» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
5 / 17
»»

Blop ::

krneki0001 je izjavil:

Zakaj gledaš vse skozi kazni?
Seveda ni kaznivo manj kot 60km/h vozit po avtocesti. Vendar je že hitrost 60km/h prenizka za normalne razmere na avtocestah (brez zastojev, nesreč, megle,....). S to hitrostjo si ovira pri normalnih voznih pogojih.

Vsako vozilo ki ga moraš/želiš prehitet ti predstavlja oviro. Pa naj gre 60 ali 130km/h. Če ti je težko na avtocesti prehitet tako počasno vozilo, bi pa tvoje vozne sposobnosti postavila pod vprašaj.
Če bi predstavljalo tako počasno vozilo tako grozno oviro na avtocesti, bi najbrž povečali min. ki ga mora vozilo doseči, da sploh lahko gre na avtocesto.

nevone je izjavil:

Saj to vse itak paše pod postavko da moraš prilagoditi vožnjo razmeram na cestišču. Tudi (pre)nizka hitrost na avtocesti brez razloga je neprilagojena vožnja razmeram.

o+ nevone

Lahko pa paše pod, prilagoditev vožnje vozniškim sposobnostim. In to, da je brez razloga običajno ocenijo ljudje, ki se peljejo mimo in ne vedo, kaj se dogaja z avtom ali voznikom.

krneki0001 ::

Blop je izjavil:

Če bi predstavljalo tako počasno vozilo tako grozno oviro na avtocesti, bi najbrž povečali min. ki ga mora vozilo doseči, da sploh lahko gre na avtocesto.

In koliko je minimum sedaj?

Zgodovina sprememb…

  • predlagala izbris: Blop ()

SuperVeloce ::

Saj veš, kaj misli... konstrukcijsko mora doseči vsaj 60km/h
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

krneki0001 ::

JCB Fastrac 3220 ima omejitev 80km/h (gre več, tudi konstrukcijsko je narejen, da gre več. Ampak na avtocesto ne sme.


Torej le ni vse v konstrukciji.

St235 ::

Pokaži mi v sloveniji veljavno homologacijo, ki dopušča temu vozilu vožnjo z več kot 60km/h.

Tudi rolko se da naredit za hitrosti 100km/h, pa to še nič ne pomeni.

Vozilo ne sme na avtocesto, če po deklaraciji proizvajalca ne dosega hitrosti, večjih od 60 km/h. In to je to. Če je zgornje čudo homologirano za 80km/h potem gre lahko na avtocesto. Seveda pa potem ne more bit homologiran kot traktor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Hmm, si jih kdaj videl na cestah? Zadaj ima nalepko za omejitev 80 kmh. Le zakaj? Če je pa po tvoje ne rabi, ker ni za toliko homologiran.

33. člen
na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednaj vozila:
-60km/h:
-za traktor , ki ima vzemteni obe premi in ima delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja, in za traktor, ki ima obe vzemteni premi z vzmetenim traktorskim priklopnikom in ima delovno zavoro, ki deluje na sva kolesa traktorja in traktorskega priklopnika


po avtocesti se pa lahko peljejo sva vozila ki so homologirana za to, in da na ravnini dosežejio hitrost saj 60km/h



Pa da te ne bo skrbelo - JCB ima homologacijo za vožnjo po avtocestah (80km/h), čeprav je homologiran in registriran kot traktor.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Ne razumem kaj bi rad povedal. Če je to čudo homologirano za hitrost 80 km/h potem seveda lahko vozi po avtocesti, od kje ti ideja da ne sme?

Postavil si dve protislovni trditvi, tako da res ne vem kaj bi rad povedal.
JCB Fastrac 3220 ima omejitev 80km/h (gre več, tudi konstrukcijsko je narejen, da gre več. Ampak na avtocesto ne sme.

Pa da te ne bo skrbelo - JCB ima homologacijo za vožnjo po avtocestah (80km/h), čeprav je homologiran in registriran kot traktor.


Zakon nikjer izrecno ne prepoveduje traktrojev na avtocesti ampak kot že parkrat rečeno:
(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

Sem pa preveril in nov zakon ne omejuje hitrosti traktrojev kot takih na 60km/h. Tako, da je zgornje čudo povsem lahko traktor in ima hkrati nalepko 80km/h. Ne vem pa zakaj trdiš da ne sme na avtocesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

p.s Tudi ti gledaš enak zastarel zakon. 33. člen po novem govori o varnostnih pasovih.

krneki0001 ::

Ne vem če je še, vendar naj se nebi mopedi in traktorji ter vprežna vozila vozili po cestah rezerviranih za motorna vozila in avtocestah.

Drugače pa; naše avtoceste - pravijo da ga je tip natišal skoraj 100 po avtocesti:


Zgodovina sprememb…

St235 ::

Še enkrat na avtocesto lahko zapelje VSAKO MOTORNO vozilo, ki po specifikacijah proizvajalca (homologacija) preseže hitrost 60 km/h.

Trditev: "naj se nebi mopedi in traktorji ter vprežna vozila vozili po cestah rezerviranih za motorna vozila in avtocestah" je pač primer gostilniškega posploševanja, ki ga potem ljudje kot mantro prodajo za šankom. V vsaj približno resni debati pa to izpade precej smešno.

Moped - max hitrost 50km/h - ne sme na avtocesto
vprežno vozilo - ni motorja - ne sme na avtocesto
JCB Fastrac 3220 - max hitrost 80km/h in motor- lahko normalno vozi po avtocesti. To, da izgleda in služi kot traktor nima nobene veze.

Je pa res, da po starem zakonu traktor ni smel imet homologacije za več kot 60km/h in zato avtomatično ni smel na avtocesto.

In potem pride morilec tipa WarpedOne in se mu v megli nabije v rit, ker 130km/h je pač edina hitrost, ki je na avtocesti možna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

scipascapa ::

torej že 111?

http://www.varna-pot.si/si/335/1531/Pro...

kakor sem rekel, bližamo se 120...edino sreča je ta, da bo folk počasneje vozil ob slabem vremenu.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Ne vem če je še, vendar naj se nebi mopedi in traktorji ter vprežna vozila vozili po cestah rezerviranih za motorna vozila in avtocestah.

