» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
13 / 64
»»

bambam20 ::

b3D_950 je izjavil:

lol, pol mora bit pa nekaj v amortizerjih, da se spremeni ali pa kje drugje...


Povsem možno, da je ta tvoja pnevmatika bolj udobna v dežju.

iDare ::

Zanima me mnenje za - Sava pnevmatike Eskimo HP 2 - 225 / 45 / R17 - izkušnje? DA/NE?

D3m ::

Da.
|HP EliteBook|R5 6650U|

harmony ::

Letos mislim vzeti Michelin Alpin5. To bo IMO prava izbira. Imel Nokian WR D4, ampak ni bilo snega in jih je bilo skoraj skoda...

FTad ::

Alpin5 imam tudi jaz. Prejsnjo zimo so se odlicno obnesle (ne da bi jih zanalasc do skrajnih meja testiral).

krneki0001 ::

Ah, eni smo se včeraj že po snegu vozili. Smo testiral gume, če so dobre. :))

Machete ::

FTad je izjavil:

Alpin5 imam tudi jaz. Prejsnjo zimo so se odlicno obnesle (ne da bi jih zanalasc do skrajnih meja testiral).


Jaz sem jih dobil z novim avtom. Zgledajo solid, bom kar obdržal, čeprav so 2015, ker se mi ne da premenjavat na feltne na katerih imam spodaj omenjene.

ps: prodam Conti 2016-TS860 205/55/16 vožene lani manj kot par jurjev. Res malo znucane.
Na železnih kolutih 5x117-120, lahko snamem dol.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

negotiator ::

Imam Falken eurowinter HS (mislim, da 449), za enkrat sem še v vsak blaten/zasnežen hrib prišel.
All easy problems have already been solved.

buttcrack ::

negotiator je izjavil:

Imam Falken eurowinter HS (mislim, da 449), za enkrat sem še v vsak blaten/zasnežen hrib prišel.

mam tele in se mi ne zdijo nič posebnega, poleg tega pa so še žejne... mi je žal da nisem vzel S3

Ghost7 ::

T-Mac je izjavil:

Pozdravljeni,

zanima me vase mnenje katere od nastetih zimskih gum bi bile najbojse dimenzij 205/45/16

- Tristar Ice-Plus S210
- Rotalla Snowpower 2 S210
- Star Performer SPTS AS
- Nankang SNOW SV-2
- Minerva S210 m+s
- TRISTAR Snowpower2

Hvala


To ma tolk glupo dimenzijo, da je guma še enkrat dražja od širše najbolj pogoste 16" dimenzije 205/55-16. Zato verjetno izbira gum iz "plastike" ker so potem cenovno na ravni pnevmatik iz "gume".

Kateri avto pa to je?

Če že šparaš potem Falken.
V najslabšem primeru NEXEN, ostalo... kot je rekel kolega v prvem komentarju za teboj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

negotiator ::

buttcrack je izjavil:

negotiator je izjavil:

Imam Falken eurowinter HS (mislim, da 449), za enkrat sem še v vsak blaten/zasnežen hrib prišel.

mam tele in se mi ne zdijo nič posebnega, poleg tega pa so še žejne... mi je žal da nisem vzel S3


Mogoče pa niso žejne, mogoče je pa samo tvoja noga v snegu pretežka.
All easy problems have already been solved.

buttcrack ::

eh dvomim, furam familienwagen in je zarad tega dirkanje tabu. majo pa tut na deklaraciji slabo oceno za to.

kar se a oprijema tiče pa bim probal letos še enkrat, tako da ta kritika ni dokončna ;)

harmony ::

A hitrostni razred gledate pri nakupu gum?

Men pise 98W wtf. W nikjer ne najdem. Imam moznost H ali V. H je do 210km/h, V pa do 240km/h

Najraj bi vzel H, saj se pozimi ne mislim voziti cez 180km/h, pa se to ce je res suha cesta...

krneki0001 ::

Na vozilu je dovoljeno imeti samo tiste dimenzije in kakovost pnevmatik, ki so vpisane v homologacijskem kartončku. Edina zadeva, ki se lahko spremeni je, da so lahko pnevmatike kakovostnejše, torej je dovoljeno povečati nosilnost in hitrostni razred. Zmanjšati pa tega ni dovoljeno, razen v primeru ko gre za zimske pnevmatike z oznako M+S v tem primeru je lahko hitrostni razred za 2 razreda nižji kot je predpisan v homologacijskem kartončku.


Če imaš ti predpisano W za letne gume, kar je do 270km/h, lahko zimske daš V (240km/h) ali H(210km/h), letne pa morajo biti W.

