Forum » Na cesti » Avtomobili s trpežnim podvozjem
Avtomobili s trpežnim podvozjem
krneki0001 ::
Najboljše podvozje imajo Nemci: VW, Audi, Porshe, Mercedes, lp
Od kdaj?
Se lahko z golfom recimo takole voziš?
Ali pa takole?
Avto ima par dodatkov, kot so šnorkl in zaščitna plata pod mašino, ostalo je pa serijsko.
Pokaži serijskega VW, Audi, Porshe, Mercedes, ki se takole pelje po terenu, pa da ni terenc ali suv?
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
negot ::
krneki0001 ::
Nemci imajo za vsak segment vožnje primerna vozila v svetovnem vrhu, to kar kažeš na zgornjih posnetkih lahko opravi vsaki 4x4, lp, pa zgoraj sem pozabil še BMW,
Povej kateri nemci so to? Katere znamke in modeli, pa da niso terenci in suvi, torej odpadejo razni G-ji, ML-i, bmw Xx, VW tuareg in vse izvedbe pickupov?
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
harmony ::
Samo to so vse mrcine za 10+ jurjev, v kolikor zelim imeti avtomobil za vec kot 7 let.
negot ::
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.audiusa.com/models/audi-allr...
http://www.autoblog.com/2015/03/03/2015...
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech...
samo malo za poizkušnjo, sicer si pa lahko najdeš sam imaš tega nešteto, modelov, izvedb, opreme, tuning, vse kar ti srce poželi, ne pa kot pri azijcih, en model, ena oprema, mogoče dva motorja, lp
eric_cartman ::
Nemci imajo za vsak segment vožnje primerna vozila v svetovnem vrhu, to kar kažeš na zgornjih posnetkih lahko opravi vsaki 4x4, lp, pa zgoraj sem pozabil še BMW, :)
Negot še niti na enem tekmovanju v offroad "vodah" nisem zasledil niti enega nemškega vozila.
Ne vem kolko kaj drži od zanesljivosti..Porsche Cayenni so totalno zanič. Ga je imel moj kolega.. Stalno se kvari in ko mu je šla sklopka so mu naračunali za popravilo nekaj čez 7000 €.
BMWji čeprav spadajo v višji razred avtomobilov, niso bili narejeni za ekstremne vožnje.. To so vedno bili avti za kazat, ne za proper offroad challenge.
krneki0001 ::
http://www.vwvortex.com/news/volkswagen...
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.audiusa.com/models/audi-allr...
http://www.autoblog.com/2015/03/03/2015...
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech...
samo malo za poizkušnjo, sicer si pa lahko najdeš sam imaš tega nešteto, modelov, izvedb, opreme, tuning, vse kar ti srce poželi, ne pa kot pri azijcih, en model, ena oprema, mogoče dva motorja, lp
Še vedno nisi ene znamke in enega modela npisal, ki nebi bil suv ali terenec, pa bi zdržal take vožnje. Mene tuning ne zanima, me pa zanima vožnja po brezpotjih in zanesljivo in kvalitetno vozilo, ki me bo pripeljalo do tja.
Recimo tegale si iz BMW-ja ali golfa ne boš nikoli ogledoval, medtem ko sem s foresterjem vse to prevozil. Pot je bila pa na delih taka, da brez reduktorja nebi šlo. (reduktor je dodaten "menjalnik", ki spremeni razmerje moči, da imaš v nizkih obratih več navora - avto ima v osnovi 5 dolgih in 5 kratkih prestav)
To pa so posnetki. No okej toliko ekstremno se ne bi vozil. Je pa res, da pri mojem raziskovanju narave dokaj hitro se lahko znajdem na taki cesti. Seveda z sedajsnjim avtomobilom je to nemogoce.
Samo to so vse mrcine za 10+ jurjev, v kolikor zelim imeti avtomobil za vec kot 7 let.
Takega foresterja dobiš od 800 evrov naprej. Če vložiš vanj vsaj 500 evrov v en malo bolj podroben servis, ti bo avto ob rednem nadaljnem servisiranju služil še vrsto let.
Moj prejšnji je imel 370.000km, ko sem ga prodajal in jih ima danes že preko 500.000, pa se še vedno vozi. Meni je še vedno žal za njim, ampak sem rabil večji prtljažnik (otroški voziček in 2 psa sta morala biti v prtljažniku) in sem šel menjat za legacy-ja. Sedaj sem spet na foresterju, ko ne rabimo več vozička. Je višji in bolj pregleden (vsaj zame).
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
eric_cartman ::
http://www.thecarconnection.com/overvie...
Ne pravim, da niso dobro ocenjeni ampak stavek, ki ga pogosto zaslediš od teh, ki testirajo avtomobile:
The X5's off-road-ability may be outweighed by its superb on-road manners, but that's all on purpose--it's a luxury family wagon tailored for comfort, meant for gated-community garages everywhere.
Še en vir:
http://www.topgear.com/uk/bmw/x5/road-t...
