Forum » Na cesti » majhen avto z avtomatskim menjalnikom
majhen avto z avtomatskim menjalnikom
birtija ::
Pozdravljeni,
ima kdo izkušnje z majhnim avtom kot Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris in podobnimi, ki imajo avtomatski menjalnik. Kot sem lahko pogledal na avtonetu, imajo vsi relativno malo moči, 75-90 KM.
Za novejše vem, da je potreben servis menjalnika na cca. 100000km, kjer se menjajo filtri in olje+drugo.
Kaj priporočate? Česa ne priporočate? Na kaj paziti pri nakupu rabljenega?
Vsakega odgovora bom vesel, žena pa mogoče še bolj.
ima kdo izkušnje z majhnim avtom kot Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris in podobnimi, ki imajo avtomatski menjalnik. Kot sem lahko pogledal na avtonetu, imajo vsi relativno malo moči, 75-90 KM.
Za novejše vem, da je potreben servis menjalnika na cca. 100000km, kjer se menjajo filtri in olje+drugo.
Kaj priporočate? Česa ne priporočate? Na kaj paziti pri nakupu rabljenega?
Vsakega odgovora bom vesel, žena pa mogoče še bolj.
birtija ::
izogni se cvt menjalnika pa si good to go. v kaksnem budgetu sploh kupujes?
RABLJENO! Najprej sem gledal do 5-7000, ampak bi/bom dvignil, če bo kakšna dobra prilika (če jo bom znal prepoznat).
CVT ima Toyota, a ne? Pa je znana kot dobra kvaliteta?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: birtija ()
Dag ::
Od tega bi jaz vzel Yaris Hybrid.
Upoštevaj, da v malčkih praktično ni več klasičnih avtomatov, ampak dvosklopčni menjalniki. DSG pri VW-ju, EDC pri Renaultu, itd. Ki zahtevajo redno menjavo olja na 60k km in tudi to ni garancija, da bo vse ok. Poleg tega imajo nekateri težave s premikanjem pri minimalni hitrosti (počasna vožnja na parkirišču ali v koloni).
Toyotin CVT v hibtidih ni klasičen CVT na jermen. Sicer ima malo "skuter efekta", ampak daleč od problematičnega. Kar se zanesljivosti tiče pa je krepko nad DSG-ji, pa tudi klasičnimi avtomati.
Upoštevaj, da v malčkih praktično ni več klasičnih avtomatov, ampak dvosklopčni menjalniki. DSG pri VW-ju, EDC pri Renaultu, itd. Ki zahtevajo redno menjavo olja na 60k km in tudi to ni garancija, da bo vse ok. Poleg tega imajo nekateri težave s premikanjem pri minimalni hitrosti (počasna vožnja na parkirišču ali v koloni).
Toyotin CVT v hibtidih ni klasičen CVT na jermen. Sicer ima malo "skuter efekta", ampak daleč od problematičnega. Kar se zanesljivosti tiče pa je krepko nad DSG-ji, pa tudi klasičnimi avtomati.
dope1337 ::
Jz sem imel na zalost moznost voziti Fiat 500L (letnik ~2013 z avtomatskim menjalnikom).
Kej slabsega do tedaj in za tem se nisem vozil. Menjave prestav se dogajajo bolj nakljucno, kot karkoli drugega
Kej slabsega do tedaj in za tem se nisem vozil. Menjave prestav se dogajajo bolj nakljucno, kot karkoli drugega
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
hojnikb ::
to kar je uporabljal fiat, je cukomatik. isto k bmwjov smg, pa psajov robot itd..
#brezpodpisa
birtija ::
Moj prejšnji avto je bil Opel.Sicer sem naredil z njim 330.000 km, a sem bil tudi na servisu prepogosto.