Drugače pa; naše avtoceste - pravijo da ga je tip natišal skoraj 100 po avtocesti:




Jebat ga, Unimog je tud po svoje traktor pa bi ga marsikdo toleriral ker zgleda kot "kamionček"

Še en dokaz da pakunga največ naredi pri prepričevanju množic.


BTW zadnč sn meu srečo da nisem v statistiko padu. Zopet naletu na posranega idiota ki je vzporedno pospeševal med prehitevanjem na krajši ravnici. Kurba, v ovink se peljal manj kot traktor potem se je pa kar naenkrat zbudu. Majmun vozač, ti pospešiš on pospeši, sam kar je ta monkey see monkey do dokaj nevaren štos.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

St235 ::

Unknown_001 je izjavil:


Jebat ga, Unimog je tud po svoje traktor pa bi ga marsikdo toleriral ker zgleda kot "kamionček"

Še en dokaz da pakunga največ naredi pri prepričevanju množic.



Ampak kako glup moraš bit za tak zaključek?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Unknown_001 ::

St235 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Jebat ga, Unimog je tud po svoje traktor pa bi ga marsikdo toleriral ker zgleda kot "kamionček"

Še en dokaz da pakunga največ naredi pri prepričevanju množic.



Ampak kako glup moraš bit za tak zaključek?


Boš rekel, da ljudje ne ocenjujejo z očmi?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Raptor F16 - Unimog je čisto navaden, večnamenski tovornjaček in se tako tudi registrira.

https://www.google.si/search?q=unimog&b...
Unimog @ Wikipedia

S čim ocenjujejo ljudje, zakonodajalce b.k..
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Raptor F16 - Unimog je čisto navaden, večnamenski tovornjaček in se tako tudi registrira.

https://www.google.si/search?q=unimog&b...
Unimog @ Wikipedia

S čim ocenjujejo ljudje, zakonodajalce b.k..


Unimoga brez problema registriraš tudi kot traktor.

St235 ::

Unknown_001 je izjavil:

St235 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Jebat ga, Unimog je tud po svoje traktor pa bi ga marsikdo toleriral ker zgleda kot "kamionček"

Še en dokaz da pakunga največ naredi pri prepričevanju množic.



Ampak kako glup moraš bit za tak zaključek?


Boš rekel, da ljudje ne ocenjujejo z očmi?


Seveda se ocenjuje z očmi, no al pa s prsti če je homologacijski kartonček v braillovi pisavi.

Unknown_001 ::

St235 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

St235 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Jebat ga, Unimog je tud po svoje traktor pa bi ga marsikdo toleriral ker zgleda kot "kamionček"

Še en dokaz da pakunga največ naredi pri prepričevanju množic.



Ampak kako glup moraš bit za tak zaključek?


Boš rekel, da ljudje ne ocenjujejo z očmi?


Seveda se ocenjuje z očmi, no al pa s prsti če je homologacijski kartonček v braillovi pisavi.


Ne razumeš. Replika je letela na navadno rajo, kateri je nepojmljivo da je moderen traktor lahko registriran kot tovorno vozilo in gre lahko na avtocesto. Logično ko pa vsi ob besedi traktor takoj dobijo asociacijo na Tomovinkovič al pa Zetor
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Raptor F16 - in kaj ima navadna raja z registracijami?

In kaj ima to vse skupaj veze z naslovom teme?
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Unknown_001 ::

solatko je izjavil:

Raptor F16 - in kaj ima navadna raja z registracijami?

In kaj ima to vse skupaj veze z naslovom teme?


Lih to pravim a kljub vsemu so po cajtungah cel kraval naredl, ljudje pa vsi v en glas vpit, "Ja, je prfukjen... "
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Prometna situacija je odvisna od vsake sekunde, v kateri udeleženci niso 100%-no skoncentrirani na dogajanja okoli njih. Vedno pravim, da nebi bilo potrebno nobenega mrtvega pešca in kolesarja, če bi le-ti skrbeli za svojo varnost, tudi takrat, ko imajo vso prednost. Pri vseh drugih udeležencih igra glavno vlogo hitrost, vidljivost, predvidevanje in reagiranje, le pri prvih dveh kategorijah, vidnost in samozaščita.

Vsi vemo, da se nesreča zgodi zaradi napak, zakaj je toliko napak pa je problem v več kategorijah, kot samo prehitri vožnji in prekoračitvah omejitve, kar je po naši statistiki, glavni ali eden izmed glavnih krivcev za slabo stanje pri številu nesreč, mrtvih in težko poškodovanih.

Še vedno je pri nas, vsaj polovica prebivalstva voljna zagovarjati vinjene ali zadrogirane voznike (po nekod velja za to dvoje ničelna toleranca in ne samo visoke denarne kazni, temveč tudi zapor, že samo za vožnjo v takem stanju), pri nas več kot 70%-ov voznikov, redno uporablja telefon med vožnjo. Privezovanja smo se še kar navadili, tisti spredaj, zadaj je to še vedno redkost.
Ne sankcioniramo oviranja prometa, ki je največkrat kriv za težja čelna trčenja na magistralnih cestah. Policiste vidimo tam, kjer se da v zelo kratkem času, nabrati zaželjeno količino kazni, tam kjer so pa črne točke, pa šele takrat, ko se močno poškoduje kaka znana osebnost.

Učenja vožnje se še vedno učimo, kot pred 50+ leti, namen je opraviti vozniški izpit, za kandidata čim ceneje, za tiste, ki od tega živijo, čim dražje, o kvaliteti vsega tega početja, ne razmišlja nihče.
Znajo je, da kandidati, ki v MB, LJ, CE in ostalih večjih mestih, nekaj krat padejo, opravijo vožno v kakšni večji vasi, ki ima en semafor, vprašanje pa, če ima krožišče ali pa so ga naredili ravno zato.
Za ljubljanske kandidate sta najbolj znana Kočevje in Ribnica,.............

Slovenija, navkljub številu zgrešenih investicij, nima niti enega poligona, na katerem bi se vozniki lahko usposabljali pri normalnih brzinah, ki se dosegajo v prometu, tisto na Vranskem je vse skupaj mimo, oziroma bi bila potrebna velikanska nadgradnja, saj se stvari ne dogajajo pri brzinah do 50, temveč od tam naprej.

