Forum » Na cesti » Smo že na 98 smrtnih?
Smo že na 98 smrtnih?
Temo vidijo: vsi
bluefish ::
v LJ Topniška ulica, kjer imaš na vsakih nekaj metrov uvoz, cel kup prehodov za pešce, semaforje, skratka ni da ni - 60V kateri vzporedni resničnosti si pa ti vozil po Topniški?
Na celotni dolžini ima le dva uvoza, pa še ta omogočata vključevanje le vsak z ene smeri. Prav tako je prehod za pešče le en. No, trije, če računamo še začetek in konec.
In ja, cesta omogoča tako hitrost.
Koliko je vsak sam sposoben, ve pač vsak samMar ne, zato pa imamo toliko pijandur in podobnih na cestah. Ker vedo sami zase, da so pač sposobni voziti, ne glede na omejitve fizike.
Omejitve niso postavljene strokovno - vsaj v SLO ne. Na cestah, kjer je še 60 nevarna brzina, velja splošna omejitev 90, tam, kjer bi pa komot dali omejitve stran, pa ti sveti znak 50 ali 60, obvezno z večkratnimi obiski inkasantov.Morda res, a ti nisi tisti, ki bi o tem odločal in tekom vožnje samovoljno prilagajal pravila.
In, da se boš malo pomiril, vožnjo jemljem hudičevo resno, tudi kadar pritisnem čez omejitev, tako kot poklicni vozniki, katerih naloga je, da velikokrat vozijo krepko čez omejitve.Ja, iz nuje, ne zaradi ega. Če se pač primerjaš s profesionalnimi vozniki, imaš problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
sheeshkar ::
Omejitve, ki jih postavlja družba, saj pri nas nimajo ne repa ne glave. Na cestah, kjer 50 let ni bilo prometne nesreče, se ti pojavi znak 50 čez noč, zato ker se je nekemu birokratu divgnilo orodje.
Kako strokovno so pripravljene omejitve, sem ti napisal nekaj postov višje - v LJ Topniška ulica, kjer imaš na vsakih nekaj metrov uvoz, cel kup prehodov za pešce, semaforje, skratka ni da ni - 60, Roška cesta 4 pasovnica s kolesarsko stezo, odlično vidljivostjo, širokimi pločniki - 50. Če je to strokovno, sem jaz tramvaj.
Omejitve niso postavljene strokovno - vsaj v SLO ne. Na cestah, kjer je še 60 nevarna brzina, velja splošna omejitev 90, tam, kjer bi pa komot dali omejitve stran, pa ti sveti znak 50 ali 60, obvezno z večkratnimi obiski inkasantov.
Tudi meni so nekatere omejitve in predpisi povsem nelogični, pa mi to ne daje pravice, da jih kršim. Nekaj izjem, kjer se seveda strinjam, da so povsem idiotske, še ne pomeni, da lahko zaradi tega kršim omejitve tudi drugje (niti na teh odsekih, kjer so idiotske). Poleg tega pa jih očitno ni tako zelo veliko, ker na dan vedno povlečeš ta dva primera (ampak to niti ni bistveno, tako da se v to ni potrebno zapičiti).
Dejstvo je, da boš težko našel motorista, ki ne pritisne preko 200, tudi tam, kjer je to zelo nevarno, predvsem zanj, pa tudi za druge.
In kaj ima to sploh veze s čimerkoli? Če so drugi idioti, si lahko idiot tudi ti?
Koliko je vsak sam sposoben, ve pač vsak sam, problem nastane, ko hočeš na vsako silo preko svojih omejitev (obvladanja vozila, izkušenj in sposobnosti predvidevanja). V teh segmentih smo individualisti, eni sposobni več, drugi manj, tako kot pri vseh opravilih, športu, križankah,......
Hm, ne, svojih omejitev se v resnici ne zaveda nihče, ker za kaj takšnega nimamo testiranj. Pri križankah se točno ve, kje so tvoje omejitve, ker pač ne izpolniš vseh kvadratkov in zaradi tega še nihče ni umrl. Pri divjanju pa je dovolj, da samo za sekundo izgubiš koncentracijo in že imaš na vesti človeško življenje, kljub temu, da si tisti ovinek obvozil že milijonkrat in si mislil, da poznaš svoje sposobnosti. Preden bom spet bral, da se to lahko zgodi tudi pri manjši hitrosti - ja, ampak manjša kot je hitrost, večja je možnost za ustrezno reakcijo in večja je možnost za preživetje ob trku (in to eksponentno). Tvoja ocena lastnih sposobnosti in omejitev je povsem subjektivna in kot taka vredna manj kot nič.
In, da se boš malo pomiril, vožnjo jemljem hudičevo resno, tudi kadar pritisnem čez omejitev, tako kot poklicni vozniki, katerih naloga je, da velikokrat vozijo krepko čez omejitve.
Does not compute. Kako lahko vožnjo jemlješ hudičevo resno, če voziš preko omejitev? A ti res ni jasno, da je to ravno nasprotno od resnega? Saj sva že prej ugotovila, da ti hitrost prinaša užitek, torej je vožnja zate vrsta igre oziroma iskanja užitkov, kar je povsem nekaj drugega od resnosti.
TI NISI POKLICNI VOZNIK!!! Niti nimaš ustreznega vozila, ki dejanskim poklicnim voznikom v točno določenih primerih dovoljuje kršenje prometnih predpisov (oziroma bolj natančno, za njih veljajo posebni predpisi in pri njihovih nujnih vožnjah definitivno ne gre za kršenje prometnih predpisov). Ali se delaš norca?
Pa še ena da te malo pomirim - letos še nisem šel čez 170 km/h.
To me ni niti malo pomirilo. 170km/h je na naših cestah še vedno grobo kršenje omejitev, še posebej s strani nekoga, ki misli, da zanj zakoni fizike ne veljajo.
MrStein ::
Tudi meni so nekatere omejitve in predpisi povsem nelogični, pa mi to ne daje pravice, da jih kršim. Nekaj izjem, kjer se seveda strinjam, da so povsem idiotske, še ne pomeni, da lahko zaradi tega kršim omejitve tudi drugje (niti na teh odsekih, kjer so idiotske). Poleg tega pa jih očitno ni tako zelo veliko, ker na dan vedno povlečeš ta dva primera (ampak to niti ni bistveno, tako da se v to ni potrebno zapičiti).
Ogromno jih. In če bi vsakega našteli (in še bolj raztegnili temo), bi se zgodilo... kaj?
Eni bi zanikali (kljub fotodokumentaciji).
Eni bi ignorirali.
Eni bi rekli "Ja, res je".
Karavana pa bi šla dalje. (do črte imenovane "naslednje volitve", in potem dalje enako kot do tja)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mehmed ::
Ena stvar je zvisat kako omejitev za 10 km.
Druga je pa zvisat na ac za 70 oz. kar podvojiti, ce gledamo na zmogljivost avtov.
Solatko misli, da ce mu prikimamo pri prvem, ker vsak pozna kako tako, da mu bomo kimali se naprej, ko proba z drugo.
Nice try ampak ne bomo.
Druga je pa zvisat na ac za 70 oz. kar podvojiti, ce gledamo na zmogljivost avtov.
Solatko misli, da ce mu prikimamo pri prvem, ker vsak pozna kako tako, da mu bomo kimali se naprej, ko proba z drugo.
Nice try ampak ne bomo.
Unknown_001 ::
@solatko ga res mal piha s samohvalo, ampak v določenih pogledih ima kar prav.
Intervju, z bivšim, sedaj upokojenim prof. FS glede prometne varnosti:
https://www.dnevnik.si/189080
Berite zadnji odstavek, kjer pade tudi komentar na omejitve.
Intervju, z bivšim, sedaj upokojenim prof. FS glede prometne varnosti:
https://www.dnevnik.si/189080
Berite zadnji odstavek, kjer pade tudi komentar na omejitve.
Prometna signalizacija naj bi nam povedala, v kakšnem stanju je prometnica. Pri nas je marsikateri ovinek označen z omejitvijo 60 kilometrov na uro. V drugih državah, verjamem, bi bil enak ovinek označen z omejitvijo 100 kilometrov na uro. Toda bog ne daj, da bi tam tak ovinek prevozili hitreje. Ne mislim zaradi kazni, ampak zato, ker bi gotovo zleteli s cestišča. Hočem povedati, da smo ljudi razvadili z nekorektno postavljeno prometno signalizacijo. Morda bi bilo smiselno pri dograjevanju vseh teh petih ukrepov preveriti tudi, ali je kje postavljena kakšna nepotrebna omejitev. Tudi tako bi vzgajali voznike, da bi prepoved imela neko težo, in sicer zaradi zaupanja vanjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
solatko ::
sheeshkar - Ti si pač še ena oseba, ki vse prometne probleme vidi v hitrosti. Kaj, ko bi se zbrali in predlagali državnemu zboru, da sprejme zakon, po katerem je potrebno vsa vozila blokirati, da ne bodo dosegala hitrosti nad 30 ali še raje 10(peš cona) in problem bo čudežno rešen.
