» »

Nesreča na primorski avtocesti

Nesreča na primorski avtocesti

««
2 / 13
»»

WarpedGone ::

Pravzaprav si pred odločitvijo: ali hočeš postati potencialni morilec, ker boš naletel na vozilo pred sabo ali pa potencialni samomorilec, ker boš pri prevelikem zmanjšanju hitrosti tvegal nalet od zadaj?

Blizu resnice. Stvar diši po prisoner's dilemma.
V takšni situaciji je samo ena pot, da ne bo karambola: NIHČE drastično ne zmanjša hitrosti, še manj pa ustavi. Takoj ko en sam stisne prpo in drastično zmanjša hitrost, bog ne daj ustavi na prehitevalnem pasu, postane ovira, ki zahteva da VSI za njim uspejo pravočasno zavret. In ta VSI je zelo velika številka. Statistika zahteva, da slej ko prej enemu ne bo uspelo.

, še voziš še tako previdno, dokler je vsaj en nepozoren prepotentnež v prometu.


Promet = premikanje po cesti v skladu s pričakovanji.
Ustavljanje na prehitevalnem pasu, ker desno od tebe vozilo stoji == umor.
Zbogom in hvala za vse ribe

N0t0ri0us ::

Kako je potem v takem primeru s škodo? Vsak voznik plača sam?

SimplyMiha ::

WarpedOne jo plača, ker ni pravočasno ozaveščal voznikov o "pravilnem ravnanju v prometu". Po njegovem bi morali plužiti skozi kup zverižene pločevine, ker se ne bi smeli ustavljati.

Gregor5816 ::

WarpedGone je izjavil:

V takšni situaciji je samo ena pot, da ne bo karambola: NIHČE drastično ne zmanjša hitrosti, še manj pa ustavi.

Vožnjo je treba prilagoditi vremenskim razmeram. Če ne vidiš 10 metrov pred sabo, ustrezno zmanjšaš hitrost. Tako je meni inštruktor v avtošoli povedal, ko sem izpit opravljal.

Grey ::

Ne samo, da je potrebno zmanjšati hitrost (ne bistveno, da delta ne postane prevelika, ker se najdejo ljudje, ki vozijo kot s tankom čez meglo), ampak je potrebno tudi takoj prižgati meglenke in obrniti stikalo za luči takoj, ko se vklopi motor. Dosti je avtomobilov danes, ki imajo tiste LED okraske spredaj. Dobesedno okraske, ker nobena druga luč na avtu ne sveti (sploh ne zadnje). Že na dnevni svetlobi je manj opazen avto, v močnem dežju ali megli, ko je ogromno vlage nad cestiščem, je pa tak avto neviden in smrtonosen za ostale.

Če je bil prvi voznik v tej nesreči tak pacient, ki ne obrne stikala za luči, ker ima ja on LED okrasek (ki so čisti nateg v poceni avtih), potem zadaj ni imel popolnoma nobene luči vklopljene, če ni takoj vklopil meglenk. Potem je še potencialno močno znižal hitrost vožnje. Tako, da je bil praktično nevidna "statična" ovira za ljudi zadaj. Malo v razmislek, kako vas nategujejo s to opremo tisti, ki jih imate.

AC_DC ::

Gregor5816
Na primorski AC pride lahko megla nenadoma, brez opozorila.Se pelješ 130 kmh in padeš v meglo, pametnjakoviči lublanski, ki sploh izpita nimate.
Lahko je biti pameten doma na toplem za pcjem.

Če si se takrat pokakal, varno (za sebe in druge) zapelji na skrajno desni pas, ustavi vozilo, postavi trikotnik 100 m pred vozilom, prižgi smerokaze, se odstrani izza ograje in pokliči avtovleko.
Izpit lahko vrneš na UE naslednji dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

Grey ::

Gregor5816 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

V takšni situaciji je samo ena pot, da ne bo karambola: NIHČE drastično ne zmanjša hitrosti, še manj pa ustavi.

Vožnjo je treba prilagoditi vremenskim razmeram. Če ne vidiš 10 metrov pred sabo, ustrezno zmanjšaš hitrost. Tako je meni inštruktor v avtošoli povedal, ko sem izpit opravljal.

Verjetno ti je povedal tudi, da vklopiš meglenke pronto. :)

crniangeo ::

in kaj ti tukaj meglenke pomagajo? sem že doživel nenadno meglo z 5 m vidljivostjo. Veš da ne bom takrat šel še dalje z nezmanjšano hitrostjo.
Problem slovenskih voznikov je sledeči:
- prometna kultura
- čvekanje po telefonu
- koncentracija na vse drugo, cesta je zadnja briga: glej: smerokazi
- gledanje na avtoradio, če je na drugem kanalu boljši komad
- nepredvideno : zagledaš megli in iščeš na armaturi kje se vklopijo meglenke.
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

AC_DC ::

Poleg tega imaš na Slo cestah vozila z dnevnimi lučmi in neosvetljenim zadkom (vse po zakonu o prižganih dnevnih lučeh) :)).

darkolord ::

AC_DC je izjavil:

Na primorski AC pride lahko megla nenadoma, brez opozorila.Se pelješ 130 kmh in padeš v meglo, pametnjakoviči lublanski, ki sploh izpita nimate.
Praviš da je vidljivost nekaj kilometrov, v naslednjem trenutku (tudi če bi stal na mestu) je pa vidljivost samo še nekaj metrov?