Tako da me tale Corsa kar malo odbija. Ker je Opel"
Tako da me tale Corsa kar malo odbija. Ker je Opel"
birtija ::
Pa tale Polo tudi ne izgleda slabo. Poln opreme, prvi lastnik, po avtologu,si je avto vozil v svojih 60 letih, se pravi (verjetno) umirjeno. So WW DSG menjalniki v redu?
Cena je ok?
Cena je ok?
Pac-Man ::
Dualogic je robotiziran ročni, precej pogost koncept v malih avtih pred ero dvosklopičnih.
Zanesljivost recimo da je, prestavlja pa počasi in ko se odloči menjat je treba lovit obrate sicer cuka.
https://avto-magazin.metropolitan.si/me...
Zanesljivost recimo da je, prestavlja pa počasi in ko se odloči menjat je treba lovit obrate sicer cuka.
https://avto-magazin.metropolitan.si/me...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
UganiKdo ::
Utk ::
Pa tale Polo tudi ne izgleda slabo. Poln opreme, prvi lastnik, po avtologu,si je avto vozil v svojih 60 letih, se pravi (verjetno) umirjeno. So WW DSG menjalniki v redu?
Cena je ok?
8 jurjev za 10 let star polo? Pa kje vas najdejo...
Nov je bil 13...Jaz bi ponudil 4 jurje in čakal da me pokličejo nazaj. Čeprav, tudi glede na ta forum, suckerjev ne manjka in ziher se bo našel tudi kdo za 5. Več pa že resno dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ziga1990 ::
izogni se cvt menjalnika pa si good to go. v kaksnem budgetu sploh kupujes?
Se delno strinjam če govorimo o klasičnem CVT menjalniku med tem ko pa je Toyotin ˝CVT˝ v hibridih pokazal izredno zanesljivost tako da od malih avtov predlagam Toyota Yaris hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Machete ::
honda jazz
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
-valvoline- ::
Kak citroen c2,c3 sensodrive. Vcasih moogce ne saltajo pravocasno in obcasno zacukajo, ampak so med najbolj vzdrzljivimi sistemi. To je v bistvu robotiziran rocni menjalnik.
hojnikb ::
glih robotizirani ročni so največji drek tega sveta, poleg seveda cvtja. Mislim, bolš da kupiš ročnega, si bolj kamot.
Najbolj komfort voznja bo seveda z torque converter avtomatom, sam najdit takšnega v majhnem šitboxu je seveda druga stvar.
in potem ti zamelje mehatroniko na avtomatu pa še kakšna veriga gre papa. In maš kup železa na dvorišču.
To je šrot, vsaj v večini implementacij. Samo poglej kolk felerjov majo novodobni Jatcoji
Najbolj komfort voznja bo seveda z torque converter avtomatom, sam najdit takšnega v majhnem šitboxu je seveda druga stvar.
Pa tale Polo tudi ne izgleda slabo. Poln opreme, prvi lastnik, po avtologu,si je avto vozil v svojih 60 letih, se pravi (verjetno) umirjeno. So WW DSG menjalniki v redu?
Cena je ok?
8 jurjev za 10 let star polo? Pa kje vas najdejo...
Nov je bil 13...Jaz bi ponudil 4 jurje in čakal da me pokličejo nazaj. Čeprav, tudi glede na ta forum, suckerjev ne manjka in ziher se bo našel tudi kdo za 5. Več pa že resno dvomim.
in potem ti zamelje mehatroniko na avtomatu pa še kakšna veriga gre papa. In maš kup železa na dvorišču.
izogni se cvt menjalnika pa si good to go. v kaksnem budgetu sploh kupujes?
Imaš glede CVT kak konkreten pomislek, ali te moti samo zvok?
To je šrot, vsaj v večini implementacij. Samo poglej kolk felerjov majo novodobni Jatcoji
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
dope1337 ::
Glede robotiziranih avtomatikov se moram strinjati s hojnikom ... cvt je v p****, vendar robomatiki so pa tak ena random funkcija, sploh kadar se je potrebno voziti dinamicno ... sej ne mores predvidit kaj bo menjalnik delal s sklopko, kolikor se mu v dani situaciji zaljubi pac ...