Večina voznikov, ki se držijo omejitve hitrosti, naredi od 2-5 drugih prekrškov na 100km, ki pa za vas niso problem, zaradi njih pa se zgodi večina prometnih nesreč v kategoriji neprilagojena hitrost.
V tej kategoriji so postavke, ki jih statistično bolje obdelane države, vodijo posebej. Praktično lahko vsako prometno nesrečo postaviš v to kategorijo in vse druge ukineš in se bodo vse službe, ki morajo skrbeti za varnost v prometu, ukvarjale samo še s hitrostjo.
Kategorije, kot so neizkušenost, tehnično pomanjkljivo vozilo, stanje ceste - vzdrževalec cest, oviranje prometnega toka, napačna ali prepozna reakcija,........
Še celo pri prometnih nesrečah, kjer je vmešano več teh postavk, se pri nas da v neprilagojena hitrost.
Torej, večina voznih sredstev se skoraj na mestu ustavi pri hitrosti 10km/h, vse kar je čez to, je v določenih situacijah - neprilagojena hitrost, samo še ugotoviti moramo, čemu in kolikšna bi bila prilagojena hitrost.
To pa je tisto, zaradi česar se vedno kregamo na forumih, pri temah o prometu.
Hipotetično - imaš nevaren ovinek, ki ga povprečni voznik prevozi s 60km/h, ker pa imaš voznike, ki so veliko slabši od povprečja in nekaj tistih, ki so boljši od povprečja, boš hitrost omejil pri kateri hitrosti - 40 (recimo da zadovolji vse), 60 (za vse povprečne) ali 90(peščica nadpovprečnih).
Če se boš prilagodil spodnji manjšini, nesreč v ovinku nebi smelo biti, vendar bodo že povprečni, kršili omejitev (večina), če omejiš na 60, bodo s ceste zleteli podpovprečni, ker pri tej hitrosti ovinka niso sposobni zvozit, povprečni bodo peljali b.p., nadpovprečni bodo omejitev, največkrat kršili, vendar bodo ovinek speljali vedno in zaradi njih nesreč ne bo.
Če postaviš omejitev 90, boš imel grobišče.
Sedaj pa se strokovno odloči za prometni znak, pred ovinkom!
Nato pa samo še naročiš policistom, da postavijo radar in imel boš neomejen vir prihodkov, na varnost pa to bistveno ne bo vplivalo, saj, če postaviš omejitev 40, prometnih nesreč ne bo, večina voznikov pa te omejitve ne bo spoštovalo in po tvoje so morilci, neprilagojenci, divjaki,....... skratka, take je potrebno spravit s cest.
To je samo ena majhna študija o urejanju prometne signalizacije.
Kar se pa tiče Topniške - od Linhartove do Dunajske, pa se zapelji po njej in preštej vse uvoze in srečno vožnjo s 60.
Večina voznikov, ki se držijo omejitve hitrosti, naredi od 2-5 drugih prekrškov na 100km, ki pa za vas niso problem, zaradi njih pa se zgodi večina prometnih nesreč v kategoriji neprilagojena hitrost.
V tej kategoriji so postavke, ki jih statistično bolje obdelane države, vodijo posebej. Praktično lahko vsako prometno nesrečo postaviš v to kategorijo in vse druge ukineš in se bodo vse službe, ki morajo skrbeti za varnost v prometu, ukvarjale samo še s hitrostjo.
Kategorije, kot so neizkušenost, tehnično pomanjkljivo vozilo, stanje ceste - vzdrževalec cest, oviranje prometnega toka, napačna ali prepozna reakcija,........
Še celo pri prometnih nesrečah, kjer je vmešano več teh postavk, se pri nas da v neprilagojena hitrost.
Torej, večina voznih sredstev se skoraj na mestu ustavi pri hitrosti 10km/h, vse kar je čez to, je v določenih situacijah - neprilagojena hitrost, samo še ugotoviti moramo, čemu in kolikšna bi bila prilagojena hitrost.
To pa je tisto, zaradi česar se vedno kregamo na forumih, pri temah o prometu.
Hipotetično - imaš nevaren ovinek, ki ga povprečni voznik prevozi s 60km/h, ker pa imaš voznike, ki so veliko slabši od povprečja in nekaj tistih, ki so boljši od povprečja, boš hitrost omejil pri kateri hitrosti - 40 (recimo da zadovolji vse), 60 (za vse povprečne) ali 90(peščica nadpovprečnih).
Če se boš prilagodil spodnji manjšini, nesreč v ovinku nebi smelo biti, vendar bodo že povprečni, kršili omejitev (večina), če omejiš na 60, bodo s ceste zleteli podpovprečni, ker pri tej hitrosti ovinka niso sposobni zvozit, povprečni bodo peljali b.p., nadpovprečni bodo omejitev, največkrat kršili, vendar bodo ovinek speljali vedno in zaradi njih nesreč ne bo.
Če postaviš omejitev 90, boš imel grobišče.
Sedaj pa se strokovno odloči za prometni znak, pred ovinkom!
Nato pa samo še naročiš policistom, da postavijo radar in imel boš neomejen vir prihodkov, na varnost pa to bistveno ne bo vplivalo, saj, če postaviš omejitev 40, prometnih nesreč ne bo, večina voznikov pa te omejitve ne bo spoštovalo in po tvoje so morilci, neprilagojenci, divjaki,....... skratka, take je potrebno spravit s cest.
To je samo ena majhna študija o urejanju prometne signalizacije.
Kar se pa tiče Topniške - od Linhartove do Dunajske, pa se zapelji po njej in preštej vse uvoze in srečno vožnjo s 60.
Delo krepa človeka
b3D_950 ::
Pred ovinkom je omejitev zato, ker je skoraj 100% kje kakšen uvoz na cesto (iz njive ali travnika, vasi...)v bližini tega ovinka. Kar tako za brezveze dvomim da je.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Aston_11 ::
Če se boš prilagodil spodnji manjšini, nesreč v ovinku nebi smelo biti, vendar bodo že povprečni, kršili omejitev (večina), če omejiš na 60, bodo s ceste zleteli podpovprečni, ker pri tej hitrosti ovinka niso sposobni zvozit, povprečni bodo peljali b.p., nadpovprečni bodo omejitev, največkrat kršili, vendar bodo ovinek speljali vedno in zaradi njih nesreč ne bo.Dejansko pa so vsi, ki ne upoštevajo prepisa, malomarni, čeprav jih kot voznike lahko kategoriziraš po tisti statistični količini kot hočeš.
WarpedGone ::
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Enako velja za delovne zapore na AC.
Where is everybody? Ste vedno na biciklih?
Enako velja za delovne zapore na AC.
Where is everybody? Ste vedno na biciklih?
Zbogom in hvala za vse ribe
Aston_11 ::
Kar vidim, je kar nekaj takih, ki zmorejo/zmoremo peljati tudi v takih razmerah po AC. Kjer je 80, tempomat, pa delaš kolono. Pač en pas na ta način še vedno pustiš fraj, ta hitri pa tako še vedno gredo mimo in načeloma nekih problemov ni. Bicikl pa je FTW.
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Enako velja za delovne zapore na AC.
Where is everybody? Ste vedno na biciklih?
Tuki smo. Samo nas norci k grejo 150-160 po megli po AC vedno prehitijo in je verjetnost, da se srečamo na cestninski ali pa na delovišču zanemarljivo majhna.
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Saj jih je cel kup. Bi rekel da celo večina.
Najprej 3 km pred cestninsko zapeljejo na levi pas in upočasnijo na 60km/h. Da jih ne bodo na radar dobili.
Po cestninski še 3 km vozijo naprej 60 km/h po levem pasu, ker so pozabili da so na avtocesti in da so v prekršku, ker vozijo na prehitevalnem pasu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sheeshkar ::
sheeshkar - Ti si pač še ena oseba, ki vse prometne probleme vidi v hitrosti. Kaj, ko bi se zbrali in predlagali državnemu zboru, da sprejme zakon, po katerem je potrebno vsa vozila blokirati, da ne bodo dosegala hitrosti nad 30 ali še raje 10(peš cona) in problem bo čudežno rešen.
Slamnati mož je na pohodu. Me pa ne čudi, da ne razumeš, kaj ti želim dopovedati.
Kar se mene tiče lahko brez problema znižamo omejitve, kljub temu, da sam ponavadi vozim nekje med 120 in 130 km/h na avtocesti in tik pod omejitvijo na ostalih cestah (ko to dovoljujejo razmere na cesti seveda). Sicer pa bi se nesreče s smrtnim izidom krepko zmanjšale že danes, če bi divjaki kot si ti pričeli upoštevati trenutne omejitve.
Večina voznikov, ki se držijo omejitve hitrosti, naredi od 2-5 drugih prekrškov na 100km, ki pa za vas niso problem, zaradi njih pa se zgodi večina prometnih nesreč v kategoriji neprilagojena hitrost.