Ne bluzi.

Se precejkrat zapeljem v ta megleni "zid", pa se čisto lepo vidi, da je pred teboj zelo gosta megla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

mirator ::

Bom še nekoliko drugače opisal situacijo. Pelješ v relativno gosti megli s hitrostjo 50 km/h. Pred sabo ves čas vidiš rdeče luči predhodnjega vozila. Nenadoma te luči izginejo. In ko se zaveš je že bum! Ampak potem sledi še večji, zate usoden, bum voznika za tabo, ki ni imel niti najmanjše možnosti pravočasno ustaviti. In to je problem pri verižnih trčenjih.
Mislim, da je problem tako hitre zgostitve megle (in kar je še huje, pred meglo so bile idealne vozne razmere) samo na tem odseku pod Nanosom. Skoraj prepričan sem, da bodo na tem mestu nastala dodatna opozorila (tudi s semaforjem rdeče luči, kot je pred predori), ki bi morala biti od kar je avtocesta v uporabi.

dzinks63 ::

Kako v podobnih primerih reagira BAS sistem v novih avtomobilih, če je to res toliko dobro kot hvalijo, bi to morala postati takojšnja obvezna oprema v vseh novih vozilih za osebni in tovorni promet.

Sicer pa, tudi če so skoraj vsi vozniki zbrani in vozijo dovolj previdno v takšnih razmerah, je dovolj že eden kateri naredi popolno štalo in temu se bo na nekonvencionalen način tudi v prihodnje nemogoče izogniti.

r3dkv1c4 ::

HotBurek je izjavil:

In kdaj bo DARS na tem odseku postavil radar, ki bo meril varnostno razdaljo? 55 vozil, vsak drugi ni imel varnostne razdalje.

Uau, tole je svetovna rešitev proti nastajanju nesreč v megli.

In kakšna je varnostna razdalja v takih razmerah?

crniangeo je izjavil:

in kaj ti tukaj meglenke pomagajo? sem že doživel nenadno meglo z 5 m vidljivostjo. Veš da ne bom takrat šel še dalje z nezmanjšano hitrostjo.
Problem slovenskih voznikov je sledeči:
- prometna kultura
- čvekanje po telefonu
- koncentracija na vse drugo, cesta je zadnja briga: glej: smerokazi
- gledanje na avtoradio, če je na drugem kanalu boljši komad
- nepredvideno : zagledaš megli in iščeš na armaturi kje se vklopijo meglenke.

samo da si ti doživel meglo:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

dj_uro ::

za vse nesposobneže, ki kurcate sprednje led dnevne luči...
Po razvitejšem delu Evrope ta sistem deluje čisto OK... vi bi pa radi toplo vodo odkrivali...
-eno je, če avto nima avtomatskega preklopa luči- tu je kriv voznik, ki se ni pozanimal o tem, kaj mu avto ponuja...
VSI ampak res VSI avtomobili, ki imajo dnevne luči (samo spredaj), omogočajo zasuk stikala na zasenčene luči in ga tam lahko pustijo skozi celotno dobo lastništva vozila... Avto nič ne piska, kot je včasih piskal, če si pozabil prižgane luči...

-drugo pa je, če ima avto senzor za svetlobo(dež) in sam preklaplja. Ta sistem dela zadovoljivo in verjemite, da je preizkušem...
Je pa dolžnost voznika, da preveri (ob taki extremni situaciji), če je sistem preklopil (vidiš po stikalu in prižganih stikalih v notranjosti)

se spomnim zadnjič, no lansko leto novembra enkrat, ob dežju... Kliče en bumbar na radio, naj vsi, ki imajo zadaj ugasnjene luči, prižgejo, ker se jih ne opazi... slučajno sem bil na istem odseku par min. kasneje, še zmeraj je deževalo... Vozila je bilo moč videti daleč, daleč proč, par km... Zdaj ne vem, ali je on totalno čorav = beri: vrni izpit nazaj in kupi avtobusno karto) ali pa imam jaz super duper vid...

je pa glupo bit tu pameten; včeraj sem v tej nesreči izgubil družinsko prijateljico... Kaj kdo mora in kaj kdo bi...
v teoriji eno, v trenutku dogodka pa drugo... USODA jaz temu pravim
vw-klub.si

Smurf ::

Aston_11 je izjavil:

V megli nič ne vidiš in je najbrž vse, kar se naredi, narobe. Vedno bo vsaj vsak drugi padalec, ki mora noreti in bo norel in v primeru, da naleti na vozilo pred njim v megli, nima kaj na svetu storiti. Če bo vozil počasi, bo spet zadaj en padalec. Nimaš kaj kot bit doma. Je ni žarnice na tem svetu, ki bi rešila situacijo v megli, edino, da bi upravljanje prevzela avtocesta/avtonomno vozilo. Od tega smo pa še daleč.

Smurf je izjavil:

http://velodynelidar.com/hdl-64e.html
V megli lasar počepne. Se je skušal iti vw, pa še kakšen na to temo, vendar v megli je vse odpovedalo.


Za ta model sem videl teste v zivo in se je obnesel ok tudi v megli. Ima prav poseben mode za take razmere (ne isce prvi odboj, ampak zadnji), zraven rabis se nekaj logike pa gre. Pomoje bo na trgu kmalu.

