» »

Avtomobili s trpežnim podvozjem

Avtomobili s trpežnim podvozjem

krneki0001 ::

bajsibajsi je izjavil:

Legacy 1.8 AWD (brez reduktorja). Pod 8 litrov ga nikakor nisem spravil - nikoli in nikjer!


Ja, letnik avta je bil pa med leti 1989 pa mogoče do 1993, ker kasneje 1.8 niso več delali.

Samo to je od 22 do 26 let nazaj. Se ti mogoče zdi, da je šel napredek tudi pri subaruju kaj naprej in da tudi subaru gleda na to in razvija elektroniko in motor v smeri, da bo avto porabil manj?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

bajsibajsi ::

Prodal sem ga slabih 10 let nazaj. Ce se prav spomnim, je bil letnik 91 ali 92. Prevozenih okoli 340k km. :)

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

ima na prestavni roČici rdeČ gumb ampak to imajo samo roČni menjalnik 6 prestav.tudi tukaj piše da ima http://www.awdwiki.com/en/audi/


Tukaj piše, da ima zaporo diferenciala. Nikjer pa nisem našel, da bi audi uporabljal reduktor ("LOW GEAR"). Reduktor ti zreducira razmerje v menjalniku za določeno razmerje.

A. Smith je izjavil:

Sam trenutno gledam Subaruje in sicer Foresterja. Legacy mi je tudi vredu, ampak masina z 165PS ne verjamem da ima mestno porabo 11 litrov. Mislim, da to pije nekaj cez 15 litrov, kar mi je pa malo prekruta za moj budget.

Pri Subaruju kurijo še 2.0 motorji čez 10 litrov, kaj šele 2.6. So pa zmogljivi avtomobili, to pa.


2.0 motorji imajo normalno mešano porabo od 6 pa do 9 litrov, 2.5 pa med 9 in 13 litri. Po mestu in na kratke relacije pa lahko komot prišteješ liter gor.

Če bi dobro prebral bi videl da piše da audi allroad also features aditional low range Čisto na koncu piše -quattro IV - Full-time all wheel drive. Torsen center differential. Electronic traction control (EDL) on front and rear axles that applies brakes to spinning wheels, which has effect of locking front and rear differentials. Works at speeds up to 40 kph (25mph). On more powerful versions S4/S6 - up to 80 kph (50mph). A8 uses EDL and ASR, which reduces engine output. It is almost impossible to lose traction with this system under any circumstances, except if one of the axles is raised in the air. Audi Allroad can feature low range (optional).
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

krneki0001 ::

lovro535v2 je izjavil:

Če bi dobro prebral bi videl da piše da audi allroad also features aditional low range Čisto na koncu piše

... Audi Allroad can feature low range (optional).


Vidim, da je to imel samo audi allroad quattro z ročnim menjalnikom. Pa znaš razložiti kaj je to "low range" pri audiju in kako deluje?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

francek1 ::

Po moje je čas, da se tema zaklene...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

francek1 je izjavil:

Po moje je čas, da se tema zaklene...


Zakaj, tema je čisto dobra, saj se ukvarjamo s tehnologijo?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

pegasus ::

Sem gruntal zakaj legacy ali outback nista bila nikoli v top gearu ... in našel tole ... izgleda bo ex stig svoj program predstavil :D

francek1 ::

krneki0001 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Po moje je čas, da se tema zaklene...


Zakaj, tema je čisto dobra, saj se ukvarjamo s tehnologijo?

Ker ste zašli z teme za 100 km...poglej naslov zgoraj.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

francek1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Po moje je čas, da se tema zaklene...


Zakaj, tema je čisto dobra, saj se ukvarjamo s tehnologijo?

Ker ste zašli z teme za 100 km...poglej naslov zgoraj.


Nismo, rdeča nit je še vedno avto s trpežnim podvozjem. Torej audi allroad quattro, subaruji (vsi), terenci,...

Zdej čakamo na razlago, kako deluje audijev koncept low range.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

chort ::

pegasus je izjavil:

Sem gruntal zakaj legacy ali outback nista bila nikoli v top gearu ... in našel tole ... izgleda bo ex stig svoj program predstavil :D

V temle linku je sicer (kljub temu da je avto sicer odlicen) potrebno poudariti besedo "sponsored" ... go figure

krneki0001 ::

Vse reklame in taki filmi so sponzorirani, tako za VAG kot za ostale znamke. Z znanimi imeni se pač avto bolje prodaja.
Vseeno pa zelo dobro pokaže zmogljivosti novih subarujev na terenu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

chort ::

krneki0001 je izjavil:

Zdej čakamo na razlago, kako deluje audijev koncept low range.


