Forum » Na cesti » Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
scipascapa ::
Stanje zadnjih dni je katastrofa....ko pogledaš, kako se folk razvršča ob prometnih nesrečah na naših cestah in AC, te "mine"
http://www.zurnal24.si/tudi-ob-danasnji...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/vi...
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Premalo Policije, premalo kaznovanja, preblaga sodišča, preslabe avtošole....kaj naj rečem drugače?
Večno boljši avtomobili, bolj varni, a številke vsako leto slabše? Kdo je tu nor?
http://www.zurnal24.si/tudi-ob-danasnji...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/vi...
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Premalo Policije, premalo kaznovanja, preblaga sodišča, preslabe avtošole....kaj naj rečem drugače?
Večno boljši avtomobili, bolj varni, a številke vsako leto slabše? Kdo je tu nor?
TOP ::
Posledica bolših avtomobilov je tud večja hitrost,sedaj vsak mulc lahko kupi za male pare avto z 200+KM.
mihaf ::
scipascapa je izjavil:
Večno boljši avtomobili, bolj varni, a številke vsako leto slabše? Kdo je tu nor?
Včasih so ljudje uporabljali javni prevoz, se vozili v službo z delavskim avtobusom ali hodili peš, ker je bila tovarna v vsaki vasi. Danes se vozijo z avti v službo več 10 km daleč, vsak dan. Avto vozijo VSI. Vsak, ki gre opravljati vozniški izpit, ga naredi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihaf ()
Roadkill ::
Vedno slabše?
2009-2014:
http://www.varna-pot.si/si/335/1104/Pre...
2003-2008:
http://www.stat.si/StatWeb/glavnanaviga...
Avtošole in pa preblaga sodišča (lol?) so kriva, da je konsistentno manj smrtnih žrtev na slovenskih cestah zadnjih 15let.
Evo. Topic končan. GG.
Še troli niso več to, kar so bili :(
2009-2014:
http://www.varna-pot.si/si/335/1104/Pre...
2003-2008:
http://www.stat.si/StatWeb/glavnanaviga...
Avtošole in pa preblaga sodišča (lol?) so kriva, da je konsistentno manj smrtnih žrtev na slovenskih cestah zadnjih 15let.
Evo. Topic končan. GG.
Še troli niso več to, kar so bili :(
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
francek1 ::
S kontrolo sposobnosti vožnje bo treba nekaj naredit. Sem za testne izitne vožnje na 15 let. Če vožnje ne opravi, pa na teorijo. Redki bi bili, ki bi jo danes brez temeljite osvežitve opravili.
O letošnji statistiki pa se lahko menimo konec leta. Danes so 4 mrtvi!
O letošnji statistiki pa se lahko menimo konec leta. Danes so 4 mrtvi!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
solatko ::
Takoj naj se neha prodajat varne avtomobile - taki namreč ne obstajajo.
Vozniki namreč mislijo NCAP5 - nič se mi ne more zgoditi. V navodilih avtomobila bi morale obvezno bit slike kakšne hude prometne nesreče, v kateri, v dotičnem modelu, potniki niso vsi preživeli. Potem bi se kupci in pozneje vozniki teh vozil malo zamislili in bi se več ukvarjali z vožnjo in opazovanjem okolice, kot s telefoniranjem in štelanjem radia.
Mladi mislijo, da je enak učinek pri karambolu v video igrici, kot v real lifeu s pravim vozilom.
Dejstvo namreč je, da so čisto vse nesreče, posledica nepravilnega obnašanja voznikov, v kritičnih situacijah, precenjevanja svojih sposobnosti ali precenjevanja sposobnosti vozila.
Hude prometne nesreče so dejstvo modernih AC, če pa so narejene na pol, kot naše, pa pride do tega še lažje.
Problem je, ker 2 sekundi v prometu nista enaki in je potrebno stalno prilagajanje, česar pa večina ljudi ni sposobna niti pri manj zahtevnih opravilih, kot je vožnja avtomobila in spremljanje situacij v prometu.
Tako kot pilot, zdravnik, dirkač,....., ne more biti vsak, tudi ne more biti vsak voznik. Ko se bo pričela selekcija na tem področju, bo statistika lepša in promet boljši, prej pač ne.
V letalskem prometu je glede na število potnikov, najmanjša možnost nesreč, se gdo vpraša zakaj?
Predvsem zato, ker se z letali ukvarjajo sposobni kadri, od sestavljanja v tovarnah, do nadzora, servisiranja in v končni fazi upravljanja.
Če bi bila v prometu taka selekcija, bi bilo tudi veliko manj nesreč.
Vozniki namreč mislijo NCAP5 - nič se mi ne more zgoditi. V navodilih avtomobila bi morale obvezno bit slike kakšne hude prometne nesreče, v kateri, v dotičnem modelu, potniki niso vsi preživeli. Potem bi se kupci in pozneje vozniki teh vozil malo zamislili in bi se več ukvarjali z vožnjo in opazovanjem okolice, kot s telefoniranjem in štelanjem radia.
Mladi mislijo, da je enak učinek pri karambolu v video igrici, kot v real lifeu s pravim vozilom.
Dejstvo namreč je, da so čisto vse nesreče, posledica nepravilnega obnašanja voznikov, v kritičnih situacijah, precenjevanja svojih sposobnosti ali precenjevanja sposobnosti vozila.
Hude prometne nesreče so dejstvo modernih AC, če pa so narejene na pol, kot naše, pa pride do tega še lažje.
Problem je, ker 2 sekundi v prometu nista enaki in je potrebno stalno prilagajanje, česar pa večina ljudi ni sposobna niti pri manj zahtevnih opravilih, kot je vožnja avtomobila in spremljanje situacij v prometu.
Tako kot pilot, zdravnik, dirkač,....., ne more biti vsak, tudi ne more biti vsak voznik. Ko se bo pričela selekcija na tem področju, bo statistika lepša in promet boljši, prej pač ne.
V letalskem prometu je glede na število potnikov, najmanjša možnost nesreč, se gdo vpraša zakaj?
Predvsem zato, ker se z letali ukvarjajo sposobni kadri, od sestavljanja v tovarnah, do nadzora, servisiranja in v končni fazi upravljanja.
Če bi bila v prometu taka selekcija, bi bilo tudi veliko manj nesreč.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Mene bolj skrbi, da se še vedno takšni ljudje sprehajajo po slovenskem planetu: Kranj: starša nakupovala, 11-letni otrok zaprt v avtomobilu: policista razbila steklo in ga rešila
Kar se tiče teh nesreč 10 od njih se jih je sigurno zgodilo v prekmurju in z dragimi avti, ko so prvič pritistnili na plin. Naj googla kdo ne verjame, v eni drugi temi sem jih nalistal.
Lih v zadnjih 2-3 letih jih je ogromno (ljudi) padlo z neba, nekateri celo iz neznanih razlogov neznano kam.
Kar se tiče teh nesreč 10 od njih se jih je sigurno zgodilo v prekmurju in z dragimi avti, ko so prvič pritistnili na plin. Naj googla kdo ne verjame, v eni drugi temi sem jih nalistal.
V letalskem prometu je glede na število potnikov, najmanjša možnost nesreč, se gdo vpraša zakaj?
Lih v zadnjih 2-3 letih jih je ogromno (ljudi) padlo z neba, nekateri celo iz neznanih razlogov neznano kam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
scipascapa ::
RoadKill: če kdo trola, si ti?
Jaz sem poudarjam, da nekaj ne funkcionora pri našem sistemu.
Jaz sem poudarjam, da nekaj ne funkcionora pri našem sistemu.
m0LN4r ::
Jaz sem poudarjam, da nekaj ne funkcionora pri našem sistemu.
Normalno, da ne, če se nikogar ne kaznuje in veliko se jih z enim klicom reši kazni in pik.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Greghorian ::
Preden iz statistike smrtnih žrtev vlečemo zaključke glede izboljševanja prometne varnosti, bi po mojem mnenju morali k smrtnim žrtvam šteti zraven še invalide in težko poškodovane, ki preživijo na račun bolj varnih avtomobilov kot pred 5 leti.
Roadkill ::
Preden vi začnete revolucionarizirat slovenski CPP in cestno izobrazbo se sprijaznite z dejstvom, da je 3× manj smrtnih primerov na naših cestah kot pred 20 leti.
S tem, da se je v teh 20 letih promet močno povečal.
Prometna nesre%C4%8Da @ Wikipedia
Cheers.
S tem, da se je v teh 20 letih promet močno povečal.
Prometna nesre%C4%8Da @ Wikipedia
Cheers.
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
m0LN4r ::
Tudi spilo se ga je več po šihtu v gostilni takrat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nicksonn ::
Trend upadanja je (bil) sicer očiten, ampak tale poletni odklon od tega trenda pripisujem tudi precej povišani gužvi na Primorki (počitnice).
