Forum » Na cesti » Nasvet za star avto
Nasvet za star avto
energetik ::
Na mojem Hyundaiu letni 2008 sem spomladi menjal komplet sprednje roke, zaradi luftov. Prevzel sem jih še isti dan pri Eurotonu, oboje skupaj za 90€. Tako da dobi se še vedno prav vse. Če ne aftermarket, pa na uradnem servisu.Gledali smo Hyundai, pa nisem prepričan. Eni pravijo, da se dele težko dobi.
Kakšne dele? Saj nismo leta 1988.
Kar se tiče običnih delov za servis jih stoprocentno dobiš v treh dneh/dvakrat na teden, enako kot za evropske znamke.
Podobno bi moralo biti tudi s karoserijskimi. Saj ima Hyundai tovarno tudi na Češkem in, khm, v Turčiji; oboje za sabo potegne ogromna logistična središča in ni hudič, da tudi skladišča delov.
Da ne omenjam potrošnega materiala, od filtrov do jermenov in zavornih delov, to je vedno vse na zalogi aftermarket. Pa je kot omenjeno letnik 2008.
delavec44 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
matobeli ::
Razen mogoče za Daihatsu.
BlaY0 ::
Imam podobnega...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
dela kot urica, tudi prikolico vleče. 600 kg + naloženo.
200k prevoženih, brez težav že 15 let - od novega
Bi se kar strinjal. Eden izmed cenejših avtomobilov kar se servisov tiče. Ni pa ravno varčen... pod 7 povprečja ga težko spraviš.
karafeka ::
V nasprotnem primeru imaš pri tako starem avtu, več stroškov z delom in plačevanjem napak mehanika, katerih ure so postale v zadnjih letih zelo drage.
Moj nasvet, takšne stare neksotične avte je ok imet samo v primeru, če ga imaš zmonžnost in voljo sam vzdrževat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
matobeli ::
Invictus ::
Na srečo so tudi cene novih avtov tako visoke da se že splača dat 1k servisa za star avto če bo držal zaradi tega še 2 leti dlje. Pri novem ki ga zgoniš v 15 letih je letno ta strošek cca 1.5k za nek navaden avto.
Na žalost je to res...
Bo treba stare avte kupit na zalogo...
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Moj nasvet, takšne stare neksotične avte je ok imet samo v primeru, če ga imaš zmonžnost in voljo sam vzdrževat.
Tale Ford Focus je mainstream avto za SLO razmere. Pa še "prijazen" do mehanika.
Na žalost je to res...
Bo treba stare avte kupit na zalogo...
Ne vem zakaj je sploh treba avto kupit. To bo počasi pase.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Colt1911 ::
s cliotom bi ti vleku....genij en
Z cloton 1.6 po tvoje nebi, z fokusom 1.4 pa bi ?
Res si humorist!
Če je kdo kaj, si ti nepismen... kje je govora o kakem 1.4 focusu? Predlagani so 1.6 z 116HP, kar je dovolj za vleko...
Itk pri vleki ni edina fora v konjih, ampak tudi sasiji oz. tezi avtomobila.Z malo lahko jajcko je bistveno bolj nervozno vlečit kaj večjega kot z večjo skatlo...
Aja ?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
101 konj, 9 manj kot clio.
Pa če že voziš tovor na prikolici ga daš še nekaj v avto če se že bojiš da je prelahak.
PacificBlue je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Colt1911 ()
WizzardOfOZ ::
Ponovno, glej subaruje.
WRX STI 2.5 4*4
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Subaru bencinski motorji 1.5 brez vsega in nekaj ropota pri 134k km ?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motor v okvari pri 232k km, 1.5 bencinski motorji brez vsega
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Včasih se je za vajence avtomehanike priporočalo, da si kupijo Alfo.
Za nepoznavalce je tvoj pogled pravi, za ostale, ki vemo kako gre, je pa za lase privlečen.