Evo, res nimam kaj pocet pa sem sel malo iskat Allroadov low range:

Power flow
Low range
In low range mode the hydraulic regulator is
fully retracted. The selector sleeve connects
the synchro-hub (sun gear) to the coupling
body 2 (fixed to housing) and thus holds the
sun gear in a fixed position. The drive torque
is then transmitted via the internal gear to the
planetary gears. The planetary gears drive the
planet carrier via the locked sun gear. A transmission
ratio of 1.54 is thus achieved.

Vir in vec razlage: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ss...

Zanimiva resitev.

krneki0001 ::

Sej so vsi reduktorji na tak princip narejeni, samo vklop se razlikuje (eni na gumb (elektrika, hidravlika ali vakum) drugi mehansko z ročko). Audijev na žalost deluje samo v prvi in drugi prestavi in samo do 50km/h, vklapljaš ga pa lahko samo od 0 do 30km/h. Razmerje 1:1.54 je odlično.

Zanimivo je to, da če si prej imel največji navor pri recimo 3500 obratih v prvi prestavi pri 40km/h in vklopiš reduktor, bo sedaj največji navor pri 54% manjši hitrosti. Navor in moč še vedno ostaneta največja pri enakih obratih kot prej, le hitrost se spremeni za to razmerje.

Tukaj imajo terenci dobra razmerja, samo moraš pa ustavit avto in prestavit v reduktor. Toyota LC 95 ima recimo 1:2.65 razmerje.
Pri subarujih pa lahko vklapljaš in izklapljaš reduktor med vožnjo do hitrosti 120km/h, deluje pa v vseh prestavah (kar je prednost napram audiju). V impreza 1.6 je razmerje 1:1.69 (do leta 1996), potem pa 1:1.447, pri foresterjih je 1:1.447 za prvo generacijo, potem pa samo še 1:1.198, legacy in outback pa 1:1.198.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

chort ::

Moram priznat, da principa delovanja reduktorjev na avtomobilih (brez transfer boxa) do danes nisem poznal, zato se mi zdi nacin izvedbe precej zanimiv. To tudi pojasni zvizganje v Outbacku prejsnje generacije, ko je vklopljen reduktor. Razmerje je pri audiju res super, ker vem da sem pri Outbacku lahko pozabil reduktor vklopljen in ni bilo bistvene razlike (se je pa poznala razlika pri speljevanju s prikolico, da ne bo pomote). 1:1.5 je druga zgodba.

Pri mojem range roverju ´95 je razmerje 1:2.7, kar je ze precej bolj uporabno, ceprav se je potrebno za menjavo ustavit...
Nebivedu, a zadnja generacija foresterja se ima reduktor? Kako se obnesejo boxer dizli zdaj ko so ze nekaj casa na trziscu?

krneki0001 ::

Forester bencinar še ima reduktor, dizel ga nima več - ima kao dovolj navora.

Problemi dizlov ostajajo:
Problemi so pa izključno zaradi dvomasnega vstrajnika. Po toliko in toliko prevoženih kilometrov vstrajnik začne crkovati. Notri se recimo kak feder polomi, odleti kak košček in sam vstrajnik ni več balansiran. Ker vstrajnik ni balansiran, začne glavno gred vleči iz centra in pri tem, če imaš srečo in tapravi čas opaziš, uniči samo ležaje glavne gredi, če pa nimaš sreče pa ali poči glavna gred ali napoka blok poleg uničenih ležajev.
In sedaj se je ugotovilo, da se to dogaja tudi za letnike po 2010, tako da je subaru predpisal menjavo dvomasnega vstrajnika na 80.000 kilometrov, kar bo rešilo večino teh problemov.
Zanimivo, da so se pri nissanu odločili pa za zmanjšanje moči na xtrailu - imajo pa isti problem kot subaru.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

Sej so vsi reduktorji na tak princip narejeni, samo vklop se razlikuje (eni na gumb (elektrika, hidravlika ali vakum) drugi mehansko z ročko). Audijev na žalost deluje samo v prvi in drugi prestavi in samo do 50km/h, vklapljaš ga pa lahko samo od 0 do 30km/h. Razmerje 1:1.54 je odlično.

Zanimivo je to, da če si prej imel največji navor pri recimo 3500 obratih v prvi prestavi pri 40km/h in vklopiš reduktor, bo sedaj največji navor pri 54% manjši hitrosti. Navor in moč še vedno ostaneta največja pri enakih obratih kot prej, le hitrost se spremeni za to razmerje.