Lahko recemo, da so zanesljivi - zanesljivi pri obupnem delovanju.
Lahko recemo, da so zanesljivi - zanesljivi pri obupnem delovanju.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
Utk ::
Japonski cvtji so čisto dobri, nemški niso. Ampak tudi pri ostalih avtomatikih ni dost drugače. Da je cvt zanič je isto kot da bi rekel, da je veriga zanič, ker je vw in bmw ne znata naredit. Sploh toyotini cvt so pa sploh zanesljivi.
hojnikb ::
Japonski cvtji so čisto dobri, nemški niso.
*ahem* Jatco *ahem*
Sploh toyotini cvt so pa sploh zanesljivi.
Tisto, kar je zelo zanesljivo pri toyoti in mu pravijo CVT, sploh ni CVT...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
dope1337 ::
Pa dobr, sej zanesljivi so, sam kdo se bo s tem vozil, ce je pa vozna izkusnja katastrofa.
Sej, ce bi kolesa direkt na motor zavaril, bi bila stvar se bolj zanesljiva. Ampak kdo bi se vozil s tem? Pa govorimo o motorjih na notranje izgorevanje.
Sej, ce bi kolesa direkt na motor zavaril, bi bila stvar se bolj zanesljiva. Ampak kdo bi se vozil s tem? Pa govorimo o motorjih na notranje izgorevanje.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
LeQuack ::
VW je začel vgrajevati DSG-je zato ker se bolj kvarijo in je večji profit dolgoročno za njih.
Quack !
wajdujc ::
Jatco so bogi v nissanih zaradi softwarske nastavitve, v mitsubishijih in subarujih so izkoriščeni malce bolj konzervativno in delujejo z veliko manj okvarami.
Hondini in Toyotinim cvtji pa se res ne kvarijo.
Je pa res, ne cuka dovolj med menjavami kot dsg ali ročni menjalnik, da bi lahko občutil športno vožnjo
Hondini in Toyotinim cvtji pa se res ne kvarijo.
Je pa res, ne cuka dovolj med menjavami kot dsg ali ročni menjalnik, da bi lahko občutil športno vožnjo
wajdujc ::
Če ne govorimo o 20 let starih menjalnikih s prašno sklopko, ne, se ne.
Glede vprašanja OP-ja: izogni se vsem majhnim francozom s 4 stopenjskim menjalnikom (dp0, al4), so res ivl, 7 stopenjskim dsgjem, nissanovim in mercedesovim cvtjem. Ostalih s suho dvojno sklopko ne poznam, dvomim pa v dolgo življenje če dosti voziš v hrib ali delaš veliko stop&go mestne vožnje.
Glavno pri nakupu rabljenega s torque converterjem ali cvtjem pa je, da so bile izvršene redne menjave njegovega olja, in to raje po programu proizvajalca menjalnika kot od proizvajalca avtomobila.
Glede vprašanja OP-ja: izogni se vsem majhnim francozom s 4 stopenjskim menjalnikom (dp0, al4), so res ivl, 7 stopenjskim dsgjem, nissanovim in mercedesovim cvtjem. Ostalih s suho dvojno sklopko ne poznam, dvomim pa v dolgo življenje če dosti voziš v hrib ali delaš veliko stop&go mestne vožnje.
Glavno pri nakupu rabljenega s torque converterjem ali cvtjem pa je, da so bile izvršene redne menjave njegovega olja, in to raje po programu proizvajalca menjalnika kot od proizvajalca avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: wajdujc ()
birtija ::
Sem bil zdajle pri Toyoti v BTC. Šel pogledat, če imajo kakega Yarisa Hybrid avtomatika rabljenega. Nula!