Če hočeš subaruja za dolgo časa, se izogiba 1.5 in 2.5 turbo motorja ter vseh dizlov. 1.5 je znan po pitju olja (zato pri pegasusu menjava obročkov), drugi pa je turbak, ki ga noben ne špara, tretji je pa polizdelek, ki so ga nehali proizvajat. Pri prvih dveh se da narediti veliko kilometrov, če paziš, da olja nikoli ne zmanjka. Tretji bo ribnil prej ko slej.
Najboljši motorji od subaruja so 1.6 in 2.0. Teh avtov s temi mašinami je tudi največ, se jih pa najmanj rabljenih prodaja ravno zaradi tega, ker preverjeno delujejo in ga vsak raje vozi. Ponavadi se tak avto prodaja ker je pleh zgnil (na srečo novejši ne gnijejo več) al pa zato, ker se kupi novejši avto. (če mojo ženo vprašaš, noče menjat njenega 2012 letnika z 1.6 motorjem in tovarniško predelavo na plin za noben denar, ker ga parkira v vsako luknjo, ni ji ga škoda, če ga kdo z vrati rukne, servisi so poceni, gume zanj so poceni, dela pa vedno in se vozi izredno poceni na plin. Pa avto ima šele 240k kilometrov.)
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
sbawe64 ::
Kateri model 1.6 vozi ? Od katerega letnika več ne gnijejo ?
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
WizzardOfOZ ::
Mal si "narobe" razumel, za Cliota dobiš, v pravem pomenu besede, zastonj ali pa izjemno poceni. Pa še to je veljalo za Clio II in storia. Za azijce je pa treba plačat v evrih, deli pa so vedno bili.
Razen mogoče za Daihatsu.
Tut za daihatsu vse dobiš. Je toyota lastnik in se da dobit vse dele. Sam a firma se je umaknila iz evrope.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ
Kateri model 1.6 vozi ?
XV z 1.6 motorjem in CVT menjalnikom, pa stalni štirikolesni pogon. Pa 60 litrov bencinski tank in 45 litrov plinskega, tako da tanka enkrat na 3 mesece bencin, ostalo pa samo plin.
Od katerega letnika več ne gnijejo ?
Tam nekje od 2003 naprej so že občutno manj gnili, od 2005 naprej še manj, po 2010 pa samo še tam kjer so bili kaj butnjeni in potem slabo popravljeni (kot vsak drug avto).
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
matobeli ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pa sploh ni tako zelo drag glede na ostale oglase.
edit: Uh, automatik. A teli so bli zakaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
WizzardOfOZ ::
Jaz sem osebno bolj fan CVT menjalnikov, ki jih je sam subaru razvil. Eni jih sicer pljuvajo, ker so jim crknili. Ampak s tem menjalnikom avto ni za dirke, ampak za normalno vožnjo. Pri nas zaenkrat deluje cvt na treh avtih in nikjer nobenih problemov. Vožnja je pa s tem menjalnikom odlična.
Pa en nasvet. Če greš starejšega subaruja (forester in impreza pred 2007, outback ima že plastične koloteke za zaščito) gledat zaradi nakupa, greš ob zadnji gumi do vrha amortizerja (ima dost lufta) in trkaš po steni proti sebi. Če so tam luknje in je gnil, se obrneš in greš proč, razen, če ga dobiš za res ugodno ceno in se ti splača zadnji del razdret pa pošvasat. To je rak rana teh starih avtov, ker tja gor nameče sol iz koles med vožnjo nihče pa tam gor ne zaščiti s kakim dinitrolom in nič ne spere ko je polno svinjarije.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
pegasus ::
Hudobec82 ::
Škoda edin ker ni več snega pozimi. :) :) :)
WizzardOfOZ ::
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Hudobec82 ::
IL_DIAVOLO ::
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.
Zastarela tehnologija deluje in je poceni...
Kdo rabi v avtu cel kup nepotrebnih lučk in ostalega elektronskega sranja ?!?!?!
http://goo.gl/2YuS2x
Blinder ::
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Invictus ::
Očitno dobro opravljata delo, da ni potrebe po menjavi.