GrimReaper ::

Načeloma falit ne moreš. Pri V daš pa lahko T, čeprav naj bi obstajal tudi U za 200km/h, ampak kakor sem zdaj gledal je to bolj v ZDA.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

harmony ::

Kako pa naj vem katere so letne, katere zimske?
Pri meni je:


    225/50/R17 98W XL/RF

    235/45/R18 98W XL/RF

    235/40ZR19 96Y XL


Tudi 19 colske so lahko teoreticno zimske...

Ampak recmo, da so 17ke za zimo, torej lahko vzamem komot H.

smacker ::

Prodaj to zverino, pa si enga Cliota kupi, da se naučiš malo osnov o avtih :D
To so specifikacije, ki veljajo tako za letne kot zimske gume (pri zimskih izjemoma lahko maš 2 hitrostna razreda manj, vsaj v EU). Glede na neznanje, toplo priporočam obisk vulkanizerja ali temeljit research osnovnih pojmov: http://avtonasveti.com/nakup-pnevmatik/

harmony ::

smacker je izjavil:

Prodaj to zverino, pa si enga Cliota kupi, da se naučiš malo osnov o avtih :D
To so specifikacije, ki veljajo tako za letne kot zimske gume (pri zimskih izjemoma lahko maš 2 hitrostna razreda manj, vsaj v EU). Glede na neznanje, toplo priporočam obisk vulkanizerja ali temeljit research osnovnih pojmov: http://avtonasveti.com/nakup-pnevmatik/

Te malo ljubosumje daje, ker vozim zver? Tipicno slovensko, kaj ces...

Moras vedeti, da mi ni potrebno vedeti vsega o avtomobilu, da lahko upravljam tako zver.

P.S. Tipicni vulkanizer "ve" da je Michelin top zimska guma, "ve" tudi, da so ostale crap, ter da je najboljsa guma za poleti Goodyearova.

Pa hvala za link.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

smacker ::

harmony je izjavil:

Te malo ljubosumje daje, ker vozim zver? Tipicno slovensko, kaj ces...

Ja, ves zelen sem od zavisti. *sarcasm off* V bistvu me bolj skrbi za varnost na cesti.

harmony je izjavil:

Moras vedeti, da mi ni potrebno vedeti vsega o avtomobilu, da lahko upravljam tako zver.

Če ne veš kako se avto drži podlage, ti lahko zver hitro pobegne s ceste ;) Če maš avto za lastne užitke (in ne za vzbujanje zavisti pri sosedih) potem je izbira pnevmatike pri takem avtu pomembna. Faktorji ki vplivajo na izbiro so avto (razporeditev teže, kje ma pogon,...), način vožnje in razmere (cesta, podnebje, čas) kjer se vozi.

harmony je izjavil:

Tipicni vulkanizer "ve" da je Michelin top zimska guma, "ve" tudi, da so ostale crap, ter da je najboljsa guma za poleti Goodyearova.

Še dobro da je tipišni slo-techovec mojster >:D

harmony ::

Skrbi te varnost na cesti. Lepo, da te skrbi. Torej dejmo vsi kupit gume W...ceprav je omejitev hitrosti 130km/h, koncno hitrost 270km/h kolikor je W oznaka, pa dosega 0,1% vozil na cesti, pa se to na progi...

@nebivedu
Hvala za odgovor, samo se potem nekako tepe s koncno hitrostjo.
Pri meni je 218km/h je max koncna hitrost, W so gume za zimo, kar pomeni, da ce vzamem H gume, ne bo slo, saj so do 210km/h...

Ocitno je spet fora samo v birokraciji, ker v praksi je to en bulsit...

smacker ::

Trpežno pnevmatiko rabiš tudi ob močnejšem pospeševanju/zaviranju, ne samo pri doseženi končni hitrosti. Če maš zverino za kazat, ne za vozit, potem moraš samo poskrbet za birokracijo, vozne lastnosti pa te ne rabijo skrbet.
V birokraciji je dovoljeno met zimsko pnevmatiko z dvema hitrostnima razredoma manj, kot je v homologaciji. V tem primeru moraš met nalepko na števcu, ki opozarja da ne smeš vozit več od 210kmh, pa avta ne smeš terat do konca. Birokracija se preverja v treh primerih:
1. ko te ustavi policija (pa še takrat redko grejo v take detajle)
2. v primeru nesreče zavarovalnica išče vsako luknjo, da se izogne povračilu škode
3. v primeru nesreče s poškodbami/smrtjo če pride do civilne tožbe

harmony ::