The 'x', as with other Beemers, means four-wheel drive. We know the X5 can handle some off-road drama, but won't beat a Discovery up a slippery slope. To test whether or not this version works as well as the old (it uses the same 4x4 system), we drove to the Florida Everglades and into an alligator swamp. It turned out to be worryingly deep, but as the water lapped at the doors and
a prehistoric resident licked its lips, the diffs dragged us up the other side. It might not trouble the Landie, but it's more than good enough to handle what most people will throw at it.
In če dejanski 4x4 terenc ni sposoben zvozit proper off road test, potem sigurno tut kakšen family vagon ali pa hatchback ni. Da ne govorim o zadnjem pogonu na blatu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
krneki0001 ::
Poglej si tole:
Pa mi povej kateri izmed VAG modelov (brez suvov in pickupov ter terencev) se odpelje tako suvereno. (pa da ga mogoče dobiš še za ceno izpod 20.000 evrov)
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
BlueKnight ::
eric_cartman je izjavil:
karkoli že s kakšnim mercedesom 3.2 ne more zgrešit ker bo prej vse drugo razpadlo kot motor in podvozje.
Mercedes 3.2 če ne bo vsaj letnik 2008, bo kot naša NLB in DUTB skupaj.. Vanj bo vlagal toliko časa, dokler si ne bo kupil Toyote RAV4 ali pa česa podobnega.
Terenci so že po defaultu ojačani, ker so namenjeni za offroad, ne glede na mašino. Ampak OP tega noče.
Sicer pa Subaruji imajo navado delat močna podvozja in 4x4 pogon. Al pa kakšni Audi Quattro. Če po logiki gledaš imajo močna podvozja že cabrioleti, ker imajo ravno zato, ker nimajo strehe dodatno ojačano podvozje.
Ne da OP noče terenca. OP želi terenca, ampak hotel sem vedeti, če obstaja še kakšen pameten avto, ki ni terenc, pa da ima močno podvozje. Sam sem že postavil temo, kater terenc bi bil pameten za do 7k€...žal se še nisem odločil, saj so mi finance zaštekale, plus tega pa planiram en dober trip na Norveško...zato tudi sprašujem, kaj za en avto bi bil vredu...namreč nisem več siguren v svojega Fiata Stila, če je zmožen premagovati takšno vrsto tripa...http://www.volan.si/ekstra/ekskluzivno/...
Odkar sem se začel ukvarjati s fotografijo, hodim / se vozim veliko po raznih čudnih poteh in sedaj me čaka popravilo amortizerjev, fedrov...se mi je vse skupaj zvilo, možno da zaradi že starosti, ampak mislim, da mu je največ dalo moje furakanje po zjahanih poteh...
Sam imam subaru imprezo 2l bencin, fenomenalen avto, 4x4, reduktor, podvozje je odlično vendar precej nizko, tako da po terenu moraš kr pazit zarad višine, podobno je z vsemi neterenci, sicer preizkušena tudi na daljšem potovanju po Norveški :)
"Under Siege 2:Dark Territory"
krneki0001 ::
RAV4...ga imam, sicer star 10 let, ampak bi se upal z njim kamorkoli.
Samo to je SUV. Drugače pa gre lepo po terenu. Pri nas doma je bila 6 let. 2.0 bencinar takratka izvedba in 1998 letnik. Edino poraba je bila resna ovira za kakšno daljše potovanje.
BlueKnight je izjavil:
Sam imam subaru imprezo 2l bencin, fenomenalen avto, 4x4, reduktor, podvozje je odlično vendar precej nizko, tako da po terenu moraš kr pazit zarad višine, podobno je z vsemi neterenci, sicer preizkušena tudi na daljšem potovanju po Norveški :)
Impreza in forester imata enako podvozje (mislim da do letnika 2005), le da je foresterjevo višje, z večjimi fedri in daljšimi amortizerji. Roke, stabilizatorji, polosovine, motorji in menjalniki je pa vse isto. Pa razmerje v prednjem in zadnjem difu ima impreza 3.900, forester pa 4.11 (na hitro za razlago - impreza gre hitreje po cestah, forester lažje po brezpotjih).
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
noraguta ::
t-zonaz ::
krneki0001 je izjavil:
Samo to je SUV. Drugače pa gre lepo po terenu. Pri nas doma je bila 6 let. 2.0 bencinar takratka izvedba in 1998 letnik. Edino poraba je bila resna ovira za kakšno daljše potovanje.
Ja, saj OP pravi da bi imel SUV-a, samo denar je problem...no takega kot imam jaz bi lahko dobil dokaj ugodno. Je pa res, da poraba 9-10 litrov moraš računati.
krneki0001 ::
Samo za eno pot se ne splača nabavljat avta, ga najameš pa je. Sicer pa terenci pa take kmečke zadeve subaru sej je fajn ampak kar nizek, servis čeod ne letaš po odpadih in šraufaš sam pri nas niti približno ni poceni. Pickupi od forda pa tojote so kar kmečka vozila pa ne draga ampak v osnovi pa kronični pijanci. Volvo pa ne se hEcat. Tista njihova elektrika je joke.