Kaj ti pa pomaga, če imaš Porschejev ne vem kak hud menjalnik? Prideš hitreje na cilj, varčnejše, ceneje, udobneje? Bi rekel da ne...
Navadno penisiranje...
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.
Precenjen ravno ni. Je cena tam tam ali celo malo nižje z avtomobili, ki imajo primerno opremo in stalni 4x4 pogon (oh wait, teh skoraj ni več, ker imajo v 99% sedaj haldexa in ta čaka, da en par koles "spodrsne" da se drugi par vklopi)
Preverjena tehnologija pa tudi deluje vedno in povsod. Na leto naredimo par raidov (tudi po 14k kilometrov naenkrat v štirih tednih smo že naredili). In tam potrebujemo zanesljivost. To pa subaru nudi. Z njim sem bil od afrikške vročine do norveškega mrazu. Pa me še ni nikoli pustil na cesti in je delal vedno brez problemov tako na +50 stopinj v afriki, kot tudi na -30 stopinj na mrazu, na 0 nmv kot na 3257 nmv (toliko sem bil s subarujem najvišje (Maroko - Atlas)).
Ja, večina mi sicer govori, da bi moral imeti kako staro toyoto landcruiser / land rover defenderja ali nissana patrola, kot nek "overland" avto, ki ima še manj elektronike in je še bolj zanesljiv. Ampak potem rabiš imeti 2 avta. Vzdrževati 2 avta in tudi plac, da je tak avto parkiran.
Z ženo sva tukaj naredila velik kompromis in si poiskala zanesljivost in uporabnost v enem avtu, ki je hkrati tudi daily. In subaru je avto, ki to je. Je varen, je zanesljiv, je trepežen, poceni za vzdrževat, lahko se odpelje tudi po izredno slabih cestah /makadamih/ kolovozih brez problemov, (samo malo počasneje od klenih terencev), kar pa nadoknadiš potem na asfaltu, kjer pa kleni terenci tega ne zmorejo (ali pa ne za dolgo).
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Govora ni o lučkah ampak o motorju in menjalniku, ki ma bl boge pospeške in kuri pol več kot 1.0 TSI. CVT menjalnik pa tudi je najmanj priljubljen menjalnik tle v Evropi.
Ja, ker pri nas večina še vedno šalta hitreje od avtomatika in na splošno je odpor do avtomatikov izredno velik. Sej potem ko enkrat sprobajo, ugotovijo, kako so se motili.
Poraba je relativna. Prvič, ker ko si kupoval avto si to vzel v zakup in drugič, ker ne moreš ravno primerjat avtov z 2WD in avtov z AWD. Že sami prenosi (dodaten del menjalnika, diferenciali in kardani) pridelajo večjo porabo. Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Motor kot motor, menjalnik kot menjalnik...
Očitno dobro opravljata delo, da ni potrebe po menjavi.
Kaj ti pa pomaga, če imaš Porschejev ne vem kak hud menjalnik? Prideš hitreje na cilj, varčnejše, ceneje, udobneje? Bi rekel da ne...
Navadno penisiranje...
motor kot motor? 1.2 TSI, 2000 rpm in ima že največji navor. Hitreje zagrabi pri nižjih obratih kot renaultov 1.2 Tce. Tudi več navora in moči ima in obenem ima tudi manjšo porabo goriva. 1.4 TSi 122 km, vleče ko nor, nad 4000 rpm se opazi, da v resnici nima veliko moči, ker pač navor pada namesto, da bi še vedno naraščal kot pri atmosferskih.
Vozil miljardo automatikov, ko sem prvič vozil DSG sem bil navdušen nad njim. Menja hitro, avtu daje tisti športni občutek kot, da gre več, kot gre v resnici. Ko niža prestavo da vmesni plin da se ne čuti cukanja. Ja ima tudi en defekt, ko se mu v ročnem načinu da komando, da se želi v višjo prestavo si on uzame pol sekunde časa za premislek. Zdej primerjaj to s starejšimi avtomatiki. Smo vozili octavio 1.6 atmosferski z tiptronicom 6 prestav. Že pri mirni vožnji je motor delal pri okoli 4000 rpm, kombinacija atmosferksega motorja in tako nastavljenega menjalnika, slavni nekoč state-of-the-art tiptronic s 6 prestavami
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.