Gregor5816 ::

AC_DC je izjavil:

Gregor5816
Na primorski AC pride lahko megla nenadoma, brez opozorila.Se pelješ 130 kmh in padeš v meglo, pametnjakoviči lublanski, ki sploh izpita nimate.
Lahko je biti pameten doma na toplem za pcjem.

Če si se takrat pokakal, varno (za sebe in druge) zapelji na skrajno desni pas, ustavi vozilo, postavi trikotnik 100 m pred vozilom, prižgi smerokaze, se odstrani izza ograje in pokliči avtovleko.
Izpit lahko vrneš na UE naslednji dan.

Če nisem pri 130 kmph padel v meglo, sem lublančan brez izpita? Peljat s 130 kmph v meglo kjerkoli je neumnost, kot je Warped1 rekel.

SuperVeloce ::

AC_DC je izjavil:

Gregor5816
Na primorski AC pride lahko megla nenadoma, brez opozorila.Se pelješ 130 kmh in padeš v meglo, pametnjakoviči lublanski, ki sploh izpita nimate.
Lahko je biti pameten doma na toplem za pcjem.

Če si se takrat pokakal, varno (za sebe in druge) zapelji na skrajno desni pas, ustavi vozilo, postavi trikotnik 100 m pred vozilom, prižgi smerokaze, se odstrani izza ograje in pokliči avtovleko.
Izpit lahko vrneš na UE naslednji dan.

Seveda pride nenadoma. Vendar imaš 2 situaciji. Vidiš bel zid pred seboj (včasih tako svetel, da bi lahko imel sončna očala) in nisi toliko nor, da nebi prej "varno" ampak občutno zmanjšal hitrosti še preden to meglo z brisalci režeš, ali pa si že v megli, katera se zgosti in še dodatno zmanjšaš že tako zmanjšano hitrost. Ne bo pa nihče rekel, da ni druge, kot 130 prileteti v meglo. bullcrap.

V takšni situaciji je samo ena pot, da ne bo karambola: NIHČE drastično ne zmanjša hitrosti, še manj pa ustavi. Takoj ko en sam stisne prpo in drastično zmanjša hitrost, bog ne daj ustavi na prehitevalnem pasu, postane ovira, ki zahteva da VSI za njim uspejo pravočasno zavret. In ta VSI je zelo velika številka. Statistika zahteva, da slej ko prej enemu ne bo uspelo.


Pazljivo in počasi se zmanjšuje preden priletiš v takšno meglo. Ko ima nekdo pred seboj tovornjak in nagrmadene avtomobile, bo pa spekel na polno po bremzi. Če pa ti priletiš na polno v meglo z 20m vidljivosti, v kateri se nekdo pelje 30kmh in ga nabašeš... hja glej, si sam kriv.

Ljudje tudi ne razumejo, da če v megli vidiš nekoga z močnimi meglenkami 100m pred seboj, to še ne pomeni 100m vidljivosti. Vidljivosti je konec tam, kjer ne vidiš več ceste, odbojnih ograj, itd...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Arctander ::

-drugo pa je, če ima avto senzor za svetlobo(dež) in sam preklaplja. Ta sistem dela zadovoljivo in verjemite, da je preizkušem...
Je pa dolžnost voznika, da preveri (ob taki extremni situaciji), če je sistem preklopil (vidiš po stikalu in prižganih stikalih v notranjosti)


Pri mission critical stvareh se ne gre zanašati na average userje. Če se ne da narediti foolproof, potem se stvari ne implementira.

Čez dan je kljub megli lahko dovolj svetlo, da avtomatika ne bo vklopila zasenčenih luči.

Lonsarg ::

V praksi zaradi takih redkih verižnih trčenje, ki je eno na par let ne bo noben uvajal novih tehnologij/zakonov/signalizacij. Ostane ti samo še statistika, in največjo šanso za preživetje imaš, če voziš čimbolj "povprečno" glede na ustale udežežence. V najhujši megli je to najbrž okoli 50km/h, v srednji okoli 80 v majhni okoli 100, skratka nekaj takega kot celo zakoni zapovedujejo kot omejitev vožnje v megli(zakoni sicer govorijo o maksimalni ne "obvezni" hitrosti.

Če bi vsi vozili največ 50km/h bi sicer kakšno manjše trčenje v stoječa vozile še blo, vsekakor pa brez resnih poškodb. Ja moralno odgovorni ne glede na zakon so vsi tisti, ki so imeli prevelik delta gleda na 50km/h.

šernk ::

Mislim, da je problem tako hitre zgostitve megle (in kar je še huje, pred meglo so bile idealne vozne razmere) samo na tem odseku pod Nanosom. Skoraj prepričan sem, da bodo na tem mestu nastala dodatna opozorila (tudi s semaforjem rdeče luči, kot je pred predori), ki bi morala biti od kar je avtocesta v uporabi.


semafor ne pomaga, je pred vsakim predorom pa se pogosto zgodi da ga ljudje ne upoštevajo. tudi omejitve ne pomagajo, čez Rebrnice je pogosto 60, včasih tudi 40 (pa se ta omejitev začne šele kak km ali še več po cestninski postaji na vrhu, po slovenski mentaliteti seveda do tam lahko voziš 120km/h potem pa ker je tabla za 40 znižaš na 90km/h). Sem se že osebno peljal 30km/h čez Rebrnice na nekaterih odsekih in za mano cela kolona vozil enostavno hitreje ni bilo mogoče peljati. Ja morda sem se takrat peljal celo prehitro in bi se zabil, če bi kdo pred mano stal brez luči ampak bi bile posledice majhne.