Kje ti vidiš drag servis za subaruja? Si bil kdaj na kakem subaru servisu? Jaz nobene stvari ne kupim na odpadu za 17 let starega subaruja. Veliki servis na uradnem servisu pod 300 evrov za moj model, za ženin pod 400 evrov (pač razlika v motorju). Meni se to za 2.0 motor in velik avto ne zdi veliko. Da ne govorimo o novih, ki nimajo več menjave jermena (ker imajo ketno in se preverja na 500.000) in menjaš samo vodno pumpo, pa te tako pride vse skupaj izpod 100 evrov.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
69charger ::
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Samo to je SUV. Drugače pa gre lepo po terenu. Pri nas doma je bila 6 let. 2.0 bencinar takratka izvedba in 1998 letnik. Edino poraba je bila resna ovira za kakšno daljše potovanje.
Ja, saj OP pravi da bi imel SUV-a, samo denar je problem...no takega kot imam jaz bi lahko dobil dokaj ugodno. Je pa res, da poraba 9-10 litrov moraš računati.
Sam bi imel tudi terenca. Ampak vzdrževanje in servisiranje landcruiserja je veliko dražje od vzdrževanja foresterja. Dražje so gume, dražje zavarovanje, dražja cestnina, poraba je pa pri subaruju kvečjemu nižja.
Poleg tega s toyoto LC lahko voziš po avtocestah nekje 100 do 110, več ni priporočljivo, ker avto ni narejen za to, ampak za vožnje po brezpotjih. S forestejem komot 180. In ker imam sam še vedno 80% vožnje po cestah in avtocestah, mi je forester bolj priročen. Ni mi pa da bi imel 2 avtomobila, ker je to metanje denarja stran. V bistvu je to kompromis, hitro po avtocestah in cestah, še vedno dovolj hitro po makadamu in omejeno po terenu. Omejitve so in teh se je treba zavedati - ni to terenec in ni to SUV, vozi se lahko po terenu in pride zelo daleč, ne moreš pa nek hard offroad vozit, čeprav se po filmčkih vidi, da se avstralci in kiwiji kr vozijo tudi po hard terenih z njimi.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
Menjava vodne pumpe pod 100e na uradnem servisu as priseben?Samo za eno pot se ne splača nabavljat avta, ga najameš pa je. Sicer pa terenci pa take kmečke zadeve subaru sej je fajn ampak kar nizek, servis čeod ne letaš po odpadih in šraufaš sam pri nas niti približno ni poceni. Pickupi od forda pa tojote so kar kmečka vozila pa ne draga ampak v osnovi pa kronični pijanci. Volvo pa ne se hEcat. Tista njihova elektrika je joke.
Kje ti vidiš drag servis za subaruja? Si bil kdaj na kakem subaru servisu? Jaz nobene stvari ne kupim na odpadu za 17 let starega subaruja. Veliki servis na uradnem servisu pod 300 evrov za moj model, za ženin pod 400 evrov (pač razlika v motorju). Meni se to za 2.0 motor in velik avto ne zdi veliko. Da ne govorimo o novih, ki nimajo več menjave jermena (ker imajo ketno in se preverja na 500.000) in menjaš samo vodno pumpo, pa te tako pride vse skupaj izpod 100 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Menjava vodne pumpe pod 100e as priseben?Samo za eno pot se ne splača nabavljat avta, ga najameš pa je. Sicer pa terenci pa take kmečke zadeve subaru sej je fajn ampak kar nizek, servis čeod ne letaš po odpadih in šraufaš sam pri nas niti približno ni poceni. Pickupi od forda pa tojote so kar kmečka vozila pa ne draga ampak v osnovi pa kronični pijanci. Volvo pa ne se hEcat. Tista njihova elektrika je joke.
Kje ti vidiš drag servis za subaruja? Si bil kdaj na kakem subaru servisu? Jaz nobene stvari ne kupim na odpadu za 17 let starega subaruja. Veliki servis na uradnem servisu pod 300 evrov za moj model, za ženin pod 400 evrov (pač razlika v motorju). Meni se to za 2.0 motor in velik avto ne zdi veliko. Da ne govorimo o novih, ki nimajo več menjave jermena (ker imajo ketno in se preverja na 500.000) in menjaš samo vodno pumpo, pa te tako pride vse skupaj izpod 100 evrov.
Ja, čisto priseben. Za moj avto je veliki servis (jermen + vodna pumpa + napenjalec) skupaj z malim servisom (olje, svečke in vsi filtri) 260 evrov na uradnem servisu.
Za subaruja s ketno je samo menjava vodne pumpe pod 100 evrov.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
noraguta ::
harmony ::
Ne potrebujem jaz vozila, tako kot je v prejsnjih video posnetkih.
Ne potrebujem vozila samo za en trip...sam zivim v Avstriji in hribov je na pretek :)
t-zonaz ::
krneki0001 ::
Pumpa je ranga 80e, tekočina , dihtnge , šlaufi po potrebi 20e Najmanj. Delo je pa kje pa ga je vsaj za pol cene.
Kakšne dihtunge in vijake ti tukaj zraven vlečeš meni ni jasno?