Prevelika gužva seveda samo po sebi ni vzrok, lahko pa se potencira v (hudi) nesreči v kombinaciji z nezbranostjo, živčnostjo, utrujenostjo (danes so padli Romuni, kdo ve, koliko dnevnih km so imeli že za sabo).
Primorska in Štajerska AC sta najbolj natrpani avtocesti v Sloveniji, morda bi vlada lahko premislila o dodatnem pasu?
Še prej pa - več počivališč? Več kontrole? Manj tovornjakov?
Nek ukrep bodo v glavnem morali naštudirati..
Prevelika gužva seveda samo po sebi ni vzrok, lahko pa se potencira v (hudi) nesreči v kombinaciji z nezbranostjo, živčnostjo, utrujenostjo (danes so padli Romuni, kdo ve, koliko dnevnih km so imeli že za sabo).
Primorska in Štajerska AC sta najbolj natrpani avtocesti v Sloveniji, morda bi vlada lahko premislila o dodatnem pasu?
Še prej pa - več počivališč? Več kontrole? Manj tovornjakov?
Nek ukrep bodo v glavnem morali naštudirati..
x n!
Roadkill ::
Vsako leto (če se le da) novinarji čakajo, da število smrti v nekem X obdobju prehiti število smrti v enakem obdobju lani in potem zaženejo cel halo.
Ko sem iskal statistiko sem našel članke iz vsaj štirih let ki so imeli grozeč naslov. Večinoma iz poletnega obdobja.
Itak: A ni fino brat takle članek. Kdo bo bral tole dolgočasno neumnost.
Ko sem iskal statistiko sem našel članke iz vsaj štirih let ki so imeli grozeč naslov. Večinoma iz poletnega obdobja.
Itak: A ni fino brat takle članek. Kdo bo bral tole dolgočasno neumnost.
Ü
Spajky ::
@ solatko : bravo, vse kar je bilo treba reči si povedal; ni kaj dosti za dodat ... Če pa dodamo danes še avtobus s 40 otroci, ki je vozil v napačno smer po avtocesti, pa je mera polna ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
eric_cartman ::
To kar je solatko povedal je že res...Ampak:
1. Selekcija kdo ima lahko izpit in kdo ne.. Tega nikoli ne bo.
2. Kamioni so stalni problem naših cest. Vključno s tem, da so ceste dobre komaj eno sezono. Da ne govorim o prometnih nesrečah, ki jih povzročijo kamioni. Šele ko se transport vsaj v 50% preseli na tir, bo stanje veliko boljše.
3. "Varni" avtomobili na nek način na žalost obstajajo. Že neštetokrat slišana zgodba, ko se nek norec z BMW X6 zaleti v kakšnega Cliota ali pa Polota. Tisti v BMW-ju ponavadi preživi, ne tako srečen konec pa doživi ponavadi tisti v manjšem avtomobilu.
Kdaj se bo vse to spremenilo? --> Ne bo se.. Zakaj? Za to, da bi spravili ves tovor preko železnic ni denarja..Kar posledično tudi vpliva na kvaliteto cest, za katere pa že sedaj ne skrbimo tako kot bi bilo potrebno...Večji avti z močnejšimi motorji (2.0+) postajajo vedno bolj dostopni tudi tistim, ki jim ne bi dal za peljat niti Lupo 0.8.
Moj predlog. Vsak mladi voznik bi lahko vozil avto z omejitvijo do 75kW. Ko mine doba mladega voznika, pa bi moral opravit psihofizičen test, ali je res sposoben oz. odgovoren zadosti, da dobi avto z močnim motorjem.
Strožji ukrepi za kršitelje predpisov. Vsak, ki vozi pod vplivom alkohola, je potencialni morilec. V ZDA greš za to tudi sedet. Torej huda denarna kazen, odvzem izpita in če gre za veliko prekoračitev meje opitosti zapor za dobo vsaj 1 leto.
In pa še.. Če nekdo nori in si lasti avto z močnejšim motorjem in prekorači hitrost za več kot 30 km/h, se mu takoj odvzame vozniško dovoljenje, kazensko pa dobi še nalog, da mora avto omejiti nazaj na razred do 75 kW za dobo 3 let(vse na stroške lastnika avtomobila). Če se da pri motorjih z blokado se da tudi tukaj. Ko minejo 3 leta, se ponovno pristopi na psihofizični test in tako lahko ponovno pridobiš dovoljenje da voziš vozila močnejša od 75 kW.
Na ta način bi bilo pol manj nesreč. Seveda ob veliko strožjih standardih na tehničnih pregledih.
1. Selekcija kdo ima lahko izpit in kdo ne.. Tega nikoli ne bo.
2. Kamioni so stalni problem naših cest. Vključno s tem, da so ceste dobre komaj eno sezono. Da ne govorim o prometnih nesrečah, ki jih povzročijo kamioni. Šele ko se transport vsaj v 50% preseli na tir, bo stanje veliko boljše.
3. "Varni" avtomobili na nek način na žalost obstajajo. Že neštetokrat slišana zgodba, ko se nek norec z BMW X6 zaleti v kakšnega Cliota ali pa Polota. Tisti v BMW-ju ponavadi preživi, ne tako srečen konec pa doživi ponavadi tisti v manjšem avtomobilu.
Kdaj se bo vse to spremenilo? --> Ne bo se.. Zakaj? Za to, da bi spravili ves tovor preko železnic ni denarja..Kar posledično tudi vpliva na kvaliteto cest, za katere pa že sedaj ne skrbimo tako kot bi bilo potrebno...Večji avti z močnejšimi motorji (2.0+) postajajo vedno bolj dostopni tudi tistim, ki jim ne bi dal za peljat niti Lupo 0.8.
Moj predlog. Vsak mladi voznik bi lahko vozil avto z omejitvijo do 75kW. Ko mine doba mladega voznika, pa bi moral opravit psihofizičen test, ali je res sposoben oz. odgovoren zadosti, da dobi avto z močnim motorjem.
Strožji ukrepi za kršitelje predpisov. Vsak, ki vozi pod vplivom alkohola, je potencialni morilec. V ZDA greš za to tudi sedet. Torej huda denarna kazen, odvzem izpita in če gre za veliko prekoračitev meje opitosti zapor za dobo vsaj 1 leto.
In pa še.. Če nekdo nori in si lasti avto z močnejšim motorjem in prekorači hitrost za več kot 30 km/h, se mu takoj odvzame vozniško dovoljenje, kazensko pa dobi še nalog, da mora avto omejiti nazaj na razred do 75 kW za dobo 3 let(vse na stroške lastnika avtomobila). Če se da pri motorjih z blokado se da tudi tukaj. Ko minejo 3 leta, se ponovno pristopi na psihofizični test in tako lahko ponovno pridobiš dovoljenje da voziš vozila močnejša od 75 kW.
Na ta način bi bilo pol manj nesreč. Seveda ob veliko strožjih standardih na tehničnih pregledih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
AapocalypseE ::
blablablabla psihofizični test... isto kot moraš v avtošoli vozit po predpisah, se po končani šoli niti en ne drži teh omejitev, tako da bi vsak tisti psihofizični test naredil potem pa ko te je*e...
Močni avtomobili bodo vedno bolj dostopni za malo ceno in se je treba sprijaznit s tem, če pa nisi odgovoren voznik pa prej kot slej plačaš za to.
Staro al pa mlado, če nima pameti = enako...
Močni avtomobili bodo vedno bolj dostopni za malo ceno in se je treba sprijaznit s tem, če pa nisi odgovoren voznik pa prej kot slej plačaš za to.
Staro al pa mlado, če nima pameti = enako...
eric_cartman ::
@StreetRacer,
zato pa:
"... če pa nisi odgovoren voznik pa prej kot slej plačaš za to."
Skoraj vedno je tako, da plača nekdo drug. Na žalost ne le materialno ampak tudi s svojim zdravjem.
zato pa:
In pa še.. Če nekdo nori in si lasti avto z močnejšim motorjem in prekorači hitrost za več kot 30 km/h, se mu takoj odvzame vozniško dovoljenje, kazensko pa dobi še nalog, da mora avto omejiti nazaj na razred do 75 kW za dobo 3 let(vse na stroške lastnika avtomobila). Če se da pri motorjih z blokado se da tudi tukaj. Ko minejo 3 leta, se ponovno pristopi na psihofizični test in tako lahko ponovno pridobiš dovoljenje da voziš vozila močnejša od 75 kW.
"... če pa nisi odgovoren voznik pa prej kot slej plačaš za to."
