» »

garancija - postopek

garancija - postopek

SG_101 ::

Zanima me sledeče:

1. kdaj se začne tek 45-dnevnega roka? Naslednji dan, ko oddaš telefon na popravilo? Ima pri tem kakšno vezo, če oddaš prodajalcu, kjer si izdelek kupil ali pa če oddaš na servis? Telefon je bil oddan v garancijsko popravilo prodajalcu 7.9., predvidevam, da je 1. dan roka 8.9. Je to pravilno?

2. Jutri je po mojem štetju 45. dan, odkar sem telefon dal v garancijsko popravilo. Zanima me, kako v praksi nadalje postopati, če jutri telefona ne dobimo nazaj? Kakšne so moje pravice? Nov enak telefon, primerljiv telefon, denar nazaj? Se pokliče jutri prodajalca in se mu to pove? Se mu napiše e-mail? Kdaj vključiti TIRS, če jutri ne dobim nazaj popravljenega?

Prosim za nasvet, kako postopati naprej. Hvala

tilenmpower ::

Zdravo, jaz sem nesel telefon na garancijo sicer v Merkator, nesel sem ga v ponedeljek in somi rekli da dajo telefon naprej drugi dan torej v sredo je biu telefon po posti pri serviserju pocakal sem se 45dni plus te 3 dni, sel v Merkator in dobil nov telefon. Jaz bi na tvojem mestu 45dni plus se kaksen dan tako kot sem sam naredil. Zdaj ce mislis da ti bojo vrnil lih v teh par dneh popravljen in bi raje novega pa nevem. lp :)

SG_101 ::

še kakšen nasvet mogoče?

nurmaln ::

Rok začne teči naslednji dan po oddaji. Ko oddaš je dan 0, naslednji je dan 1.
Nima veze ali oddaš prodajalcu kjer si kupil ali pooblaščenem servisu, je pa fajn da imaš kak dokument da si oddal.
Nov enak telefon, primerljiv telefon, denar nazaj - odločitev je tvoja in ne prodajalčeva.

Vsa sporočila na mail, da ni nobenega dvoma kdaj si kaj zahteval. TIRS vključiti 46. dan če ne izpolnejo svojih dolžnosti.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

tomaz- ::

Imaš prav, razen nečesa: odločitev ni tvoja, marveč prodajalčeva. Ne mešat stvarno napako, kjer ti lahko podaš zahtevek bodisi za vračilo kupnine, menjavo artikla... Pri garanciji tega ni, oziroma ni stvar tvoje odločitve.

St235 ::

V bistvu tudi prodajalčeva ni. Zakon jasno določa, da ti mora izdelek zamenjaz z enakim brezhibnim. Če tega ne more potem lahko razdreš pogodbo in psoledično zahtevaš kupnino. Vse drugo je stvar dogovora med prodajalcem in kupcem.

Če si osebno oddal potem šteje rok naslednji dan, če si pošiljal po pošti potem šteje naslednji dan od dneva ko je prodajalec prejel izdelek.

SG_101 ::

Danes sem dobil obvestilo, da čaka popravljen telefon na prodajnem mestu. Danes je 46. dan. Predvidevam, da je s tem rok zamujen in lahko zahtevam novega?

TheKing ::

Da boš 100% pokliči tržni inšpektorat, ker 100 glav na forumu ima 95 različnih mnenj :)

tomaz- ::

Kako je rok zamujen? Si bil tam in dejansko telefona ni bilo takrat tam, ali si čakal na odgovor' Ker če samo ni bilo sporočila o popravljenem telefonu, bi se moral IMHO sprehodit do tja in zadevo na licu mesta preverit.. Ne vem, če so oni kakorkoli zakonsko obvezani tebe še posebej obveščat. Pustimo zdaj dogovore ob strani, glejmo samo zakonsko podlago.. Če so dolžni, potem ja, če niso dolžni, potem ne.. telefon te očitno čaka, z obvestilom ali brez.. Če te ne bi čakal na 46 dan, bi bil pa verjetno zanje drug problem.. Ampak obveščanje mislim, da zakonsko ni nujno. tebe mora ČAKAT popravljen ali nov aparat na mestu, kjer si ga oddal. In to baje je tam, kotg praviš.. Bi pa tole znal Lakotnik precej bolje "ovrednotit"

