» »

Avtomobili s trpežnim podvozjem

Avtomobili s trpežnim podvozjem

1 2 3
4
5 6

krneki0001 ::

negot je izjavil:

https://www.theaa.com/allaboutcars/cart...

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...



lp, :P


To kar ta gnolf dela, lahko delaš tudi s kangoojem 4x4 ali pa z dacio duster 4x4. Pa dobiš skor 3 dusterje za ceno tega gnojfa. In driftanje po ledu ni nič takega, vsak mulc se pozimi vrti z ročno po zasneženem parkplacu.


Utk je izjavil:

Ker veliko jemljem, dobim dodatno še popust, ki se ga nebi sramovala niti kakšna firma in tako me pridejo zadeve še ceneje. Uglavnem za 3 domače avtomobile (2x subaru in daihatsu) pride material za redni servis na vseh treh avtomobilih skupaj malo čez 100 evrov (12x svečke, 12 litrov olja, vsi filtri(oljni, zračni in bencinski))
Ja za 100 evrov dobiš res strašen popust. Ali je pa še za jurja delov na leto po vrhu. In to potem ni več tako strašno poceni kot piše v tvojih reklamah za stare kripe.


Servisi sedmih družinskih avtomobilov + še kak od kolegov + deli, če kdo kaj potrebuje? Se ti to zdi malo robe na leto za nekoga ki za hobi šraufa?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Sicer pa tale reklama vse pove. :))
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

negot ::

Saj ne gre zato, ta golf ima na vsaki podlagi neprimerno boljše vozne lastnosti, da o kvaliteti materialov, tehnologiji, izdelavi...
edino oblika, tu je pa subaru daleč pred vsemi, >:D

krneki0001 ::

negot je izjavil:

Saj ne gre zato, ta golf ima na vsaki podlagi neprimerno boljše vozne lastnosti, da o kvaliteti materialov, tehnologiji, izdelavi...

Proti jugotu, stoenki katrci in renaultu 5 definitvno, ostalo ga vse poseka po dolgem in počez.

negot je izjavil:


edino oblika, tu je pa subaru daleč pred vsemi, >:D

Subaru se še noben ni kupil, ker bi bil to lep avto. (definitivno ni tako grd kot multipla, ampak je grd) Tudi sam ga nimam zato ker bi bil lep, ampak zato, ker mi služi.


Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

GTX970 je izjavil:

-valvoline-
Oni audi 2.5 tdi imajo vp44 črpalko, daleč da bi bila bulletproof.
Googlaj "1.9 bxe", še en bulletproof zmazek iz Dočjlanda.
Da ne omenjam prvih 2.0 common rail vw tdijev.


lanos poraba:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
ave 7,99


4x4 bencinar pije vsaj 50% vec v litrih pa se benz je drazji kot nafta.

Se ti je zaletelo pri pisanju ?


nebivedu
To ni res. Vse je poceni. Samo ne smeš na zlatarskem servisu kupovat. So servisi, kjer ti poceni vse poštimajo. So trgovine, ki ti vse dele zrihtajo špolovico ceneje kot na uradnem servisu.

Imena, naslovi ?

Tastari a6 ima inline 2.5tdi in ima navadno bosch crpalko ki je neuniciva, in navadni turbo ki nikol ne crkne. Preden kaj napises se malo pozanimaj. tanovejsi v6 2.5tdi je tisti klump pri katerem crkuje vse po vrsti in ima kur*evo vp44. Tastari 103kw 2.5tdi gre brez problema do miljon kilometrov brez nobenega posega po motorju. Razlicica tega motorja se uporablja v transporterjih ki so tudi nesmrtni.

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

Tastari a6 ima inline 2.5tdi in ima navadno bosch crpalko ki je neuniciva, in navadni turbo ki nikol ne crkne.

Ahahahahaha, brišem si solze.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nejclp ::

Glede voznih lastnosti, na elk testu je hitrostni record holder še zmer citroen xantia activa iz prejšnjega stoletja.
Citroën Xantia Activa V6 -99 - 85km/h
Porsche 996 GT2 -04 - 82km/h
Porsche 997 Carrera 4S -08 - 82km/h
Porsche 997 GT3 RS -08 - 82km/h
...
Volkswagen Golf BlueMotion 2010 73 km/h
Subaru Impreza 2,0D 2009 66 km/h
LOL.