Skoraj vedno je tako, da plača nekdo drug. Na žalost ne le materialno ampak tudi s svojim zdravjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
AapocalypseE ::
eric_cartman je izjavil:
@StreetRacer,
zato pa:
In pa še.. Če nekdo nori in si lasti avto z močnejšim motorjem in prekorači hitrost za več kot 30 km/h, se mu takoj odvzame vozniško dovoljenje, kazensko pa dobi še nalog, da mora avto omejiti nazaj na razred do 75 kW za dobo 3 let(vse na stroške lastnika avtomobila). Če se da pri motorjih z blokado se da tudi tukaj. Ko minejo 3 leta, se ponovno pristopi na psihofizični test in tako lahko ponovno pridobiš dovoljenje da voziš vozila močnejša od 75 kW.
A potem plača samo tisti kateri ma močnejši motor?
Bom potem z yugecom šal 80 namesto 50 pa bo ok?
Verjemi, da se jih dosti namota okoli drevesa ipd, tako da ne nasrkajo vedno tisti, ki niso krivi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
solatko ::
eric_cartman - To bi bilo čisto enostavno -
1. Lečeči zdravnik bi moral biti pristojen, za ugotavljanje psihofizične sposobnosti, opravljanja tega zahtevnega dela, ne medicina dela enkrat v življenju (razen pri hendikepiranih osebah, kjer določijo omejitve).
2. Vozniški izpit bi moral potekati v treh sklopih - mestna vožnja 1 uro, regionalka in lokalne cest 1 uro in AC minimalno 2 uri. Seštevek napak, bi dal lepo sliko usposobljenosti kandidata.
Danes, če imaš srečo in dobiš izpitno vožnjo pred malico in si v dobrih 20-et minutah fertik, z izpitom v žepu.
Ravno tako, bi morali na 10 let obnavljati izpite, s enourno vožnjo pred komisijo, s tem, da bi morala biti ta vožnja brezplačna.
Seveda bi na ta način, spravili veliko število potencialnih voznikov ob zadovoljstvo vozniške knjižice, hkrati pa bi postale ceste bolj varne.
3. Tri leta po opravljenem vozniškem izpitu, bi moral frišen voznik imeti na vozilu zeleno tablico s črko L (lederer - začetnik, neizkušen voznik), saj bi si s tem, frišni voznik prišparal marsikatero hupanje in blendanje ob storjeni napaki in tudi vsi bi ga bolj pazili.
Določen % prekoračitve hitrosti, bi brez rigorozne kazni, v tem obdobju, pomenil odvzem dovoljenja za določeno obdobje.
Izgradnja poligona, kjer bi lahko varno dosegali najvišje hitrosti, s šolo dobre vožnje (na Vranskem se vse dogaja pri nizkih hitrostih in ne daje realne slike, kako vozilo obvladat tudi pri višjih hitrostih.
Prvo šolanje bi lahko krile zavarovalnice in ministrstvo za promet.
1. Lečeči zdravnik bi moral biti pristojen, za ugotavljanje psihofizične sposobnosti, opravljanja tega zahtevnega dela, ne medicina dela enkrat v življenju (razen pri hendikepiranih osebah, kjer določijo omejitve).
2. Vozniški izpit bi moral potekati v treh sklopih - mestna vožnja 1 uro, regionalka in lokalne cest 1 uro in AC minimalno 2 uri. Seštevek napak, bi dal lepo sliko usposobljenosti kandidata.
Danes, če imaš srečo in dobiš izpitno vožnjo pred malico in si v dobrih 20-et minutah fertik, z izpitom v žepu.
Ravno tako, bi morali na 10 let obnavljati izpite, s enourno vožnjo pred komisijo, s tem, da bi morala biti ta vožnja brezplačna.
Seveda bi na ta način, spravili veliko število potencialnih voznikov ob zadovoljstvo vozniške knjižice, hkrati pa bi postale ceste bolj varne.
3. Tri leta po opravljenem vozniškem izpitu, bi moral frišen voznik imeti na vozilu zeleno tablico s črko L (lederer - začetnik, neizkušen voznik), saj bi si s tem, frišni voznik prišparal marsikatero hupanje in blendanje ob storjeni napaki in tudi vsi bi ga bolj pazili.
Določen % prekoračitve hitrosti, bi brez rigorozne kazni, v tem obdobju, pomenil odvzem dovoljenja za določeno obdobje.
Izgradnja poligona, kjer bi lahko varno dosegali najvišje hitrosti, s šolo dobre vožnje (na Vranskem se vse dogaja pri nizkih hitrostih in ne daje realne slike, kako vozilo obvladat tudi pri višjih hitrostih.
Prvo šolanje bi lahko krile zavarovalnice in ministrstvo za promet.
Delo krepa človeka
eric_cartman ::
@StreetRacer --> Ne.
Tistemu tako ali tako pripada kazen odvzem izpita in 1000EUR kazni. Tistemu z močnejšim avtomobilom pa odvzem (po navadi za dobo pol leta), 1000 EUR kazni, blokada nazaj na 75kW, ter ponoven psihofični test po dobi treh let, če želi odstranit blokado. V primeru neupoštevanja, oz. da lastnik avta odstrani blokado, se mu avto odvzame.
Tistemu tako ali tako pripada kazen odvzem izpita in 1000EUR kazni. Tistemu z močnejšim avtomobilom pa odvzem (po navadi za dobo pol leta), 1000 EUR kazni, blokada nazaj na 75kW, ter ponoven psihofični test po dobi treh let, če želi odstranit blokado. V primeru neupoštevanja, oz. da lastnik avta odstrani blokado, se mu avto odvzame.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
AapocalypseE ::
Ne razumem kaj ma veze tukaj moč motorja, da bi tisti bolj nasrkal?
Niti ni isto ali prekoračiš 30km/h na ac ali v naselju...
Pa kakšna blokada na motorju lepo te prosim... bi rad nekoga videl blokirat avtomobil, saj ni to scooter haha
Niti ni isto ali prekoračiš 30km/h na ac ali v naselju...
Pa kakšna blokada na motorju lepo te prosim... bi rad nekoga videl blokirat avtomobil, saj ni to scooter haha
feryz ::
Uauu še več čistunstva in filozofiranja!!!
Če se želimo pobit, se pač bomo.
Ker je bilo ravno takrat frej, sem se peljal mimo tega kaosa danes 180 km/h (na drugi strani seveda), brez da bi kogarkoli ogrožal.
Pa če se čistuni tule vrtite kot vrtavke.
Prejšnji teden je prišel sosed iz Njemačke in začel praviti, kako so naši policisti prijazni, nemški pa zajebani. Samo v zadnjem mesecu, so ga dvakrat oglobili. Prvič je bil neprivezan in govoril po telefonu. Plačati je moral celih 15 "ojrov" (en prekršek so mu spregledali). Drugič je priletel 25 km/h preveč v naselju. Kazen se je več kot potrojila. 50 "ojrov" je moral dati in še ustni opomin je fasal zraven. Tragedija!
Zdaj pa to preslikajte na našo bogatijo in debatirajte dalje.
BTW, mene so posneli na Avstrijci na parkplacu. Omejitev je bila 30 km/h, namerili so mi 53 km/h. Vse, kar je prišlo od njih konkretnega, je bila beseda "Langsam". Itak da jih nisem zastopil.
Če se želimo pobit, se pač bomo.
Ker je bilo ravno takrat frej, sem se peljal mimo tega kaosa danes 180 km/h (na drugi strani seveda), brez da bi kogarkoli ogrožal.
Pa če se čistuni tule vrtite kot vrtavke.
Prejšnji teden je prišel sosed iz Njemačke in začel praviti, kako so naši policisti prijazni, nemški pa zajebani. Samo v zadnjem mesecu, so ga dvakrat oglobili. Prvič je bil neprivezan in govoril po telefonu. Plačati je moral celih 15 "ojrov" (en prekršek so mu spregledali). Drugič je priletel 25 km/h preveč v naselju. Kazen se je več kot potrojila. 50 "ojrov" je moral dati in še ustni opomin je fasal zraven. Tragedija!
Zdaj pa to preslikajte na našo bogatijo in debatirajte dalje.
BTW, mene so posneli na Avstrijci na parkplacu. Omejitev je bila 30 km/h, namerili so mi 53 km/h. Vse, kar je prišlo od njih konkretnega, je bila beseda "Langsam". Itak da jih nisem zastopil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
eric_cartman ::
Ker je bilo ravno takrat frej, sem se peljal mimo tega kaosa danes 180 km/h (na drugi strani seveda), brez da bi kogarkoli ogrožal.
Ogrožaš sebe.. In če se primerno "ogroziš" in poškoduješ, gre to iz državnega proračuna.. Da bi moral sam plačat oskrbo v bolnici me zanima kako bi ti sedel stavek: "Če se želimo "pobit", se pač bomo".
