Forum » Loža » Acer servis (Zavrnjena garancija)
Acer servis (Zavrnjena garancija)
AvtoR ::
@AvtoR - saj drugače vidiš problem s tvojo logiko, ne? Recimo, da bi ti izdelek vedno crknil v roku dveh let, ti pa bi imel tri letno garancijo in bi ti ga zamenjali z novim, ki bi prav tako imel tri leta garancije. Vse skupaj bi imel tako 5 let garancije, plačal pa si samo 3. In če bi ti crknil še zamenjani izdelek, bi imel 8 let garancije. In tako v nedogled.
Če ti dajo nov izdelek in nanj 1 leto garancije, ti nisi v nobenem primeru oškodovan. Imaš delujoč izdelek, ki si ga kupil, in 3 leta garancije, katero si pridobil z nakupom izdelka.
Kaj pa tebi ni jasno?
Rad bi samo izdelek ki se ne bo pokvaril, neglede na to koliko ima garancije!
Kaj bi me rad prepričal da sem profitiral, ker mi je pač crknil disk in sem dobil novega? Če da nekdo garancijo, mora stati za tem. Ni moj problem, če se je uštel in izdelek ne zdrži garancijskega roka, ampak njihov. Spreminjati garancijske roke je pa najmanj nefer, če nič drugega.
Moj problem so pa podatki ki sem jih izgubil, pa vsa kolobocija s postavljanjem novega sistem,izguba časa itd, da ne naštevam naprej... V glavnem, ni vredno niti cene novega diska v mojem konkretnem primeru. Nov disk je samo obliž na vso škodo, ki sem jo utrpel!
Če si pa interesent, ti pa omenjeni disk prodam 20% ceneje od nabavne cene, je še zapakiran v celofan! Samo da ne boš čez kako leto tu pizdil na forumu, tako kot sedaj jaz :-(
Wrop ::
Izdelki (HDD-ji), ki se ne kvarijo ne obstajajo.
Profitiral nisi nič, si pa dobil povrnjeno izgubo diska. Njihov problem garantiranja so rešili tako, da si ti dobil nov disk. Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega. Kar se tiče rokov, nisi na izgubi prav nič.
Pokvarljivost diskov je > 0. Torej moraš sam poskrbeti, da te izguba podatkov ne prizadene preveč. Če pa bi vsi hoteli, da diski 100% zdržijo do konca garancije, pa jih ne bi dobivali po tej ceni, kot jih.
Profitiral nisi nič, si pa dobil povrnjeno izgubo diska. Njihov problem garantiranja so rešili tako, da si ti dobil nov disk. Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega. Kar se tiče rokov, nisi na izgubi prav nič.
Pokvarljivost diskov je > 0. Torej moraš sam poskrbeti, da te izguba podatkov ne prizadene preveč. Če pa bi vsi hoteli, da diski 100% zdržijo do konca garancije, pa jih ne bi dobivali po tej ceni, kot jih.
Mare2 ::
Izdelki
Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega.
O tem bi se lahko še pogovarjali. A ti delaš pri Comshopu?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Wrop ::
Izdelki
Garancije na novi disk imaš pa toliko, kolikor ti jo je še ostalo od pokvarjenega.
O tem bi se lahko še pogovarjali. A ti delaš pri Comshopu?
Ne ne delam.
Sem pa malo pogledal 21.b člen zakona o varstvu potrošnikov, kjer piše
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Če ni kakšnih drugih hakeljcev, bi moral za zamenjan disk dobiti nov garancijski list. Potekel pa bi ti po dveh letih od zahteve za popravo napak. Torej, kar sem prej napisal ne velja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10562 (9161) | St235 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14646 (12318) | kratos |
» | garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9560 (7425) | medenko |
» | Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11508 (9692) | medenko |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15097 (12783) | MrStein |