-valvoline- ::

ZaphodBB je izjavil:

Tastari a6 ima inline 2.5tdi in ima navadno bosch crpalko ki je neuniciva, in navadni turbo ki nikol ne crkne.

Ahahahahaha, brišem si solze.

Pod navadno sem mislu podobno tisti iz 1.9tdi le da je za 5 cilinrou. Kaj ti ni jasno. Seveda da ni iz golfa 2.

ZaphodBB ::

Pod navadno sem mislu podobno tisti iz 1.9tdi le da je za 5 cilinrou. Kaj ti ni jasno. Seveda da ni iz golfa 2.

Karkoli misliš je nesmisel. To ve vsak, ki je imel kdaj probleme z bosch pumpo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

-valvoline- ::

ZaphodBB je izjavil:

Pod navadno sem mislu podobno tisti iz 1.9tdi le da je za 5 cilinrou. Kaj ti ni jasno. Seveda da ni iz golfa 2.

Karkoli misliš je nesmisel. To ve vsak, ki je imel kdaj probleme z bosch pumpo.

Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.

ZaphodBB ::

Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.

Popravila so pa hitro ranga 1000€, ne mi prodajat bučk. Sem imel jaz in moja familija preveč dizlov.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

-valvoline- ::

ZaphodBB je izjavil:

Pri teh pumpah ne crkuje elektronika,zgolj ksno mehansko tesnilo ali bat. Pri vp44 in podobnih pa crkuje elektronika, ki se jo vcasih sploh ne da popravit. Tu je bistvena razlika, tolk da ves.

Popravila so pa hitro ranga 1000€, ne mi prodajat bučk. Sem imel jaz in moja familija preveč dizlov.

ocitno ne pravega. Ce ugibam je bilo najvec dcijev.

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Glih touareg nima prakticno nobenega vzdrzevanja, motor je na ketno in do 500.000 nimas kej prckat, tudi mikro jermena nima Ac kompresor, servo, alternator poganjajo kajle. Edina okvara kar se dogaja pr touaregih je zadnji diferencijal ce ostane brez olja.


tuareg z 2.5 motorjem je prešvoh za težo, ki jo vozi, da bi karkoli naredil na terenu. Ja po makadamu še, ko pa je treba kam splezat, pa odpove. Če pa pogledaš 3.0 TDI, ki ima dovolj moči, pa da je še ohranjen in redno servisiran z vsemi servisi, pa letnika 2005 ne boš dobil izpod 12 jurjev.

Poleg tega si malo poglej kaj se na 10 let vse menja pri tem avtu, pa boš videl, da je veliki servis na uradnem servisu nekje okoli 2700 evrov, ali še višje za tiste z avtomatskim menjalnikom. Zato se vsak raje znebi teh jajc in naj se drugi ukvarjajo s tem. Zato tudi cena tako nizka za modele, ki so stari 10 in več let.

Ne mislit, da če ne maram nemcev, da njihovih avtomobilov ne poznam.

120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost?
Kaksen drag servis pri touaregu? Krneki. Ce ti pravim da nimas kej servisirat, redna menjava olja in kontrola olja v diferencijalu. To je to.

RedDrake ::

-valvoline- je izjavil:


120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost? ...


120kw za 2.2t proti 100kw za 1.4t. Matematika anyone?

-valvoline- ::

K so uprasal tehnicno sluzbo pri VWju zakaj se tist 2.5tdi iz touarega ne vgrajuje v ostala VWjeva vozila so slednji v smehu povedal da bi v tem primeru servisi ostali brez dela....
:D

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

K so uprasal tehnicno sluzbo pri VWju zakaj se tist 2.5tdi iz touarega ne vgrajuje v ostala VWjeva vozila so slednji v smehu povedal da bi v tem primeru servisi ostali brez dela....
:D



Ne, povedal so, da potem noben nebi avta servisiral, ker bi prišlo predrago za navadne smrtnike.

-valvoline- je izjavil:

120kw z johoho navora premalo? Foresterju pa NA z manj k 100kw in 0 navora zadost?
Kaksen drag servis pri touaregu? Krneki. Ce ti pravim da nimas kej servisirat, redna menjava olja in kontrola olja v diferencijalu. To je to.


