Forum » Na cesti » Avtomobili s trpežnim podvozjem
Avtomobili s trpežnim podvozjem
krneki0001 ::
https://www.theaa.com/allaboutcars/cart...
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
lp,
To kar ta gnolf dela, lahko delaš tudi s kangoojem 4x4 ali pa z dacio duster 4x4. Pa dobiš skor 3 dusterje za ceno tega gnojfa. In driftanje po ledu ni nič takega, vsak mulc se pozimi vrti z ročno po zasneženem parkplacu.
Ker veliko jemljem, dobim dodatno še popust, ki se ga nebi sramovala niti kakšna firma in tako me pridejo zadeve še ceneje. Uglavnem za 3 domače avtomobile (2x subaru in daihatsu) pride material za redni servis na vseh treh avtomobilih skupaj malo čez 100 evrov (12x svečke, 12 litrov olja, vsi filtri(oljni, zračni in bencinski))Ja za 100 evrov dobiš res strašen popust. Ali je pa še za jurja delov na leto po vrhu. In to potem ni več tako strašno poceni kot piše v tvojih reklamah za stare kripe.
Servisi sedmih družinskih avtomobilov + še kak od kolegov + deli, če kdo kaj potrebuje? Se ti to zdi malo robe na leto za nekoga ki za hobi šraufa?
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
negot ::
edino oblika, tu je pa subaru daleč pred vsemi,
krneki0001 ::
Saj ne gre zato, ta golf ima na vsaki podlagi neprimerno boljše vozne lastnosti, da o kvaliteti materialov, tehnologiji, izdelavi...
Proti jugotu, stoenki katrci in renaultu 5 definitvno, ostalo ga vse poseka po dolgem in počez.
edino oblika, tu je pa subaru daleč pred vsemi,
Subaru se še noben ni kupil, ker bi bil to lep avto. (definitivno ni tako grd kot multipla, ampak je grd) Tudi sam ga nimam zato ker bi bil lep, ampak zato, ker mi služi.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
-valvoline- ::
-valvoline-
Oni audi 2.5 tdi imajo vp44 črpalko, daleč da bi bila bulletproof.
Googlaj "1.9 bxe", še en bulletproof zmazek iz Dočjlanda.
Da ne omenjam prvih 2.0 common rail vw tdijev.
lanos poraba:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
ave 7,99
4x4 bencinar pije vsaj 50% vec v litrih pa se benz je drazji kot nafta.
Se ti je zaletelo pri pisanju ?
nebivedu
To ni res. Vse je poceni. Samo ne smeš na zlatarskem servisu kupovat. So servisi, kjer ti poceni vse poštimajo. So trgovine, ki ti vse dele zrihtajo špolovico ceneje kot na uradnem servisu.
Imena, naslovi ?
Tastari a6 ima inline 2.5tdi in ima navadno bosch crpalko ki je neuniciva, in navadni turbo ki nikol ne crkne. Preden kaj napises se malo pozanimaj. tanovejsi v6 2.5tdi je tisti klump pri katerem crkuje vse po vrsti in ima kur*evo vp44. Tastari 103kw 2.5tdi gre brez problema do miljon kilometrov brez nobenega posega po motorju. Razlicica tega motorja se uporablja v transporterjih ki so tudi nesmrtni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ZaphodBB ::
Tastari a6 ima inline 2.5tdi in ima navadno bosch crpalko ki je neuniciva, in navadni turbo ki nikol ne crkne.
Ahahahahaha, brišem si solze.
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
nejclp ::
Citroën Xantia Activa V6 -99 - 85km/h
Porsche 996 GT2 -04 - 82km/h
Porsche 997 Carrera 4S -08 - 82km/h
Porsche 997 GT3 RS -08 - 82km/h
...
Volkswagen Golf BlueMotion 2010 73 km/h
Subaru Impreza 2,0D 2009 66 km/h
LOL.