sem pa včeraj ugotovil še eno zanimivo zadevo:
dež + rahla megla = 80% ljudi uporablja sprednje meglenke, 10% ljudi uporablja sprednje + zadnje meglenke
megla ki ti zmanjša vidljivost pod 50m: 10% ljudi uporablja sprednje meglenke, 5% ljudi uporablja sprednje in zadnje meglenke in to celo pravilno (vklapljanje izklapljanje samo ko je nujno), ostalih 80% pa najbrž čaka da začne padat dež in se megla umakne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ufek ::

Ok, zdaj pa k drugemu vprašanju. Kako v takem primeru uveljavljati škodni primerek?

m0LN4r ::

Jst nevem se kake bedne izgovore tipa:

"megla se je hitro zgostila" ipd. bom se prebral, tak hitro se pa spet ni, da noben ni mogel prilagoditi voznjo pravocasno. Al bo zej nekdo spet rekel da se je hitreje zgostila, kot lahk dvignes nogo iz gas pedala in pritisnes gumbek za meglenko zadaj ?
Tista meglenka, se vidi vsaj 500m dalec se v najgostejsi megli.... in ce se peljes vsaj 90kmh je 500m ze ogromno za reagirat, kaj sele manjsa hitrost.
Pa jeboga bog novi avti majo ABS, tracktion neki neki, jst tega nimam nic.


Sem se zle v 3 mescih peljal na grobo 10x cez alpe v Nemcijo in po takem bi se morali tam vsak dan zaletet po vsaj 100 avtov, kaka megla zna bit podnevi in zvecer.
Pa sem ze tudi moral konkretno zavirati v tej megli, na snegu, ledu, zozanjem pasa, ki ga itak nisi videl, pa ni blo veriznih trcenj niti dveh avtov.

Tam ko prides iz tunela pred cestninsko je ponavadi taka megla sred belega dneva, kot da ti belo platno pred ocmi potegnejo.

Pa se lepo pise:

BEI NEBEL 1 PUNKT, 40KM/H zacuda. Zacuda znajo vsi prilagodit hitrost, pa zacuda se ne dogajajo take nesrece in se stavim, da se prepelje tam 10x vec avtov in tovornjakov v istem casu.

A tega pri nas nimajo al tudi ce bi blo, bi to bla za folk samo ena tabla vec na cesti, ki je ne upostevajo ??

 Zadeva funkcionira

Zadeva funkcionira



PS:
Glejte na cesto ne pa v telefon, radio, stevec, uro.

Direkt poznam take. V megli ga pici vsaj 100+ in pol rece, eh pa sej men se itak nic ne more oz. se ni zgodilo....
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

SimplyMiha ::

Na AC med LJ in Domžalami je ena taka tabla, prav tako oznake.

šernk ::

A tega pri nas nimajo al tudi ce bi blo, bi to bla za folk samo ena tabla vec na cesti, ki je ne upostevajo ??


imamo par podobnih tabel na nekaterih odsekih, kjer v primeru dežja omejijo hitrost na AC na 100km/h. se jih kdo drži? ja tabla za meglo bi ti pa res ogromno več pomagala, ker ljudem je treba napisat da je megla, vidijo je pač ne. tako kot danes ljudje pogledajo na mobitel kakšno vreme je zunaj namesto skozi okno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mare2 ::

ufek je izjavil:

Ok, zdaj pa k drugemu vprašanju. Kako v takem primeru uveljavljati škodni primerek?


En primer. Vozilo A: Vozim 130 pred sabo zagledam zaveso megle. Občutno znižam hitrost in k sreči uspem ustaviti vozilo 0,5 metra predno trčim v skupino že v prometno nesrečo udeležena vozila.

Vozilo B: Od zadaj me zbije za mano vozeči tovornjak.

Vozilo A se popravlja iz police AO vozila B.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

m0LN4r ::

Lepo in prav zdaj neke "izjemne primere" navajat, AMPAK

- Nepredvidljiva megla prakticno ne obstaja. Meglo vidis se preden se v njo zapeljes.

Dejstvo je, da se nisi videl megle si vec kot ocitno gledal nekam drugam al pa si mislil, "eh pa sej to ni nic" potem pa, ko si notr in se 130 priblizujes avtu z 60,
ravnokar se gledas uro, da prides pravcajt na siht, pol pa PRESENECENJE XD

Nevem kako je to na primorskem, samo tle v DE/AT se avti peljejo 60-80-100 se preden so notri v megli. CISTO VSI !
Prinas pr svetem Jurijo pa tam, pa te v megli prehitevajo brez meglenk, ko da so vsi supermeni s svojim avtom vred.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mare2 ::

p5054965imamo par podobnih tabel na nekaterih odsekih, kjer v primeru dežja omejijo hitrost na AC na 100km/h. se jih kdo drži? ja tabla za meglo bi ti pa res ogromno več pomagala, ker ljudem je treba napisat da je megla, vidijo je pač ne. tako kot danes ljudje pogledajo na mobitel kakšno vreme je zunaj namesto skozi okno.[/st.citat naj bi izjavil:



Nekatere prepriča edino z lučko mahajoči moški, oblečen v svetl


Nekatere prepriča edino z lučko mahajoči moški, oblečen v svetla oblačila.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Thuban ::

darkolord je izjavil:

AC_DC je izjavil:

Na primorski AC pride lahko megla nenadoma, brez opozorila.Se pelješ 130 kmh in padeš v meglo, pametnjakoviči lublanski, ki sploh izpita nimate.
Praviš da je vidljivost nekaj kilometrov, v naslednjem trenutku (tudi če bi stal na mestu) je pa vidljivost samo še nekaj metrov?