Še en slamnati mož. A lahko prosim nehaš lagati? Poleg tega pa prosim za kakšen dokaz, da tisti, ki se držijo omejitev, delajo več drugih prekrškov, kot vi divjaki. Po mojih osebnih opažanjih (ki niso prav veliko vredna, ampak to jaz za razliko od tebe vsaj priznam) divjaki kršite še marsikaj drugega kot samo omejitve (recimo lepljenje na rit, prehitevanje po desni, vožnja čez rdečo, neuporaba smernikov pri menjanju pasov, prehitevanje na povsem neustreznih mestih, uporaba telefona med vožnjo in med nevarnimi manevri, itd.). Ne bom trdil, da vse to počneš tudi ti (za razliko od tebe, ki kar predpostavljaš, da vse to in še več počnem jaz), vendar glede na to, da si priznal kršenje omejitev, ti moram žal povedati, da spadaš v kategorijo voznikov, ki poleg omejitev zelo pogosto krši še marsikaj drugega (ponavadi vsaj dve stvari hkrati). V bistvu je veliko bolj logično sklepati, da se bo tisti, ki se skuša držati omejitev, hkrati skušal držati tudi večino ostalih prometnih predpisov (še posebej tistih, ki ogrožajo človeška življenja, kot je lepljenje na rit, prehitevanje po desni, prehitevanje na neprimernih mestih itd.). Nihče pa ni popoln voznik in vsak lahko kdaj stori kakšno neumnost (vendar če to dela pri manjših hitrostih je možnost za nesrečo s smrtnim izidom veliko manjša, kar pa je bistvo te teme in ne prekrški, ki se večinoma končajo z zvito pločevino).
Torej, večina voznih sredstev se skoraj na mestu ustavi pri hitrosti 10km/h, vse kar je čez to, je v določenih situacijah - neprilagojena hitrost, samo še ugotoviti moramo, čemu in kolikšna bi bila prilagojena hitrost.
To pa je tisto, zaradi česar se vedno kregamo na forumih, pri temah o prometu.
Seveda obstajajo scenariji, kjer te tudi prilagojena hitrost ne bo rešila in ja, obstajajo scenariji, kjer boš morda tudi neupravičeno kaznovan z oznako neprilagojena hitrost, vendar v kolikor upoštevaš omejitve, držiš ustrezno varnostno razdaljo in znaš brzdati ego ter v določenih razmerah voziti tudi pod omejitvijo, potem boš večino časa vozil s primerno oziroma prilagojeno hitrostjo oziroma boš s tem vsaj krepko zmanjšal možnost za smrtne žrtve. Sedaj mi pa ti prosim razloži, zakaj je torej primerno kršiti omejitve in pa predvsem, kako za vraga to opravičuje tvoje kršenje omejitev?
Hipotetično - imaš nevaren ovinek, ki ga povprečni voznik prevozi s 60km/h, ker pa imaš voznike, ki so veliko slabši od povprečja in nekaj tistih, ki so boljši od povprečja, boš hitrost omejil pri kateri hitrosti - 40 (recimo da zadovolji vse), 60 (za vse povprečne) ali 90(peščica nadpovprečnih).
Če se boš prilagodil spodnji manjšini, nesreč v ovinku nebi smelo biti, vendar bodo že povprečni, kršili omejitev (večina), če omejiš na 60, bodo s ceste zleteli podpovprečni, ker pri tej hitrosti ovinka niso sposobni zvozit, povprečni bodo peljali b.p., nadpovprečni bodo omejitev, največkrat kršili, vendar bodo ovinek speljali vedno in zaradi njih nesreč ne bo.
Če postaviš omejitev 90, boš imel grobišče.
Sedaj pa se strokovno odloči za prometni znak, pred ovinkom!
Nato pa samo še naročiš policistom, da postavijo radar in imel boš neomejen vir prihodkov, na varnost pa to bistveno ne bo vplivalo, saj, če postaviš omejitev 40, prometnih nesreč ne bo, večina voznikov pa te omejitve ne bo spoštovalo in po tvoje so morilci, neprilagojenci, divjaki,....... skratka, take je potrebno spravit s cest.
To je samo ena majhna študija o urejanju prometne signalizacije.
A tebi res še vedno ni jasno, da omejitev 60 ne pomeni, da MORAŠ voziti 60, temveč lahko voziš NAJVEČ 60, torej lahko povsem brez problema voziš tudi manj? Torej, če zakoni fizike v kombinaciji z ostalimi pogoji dovoljujejo vožnjo skozi ovinek s 60 (ali pa tudi, če bi dejansko lahko vozili hitreje in je nek uradnik morda postavil prenizko omejitev - kar pa nima veze, ker bi ti vseeno moral voziti NAJVEČ 60 in te to ne bi prav nič oviralo pri prihodu na cilj), potem lahko podpovprečni vozniki povsem brez problema vozijo tudi 40 in zaradi tega ni potrebno postavljati manjše omejitve. Problem pri teh scenarijih ste izključno divjaki oziroma reinkarnacije Senne, ki si sami postavljate omejitve in skozi ovinke z omejitvijo 60 vozite 90 ter izgubljate živce, ko naletite na počasnejšega voznika. Potem pa na forumu pišete povsem idiotske hipotetične scenarije s katerimi želite opravičiti svoje divjanje, ki pa poleg vsega sploh nimajo smisla.
In temu rečete študija.
Kar se pa tiče Topniške - od Linhartove do Dunajske, pa se zapelji po njej in preštej vse uvoze in srečno vožnjo s 60.
Joj, pa kaj imaš ti s to Topniško? Ja, večino dneva tam nikoli ne boš dosegel hitrosti 60 km/h in ja, morda je zaradi tega ta omejitev nesmiselna, ampak kako za božjo voljo to opravičuje tvoje kršenje omejitev na drugih cestah? Pa še enkrat - nikjer, ampak nikjer ne piše, da na Topniški MORAŠ voziti 60, temveč lahko povsem brez problema voziš manj. Kadar pa je ta cesta prazna in naletiš na zeleni val, pa lahko tudi po tej cesti dosežeš hitrost 60 km/h. Še enkrat pa te vprašam (ker imaš očitno težave s koncentracijo) - kako omejitev na Topniški opravičuje tvoje kršenje omejitev na drugih cestah?
WarpedGone je izjavil:
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Saj jih je cel kup. Bi rekel da celo večina.
Najprej 3 km pred cestninsko zapeljejo na levi pas in upočasnijo na 60km/h. Da jih ne bodo na radar dobili.
Po cestninski še 3 km vozijo naprej 60 km/h po levem pasu, ker so pozabili da so na avtocesti in da so v prekršku, ker vozijo na prehitevalnem pasu.
Da smo si na jasnem, vožnje po prehitevalnem pasu brez namena prehitevanja ne podpiram. Ampak - najprej mi razloži, koliko smrtnih žrtev so povzročili vozniki s tem prekrškom? Smo v temi, kjer govorimo o nesrečah s smrtnimi žrtvami in kot ponavadi so zate največji grešniki tisti, ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu. Iskanje izgovorov za svoje kršenje omejitev ter prometnih predpisov s prekrški drugih vozikov se vsaj meni zdi malo sprevrženo.
Sedaj mi pa prosim razloži še to - kako za vraga ravno ti tako pogosto srečuješ voznike na prehitevalnem pasu? Ali morda tudi sam predolgo voziš na tem pasu? Morda zaradi tega, ker kršiš tudi omejitve hitrosti in so za tebe vsi na cesti polži, ki jih je potrebno prehiteti? Rekel bi, da si ti veliko večji problem na naših cestah kot tisti, ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu (in še enkrat, tega ne podpiram, tega ne počnem in kadar sem v prehitevalnem manevru s 130 km/h ter se mi na rit prilepi kakšen Invictus, se mu umaknem takoj, ko je to varno).
Aston_11 ::
Povzetek: notorni kršitelji očitajo vse mogoče tistim, ki morda ne storijo niti enega prekrška na poti.
bluefish ::
sheeshkar ::
Invictus ::
Da smo si na jasnem, vožnje po prehitevalnem pasu brez namena prehitevanja ne podpiram. Ampak - najprej mi razloži, koliko smrtnih žrtev so povzročili vozniki s tem prekrškom? Smo v temi, kjer govorimo o nesrečah s smrtnimi žrtvami in kot ponavadi so zate največji grešniki tisti, ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu. Iskanje izgovorov za svoje kršenje omejitev ter prometnih predpisov s prekrški drugih vozikov se vsaj meni zdi malo sprevrženo.
Saj ne iščem izgovorov za svoje prekrške. Kaj ti ni tukaj jasno? Ti raje poskrbi da jih ne boš sam delal. Pravico do delanja prekrškov pač ne smeš kršit. Kje bodo pa policaji potem kasirali?