-valvoline- ::
ZaphodBB ::
Pod navadno sem mislu podobno tisti iz 1.9tdi le da je za 5 cilinrou. Kaj ti ni jasno. Seveda da ni iz golfa 2.
Karkoli misliš je nesmisel. To ve vsak, ki je imel kdaj probleme z bosch pumpo.
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
-valvoline- ::
Pod navadno sem mislu podobno tisti iz 1.9tdi le da je za 5 cilinrou. Kaj ti ni jasno. Seveda da ni iz golfa 2.
Karkoli misliš je nesmisel. To ve vsak, ki je imel kdaj probleme z bosch pumpo.
Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.
ZaphodBB ::
Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.
Popravila so pa hitro ranga 1000€, ne mi prodajat bučk. Sem imel jaz in moja familija preveč dizlov.
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
-valvoline- ::
Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.
Popravila so pa hitro ranga 1000€, ne mi prodajat bučk. Sem imel jaz in moja familija preveč dizlov.
ocitno ne pravega. Ce ugibam je bilo najvec dcijev.
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Glih touareg nima prakticno nobenega vzdrzevanja, motor je na ketno in do 500.000 nimas kej prckat, tudi mikro jermena nima Ac kompresor, servo, alternator poganjajo kajle. Edina okvara kar se dogaja pr touaregih je zadnji diferencijal ce ostane brez olja.
tuareg z 2.5 motorjem je prešvoh za težo, ki jo vozi, da bi karkoli naredil na terenu. Ja po makadamu še, ko pa je treba kam splezat, pa odpove. Če pa pogledaš 3.0 TDI, ki ima dovolj moči, pa da je še ohranjen in redno servisiran z vsemi servisi, pa letnika 2005 ne boš dobil izpod 12 jurjev.
Poleg tega si malo poglej kaj se na 10 let vse menja pri tem avtu, pa boš videl, da je veliki servis na uradnem servisu nekje okoli 2700 evrov, ali še višje za tiste z avtomatskim menjalnikom. Zato se vsak raje znebi teh jajc in naj se drugi ukvarjajo s tem. Zato tudi cena tako nizka za modele, ki so stari 10 in več let.
Ne mislit, da če ne maram nemcev, da njihovih avtomobilov ne poznam.
120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost?
Kaksen drag servis pri touaregu? Krneki. Ce ti pravim da nimas kej servisirat, redna menjava olja in kontrola olja v diferencijalu. To je to.
RedDrake ::
-valvoline- je izjavil:
120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost? ...
120kw za 2.2t proti 100kw za 1.4t. Matematika anyone?
-valvoline- ::
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
K so uprasal tehnicno sluzbo pri VWju zakaj se tist 2.5tdi iz touarega ne vgrajuje v ostala VWjeva vozila so slednji v smehu povedal da bi v tem primeru servisi ostali brez dela....
Ne, povedal so, da potem noben nebi avta servisiral, ker bi prišlo predrago za navadne smrtnike.
-valvoline- je izjavil:
120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost?
Kaksen drag servis pri touaregu? Krneki. Ce ti pravim da nimas kej servisirat, redna menjava olja in kontrola olja v diferencijalu. To je to.
Forester ima 1370kg in 90 ali 92 ali 129kW(1998 ima 90, potem naprej pa 92, turbak pa 129) in ima reduktor (tisti brez turbine). In reduktor je nekaj česar Tuareg nima. Zato je brez veze razglabljat, kateri izmed njiju je boljši za po terenu.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
akasa ::
Recimo iz tega posnetka se vid kak majo nekateri "terenci" "dobr" pogon...
Če se išče avto z dobri podvozjem pod pogojem da je v večina asvaltirano je izbira audi če se pa kupuje avto za teren pa sigurno subaru :D Saj jst bi se tako odločo...