Tukaj imajo terenci dobra razmerja, samo moraš pa ustavit avto in prestavit v reduktor. Toyota LC 95 ima recimo 1:2.65 razmerje.
Pri subarujih pa lahko vklapljaš in izklapljaš reduktor med vožnjo do hitrosti 120km/h, deluje pa v vseh prestavah (kar je prednost napram audiju). V impreza 1.6 je razmerje 1:1.69 (do leta 1996), potem pa 1:1.447, pri foresterjih je 1:1.447 za prvo generacijo, potem pa samo še 1:1.198, legacy in outback pa 1:1.198.
audijev reduktor deluje tako kot si napisal ni tako kot pri subaruju kjer deluje v vseh prestavah amapk allroad ima že sam posebi dosti navora (2.5tdi,2,7t)
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

krneki0001 ::

Ja, narejen je recimo samo za težko prikolico povleči do neke hitrosti, potem pa ga izklopiš.

Na podoben način je imel subaru zračno podvozje (zračne blazine). Si jih vklopil, da se je avto dvignil za nekih 8cm od tal in je do 50km/h bil tako visok, potem se je pa avto spustil dol zaradi stabilnosti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Arctander ::

Ker sem ravno prišel s Korzike, kjer je stanje cest podobno kot v Skandinaviji, pa tudi kar nekaj kilometrov smo naredili po slabih kolovozih. Domačini imajo ali japonske terence in pickupe,ali Dacie. Brez zajebancije, toliko Dacij v življenju še nisem videl.

Mi smo bili s Kangoojem, ki ima tudi kar robustno podvozje in smo vse prevozili brez težav. Tudi vzpon po kolovozu na 1.500m, kjer je izhodišče na Monte Cinto. Za ta kolovoz v vseh vodičih drugače piše da je prevozen samo s terenskimi vozili. No, glavne so dobre gume in avto ne sme biti preveč nizek.

krneki0001 ::

Tudi v Avstriji na koroškem imajo vedno več dusterjev. Kar dobiš v avtu za 12.300 evrov je dovolj za vse vožnje po brezpotjih (1.6 16V preverjen motor in 4x4 pogon).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

Dacia ima podvozje Nissan quashquaia.. (Dacia in Nissan sta v lasti Renaulta...)

In ja, za tisti denar dobiš odličen avto, tudi 4x4 pogon je dejansko čisto spodoben. Ni presežek ampak tega tako ali tako večina ne potrebuje.

Po zelo grdem snegu, slabem terenu bo Dacia Duster lepo priplezala čez. Vsekakor pa jo povsem uniči preveč luknjast teren, kjer so višinske razlike tolikšne, da kakšno kolo ostane v zraku.
Ampak spet.. 9/10 ljudi tega ne rabi, tako da Duster je odlična izbira. Sem bil presenečen, ko sem testiral. Ne bi rekel, da je avto vreden samo toliko EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

Dacia ima podvozje Nissan quashquaia.. (Dacia in Nissan sta v lasti Renaulta...)

In ja, za tisti denar dobiš odličen avto, tudi 4x4 pogon je dejansko čisto spodoben. Ni presežek ampak tega tako ali tako večina ne potrebuje.

Po zelo grdem snegu, slabem terenu bo Dacia Duster lepo priplezala čez. Vsekakor pa jo povsem uniči preveč luknjast teren, kjer so višinske razlike tolikšne, da kakšno kolo ostane v zraku.


Pa je niti ne, gre kr zelo dobro tudi čez tak teren - poglej si filmčke, ki sem jih pripel v to temo. Človek vozi nemško državno prvenstvo v offroadu s tem avtom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

Navsezadnje ima centralno zaklepanje diferenciala, tako da 1 kolo v zraku res ni tako kritično. Vseeno pa se to za terenčka ne spodobi.

edit.: celo boljše kot to je baje, sodeč po branju na netu. Baje ima zaklepanje od Nissan X-traila.
http://www.daciaforum.co.uk/forum/index...

Skratka kar se tega tiče je več ali manj no brainer. Dacia Duster je edina smiselna menjava za Lado Nivo...ostalo je bulšit glamur in nič več. Dokler ne prideš do cen "pravih" terencev. Tistih 30.000 EUR razpona vmes pa ni vredno počenega groša kar se tiče terenskih zmogljivosti.