Sedaj mi pa prosim razloži še to - kako za vraga ravno ti tako pogosto srečuješ voznike na prehitevalnem pasu? Ali morda tudi sam predolgo voziš na tem pasu? Morda zaradi tega, ker kršiš tudi omejitve hitrosti in so za tebe vsi na cesti polži, ki jih je potrebno prehiteti? Rekel bi, da si ti veliko večji problem na naših cestah kot tisti, ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu (in še enkrat, tega ne podpiram, tega ne počnem in kadar sem v prehitevalnem manevru s 130 km/h ter se mi na rit prilepi kakšen Invictus, se mu umaknem takoj, ko je to varno).
Povsod na slovenskih avtocestah. Peljem večinoma 140 po števcu, kar je nekako 120-125 km realno. Pa zgleda kot da vozim 300, ko koga prehitim.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Enako velja za delovne zapore na AC.
Where is everybody? Ste vedno na biciklih?
Tuki smo. Samo nas norci k grejo 150-160 po megli po AC vedno prehitijo in je verjetnost, da se srečamo na cestninski ali pa na delovišču zanemarljivo majhna.
Zanimiva uporaba množine... Da zapelješ kdaj skozi cestnino moraš najprej spokat dol iz ST in it na AC, kjer nato nastane neničelna možnost da te srečam.
V vsej vozniški karieri na vseh naših cestninskih postajah še nisem srečal enega osebka, ki bi po cestnini držal 60 vse do konca omejitve.
Dokler te ne srečam, te bom imel za čistega hinavskega lažnjivca.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Možno samo na postajah Log (cca 15x letno), Bič (cca 5x letno) in Naklo (cca 5x letno).
Glede na to da grem čez AC postaje 50 do max 60-krat letno (x2, ker grem v obe smeri) je možnost najinega srečanja zanemarljiva, sploh ker dostikrat potujem ob neobičajnih urah (22h+) in se izogibam prometnim konicam.
Believe me, da delam zastoje tako na cestninskih kot tudi na deloviščih.
Ampak potem, ko je omejitve konec, pa z veseljem pustim da 220+ konjičev na polno zadiha do ~135 v par sekundah in pustim tiste naziwagen smrduhe, ki se mi lepijo na rit, na varni razdalji ...
Trenutno ravno upgradeam avto na takega s 300 konjiči. Potem bo še bolj veselo ...
Glede na to da grem čez AC postaje 50 do max 60-krat letno (x2, ker grem v obe smeri) je možnost najinega srečanja zanemarljiva, sploh ker dostikrat potujem ob neobičajnih urah (22h+) in se izogibam prometnim konicam.
Believe me, da delam zastoje tako na cestninskih kot tudi na deloviščih.
Ampak potem, ko je omejitve konec, pa z veseljem pustim da 220+ konjičev na polno zadiha do ~135 v par sekundah in pustim tiste naziwagen smrduhe, ki se mi lepijo na rit, na varni razdalji ...
Trenutno ravno upgradeam avto na takega s 300 konjiči. Potem bo še bolj veselo ...
WarpedGone ::
Believe me, da delam zastoje tako na cestninskih kot tudi na deloviščih.
Thumbs up. Napredek je že da si presedlal na ednino.
Zbogom in hvala za vse ribe
Aston_11 ::
WarpedGone je izjavil:
Believe me, da delam zastoje tako na cestninskih kot tudi na deloviščih.
Thumbs up. Napredek je že da si presedlal na ednino.
Jaz sem sicer tudi njemu podoben. Lahko bi torej uporabljal dvojino. Pa danes nas je bilo še en par takih, ki smo mimo Postojne vozili 80 pri znaku 80.
solatko ::
sheeshkar - Želiš mi dopovedati, da so vse omejitve nameščene po strokovnih merilih in je vožnja preko njih smrtno nevarna - jaz ti pa hočem dopovedat, da to ni res in v dokaz imaš poklicne voznike, ki morajo vozit občutno hitreje, za to so tudi usposobljeni, tako kot je lahko vsak navaden voznik, če se posveti temu in je za to pripravljen tudi globoko seči v žep, pa so kljub temu živi in praviloma ne povzročajo mrtvih. Nekatere sicer zagrabi panika, ko vozila spremstva, vozijo po sredini s hitrostjo, ki je precej višja od dovoljene (druga tema).
Vsak dan je toliko in toliko nesreč, ki jih povzročijo vozniki, ki ne spoštujejo drugih predpisov, omejitve se držijo. Med njimi je tudi velika večina nesreč s smrtnim izzidom.
V megli na AC so bili vsi v okviru omejitve hitrosti, niso pa le-ta prilagodili razmeram na cesti. Tudi o tem primeru je tema in razpravljalci niso prišli do rešitve, s kakšno hitrostjo naj se vozi, da ne dobiš nekoga krepko v rit in da se ti z nosom ne nabiješ v vozilo, ki stoji.
Na cesti si izberi naključno vozilo in pelji nekaj km za njim. Če ne bo v tem času naredil niti enega prekrška, se bom posul s pepelom in vam "varnim" voznikom priznal vaš prav. Če drugega ne, ne bo v vzvratnem ogledalu opazoval promata zadaj, odgovoril na telefonski klic ali pa celo sam telefoniral, ne bo dal smerokaza, oviral bo prometni tok,..........
Pač vidim, da nimaš pojma, čemu so znaki in omejitve namenjeni. In ja, lahko voziš počasneje, vendar se moraš na prvem primernem mestu umaknit hitrejšim, ta predpis pa krši večina "varnih" voznikov in je eden od vzrokov za najhujša čelna trčenja na regionalkah.
Topniško omenjam v zvezi strokovnega nameščanja omejitev na cestah - na tej cesti so bile tudi že smrtne žrtve, dočim na Roški še lažjih nesreč ni bilo veliko.
In da omenim še del od Šmartinske do Linhartove, ki je baje BTW, v jesenskem času, pozimi, ob dežju po daljšem lepem vremenu, je to drsalnica, ki ne dovoljuje varne vožnje niti pri 40 km/h.
Sedaj pa o tem, kakšen divjak in nevaren voznik sem, če prav v življenju še nisem povzročil prometne nesreče niti bil oglobljen od inkasantov:
- nikoli v življenju nisem vozil pod vplivom opojnih substanc
- v vozilo ne sedem, če se psihofizično ne počutim sposobnega vožnje
- nikoli v življenju še nisem prehiteval v škarje
- vedno se striktno držim omejitev v naselju
- opazim znake, jih registriram in se jih držim, nikoli ne vozim na pamet
- v življenju še nisem parkiral na mestu za invalide, na zelenici, pločniku ali oviral kak dostop
- vedno vozim tehnino popolno vozilo
- vedno dajem smerokaze
- vedno se držim sistema zadrge, ravno tako, če je le možno, spustim vozilo s stranske ceste, če je za menoj kolona
- že od nekdaj, vedno držim varnostno razdaljo, tudi ko dohitim počasno kolono ali parkirane na prehitevalnem pasu AC
Naj bo to zaenkrat dovolj, res pa je, da tudi sam naredim kakšno napako in se po tej poti zahvaljujem vsem, ki so jih popravili, običajno pa se zahvalim z roko ali smerniki.
Vsak dan je toliko in toliko nesreč, ki jih povzročijo vozniki, ki ne spoštujejo drugih predpisov, omejitve se držijo. Med njimi je tudi velika večina nesreč s smrtnim izzidom.
V megli na AC so bili vsi v okviru omejitve hitrosti, niso pa le-ta prilagodili razmeram na cesti. Tudi o tem primeru je tema in razpravljalci niso prišli do rešitve, s kakšno hitrostjo naj se vozi, da ne dobiš nekoga krepko v rit in da se ti z nosom ne nabiješ v vozilo, ki stoji.
Na cesti si izberi naključno vozilo in pelji nekaj km za njim. Če ne bo v tem času naredil niti enega prekrška, se bom posul s pepelom in vam "varnim" voznikom priznal vaš prav. Če drugega ne, ne bo v vzvratnem ogledalu opazoval promata zadaj, odgovoril na telefonski klic ali pa celo sam telefoniral, ne bo dal smerokaza, oviral bo prometni tok,..........
Pač vidim, da nimaš pojma, čemu so znaki in omejitve namenjeni. In ja, lahko voziš počasneje, vendar se moraš na prvem primernem mestu umaknit hitrejšim, ta predpis pa krši večina "varnih" voznikov in je eden od vzrokov za najhujša čelna trčenja na regionalkah.
Topniško omenjam v zvezi strokovnega nameščanja omejitev na cestah - na tej cesti so bile tudi že smrtne žrtve, dočim na Roški še lažjih nesreč ni bilo veliko.
In da omenim še del od Šmartinske do Linhartove, ki je baje BTW, v jesenskem času, pozimi, ob dežju po daljšem lepem vremenu, je to drsalnica, ki ne dovoljuje varne vožnje niti pri 40 km/h.