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: akasa ()
lovro535v2 ::
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
akasa ::
lovro535v2 ::
Kar je asvaltirano je audi ok... čim si na tereni je subaru sigurno v prednosti.. nekak mi audi deluje preveč "udoben" za na teren in prenzek.. poleg tega pa še subaru je dosti cenejši...za kakšen hujši teren je subaru v prednosti zaradi višje odaljenosti od tal in pa reduktorja če je pa kakšen makadam ali pa skale pa zadostuje tudi audi je pa res da je dražji.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
Unknown_001 ::
krneki0001 je izjavil:
Sicer pa tale reklama vse pove.
Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
Begabt
lovro535v2 ::
Unknown_001 je izjavil:
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.krneki0001 je izjavil:
Sicer pa tale reklama vse pove.
Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Unknown_001 ::
lovro535v2 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.krneki0001 je izjavil:
Sicer pa tale reklama vse pove.
Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
Bolj K* pokaže. Na ravni podlagi pa res zelo očitno pokaže razliko, ne kupim, dokler ne bosta avtomobila popolnoma enaka z edino razliko da imata spremenljivko drugačno. Dokler tole ni poštimano je vseskupaj samo prazno pribijanje v svoj prav z nerealnimi primerjavami.
Begabt
lovro535v2 ::
Unknown_001 je izjavil:
če ne verjameš dejstvom ti ne moremo pomagat golfov syncro se vklopi šele ko se segreje olje v zadnji premi in takrat sklopka vklopi še zadnji pognon medtem ko subarujev stalni štirikolesni pogon deluje ves čas tako da če ne verjameš probaj in boš videl razliko.lovro535v2 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.krneki0001 je izjavil:
Sicer pa tale reklama vse pove.
Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
Bolj K* pokaže. Na ravni podlagi pa res zelo očitno pokaže razliko, ne kupim, dokler ne bosta avtomobila popolnoma enaka z edino razliko da imata spremenljivko drugačno. Dokler tole ni poštimano je vseskupaj samo prazno pribijanje v svoj prav z nerealnimi primerjavami.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Sicer pa tale reklama vse pove.
Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
Impreza je lažja za ene 130kg. 1100kg ima impreza, golf 4 pa 1237kg.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
stara mama ::
Človeka zanima na katerem avtu zdrži podvozje največ zlorabljanja.
No BMW to vsekakor ni. Je fajno podvozje, lega neverjetna, geometrija in vse skup, ampak za po cesti. (terenci pa nimam pojma)
Tisti cestni ''terenci'' ki so se razpasli zadnje čase pa tud ne vem kak so sploh kaj okrog tega, glede na to da to niso več pravi terenci sploh. Nekateri še 4 pogona nimajo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
A. Smith ::
Ste si zmerli penise?
Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?
Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju"
Človeka zanima na katerem avtu zdrži podvozje največ zlorabljanja.
No BMW to vsekakor ni. Je fajno podvozje, lega neverjetna, geometrija in vse skup, ampak za po cesti. (terenci pa nimam pojma)
BMW X5 za moje pojme ni slab avto. Ni pravi terenec in nihče ne trdi, da je. Ampak pride pa precej dlje, kot harmonyjev Fiat Stilo. Ker vsi vemo, da je to izven proračuna, predlagam, da ga izpustimo iz nadaljnjih debat. Edino nebivedu bo gotovo še dodal, da BMW premalo ponuja za svojo ceno
Tisti cestni ''terenci'' ki so se razpasli zadnje čase pa tud ne vem kak so sploh kaj okrog tega, glede na to da to niso več pravi terenci sploh. Nekateri še 4 pogona nimajo :P
To so avtomobili za fine mestne gospode. Razmeroma dobra lega na cesti, visok položaj sedenja, ki odgovarja starim fotrom in pa dovolj oddaljenosti od tal, da brez težav prevoziš pločnik, če te kdo zaparkira. To so nekako prednosti. Nihče pa ne pravi, da je to avto za vsakega.