OMG nalepka. Sem bral enako na ÖAMTC...torej velja za celo EU taksen predpis. Ja kje naj pa pol dobim W gumo. Na reifendirekt.de kupujem ze leta gume in najvecjo lahko dobim le z oznako V. Prej sem imel H in to sem vedno tudi dobil in kupoval...
Dost mam teh klincevih nalepk po sajbi kaj sele na stevcu (armaturi)...

smacker ::

Poišči najprej model, potem pa prodajalca z najnižjo ceno. Tu najde 192 zadetkov: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...
Woops: zimskih ni, maš 12 celoletnih. Zgleda boš moral nalepko nalimat xD
Lahko pa šaltaš na 19": https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

NikolormousB ::

Skrbi te varnost na cesti. Lepo, da te skrbi. Torej dejmo vsi kupit gume W...ceprav je omejitev hitrosti 130km/h, koncno hitrost 270km/h kolikor je W oznaka, pa dosega 0,1% vozil na cesti, pa se to na progi...


Ravno zaradi tega je praktično vseeno kakšne gume kupiš. Če voziš po omejitvah, so najcenejše kitajske dovolj dobre. Če voziš hitreje od omejitev bi moral razmisliti o vračilu vozniške.

smacker ::

NikolormousB je izjavil:

Ravno zaradi tega je praktično vseeno kakšne gume kupiš. Če voziš po omejitvah, so najcenejše kitajske dovolj dobre. Če voziš hitreje od omejitev bi moral razmisliti o vračilu vozniške.

Boš sam vrnil vozniško, ali ti pošljemo koga na dom da jo pride iskat?

harmony ::

Ni potrebno sedaj posplosevat. Kot, da kupujes gumo samo zaradi hitrosti. Zima ne pomeni samo sneg. Pomeni dez, pomeni poledico, pomeni plundro...in tle ni potrebna neka velka hitrost, da se najdes izven ceste...

In ce imas kitajca, rizkiras v najboljsem primeru €€€€...v najslabsem pa svoje zivljenje oziroma zivljenja drugih.

GrimReaper ::

NikolormousB je izjavil:

Ravno zaradi tega je praktično vseeno kakšne gume kupiš. Če voziš po omejitvah, so najcenejše kitajske dovolj dobre. Če voziš hitreje od omejitev bi moral razmisliti o vračilu vozniške.

Po omejitvah si več kot očitno mislil vožnjo po jajcih. Ker max 90 se da vozit zelo športno (90 tudi med ovinki) ali pa zelo po jajcih (90 s težavo še na najbolj odprtih cestah), to upam da ti je jasno.
Slednji vsaj za suho vreme res ne rabijo ne vem kakšnih gum. Za slabe razmere pa ne bi rekel da so kar vse dobre, vsaj en srednji rang pa že mora bit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GrimReaper ::

harmony je izjavil:

Pri meni je 218km/h je max koncna hitrost

To pa potem ni glih zver, za ta naziv bi moral imet vsaj 250km/h končno, pri Golfu rabiš za to 230KM, te dimenzije so pa za razred višje od Golfa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

In ce imas kitajca, rizkiras v najboljsem primeru €€€€...v najslabsem pa svoje zivljenje oziroma zivljenja drugih.


Tvegaš vedno, ko si na cesti. S slabšo gumo moraš prilagoditi hitrost razmeram, kar mogoče pomeni 5kmh počasnejša vožnja.

Ta logika se mi je vedno zdela mimo. Ljudje pridigajo kako so dobre gume pomembne, potem pa vozijo 2 toni težkega SUVa na 3 sezone starih "premium" gumah.

Poglej si tole. Tam nekje okoli 1:40 se začne akcija.



Ker max 90 se da vozit zelo športno


Za športno vožnjo obstajajo dirkališča.

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

harmony je izjavil:

Pri meni je 218km/h je max koncna hitrost

To pa potem ni glih zver, za ta naziv bi moral imet vsaj 250km/h končno, pri Golfu rabiš za to 230KM, te dimenzije so pa za razred višje od Golfa.


Zanimivo, da je kr nekaj zverin z obilno konjenico in zelo hudimi pospeški, pa je njihova končna od 190 do 210km/h.

NikolormousB ::

Naprimer?

Nikonja ::

Kaj če bi se vrnili nazaj na temo ?

Zanimajo me predvsem izkušnje z Nokian D4 gumo, dimenzije imam 225/50/17. Velika 4ka goodyear/continental/michelin/dunlop odpade ker nočem dat več kot 120 eur za gumo.

smacker ::

Glede na lidarpnevmatik je goodyear ultragrip samo 5eur dražja od nokian d4 (119eur vs 114eur), maš pa bridgestonke za 100eur: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...