Sedaj pa o tem, kakšen divjak in nevaren voznik sem, če prav v življenju še nisem povzročil prometne nesreče niti bil oglobljen od inkasantov:
- nikoli v življenju nisem vozil pod vplivom opojnih substanc
- v vozilo ne sedem, če se psihofizično ne počutim sposobnega vožnje
- nikoli v življenju še nisem prehiteval v škarje
- vedno se striktno držim omejitev v naselju
- opazim znake, jih registriram in se jih držim, nikoli ne vozim na pamet
- v življenju še nisem parkiral na mestu za invalide, na zelenici, pločniku ali oviral kak dostop
- vedno vozim tehnino popolno vozilo
- vedno dajem smerokaze
- vedno se držim sistema zadrge, ravno tako, če je le možno, spustim vozilo s stranske ceste, če je za menoj kolona
- že od nekdaj, vedno držim varnostno razdaljo, tudi ko dohitim počasno kolono ali parkirane na prehitevalnem pasu AC
Naj bo to zaenkrat dovolj, res pa je, da tudi sam naredim kakšno napako in se po tej poti zahvaljujem vsem, ki so jih popravili, običajno pa se zahvalim z roko ali smerniki.
Delo krepa človeka
WarpedGone ::
Jaz sem sicer tudi njemu podoben. Lahko bi torej uporabljal dvojino. Pa danes nas je bilo še en par takih, ki smo mimo Postojne vozili 80 pri znaku 80.
cestninska, 60, do znaka za konec omejitve.
There are aliens!
Zbogom in hvala za vse ribe
sheeshkar ::
Pravico do delanja prekrškov pač ne smeš kršit. Kje bodo pa policaji potem kasirali?
Ja bogi revež, forumski anonimnež ti krati pravico do delanja prekrškov
Sj ne morš verjet.
Povsod na slovenskih avtocestah. Peljem večinoma 140 po števcu, kar je nekako 120-125 km realno. Pa zgleda kot da vozim 300, ko koga prehitim.
Dj ne nabiji. Tukaj in v podobnih temah se konstantno pritožuješ nad ljudmi, ki "igrajo šerife" in ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu, sedaj pa naj ti verjamemo, da se ti to tako pogosto dogaja, ker pelješ 140? Prosim, ne laži, ker med 130 kolikor ponavadi peljem jaz (še posebej med prehitevanjem) in 140 ni tako ogromne razlike (še posebej pa ne, da bi izgledalo kot da voziš 300 , da bi ti konstantno naletel na polže, jaz pa po drugi strani zelo redko. Poleg tega pa očitno tudi ti veliko preveč voziš po prehitevalnem pasu, kar te dela vsaj enakega idiota kot tiste, ki počnejo enako, samo počasneje.
Aston_11 ::
WarpedGone je izjavil:
cestninska, 60, do znaka za konec omejitve.There are aliens!Nič posebnega. Glej, eni ste pač površni, jebat ga.
WarpedGone ::
Kot rečeno ... ko te končno srečam, bom spremenil mnenje.
V 10ih letih, 300k prevoženih, vas še vedno iščem.
V 10ih letih, 300k prevoženih, vas še vedno iščem.
Zbogom in hvala za vse ribe
sheeshkar ::
sheeshkar - Želiš mi dopovedati, da so vse omejitve nameščene po strokovnih merilih in je vožnja preko njih smrtno nevarna
Ne, gospod slamnati mož. Želim ti dopovedati, da tudi, če ponekod omejitve niso "nameščene po strokovnih merilih", jih moraš upoštevati, ne glede na to, da fizika dopušča višje hitrosti. Poleg tega ti želim dopovedati, da ti nisi strokovnjak za to, da boš določal, katera hitrost je na nekem ovinku možna, še posebej ne izza volana. Lahko pa mi pokažeš kakšen dokument, ki dokazuje, da si strokovnjak na tem področju in zaradi tega lahko voziš kot manijak.
jaz ti pa hočem dopovedat, da to ni res in v dokaz imaš poklicne voznike, ki morajo vozit občutno hitreje, za to so tudi usposobljeni, tako kot je lahko vsak navaden voznik, če se posveti temu in je za to pripravljen tudi globoko seči v žep, pa so kljub temu živi in praviloma ne povzročajo mrtvih.
Kar seveda ni res. Poleg tega pa - TI NISI POKLICNI VOZNIK!!!
Vsak dan je toliko in toliko nesreč, ki jih povzročijo vozniki, ki ne spoštujejo drugih predpisov, omejitve se držijo. Med njimi je tudi velika večina nesreč s smrtnim izzidom.
Tudi, če rečemo, da je to res (pa ni) - kako to opravičuje tvoje divjanje? To sem te že večkrat vprašal in na to vprašanje nisi sposoben odgovoriti. Vsi sicer vemo zakaj, ampak vseeno...
V megli na AC so bili vsi v okviru omejitve hitrosti, niso pa le-ta prilagodili razmeram na cesti. Tudi o tem primeru je tema in razpravljalci niso prišli do rešitve, s kakšno hitrostjo naj se vozi, da ne dobiš nekoga krepko v rit in da se ti z nosom ne nabiješ v vozilo, ki stoji.
V megli se mora ustrezno zmanjšati hitrost glede na vidljivost (upam, da ti je jasno, da v tej situaciji normalne omejitve ne veljajo več). V primeru zelo slabe vidljivosti ne smeš voziti več kot 50km/h. Pravila so jasna, razpravljalo se je zaradi idiotov, ki živijo v svojem svetu in vozijo po svojih pravilih (na koga že to spominja?). Razlika med nesrečo pri 50 ali 70 km/h, kot naj bi se vozilo v megli pri slabi vidljivosti in med nesrečo, ko se ti kreten v megli zabije s hitrostjo 130 km/h ali več, pa je ogromna. Le katera hitrost je torej v megli bolj varna, hm?
Na cesti si izberi naključno vozilo in pelji nekaj km za njim. Če ne bo v tem času naredil niti enega prekrška, se bom posul s pepelom in vam "varnim" voznikom priznal vaš prav. Če drugega ne, ne bo v vzvratnem ogledalu opazoval promata zadaj, odgovoril na telefonski klic ali pa celo sam telefoniral, ne bo dal smerokaza, oviral bo prometni tok,..........
Kot prvo - kljub tem prekrškom (ki jih ne zagovarjam, kar bi moralo biti vsakemu, ki ni imbecil že jasno) si ti med divjanjem vsaj tako (če ne bolj) nevaren kot on. Kot drugo (in veliko pomembneje) - KAKO TO OPRAVIČUJE TVOJE KRŠENJE OMEJITEV?
Pač vidim, da nimaš pojma, čemu so znaki in omejitve namenjeni. In ja, lahko voziš počasneje, vendar se moraš na prvem primernem mestu umaknit hitrejšim, ta predpis pa krši večina "varnih" voznikov in je eden od vzrokov za najhujša čelna trčenja na regionalkah.
To je podobno, kot da bi rekel, da je za posilstvo kriva ženska, ker je nosila prekratko krilo. Tisti, ki se ne umakne, je v prekršku (morda, ne vedno - imam občutek, da mnogi divjaki za takšne prekrškarje ocenjujejo tudi primere povsem normalne vožnje). Tisti divjak, ki ga je šel prehitevati na neprimernem mestu ter s tem povzročil čelno trčenje, je glavni vzrok za nesrečo. Krivda se tukaj niti slučajno ne razdeli, kaj šele, da bi bil krivec tisti, ki se ni primerno umaknil. Ravno takšno mišljenje je tisto, ki privede do prevelikega števila smrti na naših cestah in ravno zaradi tega se tukaj in v podobnih temah tako "rad" prerekam glede teh stvari.
Topniško omenjam v zvezi strokovnega nameščanja omejitev na cestah - na tej cesti so bile tudi že smrtne žrtve, dočim na Roški še lažjih nesreč ni bilo veliko.
In da omenim še del od Šmartinske do Linhartove, ki je baje BTW, v jesenskem času, pozimi, ob dežju po daljšem lepem vremenu, je to drsalnica, ki ne dovoljuje varne vožnje niti pri 40 km/h.
In kako to opravičuje tvoje kršenje omejitev na drugih cestah?
Sedaj pa o tem, kakšen divjak in nevaren voznik sem, če prav v življenju še nisem povzročil prometne nesreče niti bil oglobljen od inkasantov:
- nikoli v življenju nisem vozil pod vplivom opojnih substanc
- v vozilo ne sedem, če se psihofizično ne počutim sposobnega vožnje
- nikoli v življenju še nisem prehiteval v škarje
- vedno se striktno držim omejitev v naselju
- opazim znake, jih registriram in se jih držim, nikoli ne vozim na pamet
- v življenju še nisem parkiral na mestu za invalide, na zelenici, pločniku ali oviral kak dostop
- vedno vozim tehnino popolno vozilo
- vedno dajem smerokaze
- vedno se držim sistema zadrge, ravno tako, če je le možno, spustim vozilo s stranske ceste, če je za menoj kolona
- že od nekdaj, vedno držim varnostno razdaljo, tudi ko dohitim počasno kolono ali parkirane na prehitevalnem pasu AC
Naj bo to zaenkrat dovolj, res pa je, da tudi sam naredim kakšno napako in se po tej poti zahvaljujem vsem, ki so jih popravili, običajno pa se zahvalim z roko ali smerniki.