Njemačka ima dobre ceste in kvaliteten asfalt. Temu primerna le priporočena hitrost 130 km/h. Naslednja stvar..Veliko več kulture pokažejo na cesti, kot jo bomo v Sloveniji kdajkoli premogli.
Leto 2012: Smrtne žrtve na 1 mil. prebivalcev po EU:
Nemčija: 44 žrtev
Slovenija: 59 žrtev
Leto 2011:
Nemčija: 45 žrtev
Slovenija: 67 žrtev
Vir: http://europa.eu/rapid/press-release_IP...
Torej..Ali je nekaj hudo narobe z našimi cestami, da imamo slabšo statistiko kot v Nemčiji. Ali pa so problem taki ljudje kot ti, ki mislijo, da so sposobni varno obvladat vozilo pri 180 km/h, čeprav je to le namišljena sposobnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
AapocalypseE ::
Po teh naših cestah se sploh ne čudim, da se ubija folk...
V nemčiji so dosti bolj kvalitetne in ima avto dosti boljšo lego.
V nemčiji so dosti bolj kvalitetne in ima avto dosti boljšo lego.
RedDrake ::
AapocalypseE je izjavil:
Po teh naših cestah se sploh ne čudim, da se ubija folk...
V nemčiji so dosti bolj kvalitetne in ima avto dosti boljšo lego.
Aha, slaba lega, ja.
To je tisto, kar je povzročilo da je pijanc zletu s ceste in snel dva kolesarja.
Sploh ne to, da je bil pijan in da je divjal, nope, to pa že ne.
Sem naredil že tisoče in tisoče km po evropskih AC in navadnih cestah, pa ni neke bistvene razlike.
Najdeš slabo cesto tko v nemčiji, švici kot pri nas.
Sam v DE ljudje po slabih cestah vozijo s pametjo, pri nas pa na to sploh noben ne misli.
Pol dodaš pa še alko pa balkan mentaliteto pa maš super koktajl za bedarije po cestah.
solatko ::
Glede na kvaliteto cest in realno dogajanje v prometu imamo celo odlično statistiko, če se primerjamo z Belgijo recimo. Tudi od precej drugih držav smo na tem področju kar zgledni, celo od držav, ki imajo veliko boljšo infrastrukturo, kot mi.
Bojim pa se, da je to tisti vrh kvalitete, ki jo lahko dosežemo z represijami, za kaj več, bo potrebno še kaj drugega, predvsem kvaliteta izobraževanja, izboljšanje infrastrukture in psihofizičnega preverjanja naših voznikov.
Ljudje, ki zaradi slabega socialnega položaja, veliko razmišljajo o samomoru, verjetno niso kamenček v tem mozaiku, ravno tako ljudje z vsemi mogočimi depresijami, problemi kako iz meseca v mesec nafutrat otroke,........, skratka socialna slika prebivalstva.
Večina tistih na sociali in zajamčenih plačah, se še vedno vozijo z vozili (tudi vprašljivih, kar se tiče tehnične ustreznosti) in niso redko udeleženi v težjih prometnih nesrečah.
Skratka, prometna varnost je malo več, kot le omejitev hitrosti (velika večina nesreč se zgodi pod zgornjo omejitvijo hitrosti, drugo pa je pojem prilagojena hitrost, ki pa je lahko, kadar se ne išče drugih vzrokov (stanje ceste, oviranje prometa s strani drugega udeleženca, varnostne razdalje,.....), največji krivec, pa je vse v okviru omejitve.
Le redko so udeleženci prometne nesreče vozniki, ki vozijo nad omejitvijo, seveda tu ne štejem začetnikov, ki jim pride v roke 200kW moči, katere niti slučajno ne obvladujejo.
Na žalost se naše razmišljanje konča pri preveliki hitrosti.
Osebno nisem imel nikoli problemov pri vožnji tudi čez 200 km/h s primernim vozilom in tam, kjer je bilo tako početje varno, sem pa doživel nešteto izsiljevanj, prehitevanj v škarje in podobnih zadev, iz katerih sem se moral izvleči, da lahko danes to pišem, pri hitrostih veliko nižjih, od dovoljene, zaradi bedakov, ki vožnje in razmer v prometu ne obvladajo. Na srečo sem do sedaj take kretene še vedno rešil gotovih poškodb njih in predvsem sebe in mojih sopotnikov.
Pač malo sreče, veliko znanja in se nekako prebijaš v tem prometnem kaosu, pri stalni 110%-ni zbranosti za volanom ali balanco.
Bojim pa se, da je to tisti vrh kvalitete, ki jo lahko dosežemo z represijami, za kaj več, bo potrebno še kaj drugega, predvsem kvaliteta izobraževanja, izboljšanje infrastrukture in psihofizičnega preverjanja naših voznikov.
Ljudje, ki zaradi slabega socialnega položaja, veliko razmišljajo o samomoru, verjetno niso kamenček v tem mozaiku, ravno tako ljudje z vsemi mogočimi depresijami, problemi kako iz meseca v mesec nafutrat otroke,........, skratka socialna slika prebivalstva.
Večina tistih na sociali in zajamčenih plačah, se še vedno vozijo z vozili (tudi vprašljivih, kar se tiče tehnične ustreznosti) in niso redko udeleženi v težjih prometnih nesrečah.
Skratka, prometna varnost je malo več, kot le omejitev hitrosti (velika večina nesreč se zgodi pod zgornjo omejitvijo hitrosti, drugo pa je pojem prilagojena hitrost, ki pa je lahko, kadar se ne išče drugih vzrokov (stanje ceste, oviranje prometa s strani drugega udeleženca, varnostne razdalje,.....), največji krivec, pa je vse v okviru omejitve.
Le redko so udeleženci prometne nesreče vozniki, ki vozijo nad omejitvijo, seveda tu ne štejem začetnikov, ki jim pride v roke 200kW moči, katere niti slučajno ne obvladujejo.
Na žalost se naše razmišljanje konča pri preveliki hitrosti.
Osebno nisem imel nikoli problemov pri vožnji tudi čez 200 km/h s primernim vozilom in tam, kjer je bilo tako početje varno, sem pa doživel nešteto izsiljevanj, prehitevanj v škarje in podobnih zadev, iz katerih sem se moral izvleči, da lahko danes to pišem, pri hitrostih veliko nižjih, od dovoljene, zaradi bedakov, ki vožnje in razmer v prometu ne obvladajo. Na srečo sem do sedaj take kretene še vedno rešil gotovih poškodb njih in predvsem sebe in mojih sopotnikov.
Pač malo sreče, veliko znanja in se nekako prebijaš v tem prometnem kaosu, pri stalni 110%-ni zbranosti za volanom ali balanco.
Delo krepa človeka
AapocalypseE ::
solatko, pišeš, da maš veliko znanja.
Drugi pa misliš, da nimamo veliko znanja in te zato ogrožamo?
Drugi pa misliš, da nimamo veliko znanja in te zato ogrožamo?
LeQuack ::
Škoda da je gorivo tako poceni, da se vsi vozijo z avtom. Tak oda hočemo dražje gorivo, veliko dražje, npr. 5+€ na liter bi bilo že v redu. Pa še država bi obogatela na račun dodatnih davkov. Tako da je win-win situacija.
Quack !
WarpedGone ::
Primorska in Štajerska AC sta najbolj natrpani avtocesti v Sloveniji, morda bi vlada lahko premislila o dodatnem pasu?
Dodatni vozni pas je v "planu" že dolgo časa. Začelo se bo okrog ljubljane, pa do vrhnike, grosuplja, domžal, kranja. Le gospoda z denarjem ni od nikjer, še tistih 10km AC od ptuja do meje pacajo že N let in jih bodo pacali še M let.
Protihrupno ograjo pa baje financira evropa...
Glede varnosti pa ... bo bolje ko se bo začelo filtrirat debile. In to niso tisti ki grejo 150 po levem pasu AC ampak so to takile "varni vozniki" v "sej je čist dovolj močna, ker ne divjam" jajčkah:
In pa funkcionalnih debilov, ki ne ločijo AC od kurnika:
Tega kretena sm uspel zamudit za pičlih 5 minut, sicer bi mel z njim srečanje v živo.
Ja, močne besede ampak za take manevre je karkoli manj močnega čista žalitev normalnih ljudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
StreetRacer - Tako je. Neka manjšina v skupini voznikov ima dovolj znanja, predvsem pa njihov način vožnje vpliva na to, da sami ne predstavljamo nevarnosti na cesti, se pa zavedamo, da večina teh znanj nima in stalno pazimo na njih. V življenju bi lahko, glede na situacije, ki sem jih doživel, brez slabe vesti, spravil nekaj kretenov na drugi svet, pa mi jih ni bilo potrebno, ker sem bil pripravljen, skoncentriran na vožno in pravilno ter pravoćasno reagiral ob, do sedaj, še vsaki taki situaciji.