Skratka, število mrtvih, ki ga dosegamo vsako leto, je rezultat zgrešene prometne politike in nojevsko tiščanje glave v pesek tistih, ki bi morali poskrbeti za celotno prometno abecedo, urejenosti in kvaliteti voznih površin, študij izdelave križišč, prehodov za pešce, kolesarskih stez, izven nivojskih srečanj različnih prometnih udeležencev, železnice in še kaj.

Drugo leto bo situacija podobna, morda malo slabša ali malenkost boljša, vseeno pa odvisna od udeležencev samih, brez pametne prometne politike, ki je praktično ni.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

...

Se strinjam, ampak večina teh kršitev, ki si jih našteval, se v večini ne konča s smrtnim izidom (seveda to niti slučajno ne pomeni, da jih kakorkoli zagovarjam, še posebej vožnjo pod vplivom alkohola ali drog in uporabe telefona med vožnjo). Za nesreče s smrtnim izidom je v veliki večini kriva hitrost (prevelika ali neprilagojena - nima veze kako ji rečemo, ker dokler bomo imeli idiote, ki se naprimer čudijo zmanjševanju hitrosti v megli in podobno, bomo na cestah imeli nadpovprečno veliko smrtnih žrtev), kar pa kot ponavadi ignoriraš, ker glede na pretekle prispevke v podobnih temah rad pelješ hitreje kot povprečen voznik in pogosto kršiš omejitve. Največji problem na naših cestah ste torej divjaki, ki mislite, da imate nadpovprečne vozniške sposobnosti in lahko vozite hitreje kot ostali, kljub temu, da za to nimate prav nobenega potrdila (razen vaših blodenj).

krneki0001 ::

Največji problem naših cest smo vsi vozniki. Večina voznikov nori naokoli, ker je gorivo poceni in ker policajev ni na cesti, pa je 1:milijon možnosti, da te dobijo, če prehitro voziš in vsaj malo poznaš ravnine na katere se nastavljajo policaji.
Ja če bi policaji preverjali najbolj nevarne odseke in se tja postavljali, bi bilo verjetno manj nesreč, ampak ...

Najpočasneje smo se pa vozili kdaj? Ko je bilo gorivo najdražje in ne ko je bilo na cestah največ policajev.

krucymucy ::

Ne vem ce je ze kdo omenil, ampak v tej statistiki je tudi veliko motoristov.
Stevilo motorjev se je pa precej povecalo v zadnjih letih.
Pred 20 leti je bil motor luksuz, ne samo nakup, pac pa tudi registracija vsako leto.
Sedaj je to drobiz. Za tri place dobis raketo, registracija je pa manj kot 150€ na leto.

solatko ::

sheeshkar - Res je kar praviš, sem eden tistih voznikov, ki so se precej časa usposabljali, da vozilo obvladmo tudi pri večjih hitrostih, dobro predvidevanje in pravilne reakcije, so ohranile marsikatero življenje udeležencev v prometu, ko sem jih reševal zaradi njihovih napak. Eno je, če predpise kršiš zavestno, tam, kjer veš, da ne moreš nikogar ovirat ali ogrožat ali, če predpise kršiš zato, ker ne znaš vozit.
Z velikim številom voznikov je pač tako, da bi radi vozili hitreje, kot so dejansko sposobni.
Ravno tako sem v veliko temah napisal, da sem sposoben voziti tudi več deset km, v koloni, z varnostno razdaljo, ravno zato, ker se iz izkušenj zavedam, da je najnevarneje prehitevat kolono, če je v počasnejši vožnji, precej strnjena.
Zato me nikaor ne moreš uvrščat med divjake in neprilagojence, saj v 50-ih letih na različnih prevoznih sredstvih, niti enkrat nisem bil pod vplivom nedovoljenih substanc, niti enkrat v življenju nisem prehiteval v škarje in nisem povzročil niti ene prometne nesreče.

Ja imam se za dobrega voznika, kar menijo tudi vsi tisti, ki so se gdaj vozili z menoj, za menoj ali pred menoj. Ko pa gre števec proti 200 ali še čez, je to na mestu, kjer je to varno in možno, tako z osebnimi vozili, kot na motorju.

V momentu, ko bom začutil, da prometnih situacij ne obvladam več ali, da se kakšen napake ponavljajo, pa se bom volanu in balnci prostovoljno odpovedal, ne glede na veljavnost vozniške.

Pri motorjih je še druga stvar, ko sem začel s temi vrstami prevoza, moped, vespa, java 350 clifornija, BMW R65S, Goldwing, BMW R1200,.. si bil na prehitevalnem pasu AC pri 180km/h sam, morda na kakšni AC v zahodni E kakšen športni avto na vsake pol ure. Danes pri 250 z zadnje strani nisi varen.
Seveda motoristi, ki smo že nekaj časa na svetu, to vemo, se zavedamo in prilagajamo, če pa bi bila pred nekaj desetletji situacija enaka, pa verjetno marsikateri od danes veteranov, tega nebi dočakali, saj so se že takrat dogajale nesreče in kar nekaj kolegov je že dolga leta pokojnih.

Pri motorjih ne pomaga nič, razen čim več pameti spravit v mlade glave in to v motoklubih tudi počnemo, tudi marsikatera krepka prileti okoli ušes nadebudnim mladcem, ko si dovolijo preveč.
Problem je, da je večina mladih motoristov, prvič na 500ccm+ in, da dejansko nimajo pojma, kaj se dogaja s fiziko na dveh kolesih. Mi smo največje bedarije počeli na 50ccm mopedih ali specialkah. Redke od teh stvari so šle preko 100.

Ko je moj sin hotel na dve kolesi, sem mu pripeljal Tomos avtomatik pa je bil poba užaljen, ker ni vsaj 250ccm, potem sva s tem nehala in sva šla raje na 4 kolesa, kjer sem mu vcepil vse potrebno znanje, čeprav so bili odpori z njegove strani. Danes je zgleden voznik, bliža se 40-im in ima že skoraj 24 leta staža za seboj. Glavne stvari, ki se tičejo upravljanja z vozilom in obnašanje vozila v različnih situacijah je dobil pred opravljenim izpitom, tako, da je za to porabil samo 15ur, manj ni šlo.