St235 ::

SG_101 je izjavil:

Danes sem dobil obvestilo, da čaka popravljen telefon na prodajnem mestu. Danes je 46. dan. Predvidevam, da je s tem rok zamujen in lahko zahtevam novega?


Predvidevam, da si obvestilo dobil po pošti. Kar pomeni, da je bilo obvestilo oddano včeraj. Torej je telefon na servis pripel na 45 dan in so v roku. Močno dvomim, da boš lahko karkoli dosegel. Zagotovo ne preko TIRS, če se ti pa da zaradi tega na sodišče je pa tvoja stvar. IMO je bil telefon popravljen 45 dan. To da si ti obvestilo prejel 46 dan, oziroma da boš telefon dejansko prevzel 50 dan ne igra vloge.

SloBiscuit ::

Kaj pa v primeru da človek ugotovi, naprimer po parih dneh, da se telefon ni popravil?

A moraš spet čez postopek "45ih dni", ali lahko zahtevaš novega oz. denar nazaj?

Drugače pa ja, v teoriji bi lahko zahteval novega, samo glede na to da te "popravljen" telefon že čaka, potlej je pa to druga stvar...
neznanec555

Magic1 ::

Kot jaz vem se čas sešteva, če gre za isto napako. Sam je lahko težko dokazat, da gre za isto napako(razen, če jo ugotoviš takoj na licu mesta prevzema). Servis lahko trdi drugače in preostane ti le sodišče.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

St235 ::

Ja, če gre za isto napako se čas sešteva. Tako, da če je kaj takšnega, da se takoj vidi potem sprobaj telefon prevzemu.

Adrijana90 ::

imam vprašanj..
gre za trgovino big bang kjer sem lani decembra kupila izdelek ki pa mi je nehal delovat. v zacetku januarja sem ga nesla v popravilo.. ker sem sprotno spremljala na njihovi spletni strai kaj se z njim dogaja mi je blo čudno da je bil status vedno vpisan kot da je prevzet v big bang in ne poslan na servis.. ko je poteklo tistih 45 dni sem šla vprašat in začuda noben od zaposlenih ni vedo kaj se je z njim zgodlo! po besedah zaposlene pa ni bil izpolnjen niti reklemacijski zapisnik da bi blo to kam poslano.. no in tako so mi dali bone v vrednosti izdelka ker taksne barve več ni bilo kot sem sem ga imela.. vse lepo in prav! nakar drugi dan dobim po pošti drug izdelek direk iz tiste firme na domači naslov. kako? če prejšnji dan niso vedli ali so ga sploh dobli v popravilo iz strani big banga ali ne?? in zanimivo zakaj so mi ga poslali na domači naslov in ne v poslovalnivo kjer je bla uveljavljena garancija?? no in za nameček še me kličejo iz big banga da so zdaj oni na zgubi in da naj lepo vrnem tiste bone! mi lahko kdo pojasni kaj se sploh grejo vsi skupaj?! itak ke jim ne mislim vrnit ne enega in ne drugega! lepo je blo napisano v reklemacijskem zapisniku da bo vrnjen v big bang ko bo popravljen a oni mi rečejo v big bangu zdaj ke vcasih ga kar sami pošljejo stranki! se da kaj rešit v tem primeru?? se komu kaj sanja?

king67 ::

In kaj želiš zdaj od forumašev? Da ti rečemo, da je prav, če obdržiš oboje? Vprašaj svojo vest.