Tudi sam bi bil lahko že nekaj krat pod rušo, če vozila nebi obvladal tako kot ga.
Stvar je pač taka, da se je potrebno tudi vožnje, kot vseh drugih veščin ali še bolj, vedno učiti od boljših, ne pa sam ali od slabših. Imel sem pač srečo, da sem se gibal v okoljih, kjer dobrih voznikov in motoristov ni manjkalo. Seveda sem to znanje požiral z odprtimi usti in ušesi.
Naučil sem se nekaj od najvažnejših pravil dobre vožnje - koncentracije na dogajanja v prometu, dobrega predvidevanja in pravilnih, predvsem pa pravočasnih reakcij.
Ne boš verjel, velikokrat te reši gas tam, kjer bi te zaviranje ubilo. Predvsem pa sem se naučil obvladat konje. Zavedam se, da vsaka opica lahko pohodi gas, le redkim pa uspe pravočasno ustavit.
Torej se moraš tudi pri 300+ zavedat, da bo potrebno ustavit, morda celo prej kot si predstavljaš.
Tega se moraš enostavno naučiti, torej treningi, vaje, treningi, vaje, ........
Ni dovolj enkrat obiskat Vransko in gledat, ter poizkusit, kako reagirat, ko ti vozilo pri 50 zdrsne, zaplava ali se celo začne prevračat.
Potreben je poligon ali letališče, kjer se to preizkuša pri najvišji dovoljeni hitrosti ali še hitreje. In to ne enkrat, temveč nekaj krat na teden, potem pa ponavljat vsaj enkrat mesečno, da ti te zadeve pridejo v kri in sploh ne razmišljaš več, ko gre kaj narobe, pač samo reagiraš in to pravilno.
To je enako pri borbenih veščinah, kjer pravi borci ne razmišljajo, temveč delujejo.
Ja znanje in sreča, da ti to znanje nekdo pokloni ali proda, na tebi pa je ali ga sprejmeš ali ne.
Tudi sam bi bil lahko že nekaj krat pod rušo, če vozila nebi obvladal tako kot ga.
Stvar je pač taka, da se je potrebno tudi vožnje, kot vseh drugih veščin ali še bolj, vedno učiti od boljših, ne pa sam ali od slabših. Imel sem pač srečo, da sem se gibal v okoljih, kjer dobrih voznikov in motoristov ni manjkalo. Seveda sem to znanje požiral z odprtimi usti in ušesi.
Naučil sem se nekaj od najvažnejših pravil dobre vožnje - koncentracije na dogajanja v prometu, dobrega predvidevanja in pravilnih, predvsem pa pravočasnih reakcij.
Ne boš verjel, velikokrat te reši gas tam, kjer bi te zaviranje ubilo. Predvsem pa sem se naučil obvladat konje. Zavedam se, da vsaka opica lahko pohodi gas, le redkim pa uspe pravočasno ustavit.
Torej se moraš tudi pri 300+ zavedat, da bo potrebno ustavit, morda celo prej kot si predstavljaš.
Tega se moraš enostavno naučiti, torej treningi, vaje, treningi, vaje, ........
Ni dovolj enkrat obiskat Vransko in gledat, ter poizkusit, kako reagirat, ko ti vozilo pri 50 zdrsne, zaplava ali se celo začne prevračat.
Potreben je poligon ali letališče, kjer se to preizkuša pri najvišji dovoljeni hitrosti ali še hitreje. In to ne enkrat, temveč nekaj krat na teden, potem pa ponavljat vsaj enkrat mesečno, da ti te zadeve pridejo v kri in sploh ne razmišljaš več, ko gre kaj narobe, pač samo reagiraš in to pravilno.
To je enako pri borbenih veščinah, kjer pravi borci ne razmišljajo, temveč delujejo.
Ja znanje in sreča, da ti to znanje nekdo pokloni ali proda, na tebi pa je ali ga sprejmeš ali ne.
Delo krepa človeka
Relanium ::
Vsak dan gledam po cesti ljudi, ki mislijo da imajo svoj avto v malem prstu.
Še moja je ena takih, in potem mi pizdi zakaj včasih ponekod počasi vozim.
Ampak js pač vozim zato ker se mi tako zdi najbolj primerno.
Pa imam 60kW motor, imam 100kW avto in *knock knock - še ne preveč problemov po cestah.
Po moje je velik dejavnik tudi ta, da so avti narejeni preveč tihi in udobni (ter zraven še močnejši), da dajo voznikom veliko preveč samozavesti, ti pa potem vozijo hitreje.
Vsak 18 letnik in pa 18-letnica ti že lahko pametuje na cesti in ti hupa, pa čeprav imaš za seboj 20 letne izkušnje iz vožnje vseh mogočih vozil po vsem mogočem terenu, ne samo avta.
Rečmo, včasih si se peljal z jugotom al pa golfom in se ti je v naselju zdelo da greš 90.
Zdaj se pelješ in se ti pri enaki hitrosti zdi, da ne greš nikamor.
Še moja je ena takih, in potem mi pizdi zakaj včasih ponekod počasi vozim.
Ampak js pač vozim zato ker se mi tako zdi najbolj primerno.
Pa imam 60kW motor, imam 100kW avto in *knock knock - še ne preveč problemov po cestah.
Po moje je velik dejavnik tudi ta, da so avti narejeni preveč tihi in udobni (ter zraven še močnejši), da dajo voznikom veliko preveč samozavesti, ti pa potem vozijo hitreje.
Vsak 18 letnik in pa 18-letnica ti že lahko pametuje na cesti in ti hupa, pa čeprav imaš za seboj 20 letne izkušnje iz vožnje vseh mogočih vozil po vsem mogočem terenu, ne samo avta.
Rečmo, včasih si se peljal z jugotom al pa golfom in se ti je v naselju zdelo da greš 90.
Zdaj se pelješ in se ti pri enaki hitrosti zdi, da ne greš nikamor.
noraguta ::
StreetRacer - Tako je. Neka manjšina v skupini voznikov ima dovolj znanja, predvsem pa njihov način vožnje vpliva na to, da sami ne predstavljamo nevarnosti na cesti, se pa zavedamo, da večina teh znanj nima in stalno pazimo na njih. V življenju bi lahko, glede na situacije, ki sem jih doživel, brez slabe vesti, spravil nekaj kretenov na drugi svet, pa mi jih ni bilo potrebno, ker sem bil pripravljen, skoncentriran na vožno in pravilno ter pravoćasno reagiral ob, do sedaj, še vsaki taki situaciji.
Tudi sam bi bil lahko že nekaj krat pod rušo, če vozila nebi obvladal tako kot ga.
Stvar je pač taka, da se je potrebno tudi vožnje, kot vseh drugih veščin ali še bolj, vedno učiti od boljših, ne pa sam ali od slabših. Imel sem pač srečo, da sem se gibal v okoljih, kjer dobrih voznikov in motoristov ni manjkalo. Seveda sem to znanje požiral z odprtimi usti in ušesi.
Naučil sem se nekaj od najvažnejših pravil dobre vožnje - koncentracije na dogajanja v prometu, dobrega predvidevanja in pravilnih, predvsem pa pravočasnih reakcij.
Ne boš verjel, velikokrat te reši gas tam, kjer bi te zaviranje ubilo. Predvsem pa sem se naučil obvladat konje. Zavedam se, da vsaka opica lahko pohodi gas, le redkim pa uspe pravočasno ustavit.
Torej se moraš tudi pri 300+ zavedat, da bo potrebno ustavit, morda celo prej kot si predstavljaš.
Tega se moraš enostavno naučiti, torej treningi, vaje, treningi, vaje, ........
Ni dovolj enkrat obiskat Vransko in gledat, ter poizkusit, kako reagirat, ko ti vozilo pri 50 zdrsne, zaplava ali se celo začne prevračat.
Potreben je poligon ali letališče, kjer se to preizkuša pri najvišji dovoljeni hitrosti ali še hitreje. In to ne enkrat, temveč nekaj krat na teden, potem pa ponavljat vsaj enkrat mesečno, da ti te zadeve pridejo v kri in sploh ne razmišljaš več, ko gre kaj narobe, pač samo reagiraš in to pravilno.
To je enako pri borbenih veščinah, kjer pravi borci ne razmišljajo, temveč delujejo.
Ja znanje in sreča, da ti to znanje nekdo pokloni ali proda, na tebi pa je ali ga sprejmeš ali ne.
pa ti si fenomen ne sam da maš motorko z meter dolgim mečem, še 300+ kmh na cesti ti je šala mala.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
joze67 ::
Ne glede na vse zgoraj prelite modre besede in misli...
Od lani do letos se ceste, kakršne so, niso bistveno poslabšale. Vozni park se ni bistveno izboljšal. Mrtvih je 25% več.