Ko bi vsi starši toliko posvetili svojim otrokom prometne vzgoje, kot sem jo jaz (sedaj je vnuk na vrsti), nebi bilo enega mrtvega pešca in kolesarja, pa tudi prometnih nesreč z vozili, bi bilo občutno manj. Še danes mu popravim kakšno napako, ki se mu pojavi in jo opazim, ko se peljem z njim, v glavnem napake pri varnostni razdalji in razna opravila med vožnjo.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

...

Ti in tebi podobni ste med najbolj nevarnimi vozniki, ker si domišljate, da ste odlični vozniki in da lahko zaradi tega kršite omejitve (tudi če samo tam, kjer ste po vaši "strokovni presoji" ocenili, da je to varno). Hvala bogu, da še nikoli nisi bil udeležen v kakšni hujši nesreči (in resnično upam, da nikoli ne boš), vendar to še zdaleč ni dokaz, da si odličen voznik. Si samo malo manjši kreten od tistih, ki načrtno vozijo v nasprotno smer ali tistih, ki gredo pijani na avtocesto. S tvojim zagovarjanjem ali relativiziranjem kršenja omejitev (tudi če samo v določenih situacijah), pa si poleg nevarnosti na cestah, nevaren tudi na forumu, ker daješ potuho podobnim omejencem, ki mislijo, da so reinkarnacija Ayrtona Senne.

Aja, pa pogosto omenjaš, kako si s svojimi reakcijami "reševal življenja" ostalih udeležencev, ki so delali napake na cesti - vedno bolj se sprašujem, če nisi morda s svojim divjanjem v nerodne reakcije te voznike prisilil ravno ti. Tudi sam sem že kar nekaj časa udeležen v prometu in niti enkrat se mi še ni zgodilo, da bi moral na takšne načine "reševati življenja", sem pa kot verjetno vsak normalen voznik, že "rešil" kakšen zvit odbijač ali polomljeno luč. Predvsem zato, ker se v veliki večini primerov trudim voziti z ustrezno hitrostjo v danih razmerah in upoštevati omejitve (tudi tam, kjer je moj ego ocenil, da sem sposoben varno voziti hitreje) in v takšne situacije predvsem zaradi tega niti ne prihajam.

Kot vedno pozabljaš tudi, da velika večina voznikov skozi celotno vozniško kariero ni nikoli udeležena v nesrečo s smrtnim izidom. Ali imajo torej vsi ti ljudje tvoje nadnaravne sposobnosti? Zakaj si domišljaš, da si zaradi tega nekaj posebnega?

Lahko pa podaš kakšen dokaz, da so ti prometni strokovnjaki oziroma ustrezni organi izdali potrdilo odličnega voznika ali kaj podobnega in me boš za vedno utišal. Vendar glede na to, da so tvoji "dokazi" vedno samo miti in legende o tvojih nadnaravnih sposobnostih, mislim, da to še zdaleč ni najina zadnja debata na to temo.

solatko ::

sheeshkar - Nikakor ne moreš primerjat voznikov po hitri ali počasni vožnji, glede na to, da se večina nesreč zgodi pri hitrostih, ki so v območju omejitve. Teh se striktno držim v naseljenih krajih, pa ne od kar so kazni take kot so, temveč tudi od prej, ko je bila večina omejitev 40,50,60.
Ko boš več kot pol življenja preživel za volanom, se boš srečeval s precej kritičnimi situacijami - skoki pešcev pred vozilo, kolesarje na sredini vozišča brez osvetlitve, pešce na cesti v temi in temnimi oblačili, nasproti vozeče v škarje, male otroke brez varstva, ki skočijo na cesto, starši pa ta čas delajo na bližnji nivi, kolesarje, ki ti priletijo od nikoder, po navadi v napačno smer, izsiljevanja voznikov na tisoč in en način,........

Enkrat za vedno si zapomni, da so omejitve administrativni ukrep, ki z realnostjo nimajo kakšne velike veze. Veliko takih omejitev in njihov smisel vidiš v LJ - primerjava Roške ceste in Topniške ulice od Linhartove do Dunajske, Dolenjska cesta, ki je bila dolga leta na 50km/h, Litijska, ki je bila dolga leta na 40 km/h,.........

Omejitev na AC se je po večini držav Evrope ustalila okoli 130km/h iz samo enega vzroka - prva naftna kriza, v času, ko so se porabe hitrejših vozil gibale okoli 20l/100 km in ne zaradi varnosti, potem pa je to ostalo, če prav danes večina težkih mrcin kuri pod 10l/100km.

V večini prometno razvitih držav, se kar nekaj ministrstev ukvarja s prometno politiko, vključujejo nevladne organizacije (moto zveze, avtomobilska združenja,.....), pri nas je večina pričakovanj ureditve prometa na represiji in policiji. Imamo najvišje kazni za določene prekrške, pa se situacija ne izboljšuje, promet je celo iz leta v leto bolj nevaren, pa ne zaradi izkušenih voznikov.

Zelo malo ljudi se ne zaveda, da ubija nespametnost, neznanje, pomanjkanje izkušenj in ne sama hitrost. Večina voznikov, pešcev in kolesarjev pričakuje, da se ostali udeleženci vsi obnašajo po predpisih, pa temu ni tako. Predpisano hitrost jih res večina upošteva, vsa druga pravila pa so večini španska vas, od tega, da moraš bit v prometu ves čas 100%-no skoncentriran na stvar, ki jo tisti trenutek počneš, pa naj bo to hoja po pločniku in namen prečkanja ceste, do vžnje na kolesu ali drugem prometnem sredstvu.

Kolikokrat na dan pozabiš na smerokaz, kolikokrat na minuto pogledaš v vzratna ogledala, kako reagiraš ob zvonenju telefona, moderno je postalo pošiljanje SMS-ov med vožnjo, ukvarjanje z Garminom,............ skratka ljudje počnete vse živo, samo na promet niste pozorni in take idiotske situacije, rešujemo dobri vozniki.

Vsako jutro poslušam na radiu obvestila o zaprtih odsekih cest, zaradi prometne nesreče. Večina jih povzročijo vozniki, ki se avtomatsko peljejo v službo, vsako jutro in večina se jih drži omejitve, o prometu in vožnji pa nimajo pojma.

