» »

Volkswagen / Audi goljufala pri meritvi izpustov v ZDA

Volkswagen / Audi goljufala pri meritvi izpustov v ZDA

strani: 1 2 »

Aston_11 ::

Moč in navor sta pa funkciji česa? Sile, itak.

RedDrake ::

WarpedOne je izjavil:

Navor pomaga pri večji masi, bolj kot moč. Za pospešek pa je bolj pomembna moč, kot navor.

Kje se skrivate, da vas ne ukradejo?

Preberite 100x, počasi in naglas: MOČ = NAVOR * vrtljaji (česarkoli)
Vedno in v vseh razmerah pospešuje moč, in čisto nič drugega.

Enačba je povsem pravilna, tudi tvoj stavek je pravilen. Jasno sem zapisal da je za pospešek pomembna moč.
Če pa želiš premakniti dvojno maso od običajne, pa je mnogo bolje da imaš več navora (ergo več moči) pri nižjih obratih. (če je več max. navora je ponavadi tudi več navora pri nižjih obratih). Lažje boš torej vozil camper prikolico z običajnim 1.6 dizelčkom s kakimi 120KM, kot pa z NA 2.0 bencinarjem. Dejstvo. Tudi če ima NA večjo max moč, niti pod razno nima večje moči pri nižjih obratih. Ampak max moč itak doseže pri obratih, ki jih dizel sploh ne doseže. In ponavadi je bolje voziti pri 2k obratih kot 4k (recimo nek ekvivalent moči za omenjen primer).
Če pa se ti gre za dirkanje, pa je bolje če se mašina zavrti do 7k obratov in tam razvije konkretno moč, tudi če je navor nikakav.

fujtajksel ::

WarpedOne je izjavil:


Kje se skrivate, da vas ne ukradejo?

Preberite 100x, počasi in naglas: MOČ = NAVOR * vrtljaji (česarkoli)
Vedno in v vseh razmerah pospešuje moč, in čisto nič drugega.

Navor je fajn, ce se ti ne da velik prestavljat, drugace pa ne vidim neke blazne prednosti.

Še en, ki se mora skrit, da ga ne bodo ukradl ...
Če se ti ne da prestavljat, si želiš široko območje vrtljajev z uporabno količino navora. ...

Uporabno količino navora ali moči? Pa ne vem če je tako enostavna primerjava. Če hočem od mojga turbo dizla za silo dinamično vožnjo, ga je treba gnat nad 2krpm, zgornja limita pa je 4k, kar se mi ne zdi nevemkakšna prožnost, iz bencinskih časov se spomnim malce večje prožnosti. Pri varčni vožnji po drugi strani z dizlom ne greš čez 2k, ampak pod 1k je popolna odsotnost pospeškov, edino kar je je da v takih pogojih lahko gura ne da bi crknil tako kot bencinc ;)

Dr_M ::

Še en, ki se mora skrit, da ga ne bodo ukradl ...
Če se ti ne da prestavljat, si želiš široko območje vrtljajev z uporabno količino navora.


Hvala enako.
Ali pa kupis avtomatika, pa ti dol visi.
Pri obicajnem 4 valjnem dizlu niti ne bos imel blazno sirokega obmocja z uporabno kolicino navora. Razen pri kaksnih bolj specialnih motorjih z dvema turbinama ipd.

Se pa tovarniski podatki o navoru (sploh obmocje obratov, ne sama kolicina navora) zelo razlikujejo od realnega stanja. Sem se pred nekaj leti malo podruzil z enim, ki dela ciptuninge in ima seveda tudi valje, pa smo malo primerjali.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

WarpedOne ::

Pri obicajnem 4 valjnem dizlu niti ne bos imel blazno sirokega obmocja z uporabno kolicino navora.