Pumpa (z vijaki in dihtungo zraven) je ranga pod 50 evrov, 35 evrov je ura dela, pa je dela samo za pol ure, tekočine so pa par evrov.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Toliko ste me prepricali, da se bom vrgel v "raziskovanje" tega Subaruja. Tudi moje potrebe so taksne kot pri "nebivedu". Ne bi se rad cincal na avtocesti 100 - 110. Rad bi, da je avtomobil tudi vredu po avtocesti in da gre normalno.
Ne potrebujem jaz vozila, tako kot je v prejsnjih video posnetkih.
Ne potrebujem vozila samo za en trip...sam zivim v Avstriji in hribov je na pretek :)
Vzami Dacio duster. Pa vzami novo. To bo najboljša izbira. Za 12.300 evrov dobiš 4x4 verzijo in 1.6 16V motor v avtu. Dovolj za vse hribe.
Na nemškem offroad prvenstvu tip vozi hard offroad s serijsko dacio duster.
Če kdo ne verjame, naj si pogleda rezultate - 10. mesto, med samimi hudimi terenci je lep rezultat.
http://www.rallye-breslau.com/fce/001/0...
In pa tole:
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Nummy ::
Golf II diesel, made in Germany. Neuničljivo.
Z njim razvažal pizze po lublan, šalta brez kuplunge, gas non-stop do konca (ker avto itak nikamor ni šel), vozu čel pločnike, luknje,... čist nč ga nisem šparu, v bistvu sem si zadal cilj, da frderbam do konca kuplungo (ki je blatolk trda, da si komej spelu) ampak nikakor ni hotel nič crknit, dokler mi potem skoraj po kakem letu katastrofične uporabe avta ni na koncu padla cela mašina iz nosilcev. Ampak pazi to: šef je dal avto popravit (beri privarit nazaj nosilce) in smo se pelal naprej... Vmes imeš še par karambolov z avtom,... res dobesedno tank od avta.
Imel smo tud ene twingote, ki so bili vsak mesec na servisu, tale golf je pa imel samo servis nosilcev mašine in auspuha, vse ostalo je bilo original. Narejenih je imel 480kkm (brez večjega servisa!!!), ko sem nehal delat tam, pa še vedno je bil takrat v voznem stanju. Samo rečem kapo dol. Avto trd ko svinja, ampak trpežen pa ko 100 matr.
videc ::
Toliko ste me prepricali, da se bom vrgel v "raziskovanje" tega Subaruja. Tudi moje potrebe so taksne kot pri "nebivedu". Ne bi se rad cincal na avtocesti 100 - 110. Rad bi, da je avtomobil tudi vredu po avtocesti in da gre normalno.Subaruji so trpežni. Pred leti sem vozil svakovega Legacy-ja 4x4. Poleg tega, da je letel, je bil tudi blazno stabilen in trpežen. Žal ga je prodal enmu, ki se je čez 14 dni zakantal. Prehiter avto. :)
Ne potrebujem jaz vozila, tako kot je v prejsnjih video posnetkih.
Ne potrebujem vozila samo za en trip...sam zivim v Avstriji in hribov je na pretek :)
Aja, svak je zvozil praktično celo stanovanje, ko se je selil v hišo, s tem avtom.
krneki0001 ::
Hočeš tank od avta?
Golf II diesel, made in Germany. Neuničljivo.
Z njim razvažal pizze po lublan, šalta brez kuplunge, gas non-stop do konca (ker avto itak nikamor ni šel), vozu čel pločnike, luknje,... čist nč ga nisem šparu, v bistvu sem si zadal cilj, da frderbam do konca kuplungo (ki je blatolk trda, da si komej spelu) ampak nikakor ni hotel nič crknit, dokler mi potem skoraj po kakem letu katastrofične uporabe avta ni na koncu padla cela mašina iz nosilcev. Ampak pazi to: šef je dal avto popravit (beri privarit nazaj nosilce) in smo se pelal naprej... Vmes imeš še par karambolov z avtom,... res dobesedno tank od avta.
Imel smo tud ene twingote, ki so bili vsak mesec na servisu, tale golf je pa imel samo servis nosilcev mašine in auspuha, vse ostalo je bilo original. Narejenih je imel 480kkm (brez večjega servisa!!!), ko sem nehal delat tam, pa še vedno je bil takrat v voznem stanju. Samo rečem kapo dol. Avto trd ko svinja, ampak trpežen pa ko 100 matr.
Bil je, bil je,... Danes je to samo še kup rje, ki gnije hitreje, kot ga lahko krpaš. Poleg tega boš za country (OP hoče 4x4 vozilo) varianto dal celo premoženje, da boš dobil še večji kup rje.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: negot ()
harmony ::
Moram cimprej Fiata zrihtat, da bo vredu za prodajo, pa potem v akcijo. Trenutno je za vloziti nekih 500€. Nisem pa tip, ki bi prodajal macka v zaklju...ker tisti, ki ga bo kupoval, tudi najbrz isce nekaj, da ga bo sluzilo.
-valvoline- ::
Ena redkih z klimo. Motor je na ketno, prakticno nobenega vzdrzevanja.
Forester? To pije najmanj 10+l na 100km, pa se draga registracija za 2.0 (ali vec).
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Ena redkih z klimo. Motor je na ketno, prakticno nobenega vzdrzevanja.