Super, me zelo veseli in hvala enako za prav vse točke, ki si jih naštel. Ampak zakaj za vraga torej v določenih primerih načrtno in pri polni zavesti krepko kršiš omejitve? Zakaj za iskanje užitkov pri hitri vožnji ne greš raje na temu namenjena dirkališča?
Kot sem že večkrat poudaril, tudi sam nisem popoln voznik, ker to niti ne obstaja (tudi svojih sposobnosti ne ocenjujem, kaj šele testiram kot dobrih ali slabih, ker se raje držim predpisov ter omejitev in s tem vozim kot del nekega sistema, ki vsaj na papirju omogoča, da se varno pripeljem iz točke A v točko B - tisti, ki vozite izven tega sistema pravil, ste pa največja grožnja za vse nas, ki to skušamo početi). Vendar razlika med nama je, da ko jaz opazim, da nekaj počnem narobe, se takoj popravim. Ti pa zavestno in to krepko kršiš točno določene omejitve in to kljub temu, da konstantno opozarjaš na dejstvo, da se v prometu pogosto dogajajo napake pri vožnji, da je samo peščica voznikov tako "usposobljena" kot ti in da je promet zelo nepredvidljiv. Tvoje divjanje, tudi če samo v določenih okoliščinah je zaradi tega še vedno zelo nevarno. Tvoje relativiziranje nevarnosti hitre vožnje na forumih pa morda še bolj, ker s tem daješ potuho še večjim kretenom od sebe, ki poleg divjanja počnejo še vse ostale neumnosti, ki jih ti ne in v tebi dobijo "potrditev" za svojo idiotsko obnašanje na cesti.
MrStein ::
Pred ovinkom je omejitev zato, ker je skoraj 100% kje kakšen uvoz na cesto (iz njive ali travnika, vasi...)v bližini tega ovinka. Kar tako za brezveze dvomim da je.
A v dedka mraza tudi verjameš?
Taki primeri brez smisla so bili že prikazani (s fotkami). Pa oni citat je od nekoga, ki se "malo" spozna na zadeve.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Invictus ::
Dj ne nabiji. Tukaj in v podobnih temah se konstantno pritožuješ nad ljudmi, ki "igrajo šerife" in ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu, sedaj pa naj ti verjamemo, da se ti to tako pogosto dogaja, ker pelješ 140? Prosim, ne laži, ker med 130 kolikor ponavadi peljem jaz (še posebej med prehitevanjem) in 140 ni tako ogromne razlike (še posebej pa ne, da bi izgledalo kot da voziš 300 , da bi ti konstantno naletel na polže, jaz pa po drugi strani zelo redko. Poleg tega pa očitno tudi ti veliko preveč voziš po prehitevalnem pasu, kar te dela vsaj enakega idiota kot tiste, ki počnejo enako, samo počasneje.
Večino časa preživim na avtocestah. Izogibam se regionalk kolikor se da, čeprav to pomeni daljšo vožnjo.
Če se ti ne voziš po avtocestah, ne opazuješ okolice in drugih udeležencev ter imaš nataknjene plašnice, to ni moj problem. oz. bo ko te bom srečal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sheeshkar ::
Če se ti ne voziš po avtocestah, ne opazuješ okolice in drugih udeležencev ter imaš nataknjene plašnice, to ni moj problem. oz. bo ko te bom srečal...
Ali je to grožnja?
In od kje tebi, da se ne vozim po avtocestah itd.? Si sploh prebral kaj sem napisal ali si samo nepismen? Je morda tvoja nepismenost razlog za nepoznavanje prometnih predpisov ter kršenje omejitev? Morda ne znaš prebrati številk na tablah in ne veš koliko peljati? To bi pojasnilo marsikaj, tudi tvoje nebuloze na tem forumu...
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno čakam na prvega junaka, ki drži 60 do preklica omejitve hitrosti na cestninskih postajah.
Enako velja za delovne zapore na AC.
Where is everybody? Ste vedno na biciklih?
Greš v Četrtek iz Lj v smeri Nm ali Krško ? Ti bom rade volje demonstriral.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Aston_11 ::
WarpedGone je izjavil:
Kot rečeno ... ko te končno srečam, bom spremenil mnenje.Jutri okrog 13. ure mimo CP LOG proti LJ. Na desnem pasu, brez ideje, da bi šel na levi pas, ker so tam hitrejši, za kamionom, ki bo prišel ven pred mano z desne.... nič posebnega, nič stresnega, časa imam dovolj za se po cestah fjakat.
V 10ih letih, 300k prevoženih, vas še vedno iščem.
solatko ::
sheeshkar - Pravico za hitrejšo vožnjo si vzamem sam, tako kot si vsi jemljete pravico za kršenje določenih pravil, vendar tudi odgovornost. Ne bom po forumih jamral, kako naj se izognem kazni,....
Da ti razložim še eno zadevo - še nikoli v življenju, nisem imel kasko zavarvano vozilo pa so bila nekatera kar precej vredna, ker čemu bi plačeval nekaj, kar vem, da ne bom nikoli rabil. Imam zavarvano stanovanje, hišo in vikend proti vsem možnim variantam škode na novo vrednost, vozila sem imel vedno na minimumu, imam vse možne popuste, tako da je strošek registracije zame za motor in vozilo manj, kot nekateri porabite za zavarovanje pred točo.
Nikoli v življenju nisem kupil vozila, ki je bilo reklamirano, kot varno, saj to ne obstoja, temveč vedno takega, ki mi je bil všeč in sem se pri vožnji dobro počutil, ne glede na tip in zunanjo obliko.
Za to, da so bila vsa moja vozila varna, pa sem poskrbel in še skrbim, sam, zavarovalnicam pa dam tiste peške, če bi slučajno naredil kak zajeb, če bi bilo možno, pa tudi obveznega zavarovanja nebi imel. Vso škodo, za katero bom sam kriv, sem pripravljen poravnati a to ni možno, zato naj imajo tudi tisti moj tringelt.
Da ti razložim še eno zadevo - še nikoli v življenju, nisem imel kasko zavarvano vozilo pa so bila nekatera kar precej vredna, ker čemu bi plačeval nekaj, kar vem, da ne bom nikoli rabil. Imam zavarvano stanovanje, hišo in vikend proti vsem možnim variantam škode na novo vrednost, vozila sem imel vedno na minimumu, imam vse možne popuste, tako da je strošek registracije zame za motor in vozilo manj, kot nekateri porabite za zavarovanje pred točo.
Nikoli v življenju nisem kupil vozila, ki je bilo reklamirano, kot varno, saj to ne obstoja, temveč vedno takega, ki mi je bil všeč in sem se pri vožnji dobro počutil, ne glede na tip in zunanjo obliko.
Za to, da so bila vsa moja vozila varna, pa sem poskrbel in še skrbim, sam, zavarovalnicam pa dam tiste peške, če bi slučajno naredil kak zajeb, če bi bilo možno, pa tudi obveznega zavarovanja nebi imel. Vso škodo, za katero bom sam kriv, sem pripravljen poravnati a to ni možno, zato naj imajo tudi tisti moj tringelt.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Aston_11 ::
sheeshkar - Pravico za hitrejšo vožnjo si vzamem sam, tako kot si vsi jemljete pravico za kršenje določenih pravil, vendar tudi odgovornost.Če me boš slučajo podru na biciklu, in bom zletel dol v živo mejo in bom ves potrgan in pograspan, predvsem pa bo bicikl uničen,kaj mi bo pomagal tvoj občutek odgovornosti? Spomin bo večen, rane stoletne, bicikl je nenadomestljiv. Potem bom moral še ženo poslušat, če ji me ne bo treba pokopati, otrokom razlagati, kje da je oči, otroci pa z vsemi posledičnimi frustracijami, kar predstavlja že nove probleme. Torej kaj točno reši tvoj občutek za odgovornost? Izgovor ni, posledice ostanejo, ljudje te posnemajo, dohitevajo, prehitevajo, tekmujete vsi me sabo, kar sproži efekt po celi državi, da vsi norijo, ker mislijo, da morajo vsi nekoga dohiteti in prehiteti, sicer jim trpi ego. Torej?
solatko ::
Zaenkrat se mi kaj takega ni zgodilo, menda je ne boš ti prvi. Ne kliči hudiča, sam pride!
Delo krepa človeka
bluefish ::
Kul, smo ugotovili, da si super duper voznik. Večina pač ni. Bi bilo torej fino, če se preneha s posploševanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
solatko ::
Posplošujete ostali, ker menite, da smo za vožnjo motornih vozil in udeležbe v prometu, vsi enako sposobni (navedite še eno dejavnost, pri kateri trdite enako).