še en razlog več, za imet raje vmesne sklopke kot stalni štirikolesni pogon. Ni slučaj, da je stalni štirikolesni pogon šel ven iz uporabe pri avtih.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
IL_DIAVOLO ::
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.
Precenjen ravno ni. Je cena tam tam ali celo malo nižje z avtomobili, ki imajo primerno opremo in stalni 4x4 pogon (oh wait, teh skoraj ni več, ker imajo v 99% sedaj haldexa in ta čaka, da en par koles "spodrsne" da se drugi par vklopi)
Preverjena tehnologija pa tudi deluje vedno in povsod. Na leto naredimo par raidov (tudi po 14k kilometrov naenkrat v štirih tednih smo že naredili). In tam potrebujemo zanesljivost. To pa subaru nudi. Z njim sem bil od afrikške vročine do norveškega mrazu. Pa me še ni nikoli pustil na cesti in je delal vedno brez problemov tako na +50 stopinj v afriki, kot tudi na -30 stopinj na mrazu, na 0 nmv kot na 3257 nmv (toliko sem bil s subarujem najvišje (Maroko - Atlas)).
Ja, večina mi sicer govori, da bi moral imeti kako staro toyoto landcruiser / land rover defenderja ali nissana patrola, kot nek "overland" avto, ki ima še manj elektronike in je še bolj zanesljiv. Ampak potem rabiš imeti 2 avta. Vzdrževati 2 avta in tudi plac, da je tak avto parkiran.
Z ženo sva tukaj naredila velik kompromis in si poiskala zanesljivost in uporabnost v enem avtu, ki je hkrati tudi daily. In subaru je avto, ki to je. Je varen, je zanesljiv, je trepežen, poceni za vzdrževat, lahko se odpelje tudi po izredno slabih cestah /makadamih/ kolovozih brez problemov, (samo malo počasneje od klenih terencev), kar pa nadoknadiš potem na asfaltu, kjer pa kleni terenci tega ne zmorejo (ali pa ne za dolgo).
Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.
še en razlog več, za imet raje vmesne sklopke kot stalni štirikolesni pogon. Ni slučaj, da je stalni štirikolesni pogon šel ven iz uporabe pri avtih.
Gre izključno za šparanje. Že samo en diferencial je dražji od parih lamel v ohišju. In haldex je samo par lamel v ohišju.
Če moraš pa vgradit diferencial in še lamele, da lahko prilagajaš pogon do te mere, da se premakne avto tudi ko ima vso moč samo na enem kolesu, pride pa še konkretno dražje.
Eno kolo na tleh, ostala na vrtečih valjčkih:
Proti enakim:
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
motor kot motor? 1.2 TSI, 2000 rpm in ima že največji navor. Hitreje zagrabi pri nižjih obratih kot renaultov 1.2 Tce. Tudi več navora in moči ima in obenem ima tudi manjšo porabo goriva. 1.4 TSi 122 km, vleče ko nor, nad 4000 rpm se opazi, da v resnici nima veliko moči, ker pač navor pada namesto, da bi še vedno naraščal kot pri atmosferskih.
Vozil miljardo automatikov, ko sem prvič vozil DSG sem bil navdušen nad njim. Menja hitro, avtu daje tisti športni občutek kot, da gre več, kot gre v resnici. Ko niža prestavo da vmesni plin da se ne čuti cukanja. Ja ima tudi en defekt, ko se mu v ročnem načinu da komando, da se želi v višjo prestavo si on uzame pol sekunde časa za premislek. Zdej primerjaj to s starejšimi avtomatiki. Smo vozili octavio 1.6 atmosferski z tiptronicom 6 prestav. Že pri mirni vožnji je motor delal pri okoli 4000 rpm, kombinacija atmosferksega motorja in tako nastavljenega menjalnika, slavni nekoč state-of-the-art tiptronic s 6 prestavami
Kot sem rekel, penisiranje o konjih, navoru, porabi, itn...