Ne bluzi.

Se precejkrat zapeljem v ta megleni "zid", pa se čisto lepo vidi, da je pred teboj zelo gosta megla.


lahko je megla takšna da vidiš dovolj za vožnjo s 100 kmh (tistih 50 metrov), potem pa prideš v meglo kjer se ne vidi niti 10 metrov. Razlike v intenziteti megle pač ne zaznaš dokler nisi v njej.

Potem pa dobiš debilnega ljubljančana ki leti 150 po takem in bo slej ko prej nekoga nabasal ker je vidljivost preslaba, za njim pa je sigurno še en ljubljančan ki vozi z varnostno razdaljo 0.5 metra in kaos se začne. DOdaj temu še nekaj zaspanih tovornjakarjev....

Mare2 je izjavil:


Nekatere prepriča edino z lučko mahajoči moški, oblečen v svetla oblačila.


ja, mi je slabo ratalo ko sem bral zahvale na 24ur...bedaki razlagali da če ne bi vidli tega moškega mahat bi priletei 130 kmh v stoječo kolono... presneta golazen, zakaj pa niso sami zmanjšali hitrosti če so vidli da je megla?

m0LN4r je izjavil:


A tega pri nas nimajo al tudi ce bi blo, bi to bla za folk samo ena tabla vec na cesti, ki je ne upostevajo ??


na odseku od tunela pred Kozino do Razdrtega je dovolj svetlobnih tabel kjer je vedno vidno opozorilo v primeru megle. Ampak če ego ne pusti da bi vozil dovolj počasi so pač smrtne žrtve.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

ja, mi je slabo ratalo ko sem bral zahvale na 24ur...bedaki razlagali da če ne bi vidli tega moškega mahat bi priletei 130 kmh v stoječo kolono... presneta golazen, zakaj pa niso sami zmanjšali hitrosti če so vidli da je megla?


Hecno je to, da verjetno dokler ga niso vidli so vsi gladko mel 100+ na stevcu. Kaka megla neki.

Pred nesreco: "Letim 120 cez gosto meglo, to je ze tko 30 manj kot ponavadi. Itak se nic ne more zgodit, saj se nikoli ne."
Po nesreci: "Ja megla je bla nenadoma pred mano. Pomeziknil sem z okom, pa vec nisem videl nic."

Zakaj ta primer? Sem se parkrat pelal s kakim prevozom in vsi po istem kopitu. "kaj pa ce meni megla"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Thuban ::

Ničkolikokrat sem se vozil ponoči/podnevi po megli kjer s prižganimi zasenčenimi lučmi + meglenkami nisem videl niti 20 metrov pred avtom, zato sem ustrezno zmanjšal hitrost. Logično.
Mimo mene pa prileti ničkoliko /*cenzura*/, ki vozijo tam okoli 150. Pa zagotovo ne vidijo nič.

In vsem se to zdi zelo zabavno dokler nekdo ne umre, potem pa bebci pišejo zahvale na 24ur nekemu moškemu ki jim je mahal, drugače bi postali morilci.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Ja tocno to. Dokler se njim ne zgodi nic, megle za njih ni. Po incidentu pa vse zivo krivo, samo on/i ne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Jst nevem se kake bedne izgovore tipa:

"megla se je hitro zgostila" ipd. bom se prebral, tak hitro se pa spet ni, da noben ni mogel prilagoditi voznjo pravocasno. Al bo zej nekdo spet rekel da se je hitreje zgostila, kot lahk dvignes nogo iz gas pedala in pritisnes gumbek za meglenko zadaj ?
Tista meglenka, se vidi vsaj 500m dalec se v najgostejsi megli.... in ce se peljes vsaj 90kmh je 500m ze ogromno za reagirat, kaj sele manjsa hitrost.
Pa jeboga bog novi avti majo ABS, tracktion neki neki, jst tega nimam nic.


Sem se zle v 3 mescih peljal na grobo 10x cez alpe v Nemcijo in po takem bi se morali tam vsak dan zaletet po vsaj 100 avtov, kaka megla zna bit podnevi in zvecer.
Pa sem ze tudi moral konkretno zavirati v tej megli, na snegu, ledu, zozanjem pasa, ki ga itak nisi videl, pa ni blo veriznih trcenj niti dveh avtov.

Tam ko prides iz tunela pred cestninsko je ponavadi taka megla sred belega dneva, kot da ti belo platno pred ocmi potegnejo.

Pa se lepo pise:

BEI NEBEL 1 PUNKT, 40KM/H zacuda. Zacuda znajo vsi prilagodit hitrost, pa zacuda se ne dogajajo take nesrece in se stavim, da se prepelje tam 10x vec avtov in tovornjakov v istem casu.

A tega pri nas nimajo al tudi ce bi blo, bi to bla za folk samo ena tabla vec na cesti, ki je ne upostevajo ??