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
ZaphodBB ::
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Mitsubishi Lancer
Toyota Hilux
Lada Niva
Lada Samara
Subaru Legacy
Subaru Impreza
bottom line, če bi rad dobro podvozje, glej avte narejene v aziji.
... seveda jaz z Nivo ne bi šel na Norveško. Neudobno za popizdit. Bi pa zagotovo upal iti z Nivo dlje po terenu kot z bilokakim drugim terencem.
sicer pa za 7000 EUR nekega presežka ne išči. Za ta denar dobiš same stare kante, če gledaš high quality firme.
No ja, jaz sem z izplenom teme zadovoljen. Če bom kdaj rabil avto z ugodnimi offroad performansi in ne bom želel kupovat namernega tovrstnega vozila (Lada Niva, Puch, Toyota Hillux,...) vem da moram kupit Subaruja.
Vsekakor, pogon na vsa 4 kolesa je pri subaruju vrhunski, podvozje je odlično, motorji delajo.
Sicer pogon na vsa 4 kolesa imajo tudi nekateri nemški avti (Passat, A4, Allroad itd itd itd) ampak je narejeno slabše.
Predvsem se to pozna na ledu, kjer subaru vleče naprej medtem ko se pri nemcih 1 kolo začne vrteti v prazno. Pač ima Subaru dosti boljše narejen diferencial.
ps.: Subaruja kupi tudi vsak, ki želi vrhunski neuničljiv avto. Zadnje čase so neke realne menjave za legendarne Saabe samo Volvo, Mazda in Subaru.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
Glede 4wd sta audi in subaru daleč pred vsemi... Pa tut volvo ni slab (sodeč po posnetku...)
Recimo iz tega posnetka se vid kak majo nekateri "terenci" "dobr" pogon...
Če se išče avto z dobri podvozjem pod pogojem da je v večina asvaltirano je izbira audi če se pa kupuje avto za teren pa sigurno subaru :D Saj jst bi se tako odločo...
lp
Pravilno bi se odločil.
In ja, nekateri terenci imajo pogon slabši od Fiat Pande. Potem pa debelo gledajo s svojimi 50.000 EUR vrednimi "terenci", ko jih pride Panda vleči iz blata.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
krneki0001 ::
Pogoni pa niso nič slabši, samo drugačen namen imajo v terencu. Poleg večje nosilnosti avta, je tukaj tudi vzdržljivost na terenu, tresenje, vibracije, udarci,... Pa večinoma so to priklopljivi pogoni. Torej stalni pogon na zadnja kolesa, potem pa vklopljiv prednji pogon (večinoma mehanski vklop). In v tem primeru je potem pogon togo sklenjen (brez sredinskega diferenciala), kar pomeni da za na asfaltno podlago to ni - začne "lomit" kolesa pri zavijanju.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Olórin ::
Pravi terenci recimo Toyote, Subaruja, Lade imajo ves čas pogon na vsa 4 kolesa.
Volvo ima avtomatsko prenašanje navora.
Mitsubishi ima načeloma zadnji pogon, lahko pa vklopiš prednji pogon s centralno zaporo diferenciala. Kar načleoma pomeni da greš skozi ovinke brez problema do neke kritične hitrosti.
Preberi si tukaj:
http://www.awdwiki.com/en
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
harmony ::
Ste si zmerli penise?
Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?
Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju"
Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...
Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.
Zato pa sem tudi na zacetku teme napisal kater avtomobil ima dobro podvozje, pa da ni terenc. Omenili ste tudi Audija, ampak gre spet za drazjo zadevo.
Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.
krneki0001 ::
Toyota landcruiser 95 je SUV? Land rover Defender je SUV? Nissan patrol je SUV?
Vsi ti imajo namreč stalni zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon. Torej po cestah se voziš z zadnjim pogonom, ko prideš na teren pa vklopiš še dodatno prednji pogon.
Nekateri imajo stalni štirikolesni pogon, vendar vse tri diferenciale odprte. Če se eno kolo vkoplje in vrti v prazno obstoji avto.