Ko pridemo na cene spodobnih Toyot in ostale kompanije pa se razlike začnejo poznati ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

Navsezadnje ima centralno zaklepanje diferenciala, tako da 1 kolo v zraku res ni tako kritično. Vseeno pa se to za terenčka ne spodobi.

edit.: celo boljše kot to je baje, sodeč po branju na netu. Baje ima zaklepanje od Nissan X-traila.
http://www.daciaforum.co.uk/forum/index...

Skratka kar se tega tiče je več ali manj no brainer. Dacia Duster je edina smiselna menjava za Lado Nivo...ostalo je bulšit glamur in nič več. Dokler ne prideš do cen "pravih" terencev. Tistih 30.000 EUR razpona vmes pa ni vredno počenega groša kar se tiče terenskih zmogljivosti.

Ko pridemo na cene spodobnih Toyot in ostale kompanije pa se razlike začnejo poznati ja.


Včasih so se. Danes ni več toliko razlike. Med polno opremljeno dacio dusterjem in polno opremljeno toyoto landcruiser je razlike vsaj 100k ali 6x višja cena, na terenu pa LC 200 ni niti približno 50% boljša od dusterja, kaj šele 600%, da bi prišel na razliko v ceni.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

saj pravim, Dacia Duster je super 4x4.. Dovolj močan motor za vožnjo po avtocesti obenem pa so prve tri prestave dovolj kratke za igračkanje po slabem terenu. Prva prestava je tako kratka da deluje kot reduktor.
Prtljažnik dovolj velik.

Kabina je zvočno dovolj izolirana za udobje, podvozje bi lahko bilo boljše vendar je vseeno dovolj trpežno.

V prejšnih postih sem enostavno pozabil na ta "dragulj". Eden redkih evropskih 4x4, ki ga je smiselno gledat.


ampak OP je rekel da ne želi "terencev" tako da.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

noraguta ::

ma po 10ih letih terena je vsak avto gnil. sploh kjer se soli, se ne splača metat xxxxxx denarja za nekaj kar bo treba menjat, al pa 60k+ za aluminijast karoserijo, ker če nebo gnil bo pa zvrnjen. če je teren res zajeban je pa fajn šasija pa vitel. ranger je kolk 20k+ z nekaj opreme 25k. kar je tud povsem solidna izbira, če res laziš po terenu. pa še nosilnost ima solidno. sicer pa duster.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Olórin ::

Fora je, da je Duster kriv, da so drugi proizvajalci začeli proizvajat cenejše 4x4. Pred Dusterjem si za ta denar dobil samo Hondo HR-V in Fiat Pando.
Vse ostalo je imelo začetno ceno krepko čez 20.000 EUR.

Je pa ford ranger zanimiva izbira ja, samo je že krepko čez budget našega OPa.
Tudi je vprašanje če v sloveniji dejansko rabiš pickup. Morda je uporaben, če dokupiš še streho za prtljažnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

noraguta ::

Olórin je izjavil:

Fora je, da je Duster kriv, da so drugi proizvajalci začeli proizvajat cenejše 4x4. Pred Dusterjem si za ta denar dobil samo Hondo HR-V in Fiat Pando.
Vse ostalo je imelo začetno ceno krepko čez 20.000 EUR.

Je pa ford ranger zanimiva izbira ja, samo je že krepko čez budget našega OPa.
Tudi je vprašanje če v sloveniji dejansko rabiš pickup. Morda je uporaben, če dokupiš še streho za prtljažnik.

odvisno kaj nucaš, če nucaš še nosilnost se splača sicer najbrž ne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

ranger je kolk 20k+ z nekaj opreme 25k. kar je tud povsem solidna izbira, če res laziš po terenu. pa še nosilnost ima solidno. sicer pa duster.


Ranger je daleč od tega, da bi bil dober za po terenu. Spredaj pretežek, zadaj prelahek in skače ko koza, ko pa je treba v orenk klanec pa zadnji del, če ni obtežen premetava sem in tja, da komaj loviš avto. Na splošno pickupi niso preveč dobri za v teren, ker so zadaj prelahki. Verjemi, govorim iz lastnih izkušenj. Imel sem L200 in b2500 (isto kot ford ranger).

Za po slovenskih kolovozih in off roadu je najboljša izbira daihatsu feroza in suzuki samuraj ter vitara. Vsi trije imajo reduktor in togo sklenjen pogon (isto kot 100% zapora sredinskega diferenciala). S temi tremi prilezeš povsod, ker so dovolj ozki in kratki, da se zrinejo povsod.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

noraguta ::

Drug problem je pri njih, ker so lada niva varianta. Nosilnost. Ampak če nucaš . Ča maš kason, kiblo za okras se ne splača. Sicer je pa uporaben. je pa vzdržljivost kako raven višja od samonosnih terencev. Oz brez težav plezajo po kolovozih pa prepeljejo še konkreten agregat. Al pa kup opreme. podvozje bolj v stilu kombija kot pa osebnega vozila.

