» »

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

««
8 / 12
»»

Thuban ::

AndrejO je izjavil:

Thuban je izjavil:

Morali bi narediti razrede. 10% preblizu: neka kazen. 50% preblizu, druga kazen. 80% preblizu, brutalna kazen. 1200 EUR in 20 kazenskih točk.

10% preblizu: zabil se boš.
50% preblizu: zabil se boš.
100% preblizu: zabil se boš.

1% predaleč: ne boš se zabil.


gre se za jebanje ljudstva v glavo ali pa učenje ljudstva. 200 EUR je jebanje. Če bi bilo manj, bi bilo poučno. Razumeš?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

Thuban je izjavil:

Morali bi narediti razrede. 10% preblizu: neka kazen. 50% preblizu, druga kazen. 80% preblizu, brutalna kazen.
A ja? Koliko je 10%, 50% 80% in kdo bo to zmeril, in kako bom jaz vedel, da je prav zmeril, da ima licenco, da ima naprava licenco, da je imela naprava, ki je izmerila, licenco, ko pa je prekršek zaradi hitrosti manj ocenjen kot pa varnostna razdalja? Hint: draconis.

Ja on misli tko. ČE maš minimalno se boš vozil znotraj 10%, če si pa Jankovič pa se boš vozil znotraj 80.1% in zahteval toleranco :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Thuban ::

trolaj kolikor želiš, 200 € za 1 meter je kraja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

m0LN4r ::

Če bi bilo manj, bi bilo poučno. Razumeš?

Manjše kazni smo že imeli, ni blo efekta. Manjše kazni pomeni še veliko več tvojih ekstremistov, ker ma vsak 20€ viška na teden. 200€ pa nima.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Thuban ::

ah ne, gre se za polnenje proračuna, nič drugega. Če bi želeli naučiti ljudi, bi jih lahko. Pa ni bilo nobene volje ali želje. Samo želja po pisanju kazni za 200 EUR.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Thuban je izjavil:

trolaj kolikor želiš, 200 € za 1 meter je kraja.

Tut pr 30kmh je marsikaj kraja. Jebiga.
Če bi ble kazni prinas po 10-20€, bi se vsak vozil kak njemu paše.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

AndrejO ::

Statistika l. 2012: 12% vseh nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje.

Za primerjavo, "zlogasna" neprilagojena hitrost je bila kriva za 16% nesreč.

Pa menda policisti za vse okrivijo neprilagojeno hitrost ...

Aston_11 ::

Thuban je izjavil:

200 EUR je jebanje. Če bi bilo manj, bi bilo poučno. Razumeš?
Eni so trdi, pa je 200 zanje malo.

Thuban ::

a ne bi bilo bolje 50 EUR in 5 kazenskih točk? 4x na leto zajebeš in si ob izpit.

če pa voznika izuči pa plača normalen znesek in potem vozi normalno dalje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

Thuban je izjavil:

200 EUR je jebanje. Če bi bilo manj, bi bilo poučno. Razumeš?
Eni so trdi, pa je 200 zanje malo.

JAz poznam človeka, za kerega je tudi 1000EUR premaloin 5 pik.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Knez Fjodor ::

Dajmo sekat roke, če bomo šli peš cik-cak po pločniku in bomo s tem ovirali druge mimoidoče.

Nesorazmerna kazen. Pa večina ljudi podpira varnostno razdaljo, bedakov pa nobene kazni ne bodo izučile. Zakaj bi najebali vsi?

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

ah ne, gre se za polnenje proračuna, nič drugega. Če bi želeli naučiti ljudi, bi jih lahko. Pa ni bilo nobene volje ali želje. Samo želja po pisanju kazni za 200 EUR.

Glede na to, da avtošole že leta učijo pravilo dveh sekund, pa se še vedno najdejo tebi podobni, ki "za ogrevanje" najprej nabijajo o metrih in centimetrih, je pač tako, kot je.

Knez Fjodor je izjavil:

Dajmo sekat roke, če bomo šli peš cik-cak po pločniku in bomo s tem ovirali druge mimoidoče.

Nesorazmerna kazen. Pa večina ljudi podpira varnostno razdaljo, bedakov pa nobene kazni ne bodo izučile. Zakaj bi najebali vsi?