Komentar prodajalca: avto je dober za kupca in slabši za servis, ker se ne kvari, skoraj ne kvari. Nimajo kaj popravljat.
Bova šla drug teden eno poskusno vožnjo odpelat in bom poročal.
Komentar prodajalca: avto je dober za kupca in slabši za servis, ker se ne kvari, skoraj ne kvari. Nimajo kaj popravljat.
Bova šla drug teden eno poskusno vožnjo odpelat in bom poročal.
wajdujc ::
Utk ::
Tisto, kar je zelo zanesljivo pri toyoti in mu pravijo CVT, sploh ni CVT
Prvi priusi so imeli čisto pravi cvt in po 20 letih ni znanih težav. Nekateri naredijo stvar prav in dela, drugi ne znajo niti verige naredit. Pa zato nihče ne govori, da so verige na splošno nezanesljive.
*ahem* Jatco *ahem*
V nekaterih avtih so čisto v redu, tam kjer niso, so pa nekje na nivoju dsg.
Pa dobr, sej zanesljivi so, sam kdo se bo s tem vozil, ce je pa vozna izkusnja katastrofa.
Vožnja je super, boljša od vseh drugih avtomatikov za isti denar. Ne moreš pa primerjat yarisa z bmwjem za 50 jurjev. Primerjaj ga s citroenovim avtomatikom za 15 jurjev in potem jokaj kater je slabši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Jatco so bogi v nissanih zaradi softwarske nastavitve, v mitsubishijih in subarujih so izkoriščeni malce bolj konzervativno in delujejo z veliko manj okvarami.
Hondini in Toyotinim cvtji pa se res ne kvarijo.
Je pa res, ne cuka dovolj med menjavami kot dsg ali ročni menjalnik, da bi lahko občutil športno vožnjo
Subaru je naredil svoj CVT. Nima ne aisin in ne jatco menjalnikov. In ja delajo brez problemov.
OP, ni sicer majhen, je pa en izmed najmanjših subarujev - subaru XV. 1.6 motor, 114KM, CVT menjalnik.
Sam sem z njim zaenkrat naredil 25k kilometrov brez enega problema (sicer ima sedaj samo 110k kilometrov). CVT v njem se odlično obnese. Nič ne čutiš ko prestavlja in pospešuje zvezno (kot elektro avto).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Comandante ::
Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris
Opla se ne dotaknem več niti s palico, edini avtomatik ki mi je pri speljevanju crkoval, ce nisem tankal na izbranih črpalkah, pa se to tadragega 100 okt goriva, čeprav je bil po specifikaciji motor za 95 okt... Clio ok, ce te ne moti francoska logika pri določenih stvareh. Toyota Yaris hibrid bo nedvomno prava izbira med temi tremi, zabaven za vozit, zanesljivost legendarna.
Kvinta ::
8 jurjev za 10 let star polo? Pa kje vas najdejo...
Zadnjič sem vido Honda scooter 750 8let star 32k prevoženih 5k je htel met nov je 9k ...
A.C.A.B
Senior Dev ::
Kakšen mali električni za 10 jurjev nekaj takega z malo baterijo.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin
hojnikb ::
vw eup ali skodin ekvivalent bo kaksne 13 jurjov z odsteto subvencijo. In ma dalec najbolsi "avtomatski" menjalnik :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
facepalm ::
vw eup ali skodin ekvivalent bo kaksne 13 jurjov z odsteto subvencijo. In ma dalec najbolsi "avtomatski" menjalnik :)
Po uradnem ceniku je e-up cca 23.500€ (osnovni).
Minus 6k subvencije, si na 17.500€.
Nekih konkretnih popustov pa ni se pricakovati, ker je baje povprasevanje visoko.
Wrop ::
Za cliote ti lahko povem, da boš avtomatike lahko iskal z lučjo pri belem dnevu. Na avtonetu je eden 90 KM dizel 2014 s 150.000 km za 7.000 €. Za 5.500 €, bi ga mogoče šel pogledal.