In dokler bo tako, se bomo kregali o tem, ali je prekoračitev hirosti (brez nesreč) res toliko večji prekršek od neajanja smerokazov ali zadrževanja prometnega toka, da je treba debatirat samo o hitrosti, ne pa o splošnem spoštovanju predpisov.
Pogovarjamo se namreč o najkompleksnejšem človekovem opravilu, ki po zahtevnosti nima enakega. Niti ena sekunda ni enaka drugi. Prometnih situacij se pač ne da naučiti na pamet in jih uporabljati, kot robot, kar velika večina voznikov počne, s tem, da se jih že v osnovi nauči pomanjkljivo.
Nobena lastnost dobrih voznikov ni neka super moč ali sposobnost, temveč posledica ponavljanj možnih situacij in pridobivanja izkušenj. Nekateri smo v obvladanje vozil in prilagajanju prometnih situacij ali amatersko ali zaradi poklicnih zahtev vložili mnogo več sredstev in časa, pa tudi psihofizičnih treningov, kot drugi, zato se pač v določenih situacijah znajdemo bolje in predvsem, sprejemamo hitrejše in bolj pravilne odločitve v kritičnih situacijah, saj jih je večino, pričakovanih.
Predvsem je potrebno pravilno ocenit rakcije in poteze ostalih udeležencev in potem popravljati njihove napake, brez ali s čim manj škode.
Velika večina voznikov, se zanaša na varnostne sisteme v vozilu, vendar je zanimivo, da je takrat, ko je prvič v osebna vozila prišel 4x4 sistem, ovinke nepričakovano zapustilo po bližnjici, največ teh vozil, saj so vozniki napačo sklepali iz reklam, da gredo lahko s temi vozili, skozi ovinke, kot po tračnicah.
Pri 4x4, če si v ovinku prehiter, ni nobenega popravljanja, saj stik s cestiščem, naenkrat izgubijo vsa kolesa in te iz ovinka katapultira cetrifugalna sila. Pri samo zadnjem pogonu ali samo sprednjem, bo dober voznik, vozilo ujel, sicer z drsenjem, vendar na vozni površini.
V nobenem drugem poklicu ni v uporabi ves čas dela, toliko dejavnikov, kot pri upravljanju vozil.
In pobje, vsi kirurgi imajo narejeno medicinsko fakulteto in specializacijo iz kirurgije, pa so med njimi ogromne razlike, zakaj med vozniki nebi mogle bit, oziroma bi bilo nenormalno, če nebi bile.
In dokler bo tako, se bomo kregali o tem, ali je prekoračitev hirosti (brez nesreč) res toliko večji prekršek od neajanja smerokazov ali zadrževanja prometnega toka, da je treba debatirat samo o hitrosti, ne pa o splošnem spoštovanju predpisov.
Pogovarjamo se namreč o najkompleksnejšem človekovem opravilu, ki po zahtevnosti nima enakega. Niti ena sekunda ni enaka drugi. Prometnih situacij se pač ne da naučiti na pamet in jih uporabljati, kot robot, kar velika večina voznikov počne, s tem, da se jih že v osnovi nauči pomanjkljivo.
Nobena lastnost dobrih voznikov ni neka super moč ali sposobnost, temveč posledica ponavljanj možnih situacij in pridobivanja izkušenj. Nekateri smo v obvladanje vozil in prilagajanju prometnih situacij ali amatersko ali zaradi poklicnih zahtev vložili mnogo več sredstev in časa, pa tudi psihofizičnih treningov, kot drugi, zato se pač v določenih situacijah znajdemo bolje in predvsem, sprejemamo hitrejše in bolj pravilne odločitve v kritičnih situacijah, saj jih je večino, pričakovanih.
Predvsem je potrebno pravilno ocenit rakcije in poteze ostalih udeležencev in potem popravljati njihove napake, brez ali s čim manj škode.
Velika večina voznikov, se zanaša na varnostne sisteme v vozilu, vendar je zanimivo, da je takrat, ko je prvič v osebna vozila prišel 4x4 sistem, ovinke nepričakovano zapustilo po bližnjici, največ teh vozil, saj so vozniki napačo sklepali iz reklam, da gredo lahko s temi vozili, skozi ovinke, kot po tračnicah.
Pri 4x4, če si v ovinku prehiter, ni nobenega popravljanja, saj stik s cestiščem, naenkrat izgubijo vsa kolesa in te iz ovinka katapultira cetrifugalna sila. Pri samo zadnjem pogonu ali samo sprednjem, bo dober voznik, vozilo ujel, sicer z drsenjem, vendar na vozni površini.
V nobenem drugem poklicu ni v uporabi ves čas dela, toliko dejavnikov, kot pri upravljanju vozil.
In pobje, vsi kirurgi imajo narejeno medicinsko fakulteto in specializacijo iz kirurgije, pa so med njimi ogromne razlike, zakaj med vozniki nebi mogle bit, oziroma bi bilo nenormalno, če nebi bile.
Delo krepa človeka
MrStein ::
Nemogoče!
A da nismo vsi enaki!?
V Sloveniji? Deželi enakih?
A da nismo vsi enaki!?
V Sloveniji? Deželi enakih?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
bluefish ::
Posplošujete ostali, ker menite, da smo za vožnjo motornih vozil in udeležbe v prometu, vsi enako sposobni (navedite še eno dejavnost, pri kateri trdite enako).Jasno, nismo vsi enako sposobni, zato pa imamo pravila, ki veljajo za vse.
...
In pobje, vsi kirurgi imajo narejeno medicinsko fakulteto in specializacijo iz kirurgije, pa so med njimi ogromne razlike, zakaj med vozniki nebi mogle bit, oziroma bi bilo nenormalno, če nebi bile.
solatko ::
Čisto vseh pravil se noben državljan ne drži, če jih kršiš, se moraš soočit s posledicami.
Kaj je še spornega?
Tisti, ki se drži vseh pravil, naj prvi vrže kamen.
Kaj je še spornega?
Tisti, ki se drži vseh pravil, naj prvi vrže kamen.
Delo krepa človeka
bluefish ::
Vsekakor. Ampak vleči v to neko subjektivno sposobnost je pa kontraproduktivno.
Kar pa se tiče posledic. Če imajo drugi srečo, se z njimi soočiš le ti. Sodeč po statistiki pa posledice mnogokrat v največji meri nosijo drugi. Kaj je še spornega? Hja, kot domnevno izkušen voznik bi to lahko vedel.
Kar pa se tiče posledic. Če imajo drugi srečo, se z njimi soočiš le ti. Sodeč po statistiki pa posledice mnogokrat v največji meri nosijo drugi. Kaj je še spornega? Hja, kot domnevno izkušen voznik bi to lahko vedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Mehmed ::
Solatkova sola voznje
1.Izpostavi vse mozne napake, ki jih ljudje pocnejo
2.Distanciraj se od njih
3.Poudari vse svoje dobre lastnosti
4.Skusaj prepricati svet, da si ti zaradi vsega skupaj zasluzis krsiti eno po svoji izbiri
5.Ponavljaj vse v nedogled pa upaj da ti nekoc le pritrdijo
1.Izpostavi vse mozne napake, ki jih ljudje pocnejo
2.Distanciraj se od njih
3.Poudari vse svoje dobre lastnosti
4.Skusaj prepricati svet, da si ti zaradi vsega skupaj zasluzis krsiti eno po svoji izbiri
5.Ponavljaj vse v nedogled pa upaj da ti nekoc le pritrdijo
solatko ::
bluefish - Sposobnosti so objektivne, ocene pa lahko subjektivne, saj to bi lahko preveril samo tako, da daš nekemu številu voznikov, na pladenj enako situacijo in opazuješ, kako različni vozniki reagirajo. Glede na to, da enakih situacij v prometu ni nikoli, lahko to storiš samo v simulatorju.
Kar se pa tiče posledici, je pa več ali manj od raziskanosti in potem statistike odvisno, kateri so dejansko vzroki za hude prometne nesreče.
V državah, kjer gre praktično vsaka nesreča skozi forenzično preiskavo in ima statistika malo več postavk, glede vzroka za prometno nesrečo, je hitrost, kot vzrok, na zelo majhnih procentih, se pa strinjam (saj je logično), da so posledice pri večjih hitrostih hujše.
Zavarovalnice bi po slovenskih statističnih podatkih, morale premije postavljat na najvišjo hitrost, ki jo doseže vozilo, pa uporabljajo večinoma drugo kategorijo - izkušnje.
Mladi vozniki imajo doplačilo, izkušeni, brez škodnih primerov, pridejo tudi, do 70%-ov nižje letne premije, pri zavarovalnicah, ki se zavedajo v čem je riziko. Nekateri vozniki imamo celo dve prometni nesreči na voljo, brez izgube bonusov.