Od lani do letos se ceste, kakršne so, niso bistveno poslabšale. Vozni park se ni bistveno izboljšal. Mrtvih je 25% več.
stara mama ::
m0LN4r ::
pojem prilagojena hitrost,
Tega prinas ne poznamo.
Rečmo, včasih si se peljal z jugotom al pa golfom in se ti je v naselju zdelo da greš 90.
Zdaj se pelješ in se ti pri enaki hitrosti zdi, da ne greš nikamor.
To je tudi res, neizkušen voznik pač prilagaja hitrost glede na občutek in v zelo udobnem avtu je ta občutek velikokrat lažni. Recimo vzemimo eno povprečno mamico, ki se ji niti ne sanja kakšna je razlika v razdalji pri zaviranju iz 50kmh ali 150kmh in niti ne ve kaj je razlike v zaviranju po hribu navzdol ali navzgor. Pa recimo, da se pelje z zelo udobno in mehko LAguno, ki ima tudi nekaj KM pod pokrovom, ampak ženska tega itak neve.
Osebno nisem imel nikoli problemov pri vožnji tudi čez 200 km/h s primernim vozilom in tam, kjer je bilo tako početje varno, sem pa doživel nešteto izsiljevanj, prehitevanj v škarje in podobnih zadev, iz katerih sem se moral izvleči,
Pri 200kmh se ti zaradi zakonov fizike, zdi in izgleda marsikaj drugače. Nekdo bo povsem normalno prehiteval, ampak ker ti priletiš z 200kmh torej 2x večjo hitrostjo se tebi, ko potem priletiš 2x hireje na isto vidno mesto zdi, da on prehiteva v škarje.
V resnici pa tebe še takrat nikjer ni bilo za videt. Pa tudi, če te je videl, noben ne pričakuje nekoga da bo letel 200kmh mimo njega. Pričakuje se nekje polovica in 2x več časa za manever, ampak taki kot ste vi to vse "običajno" postavite na glavo.
Največji problem pa je, da vedno gledaš na situacijo iz svojega zornega kota, nikoli se pa ne postaviš v vlogo recimo ene matere, ki ji je bistvo da pride varno iz točke A do točke B in se s takimi, kot si ti sploh noče srečat.
So tudi oni krivi, da so manj sposobni, ampak ravno zaradi tega bi lahko bli nekateri bolj uvidevni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
malce sarkastično ampak še kako resnično:
@W1: tvoja prva slika: katerega debila točno misliš? vsi na voznem pasu so debili, saj ne poznajo zakonodaje. zakonodaja pravi namreč da mora odstavni pas ostat prost. je pa res, da so zakonodajo pisali idioti, ki ne znajo izračunat koliko ceste potrebuješ da grejo potencialno 3 tovorjnaki skozi brez da se ovirajo.
problem je treba začet odpravljat na začetku ne pa samo radarje postavljat. kot prvo je treba spremenit zakonodajo glede razvrstitve na AC v primeru nesreče...da ne bo več nepotrebnih zmed. levi levo do roba AC...desni desno do roba AC. na sredini dobiš tako letališče, kjer bi se potencialno lahko srečala tudi 2 nasproti se vozeča gasilska tovornjaka. sedaj imaš po naši zakonodaji prost odstavni pas, ki služi ničemur in na sredini morda prostor v najboljšem primeru za rešilca. pri vozišču širine 3,75m in tovornjakih širine 3m (razpon skupaj z ogledali), trije tovornjaki pač hkrati ne morejo biti vzporedno.
kot drugo so nekateri odseki avtocest že 10 let nazaj postali močno preobremenjeni, tretjega pasu se pa tam ne bo videlo najbrž še 20 let in ko se ga bo končno zgradilo bo zgodba enaka izpred desetletja, ko bodo trije pasovi tik pred preobremenitvijo.
kot tretje pa zniževanje omejitev in radarjev ni rešitev. Postavit je treba nadzor. pri nas pride do 3 prometnih nesreč na istem mestu in imaš omejitev zbito in 90 na 70km/h. kako točno bi takšna omejitev rešila tiste 3 prometne nesreče, ki so se zgodile zaradi hitrosti 120km/h+? seveda policaj tam nima kje parkirat svoje 5 meterske limuzine v senci ampak bi moral policaj stati za ograjo s prenosno baterijo za radar, da bi dobil 2 norca v 3 urah, ki bi jim lahko napisal kazen za 120€. Zakaj bi lahko to delal, če pa lahko v teh 3 urah pobere 20 kazni v višini 250€ 10m pred tablo za koncem naselja, kjer je cesta širša od avtoceste in lahko praktično sedi v klimi z radarjem v roki?
tako bi se dejansko kaj naredilo na varnosti, padec smrtnih žrtev na naših cestah pa bolj pripisujem večji varnosti v avtomobilih, kot pa da so naši politiki z vrlimi zakoni dejansko kaj naredili.
@W1: tvoja prva slika: katerega debila točno misliš? vsi na voznem pasu so debili, saj ne poznajo zakonodaje. zakonodaja pravi namreč da mora odstavni pas ostat prost. je pa res, da so zakonodajo pisali idioti, ki ne znajo izračunat koliko ceste potrebuješ da grejo potencialno 3 tovorjnaki skozi brez da se ovirajo.
problem je treba začet odpravljat na začetku ne pa samo radarje postavljat. kot prvo je treba spremenit zakonodajo glede razvrstitve na AC v primeru nesreče...da ne bo več nepotrebnih zmed. levi levo do roba AC...desni desno do roba AC. na sredini dobiš tako letališče, kjer bi se potencialno lahko srečala tudi 2 nasproti se vozeča gasilska tovornjaka. sedaj imaš po naši zakonodaji prost odstavni pas, ki služi ničemur in na sredini morda prostor v najboljšem primeru za rešilca. pri vozišču širine 3,75m in tovornjakih širine 3m (razpon skupaj z ogledali), trije tovornjaki pač hkrati ne morejo biti vzporedno.
kot drugo so nekateri odseki avtocest že 10 let nazaj postali močno preobremenjeni, tretjega pasu se pa tam ne bo videlo najbrž še 20 let in ko se ga bo končno zgradilo bo zgodba enaka izpred desetletja, ko bodo trije pasovi tik pred preobremenitvijo.
kot tretje pa zniževanje omejitev in radarjev ni rešitev. Postavit je treba nadzor. pri nas pride do 3 prometnih nesreč na istem mestu in imaš omejitev zbito in 90 na 70km/h. kako točno bi takšna omejitev rešila tiste 3 prometne nesreče, ki so se zgodile zaradi hitrosti 120km/h+? seveda policaj tam nima kje parkirat svoje 5 meterske limuzine v senci ampak bi moral policaj stati za ograjo s prenosno baterijo za radar, da bi dobil 2 norca v 3 urah, ki bi jim lahko napisal kazen za 120€. Zakaj bi lahko to delal, če pa lahko v teh 3 urah pobere 20 kazni v višini 250€ 10m pred tablo za koncem naselja, kjer je cesta širša od avtoceste in lahko praktično sedi v klimi z radarjem v roki?
tako bi se dejansko kaj naredilo na varnosti, padec smrtnih žrtev na naših cestah pa bolj pripisujem večji varnosti v avtomobilih, kot pa da so naši politiki z vrlimi zakoni dejansko kaj naredili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
solatko ::
noraguta - Ni problem 300+, ker vozil, ki dosežejo to hitrost, pri nas ni veliko in ne predstavljajo problem, problem je, ker velika večina voznikov ni sposobna zbrano voziti v območju omejitev. Ne samo da ne znajo reagirati pravilno in pravočasno, redko najdeš voznika, ki ni zaposlen z drugimi opravili, ki z vožnjo nimajo nikakršne veze - telefoniranje, ukvarjanje s sopotnikom ali otroci na zadnjih sedežih, ukvarjanje z iskanjem radijskih postaj, razmišljanjem o tekočih problemih,....., potem imaš pa še odvisnike od raznih zdravil in opojnih substanc, pa imaš sliko dogajanja v prometu.
Vsako jutro poslušam o zaprtih ali oviranih cestnih odsekih, zaradi prometnih nesreč, na odsekih, ki jih dotični vozniki prevozijo najmanj 2x dnevno, s hitrostjo manjšo od dovoljene, pa kljub temu poka vsak dan. To je znak, da se vozniki ne posvetijo vožnji ali pa niso sposobni voziti.
Exstremov, ki so sposobni voziti 300+ med temi ni, so praviloma sami taki, ki se predpisov držijo, spotoma pa zaradi varčevanja z gorivom, vozijo še malo počasneje in po možnosti s tempomatom, ker brez njega ne znajo vozit enakomerno.
m0LN4r - Lahko malo podrobneje razložiš, kaj zgleda drugače pri 200+, kot pri 130 s Clio-tom. za 200+ je namreč tudi vozilo po navadi malo večje in masivneje. Sem pa imel grozen občutek s fičotom Abarth 1000TC pri hitrosti 210 km/h, v kakšnem BMW serije 6, 7, 8 so pri isti hitrosti občutki veliko prijetnejši, pa še ustavljanje bolj učinkovito.
