» »

Acer servis (Zavrnjena garancija)

Acer servis (Zavrnjena garancija)

1
2
»

AvtoR ::

SaXsIm je izjavil:

@AvtoR - saj drugače vidiš problem s tvojo logiko, ne? Recimo, da bi ti izdelek vedno crknil v roku dveh let, ti pa bi imel tri letno garancijo in bi ti ga zamenjali z novim, ki bi prav tako imel tri leta garancije. Vse skupaj bi imel tako 5 let garancije, plačal pa si samo 3. In če bi ti crknil še zamenjani izdelek, bi imel 8 let garancije. In tako v nedogled.

Če ti dajo nov izdelek in nanj 1 leto garancije, ti nisi v nobenem primeru oškodovan. Imaš delujoč izdelek, ki si ga kupil, in 3 leta garancije, katero si pridobil z nakupom izdelka.



Kaj pa tebi ni jasno?

Rad bi samo izdelek ki se ne bo pokvaril, neglede na to koliko ima garancije!
Kaj bi me rad prepričal da sem profitiral, ker mi je pač crknil disk in sem dobil novega? Če da nekdo garancijo, mora stati za tem. Ni moj problem, če se je uštel in izdelek ne zdrži garancijskega roka, ampak njihov. Spreminjati garancijske roke je pa najmanj nefer, če nič drugega.

Moj problem so pa podatki ki sem jih izgubil, pa vsa kolobocija s postavljanjem novega sistem,izguba časa itd, da ne naštevam naprej... V glavnem, ni vredno niti cene novega diska v mojem konkretnem primeru. Nov disk je samo obliž na vso škodo, ki sem jo utrpel!


Če si pa interesent, ti pa omenjeni disk prodam 20% ceneje od nabavne cene, je še zapakiran v celofan! Samo da ne boš čez kako leto tu pizdil na forumu, tako kot sedaj jaz :-(

Wrop ::

Izdelki (HDD-ji), ki se ne kvarijo ne obstajajo.
Profitiral nisi nič, si pa dobil povrnjeno izgubo diska. Njihov problem garantiranja so rešili tako, da si ti dobil nov disk. Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega. Kar se tiče rokov, nisi na izgubi prav nič.

Pokvarljivost diskov je > 0. Torej moraš sam poskrbeti, da te izguba podatkov ne prizadene preveč. Če pa bi vsi hoteli, da diski 100% zdržijo do konca garancije, pa jih ne bi dobivali po tej ceni, kot jih.

Mare2 ::

Wrop je izjavil:

Izdelki
Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega.

O tem bi se lahko še pogovarjali. A ti delaš pri Comshopu?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Wrop ::

Mare2 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Izdelki
Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega.

O tem bi se lahko še pogovarjali. A ti delaš pri Comshopu?


Ne ne delam.

Sem pa malo pogledal 21.b člen zakona o varstvu potrošnikov, kjer piše

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.


Če ni kakšnih drugih hakeljcev, bi moral za zamenjan disk dobiti nov garancijski list. Potekel pa bi ti po dveh letih od zahteve za popravo napak. Torej, kar sem prej napisal ne velja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5110562 (9161) St235
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514646 (12318) kratos
»

garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
869560 (7425) medenko
»

Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6611508 (9692) medenko
»

Apple zaradi zavajanja oglobljen v Italiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
4615097 (12783) MrStein

Več podobnih tem