Med njimo so tudi vozniki, ki se omejitve držijo samo v naseljih, izven pa skozi 10-20%-ov čez, pa so pri zavarovalnicah čislani.
Vsi drugi prekrški oziroma napačna ravnanja, reakcije, povzročijo večino nesreč, čisto vse pa lahko uvrstiš v kategorijo - neprilagojena hitrost, kar pa ni to, kar meni večina na forumu - divjanje.
Ko pride do hudega čelnega trčenja, nihče ne razišče, kaj se je dogajalo nekaj kilometrov prej s kolono, ki jo je nek neprilagojenec začel prehitevati in ubli sebe ali celo nekaj čisto nedolžnih, ki so se ravno v tem trenutku, pripeljali nasproti.
Nihče noče opazit, da je prvi v koloni zadrževal prometni tok toliko in toliko časa in, da so vsa vozila nekaj km vozila z zelo zmanjšano varnostno razdaljo, ob sredinski črti in čakali, kdaj bo cesta prosta, da bodo lahko vozili vsaj v zgornji meji omejitve.
Glede na splošno stanje, bi moral nekdo pričakovati, da bo prišlo do take situacije, če se ovire pusti pri miru.
Seveda je prvi voznik v očeh javnosti, varen voznik, za dejanske razmere, pa je to za promet, situacija, ki je vsakokrat med najbolj rizičnimi.
Kolikokrat na dan, se v SLO zgodi podobna situacija, ki jo uspešno reši prava reakcija voznikov z dolgoletnim izkušnjami?
Kdo od vas drži v koloni varnostno razdaljo in vozi bližje desnemu robu, ko se znajde v taki koloni?
Koliko vas prehiti več kot eno vozilo (kar je tudi prekršek), ko se znajdete v počasnejši koloni?
Sam, kot od soforumašev proglašen kot nevaren in divji voznik, se v koloni, ko je pred menoj več kot 3 vozila, lepo postavim zadaj, povečam varnosto razdaljo in se po hitrosti prilagajam prvemu, brez kakšnih nestrpnih reakcij. Če se tisti pred menoj uspešno odpeljejo naprej, počasneta ob priliki prehitim tudi sam, če to ne gre, se tudi od Ribnice do LJ pripeljem s hitostjo med 50-60.
Mehmed - Solatkova šola dobre vožnje obsega:
1.Registriraj vse napake, ki jih počnejo drugi in jih skušaj s svojim načinom vožnje, izničit.
2.Uči se na napakah drugih in jih sam ne ponavljaj
3.Trudi se, da pridobiš čim več znanja in izkušenj, brez da bi pri tem poškodoval kašnega udeleženca v prometu
4.Zavedaj se, da moraš biti v vsakem poslu čim bližje popolnosti
5.Svoje znanje prenašaj na mlajše in tiste, ki so te pripravljeni upoštevat
6.Bodi pripravljen za vsako svojo odločitvijo stat in po potrebi tudi odgovarjat, če si se napačno odločil (in te dobijo vinjenega, prehitrega, narobe parkiranega ali povzročitelja prometne nesreče).
7.Ne ponavljaj napak, katerih se zavedaš.
8.Nikoli ne igraj policaja drugim udeležencem v prometu
Ko gre kaj narobe, ne išči zaščite na forumih, v gostinskh debatah,......
Kar se pa tiče posledici, je pa več ali manj od raziskanosti in potem statistike odvisno, kateri so dejansko vzroki za hude prometne nesreče.
V državah, kjer gre praktično vsaka nesreča skozi forenzično preiskavo in ima statistika malo več postavk, glede vzroka za prometno nesrečo, je hitrost, kot vzrok, na zelo majhnih procentih, se pa strinjam (saj je logično), da so posledice pri večjih hitrostih hujše.
Zavarovalnice bi po slovenskih statističnih podatkih, morale premije postavljat na najvišjo hitrost, ki jo doseže vozilo, pa uporabljajo večinoma drugo kategorijo - izkušnje.
Mladi vozniki imajo doplačilo, izkušeni, brez škodnih primerov, pridejo tudi, do 70%-ov nižje letne premije, pri zavarovalnicah, ki se zavedajo v čem je riziko. Nekateri vozniki imamo celo dve prometni nesreči na voljo, brez izgube bonusov.
Med njimo so tudi vozniki, ki se omejitve držijo samo v naseljih, izven pa skozi 10-20%-ov čez, pa so pri zavarovalnicah čislani.
Vsi drugi prekrški oziroma napačna ravnanja, reakcije, povzročijo večino nesreč, čisto vse pa lahko uvrstiš v kategorijo - neprilagojena hitrost, kar pa ni to, kar meni večina na forumu - divjanje.
Ko pride do hudega čelnega trčenja, nihče ne razišče, kaj se je dogajalo nekaj kilometrov prej s kolono, ki jo je nek neprilagojenec začel prehitevati in ubli sebe ali celo nekaj čisto nedolžnih, ki so se ravno v tem trenutku, pripeljali nasproti.
Nihče noče opazit, da je prvi v koloni zadrževal prometni tok toliko in toliko časa in, da so vsa vozila nekaj km vozila z zelo zmanjšano varnostno razdaljo, ob sredinski črti in čakali, kdaj bo cesta prosta, da bodo lahko vozili vsaj v zgornji meji omejitve.
Glede na splošno stanje, bi moral nekdo pričakovati, da bo prišlo do take situacije, če se ovire pusti pri miru.
Seveda je prvi voznik v očeh javnosti, varen voznik, za dejanske razmere, pa je to za promet, situacija, ki je vsakokrat med najbolj rizičnimi.
Kolikokrat na dan, se v SLO zgodi podobna situacija, ki jo uspešno reši prava reakcija voznikov z dolgoletnim izkušnjami?
Kdo od vas drži v koloni varnostno razdaljo in vozi bližje desnemu robu, ko se znajde v taki koloni?
Koliko vas prehiti več kot eno vozilo (kar je tudi prekršek), ko se znajdete v počasnejši koloni?
Sam, kot od soforumašev proglašen kot nevaren in divji voznik, se v koloni, ko je pred menoj več kot 3 vozila, lepo postavim zadaj, povečam varnosto razdaljo in se po hitrosti prilagajam prvemu, brez kakšnih nestrpnih reakcij. Če se tisti pred menoj uspešno odpeljejo naprej, počasneta ob priliki prehitim tudi sam, če to ne gre, se tudi od Ribnice do LJ pripeljem s hitostjo med 50-60.
Mehmed - Solatkova šola dobre vožnje obsega:
1.Registriraj vse napake, ki jih počnejo drugi in jih skušaj s svojim načinom vožnje, izničit.
2.Uči se na napakah drugih in jih sam ne ponavljaj
3.Trudi se, da pridobiš čim več znanja in izkušenj, brez da bi pri tem poškodoval kašnega udeleženca v prometu
4.Zavedaj se, da moraš biti v vsakem poslu čim bližje popolnosti
5.Svoje znanje prenašaj na mlajše in tiste, ki so te pripravljeni upoštevat
6.Bodi pripravljen za vsako svojo odločitvijo stat in po potrebi tudi odgovarjat, če si se napačno odločil (in te dobijo vinjenega, prehitrega, narobe parkiranega ali povzročitelja prometne nesreče).
7.Ne ponavljaj napak, katerih se zavedaš.
8.Nikoli ne igraj policaja drugim udeležencem v prometu
Ko gre kaj narobe, ne išči zaščite na forumih, v gostinskh debatah,......
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Mehmed ::
Ne sej ne vem v resnici kaka je tvoja voznja.
Vem samo, da so posti vedno znova valjenje krivde na pocasne voznike. Pa neki solate okoli, da ni tok ocitno.
Vem samo, da so posti vedno znova valjenje krivde na pocasne voznike. Pa neki solate okoli, da ni tok ocitno.
scipascapa ::
Tisti, ki ste pred kratkim delali izpit, kakšne so kaj avtošole in izpitna vožnja itd? So kaj bolj strogi zaradi afer izpred x let?
Dr_M ::
Danes zjutraj ze 2 mrtva pesca.
Vsak dan je vec jutranjih cestnih bojevnikov na cesti, ki bi dirkal.
Vsak dan je vec jutranjih cestnih bojevnikov na cesti, ki bi dirkal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
SuperVeloce ::
in od kod tebi, da so krivi dirkači? dež je, folk orgazmira na dobr deal, ki ga je dobil pri vulkotu s kitajsko gumo, praska se po jajcih, šminka, piše sms, kliče, je zamišljen/a zaradi nečesa stresnega... uglavnem standarden smrtonosni razlog, zaradi katerega se po vaše zgodi le zvita pločevina.
se masikaj ne strinjam z napisanim od solatkota, ampak očitno je še vseeno pametno proti vašim nebulozam
se masikaj ne strinjam z napisanim od solatkota, ampak očitno je še vseeno pametno proti vašim nebulozam
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24457 (21810) | Mavrik |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 71430 (63150) | BigWhale |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 83002 (75702) | Gandalfar |