Zato imajo poleg tega še blokado sredinskega diferenciala. Kar pomeni, da se morata potem 2 kolesa vkopat, da avto obstoji. (z vklopljeno zaporo sredinskega diferenciala se avto obnaša enako kot s priklopljenim prednjim pogonom na tistih terencih, ki imajo priklopljiv pogon).
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Olórin ::
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?
Nissan Patrol je odličen terenec. Verjetno pa so mu dali opcijo pogona na zadnja kolesa zato, da porabi manj.
Ampak vseeno pade v razred sport utility vehiclov.
Tako kot VW Touareg, ki je SUV, pa se kljub temu naravnost odlično izkaže na terenu. Če ima sposobnega voznika.
edit.: najnovejši nissan patrol ima full time pogon na vsa 4 kolesa.
http://www.nissanpatrol-me.com/Home-en
Kot rečeno, pravi terenci imajo vedno pogon na vsa 4 kolesa. Ostalo je SUV.
ps.: lahko pa se dobiva na bližnjem hribu in ob pivu stestirava kateri pogon je boljši... :)
Če si dovolj nor, vsak avto pride na vrh hriba ;) :D Tudi če nima več originalne oblike ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
krneki0001 ::
toyota landcruiser ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?
Imaš izvedbe tako s stalnim kot s priklopljivim pogonom. Ni pa to SUV. suvi so toyota rav4, hyundai santa fe, tuscon, kia sportage,...
Recimo toyota FJ Cruiser, če je avtomatik ima zadnji pogon in priklopljiv prednji, če je ročni menjalnik je stalni 4x4 pogon.
Poanta je v tem, da s stalnim 4x4 pogonom imaš 3 odprte diferenciale. Potrebuješ zaporo sredinskega diferenciala, ker če se z enim kolesom vkoplješ bo avto obstal. S priklopljivim pogonom se avto zelo podobno obnaša ko vklopiš še prednji pogon.
Večinoma imajo pa toyote še zaporo zadnjega diferenciala. Torej imaš zaporo sredinskega (eno kolo spredaj in eno zadaj se vrti v prazno, pa avto obstoji) in še zadnjo. Ko jo vklopiš se zadnji dve kolesi vrtita z enako hitrostjo in sta togo sklenjena. Torej če imaš sredinsko in zadnjo zaporo vklopljeno, mora avto vrtet 3 kolesa v prazno (oba zadnja in enega prednjega) da bo obstal na terenu.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Olórin ::
Najbližji tako ostajajo Subaru, Volvo, Mitsubishi kjer se med 7.000 in 10.000 EUR dobi že kaj zanimivega. A kljub temu starega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
krneki0001 ::
toyota landcruiser ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?
Nissan Patrol je odličen terenec. Verjetno pa so mu dali opcijo pogona na zadnja kolesa zato, da porabi manj.
Ampak vseeno pade v razred sport utility vehiclov.
Tako kot VW Touareg, ki je SUV, pa se kljub temu naravnost odlično izkaže na terenu. Če ima sposobnega voznika.
edit.: najnovejši nissan patrol ima full time pogon na vsa 4 kolesa.
http://www.nissanpatrol-me.com/Home-en
Kot rečeno, pravi terenci imajo vedno pogon na vsa 4 kolesa. Ostalo je SUV.
ps.: lahko pa se dobiva na bližnjem hribu in ob pivu stestirava kateri pogon je boljši... :)
Če si dovolj nor, vsak avto pride na vrh hriba ;) :D Tudi če nima več originalne oblike ;)
Napaka. To da ima avto priklopljiv pogon ne deli terence in suve. Potem bi morala biti kia sportage hud terenec, ker ima stalni štirikolesni pogon.
Meja je sicer zelo zabrisana, vendar terenci s šasijo so terenci, "terenci" s samonosno karoserijo (v bistvu povišani osebni avtomobili) so pa SUVi.