lp,
king67

Šimpanz ::

Lej če je preteklo 45 dni lepo obdrži bone, za popravljen izdelek pa jim povej da ga lahko dvignejo pri tebi doma.

mat11 ::

Telefon je bil že(6x) večkrat na popravilu zaradi iste napake in ostalih napak ista napaka se ponavlja, 3x zamenjan ekran in enkrat motherboard, takrat so mi priznali novo 2 letno garancijo(telefon ni bil zamenjan za nov). Ker je poteklo že več kot 45 dni sem zahteval novega, pa mi zatrjujejo, da ker so mi zamenjali motherboard da se popravila štejejo spet od ničle. Jaz se z tem ne strinjam. Imam prav?
mat

scipascapa ::

če je poteklo 45dni - da.

mat11 ::

Je. Kako je z njihovo trditvijo, da ko so mi zamenjali motherboard in kao da je z tem aparat nov , da se ponovno začne štetje popravila? Trenutno so aparat spet poslali v tujino na popravilo. Naj čakam ali takoj odreagiram in kako jih lahko prisilim, da mi dajo nov aparat? Drugače so bili vedno zelo korektni zato jih tudi nočem imenovati.
mat

mat11 ::

Sem klical na tržni inšpektorat so potrdili da imam prav. Bomo videli kaj bodo sedaj rekli na servisu.
mat

grobijan ::

Živjo.

Dne 8.7.2016 sem poslal grafično kartico v garancijo ker je crknila. Na Dinokomp, v garanciji še do Novembra. S pošte so mi sporočili, da so v Dinokompu 11.7 dobili obvestilo o paketu, ker ga niso uspeli vročiti. Paket naj bi potem prevzeli 4 dni kasneje, in sicer v petek 15.7. Gospod iz Dinokompa mi pa sedaj trdi, da se 45 dnevni rok upošteva šele od dneva, ko je on poslal zadevo naprej proizvajalcu(20.7.???). Po mojih izračunih se 45 dnevni rok konča v ponedeljek 29.8, po njegovih pa v Soboto 3. Septembra. Prosim za kakšen nasvet kaj in kako naprej, ker ima prodajalec izgovore, da je on prevzel firmo 1 let nazaj, in da nima s tem nič, in je samo posrednik.

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: grobijan ()

Ziga Dolhar ::

grobijan je izjavil:

Živjo.

Dne 8.7.2016 sem poslal grafično kartico v garancijo ker je crknila. Na Dinokomp, v garanciji še do Novembra. S pošte so mi sporočili, da so v Dinokompu 11.7 dobili obvestilo o paketu, ker ga niso uspeli vročiti. Paket naj bi potem prevzeli 4 dni kasneje, in sicer v petek 15.7. Gospod iz Dinokompa mi pa sedaj trdi, da se 45 dnevni rok upošteva šele od dneva, ko je on poslal zadevo naprej proizvajalcu(20.7.???). Po mojih izračunih se 45 dnevni rok konča v ponedeljek 29.8, po njegovih pa v Soboto 3. Septembra. Prosim za kakšen nasvet kaj in kako naprej, ker ima prodajalec izgovore, da je on prevzel firmo 1 let nazaj, in da nima s tem nič, in je samo posrednik.

Hvala.


Obvesti ga o 21.b členu Zakona o varstvu potrošnikov.

21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.


Prodajalec je Dinokomp d.o.o., ne Edvard Strmčnik ali prejšnji družbenik in direktor, Din Bedok. Kakršnikoli izgovori so ... well, izgovori.
https://dolhar.si/

grobijan ::

Hvala Žiga.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9126639 (4352) tomaz-
»

45 dni za resitev reklamacije

Oddelek: Zvok in slika
242424 (1787) tt1024
»

telefon na servisu že 47-48 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
315244 (4403) andromedar
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7616091 (12849) St235
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8111638 (9180) čuhalev

Več podobnih tem