V bistvu ni fora v cifri ampak občutku. Ko čutiš da se pritisk v riti niža, dobiš občutek da bo treba prestavit.
Ta občutek pa pride zato, ker navor ali raste ali pada in sila v riti narašča al pa pada. IN ko začne padat maš občutek da je treba zamenjat prestavo, čeprav je absolutno gledano na kolesih še vendo 'veliko' moči.
'trikoten navor' random bencinske mašina:



Turbo dizli imajo 'ploščat' navor, kjer je občutek v riti konstantnen čez širše območje hitrosti in te menjavanje prestav ne srbi tako hitro.
Ampak vse to je OT.

OnTopic je to, da zna tole bit začetek konca VW.

Če se VW meri z istimi vatli kot se je merilo Hynudai ko je petrigal pri navajanju porabe, je to direk 18 milijard USD kazni.
Plus škoda zaradi ničelne prodaje dizlskih VW in Audijev v USA (in posledično tudi bencinskih zaradi padca ugleda).
Plus morebitne odškodnine zaradi varanja kupcev in njihovega oškodovanja (vrednost dizlskih VW v USA je padla ko kamen čez noč).
Plus neprijetna vprašanja kaj pomeni to za preostali svet? Južna Koreja je že uvedla postopek preverjanja ali VW dizli dejansko ustrezajo normativom pri njih.
Dodatno kaj to pomeni za Evropo? Imamo pri nas tolk nižje standarde kot USA al goljufajo tudi pri nas?

Tole zna bit ena velika snežna kepa.
How do you know what you don't know?

Utk ::

plus popravilo pol mio dizlov, da bojo znotraj predpisov, ali pa njihov direktni odkup, ker popravit jih bo prekleto težko.

blindb ::

Ena pozitivna misel za danes: ce jih bodo vpoklicali, se mogoce lahko nadejamo veliko "skoraj novih" VWjev v Evropi po znizanih cenah :)
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.

fujtajksel ::

jan_g ::

Glede same kazni, je verjetno precej odvisno kaj bo imelo večjo težo. Določen ameriški prozivajalec je plačal le 900 milijonov, pa je bila napaka zaradi katere je umrlo na desetine ljudi. Tukaj ni umrl nihče. Po drugi strani, VW ni ameriška firma in zna zaradi tega pasti precej težja kazen.

Utk ::

Po tretji strani to ni bila neka napaka, ampak namerno goljufanje države, s tem pa tam ni zajebancije.

RedDrake ::

Jep, tole zna bit kar hudo za naziwagen grupo. Če se jih lotijo še drugje po svetu (Azija, Južna amerika, Avstralija) znajo kar nasankat. Nebi se čudil če bi šlo za padec iz 1. proizvajalca na svetu za par mest ...

Invictus ::

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedOne ::

Povzetek, ki oriše še kaj (lahko še) pride:
VW Diesel Emissions Recall: What You Need To Know In 10 Questions
Današnji upad vrednosti delnice se lahko jutri še ponovi, ko problem zakapirajo tudi 'počasnejši' vlagatelji.

Če bi si lastil VW, bi me ža mal skrbelo.
Tko pa si lstim neVW dizla in me skrbi le dlako manj...
How do you know what you don't know?

WarpedOne ::

Prebujen zmaj je začel gledat okrog: EPA, California to test other diesel vehicles after Volkswagen

A random tidbit:
I have a very dear friend who used to work in the German auto industry at a VW supplier who, when I posted about this on Facebook, replied with a puzzled "but this is rubbish, of course everybody does this, it's how the game is played" kind of answer. This is a person I respect very much, and seeing that response drove home to me how deeply rotten the system must be.


Bi bil presenečen če bo prevara ostala omejena na trenuten nabor grešnikov.
How do you know what you don't know?

SuperVeloce ::

jan_g je izjavil:

Glede same kazni, je verjetno precej odvisno kaj bo imelo večjo težo. Določen ameriški prozivajalec je plačal le 900 milijonov, pa je bila napaka zaradi katere je umrlo na desetine ljudi. Tukaj ni umrl nihče. Po drugi strani, VW ni ameriška firma in zna zaradi tega pasti precej težja kazen.