Večina ne bo nikoli najebala, ker večina dejansko vozi po pravilih. Kadar pa kakšnega slučajno prekrši, pa s tem praviloma nikogar ne ogroža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Thuban ::

nič ne učijo pravila 2 sekund. rečejo ti, da pa bi ljudi dejansko naučili v real lifu koliko to je pa ne.

rečejo izgovori 21, 22 in to je 2 sekundi. in tako ljudje vozijo zdaj.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Najmanj 2
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Thuban ::

oziroma 1 če gre za kolono z zmanjšano hitrostjo. Kaj je zmanjšana hitrost se odloči voznik.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

m0LN4r ::

LAhko pa šteješ:
200 evrov, 100 evrov, 0 evrov :))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Thuban ::

Thuban je izjavil:

oziroma 1 če gre za kolono z zmanjšano hitrostjo. Kaj je zmanjšana hitrost se odloči voznik.


še tole...a ni zanimivo da v koloni lahko vozimo z varnostno razdaljo 1 sekundo. a takrat pa se lahko kar v 1 sekundi zaustavimo? res? :) če pa ni kolona pa je to kaznivo z 200 €? to vam resnično ne smrdi? dejansko?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

m0LN4r ::

Ja ker kolona so lahko tudi trije avti pa vmes 100km razdalje. Bomo končal za danes?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Thuban ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ker kolona so lahko tudi trije avti pa vmes 100km razdalje.


ne, kolona so 3 avti, kjer je varnostna razdalja med njimi lahko tudi samo 1 sekundo. Ampak takrat pa nisi v nevarnosti, sodeč po našem inkasantskem zakonu :)

boš nehal trolat za danes in priznal da si pisal bedarije?

zarad 1 metra dobiti kazen 200 EUR. ma pol bi peljal pol metra za tistim pred sabo da bi vsaj vedel zakaj sem dobil kazen.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

nič ne učijo pravila 2 sekund. rečejo ti, da pa bi ljudi dejansko naučili v real lifu koliko to je pa ne.

rečejo izgovori 21, 22 in to je 2 sekundi. in tako ljudje vozijo zdaj.

Aha. In to potem v "real lifu" ni uporabno?

Morda si bil v avtošoli skupaj s solatkom nekje v 50. letih, pa si že malo pozabil, ampak dam roko v ogenj, da ti povedo kdaj izgovarjaš to dvoje in zakaj izgovarjaš to dvoje.

Popolnoma pa razumem, da se nakterih to ne prime in pač tumbajo svoje teorije. Za takšne pa je potem občasno na voljo 100 EUR polovičke, da se jim pojasni, da ni pomembno, kaj oni mislijo, temveč je pomembno, da delajo tako, kot se jih je učilo v avtošoli.

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

oziroma 1 če gre za kolono z zmanjšano hitrostjo. Kaj je zmanjšana hitrost se odloči voznik.

Nič ne odloči voznik. Je čisto jasno predpisano.

Mislim .... ali ste nekateri resnično tako tumpasti, ali pa je samo dolgočasen dan, pa malo trolate? Resno.

Miha 333 ::

V tem primeru gre za avtomatizem, ki sigurno ni v okviru namena zakonskih določil in politike kaznovanja. Ker gre za tako majhno razliko do zahtevane varnostne razdalje, bi po mojem lahko uspel s pritožbo, da kot voznik nisi imel možnosti tako zelo natančne meritve časa ali razdalje ter da si ravnal v dobri veri, da voziš s pravilno razdaljo. Ker sicer bo morala biti obvezna oprema v vozilu vgrajen merilnik razdalje do vozila pred tabo.

Thuban ::

ker če si izven kolone je 1 meter OMG OMG WTF, če si v koloni pa je 1 sekunda varnostne čisto kul.

AndrejO je izjavil:

Thuban je izjavil:

oziroma 1 če gre za kolono z zmanjšano hitrostjo. Kaj je zmanjšana hitrost se odloči voznik.

Nič ne odloči voznik. Je čisto jasno predpisano.

Mislim .... ali ste nekateri resnično tako tumpasti, ali pa je samo dolgočasen dan, pa malo trolate? Resno.


ker če si izven kolone je 1 meter OMG OMG WTF, če si v koloni pa je 1 sekunda varnostne čisto kul.


in ni predpisano kaj je kolona, piše samo da so to 3 avti z ZMANJŠANO hitrostjo. Kaj je to zmanjšana htirost ni opredeljeno.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AndrejO ::

Ali si kdaj razmislil kakšna je razlika med vožnjo v koloni in siceršnjo?