Če sešteješ vse prometne nesreče, jih divjaki povzročijo manj, kot 10%-ov in te so po navadi s smrtnim izzidom, tako, da komot potegneš iz tega, da je za število mrtvih na naših cestah 10-20%-ov krivih, voznikov, ki vedno in povsod vozijo nad omejitvijo (tu štejem motoriste, čelna trčenja na regionalkah in izguba kontrole nad vozilom), vse ostalo pa je zaradi kršenja drugih predpisov, neizkušenosti, brezbrižnosti, pomanjkanja koncentracije, neobvladanja vozila,......

Seveda vsak zagovarja svoja mišlenja, eni pač zagovarjamo dejstva iz prakse, drugi pač dejstva, katera poberejo iz statističnih podatkov, spet drugi pa kar nekaj na pamet, malo iz prakse, malo iz dnevnega časopisja.

Večini bi sliko razjasnil kak pogovor s policisti - motoristi ali vozniki provide, vozniki spremstva ali reševalnih vozil. Vsi te vozijo na hitrostih, ki so tudi več kot 100%-ov nad omejitvami, pa se jim zgodi nesreča samo zaradi drugih in še to ne prav veliko/leto in prevožene kilometre.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

...

Samo ti si sposoben napisati toliko besed in povedati praktično nič. Ja, veliko nesreč se ne zgodi zaradi prehitre vožnje, ampak to ni bistvo te teme, kjer govorimo o nesrečah s SMRTNIM izidom (obstaja ogromna razlika med nesrečo, kjer se zvije kakšen odbijač in je krivec pisal SMS - česar seveda niti slučajno ne zagovarjam in med nesrečo, kjer je zaradi wannabe Schumacherja nekdo umrl). Te pa so v večini posledica neprilagojene hitrosti oziroma krivda divjakov, ki so v neki situaciji mislili, da so sposobni voziti hitreje, kot so to narekovale razmere na cesti in fizikalni zakoni. Torej kretenov, ki se po forumih trkajo po prsih in hvalijo svoje odlične vozniške sposobnosti, hkrati pa s svojim relativiziranjem nevarnosti hitre vožnje še dodatno ogrožajo življenja.

A mi lahko še nekaj razložiš? Tudi, če se za trenutek strinjam, da recimo na prazni avtocesti razmere dovoljujejo vožnjo z npr. 200 km/h - zakaj je tako pomembno, da voziš s tako hitrostjo? Kaj imaš od tega?

krneki0001 ::

Če je prazna avtocesta, vklopiš tempomat in nastaviš 130km/h po GPS-u in se lepo umirjeno voziš do cilja.

Invictus ::

sheeshkar je izjavil:


A mi lahko še nekaj razložiš? Tudi, če se za trenutek strinjam, da recimo na prazni avtocesti razmere dovoljujejo vožnjo z npr. 200 km/h - zakaj je tako pomembno, da voziš s tako hitrostjo? Kaj imaš od tega?

Kaj ima pa folk od tega, da se gre samooklicanega policaja in po prehitevalnem pasu vozi 100 km/h ?!?!?!

Kaj je narobe z 200 km/h na prazni avtocesti ?!?!?! Kdaj boš pa vozil tako hitro? Po naselju mogoče?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Kdaj boš pa vozil tako hitro? Po naselju mogoče?



Na Grobniku.

#TeamFelix

Invictus ::

Heavy je izjavil:


Na Grobniku.

In kaj je razlika med Grobnikom in prazno avtocesto?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sheeshkar ::

Invictus je izjavil:

Kaj ima pa folk od tega, da se gre samooklicanega policaja in po prehitevalnem pasu vozi 100 km/h ?!?!?!

Kaj je narobe z 200 km/h na prazni avtocesti ?!?!?! Kdaj boš pa vozil tako hitro? Po naselju mogoče?

Prvič, na vprašanje nisi niti odgovoril, torej lahko sklepam, da se izmikaš odgovoru, ker se ga sramuješ.

Drugič, tisti, ki po prehitevalnem pasu pelje 100 km/h je v veliko manjšem prekršku kot tisti, ki pelje 200 in v prekršku je samo takrat, ko s tem ovira promet (tisti, ki pelje 200 je vedno v prekršku, hkrati pa za razliko od prvega še OGROŽA ČLOVEŠKA ŽIVLJENJA, kar je omejenim kretenom očitno povsem nerazumljivo).

Tretjič, po prehitevalnem pasu velika večina ljudi vozi s primerno hitrostjo, problem ste kreteni, ki vozite prehitro in si zaradi tega domišljate, da so vsi prepočasni in igrajo policaje. Teh je v resnici zelo malo, veliko manj kot divjakov (in hkrati so veliko manj nevarni kot divjaki).

Kaj je narobe z 200 km/h na prazni avtocesti? Jah, nič, če si jasnoviden. V nasprotnem primeru pa se vsak, ki ima IQ večji od številke svojih čevljev zaveda, da se tudi na prazni avtocesti lahko zgodi kaj povsem nepredvidljivega in večja kot je hitrost, večja je možnost za smrtne žrtve.

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Heavy je izjavil:


Na Grobniku.

In kaj je razlika med Grobnikom in prazno avtocesto?



Verjetno v tem, da na Grobniku ne najdeš polovice palete sredi vozišča.
#TeamFelix

Invictus ::

Heavy je izjavil:


Verjetno v tem, da na Grobniku ne najdeš polovice palete sredi vozišča.

Pa tudi ne pijanih traktoristov in utrujenih tovornjrkarjev.

Kaj hočeš s tem povedati?

Na avtocestah skoraj ni nesreč. No, razen na štajerski...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

Hočem povedat, da prazna avtocesta ni nujno prazna avtocesta. Prej omenjena paleta je lastna izkušnja (poleg tradicionalnih počenih gum).
#TeamFelix

krneki0001 ::

Na kak ostanek gume boš pa tudi na grobniku naletel. Še posebaj od takih, ki jim priporočilo 5 krogov in pol ure ohlajanja gum ali pa menjava gum ni šlo v ušesa. Pol se pa mulci razletijo, ker guma ne zdrži več kot 5 krogov s polno hitrostjo.