Forester? To pije najmanj 10+l na 100km, pa se draga registracija za 2.0 (ali vec).
Zakaj ljudje nočete razumet, da človek išče 4x4 avto in ne nekaj jajca od corse ali gnojfa. Forester pije pod 8, če voziš relacije, če voziš po terenu lahko tudi 12. Ampak še vedno manj od poštenega terenca, ki izpod 16 na terenu ne bo pil. Lahko pa kak kinderjajček od suzukija (samuraj, jimny) pije manj na terenu, ampak vanj spraviš lih sebe in psa, fotografsko opremo pa na streho na prtljažnik daš.
harmony, forester bo že v redu, samo glej, da ga boš redno servisiral. Pa pri nakupu pazi na pleh. Kilometri za te avte niso važni, motor popraviš zelo hitro in poceni, najdražje je popravilo pleha in kot pravi japonec, tudi subaru ni imun na rjo. Zna gniti in rja je problem, če avto ni dobro zaščiten.
vau, tale dacia se je pa dobro odrezala, moram reč.
Avto sploh ni slab, za ceno za kakršno jo pa dobiš, je pa ena izmed boljših opcij. Sploh napram novodobnim suvom in terencem, ki so vsi preko 22.000 evrov, nudijo pa ne dosti več od dusterja.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
https://www.youtube.com/channel/UC_uIq1...
Načeloma, če boš imel avto za na ceste in makadame, ter nič hard voženj po terenu, bo avto služil zelo dolgo.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
-valvoline- ::
Potem pa svetujem golfa4(octavia,leon) 4x4 1.9tdi.
bejz stran od japoncev,sploh pa nekih subarujev, vse kar je starejse od 10 let je totalno zarjaveto in je za odpad.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
eric_cartman ::
bejz stran od japoncev,sploh pa nekih subarujev, vse kar je starejse od 10 let je totalno zarjaveto in je za odpad.
Stari nism še slišal nobenega, ki bi bil nezadovoljen s Subarujem. Tko da ne vem od kje ti ideje.. Mazdo imamo pa tudi doma že 8 leto. Smo prvi lastniki. Avto je tipi topi in vse kar smo v osmih letih menjali so bile pakne. Sicer pa redni servisi in to je bilo to.
Še vedno, tudi v 2015 velja to, da so japonci eni najbolj zanesljivih avtov.
69charger ::
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Pardon, nisem prebral da bi rad mel 4x4. Ne vem zakaj ga sploh potrebuje.
Potem pa svetujem golfa4(octavia,leon) 4x4 1.9tdi.
In kaj bo s temi jajci delal? Zakaj mora kupit jetra, ki so predraga in ki nič ne ponudijo? Zakaj bi sploh kupil jajca, ki bi jih potem samo po servisih vozil? Poleg tega, to so avtomobili s samo sprednjim pogonom in pomožnimi koleščki. Ne gnojf, ne octavia in ne leon nimajo pravega 4x4 pogona. Imajo samo nadomestek, ko se prednji pogon zavrti v prazno, se zadnji šele vklopi. To ni za v teren, še za na makadam ni dobro. To je za po mestih, ko ti prednji pogon zdrsne na prehodu za pešce, da se lahko odpelješ.
Pa nehaj že srat z dizelskimi mašinami, avto mora bit na bencin. Dizel je za gradbene stroje in ogrevanje bajt, plin pa za kuhat.
-valvoline- je izjavil:
bejz stran od japoncev,sploh pa nekih subarujev, vse kar je starejse od 10 let je totalno zarjaveto in je za odpad.
Vidim ogromno 15 in več let starih subarujev na cesti in vedno manj toliko starih VAG avtomobilov. Bi rekel, da subaruje samo rja, ki se jo da popravit, napada, medtem ko jajca od VAG grupe do takrat že razpadejo.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
bajsibajsi ::
V kolikor bi hotel vzeti Legacy, bi moral še kakšno leto počakati, saj je edini tale, kjer se tisto tapravo začne kar bi jaz želel...http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=.......
Me prav zanima, do kam bi prisel z omenjenim avtom off-road. Najbrz ne dlje kot do prvega vecjega kamna/police/kanala,..
AnotherMe ::
Ampak novi lastnik (ki je avto odpeljal za 600eur), pa je imel 3 mesece in 1300eur kasneje fantasticen avto! Sam je mehanik in je porihtal motor (zamenjal kar precej stvari), porihtal pleh in ga spoliral, obnovil amortizerje... najvecji strosek je bil nov komplet gum:) nasi se pa zdej praskajo po glavi in tuhtajo,da bi spet kupli legacyja:D
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Pardon, nisem prebral da bi rad mel 4x4. Ne vem zakaj ga sploh potrebuje.
Potem pa svetujem golfa4(octavia,leon) 4x4 1.9tdi.