Temu se reče biznis. In če lahko s tem še omejiš tujo konkurenco, je za domače gospodarstvo in državo win-win, dve muhi na en mah.

meanwhile je v ameriki močno popularno pri njihovih pickupih predelava, da so kot lokomotive na cesti. Baje, da so ti coal rollers zaenkrt čisto legalni. Konzervativcem se očitno digne ob oblaku dima.
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Super Sonic ::

Tole zna bit ena velika snežna kepa.

Uizi, nič se ne bo zgodilo. Mal več bla, bla-ja bo in pobral bodo tolk keša, kot ga bodo lahko. + računaj še na podkupinine oz. "lobiranja".

VW, in miljoni zaposlenih, bodo delal naprej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zheegec ::

Šale se že začenjajo:
klik
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

dj_uro ::

a lahko samo opozorim na naslov teme?
Lastnik Audija in še marsičesa je Volkswagen...
Torej audi ni zavajal ničesar...
VOLKSWAGEN...

Hvala za popravek!
vw-klub.si

SuperVeloce ::

Kako to? Audi ni razvijal, Audi ni prodajal? Ne nam s takšnimi birokratskimi
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

dj_uro ::

Če se držimo pravil, je odgovoren za vse taglavni ane?
in ''taglavni'' je Volkswagen!
Volkswagen Group oz. VW koncern je taglavni.... in ta koncern je naredil to napako...
VW koncern pa ima v lasti Audi, VW, Seat, Škoda, Lamborghini, Porsche, Scania, Ducati, Bugatti..

torej naslov zavaja!
vw-klub.si

Mavrik ::

Ker so imela tudi Audi vozila lažnive podatke v specifikacijah spadajo jasno zraven. Zavajanje bi bilo kvečjemu če bi Audi izpustili in bi ljudje, ki ne poznajo poslovne strukture podjetja, mislili da podatki pri Audi vozilih niso lažnivi. Ko bodo pa potrdili da so tudi ostali v VAG grupi lagali, bomo še pa o tistih poročali :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

franseliski ::

Me res zanima zakaj je to sedaj postalo aktualno in ravno za Nemčijo?

WarpedOne ::

>> zakaj je to sedaj postalo aktualno
Ker EPA ni hotela izdati potrdila o skladnosti za MY2016 VW vozil z 2.0TDI mašinami dokler VW jasno ne odgovori na vsa odprta vprašanja.
VWju je zmanjkalo prostora za izmikanje in je direkt priznal da je v avte vgradil "defeat device" kar je po EPA pravilih direkt prepovedano.

in ravno za Nemčijo?

Ker VW čisto slučajno stanuje na naslovu v Nemčiji.

Kaj bodo storili delničarji/lastniki VW, ki so v parih dneh zgubili 1/3 premoženja?
Kazenska ovadba vodstva grupe VW je najmanj kar se bo zgodilo.
How do you know what you don't know?

franseliski ::

WarpedOne je izjavil:

>> zakaj je to sedaj postalo aktualno
Ker EPA ni hotela izdati potrdila o skladnosti za MY2016 VW vozil z 2.0TDI mašinami dokler VW jasno ne odgovori na vsa odprta vprašanja.
VWju je zmanjkalo prostora za izmikanje in je direkt priznal da je v avte vgradil "defeat device" kar je po EPA pravilih direkt prepovedano.

in ravno za Nemčijo?

Ker VW čisto slučajno stanuje na naslovu v Nemčiji.

Kaj bodo storili delničarji/lastniki VW, ki so v parih dneh zgubili 1/3 premoženja?
Kazenska ovadba vodstva grupe VW je najmanj kar se bo zgodilo.


Če prav razumem, samo Nemci ne smejo goljufati? Ker kot nekdo ki je bil že kdaj zraven ko se meri emisije (testiranje izpušnih cevi), ti lahko zaupam da med proizvajalci ni kakšnih pretiranih razlik. Če ne verjameš poglej pod pokrove motorjev in boš videl isto mašino v različnih avtih, torej...

