» »

Originalni garancijski listi

Originalni garancijski listi

Hribi ::

A mi lahko prosim nekdo razloži, zakaj je vsem prodajalcem pc komponent tako težko podpisat in žigosat originalne garancijsek papirje, ki so priloženi ob izdelku. Mislim to je pa že neznosno. ;(;(;(


Človek kupuje nove komponente v vrednosti 2000e, in ko zahteva žigosane originalne grancijske liste vedno dobi debilen odgovor. SAJ VELJA GARANCIJA Z RAČUNA.

Bias ::

Hah. Delam v podjetju kjer se izdaja elektronska roba kjer je seveda priložen garancijski list...in seveda kot drugot tudi pri nas ne žigosajo in podpisujejo garancijskih listov...ker me je motilo, sem dobil enak odgovor, da garancija velja le s priloženim računom. JA IN!!!! Dajte žigosat garancijski list in napište datum, a je res tako težko...

Zgleda da je to najtežje! Pač garancija velja le z original računom. To še sprejmem.

Ne sprejmem pa, garancija aparata velja ob predložitvi aparata v originalni embalaži...Japajade :D

Zheegec ::

Pač se poizkuša čim bolj pospešiti postopek, še nisem videl težave, če ni bilo garancijskega lista pri reklamaciji. Je pa vsekakor dosti lažje dobiti duplikat računa, ki se shrani v računalnik...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Sims ::

Kaj pa če hočeš robo netsti direkt na pooblaščen servis, ki je bližje domu, kot trgovina. In tam mahaš z računom neke trgovine, kot pa poštemplanim garancijskim listom?

P.S.

Popravljeno na "pooblaščen servis"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

bluefish ::

Če robo neseš kar na "nek servis", potem ti tudi garancijski list ne bo kaj prida pomagal.

Sims ::

glej, ne "nek servis". Seveda na servis, ki popravlja kupljeno robo ...

Sem res tako čudno napisal?

bluefish ::

Bolje bi se glasilo "na pooblaščeni servis".

Zheegec ::

Ja, pooblaščeni servisi ne komplicirajo če imaš samo račun.

[edit] razen, če je račun res od nekega "čudnega" podjetja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Hribi ::

1. Jaz vidim problem v tem, da se razne komponente tako ali tako ne popravljajo v Sloveniji, ampak se jih vedno pošilja v Nemčijo in druge države. In zakaj bi potem jaz moral to nosi v trgovino, če lahko direktno pošljem na zastopstvo v EU???? In prosim ne se oglašat in prodajat, da to s pošiljanje ni res.

2. Veliko trgovin v Sloveniji prodaja stvari, katere kupijo v tujini in jih potem tu prodajajo naprej. Tako, da ti ne morejo izdati garancije, ker imajo oni kot prodajalci, garancijo izdelka vezano že pri neki drugi trgovini in drugem računu. Pa da ne bo pomote, te trgovine NISO uradni zastopniki za izdelke.

Šimpanz ::

Mogoče zato, da ti ne bo treba plačat stroškov transporta najmanj do Nemčije, vertjetno pa do Kitajske, ali Tajvana.
Pod številko 2 pa sploh ne zastopim kaj hočeš povedati.

Lonsarg ::

Kva bi blo fino, če EU sprejme zakon, da se prepove garancija po posameznih državah EU, ampak da vsaka garancija za v EU kupljen artikel velja v katerikoli državi v EU.
Seveda bi zaradi birokracije z tem zakon tudi pomenil obvezni garancijski list, ker nek portugalski servis ne bo mogel na en slovenski račun garancije uveljavit:)

Zakaj EU takih simpl, res uporabnih stvari ne sprejmje, jaz sem pa mislil, da jo imamo predvsem zato.

Bias ::

Lonsarg je izjavil:

Kva bi blo fino, če EU sprejme zakon, da se prepove garancija po posameznih državah EU, ampak da vsaka garancija za v EU kupljen artikel velja v katerikoli državi v EU.
Seveda bi zaradi birokracije z tem zakon tudi pomenil obvezni garancijski list, ker nek portugalski servis ne bo mogel na en slovenski račun garancije uveljavit:)

Zakaj EU takih simpl, res uporabnih stvari ne sprejmje, jaz sem pa mislil, da jo imamo predvsem zato.


Saj velja! Če kupiš Canon fotkič v nemčiji ti velja garancija v SLO pri Avteri (LJ).

Zheegec ::

Kva bi blo fino, če EU sprejme zakon, da se prepove garancija po posameznih državah EU, ampak da vsaka garancija za v EU kupljen artikel velja v katerikoli državi v EU.

Kaj, Bugatti bi moral imeti servise v čisto vseh državah EU potem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bias ::

Zheegec je izjavil:

Kva bi blo fino, če EU sprejme zakon, da se prepove garancija po posameznih državah EU, ampak da vsaka garancija za v EU kupljen artikel velja v katerikoli državi v EU.

Kaj, Bugatti bi moral imeti servise v čisto vseh državah EU potem?