V asfaltu na grobniku je ogromno zdrobljenih školjk, da je oprijem karseda najboljši in to trga gume, ter je trenje tako veliko, da se guma pregreje in potem imaš probleme.

Invictus ::

Ne moreš se vsemu izognit.

Na Grobniku pa nekdo pade pred tabo. Poleg tega je tam preveč ovinkov :).

Folk tukaj moralizira o brzini, kot da se pri 100 km/h ne more nič zgoditi. Če ga preseneti paleta, bo ravno tako letel s ceste. Mogoče še prej, ker je pri tej brzini precej manj skoncentriran na vožnjo kot pa pri 200 km/h. Sploh če se pelje z babo, ki non stop vozi zraven...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

sheeshkar - Odgovorim ti takoj, ko boš ti pojasnil, zakaj proizvajalci izdelujejo vedno hitrejša vozila, ki so namenjena vožnji v prometu in ne na dirkališču.

Ko boš zlezel iz svoje polžje lupine, boš ugotovil, da so ljudje različno sposobni opravljat določeno opravilo. Če si ti povprečen ali podpovprečen, še ni rečeno da ne živijo ob tebi ljudje, ki te prekašajo v vseh pogledih, tudi v poznavanju prometnih predpisov, poleg omejitve hitrosti.

Kar se tiče prekrškov je prekršek, prekršek pa kakorkoli to obračaš. Včasih je vožnja pri 200 manj nevarna za druge udeležence, kot nedajanje smerokazov ali pogled v vzvratno ogledalo.
Če pa že govorimo o fiziki - dve vozili po tono in pol, pri hitrosti 60 km/h, pri čelnem trčenju, prinese precej škode in tudi kak težko ranjen ali mrtev, če je eno od vozil malo starejše.

Seveda so policisti v providi, ki se podijo po AC tudi do bližin 300 km/h, idioti, ki ogrožajo vse druge, pa če prav lovijo mulca brez izkušenj v novem BMW-ju, katerega mu je ati kupil za 18-ti rojstni dan.

Razlika med temi dvemi vozili je samo v tem, da prvi nima pojma o vožnji, drugi pa vozilo pri tej hitrosti, popolnoma obvlada.
Seveda po tvoje, sta oba neprištevna morilca.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

Invictus je izjavil:

Folk tukaj moralizira o brzini, kot da se pri 100 km/h ne more nič zgoditi. Če ga preseneti paleta, bo ravno tako letel s ceste. Mogoče še prej, ker je pri tej brzini precej manj skoncentriran na vožnjo kot pa pri 200 km/h. Sploh če se pelje z babo, ki non stop vozi zraven...

Kakšne neumnosti. Po tvoji idiotski logiki je torej bolj varno voziti 200 kot 100 km/h. Resno, to je tehnični forum?



solatko je izjavil:

sheeshkar - Odgovorim ti takoj, ko boš ti pojasnil, zakaj proizvajalci izdelujejo vedno hitrejša vozila, ki so namenjena vožnji v prometu in ne na dirkališču.

Še en, ki se izmika povsem preprostemu odgovoru.

Proizvajalci vozil predvsem izdelujejo vedno bolj varna vozila, avtomobili pa so že od nekdaj v veliki večini hitrejši od omejitev na cestah. Kar se mene tiče, po tem ni prav ni nobene potrebe in me prav nič ne bi motilo, če bi se prenehalo izdelovati tako hitra osebna vozila, ali pa v njih namestiti kakšne blokade. Sedaj pa ti!



solatko je izjavil:

Ko boš zlezel iz svoje polžje lupine, boš ugotovil, da so ljudje različno sposobni opravljat določeno opravilo. Če si ti povprečen ali podpovprečen, še ni rečeno da ne živijo ob tebi ljudje, ki te prekašajo v vseh pogledih, tudi v poznavanju prometnih predpisov, poleg omejitve hitrosti.

Poslušaj, mene niti malo ne boli, če ti misliš, da sem slab voznik ali kaj podobnega. Sam se niti nikoli ne razglašam za dobrega voznika, ker to vodi v hranjenje ega in precenjevanje svojih sposobnosti, torej v idiota.

Probleme imam samo s takšnimi kot si ti, ker s svojim precenjevanjem sposobnosti neposredno ogrožate mene in ostale udeležence v prometu in tukaj ne mislim odnehati, ker ne gre za ideološko preseravanje kot v kakšni drugi temi, temveč za življenja.



solatko je izjavil:

Kar se tiče prekrškov je prekršek, prekršek pa kakorkoli to obračaš. Včasih je vožnja pri 200 manj nevarna za druge udeležence, kot nedajanje smerokazov ali pogled v vzvratno ogledalo.
Če pa že govorimo o fiziki - dve vozili po tono in pol, pri hitrosti 60 km/h, pri čelnem trčenju, prinese precej škode in tudi kak težko ranjen ali mrtev, če je eno od vozil malo starejše.

Ne, vsak prekršek ni enak drugemu prekršku, samo idiot lahko izusti kaj tako neumnega. Nikjer nisem zagovarjal nobenega prekrška, samo želim ti dopovedati, da je kršenje omejitev ter neprilagojena hitrost veliko bolj nevarna za življenja kot marsikateri drugi prekršek. Seveda pa si lahko zmišljujemo scenarije, kjer so smrtno nevarni tudi drugi prekrški, vendar to še zdaleč ne opravičuje tvojih namernih kršitev v imenu samooklicanih nadnaravnih sposobnosti pri hitri vožnji.



solatko je izjavil:

Seveda so policisti v providi, ki se podijo po AC tudi do bližin 300 km/h, idioti, ki ogrožajo vse druge, pa če prav lovijo mulca brez izkušenj v novem BMW-ju, katerega mu je ati kupil za 18-ti rojstni dan.

Razlika med temi dvemi vozili je samo v tem, da prvi nima pojma o vožnji, drugi pa vozilo pri tej hitrosti, popolnoma obvlada.
Seveda po tvoje, sta oba neprištevna morilca.