Če imaš količkaj izkušenj z vožnjo, potem si se verjetno že naučil predvidevati in si ugotovil, kako predvidevaš v koloni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Thuban ::

AndrejO je izjavil:

Ali si kdaj razmislil kakšna je razlika med vožnjo v koloni in siceršnjo?

Če imaš količkaj izkušenj z vožnjo, potem si se verjetno že naučil predvidevati in si ugotovil, kako predvidevaš v koloni.


aha, če predvidevaš da se boš moral zaustaviti je torej kul če voziš z 1 sekudo varnostne? zakaj torej sicer ni kul, saj lahko vsak trenutk predvidevaš da se boš zaustavil.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

m0LN4r ::

Al pa brez 200€ :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Thuban ::

aha, ker je pa povsem kul če je kolona vozil ki tam kjer je 90 kmh omejitev vozijo s 46 kmh in imaš tisti moment 1 sekundo varnostne razdalje.

takrat pa nisi nevaren.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Ali si kdaj razmislil kakšna je razlika med vožnjo v koloni in siceršnjo?

Če imaš količkaj izkušenj z vožnjo, potem si se verjetno že naučil predvidevati in si ugotovil, kako predvidevaš v koloni.


aha, če predvidevaš da se boš moral zaustaviti je torej kul če voziš z 1 sekudo varnostne? zakaj torej sicer ni kul, saj lahko vsak trenutk predvidevaš da se boš zaustavil.

Vidim, da še nimaš toliko izkušenj z vožnjo (ali pa si med vožnjo z mislimi nekje čisto drugje), da ne veš kakšno ugodnost ti dejansko nudi kolona vozil, če si v njej in kaj ima to z manjšo varnostno razdaljo.

Potem ti priporočam, da se še naprej držiš "počasni dve 2 sekundi", v koloni ali pa izven kolone, pa bo s časom in pozornostjo tudi to prišlo na vrsto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Thuban ::

Nikakršne ugodnosti ni. Tako se lahko tisti pred tabo instantno zaustavi kot se to lahko zgodi če vozita na cest samo 2 avta in imaš 1 meter premajhno varnostno razdaljo.

pri obeh avtih je efekt enak, če tisti pred tabo instantno zavira s 100% zavorno silo. V 1 sekundi se v koloni pač ne boš zaustavil, tudi če je zakonsko ok.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

 Ta se tudi ni NAučil.... 16:16 - 5.11.2015 - inkasant

Ta se tudi ni NAučil.... 16:16 - 5.11.2015 - inkasant

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

Nikakršne ugodnosti ni. Tako se lahko tisti pred tabo instantno zaustavi kot se to lahko zgodi če vozita na cest samo 2 avta in imaš 1 meter premajhno varnostno razdaljo.

pri obeh avtih je efekt enak, če tisti pred tabo instantno zavira s 100% zavorno silo. V 1 sekundi se v koloni pač ne boš zaustavil, tudi če je zakonsko ok.

V bistvu so in tudi zelo dobro so poznane. Ampak nič ne de. Bodi varen, vzdržuj najmanj 2 sekundi varnostne razdalje ne glede na kolono in s časom boš spoznal tudi te zadeve.

Mare2 ::

Thuban je izjavil:


Za 1 meter se pač zmoti. jebiga.


1 meter, če bi bilo treba zabermzat, ravno moj avto oz odbijač rukne. To bi bil že četrti primer kretenizma drugače mislečih. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Aston_11 ::

Thuban je izjavil:

kolona so 3 avti, kjer je varnostna razdalja med njimi lahko tudi samo 1 sekundo
Kot večino, si si tudi to gladko izmislil.

Invictus ::

Gejspodar je izjavil:

Vozil sem z 0,51 promila pa so me oglobili in nabili pike! To je le 0,02 več od zakonsko dovoljene meje!
Banana republika! Razglašam in trobim ker to lahko, sam sem v zmoti a nič kaj zato!

Pa ne pij, pa ne boš v prekršku.

Pijanci so pač pijanci ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Ah, daj no. Invictus. Preveri detektor sarkazma. Tale je bil na temo tega, da bi vsak rad neke tolerance.

Ampak nekje je pač potrebno potegniti mejo in od meje naprej ni več nobene tolerance. Sicer se bi lahko vsak nekaj po svoje izmišljeval.