Tako da toyota LC in FJ, nissan patrol in pathfinder, mercedes (puch) G, land rover defender in discovery, mitsubishi pajero, suzuki vitara in samuraj, daihatsu feroza,... so terenci. Ostalo so pa suvi.
Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.
Komentar lastnika legacy 2.5 letnik 2006.
Pretirano varčen ta motor ni, saj je bila povprečna poraba prvega tanka 11,15 l/100km - in to je bila pot iz Primorske v Maribor (tempomat 130km/h max) ter nekaj guncanja po mestu.
Tukaj imaš pa celo temo o tem legacy-ju
http://www.subaru-slo.net/forum/viewtop...
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
noraguta ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
CellarDoor ::
Zakaj lastniki Alf ne hodijo na kavico dopoldne? Ker se že vsi zjutraj prej na servisu dobijo na kavici.
stara mama ::
krneki0001 je izjavil:
Napaka. To da ima avto priklopljiv pogon ne deli terence in suve. Potem bi morala biti kia sportage hud terenec, ker ima stalni štirikolesni pogon.
Stara kia sportage je dosti več terenca kot pa novejši dve.
Stara je mela ročni vklop (oz. zaklep) prednjega pogona.
In pa ni imela neodvisnega vzmetenja, res pa da se zato ne obnaša tako lepo po cesti.
Skratka čist drug avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
krneki0001 ::
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
lovro535v2 ::
Ste si zmerli penise?
Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?
Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju"
Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...
Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.
Zato pa sem tudi na zacetku teme napisal kater avtomobil ima dobro podvozje, pa da ni terenc. Omenili ste tudi Audija, ampak gre spet za drazjo zadevo.
Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.
Če hočeš manjšo porabo kot jo ima subaru potem bi bil dober kakšen audi allroad 2.5tdi tisti z 6prestavami imajo tudi redudktor ima stalni štirikolesni pogon prek torsen sredinskega diferenciala ima tudi eds elektronsko zaporo zadnjega in sprednjega diferencial z uporabo zavor zavre kolo ki se vrti v prazno in prenese moč na drugega ima tudi Visoko odaljenost od tal air suspension.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
krneki0001 ::
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
lovro535v2 ::
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
A. Smith ::
Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...
Jaz pa menim, da nisi bil dovolj jasen. Če se hočeš izogniti terencem, ki so veliki potrošači goriva, gre vanje več olja in tekočin -> so dragi tudi za vzdrževanje, se moraš pač na glas izjasnit, da ga ne rabiš.
Potem se lahko začnemo pogovarjat o npr. 4x4 kangoojih,, Daciah, itd. Kar pa JE v tvojem proračunu.
Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.
Pri Subaruju kurijo še 2.0 motorji čez 10 litrov, kaj šele 2.6. So pa zmogljivi avtomobili, to pa.
Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.
Verjetno bo kar v tem rešitev.
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
krneki0001 ::
lovro535v2 je izjavil:
ima na prestavni roČici rdeČ gumb ampak to imajo samo roČni menjalnik 6 prestav.tudi tukaj piše da ima http://www.awdwiki.com/en/audi/
Tukaj piše, da ima zaporo diferenciala. Nikjer pa nisem našel, da bi audi uporabljal reduktor ("LOW GEAR"). Reduktor ti zreducira razmerje v menjalniku za določeno razmerje.
Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.
Pri Subaruju kurijo še 2.0 motorji čez 10 litrov, kaj šele 2.6. So pa zmogljivi avtomobili, to pa.
2.0 motorji imajo normalno mešano porabo od 6 pa do 9 litrov, 2.5 pa med 9 in 13 litri. Po mestu in na kratke relacije pa lahko komot prišteješ liter gor.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
AnotherMe ::
bajsibajsi ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26369 (4955) | BCSman |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13527 (10440) | krneki0001 |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20799 (17157) | sebas4 |
» | Poceni terenc (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21634 (18208) | krneki0001 |