Obstajajo tudi 120 HP bencinarji, ki so jih prodali za vzorec. Če ga boš čakal, da pride na avtonet, boš verjetno prej dočakal Godota. Pričakuj ceno vsaj 8000 € za pet let starega.
EDC je sicer ok, celo super, če primerjaš z ročnim. Če gre pa kaj narobe, si boš pa želel, da ga ne bi nikoli kupil. Popravila avtomatikov namreč niso poceni.
Obstajajo tudi 120 HP bencinarji, ki so jih prodali za vzorec. Če ga boš čakal, da pride na avtonet, boš verjetno prej dočakal Godota. Pričakuj ceno vsaj 8000 € za pet let starega.
EDC je sicer ok, celo super, če primerjaš z ročnim. Če gre pa kaj narobe, si boš pa želel, da ga ne bi nikoli kupil. Popravila avtomatikov namreč niso poceni.
hojnikb ::
vw eup ali skodin ekvivalent bo kaksne 13 jurjov z odsteto subvencijo. In ma dalec najbolsi "avtomatski" menjalnik :)
Po uradnem ceniku je e-up cca 23.500€ (osnovni).
Minus 6k subvencije, si na 17.500€.
Nekih konkretnih popustov pa ni se pricakovati, ker je baje povprasevanje visoko.
za skode, ki so malenkost cenej, so talal 3 jurje popusta.
#brezpodpisa
2dark ::
avtomat ni za avte z 80 konji.. kje bo prišel do uporabe 8 stopenjski menjalnik? To skoz prestavlja.. brez veze.. Pa tud avti z malo konji z avtomatom so neodzivni, ker nimajo sport mode.. denar vržen stran.. avtomat je bil vedno mišljen, da imaš vsaj 150 konjev in navzgor..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
wajdujc ::
avtomat ni za avte z 80 konji.. kje bo prišel do uporabe 8 stopenjski menjalnik? To skoz prestavlja.. brez veze.. Pa tud avti z malo konji z avtomatom so neodzivni, ker nimajo sport mode.. denar vržen stran.. avtomat je bil vedno mišljen, da imaš vsaj 150 konjev in navzgor..
Pokliči Daihatsu ali Suzuki, takoj te zaposlijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: wajdujc ()
2dark ::
Pokliči Daihatsu ali Suzuki, takoj te zaposlijo!
Dve znamki, ki ju noben ne pogrešal , če izgineta.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
m0LN4r ::
Ce avtomatik zdrzi teranje pri kaksnem Golf R, M1, A35 z 300 konji, potem ni bog, da ne zdrzi pri enem ubogem plusminus 80 konjskem polotu, kjer so sile, obrati, hitrosti za nekaj faktorjev manjse. Te avte niti terat ne mores, tudi ce bi htel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
2dark ::
Avtomatiki so načeloma vzdržljivejši od ročnih. Če ne drugega jih ne šaltajo idioti.
Vpraši lastnike smartov pa twingotov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
wajdujc ::
Pokliči Daihatsu ali Suzuki, takoj te zaposlijo!
Dve znamki, ki ju noben ne pogrešal , če izgineta.
Zato samo na japonskem prodata milijon kei-carov letno, in to skoraj izključno avtomatikov. Si ne predstavljam še koliko milijonov avtomobilov letno se proizvede z močmi do 80 KM in avtomatikom, ampak verjetno se tako proizvajalci in kupci motijo
Avtomatiki so načeloma vzdržljivejši od ročnih. Če ne drugega jih ne šaltajo idioti.
Vpraši lastnike smartov pa twingotov.
Govora je o avtomatikih, ne o robotiziranih menjalnikih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: wajdujc ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79588 (31012) | WizzardOfOZ |
» | Kako kupiti rabljeno Octavio (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15872 (11349) | TheBlueOne |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44883 (40871) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58268 (50878) | SuperVeloce |