Forester ima 1370kg in 90 ali 92 ali 129kW(1998 ima 90, potem naprej pa 92, turbak pa 129) in ima reduktor (tisti brez turbine). In reduktor je nekaj česar Tuareg nima. Zato je brez veze razglabljat, kateri izmed njiju je boljši za po terenu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Janac ::



in eni bi tu radi vidl še golfa?:)

akasa ::

Glede 4wd sta audi in subaru daleč pred vsemi... Pa tut volvo ni slab (sodeč po posnetku...)



Recimo iz tega posnetka se vid kak majo nekateri "terenci" "dobr" pogon...

Če se išče avto z dobri podvozjem pod pogojem da je v večina asvaltirano je izbira audi če se pa kupuje avto za teren pa sigurno subaru :D Saj jst bi se tako odločo...

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: akasa ()

lovro535v2 ::

za teren sta dobra izbira subaru in pa audi z quattro pogonom ampak to samo tisti z sredinskim torsnom ta stari audiji imajo tudi ročno zaporo zadnjega diferenciala.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

akasa ::

Kar je asvaltirano je audi ok... čim si na tereni je subaru sigurno v prednosti.. nekak mi audi deluje preveč "udoben" za na teren in prenzek.. poleg tega pa še subaru je dosti cenejši...

lovro535v2 ::

akasa je izjavil:

Kar je asvaltirano je audi ok... čim si na tereni je subaru sigurno v prednosti.. nekak mi audi deluje preveč "udoben" za na teren in prenzek.. poleg tega pa še subaru je dosti cenejši...
za kakšen hujši teren je subaru v prednosti zaradi višje odaljenosti od tal in pa reduktorja če je pa kakšen makadam ali pa skale pa zadostuje tudi audi je pa res da je dražji.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Sicer pa tale reklama vse pove. :))


Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lovro535v2 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sicer pa tale reklama vse pove. :))


Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Unknown_001 ::

lovro535v2 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sicer pa tale reklama vse pove. :))


Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.


Bolj K* pokaže. Na ravni podlagi pa res zelo očitno pokaže razliko, ne kupim, dokler ne bosta avtomobila popolnoma enaka z edino razliko da imata spremenljivko drugačno. Dokler tole ni poštimano je vseskupaj samo prazno pribijanje v svoj prav z nerealnimi primerjavami.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lovro535v2 ::

Unknown_001 je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sicer pa tale reklama vse pove. :))


Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?
čisto nazorno pokaže posnetek razlliko med stalnim štirikolesnim pogonom AWD in pa vklopljivim 4x4 syncro.


Bolj K* pokaže. Na ravni podlagi pa res zelo očitno pokaže razliko, ne kupim, dokler ne bosta avtomobila popolnoma enaka z edino razliko da imata spremenljivko drugačno. Dokler tole ni poštimano je vseskupaj samo prazno pribijanje v svoj prav z nerealnimi primerjavami.
če ne verjameš dejstvom ti ne moremo pomagat golfov syncro se vklopi šele ko se segreje olje v zadnji premi in takrat sklopka vklopi še zadnji pognon medtem ko subarujev stalni štirikolesni pogon deluje ves čas tako da če ne verjameš probaj in boš videl razliko.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sicer pa tale reklama vse pove. :))


Zanimivo... Koliko je pa masa vsakega vozila, ali sta imela iste gume... a lahko naštejem še kaj dejavnikov, ki kompletno izbijejo smiselnost take primerjave?


Impreza je lažja za ene 130kg. 1100kg ima impreza, golf 4 pa 1237kg.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Ste si zmerli penise?

Človeka zanima na katerem avtu zdrži podvozje največ zlorabljanja.
No BMW to vsekakor ni. Je fajno podvozje, lega neverjetna, geometrija in vse skup, ampak za po cesti. (terenci pa nimam pojma)
Tisti cestni ''terenci'' ki so se razpasli zadnje čase pa tud ne vem kak so sploh kaj okrog tega, glede na to da to niso več pravi terenci sploh. Nekateri še 4 pogona nimajo :P

Zgodovina sprememb…

A. Smith ::

Ste si zmerli penise?

Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?

Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju" >:D

Človeka zanima na katerem avtu zdrži podvozje največ zlorabljanja.
No BMW to vsekakor ni. Je fajno podvozje, lega neverjetna, geometrija in vse skup, ampak za po cesti. (terenci pa nimam pojma)

BMW X5 za moje pojme ni slab avto. Ni pravi terenec in nihče ne trdi, da je. Ampak pride pa precej dlje, kot harmonyjev Fiat Stilo. Ker vsi vemo, da je to izven proračuna, predlagam, da ga izpustimo iz nadaljnjih debat. Edino nebivedu bo gotovo še dodal, da BMW premalo ponuja za svojo ceno :)

Tisti cestni ''terenci'' ki so se razpasli zadnje čase pa tud ne vem kak so sploh kaj okrog tega, glede na to da to niso več pravi terenci sploh. Nekateri še 4 pogona nimajo :P

To so avtomobili za fine mestne gospode. Razmeroma dobra lega na cesti, visok položaj sedenja, ki odgovarja starim fotrom in pa dovolj oddaljenosti od tal, da brez težav prevoziš pločnik, če te kdo zaparkira. To so nekako prednosti. Nihče pa ne pravi, da je to avto za vsakega.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

ZaphodBB ::

No ja, jaz sem z izplenom teme zadovoljen. Če bom kdaj rabil avto z ugodnimi offroad performansi in ne bom želel kupovat namernega tovrstnega vozila (Lada Niva, Puch, Toyota Hillux,...) vem da moram kupit Subaruja.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Olórin ::

Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Lancer
Toyota Hilux
Lada Niva
Lada Samara
Subaru Legacy
Subaru Impreza

bottom line, če bi rad dobro podvozje, glej avte narejene v aziji.

... seveda jaz z Nivo ne bi šel na Norveško. Neudobno za popizdit. Bi pa zagotovo upal iti z Nivo dlje po terenu kot z bilokakim drugim terencem.

sicer pa za 7000 EUR nekega presežka ne išči. Za ta denar dobiš same stare kante, če gledaš high quality firme.

ZaphodBB je izjavil:

No ja, jaz sem z izplenom teme zadovoljen. Če bom kdaj rabil avto z ugodnimi offroad performansi in ne bom želel kupovat namernega tovrstnega vozila (Lada Niva, Puch, Toyota Hillux,...) vem da moram kupit Subaruja.


Vsekakor, pogon na vsa 4 kolesa je pri subaruju vrhunski, podvozje je odlično, motorji delajo.
Sicer pogon na vsa 4 kolesa imajo tudi nekateri nemški avti (Passat, A4, Allroad itd itd itd) ampak je narejeno slabše.
Predvsem se to pozna na ledu, kjer subaru vleče naprej medtem ko se pri nemcih 1 kolo začne vrteti v prazno. Pač ima Subaru dosti boljše narejen diferencial.

ps.: Subaruja kupi tudi vsak, ki želi vrhunski neuničljiv avto. Zadnje čase so neke realne menjave za legendarne Saabe samo Volvo, Mazda in Subaru.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

akasa je izjavil:

Glede 4wd sta audi in subaru daleč pred vsemi... Pa tut volvo ni slab (sodeč po posnetku...)



Recimo iz tega posnetka se vid kak majo nekateri "terenci" "dobr" pogon...

Če se išče avto z dobri podvozjem pod pogojem da je v večina asvaltirano je izbira audi če se pa kupuje avto za teren pa sigurno subaru :D Saj jst bi se tako odločo...

lp


Pravilno bi se odločil.

In ja, nekateri terenci imajo pogon slabši od Fiat Pande. Potem pa debelo gledajo s svojimi 50.000 EUR vrednimi "terenci", ko jih pride Panda vleči iz blata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Pri pravih terencih je problem tudi teža. Avto se vkoplje v blato zaradi svoje teže in imaš problem. Sam ponavadi ne zleze iz blata, pa mu potem tudi panda lahko pomaga z majhnim "cukom". Lažji avto gre tudi lažje skozi blato. Če bi pa imel ta terenec za 50.000 evrov vse zapore diferencialov, pa panda tam, kamor se tak terenec odpelje, nima kaj iskat, ker sploh ne pride do tja. Večinoma je pa odvisno od voznika. Dober voznik s primernim pogonom lahko zelo daleč pride, medtem ko šninkerji z najboljšim ne bodo prišli nikamor.