 Zadeva funkcionira

Zadeva funkcionira



PS:
Glejte na cesto ne pa v telefon, radio, stevec, uro.

Direkt poznam take. V megli ga pici vsaj 100+ in pol rece, eh pa sej men se itak nic ne more oz. se ni zgodilo....

Pri nas je pred Domžalami podobna tabla in enake oznake na cesti, s tem da je pri nas omejitev 50 in 70.

Thuban ::

na primorki je to bolje... so svetlobne table, ki jih zagotovo vidiš tudi v gosti megli.


Vprašanje, ki je tu bistveno je: kaj storiti ko se nam to zgodi? Pač vozimo varno, vidimo da je prišlo do kaosa in se varno zaustavimo? Kaj narediti? zbežimo ven iz vozila in upamo da ne točno v tistem trenutku nekdo prileti v nas s hitrostjo 150 kmh? Ostanemo v vozilu in upamo da nas ne zradira tovornjak?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

Pri nas je pred Domžalami podobna tabla in enake oznake na cesti, s tem da je pri nas omejitev 50 in 70.

No saj, me dejansko zanima, kolko od teh 70 avtov ve kaj ta tabla pomeni oz. kolko jih uposteva "zdravo kmecko pamet" v tej "nenadni megli izza vogala"
Koliko se jih je peljalo 50 oz. 70. Ker pr 50-70 pa res ni znanost ustavt avto, ce vidis pred sabo sumljivo se hitro priblizajoce rdece lucke.

Thuban je izjavil:

na primorki je to bolje... so svetlobne table, ki jih zagotovo vidiš tudi v gosti megli.


Vprašanje, ki je tu bistveno je: kaj storiti ko se nam to zgodi? Pač vozimo varno, vidimo da je prišlo do kaosa in se varno zaustavimo? Kaj narediti? zbežimo ven iz vozila in upamo da ne točno v tistem trenutku nekdo prileti v nas s hitrostjo 150 kmh? Ostanemo v vozilu in upamo da nas ne zradira tovornjak?

Gres desno z avtom, ker majmuni so ponavadi skrajno levo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Thuban ::

m0LN4r je izjavil:


No saj, me dejansko zanima, kolko od teh 70 avtov ve kaj ta tabla pomeni oz. kolko jih uposteva "zdravo kmecko pamet" v tej "nenadni megli izza vogala"



na primorki ne rabiš zdrave pameti. Dejansko ima dars tam table z led diodam kjer močno sveti napis MEGLA, FOG

recimo tako (takšna tabla je bila približno 2 km pred nesrečo)

in tako
http://www.pti.fgg.uni-lj.si/sitsa/?a=i...
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

šernk ::

na primorki ne rabiš zdrave pameti. Dejansko ima dars tam table z led diodam kjer močno sveti napis MEGLA, FOG


baje da so bile te table vse ugasnjene in zato ljudje megle niso mogli opazit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Thuban ::

no, če je pa tako močna megla da te table ne vidiš pa je samoumevno kaj moraš naredit.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

m0LN4r ::

šernk je izjavil:

na primorki ne rabiš zdrave pameti. Dejansko ima dars tam table z led diodam kjer močno sveti napis MEGLA, FOG


baje da so bile te table vse ugasnjene in zato ljudje megle niso mogli opazit.

Ja baje, je marsikaj blo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ToniT ::

Včeraj se je žena peljala mimo mesta, kjer se je zgodila nesreča, kakih 15 min prej in je rekla, da se je megla dejansko zgostila v trenutku in se ni nič videlo. Bilo pa je to takoj po vrhu klanca, ko se je cesta začela spuščati proti odcepu za Novo Gorico. V takem primeru je dovolj en, ki malo bolj upočasni hitrost in za njim norec, ki vozi prehitro glede na razmere. Nesreča je v trenutku tukaj...

Thuban ::

ToniT je izjavil:

Včeraj se je žena peljala mimo mesta, kjer se je zgodila nesreča, kakih 15 min prej in je rekla, da se je megla dejansko zgostila v trenutku in se ni nič videlo. Bilo pa je to takoj po vrhu klanca, ko se je cesta začela spuščati proti odcepu za Novo Gorico. V takem primeru je dovolj en, ki malo bolj upočasni hitrost in za njim norec, ki vozi prehitro glede na razmere. Nesreča je v trenutku tukaj...


ali pa nekdo ki leti s 150 in se zaleti v nekoga ki vozi 100.

na odseku ki ga omenjaš je tovrstno zgoščanje megle povsem standardno ob vsakem pojavu megle. Zato ker tam se megla iz postojnskega vali v vipavsko dolino.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Stari maček ::

No, dečki, namesto, da nabijate vsak svojo teorijo napišite, katera hitrost bi bila najprimernejša za vožnjo v taki megli. Potem pa vam bom dokazal, da bi kljub temu prišlo do nesreče.

karafeka ::

m0LN4r je izjavil:


Nevem kako je to na primorskem, samo tle v DE/AT se avti peljejo 60-80-100 se preden so notri v megli. CISTO VSI !
Prinas pr svetem Jurijo pa tam, pa te v megli prehitevajo brez meglenk, ko da so vsi supermeni s svojim avtom vred.



Zakaj zaboga so potrebni taki vzvišeni komentarji???
Jodlarji pa švabi so čisto isti kot mi, ki smo isti kot vsi ostali. Se tudi jaz pogosto vozim gor, pa sem doživel že marsikaj. Še več pa slišal po radiju, geist fahrerji so samo vrh ledene gore.