Kaj pa ti zdej govoriš?! lolz

Zheegec ::

Point je - vsa podjetja ne prodajajo svojih produktov v vseh državah, nekatera nekaterih serij ne prodajajo v vseh državah, zato tak zakon pač ne more obstajati. Če bi, bi pa povečal cene produktov na trgovinah.
Temu se drugače reče tudi prosti trg, če nekdo noče nečesa nekje prodajati in servisirati - ima vso pravico do tega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bias ::

Zheegec je izjavil:

Point je - vsa podjetja ne prodajajo svojih produktov v vseh državah, nekatera nekaterih serij ne prodajajo v vseh državah, zato tak zakon pač ne more obstajati. Če bi, bi pa povečal cene produktov na trgovinah.
Temu se drugače reče tudi prosti trg, če nekdo noče nečesa nekje prodajati in servisirati - ima vso pravico do tega.


No ja. Stvar je taka, če je npr. v sloveniji uradni zastopnik/uvoznik za nek artikel - jaz ga pa kupim npr. Canon foto v katerikoli EU državi, mi ga ni potrebno nositi na servis ven iz države, ampak ga nesem na uradnji servis in oni so DOLŽNI zadevo ali popravit / ali na njihove stroške poslati v državo kjer imajo servis... razen če se ugotovi da ni bilo upravičeno uveljavljanje garancije, potem plačaš popracvilo...

Zheegec ::

Zakaj bi morali? Je pa dobro, če to storijo, pač en od razlogov za nakup več. Če pa podjetje tega noče početi (imeti globalne garancije) je pa nima.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bias ::

Zheegec je izjavil:

Zakaj bi morali? Je pa dobro, če to storijo, pač en od razlogov za nakup več. Če pa podjetje tega noče početi (imeti globalne garancije) je pa nima.


Za HP, CANON itd sem prepričan da je tako. Sicer pa ni stvar globalne garancije (Canon fotkič iz US nima garancije v EU) ampak je stvar zakonodaje EU.

Lonsarg ::

Zheegec je izjavil:

Zakaj bi morali? Je pa dobro, če to storijo, pač en od razlogov za nakup več. Če pa podjetje tega noče početi (imeti globalne garancije) je pa nima.


Saj ne gre za globalno garancijo, EU je ena drzava, oziroma gre v to smer, to vklucuje tudi to, da se na podrocju garancij steje eu kot ena drzava, to ne pomeni, da mora imeti za nek produkt v vsaki drzave servis bugati, pac pa da postavi poljubno servise po drzavi(evropi) in je vsaka garancija sprejeta na kateremkoli servisu. Trenutne evropske garancije so samo dober odnos neke firme, zakonodaje ni nobene, ce pa je pa v sloveniji ne deluje in bo treba popravit zadevo kar se izvarsevanja tice.

Zheegec ::

Bias je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Zakaj bi morali? Je pa dobro, če to storijo, pač en od razlogov za nakup več. Če pa podjetje tega noče početi (imeti globalne garancije) je pa nima.


Za HP, CANON itd sem prepričan da je tako. Sicer pa ni stvar globalne garancije (Canon fotkič iz US nima garancije v EU) ampak je stvar zakonodaje EU.

No, recimo pri HP ni tako! Če kupiš HP Elitebook v Austriji imaš garancijo v Slo, če kupiš HP Envy v Austriji nimaš garancije v Slo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

fosil ::

No če smo natančni garancija niti ni vezana na celo državo.
Koker vem je v zakonu napisano da garancijo lahko uveljavljaš pri prodajalcu.

Če slučajno obstaja še kje kakšen pooblaščen servis, pa je to samo dodaten bonus.
Za marsikatero stvar dejansko obstaja samo en servis v sloveniji, kar zna bit precej nerodno če je ravno na drugem koncu države.
Tako je!

Šimpanz ::

Pri servisiranju drugje kupljenih naprav v slo ni težava pri naših podjetih ampak v proizvajalcih, ki nočejo plačati servisnega posega. Recimo v kokoško uvažata Asus plate vsaj dva uvoznika. Če pa ti kupiš Asus plato v Avstriji jo boš moral poslati tja. Naša uvoznika namreč od Asusa ne dobita nobenega denarja za stroške reklamacije in vračila te plate.

Bias ::

Šimpanz je izjavil:

Pri servisiranju drugje kupljenih naprav v slo ni težava pri naših podjetih ampak v proizvajalcih, ki nočejo plačati servisnega posega. Recimo v kokoško uvažata Asus plate vsaj dva uvoznika. Če pa ti kupiš Asus plato v Avstriji jo boš moral poslati tja. Naša uvoznika namreč od Asusa ne dobita nobenega denarja za stroške reklamacije in vračila te plate.


Seveda ne dobita, ker so dogovorjeni da dobijo višji procent rabata na nabavljeno blago...in sami krijejo garancijo. Če se ti pokvari Asus produkt ti ga oni MORAJO garancijsko prevzeti v popravilo, saj ti kot kupec NE SMEŠ imeti stroškov s pošiljanjem v Avstrijo! Verjemi!

Šimpanz ::

Če npr. Asus plata ni bila kupljena pri našem uvozniku ti je ne bo nikoli prevzel v garancijo pa če se raztrgaš.

Bias ::

Šimpanz je izjavil:

Če npr. Asus plata ni bila kupljena pri našem uvozniku ti je ne bo nikoli prevzel v garancijo pa če se raztrgaš.


Ja to je druga pesem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641731 (17256) Furbo
»

prenosnik v tujini - garancija

Oddelek: Strojna oprema
183548 (1580) Formula 1
»

Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5317256 (14962) Wrop
»

Asus - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
264186 (3252) Magic1
»

Kolikšne so marže na TVje

Oddelek: Loža
256540 (5800) St235

Več podobnih tem