Je pa jasno da nima smisla vozit to okrog če ne nucaš.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

noraguta ::

pa pri avtih in terencih je še vredu. pri traktorjih je fulframe šasija patentno zaščitena reč. in nimaš druge kot da daš traktor povezat če ne kupiš John deera.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

Drug problem je pri njih, ker so lada niva varianta. Nosilnost. Ampak če nucaš . Ča maš kason, kiblo za okras se ne splača. Sicer je pa uporaben. je pa vzdržljivost kako raven višja od samonosnih terencev. Oz brez težav plezajo po kolovozih pa prepeljejo še konkreten agregat. Al pa kup opreme. podvozje bolj v stilu kombija kot pa osebnega vozila.

Je pa jasno da nima smisla vozit to okrog če ne nucaš.


pickupi imajo podvozje enako kot terenci - šasijo. Vzdržljivost fordov in mazd? Bi se dalo razglabljat. Mašine so ok, karoserija tudi še, šasija pa gnije na veliko. Lahko imaš 2 leti starega, pa boš že videl krasote železovega oksida po podvozju. Je pa to prednost - iz dneva v dan je avto lažji. :))

Recimo dober kombi je mitsubishi delica (L400) ali pa mitsubishi L300. Podvozje od pajerota, gor pa školjka od kombija. zadeva prileze zelo daleč, nosilnost ima pa tudi dobro.
L300



L400 - delica

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

noraguta ::

krneki0001 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Drug problem je pri njih, ker so lada niva varianta. Nosilnost. Ampak če nucaš . Ča maš kason, kiblo za okras se ne splača. Sicer je pa uporaben. je pa vzdržljivost kako raven višja od samonosnih terencev. Oz brez težav plezajo po kolovozih pa prepeljejo še konkreten agregat. Al pa kup opreme. podvozje bolj v stilu kombija kot pa osebnega vozila.

Je pa jasno da nima smisla vozit to okrog če ne nucaš.


pickupi imajo podvozje enako kot terenci - šasijo. Vzdržljivost fordov in mazd? Bi se dalo razglabljat. Mašine so ok, karoserija tudi še, šasija pa gnije na veliko. Lahko imaš 2 leti starega, pa boš že videl krasote železovega oksida po podvozju. Je pa to prednost - iz dneva v dan je avto lažji. :))

Recimo dober kombi je mitsubishi delica (L400) ali pa mitsubishi L300. Podvozje od pajerota, gor pa školjka od kombija. zadeva prileze zelo daleč, nosilnost ima pa tudi dobro.
L300



L400 - delica


Šasija gnije kot vse ostalo. Sej tud samonosna karoserija. Sploh če je redno peskana, pa še božena po soljenih cestah. Justy-je he vse tja pojedla pa so bili poleg land fajn majhnu avti z dobrim pogonom. Sam so se nucal in Smučal. Zato je duster čist fajn avto.ločen zdržu pa ne bo v nedogled če ga teraš po makedamu kolkr tolk redno. Vse kar je alu je pa predrago že v osnovi. Če se karte spomnim je bla za makedam, ne off road prav fin avto. Z nekaj jajc in zaleta si pa tudi prišel marsikam. Ampak šasijo se da vzdrževat. Pa celo ve skrajnem primeru zamenjat. ko pa prerjavi samonosna, je pa reč sigurno za na odpad. kakih čudežnih galvanskih zaščit pa spet ni. Drgni, farbaj in to je to.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

negot ::

noraguta ::

negot je izjavil:

http://www.mercedes-benz.de/content/ger...

http://www.mercedes-benz.si/content/slo...

Nemci so tudi tu brez konkurence, :)

Puh bo kr avstrijski. Jože je bil celo slovenc.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

Negot, če bi bili puchi ali G-ji resna konkurenca, bi jih bila polna afrika, tako pa vidiš uglavnem hiluxe, land cruiserje in land roverje defenderje. V zadnjem času pa tudi ogromno isuzujev in pajerotov.
In konkurenca pucha gladko povozi, tako v tehnologiji, kot v kvaliteti. Pa konkurenca manj crkuje kot mercedes G.
Prvemu so pa konkurenca traktorji, ki so mnogo cenejši, opravljajo pa isto delo. Verjemi, da bi naše njive bile polne unimogov, če bi bila zadeva res toliko vredna in uporabna, ker pri nas kmetje ne šparajo.