Fritz ::

Dragim policistom predlagam, da se odpravijo na AC in obvoznice večjih mest ter izmerijo varnostne razdalje med tovornimi vozili. Seveda tedaj, ko bodo imeli veljavne ateste za merilne naprave.

Potem pa lahko nadaljujejo na obvoznicah in vpadnicah v urah najbolj gostega prometa in bodo lahko polnili proračun s tisočimi položnic na uro, če prej ne bodo dosegli kolapsa prometa.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

AndrejO ::

Moja napoved je, da ko bodo to naredili in zraven povabili še TV kamere, bo v roku 7 dni prišlo do ene izmed dveh možnosti:
- Nasilne vstaje, ki bo odplaknila vlado, ker ljudje želijo pravico v prometu početi, kar se jim sprdne.
- Nenadnega povečanja pretočnosti, ko pri vključevanju na AC med konicami več ne bo potrebno upati, da se bo v neprekinjeni 5km koloni morda našlo dovolj prostora za vključitev.

680x0 ::

Ob uvedbi avtomatskih merilcev bi bilo smiselno spremenit zakon in uvest različne razrede kazni. Če je razlika med 5km/h in 50km/h čez omejitev, ter 0,25 alkohola in 1,00 alkohola, potem je verjetno smiselna tudi razlika v kaznovanju za 20m ali pa 5m varnostne razdalje.

Fritz ::

Jaz si zelo želim reda in povečanja pretočnosti. Majhna varnostna razdalja ni samo moteča temveč je predvsem nevarna. Istočasno pa se zavedam, da cestna infrastruktura ne prenese količine vozil, ki se pojavlja ob konicah. Za kaj takšnega bi morali na več-deset kilometrskih odsekih AC zmanjševati dovoljeno hitrost oz. preprečevati istočasno zlivanje velike mase vozil na mestne obvoznice in vpadnice.

Kot nekdo, ki pogosto uporablja ljubljansko obvoznico tudi ne razumem, kako še vedno niso preusmerili tranzitni tovorni promet na južno obvoznico saj ta samo poslabšuje razmere na že tako obremenjeni severni obvoznici.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

kiFni ::

Varnostna razdalja --> pravilo dveh sekund

AndrejO ::

Fritz je izjavil:

Jaz si zelo želim reda in povečanja pretočnosti. Majhna varnostna razdalja ni samo moteča temveč je predvsem nevarna. Istočasno pa se zavedam, da cestna infrastruktura ne prenese količine vozil, ki se pojavlja ob konicah. Za kaj takšnega bi morali na več-deset kilometrskih odsekih AC zmanjševati dovoljeno hitrost oz. preprečevati istočasno zlivanje velike mase vozil na mestne obvoznice in vpadnice.

Na primeru severne obvoznice v LJ: hitrost je zmanjšana na 100, med konicami pa tudi na 80. Seveda pa je to v Sloveniji po besedah nekega pirata "more like a guideline".

Fritz je izjavil:

Kot nekdo, ki pogosto uporablja ljubljansko obvoznico tudi ne razumem, kako še vedno niso preusmerili tranzitni tovorni promet na južno obvoznico saj ta samo poslabšuje razmere na že tako obremenjeni severni obvoznici.

Tranzitni promet je s signalizacijo že preusmerjen. Recimo table na dolenjski AC lepo razvrščajo vozila proti KR na levo stran proti južni obvoznici. Je pa to težko nadzorovati in velik del težav povzroča tudi to, da je carinsko skladišče v LJ na Letališki, ta pa pride ven na severni obvoznici. To je nezanemarljiva količina tovornega prometa, ki ni v tranzitu in se zato poslužuje severne obvoznice.

Mare2 ::

Invictus je izjavil:

Gejspodar je izjavil:

Vozil sem z 0,51 promila pa so me oglobili in nabili pike! To je le 0,02 več od zakonsko dovoljene meje!
Banana republika! Razglašam in trobim ker to lahko, sam sem v zmoti a nič kaj zato!

Pa ne pij, pa ne boš v prekršku.

Pijanci so pač pijanci ...