Sam sem proti laganju, a da se selektivno cilja na neke tarče v času ko je to primerno, namesto da se pove resnico, to mi pa malo dvigne tlak.

RedDrake ::

Vse je to zarota proti Nemčiji. Aja, samo BMW ima pa OK izpuste. Čak, sam oni so tud nemška firma?!?! DaFuq?

WarpedOne ::

Če prav razumem, samo Nemci ne smejo goljufati?

Amm, kdo pa *sme* goljufat?
Tko, direkt uradno?

Splezaj iz svoje emocionalne luknje.
How do you know what you don't know?

franseliski ::

Mah fanta, sem rekel da so isti motorji v VW in npr. Škodi. Goljufajo vsi, dokler jih ne dobijo, ampak mislim da bi bilo sedaj pošteno da grejo testirati še druge znamke, ne neki selektivni izpadi, ki že takoj zaudarjajo do neba.

In ne, ne vozim VW, sploh si nikoli nisem lastil Nemca.

m0LN4r ::

Drugi avti so pa tip top?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

stjan ::

Če drugi lažejo in goljufajo, potem pa še Nemci lahko?

Če ti je nekdo posilil ženo, je to ok, saj tudi drugje posilijo kakšno žensko.

Zakaj bi bilo ok?
Priredili so elektroniko, da je prilagajala rezultate.
V normalnem svetu bi bili ti avtomobili sedaj tehnično pomanjkljivi in nebi imeli dovoljenja za uporabo.
Tako da bi morali vsem tem vozilom prepovedati uporabo in jih spraviti s cest.

Od koga v Slo se lahko zahteva, da se tem vozilom vzame prometno dovoljenje?

WarpedOne ::

Jup, stanje je res nekak takšno.
Na homologacijskem listku je namreč zapisano kateremu standardu izpustov naj bi ustrezala.
Gor piše EURO4, EURO5 al celo EURO6.
Če se izkaže, da je zadaj uradna prevara, so vsa ta vozila čez noč tehnično neizpravna in bo potrebno ponovit cel homogacijski postopek, vključno z izdajo novega prometnega dovoljenja.

Skratka, čez noč lahko en velik kup VW vozil postane nepremičnina.
Al pa je celotna zgodba o homologaciji in tehnični izpravnosti en sam hec in se nehamo it to štorijo in lahko kdorkoli avtomobil predela kot se mu zljubi brez državenga žegna.

In hkrati se neha zgražat nad predzneži ki iz avta odstranijo DPF.
How do you know what you don't know?

fujtajksel ::

stjan je izjavil:

...
Priredili so elektroniko, da je prilagajala rezultate.
V normalnem svetu bi bili ti avtomobili sedaj tehnično pomanjkljivi in nebi imeli dovoljenja za uporabo.
Tako da bi morali vsem tem vozilom prepovedati uporabo in jih spraviti s cest.
Od koga v Slo se lahko zahteva, da se tem vozilom vzame prometno dovoljenje?


No no, ne vem če je treba bit bolj papeški od papeža. Realno gledano so ti avti na nivoju nekje EURO4, česar naši zakoni ne obravnavajo kot "instantno smrtonosni". Pa naši tehnični pregledniki nimajo opreme in resursov za samostojno preiskavo, tako da mislim da je smiselno da počakamo mesec ali dva na rezultate preiskav od drugod. Bi bilo pa na mestu takoj, na podlagi priznanja, ustavit prodajo novih VW, dokler ne zagotovijo spoštovanja predpisov pri novih avtih in uspešno opravijo vpoklica pri vseh starih ki so kršili ob prodaji veljavne spece (samodeklarirane). Legalno gledano jim tudi ne bi smeli podaljševat registracij, če je znano da kršijo ob prodaji veljavne predpise (zakonsko zahtevane).
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27133168 (13632) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15014003 (9603) Siddh
»

Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
558059 (5733) sandmat
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74397120 (62133) Spajky
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12314114 (11197) Buggy

Več podobnih tem