N0t0ri0us ::

prej sem imel dunlop wintersport 3d.. guma je bila četrto sezono za na odpad - v dežju ni prijela popolnoma nič, občutek v vožnji na 195/65 kot bi se vozil na balonih. V snegu je bila super. Sem pa potem kupil nokian wr d4 in je presegla vsa moja pričakovanja. V dežju se drži mnogo bolje od dunlopa, prav tako ima volan feedback in avto je stabilen in sedaj med 205/55 letnimi in 195/65 praktično ne čutim nobene razlike. Res sem pozitivno presenečen nad to gumo. Letos jih spet kupim nove, spomladi pa kupim še letne od nokiana.

krneki0001 ::

Probaj yokohamo. Dobre gume, cene ša tudi ugodne.

gojira ::

jst pa iščem zimske gume dimenzij 205/60/R16 in tudi pogledujem proti Nokian wr d4 . Gldedal sem pa še Dunlop wintersport in Michelin Alpin 5 sam se nakek ne morm odločt, ker majo enake gume (model) različne rezultate pri različnih dimenzijah. Točno za moje dimenzije testov npr. ni.

bluesands ::

Počakajte, da pridejo novi testi na AMZS. Jaz kupim eno izmed prvih 5ih gum - odvisno od cene in razpoložljivosti v trgovinah. Pomembno je, kdaj so bile gume narejene - ker se te mešanice očitno spreminjajo vsako leto - glede na rezultate testov. Če ima kdo eksotične dimenzije gum - pomojem se splača preračunati, če je ceneje kupiti klasična 15 ali 16 col platišča za zimsko gumo

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ti testi niso več vredni imena testi.

Četrtina ocene je glasnost, poraba bencina in obraba, pa vsi vemo, da dobra guma ima večjo obrabo in večja je poraba, ker je koeficient lepenja na tla večji. In taka guma potem dobi slabe ocene.

Zgodovina sprememb…

bluesands ::

umetnost je narediti takšno mešanico, da čimbolje prime in se čimmanj obrablja.
Kar se tiče glasnosti je odvisno za kaj uporabljaš gumo - nekatere zimske imajo zelo grobe profile in so dobre za nekoga, ki se vozi po nespluženih cestah in podobno. Spet druge zimske imajo bolj fin - urban profil. Če nekdo vozi v takšnih razmerah je takšna guma boljša - manj glasna, bolj varčna.

N0t0ri0us ::

ti testi so bullshit. Dokler ne bodo rezultati podani v nekih razumnih enotah, potem je vse skupaj nek bullshit.

ocena zaviranja na suhem.. 2.4 vs 3.1.
Je 2.4 40m in 3.1 43m ali je 2.4 40m in 3.1 50m?

bluesands ::

verjetno bi bilo treba za mere v metrih vprašati na ADAC. Sicer zavorna pot ni odvisna samo od gum, ampak tudi od teže avtomobila, zmogljivosti zavor,širine gume ... Verjetno se zato izogibajo rezultatov v metrih

kolikor vem je na ADAC testu pri končni oceni najpomembnejše zaviranje iz vodljivost. Poraba, glasnost,... so sekundarnega pomena pri končni oceni

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Te gume naredijo koliko? Max 500km? Kako se pa ta ista guma obnaša po 15.000 kilometrih prevoženih? Zakaj recimo ni takih testov?

Mene ne zanima samo kako se bo prvih 300 do 500km obnašala guma (toliko je max na teh testih), ampak me zanima tudi, ali bo naslednje leto še vedno dobra za zimo ali pa bom moral kupiti druge.

bambam20 ::

Joj, joj. Eni bi kr najcenejše kitajske gume montirali na avto. Sej je vseeno. A je sloveniska miselnost res tako na dnu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

krneki0001 ::

Ocene:

Letne gume:
20% - suha cesta
40% - mokra cesta
10% - glasnost
10% - poraba
20% - obraba

Če skupaj sešteješ glasnost, porabo in obrabo, je to 40% ocene za letne gume. Skupaj poraba in glasnost pa sta enako vredni kot suha cesta.

zimske gume:
15% - suha cesta
30% - mokra cesta
20% - sneg
10% - led
5% - glasnost
10% - poraba
10% - obraba

Torej tudi tukaj so poraba, obraba in glasnost celih 25% ocene. In spet sta poraba in glasnost skupaj vredni kot suha cesta.