Pogoni pa niso nič slabši, samo drugačen namen imajo v terencu. Poleg večje nosilnosti avta, je tukaj tudi vzdržljivost na terenu, tresenje, vibracije, udarci,... Pa večinoma so to priklopljivi pogoni. Torej stalni pogon na zadnja kolesa, potem pa vklopljiv prednji pogon (večinoma mehanski vklop). In v tem primeru je potem pogon togo sklenjen (brez sredinskega diferenciala), kar pomeni da za na asfaltno podlago to ni - začne "lomit" kolesa pri zavijanju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

noben pravi terenec nima "priklopljivega" pogona na vsa 4 kolesa. To, o čemer ti govoriš so SUV.

Pravi terenci recimo Toyote, Subaruja, Lade imajo ves čas pogon na vsa 4 kolesa.

Volvo ima avtomatsko prenašanje navora.

Mitsubishi ima načeloma zadnji pogon, lahko pa vklopiš prednji pogon s centralno zaporo diferenciala. Kar načleoma pomeni da greš skozi ovinke brez problema do neke kritične hitrosti.

Preberi si tukaj:
http://www.awdwiki.com/en

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

harmony ::

A. Smith je izjavil:

Ste si zmerli penise?

Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?

Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju" >:D

Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...

Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.

Zato pa sem tudi na zacetku teme napisal kater avtomobil ima dobro podvozje, pa da ni terenc. Omenili ste tudi Audija, ampak gre spet za drazjo zadevo.

Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.

krneki0001 ::

Olórin
Toyota landcruiser 95 je SUV? Land rover Defender je SUV? Nissan patrol je SUV?

Vsi ti imajo namreč stalni zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon. Torej po cestah se voziš z zadnjim pogonom, ko prideš na teren pa vklopiš še dodatno prednji pogon.

Nekateri imajo stalni štirikolesni pogon, vendar vse tri diferenciale odprte. Če se eno kolo vkoplje in vrti v prazno obstoji avto.
Zato imajo poleg tega še blokado sredinskega diferenciala. Kar pomeni, da se morata potem 2 kolesa vkopat, da avto obstoji. (z vklopljeno zaporo sredinskega diferenciala se avto obnaša enako kot s priklopljenim prednjim pogonom na tistih terencih, ki imajo priklopljiv pogon).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

toyota landcruiser ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.

Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?

Nissan Patrol je odličen terenec. Verjetno pa so mu dali opcijo pogona na zadnja kolesa zato, da porabi manj.
Ampak vseeno pade v razred sport utility vehiclov.
Tako kot VW Touareg, ki je SUV, pa se kljub temu naravnost odlično izkaže na terenu. Če ima sposobnega voznika.


edit.: najnovejši nissan patrol ima full time pogon na vsa 4 kolesa.
http://www.nissanpatrol-me.com/Home-en

Kot rečeno, pravi terenci imajo vedno pogon na vsa 4 kolesa. Ostalo je SUV.

ps.: lahko pa se dobiva na bližnjem hribu in ob pivu stestirava kateri pogon je boljši... :)
Če si dovolj nor, vsak avto pride na vrh hriba ;) :D Tudi če nima več originalne oblike ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

toyota landcruiser ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.

Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?


Imaš izvedbe tako s stalnim kot s priklopljivim pogonom. Ni pa to SUV. suvi so toyota rav4, hyundai santa fe, tuscon, kia sportage,...

Recimo toyota FJ Cruiser, če je avtomatik ima zadnji pogon in priklopljiv prednji, če je ročni menjalnik je stalni 4x4 pogon.

Poanta je v tem, da s stalnim 4x4 pogonom imaš 3 odprte diferenciale. Potrebuješ zaporo sredinskega diferenciala, ker če se z enim kolesom vkoplješ bo avto obstal. S priklopljivim pogonom se avto zelo podobno obnaša ko vklopiš še prednji pogon.