Tudi občutek na navitem mopedu pri 180, je čisto drug, kot pri veliki kravi 1200+ccm, kjer sediš, kot v fotelju dnevne sobe in gledaš TV s premikajočo pokrajino in hitrost okoli 250 km/h, razen nevarnosti zaradi drugih udeležencev, predstavlja pravi užitek.
Strašni pa so lahko občutki sovoznika, kadar vozniku ne zaupa in ne ve, česa je sploh sposoben, razen pritiskat na gas.
Vsako jutro poslušam o zaprtih ali oviranih cestnih odsekih, zaradi prometnih nesreč, na odsekih, ki jih dotični vozniki prevozijo najmanj 2x dnevno, s hitrostjo manjšo od dovoljene, pa kljub temu poka vsak dan. To je znak, da se vozniki ne posvetijo vožnji ali pa niso sposobni voziti.
Exstremov, ki so sposobni voziti 300+ med temi ni, so praviloma sami taki, ki se predpisov držijo, spotoma pa zaradi varčevanja z gorivom, vozijo še malo počasneje in po možnosti s tempomatom, ker brez njega ne znajo vozit enakomerno.
m0LN4r - Lahko malo podrobneje razložiš, kaj zgleda drugače pri 200+, kot pri 130 s Clio-tom. za 200+ je namreč tudi vozilo po navadi malo večje in masivneje. Sem pa imel grozen občutek s fičotom Abarth 1000TC pri hitrosti 210 km/h, v kakšnem BMW serije 6, 7, 8 so pri isti hitrosti občutki veliko prijetnejši, pa še ustavljanje bolj učinkovito.
Tudi občutek na navitem mopedu pri 180, je čisto drug, kot pri veliki kravi 1200+ccm, kjer sediš, kot v fotelju dnevne sobe in gledaš TV s premikajočo pokrajino in hitrost okoli 250 km/h, razen nevarnosti zaradi drugih udeležencev, predstavlja pravi užitek.
Strašni pa so lahko občutki sovoznika, kadar vozniku ne zaupa in ne ve, česa je sploh sposoben, razen pritiskat na gas.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Solatko eno je občutek-udobje, drugo pa zakoni fizike. Vi se niste učili pri fiziki kako je z vidnim kotom, zaznavanjem in hitrostjo?
Aja pa si se postavil v vlogo druge osebe, ki sreča tebe z 200 na cesti in zazna 2x manj časa?
Aja pa si se postavil v vlogo druge osebe, ki sreča tebe z 200 na cesti in zazna 2x manj časa?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Red_Mamba ::
Posledica bolših avtomobilov je tud večja hitrost,sedaj vsak mulc lahko kupi za male pare avto z 200+KM.
avtomobili nimajo nic pri tem. to je ista neumnost k jo poslusam, k se gre za orozje. kao kok je nevarno pa ni samo po sebi se nobenga ubilo.
problem je v tem da je danasnja mladina nevzgojena in prepotentna, pol pa se take stvari dogajajo. Krivi so pa starsi ker jih niso sposobni naucit kaj je prav in kaj ni.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
šernk ::
Aja pa si se postavil v vlogo druge osebe, ki sreča tebe z 200 na cesti in zazna 2x manj časa?
sem redno v tej osebi in se zanje ne sekiram. če se mi bo raztreščil čez havbo bom kriv morda pri policajih in po zakonu zaradi izsiljevanja, pri sebi bom imel pa čisto vest. cesta kjer se dnevno vključujem nanjo namreč omogoča vožnjo 200km/h+, ne omogoča da te pa jaz pravočasno zaznam in da ti ustaviš če te spregledam ob speljevanju, ker ti imaš vidni kot 100m naprej, jaz pa z pomočjo ogledala vidim cca 200m in še takrat se moram odločati ali se v soncu svetlika tabla ali avto. za spregledat motorista imaš pa 50:50 možnost tudi če pride po omejitvi. (70km/h, strogo prepovedano prehitevanje, ker je nekaj hudih nesreč bilo preprečenih samo zaradi tistih, ki zavijamo levo in prej preverimo če nas kdo prehiteva, tudi tabla ne pomaga)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
Večina voznikov je nesposobnih voziti konstantno, pa naj bo top pri 100km/h ali pa 160 km/h.
Samo da so tisti pri 100km/h še bolj nevarni, ker ponavadi počnejo še cel kup stvari, ki naj jih v avtu ne bi počel.
Samo da so tisti pri 100km/h še bolj nevarni, ker ponavadi počnejo še cel kup stvari, ki naj jih v avtu ne bi počel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
m0LN4r - Ravno zato je voznikov, ki so sposobni obvladati fiziko in njene zakone pri takih hitrostih, malo.
Ne tako dolgo nazaj, je bilo voznikov, ki bi obvladali hitrosti nad hitrostjo kolesarja malo, pa je šlo to naprej, vliko počasneje, kot dosežki avtomoto industrije in razvoja.
Čez nekaj destletij, se bomo morda pogovarjali o obvladanju vozil pri nadzvočni hitrosti (če zanemarimo avtomatiko).
šernk - Če je cesta speljana tako, da omogoča take hitrosti, tega pa ne omogoča vidno polje, se pametni vozniki in motoristi, ne bodo vozili preko omejitve, katero predvidevam, da je 60 ali kvečjemu 90, če gre za kakšen uvoz iz osamljene hiše.
Seveda je tvoja krivda pri takih kretenih izključena, samo v trku pri taki hitrosti, tudi ti in tvoji sopotniki ne boste preživeli, zato bi bilo najbolše, da si uredite vstop na cesto, s pomožnim pasom za povečanje hitrosti pred vklučitvijo ali krožno križišče, ki bi umirilo promet na tem delu. Do takrat pa pač največja pazljivost.
Ne tako dolgo nazaj, je bilo voznikov, ki bi obvladali hitrosti nad hitrostjo kolesarja malo, pa je šlo to naprej, vliko počasneje, kot dosežki avtomoto industrije in razvoja.
Čez nekaj destletij, se bomo morda pogovarjali o obvladanju vozil pri nadzvočni hitrosti (če zanemarimo avtomatiko).
šernk - Če je cesta speljana tako, da omogoča take hitrosti, tega pa ne omogoča vidno polje, se pametni vozniki in motoristi, ne bodo vozili preko omejitve, katero predvidevam, da je 60 ali kvečjemu 90, če gre za kakšen uvoz iz osamljene hiše.
Seveda je tvoja krivda pri takih kretenih izključena, samo v trku pri taki hitrosti, tudi ti in tvoji sopotniki ne boste preživeli, zato bi bilo najbolše, da si uredite vstop na cesto, s pomožnim pasom za povečanje hitrosti pred vklučitvijo ali krožno križišče, ki bi umirilo promet na tem delu. Do takrat pa pač največja pazljivost.
Delo krepa človeka
cegu ::
m0LN4r ::
Ravno zato je voznikov, ki so sposobni obvladati fiziko in njene zakone pri takih hitrostih, malo.
Točno sem vedel, da boš napisal nekaj čisto tretjega v svoj bran, ker neveš kaj sem mislil.
Žal vidni kot in razdaljo fokusa in relativen čas reakcije ti neboš spremenil ne glede nato, kako obvladaš vozilo. Še manj pa vplivaš stem, na druga vozila, ki gledajo tebe.
Vprašanje1:
Kakšna razlike je za voznika vozila A, če se pelje 90 ali 180 (tip vozila v tem primeru ni važen). Torej vidni kot, fokus, zaznavanje, relativni 2 sekundi (kaj se zgodi v teh 2 sekundah)?
Vprašanje2:
Voznik vozila B gleda vozilo A, ki se pelje proti njemu 90 in z 180. Kaj je razlika v relativnem času 2 sekund, katero vozilo bo lažje ocenil in opazil?
Vprašanje3:
V mrtvem kotu vozila B, ki hoče prehitevati je solatko(A) z 90kmh in solatko(A) z 200kmh. Kaj je razlika pri opazovalcu? Kaj je razlika pri opazovanemu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
šernk - Če je cesta speljana tako, da omogoča take hitrosti, tega pa ne omogoča vidno polje, se pametni vozniki in motoristi, ne bodo vozili preko omejitve, katero predvidevam, da je 60 ali kvečjemu 90, če gre za kakšen uvoz iz osamljene hiše.
