerm, da o snegu ne govorimo.
2) Zanesljivost. Usak avto danes je zanesljiv. Kako je pa z zanesljivostjo po 10+letih je pa druga debata. Z rednim vzdrževanjem delajo ko urca. Pri 320kkm smo šli na Škotsko in nazaj, in razen litra olja, ki ga popije med servisnimi intervali, ni blo težave.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

Patko001 ::

Heisenberg je izjavil:

Nisem ljubitelj terencev, še vseeno nočem tako visoke šoferske pozicije.

Tako Outback kot Forester imata "command driving position", se pa res v Foresterju sedi nekoliko visje. Meni sicer to ustreza.

Sam imam Outbacka 2.0D, letnik 2011. Poraba cca 7l, prav bi prisel kak konjicek vec. Zelo prostoren, sem pa nekoliko razocaran nad infotainmnentom in posvecanjem detajlom - npr. pri mojem modelu imas lahko USB prikljucek ali pa navigacijo, ne pa obojega. Pri novejsih modelih so to baje uredili. Pogon 4x4 je super (pac Subaru), se mi pa avto zdi dokaj trd.
Servisi pa - okrog Lj imas tri (InterService LJ, Krzic v Vrhniki in Stern v Kranju). InterService naj bi bil na relativno slabem glasu, sam sicer z njimi nimam izkusenj. Za Krzica in Sterna pa nimam nekih pripomb. Kar se tice cen sem pa dal npr. ~200@105k, ~350@120k in ~150@135k.
Posebnih tezav zaenkrat se nisem imel. Obcasno se je sicer pojavilo cukanje v drugi prestavi, ampak na servisu niso nic ugotovili. Kakor sem bral je lahko pri dolocenih modelih problem tudi dvomasni vztrajnik.

Heisenberg ::

Patko001 je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

Nisem ljubitelj terencev, še vseeno nočem tako visoke šoferske pozicije.

Tako Outback kot Forester imata "command driving position", se pa res v Foresterju sedi nekoliko visje. Meni sicer to ustreza.

Sam imam Outbacka 2.0D, letnik 2011. Poraba cca 7l, prav bi prisel kak konjicek vec. Zelo prostoren, sem pa nekoliko razocaran nad infotainmnentom in posvecanjem detajlom - npr. pri mojem modelu imas lahko USB prikljucek ali pa navigacijo, ne pa obojega. Pri novejsih modelih so to baje uredili. Pogon 4x4 je super (pac Subaru), se mi pa avto zdi dokaj trd.
Servisi pa - okrog Lj imas tri (InterService LJ, Krzic v Vrhniki in Stern v Kranju). InterService naj bi bil na relativno slabem glasu, sam sicer z njimi nimam izkusenj. Za Krzica in Sterna pa nimam nekih pripomb. Kar se tice cen sem pa dal npr. ~200@105k, ~350@120k in ~150@135k.
Posebnih tezav zaenkrat se nisem imel. Obcasno se je sicer pojavilo cukanje v drugi prestavi, ampak na servisu niso nic ugotovili. Kakor sem bral je lahko pri dolocenih modelih problem tudi dvomasni vztrajnik.


Hvala @galimim


Če prav razumem je to 200€ @ 105.000 prevoženih ? Če so to cene, potem je to POCENI (še posebej ker sem navajen Honda cen).
Za infotainment mi je neverjetno vseeno! Samo da ima radio. Edino kar rabim je LINE-IN to pa predvidevam da ima, da priklopim telefon?
Navigacija ki jo imam na telefonu (Sygic) je boljša od vseh kar sem jih imel do sedaj testirati (vgrajene in ala garmin, tom-tom).

Poraba 7L je meni povsem sprejemljiva, glede moči se ga pa da čipati in pridobiš skoraj 50 konjev!

Gledal sem posnetke primerjav 4x4 med popularnimi vozili in Subarujem in sem navdušen :)

pegasus ::

Ja ... once Subaru, always Subaru. To velja še bolj kot za hondo.