In kaj bo s temi jajci delal? Zakaj mora kupit jetra, ki so predraga in ki nič ne ponudijo? Zakaj bi sploh kupil jajca, ki bi jih potem samo po servisih vozil? Poleg tega, to so avtomobili s samo sprednjim pogonom in pomožnimi koleščki. Ne gnojf, ne octavia in ne leon nimajo pravega 4x4 pogona. Imajo samo nadomestek, ko se prednji pogon zavrti v prazno, se zadnji šele vklopi. To ni za v teren, še za na makadam ni dobro. To je za po mestih, ko ti prednji pogon zdrsne na prehodu za pešce, da se lahko odpelješ.
Pa nehaj že srat z dizelskimi mašinami, avto mora bit na bencin. Dizel je za gradbene stroje in ogrevanje bajt, plin pa za kuhat.
-valvoline- je izjavil:
bejz stran od japoncev,sploh pa nekih subarujev, vse kar je starejse od 10 let je totalno zarjaveto in je za odpad.
Vidim ogromno 15 in več let starih subarujev na cesti in vedno manj toliko starih VAG avtomobilov. Bi rekel, da subaruje samo rja, ki se jo da popravit, napada, medtem ko jajca od VAG grupe do takrat že razpadejo.
Muhaha, ti se kar vozi na bencin. Jaz naredim 100km za 4.5 eur, golf4 tdi (poleg corse ima drugo najbolj vzdrzljivo podvozje) 100km naredi za 6-7e, tvoji subaruji pa 15e na 100km. Subaru na lpg ni slaba varijanta, ampak vgradnja plina ni zastojn pa je spet ksen VAG TDi boljsa izbira.
Passat,a4,a6 4x4 itn nisem predlagal ker imajo tiste roke ki niso glih narejene za makadame (so pa pravi 4x4 avti).
Ce bi pa najdo nekega ohranjenega a6 starejsega c4 modela do l.1997 z 2.5tdi 4x4 je to popolna zmaga. Ta model ima buletproof podvozje in 4x4 pogon,motor je neuniciv, pocinkano plocevino. Proti temu se lahko skrijejo vsi subarujio skupaj.
To je ta model, sam da ga najdes z 4x4 folk se dobesedno tepe za 4x4 izvedbe in se prodajo za 5 minut,poglej kake cene majo v nemcijo:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...
Evo enga pr nas z 600.000km, kapo dol.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Muhaha, ti se kar vozi na bencin. Jaz naredim 100km za 4.5 eur, golf4 tdi (poleg corse ima drugo najbolj vzdrzljivo podvozje) 100km naredi za 6-7e, tvoji subaruji pa 15e na 100km. Subaru na lpg ni slaba varijanta, ampak vgradnja plina ni zastojn pa je spet ksen VAG TDi boljsa izbira.
Če moraš šparat pri vožnji s svojim avtom, potem si si že v osnovi kupil napačen avto.
-valvoline- je izjavil:
Passat,a4,a6 4x4 itn nisem predlagal ker imajo tiste roke ki niso glih narejene za makadame (so pa pravi 4x4 avti).
Stanejo pa toliko da dobiš goro neuničljivih subarujev za ta denar in se voziš celo življenje brez problemov.
-valvoline- je izjavil:
Ce bi pa najdo nekega ohranjenega a6 starejsega c4 modela do l.1997 z 2.5tdi 4x4 je to popolna zmaga. Ta model ima buletproof podvozje in 4x4 pogon,motor je neuniciv, pocinkano plocevino. Proti temu se lahko skrijejo vsi subarujio skupaj.
To je ta model, sam da ga najdes z 4x4 folk se dobesedno tepe za 4x4 izvedbe in se prodajo za 5 minut,poglej kake cene majo v nemcijo:
Pogon kakršnega imajo subaruji ima samo par audijev. In tisti audiji so tako dragi, da se jih ne splača kupit, ker dobiš 5 primerljivih aubarujev za isto ceno.
Vse ostalo so samo in izključno predraga in preplačana jajca, ki pa jih nekateri poveličujete v nebo.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
PS, zame osebno je voznja z avtom ku pije vec k 5e na 100km nesmisel, drzavo ne mislim futrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
AnotherMe ::
-valvoline- je izjavil:
Subaruji 4x4 (pa tudi vse kar je 4x4) ni poceni, zastojn ga ne bos dobil. Niso nic cenejsi kot vagovci 4x4 (bencinarji seveda). TDi niso nic preplacani, preverjena roba in majhna poraba, to je to.
PS, zame osebno je voznja z avtom ku pije vec k 5e na 100km nesmisel, drzavo ne mislim futrat.
Čakej, ker avto že imaš, da ti kuri samo malenkost čez 4l? Audi a6 4x4 2.5 tdi ziher ne!
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Subaruji 4x4 (pa tudi vse kar je 4x4) ni poceni, zastojn ga ne bos dobil. Niso nic cenejsi kot vagovci 4x4 (bencinarji seveda). TDi niso nic preplacani, preverjena roba in majhna poraba, to je to.
PS, zame osebno je voznja z avtom ku pije vec k 5e na 100km nesmisel, drzavo ne mislim futrat.
Čakej, ker avto že imaš, da ti kuri samo malenkost čez 4l? Audi a6 4x4 2.5 tdi ziher ne!