Ali si ti voznik provide? Imaš potrdilo, ki ti dovoljuje enake pravice? Si profesionalno izurjen za takšno vožnjo in imaš temu prilagojeno vozilo z ustrezno opremo? Ah, kaj se sploh trudim, itak nisi sposoben odgovoriti na nobeno vprašanje. Bom raje molil, da te nikoli ne srečam na cesti.

krneki0001 ::

Vozniki provide se ne podijo 300. Nimajo namreč avtomobilov, ki bi to zmogli.

solatko ::

sheeshkar - Koliko nesreč si videl pri hitrosti 180+ na naših cestah (razen motoristov). Za večjo pomoč pa poglej nekatere hitrosti, ki so jih ujele DARS-ove kamere?

Ne poznaš avtomobilske industrije - avti z 1000 in več konji niso več exotika. In vsi serijski so z vsakim modelom hitrejši.
Varnega avta ni, pa če te celega oblečejo v napihljivo vrečo. Fizika pri določenih hitrostih deluje sama po sebi in prvi korak v pravo smer, bi bila prepoved prodaje "varnih" avtomobilov. Vsi bi morali imeti nalepke - Pazi smrtno nevarna naprava!
Torej tvojega odgovora ni, moj pa je - enostaven - hitrost je užitek, za katerim človeštvo stremi že od prve oblike premikanja brez nog. In ni problem voziti hitro, problem je, vozno sredstvo popolnoma obvladat pri taki vožnji in to eni znamo, drugi pač ne in nikoli ne bodo, ker jim to ni interes.
Kdor se ima vsaj malo rad, lastnih omejitev ne bo prekoračil, ravno tako ne omejitev voznega sredstva na ali v katerem sedi.

Ti razen strahu, nimaš problemov pa brez skrbi, bomo popravili vse tvoje napake, tudi ko boš šel na prehitevalni pas s 100 km/h, brez, da bi se prepričal, če ni kako hitrejše vozilo že gor.

Ko se nekaj prekrškov sešteje, so lahko za udeležence bistveno bolj nevarni, kot vožnja 200+ na praznem delu AC. To ti potrjuje število smrtnih nesreč, ki so večinoma posledica takih prekrškov, imenovanih - neprilagojena hitrost.

Sem dovolj usposobljen, da bi se lahko ta trenutek usedel v provido, ja pa tudi licenc in potrdil imam dovolj za kaj takega.

nebivedu - Besedo skoraj si spregledal, z novimi vozili pa bo šlo kar precej čez.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Solatko, ne bodo šli niti 250km/h. Nimajo nikjer za voziti toliko, razen če imajo samomorilska nagnjenja. Naše ceste omogočajo na najbolj ohranjenih odsekih 250km/h in nič več (pa ne mislim po števcu, ker tisto je pri večini lih nekje 220km/h).

Izračunaj koliko časa je kolo v zraku, ko zapelješ pri 130km/h na avtocesti na kamenček 2cm debeline (ja ni jih malo na naših avtocestah, pa kosov asfalta in drugih smeti tudi ne).
Ko boš zračunal, pa naredi isto še za 200 in 300km/h. Pa boš videl, da je že 200km/h na naših cestah hitrost, ki je veliko previsoka glede na kvaliteto in zasvinjanost naših cest.

Večina, ki misli, da je boga za jajca zagrabila in se po naših avtocestah vozi z avtom 200km/h in več, je v bistvu samomorilcev, glede na vozni park in ohranjenost in vzdrževanje naših cest.

Sej avto gre, ampak ko naletiš pri tej hitrosti na kos asfalta ali kamen, ki je ali iz razpadle avtoceste ali pa iz kamiona, ki je na spoju avtoceste poskočil in spustil kamenje na cesto, je skoraj nemogoče avto rešit.

Sam imam rad hitrost. Zato se znorim na dirkališču. Ali najamem ali pa s svojim avtom. Poleg tega že več kot desetletje imam samo AWD avtomobile. Avtomobili, ki jih vozim, brez problemov zlahka dosegajo več kot 200km/h. Gume so primerne za vse podlage in vedno kupujem premium znamko. Da glede na stabilnost zaradi pogona na slabši podlagi, ki je pri AWD mnogo večja, kot pri kateremkoli dvokolesnem pogonu, ne govorimo.
Pa nočem noreti po naših avtocestah toliko. Maximalno je tam do 160km/h, pa še to samo in izključno ko prehitevam kake tovornjake, da se hitro umaknem tistim za sabo, ki bi radi bili hitrejši. Potem pa spet po tempomatu nekje 110 do 120km/h naprej.

Niso naše avtoceste, četudi prazne, tako varne, da bi lahko vozil 250km/h.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Te ceste, ki jih imamo so bolj podobne kozjim stezam z avtocestam vred. Ampak ga vsi tiščijo na polno čez te lukne, sekajo ovinke, ker je cesta preozka, predrvijo s preveliko hitrostjo in se pripelje kar po tvojem pasu, jim blendneš pa gledajo debelo, če je kje radar. Najhujš so taki, ki sploh ne trznejo nič - da bi vsaj malo volan obrnil v drugo smer. Kot da jim ne potegne kaj se sploh dogaja. Zgleda, da živijo za volanom v drugem svetu.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

scipascapa ::

Samo glejte, da bo nivo kulture ok :)
Slovenija ima problem premalo kontrole in pika, kulture ne rešimo, če starši niso naučili mularije, jo sistem po 18 letu ne bo. Naj se proračun fila pa jih usekaš po denarnici. Prvič kazen Drugič dupla kazen Tretjič odvzem avta itd.....vse se da če se hoče. Cesta ni igrišče za filanje ega ampak odgovorno dejanje.

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Torej tvojega odgovora ni, moj pa je - enostaven - hitrost je užitek, za katerim človeštvo stremi že od prve oblike premikanja brez nog. In ni problem voziti hitro, problem je, vozno sredstvo popolnoma obvladat pri taki vožnji in to eni znamo, drugi pač ne in nikoli ne bodo, ker jim to ni interes.

Torej glede na to, da ti je hitrost užitek, lahko sklenemo, da vožnjo v veliki meri dojemaš kot sredstvo za potešitev teh užitkov in vožnja je zate pogosto nekaj podobnega igri oziroma sproščanju. TO je tisto, kar te dela izredno nevarnega. Vožnja je za normalne ljudi izključno sredstvo za premik iz točke A v točko B, kjer je potrebno v vsakem trenutku biti zbran ter upoštevati omejitve in prometne predpise. Za sproščanje imamo dirkališča, zakaj svojih potreb ne zadovoljuješ tam?