Zame so taki testi nekorektni. Osebno me ne zanima koliko imam višjo porabo, koliko je glasnejša guma ali kakšna je obraba. Če jo bom preveč obrabil, jo bom zamenjal.
Zanima pa me, koliko časa se bo tako držala ceste, kot na testu, ker jaz gumo rabim za vozit, ne za poslušat.

bluesands ::

Tega ti noben test ne bo povedal, ker bi moral imeti točno tak avto, toliko obtežen, tvoj stil vožnje, tvoje relacije in podobno. Logično je, da če je guma že v izhodišču slaba, tudi po 10000km ne bo nič boljša. Lahko si pa pomagaš s testom - pogledaš katera guma ima najboljše lastnosti na mokrem, suhem in kakšno ima obrabo. Navadno je je tako, da so gume uvrščene med prvih 5 med najboljšimi v vseh kategorijah. Potem samo pogledaš katera je dobavljiva in cenovno najboljša

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

To ne drži, lahko bi dali gume na avto in testirali do konca gume. Torej, da bi z njimi naredili toliko, da bodo obrabljene bolj, kot je dovoljeno za še na cesto (1.6mm profila), hkrati bi pa vsak teden delali teste kakršne delajo z novo. To bi bil objektiven test, hkrati bi pa vedel, da po 500km, ko boš vrhnji sloj znucal, ne bodo za vreči stran.



Pa daj prosim preveri prve tri letne gume na lestvici za 2017. Pa povej zakaj je pireli pred turanzo in contijem?
Conti, na tretjem mestu, je v vsem boljša od pirelija, ampak res v vsem kar rabiš za varno vožnjo. Edino glasnost in obrabo ima pa veliko večjo. In zato je šele tretja, čeprav po voznih lastnostih prekaša zmagovalca v vsem.



In osebno so mi taki testi neobjektivni. Ne more zmagat nekdo, ki ima vozne lastnosti slabe, obrabo pa majhno. Ne gre skupaj. Dobra guma se obrablja, PIKA!

Zgodovina sprememb…

bluesands ::

Pomojem je vseh prvih 5 zmagovalnih ker imajo oceno zelo priporočljivo. Potem je samo odvisno katero lahko dobiš pri svojem prodajalcu in kakšne so cene

Mislim, da proizvajalci ne goljufajo na tak način, da bi bila vrhnja plast mehkejša. Sam pri vožnji nikoli nisem opazil, da bi bila guma kaj slabša po 1000 prevoženih km. Tudi iz vidika proizvodnje bi bilo zapleteno nanašati več plasti

Zgodovina sprememb…

Curly ::

Mislim da povprečen voznik ne bo opazil razlike med top5 gumami. Vzameš tisto ki ti je hm... lepša, ali pa ima boljši sloves med prijatelji

bluesands ::

Ali pa vzameš glede na to za kaj potrebuješ. Če delaš veliko kilometrov vzameš tako z manjšo obrabo, če veliko voziš po mokrem vzameš tisto z najboljšo oceno na mokrem. Glede na moje izkušnje je pomembna predvsem cena- te gume med prvih 5 se lahko razlikujejo tudi za 30% v ceni

NikolormousB ::

Te gume naredijo koliko? Max 500km? Kako se pa ta ista guma obnaša po 15.000 kilometrih prevoženih? Zakaj recimo ni takih testov?


Sem zgoraj prilepil en video primerjalni test rabljenih in novih gum. tl;dr: guma s 3mm profila je katastrofalno slaba, ima skoraj 2x daljšo zavorno pot kot nova. Ampak ljudi to ne zanima, vozijo 2, 3 sezone stare premium gume in verjamejo, da so na cesti nepremagljivi, ne glede na okoliščine.

Joj, joj. Eni bi kr najcenejše kitajske gume montirali na avto. Sej je vseeno. A je sloveniska miselnost res tako na dnu.


In kaj je narobe s tem?

Ali pa vzameš glede na to za kaj potrebuješ.


Ne, VEDNO je treba vzeti najbolj sticky športne gume, da lahko v gostilni poveš, da maš na TDI Passatu zmontirano napol dirkalno gumo. Tudi, če to pomeni, da gume v resnici zelo slabo dela, ko ni ogreta (npr. bolj športne izbedbe bridgestone potenze je v lahkih avtih skoraj nemogoče ogreti na primerno temperaturo, sploh v dežju). Tudi, če se voziš 130 po avtocesti in je tvoj primarni fokus udobje.
««
13 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45657594 (22) WizzardOfOZ
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712926 (10576) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778058 (48840) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38298014 (70427) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623912 (19766) Domobrancek

Več podobnih tem