Lanos 1.3 na LPG. Pocen registracija(250e vse skupaj z tehnicnim),4.5e na 100km. Sredinec drzavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
To je ta model, sam da ga najdes z 4x4 folk se dobesedno tepe za 4x4 izvedbe in se prodajo za 5 minut,poglej kake cene majo v nemcijo:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...
Evo enga pr nas z 600.000km, kapo dol.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
1996 letnik za 3300 evrov? Za ta denar ti vsaj 3 primerljivo ohranjene legacyje dobim, istega letnika. Ampak in ta audi in legacy-ji so prenizki za tisto kar OP hoče. On bi se rad pripeljal po terenu, makadamu, kolovozih do cilja, kjer bi vzel fotografsko opremo ven in jo uporabljal. Ne legacy in ne audi te zaradi predolgega kljuna in zadka, ne bosta pripeljala do cilja. Pa še kak traktor boš rabil, da te bodo povlekli od tam, kjer boš zaradi prenizkega avta nasedel. Pa zakaj bi sploh kupoval buletproof en tip audija, če pri subaruju dobiš v vsakem modelu (tudi pri najbolj švoh imprezah) enako buletproof podvozje.
Pa še nekaj - zakaj ne rabim dizla:
1.) ker imam veliko kratkih relacij, dizel se niti ne ogreje na teh relacijah, kar je smrt za dizla
2.) ker imam avto tudi za hobi in kar jaz rabim od avta, dobim z bencinarjem
3.) ker je cena odpovedi dizelske turbine ali bosch pumpe že kar cena mojega celega subaruja
4.) ker dizel onesnažuje okolje in zastruplja ljudi z mikro kancerogenimi delci veliko bolj kot največji motorji bencinarjev (upam, da bo nekoč evropa nehala subvencionirat dizle in da jih bodo po vzoru japonske prepovedali tudi v mestih)
Pa ker je subaru kot lego kocke. Imaš par modelov in večino stvari lahko uporabiš iz enega na drugem in si tako sestaviš tisto kar rabiš za svoj hobi.
Recimo:
menjalnik od impreze, ker ima 1:1.59 razmerje v reduktorju (forester samo 1:1.33, legacy samo 1:1.20), prednji in zadnji diferencial od avtomatika, ker ima razmerje v diferencialih 1:4.447 (impreza in legacy 1.3.900, forester 1:4.111), potem pa vgradiš še LSD zapore diferencialov, pa dobiš avto, ki gre v prvi prestavi z reduktorjem v vsak hrib, po vsakem terenu in pri 1500 obratih leze 10km/h tudi po takih naklonih, kjer niti terenci zaradi previsokega težišča ne morejo. Končna hitrost takega avtomobila bo 50km/h manjša, ampak imel bo dizelski navor na obratih dizla, lezel bo povsod, pripeljal me bo kamorkoli in ne bo crknilo nič izrednega.
Ko smo se organizirali v klub, so bili kilometri na subarujih članov nekje pri 300.000km. Danes je ta cifra sicer nižja, vendar ne prav dosti. Pa vsi avtomobili delajo in zelo malo jih ima probleme, ki pa večinoma izhajajo iz slabega ali izpuščenega servisiranja (ljudje zaradi pregovorno trpežnega avta izpuščajo servise, recimo menja samo jermen na 100.000km, potem pa šele pri 200.000 vodno pumpo in šponarje, ali pa vsaki redni drugi servis izpustijo), ne pa ker bi sama tehnika odpovedovala. Sej tak avto dela, samo rabiš potem več časa in servisov, da ga spraviš na tisto, kar bi moralo biti od avta.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
To je ta model, sam da ga najdes z 4x4 folk se dobesedno tepe za 4x4 izvedbe in se prodajo za 5 minut,poglej kake cene majo v nemcijo:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...
Evo enga pr nas z 600.000km, kapo dol.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
1996 letnik za 3300 evrov? Za ta denar ti vsaj 3 primerljivo ohranjene legacyje dobim, istega letnika. Ampak in ta audi in legacy-ji so prenizki za tisto kar OP hoče. On bi se rad pripeljal po terenu, makadamu, kolovozih do cilja, kjer bi vzel fotografsko opremo ven in jo uporabljal. Ne legacy in ne audi te zaradi predolgega kljuna in zadka, ne bosta pripeljala do cilja. Pa še kak traktor boš rabil, da te bodo povlekli od tam, kjer boš zaradi prenizkega avta nasedel. Pa zakaj bi sploh kupoval buletproof en tip audija, če pri subaruju dobiš v vsakem modelu (tudi pri najbolj švoh imprezah) enako buletproof podvozje.
Pa še nekaj - zakaj ne rabim dizla:
1.) ker imam veliko kratkih relacij, dizel se niti ne ogreje na teh relacijah, kar je smrt za dizla
2.) ker imam avto tudi za hobi in kar jaz rabim od avta, dobim z bencinarjem
3.) ker je cena odpovedi dizelske turbine ali bosch pumpe že kar cena mojega celega subaruja
4.) ker dizel onesnažuje okolje in zastruplja ljudi z mikro kancerogenimi delci veliko bolj kot največji motorji bencinarjev (upam, da bo nekoč evropa nehala subvencionirat dizle in da jih bodo po vzoru japonske prepovedali tudi v mestih)
Pa ker je subaru kot lego kocke. Imaš par modelov in večino stvari lahko uporabiš iz enega na drugem in si tako sestaviš tisto kar rabiš za svoj hobi.