Če iščeš kritike, motorji primerljivih volumnov so v primerjavi z nemškimi malo podhranjeni kar se navora tiče. Levorg je na tem vogalu sveta na voljo samo z 1.6 motorjem. Subaru živi s tabo toliko časa, da lahko z njim dosežeš status oldtimerja. Ali je to plus ali minus, je pa up to you :)

Dr_M ::

Ali se samo meni zdi ali pri nas res ne prodajajo Legacya vec?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Alec999 ()

RegulusDraco ::

se mi zdi da je Levorg v sloveniji nadomestil Legacyja. Zakaj enostavno ne prodajajo obeh pa nevem.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

krucymucy ::

Jaz vem samo to, da precej rjavijo in da so 2.0 boxer dizli zelo slabi.
Veliko je primerov kjer se obrabi lezaj glavne gredi in potem unici se lezisce.
Resitev je nov blok motorja, ki pa je zelo drag zaradi velikega povprasevanja.

JC Denton ::

Levorg je "Legacy". Legacy kot model ne obstaja več.

Dr_M ::

JC Denton je izjavil:

Levorg je "Legacy". Legacy kot model ne obstaja več.


Levorg je pomanjsan legacy. Legacy pa seveda se obstaja, samo zgleda, da ni naprodaj v EU.
Subaru Legacy (sixth generation) @ Wikipedia
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Cervantes ::

Jaz sem starega Legacyja (22 let, zmerno rjast, malo že švasan) obdržal za backup.
Živim na cca 900m nadmorske in AWD je pozimi zakon (pa motorka v prtljažniku>:D).
Drgač pa Forester, ja.
Do zadnje penzije, upam.

BlaY0 ::

Dr_M je izjavil:

Legacy pa seveda se obstaja, samo zgleda, da ni naprodaj v EU.

Se pravi je legacy tako ali drugače. Let's move on ;)

Heisenberg ::

krucymucy je izjavil:

Jaz vem samo to, da precej rjavijo in da so 2.0 boxer dizli zelo slabi.
Veliko je primerov kjer se obrabi lezaj glavne gredi in potem unici se lezisce.
Resitev je nov blok motorja, ki pa je zelo drag zaradi velikega povprasevanja.


Kako se da to vedeti/preveriti pri nakupu rabljenega?!?!?

Dr_M ::

Lezaje lahko preventivno zamenjas, ni blazno velik strosek.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bambam20 ::

krucymucy je izjavil:

Jaz vem samo to, da precej rjavijo in da so 2.0 boxer dizli zelo slabi.



Zato pa vzameš bencinarja.

krucymucy ::

Dr_M je izjavil:

Lezaje lahko preventivno zamenjas, ni blazno velik strosek.


Mnja pri subaruju je, ker ne gre tako lahko kot pri vrstnih motorjih.

Kupis bencinarja pa nimas tezav.

galimim ::

krucymucy je izjavil:

Jaz vem samo to, da precej rjavijo in da so 2.0 boxer dizli zelo slabi.
Veliko je primerov kjer se obrabi lezaj glavne gredi in potem unici se lezisce.
Resitev je nov blok motorja, ki pa je zelo drag zaradi velikega povprasevanja.

Problem niso ležaji ampak slab dvomasni vztrajnik, zato potem pokajo gredi. Priporoča se menjavo na 80kkm. Ali pa nakup avtomatika, ki nima vztrajnika in posledično tega problema. Z prehodom na euro 5 motorje naj bi rešili problem gredolomov ampak še vedno se pojavljajo problemi. Nevem pa a so to dokončno rešil pri euro 6 motorjih.

Rja je pa znan problem ampak lahko maš srečo in nič ne rjavi.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813813 (10726) krneki0001
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30659075 (50036) Mato989
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571442 (63891) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9321816 (18390) krneki0001
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13829875 (25730) D3m

Več podobnih tem