Večinoma imajo pa toyote še zaporo zadnjega diferenciala. Torej imaš zaporo sredinskega (eno kolo spredaj in eno zadaj se vrti v prazno, pa avto obstoji) in še zadnjo. Ko jo vklopiš se zadnji dve kolesi vrtita z enako hitrostjo in sta togo sklenjena. Torej če imaš sredinsko in zadnjo zaporo vklopljeno, mora avto vrtet 3 kolesa v prazno (oba zadnja in enega prednjega) da bo obstal na terenu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

žal mislim da najina debata OPu ne koristi, saj za 7000 EUR eur ne bo dobil nobenega od naštetih vozil pod starostjo 10 let.

Najbližji tako ostajajo Subaru, Volvo, Mitsubishi kjer se med 7.000 in 10.000 EUR dobi že kaj zanimivega. A kljub temu starega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

toyota landcruiser ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.
Land rover defender ima stalen pogon na vsa 4 kolesa.

Razen če si ti imel neko drugačno različico kot jaz?

Nissan Patrol je odličen terenec. Verjetno pa so mu dali opcijo pogona na zadnja kolesa zato, da porabi manj.
Ampak vseeno pade v razred sport utility vehiclov.
Tako kot VW Touareg, ki je SUV, pa se kljub temu naravnost odlično izkaže na terenu. Če ima sposobnega voznika.


edit.: najnovejši nissan patrol ima full time pogon na vsa 4 kolesa.
http://www.nissanpatrol-me.com/Home-en

Kot rečeno, pravi terenci imajo vedno pogon na vsa 4 kolesa. Ostalo je SUV.

ps.: lahko pa se dobiva na bližnjem hribu in ob pivu stestirava kateri pogon je boljši... :)
Če si dovolj nor, vsak avto pride na vrh hriba ;) :D Tudi če nima več originalne oblike ;)


Napaka. To da ima avto priklopljiv pogon ne deli terence in suve. Potem bi morala biti kia sportage hud terenec, ker ima stalni štirikolesni pogon.

Meja je sicer zelo zabrisana, vendar terenci s šasijo so terenci, "terenci" s samonosno karoserijo (v bistvu povišani osebni avtomobili) so pa SUVi.

Tako da toyota LC in FJ, nissan patrol in pathfinder, mercedes (puch) G, land rover defender in discovery, mitsubishi pajero, suzuki vitara in samuraj, daihatsu feroza,... so terenci. Ostalo so pa suvi.

harmony je izjavil:

Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.


Komentar lastnika legacy 2.5 letnik 2006.
Pretirano varčen ta motor ni, saj je bila povprečna poraba prvega tanka 11,15 l/100km - in to je bila pot iz Primorske v Maribor (tempomat 130km/h max) ter nekaj guncanja po mestu.


Tukaj imaš pa celo temo o tem legacy-ju
http://www.subaru-slo.net/forum/viewtop...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Ja šasijA je nek znak trdne zasnove. Pa še vitko se kokot montira brez ojačitev. Ker 4x4 je fajn ni pa vsemogočen. Pa še šasija bolj propada z leti kletke so pa tako, tako po malem vse skup škripa in če voznik ne metka ....
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

CellarDoor ::

samo Hyundai Sonate ne, zadeva po 10 letih skoraj na pol gre

Zakaj lastniki Alf ne hodijo na kavico dopoldne? Ker se že vsi zjutraj prej na servisu dobijo na kavici.

stara mama ::

krneki0001 je izjavil:


Napaka. To da ima avto priklopljiv pogon ne deli terence in suve. Potem bi morala biti kia sportage hud terenec, ker ima stalni štirikolesni pogon.

Stara kia sportage je dosti več terenca kot pa novejši dve.
Stara je mela ročni vklop (oz. zaklep) prednjega pogona.
In pa ni imela neodvisnega vzmetenja, res pa da se zato ne obnaša tako lepo po cesti.
Skratka čist drug avto.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Problem taprvih sportageov je bila rja. Se spomnim že leta nazaj, ko so bile par let stare so bile zelo gnile.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

lovro535v2 ::

harmony je izjavil:

A. Smith je izjavil:

Ste si zmerli penise?