Recimo:
menjalnik od impreze, ker ima 1:1.59 razmerje v reduktorju (forester samo 1:1.33, legacy samo 1:1.20), prednji in zadnji diferencial od avtomatika, ker ima razmerje v diferencialih 1:4.447 (impreza in legacy 1.3.900, forester 1:4.111), potem pa vgradiš še LSD zapore diferencialov, pa dobiš avto, ki gre v prvi prestavi z reduktorjem v vsak hrib, po vsakem terenu in pri 1500 obratih leze 10km/h tudi po takih naklonih, kjer niti terenci zaradi previsokega težišča ne morejo. Končna hitrost takega avtomobila bo 50km/h manjša, ampak imel bo dizelski navor na obratih dizla, lezel bo povsod, pripeljal me bo kamorkoli in ne bo crknilo nič izrednega.
Ko smo se organizirali v klub, so bili kilometri na subarujih članov nekje pri 300.000km. Danes je ta cifra sicer nižja, vendar ne prav dosti. Pa vsi avtomobili delajo in zelo malo jih ima probleme, ki pa večinoma izhajajo iz slabega ali izpuščenega servisiranja (ljudje zaradi pregovorno trpežnega avta izpuščajo servise, recimo menja samo jermen na 100.000km, potem pa šele pri 200.000 vodno pumpo in šponarje, ali pa vsaki redni drugi servis izpustijo), ne pa ker bi sama tehnika odpovedovala. Sej tak avto dela, samo rabiš potem več časa in servisov, da ga spraviš na tisto, kar bi moralo biti od avta.
Kot sem povedal ce ti pase 15-20e na 100km se fajn vozi, meni in ostalim 95% voznikom ne. Zato se kupujejo dizli ker je voznja pol cenejsa.
Plin je trenutno odlicna alternativa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Subaruji 4x4 (pa tudi vse kar je 4x4) ni poceni, zastojn ga ne bos dobil. Niso nic cenejsi kot vagovci 4x4 (bencinarji seveda). TDi niso nic preplacani, preverjena roba in majhna poraba, to je to.
To ni res. Vse je poceni. Samo ne smeš na zlatarskem servisu kupovat. So servisi, kjer ti poceni vse poštimajo. So trgovine, ki ti vse dele zrihtajo špolovico ceneje kot na uradnem servisu.
TDI so vsi preplačani. Ne moreš za 1996 letnik avta pričakovat 3000 evrov. Subaruja tak letnik lahko dobiš za 350 evrov, sam sem prodal imprezo 1996 prejšnji mesec za 1 evrov. Avto vozen, registriran in brez problemov bi še 100.000km naredil z njo, samo si je moja omislila enakega foresterja, kot ga imam sam, ker rabi več prostora v avtu zaradi službe.
-valvoline- je izjavil:
PS, zame osebno je voznja z avtom ku pije vec k 5e na 100km nesmisel, drzavo ne mislim futrat.
Osebno mi je šparanje na gorivu odveč. Ne rabim se s tem ukvarjat, ker je to brezsmiselno. Če moraš z avtom na gorivu šparat, potem si že v osnovi falil z nakupom avtomobila. Potem raje vzami mesečno karto in se vozi z javnim prevozom. Pride bistveno ceneje, pa še nobenega vzdrževanja avtomobila nimaš.
Pa države (vsaj naše) ne futram, ker tankam v avstriji že skoraj 2 leti. (dodatna služba taka, da gre lahko tako) In plačujem tudi po več kot 20 centov na liter manj. Največja razlika je bila par mesecev nazaj, ko sem za liter plačeval po 1 evro, pri nas je bila pa bencin 35 centov dražji na liter.
-valvoline- je izjavil:
Kot sem povedal ce ti pase 15-20e na 100km se fajn vozi, meni in ostalim 95% voznikom ne. Zato se kupujejo dizli ker je voznja pol cenejsa.
Plin je trenutno odlicna alternativa.
Ne vem od kje tebi 15 do 20€ na 100km?
Legacy 2.0 - 6.3 poraba, tankanje po 1€, torej 6.3€ na 100km prevoženih. Placa v avtu za tvoj lanos v prtljažniku, pa še malo ostane.
Forester 2.0 - 7.8 litra poraba, tankanje po 1€ - 7.8€ na 100km prevoženih. Avto je tudi za hobi (kampiranje in offroad vožnja), tako da mi je vseeno koliko pije, ker mora pač nekaj od sebe dati.
Lanos 1.3 žre nekih 8 litrov na 100km prevoženih. (tudi to smo imeli v lasti). Torej predelan na LPG žre nekih 10 litrov plina. Torej žre vsaj toliko kot moj legacy, ob tem, da je mojega avtomobila vsaj še enkrat več.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26411 (4997) | BCSman |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13550 (10463) | krneki0001 |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20835 (17193) | sebas4 |
» | Poceni terenc (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21648 (18222) | krneki0001 |