Za povprečneža, ki rabi avto za prevoz nekam, skoraj nepomembno na dolgi rok...
Odločitev za avto je tako kot odločanje za babo, na koncu vzameš tisto, kar ti je všeč .
http://goo.gl/2YuS2x
Blinder ::
Ena vozila octavio 1.8t 150 km, navdušena nad zmogljivostmi. Ena vozila astro 1.9 cdti 150 km, navdušena. Ena vozila bmw 2.0 184 km diesel, tudi navdušena.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.
Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.
Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Konji, navor, poraba, ni samo nekaj na papirju ampak je nekaj, kar vpliva na mnenje cloveka kiga ima o avtu. Imaš tudi babe, ki kadar vozijo avto od tipa so cele navdušene nad zmogljivosti, čeprav same vozijo Citroen C1 1.0.
Ena vozila octavio 1.8t 150 km, navdušena nad zmogljivostmi. Ena vozila astro 1.9 cdti 150 km, navdušena. Ena vozila bmw 2.0 184 km diesel, tudi navdušena.
Kot ves čas govorim, penisiranje, oz. v tem primeru pizdoniranje...
http://goo.gl/2YuS2x
miha98 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
IL_DIAVOLO ::
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.
Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.
Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.
Koga briga pogon, če je ostala tehnologija 100 let za leseno zlico.
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Hudobec82 ::
Po drugi strani mamo pr bajti tut volva s60 2.4. Avto je star 22let. Ni rjast, motor in menjalnik top. Ma 300k navoženih. Kaj je bil Volvo 20+ let nazaj in kaj je zdej. Srce me boli. Kolegi, k so to kupval zadnih 10let pa pravjo, da veje iščejo. Da slabšega in manj zanesljivga avta trenutno ni na trgu. Itak. Kitajski Geegly z Volvo nalepko.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.
Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.
Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.
Koga briga pogon, če je ostala tehnologija 100 let za leseno zlico.
in kaj je zastarelo? Pojma nimaš.
Pa ne govorit o turbinah. turbine so zelo stara zadeva. Ko sem jaz turbaka (r5 gt turbo) vozil, si ti še iz desnega v lev jajc skakal.
Pol sem se pa naveličal športnih avtomobilov in sem prešaltal na udobnost (avtomatik) in manj konjev, ker tega ne potrebujem. Za vozit se po naših kolonah bi bilo dovolj 50 konjev.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pegasus ::
Subarujevci smo izbrali cheap & reliable. Ostali izberite kar vam pač ustreza.
__Devil__ ::
krho ::
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
miha98 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...
hojnikb ::
Za tak denar predlagam Golf 5 1.9tdi 90hp, okrog 3k, odvisno od ohranjenosti. Mašina super.
vse ostalo pa totaln drek. Za 3 jurje bols da se v kolno ustrelis, bos mel manj psihičnih in finančnih tezav.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...
E90 je verjetno najslabsi BMW v zadnjih 30 letih... Če to danes kupis rabljeno od kakega 5-15 lastnika, je bolje da ga kr peljes direkt v reciklazo, ker bos mel manj glavobola in najmanj finančne skode. To sploh velja za 4 cilindrske bencinarje, k majo vse mozne tezave k jih lahk ma bencinski motor. Se Yugo55 je bil manjsi glavobol za vzdrzevanje in zanesljivost k to.
Če mislis, da se neki nemore pokvart... kupi E9x in se čudi.
Hint: Če FRM sam narobe pogledas, bos mel ze lightshow na armaturi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...
Bmw se je končal z 2002 ti. Kasnej so samo še jajca.