Oba, tako unimog kot mercedes G ali puch so s ceno tam nekje nad 120.000 evrov, kar je ogromno previsoka cena za te zadeve, ki bi jih OP rad.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Emm, saj vem da sem več kot očitno nezaželjen v debati, ampak se mi zdi da nekateri preveč reklame Subaruju delate. Saj ne rečem, delajo solidne avtomobile ampak tako super duper čez vse pa spet ni. Ne more bit, žal nekateri ga opevate kot popolno neuničljivo vozilo ki vsepovsod pride (definirati vsepovsod prosim). Neokusno pa mi je, da se najdejo tudi taki, ki hvalijo nekaj kar si nikoli niso lastili in zadevo poznajo samo iz debat. Pa ne bit užaljeni, samo povem svoje mnenje, kritiko te debate.

Mi pa ni jasno, kaj toliko komplicirate glede tega. Kot da živimo nekje v Sibiriji, tropskem deževnem gozdu kjer so res ekstremi. Na koncu itak pridemo do zaključka, da bo vsak malo višje dvignjen avto s površinsko zaščito podvozja zadoščal. No ajde, recimo za po blatu in snegu mora imeti še nek sistem ki se vsaj približno obnaša kot 4x4 ali pa pravi 4x4 pogon, da lažje pride skozi in mirna Bosna. Kakor opažam si 4x4 nabavljajo ljudje ki dosti grejo v hribske poti pa se pogosto vozijo po makadamu (za veliko večino teh makadamskih ih hribovskih poti je 4x4 potreben, sam tok da je). Rad bi videl Jack-a ki bo v sloveniji kar čez travnike, plitke struge, njive vozil. Je zelo velika verjetnost, da bo prijavo fasal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

69charger ::

Enkrat se pelji z kakim Subarujem pa boš videl zakaj se tako govori o njih... pride resda skor povsod v breg z reduktorjem, zanesljiv boxer itd.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

Emm, saj vem da sem več kot očitno nezaželjen v debati, ampak se mi zdi da nekateri preveč reklame Subaruju delate. Saj ne rečem, delajo solidne avtomobile ampak tako super duper čez vse pa spet ni. Ne more bit, žal nekateri ga opevate kot popolno neuničljivo vozilo ki vsepovsod pride (definirati vsepovsod prosim). Neokusno pa mi je, da se najdejo tudi taki, ki hvalijo nekaj kar si nikoli niso lastili in zadevo poznajo samo iz debat. Pa ne bit užaljeni, samo povem svoje mnenje, kritiko te debate.

Noben ni užaljen, vsak ima pravico do svojega mnenja.
Sam sem si lastil lepo število terencev in osebnih avtomobilov. Prevozil sem se ogromno tudi po terenu, dokler se je še dalo. Večino zadev kaj na terencih crkuje ti lahko povem iz lastnih izkušenj ali pa od kolegov, ki se še vedno ukvarjajo z off roadom in še vedno debatiramo o teh zadevah in o rešitvah za probleme.

Še vedno bi imel terenca, vendar nočem dveh avtomobilov imet registriranih, da se bom z enim vozil po cestah in z drugim po terenu. In ker meni ni do tega, da bi imel 2 avtomobila, vsakega za svojo namembnost, ampak imam raje oboje združeno v enem, je tak kompromis obojega prav subaru. Bo tako bolj jasno zakaj sam reklamiram ta avto?
In iz lastnih izkušenj ti povem, da je forester odličen kompromis med terencem in osebnim avtomobilom; dvignjen kot terenec (večina suvov ni več kot 20cm od tal, tako kot forester - govorim za serijske avtomobile), zgrajen pa je kot udoben osebni avto, z odličnim podvozjem in pogonom, ter zelo dobrimi in zanesljivimi bencinskimi mašinami. Torej hitro po cestah kot osebni avto, udobno tudi po zelo slabih cestah, makadamu in kolovozih ter kot terenec z nekaj zmogljivosti na terenu, kjer te vseeno daleč pripelje. (večinoma bi prišel dlje kot si voznik upa).

Pa če bi se prebil skozi temo, bi opazil, da obdelujemo že dacio duster.