Minili so časi, ko so se pijani vozniki hvalili in bili takoimenovani frajerji. Sedaj si svoje mislimo o njih. Ne bom točno napisal, kaj. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

chrispy ::

meh... bedarija naj plača kazen. Pri avtomobilih je pa res tako, raje kakšen km/h počasneje kot hitreje, prav tako je glede varnostne razdalje. Ljudje se ne zavedajo, da imajo v rokah smrtonosno orožje ko se vozijo. Ko pa naslednjič nebo upoštevala razdalje pa se "nabila" v voznika pred sabo bo pa jok pa stok pa iskanje 100 različnih izgovorov zakaj je do tega prišlo.

St235 ::

Nekaj mi pri vseh teh blodnjah in idiotizmu, ki ga berem pa res ni jasno. In sicer kateri idiot se je spomnil, da tolerance pri mejenju ni?

Namrec radar je voznici pokazal 51km/h od cesar so potem odsteli 5km/k kot veleva pravilnik. Dodatno so varnostno razdaljo zakrozili navzdol na 25m. Torej dejansko bi morala vozit z varnostno razdaljo vec kor 28m. Toleranca je torej dobre 3m oziroma vec kot 10%. Kar je povsem primerljivo z tolerancami pri drugih meritvah. Ni pa nikakrsne logike, da bi bilo treba racunat se dodatno toleranco na toleranco.

Dodatnoje treba razumet, da toleranca je tam zato da se iznici napako pri merjenju in ne zato ker je dopustno peljat malo preblizu oziroma malo prehitro.

Tako, da ne vem tocno od kje to nakladanje da ni tolerance?

Dodatno zakon govori o sekundah in ne metrih, ker je seveda utopicno pricakovat da bos med voznjo racunal varnostno razdaljo v metrih, ker se to nenehno spreminja. Dve sekundi sta pa vedno dve sekundi. In enako kot je nemogoce peljat tocno po omejitvi (na km/h) na uro je nemogoce peljat na meter natancno. Zato pa predpis pravi VSAJ 2 sekundi. Enako kot je omejitev NAJVEC 50/60/70....

Glede verodostojnosti meritev pa je zgodba enaka kot pri stacionarnih radarjih. Morajo imet ustrezne ceritfikate in morajo ustrezat predpisanim standardom. Od tam naprej morajo meritev izvajat na nacin, da je verodostojna. To se po potrebi dokazuje na sodiscih in praksa s podrocja stacionarnih radarjev je jasno pokazala koliko so vredni idiotizmi tipa: nekdo me je ravno prehitel, posnelo je jypeta pa je prehiter in se ne vidi na sliki, posnelo je vozilo na napacnem pasu....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

AndrejO ::

St235 je izjavil:

Nekaj mi pri vseh teh blodnjah in idiotizmu, ki ga berem pa res ni jasno. In sicer kateri idiot se je spomnil, da tolerance pri mejenju ni?

Dracnois. Ni pa še jasno, če je samo mojstrski trol, ali pa dejansko verjame zadevam, ki jih je napletel.

TL;DR: najprej je obsesiral z metri, nekje vmes je končno dojel, da je varnostna razdalja predpisana v sekundah, sedaj samo še čakamo, če bo dojel, da povprečnemu odraslemu verjetno ni težko dojeti konceptov, kot so "najmanj 2 sekundi" in "štej 21, 22".

M.B. ::

Zgleda nekaj le ni blo OK.

a policiji so na naše vprašanje, kakšna je upoštevana toleranca pri takšnih meritvah, odgovorili takole: "Usmeritev Sektorja prometne policije Uprave uniformirane policije enotam na terenu, naj se na področju meritev varnostne razdalje osredotočajo na hujše kršitve oziroma na vožnje na občutno prekratki varnostni razdalji. Policist je v konkretnem primeru ugotovil, da je voznica vozila na razdalji, ki je sicer manjša, kot jo predpisuje zakon, vendar pa ne sodi v kategorijo tako imenovanih hujših kršitev, zato bi lahko odločil drugače in izrekel zgolj opozorilo."


Vir: Žurnal
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Relanium ::

Aston_11 je izjavil:

Epsko. Ker mi gredo ekstremno na živce tisti, ki vozijo v riti, podpiram in še enkrat podpiram. Seveda, ko ga bom najebal, v kar pa dvomim, bom šel in bom plačal.