Glede megle pa to (našel v 2min):
http://www.spiegel.de/panorama/massenun...
http://www.welt.de/vermischtes/article4...
http://www.rp-online.de/nrw/panorama/pa...

259 avtov naenkrat??? PA ČISTO VSI VOZIJO GLEDE NA RAZMERE, KAJ?

Thuban ::

Stari maček je izjavil:

No, dečki, namesto, da nabijate vsak svojo teorijo napišite, katera hitrost bi bila najprimernejša za vožnjo v taki megli. Potem pa vam bom dokazal, da bi kljub temu prišlo do nesreče.


Takšna, da se pri izvozu Senožeče zavije dol in na Razdrtem nazaj na avtocesto.

fog? get the fuck off the highway.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

šernk ::

Thuban je izjavil:

no, če je pa tako močna megla da te table ne vidiš pa je samoumevno kaj moraš naredit.


vozit naprej z nezmanjšano hitrostjo saj table, ki bi ti omejevala hitrost ne moreš videt? ;(

mi je žal za vse udeležene, najbrž je umes tudi precej takšnih, ki niso bili ničesar krivi, dejstvo pa ostaja da je krivda za nesrečo izključno na strani voznikov in se je ne more prelagat ne na DARS, ne na policijo.

še pijancem ni treba napisat, da s polnim kozarcem ne smejo mahat prosto naokoli, ker fizika pravi da bodo polili večino pijače, voznike v SLO je pa treba opozorit da je megla pred njimi. in še nisem prišel v meglo, kjer se je vidljivost v trenutku zmanjšala iz 200m na 10m. zmanjša se lahko tako da je vidljivost najprej 210m, ko prevoziš 100m je vidljivost še 110m, ko prevoziš še 50m je vidljivost še 60m in ko prevoziš nadaljnih 50m prideš na vidljivost 10m, če voziš v megli z vidljivostjo 200m s prilagojeno hitrostjo 100km/h imaš 7 sekund časa preden prideš na vidljivost 10m za zavirat in prilagodit hitrost novim razmeram (7 SEKUND!!!)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Thuban ::

Sicer pa, če prideš v zelo gosto meglo, da ne vidiš 10 metrov moraš TISTI TRENUTEK dat nogo iz gasa dol (NE ZAVIRAT!!!!). Vsi avti zavirajo s podobno silo če spustiš gas in zato do nesreče na tak način ne bo prišlo. Hitrost spuščaš do varne hitrosti, torej v tem primeru kakih 30-40 kmh max. Ampak izključno samo tako da si dal nogo iz gasa dol. Stopalke za zavoro se ne smeš dotaknit.

Če bi to storili vsi, nesreče ne bi bilo.
Ker pa veš da ljudje tega ne bodo storili pa enostavno zapustiš avtocesto čimprej.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

M-XXXX ::

Sicer pa, če prideš v zelo gosto meglo, da ne vidiš 10 metrov moraš TISTI TRENUTEK dat nogo iz gasa dol (NE ZAVIRAT!!!!). Vsi avti zavirajo s podobno silo če spustiš gas in zato do nesreče na tak način ne bo prišlo. Hitrost spuščaš do varne hitrosti, torej v tem primeru kakih 30-40 kmh max. Ampak izključno samo tako da si dal nogo iz gasa dol. Stopalke za zavoro se ne smeš dotaknit.

Ja kakšna bedarija je pa to? Da ja tisti zadaj sploh ne bo videl zavornih luči in še on ne bo bremzal. Če moraš kaj naredit je to, da vsaj zavorne luči prižgeš in to je tako, da se DOTAKNEŠ zavore.

jype ::

Všeč mi je, kako se "megla zgosti v trenutku".

Pri hitrosti nad 100km/h v treh sekundah prevoziš ~100 metrov, kar je ogromno. Ljudje si na avtocesti slabše predstavljajo, kako daleč je 100 metrov. Če nenadoma ne vidiš cestišča pred sabo, _moraš_:

- vklopiti varnostne utripalke, da opozoriš tiste za sabo, da se nekaj dogaja,
- vklopiti zadnje meglenke, če je megla,
- zaviti skrajno desno in upočasniti.

Prehitevat v takih razmerah očitno ne moreš, zato ni nobenega razloga, da bi vozil po prehitevalnem pasu, voziti s hitrostjo, kjer ne vidiš poteka ceste vsaj dve sekundi vnaprej je tudi skrajno neodgovorno, zato je to edina smiselna možnost.

Edini minus je, da moraš biti pozoren na razmere na cesti, da ti tak odziv lahko uspe vedno, ko se znajdeš v takih razmerah.

m0LN4r ::

@karafeka
Verjetno se zavedas, koliko avtov in prometa je na eni slovenski AC in eni Nemski... Za oporno tocko dobis, da je skor 2mio prebivalcev od Hodosa pa do Izole. V enem mestu ala Munchen pa 1.4 mio prebivalcev in se nekaj sto tisoc, ki se vozijo tja na siht. Samo eno mesto gledamo.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...

No sej se na slikah lepo vidi, koliko jih je "prilagodilo" hitrost in gledalo na cesto.... in varnostna.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

iKst ::

Stari maček je izjavil:

No, dečki, namesto, da nabijate vsak svojo teorijo napišite, katera hitrost bi bila najprimernejša za vožnjo v taki megli. Potem pa vam bom dokazal, da bi kljub temu prišlo do nesreče.