Unknown_001 je izjavil:


Mi pa ni jasno, kaj toliko komplicirate glede tega. Kot da živimo nekje v Sibiriji, tropskem deževnem gozdu kjer so res ekstremi. Na koncu itak pridemo do zaključka, da bo vsak malo višje dvignjen avto s površinsko zaščito podvozja zadoščal. No ajde, recimo za po blatu in snegu mora imeti še nek sistem ki se vsaj približno obnaša kot 4x4 ali pa pravi 4x4 pogon, da lažje pride skozi in mirna Bosna. Kakor opažam si 4x4 nabavljajo ljudje ki dosti grejo v hribske poti pa se pogosto vozijo po makadamu (za veliko večino teh makadamskih ih hribovskih poti je 4x4 potreben, sam tok da je).

Verjetno pozimi nisi še nikoli lezel v kak zelo strm klanec, ki je ves zasnežen ali celo poledenel, ker sosedov kmet tudi s traktorjem ne more gor, da bi ga splužil? In verjetno nimaš vikenda nekje nad 900 m nadmorske višine, do katerega bi se rad pripeljal kadarkoli in ob kateremkoli vremenu. Takrat bi videl, da ti pravi 4x4 pomaga zelo veliko. Do našega vikenda pelje S ovinek z 18 procentnim naklonom skozi cel ovinek - pozimi po snegu in ledu ga noben traktor ne prevozi, plugi se ga izogibajo in pozimi so terenci in tisti osebni avtomobili s pravim 4x4 pogonom edini, ki gor prilezejo, tudi škoda octavia 4x4 z dobrimi zimskimi gumami je že ostala pod klancem - iz prve roke, jo imamo v familji in bi morali pešačit do vikenda par km naprej od tega ovinka (če jih nebi prišel iskat).

Unknown_001 je izjavil:


Rad bi videl Jack-a ki bo v sloveniji kar čez travnike, plitke struge, njive vozil. Je zelo velika verjetnost, da bo prijavo fasal.

V Sloveniji ne bo šlo. Tukaj boš zelo hitro visoke kazni dobil. Mogoče kasneje, ko bodo naši oblastniki spregledali (ali pa ko jih bomo zamenjali) in bodo dovolili kak off road poligon, ki bo te stvari tudi omogočal, proti plačilu seveda.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

krneki0001 je izjavil:


Unknown_001 je izjavil:


Rad bi videl Jack-a ki bo v sloveniji kar čez travnike, plitke struge, njive vozil. Je zelo velika verjetnost, da bo prijavo fasal.

V Sloveniji ne bo šlo. Tukaj boš zelo hitro visoke kazni dobil. Mogoče kasneje, ko bodo naši oblastniki spregledali (ali pa ko jih bomo zamenjali) in bodo dovolili kak off road poligon, ki bo te stvari tudi omogočal, proti plačilu seveda.


em, vi pa res ne veste v kakem dreku nekateri živijo. Z od vode razrito makadamsko cesto in blatom do povsem nespluženih cest pozimi.

Večina ljudi res živi v mestih in vaseh, ne pa vsi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

Unknown_001 je izjavil:

Emm, saj vem da sem več kot očitno nezaželjen v debati, ampak se mi zdi da nekateri preveč reklame Subaruju delate. Saj ne rečem, delajo solidne avtomobile ampak tako super duper čez vse pa spet ni.


Razumem, da imamo različna mnenja. ampak če ti Subaru ni pri srcu tako kot je vsem, ki ga poznamo, pa predlagaj kakšno drugo firmo?

Isotropic ::

v nemciji imate dost offroad rallyev in tam večinoma ni nobenih puchov
je pa dost pinzgauerjev


Olórin ::

Samo to so vse terenci, ki pač niso primerni za vsakodnevno uporabo. Sem lastil dosti terencev in bottom line je da se za gume ne splača toliko dajat, poraba je previsoka za to kar ti da, udobje na cesti rado trpi itd...

Je subaru še vedno boljša izbira za 99% ljudi. za 99% od tistega 1 % pa je dovolj Dacia Duster.
0.01% ljudi torej dejansko rabi vrhunske Toyote, Mitsubishije, Lade Nive (ki je odlična za teren, o pokvarljivosti pa ne bom začel debatirat) ....

(no, tudi če si samo želiš tak stroj, je to morda dovolj, da ga rabiš. Sicer ti duša nikoli ne bo dala mira.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Isotropic je izjavil:

v nemciji imate dost offroad rallyev in tam večinoma ni nobenih puchov
je pa dost pinzgauerjev
...


Imajo nemci vseeno kar nekaj puchov na tekmah. Samo to je drag avto tako za vzdrževanje, kot za predelave. In za malo hujše tekme je potrebno kr dosti predelav.