Ti že napišeš, da bi avtomobil moral imeti oznako za smrtno nevarno napravo, ampak hkrati ne razumeš, da ni naprava edina, ki je nevarna, temveč je še bolj nevarna opica, ki jo upravlja. Hkrati ignoriraš omejitve, ki so jih postavili prometni strokovnjaki, ker si očitno pametnejši od njih, ignoriraš zakone fizike, ker očitno zate ne veljajo in se samooznačuješ za odličnega voznika, čeprav je tvoj edini dokaz to, da še nisi bil udeležen v nesreči s smrtnim izidom (lahko pa končno pokažeš ta dokazila, ki ti dovoljujejo vožnjo preko omejitev).

Zakaj si ne kupiš še pištole, jo naokrog nosiš brez dovoljenja, po možnosti nabito in brez varovala? Saj statistično gledano boš prav tako celo življenje lahko to počel brez smrtnih žrtev, ampak bi se ti to res zdelo varno? Takrat bi pa seveda pametoval, kako jo nikoli ne nosiš v bližini vrtcev, da si fantastičen strelec, ki bi lahko brez težav zadel muho v množici ljudi in da so vse smrtne žrtve streljanja posledica nepoznavalcev orožja in ne tega, da so naokoli hodili z nabito pištolo.


solatko je izjavil:

Kdor se ima vsaj malo rad, lastnih omejitev ne bo prekoračil, ravno tako ne omejitev voznega sredstva na ali v katerem sedi.

Kaj pa omejitve, ki jih je postavila družba v kateri živiš? Zakaj se ti zdi sprejemljivo, da kršiš te omejitve? Zakaj potem ne kradeš kruha v trgovini? Saj imajo nekateri trgovci velike dobičke in s tem ne bi nobenega ogrožal. V bistvu bi privarčevani denar lahko daroval v dobrodelne namene in s tem še pomagal drugim... Kako si torej prišel do tega, da je sprejemljivo kršiti omejitve in na avtocesti peljati 200km/h (tudi, če samo v določenih pogojih)?

Mehmed ::

sheeshkar je izjavil:

Zakaj se ti zdi sprejemljivo, da kršiš te omejitve?


Ker so proizvajalci naredili vse hitrejse avtomobile. Zakaj bi to poceli, ce ne bi hoteli od nas da vozimo tok?
Sej ljudje in infrastruktura evolvamo enako hitro kot tehnologija. Reflekse imamo bistveno hitrejse kot v casu ficotov, pa tud fizikalni zakoni so nam danes bolj naklonjeni. Res ni razloga, da ne bi vozili 200 danes, pa 400 cez deset let.
Sploh pa ce si solatko, ki ima za seboj miljon prevozenih kilometrov. Normalen clovek bi mogoce pomislil, da je relevantnih zadnjih 100k, ostalo je pac prevozeno v nekem drugem casu ob drugacnih pogojih. Samo ne on. On ze tako kljubuje naravnim zakonom, ko mu refleksi ne pesajo ampak se izboljsujejo z leti.

solatko ::

Omejitve, ki jih postavlja družba, saj pri nas nimajo ne repa ne glave. Na cestah, kjer 50 let ni bilo prometne nesreče, se ti pojavi znak 50 čez noč, zato ker se je nekemu birokratu divgnilo orodje.
Kako strokovno so pripravljene omejitve, sem ti napisal nekaj postov višje - v LJ Topniška ulica, kjer imaš na vsakih nekaj metrov uvoz, cel kup prehodov za pešce, semaforje, skratka ni da ni - 60, Roška cesta 4 pasovnica s kolesarsko stezo, odlično vidljivostjo, širokimi pločniki - 50. Če je to strokovno, sem jaz tramvaj.

Omejitve niso postavljene strokovno - vsaj v SLO ne. Na cestah, kjer je še 60 nevarna brzina, velja splošna omejitev 90, tam, kjer bi pa komot dali omejitve stran, pa ti sveti znak 50 ali 60, obvezno z večkratnimi obiski inkasantov.

Dejstvo je, da boš težko našel motorista, ki ne pritisne preko 200, tudi tam, kjer je to zelo nevarno, predvsem zanj, pa tudi za druge.

Koliko je vsak sam sposoben, ve pač vsak sam, problem nastane, ko hočeš na vsako silo preko svojih omejitev (obvladanja vozila, izkušenj in sposobnosti predvidevanja). V teh segmentih smo individualisti, eni sposobni več, drugi manj, tako kot pri vseh opravilih, športu, križankah,......

In, da se boš malo pomiril, vožnjo jemljem hudičevo resno, tudi kadar pritisnem čez omejitev, tako kot poklicni vozniki, katerih naloga je, da velikokrat vozijo krepko čez omejitve.
Tisti, ki se ne čutite dovolj usposobljene za hitrejšo vožnjo, pa pač uživajte v počasni, samo predno menjate pas, se pozanimajte kako je na željenem pasu.

Pa še to, ko zapustiš vozilo, se ne začni takoj obnašat, kot povprečen pešec in ne skači pred premikajoča vozila, računaj vedno na to, da te voznik morda ni opazil ali registriral tvoj namen.

Pa še ena da te malo pomirim - letos še nisem šel čez 170 km/h.
Delo krepa človeka

MrStein ::

scipascapa je izjavil:

Samo glejte, da bo nivo kulture ok :)
Slovenija ima problem premalo kontrole in pika, kulture ne rešimo, če starši niso naučili mularije, jo sistem po 18 letu ne bo. Naj se proračun fila pa jih usekaš po denarnici. Prvič kazen Drugič dupla kazen Tretjič odvzem avta itd.....vse se da če se hoče. Cesta ni igrišče za filanje ega ampak odgovorno dejanje.

Vprašanje je, kdo bo začel red delati.
V državi, kjer je prioriteta ena "naj sosedu crkne krava".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
5 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421452 (18805) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864451 (56171) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677167 (69867) Gandalfar

Več podobnih tem