Lejga, zdej vlači turbino. Sodobna turbina je nekaj novega ja. VW je imel vizijo uporabit "umirejene" turbine na svojih ljudskih avtih. Ostali proizvajalci so sledili. Ti si pa kar mečeš pesek v oči sam sebi, kako je tvoj Subaru nekaj boljšega kot ostali avti. Zraven pa poskušaš prepričat še pol foruma
Ne prepričujem nikogar. Vsak je sam svoje sreče kovač. Vendar je tema o bencinskem avtu za 5k€, ki je zanesljiv in lahko vleče prikolico. Subaru spada v to kategorijo.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
miha98 ::
Za tak denar predlagam Golf 5 1.9tdi 90hp, okrog 3k, odvisno od ohranjenosti. Mašina super.
vse ostalo pa totaln drek. Za 3 jurje bols da se v kolno ustrelis, bos mel manj psihičnih in finančnih tezav.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...
E90 je verjetno najslabsi BMW v zadnjih 30 letih... Če to danes kupis rabljeno od kakega 5-15 lastnika, je bolje da ga kr peljes direkt v reciklazo, ker bos mel manj glavobola in najmanj finančne skode. To sploh velja za 4 cilindrske bencinarje, k majo vse mozne tezave k jih lahk ma bencinski motor. Se Yugo55 je bil manjsi glavobol za vzdrzevanje in zanesljivost k to.
Če mislis, da se neki nemore pokvart... kupi E9x in se čudi.
Hint: Če FRM sam narobe pogledas, bos mel ze lightshow na armaturi
MOgoče je naslabši ampak moj dela že 6 leto. Ne bom ga prodal. Lahko se čudiš , kaj vse pokrepa pri drugih skret znamkah. Že reno Megane recimo ni ravno sinonim za kvaliteto dandanes. Da o ostalih znamkah niti ne začnem. Nissan bencinarji, Pegeout bencinarji, Opel bencinarji, itd. crkuje kot po tekočem traku vse. Največ elektronika pa tudi mehanske zadeve. BMW je verjetno daleč za temi....
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.
Imaš ročnega ali cvt?
Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?
Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...
Bmw se je končal z 2002 ti. Kasnej so samo še jajca.
Lejga, zdej vlači turbino. Sodobna turbina je nekaj novega ja. VW je imel vizijo uporabit "umirejene" turbine na svojih ljudskih avtih. Ostali proizvajalci so sledili. Ti si pa kar mečeš pesek v oči sam sebi, kako je tvoj Subaru nekaj boljšega kot ostali avti. Zraven pa poskušaš prepričat še pol foruma
Ne prepričujem nikogar. Vsak je sam svoje sreče kovač. Vendar je tema o bencinskem avtu za 5k€, ki je zanesljiv in lahko vleče prikolico. Subaru spada v to kategorijo.
e46 ima par tipičnih napak tudi... oz. hib...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
hojnikb ::
MOgoče je naslabši ampak moj dela že 6 leto. Ne bom ga prodal. Lahko se čudiš , kaj vse pokrepa pri drugih skret znamkah. Že reno Megane recimo ni ravno sinonim za kvaliteto dandanes. Da o ostalih znamkah niti ne začnem. Nissan bencinarji, Pegeout bencinarji, Opel bencinarji, itd. crkuje kot po tekočem traku vse. Največ elektronika pa tudi mehanske zadeve. BMW je verjetno daleč za temi....
Izjema se ne potrjuje pravila. Kupi danes katerkol E90 za pod 3 jurje in si lahk srečn, če v roku enga leta nebo se vsaj pol tega zneska vlozkov, da bo izpravn in brez napak...
e46 ima par tipičnih napak tudi... oz. hib...
Predvsem ta, da so ti avtomobili sedaj stari ze 25 let in majo za sabo vsaj 15 lastnikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
nejc_nejc ::
Izjema se ne potrjuje pravila. Kupi danes katerkol E90 za pod 3 jurje in si lahk srečn, če v roku enga leta nebo se vsaj pol tega zneska vlozkov, da bo izpravn in brez napak...
In je cena 4,5 ajde 5.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avtomobila do 10000eurOddelek: Na cesti | 6031 (4148) | Raptor F16 |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7889 (5888) | tech1 |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25707 (21210) | matobeli |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16394 (12942) | krneki0001 |