Pri 0 km/h do nesreče ne more priti.
Pri 30 ali 40 Km/h do nesreče sicer lahko pride, ampak so posledice neprimerno manj hude, sama možnost za nesrečo pa je neprimerno manjša.

Resno, WTF. A ste nekateri zadeti al sam zabiti. Če se vidljivost zmanjša, ustrezno upočasniš vožnjo.

SuperVeloce ::

Thuban je izjavil:

Sicer pa, če prideš v zelo gosto meglo, da ne vidiš 10 metrov moraš TISTI TRENUTEK dat nogo iz gasa dol (NE ZAVIRAT!!!!). Vsi avti zavirajo s podobno silo če spustiš gas in zato do nesreče na tak način ne bo prišlo. Hitrost spuščaš do varne hitrosti, torej v tem primeru kakih 30-40 kmh max. Ampak izključno samo tako da si dal nogo iz gasa dol. Stopalke za zavoro se ne smeš dotaknit.

Če bi to storili vsi, nesreče ne bi bilo.
Ker pa veš da ljudje tega ne bodo storili pa enostavno zapustiš avtocesto čimprej.

Nesreča se je zgodila, ne veš pa točno zakaj. Skoraj gotovo ne samo zato, ker je nekdo na polno zabremzal in se ustavil na prehitovalnem pasu. Nogo spustiš iz gasa pred meglo, če imaš čas, če pa si pripeljal z visoko hitrostjo, pa je zaviranje edina možnost. Ti predpostavljaš, da se voziš že s tako ali tako nizko hitrostjo, da spuščanje gasa pomeni zmanjšanje hitrosti skoraj takoj na pravilno glede na vidljivost. In vsi ostali so "samo spustili gas" in pokalo je verjetno tudi pri 100kmh, glede na nekatere razbitine.

šernk je izjavil:

Thuban je izjavil:

no, če je pa tako močna megla da te table ne vidiš pa je samoumevno kaj moraš naredit.


vozit naprej z nezmanjšano hitrostjo saj table, ki bi ti omejevala hitrost ne moreš videt? ;(

mi je žal za vse udeležene, najbrž je umes tudi precej takšnih, ki niso bili ničesar krivi, dejstvo pa ostaja da je krivda za nesrečo izključno na strani voznikov in se je ne more prelagat ne na DARS, ne na policijo.

še pijancem ni treba napisat, da s polnim kozarcem ne smejo mahat prosto naokoli, ker fizika pravi da bodo polili večino pijače, voznike v SLO je pa treba opozorit da je megla pred njimi. in še nisem prišel v meglo, kjer se je vidljivost v trenutku zmanjšala iz 200m na 10m. zmanjša se lahko tako da je vidljivost najprej 210m, ko prevoziš 100m je vidljivost še 110m, ko prevoziš še 50m je vidljivost še 60m in ko prevoziš nadaljnih 50m prideš na vidljivost 10m, če voziš v megli z vidljivostjo 200m s prilagojeno hitrostjo 100km/h imaš 7 sekund časa preden prideš na vidljivost 10m za zavirat in prilagodit hitrost novim razmeram (7 SEKUND!!!)

Točno tako. So težke in nepredvidene situacije ampak.. Če te megla tako močno preseneti, da priletiš z visoko hitrostjo vanjo, je tvoja koncentracija na nuli. Naj**** pa drugi.

Stari maček je izjavil:

No, dečki, namesto, da nabijate vsak svojo teorijo napišite, katera hitrost bi bila najprimernejša za vožnjo v taki megli. Potem pa vam bom dokazal, da bi kljub temu prišlo do nesreče.

Seveda, do nesreče je prišlo, ampak zelo verjetno sploh ne s klasičnim naletom, glede na slike s "prve vrste" nesreče. Obstaja tudi možnost, da je tovornjak stal na cestišču in se je nesreča zgodila pri izmikanju. Če to zagledaš v megli pri 30kmh (če se vidi 20m) ali 50kmh (če se vidi 40), boš skoraj gotovo ustavil, če ne pa bodo posledice minimalne. Če pa pri 130 spustiš gas in je nesreča 100m v megli, ga pa nabiješ na polno. Ja bremza se pred meglo ne v megli, ampak ko si že notri, kaj več izbire tudi nimaš, če nočeš igrati cestnega pluga.

Tista meglenka, se vidi vsaj 500m dalec se v najgostejsi megli

Tole ne bo držalo. Gosta megla ti tudi najmočnejše meglenke popolnoma zakrije velik prej kot 500m, razen če takšne megle še nisi doživel. Ampak sploh ni to problem... ampak ko se nekdo razleti po avtocesti, je zelo velika možnost, da luči ni več (ali pa jih je sam celo ugasnil, če je samo malo butnil). Slabše in umazane meglenke (in nekateri imajo te res katastrofalne) se ne vidijo posebej daleč v gosti megli. Pa tudi ko zagledaš meglenko in si rečeš, da še imaš 100m, je dejanska vidljivost za kakšno dodatno neosvetljeno oviro krepko manjša.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

««
2 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23827207 (21404) dzinks63
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12619419 (15568) Mare2
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514740 (11809) terezijslo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29259302 (43740) Matako
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8613944 (10514) timej98

Več podobnih tem