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Avto z porabo cez 10l na 100km je neumnost kakorkol obracas. Panda climbing 4x4 1.3cdti z porabo 5l na 100km in pocen registracijo je popolna zmaga,al pa ksen suzuki jimny ali sx4 (po moznosti na lpg)

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

nebivedu
Verjetno pozimi nisi še nikoli lezel v kak zelo strm klanec, ki je ves zasnežen ali celo poledenel, ker sosedov kmet tudi s traktorjem ne more gor, da bi ga splužil? In verjetno nimaš vikenda nekje nad 900 m nadmorske višine, do katerega bi se rad pripeljal kadarkoli in ob kateremkoli vremenu. Takrat bi videl, da ti pravi 4x4 pomaga zelo veliko. Do našega vikenda pelje S ovinek z 18 procentnim naklonom skozi cel ovinek - pozimi po snegu in ledu ga noben traktor ne prevozi, plugi se ga izogibajo in pozimi so terenci in tisti osebni avtomobili s pravim 4x4 pogonom edini, ki gor prilezejo, tudi škoda octavia 4x4 z dobrimi zimskimi gumami je že ostala pod klancem - iz prve roke, jo imamo v familji in bi morali pešačit do vikenda par km naprej od tega ovinka (če jih nebi prišel iskat).

Pozimi pomagajo v zaledenelih klancih samo verige.

krneki0001 ::

GTX970 je izjavil:

nebivedu
Verjetno pozimi nisi še nikoli lezel v kak zelo strm klanec, ki je ves zasnežen ali celo poledenel, ker sosedov kmet tudi s traktorjem ne more gor, da bi ga splužil? In verjetno nimaš vikenda nekje nad 900 m nadmorske višine, do katerega bi se rad pripeljal kadarkoli in ob kateremkoli vremenu. Takrat bi videl, da ti pravi 4x4 pomaga zelo veliko. Do našega vikenda pelje S ovinek z 18 procentnim naklonom skozi cel ovinek - pozimi po snegu in ledu ga noben traktor ne prevozi, plugi se ga izogibajo in pozimi so terenci in tisti osebni avtomobili s pravim 4x4 pogonom edini, ki gor prilezejo, tudi škoda octavia 4x4 z dobrimi zimskimi gumami je že ostala pod klancem - iz prve roke, jo imamo v familji in bi morali pešačit do vikenda par km naprej od tega ovinka (če jih nebi prišel iskat).

Pozimi pomagajo v zaledenelih klancih samo verige.


Ker ti je to nekdo povedal ali iz lastnih izkušenj?
Ponavadi ni čistega gladkega ledu in dobre gume se oprimejo vsega. Če jih še malo spustiš (pozimi med 1.6 in 1.8 bara, poleti iste gume 2.5 bara), da se razlezejo po površini, se tudi lepo pelješ, tako po snegu kot po ledu. Pa navora moraš imeti dovolj v avtu, pod nizkimi obrati, da se pelješ 5 do 10km/h, brez da bi gume zavrtelo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

gume se spustijo samo za tistih nekaj metrov, da prideš čez oviro. Nato jih moraš nujno nazaj napolnit. vožnja s premalo napolnjenimi gumami je smrtno nevarna!!!!!!!

GTX970 je izjavil:


Pozimi pomagajo v zaledenelih klancih samo verige.


ko sem jaz prišel na klanec, kjer mi vrhunski terenec z vrhunskimi gumami ni več pomagal, mi tudi ketne niso več pomagale.


ps.: tukaj ni govora o "pravem" in "ne pravem" 4x4 pogonu. Vsi 4x4 pogoni so "pravi" :D So pa velikanske razlike v delovanju diferenciala/diferencialov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

stara mama ::

Na kakem lahkem avtu s šperami na vseh treh diferencialih s temi gumami je to to.
Bolj od tega ne gre :)



Po cestah so prepovedane mimogrede in bognedaj z vsemi šperami zapeljat na suh asfalt.

Zgodovina sprememb…

Martin Krpan ::

Ima kdo izkušnje z tastarim Suzukijem SX4?
Sem ga vozil ampak ne po terenu ali snegu in ne vem kaj bi dejansko zmogel.

-valvoline- ::

Martin Krpan je izjavil:

Ima kdo izkušnje z tastarim Suzukijem SX4?
Sem ga vozil ampak ne po terenu ali snegu in ne vem kaj bi dejansko zmogel.

Stari swift 4x4 je biv en hud plezalec, ziher da sx4 ni nic slabsi je lahko samo boljsi. :)

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11813513 (638) Croc2018
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
685197 (2110) krneki0001
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12211896 (8254) sebas4
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9314965 (11539) krneki0001

Več podobnih tem