To!
Sva že dva.
Sicer sem pa tak človek, da če sem zajebal, vem da sem zajebal, da meja nekje mora bit in tud če sem jo prekoračil za 1mm vem da sem kriv jaz. In bom pokončno kazen tud plačal.
Ker stojim za svojimi besedami.
(pa nema veze al toleranca al ne, ker lahko bi bila meja postavljena čisto drugje)

Nisem pa tako nizka oseba, da bi zarad tega delal kampanije po facebooku pa radiu ter se zgovarjal na vse drugo, kot pa na sebe.
Že po načinu pisanja vidiš, kakšna oseba stoji za napisanim, podobno kot v tisti temi: Nisem vozila...

Močno močno pa dvomim, da bo šel policaj kaznovat sam tistega ki se vozi v cliotu, onega v Audiju A8 pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Fritz ::

AndrejO je izjavil:


Na primeru severne obvoznice v LJ: hitrost je zmanjšana na 100, med konicami pa tudi na 80. Seveda pa je to v Sloveniji po besedah nekega pirata "more like a guideline".

Zmanjševanje hitrosti, ko je obvoznica že zabasana, nima pravega učinka. Hitrost bi bilo treba zmanjševati na AC odsekih, ki vodijo v Ljubljano več deset km vstran, da bi se zmanjšal dotok vozil oz. prevelika koncentracija vozil na enem mestu. Tako to počne prometna stroka v Nemčiji.

In na obvoznici je hitrost zmanjšana samo na enem delu. Nenadno zmanjšanje hitrosti lahko signalizirajo samo z elektronskimi tablami, teh pa na vzhodnem in južnem kraku ni.

AndrejO je izjavil:


Tranzitni promet je s signalizacijo že preusmerjen. Recimo table na dolenjski AC lepo razvrščajo vozila proti KR na levo stran proti južni obvoznici. Je pa to težko nadzorovati in velik del težav povzroča tudi to, da je carinsko skladišče v LJ na Letališki, ta pa pride ven na severni obvoznici. To je nezanemarljiva količina tovornega prometa, ki ni v tranzitu in se zato poslužuje severne obvoznice.

Ne, tranzitni promet ni preusmerjen, le table pravijo, da se tam lahko npr. zavije proti Kranju ali Kopru. Profesionalni vozniki spremljajo navigacijo in če je severna obvoznica krajša in ni prepovedana, bodo peljali po njej.
Da je izvoz iz letališke na severno obvoznico pa je nedvomno nekaj novega.

Če se vrnem na temo, sem zelo za sisteme kot je provida in tudi tega za merjenje varnostne razdalje, ko se uporabijo predvsem za izločanje najbolj nevarnih in agresivnih udeležencev v prometu.

Je pa vsak odgovoren za svoja dejanja in če te dobijo v prekršku, je treba stati tudi za tem in plačati, kadar je kazen denarna.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

dzinks63 ::

Tole z varnostno razdaljo je malo too much, ne moreš lovit varnostne razdalje od oka na 1m natančno. Za merjenje hitrosti imamo v avtu števec za to, če tega števca ne bi bilo, kdo bo trofil hitrost od oka na 5km/h natančno. Torej kar hočem povedati je to, če mislijo kaznovati voznike za prekratko varnostno razdaljo, naj bo toleranca hudo velika, dal bi kar polovično od priporočene in se kaznuje res tiste, kateri že od daleč vidno vozijo za ritjo kot pravimo. V danem primeru, pri hitrosti 46km/h, kdo se vozi na varnostni razdalji 25m, mislim da nihče in tale voznica bi bila lahko za vzor vsem ostalim v prometu. Torej dokler ne bo v avtomobilu privzetega instrumenta kateri te bo instantno opozarjal na priporočeno varnostno razdaljo, je tole kaznovanje za 1m brez veze, pa da ne bo kdo mislil da sem nek divjak na cesti kateri se požvižga na vse prometne predpise, nisem, vedno se držim predpisov kolikor se da.

Aston_11 ::

Ne bom bral za nazaj, ker zadnjih par ur je zagotovo Draconis zagotovo spet mlel cm, ter da ni sposoben šteti do 2, vendar, če se đe kdo spomni pripopanih videov za to napravo, ki je omenjena v 1. postu, kako ta naprava sploh zmeri razdaljo med dvema vozilma, ko pa laser meri razdaljo na prednjih ploskvah vozil, torej ne upošteva dolžine 1. vozila?
««
8 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16523221 (19918) Utk

Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
632116673 (99475) dzinks63
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35871061 (63850) BlaY0
»

Plačilni nalog (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313875 (12267) St235

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4712501 (11112) Gandalfar

Več podobnih tem