Prvič: ne še, in drugič: "človek" (harmony) ni niti približno podal jasnih zahtev, kaj hoče. Še vedno ne vemo:
- kje se bo vozil. Je to makedam, travniki, skalnat teren, primeren samo za prave terence? Morda tja, kjer se sedaj vozi s Fiat Stilom (to se pravi ne po prav ekstremnem terenu), samo brez, da mu podvozje crkne?
- kako velik mora bit avto. Ok, panda premajhna, vse ostalo pa predrago. Zakaj ne poda vsaj približne velikosti in razreda avtomobila, ki ga hoče?
- proračun. Kolikor sploh namerava dati? Nekje je rekel, da 7 tisoč EUR, a je trenutno tako ali tako brez denarja. Torej, koliko?

Mislim, da avtor teme denarja tako ali tako nima, zato pa enostavno uživa ob našem "prepucavanju" >:D

Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...

Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.

Zato pa sem tudi na zacetku teme napisal kater avtomobil ima dobro podvozje, pa da ni terenc. Omenili ste tudi Audija, ampak gre spet za drazjo zadevo.

Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.

Če hočeš manjšo porabo kot jo ima subaru potem bi bil dober kakšen audi allroad 2.5tdi tisti z 6prestavami imajo tudi redudktor ima stalni štirikolesni pogon prek torsen sredinskega diferenciala ima tudi eds elektronsko zaporo zadnjega in sprednjega diferencial z uporabo zavor zavre kolo ki se vrti v prazno in prenese moč na drugega ima tudi Visoko odaljenost od tal air suspension.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

krneki0001 ::

Audi ima reduktor? A imaš kako sliko kako zgleda?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

lovro535v2 ::

ima na prestavni roČici rdeČ gumb ampak to imajo samo roČni menjalnik 6 prestav.tudi tukaj piše da ima http://www.awdwiki.com/en/audi/
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

A. Smith ::

harmony je izjavil:

Kaj pa vem, mislim, da sem dosti povedal svoje zahteve, saj sem tudi zadovoljen z izcprnimi odgovori. To, da se nekdo prepucava hmm, tega je bilo vedno pri vsaki temi, pa naj bo to kater avtomobil vzeti ali telefon ali navadne gate...


Jaz pa menim, da nisi bil dovolj jasen. Če se hočeš izogniti terencem, ki so veliki potrošači goriva, gre vanje več olja in tekočin -> so dragi tudi za vzdrževanje, se moraš pač na glas izjasnit, da ga ne rabiš.

Potem se lahko začnemo pogovarjat o npr. 4x4 kangoojih,, Daciah, itd. Kar pa JE v tvojem proračunu.


Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.

Pri Subaruju kurijo še 2.0 motorji čez 10 litrov, kaj šele 2.6. So pa zmogljivi avtomobili, to pa.

Imam denarja max 7 jurjev. Kaj lahko dobim za to...vprasanje pomoje nic to kar bi jaz hotel, zato se pac odlocam ali se malo pocakati in prisparati ali pa pac enostavno v nakup.

Verjetno bo kar v tem rešitev.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

krneki0001 ::

lovro535v2 je izjavil:

ima na prestavni roČici rdeČ gumb ampak to imajo samo roČni menjalnik 6 prestav.tudi tukaj piše da ima http://www.awdwiki.com/en/audi/


Tukaj piše, da ima zaporo diferenciala. Nikjer pa nisem našel, da bi audi uporabljal reduktor ("LOW GEAR"). Reduktor ti zreducira razmerje v menjalniku za določeno razmerje.

A. Smith je izjavil:

Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.

Pri Subaruju kurijo še 2.0 motorji čez 10 litrov, kaj šele 2.6. So pa zmogljivi avtomobili, to pa.


2.0 motorji imajo normalno mešano porabo od 6 pa do 9 litrov, 2.5 pa med 9 in 13 litri. Po mestu in na kratke relacije pa lahko komot prišteješ liter gor.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

AnotherMe ::

Legacu 2.5 - pretezno voznja v sluzbo in nazaj (40km regionalk in 5km mestne na dan), vikendi pa izlet na morje, u hribe, preganjane po boljsih gozdnih poteh ipd... Avto je imel porabo malenkost cez 10l...

bajsibajsi ::

Legacy 1.8 AWD (brez reduktorja). Pod 8 litrov ga nikakor nisem spravil - nikoli in nikjer!
1 2 3
4
5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743116787 (81800) Spajky
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9313544 (10118) krneki0001

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28933138 (26241) Mavrik
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15022116 (19227) krneki0001
»

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10517361 (14190) bluefish

Več podobnih tem