Seveda je tvoja krivda pri takih kretenih izključena, samo v trku pri taki hitrosti, tudi ti in tvoji sopotniki ne boste preživeli, zato bi bilo najbolše, da si uredite vstop na cesto, s pomožnim pasom za povečanje hitrosti pred vklučitvijo ali krožno križišče, ki bi umirilo promet na tem delu. Do takrat pa pač največja pazljivost.
omejitev je 70, 20m po odcepu se pa še dodatno spusti na 50, ker sledi še nevarnejši uvoz na cesto. vem da pametni ne bodo prišli 200, pa kljub temu se najdejo avto še nekako vidiš dovolj prej, motorist se ti pa lahko skrije točno za prometne znake 200m prej in ga pri 100km/h še pravočasno opaziš...pri 200 ga ne uspeš.
odcep so nam prenavljali par let nazaj, ampak ljubljanska gospoda se niso želela zapeljati po njemu, da bi videli kaj vse je težava. oni so videli vse že ob obisku in zapravili par 10.000 eur zato da so odstanili 2 kubika zemlje in kamnja, kar nevarnosti ni spremenilo. opcija je tretji pas, opcija sta 2 uvoza drugje...tam se pa drugi dvignejo, ker jim 2 drevesi več pomenita od življenj. dokler pač ne bo zares počilo ne bo nič se premaknilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
eric_cartman ::
Posledica bolših avtomobilov je tud večja hitrost,sedaj vsak mulc lahko kupi za male pare avto z 200+KM.
avtomobili nimajo nic pri tem. to je ista neumnost k jo poslusam, k se gre za orozje. kao kok je nevarno pa ni samo po sebi se nobenga ubilo.
problem je v tem da je danasnja mladina nevzgojena in prepotentna, pol pa se take stvari dogajajo. Krivi so pa starsi ker jih niso sposobni naucit kaj je prav in kaj ni.
Še kako imajo pri tem.. Odnos današnje mladine se ne bo spremenil. In tudi v prihodnosti starši ne bodo nič bolje vzgajali otroke. TOrej bodo še vedno nevzgojeni in prepotentni. Tvoja rešitev torej pravi, da rešitve ni. In še..Torej se ti zdi, da več orožja pomaga ZDA pri zbijanju kriminala? Zakaj potem Kanada, kjer je orožje prepovedano nima tako velikih problemov s streljanjem v javnosti?
Au contraire mon frere.. Rešitev obstaja! Napisal sem jo zgoraj.. Če pač ne morš prevzgojit današnje mladine, jim zakonsko blokiraš dostop do takih stvari, ki jih že na prvem mestu ne bi smeli imeti oz. vsaj ne takoj. Pa če je to avto ali pa orožje. Na kakšen način pa to storiti, pa se mi ne da ponavljat..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
solatko ::
šernk - In tako pridemo do strokovnosti naših strokovnih služb in strokovnjakov, predvsem pa do cene človeških življenj.
m0LN4r - Se strinjam s teboj, da so razlike in tu je tisa moja trditev o sposobnosti voznika, ki vozilo obvlada pri 300+, da zna oceniti, kje sploh je možno toliko peljati.
Po naših cestah, dovolj varno vsekakor ne, razen morda na kakšnem kratkem odseku, ko je ta čisto prazen.
Sposobnost ocene hitrosti vozil, katere moramo pač počakati ali izsiliti, se vidi v statistikah prometnih nesreč, pri katerih je nevidnost, predvsem motorista manjši problem, kot napačna ocenitev hitrosti le-tega.
Seveda je to stvar tistega, ki vozi hitro, da oceni ali ga bo drug udeleženec videl in bo tudi dovolj dobro ocenil hitrost.
Priče prometnih nesreč praviloma trdijo, pripeljal je kot norec, kar naenkrat od nikoder, potem pa strokovna analiza ugotovi, da je bila hitrost pod omejitvijo.
Seveda pridobiš pri učenjih dobre vožnje tudi opozorila v tej smeri, da časa in hitrosti z očesom ne zna pravilno ugotoviti, skoraj noben človek, zato je potrebno pazit na vse, kar se dogaja na cesti, zato tudi tisti z velikimi vozili redko nasadijo tistega pred seboj, kljub veiki razliki v hitrosti, se pa potem po navadi sproži kompleks večvrednosti in svoj manever zmanjševanja hitrosti prenesejo na luči in hupo. Ampak to niso dobri vozniki, so le duševni revčki, ki svoje pomanjkljivosti nadomestijo z agresijo. Pač psihiči.
Pri dobrem vozniku tisti, ki pelje 110 po prehitevalnem pasu, sploh ne ve, da je nekdo za njim, ki bi peljal hitreje, če ga nebi oviral. Tak voznik niti ne prehiteva po desni ali odstavnem pasu, temveč lepo počaka, da se tisti spredaj umakne.
Niti tak voznik ne prehiteva kolone na regionalki, temveč vzdržuje varnostno razdaljo (morda edini v koloni), ter si veselo požvižgava pesmico, ki prihaja iz dobrega ozvočenja.
Zato vedno trdim, da je voznikov, ki so sposobni peljati tudi povprečnežem nedojmljive hitrosti izredno malo, niso prekrškarji, nestrpneži in po naši logiki divjaki, saj z ničemer ne kažejo želje po hitrem premikanju, takrat ko ocenijo, da je to varno in možno, pa si dajo duška.
m0LN4r - Se strinjam s teboj, da so razlike in tu je tisa moja trditev o sposobnosti voznika, ki vozilo obvlada pri 300+, da zna oceniti, kje sploh je možno toliko peljati.
Po naših cestah, dovolj varno vsekakor ne, razen morda na kakšnem kratkem odseku, ko je ta čisto prazen.
Sposobnost ocene hitrosti vozil, katere moramo pač počakati ali izsiliti, se vidi v statistikah prometnih nesreč, pri katerih je nevidnost, predvsem motorista manjši problem, kot napačna ocenitev hitrosti le-tega.
Seveda je to stvar tistega, ki vozi hitro, da oceni ali ga bo drug udeleženec videl in bo tudi dovolj dobro ocenil hitrost.
Priče prometnih nesreč praviloma trdijo, pripeljal je kot norec, kar naenkrat od nikoder, potem pa strokovna analiza ugotovi, da je bila hitrost pod omejitvijo.
Seveda pridobiš pri učenjih dobre vožnje tudi opozorila v tej smeri, da časa in hitrosti z očesom ne zna pravilno ugotoviti, skoraj noben človek, zato je potrebno pazit na vse, kar se dogaja na cesti, zato tudi tisti z velikimi vozili redko nasadijo tistega pred seboj, kljub veiki razliki v hitrosti, se pa potem po navadi sproži kompleks večvrednosti in svoj manever zmanjševanja hitrosti prenesejo na luči in hupo. Ampak to niso dobri vozniki, so le duševni revčki, ki svoje pomanjkljivosti nadomestijo z agresijo. Pač psihiči.
Pri dobrem vozniku tisti, ki pelje 110 po prehitevalnem pasu, sploh ne ve, da je nekdo za njim, ki bi peljal hitreje, če ga nebi oviral. Tak voznik niti ne prehiteva po desni ali odstavnem pasu, temveč lepo počaka, da se tisti spredaj umakne.
Niti tak voznik ne prehiteva kolone na regionalki, temveč vzdržuje varnostno razdaljo (morda edini v koloni), ter si veselo požvižgava pesmico, ki prihaja iz dobrega ozvočenja.
Zato vedno trdim, da je voznikov, ki so sposobni peljati tudi povprečnežem nedojmljive hitrosti izredno malo, niso prekrškarji, nestrpneži in po naši logiki divjaki, saj z ničemer ne kažejo želje po hitrem premikanju, takrat ko ocenijo, da je to varno in možno, pa si dajo duška.
Delo krepa človeka
WarpedGone ::
@W1: tvoja prva slika: katerega debila točno misliš? vsi na voznem pasu so debili, saj ne poznajo zakonodaje. zakonodaja pravi namreč da mora odstavni pas ostat prost. je pa res, da so zakonodajo pisali idioti, ki ne znajo izračunat koliko ceste potrebuješ da grejo potencialno 3 tovorjnaki skozi brez da se ovirajo.
Tistega, ki je obkrožen z rdečo. Glede odstavnega pasu pa ... debilne predpise upoštevajo debili. Normalni pa odstavni pas ponucamo, da se lahko umaknejo intervencijskim vozilom, če drugega prostora ni. Prioritete.
Moj favorite pastime zadnje čase je striktno upoštevanje omejitve hitrosti na deloviščih na AC. Tempomat na 60 in gremo 10 minut po zoženem pasu.
Se še ni zgodilo, da se za mano nebi nabrala dooolga kolona. Pa vožnja 60 do konca omejitve na cestninskih je tut prijetna reč.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23718 (21071) | Mavrik |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69392 (61112) | BigWhale |