Forum » Na cesti » Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
m0LN4r ::
Zato vedno trdim, da je voznikov, ki so sposobni peljati tudi povprečnežem nedojmljive hitrosti izredno malo, niso prekrškarji, nestrpneži in po naši logiki divjaki, saj z ničemer ne kažejo želje po hitrem premikanju, takrat ko ocenijo, da je to varno in možno, pa si dajo duška.
In v kakem razmerju pa so samooklicani profi driverji z divjaki?
Pri dobrem vozniku tisti, ki pelje 110 po prehitevalnem pasu, sploh ne ve, da je nekdo za njim, ki bi peljal hitreje, če ga nebi oviral. Tak voznik niti ne prehiteva po desni ali odstavnem pasu, temveč lepo počaka, da se tisti spredaj umakne.
Niti tak voznik ne prehiteva kolone na regionalki, temveč vzdržuje varnostno razdaljo (morda edini v koloni), ter si veselo požvižgava pesmico, ki prihaja iz dobrega ozvočenja.
Lastne izkušnje iz tega vozila ali od zadaj spet?
Priče prometnih nesreč praviloma trdijo, pripeljal je kot norec, kar naenkrat od nikoder, potem pa strokovna analiza ugotovi, da je bila hitrost pod omejitvijo.
Vsaj deset takih analiz prosim/leto, da ne bomo slučajno spremenili relativno napako v nekaj vsakdanjega. Prosim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
chucki ::
Če se ne motim, smo bili lansko leto na 1 mestu, kar se tiče varnosti v EU..
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
solatko ::
chucki - Glede na lansko letno vreme, je to razumljivo. Obisk na jadranu je bil precej manjši, zato je bilo tudi prometa manj in še bolj počasi je potekal.
Število težjih nesreč se praviloma poveča ob vročinskih valih, ko se vsem mudi, čim preje priti do počitniške destinacije.
Prvi komentarji ugotovitev za včerajšnjo prometno nesrečo na primorki, krivi voznika cisterne, ker je baje vozil prehitro, nič pa niso krivi Romuni sami, ki so stali na pasu za počasno vožnjo, brez ustreznih oznak in brez da bi se iz vozila takoj umaknili.
Zopet bo za tragedijo kriva hitrost in spet bo tekla kampanija za znižanje hitrosti, seveda kaj več ne znamo.
Število težjih nesreč se praviloma poveča ob vročinskih valih, ko se vsem mudi, čim preje priti do počitniške destinacije.
Prvi komentarji ugotovitev za včerajšnjo prometno nesrečo na primorki, krivi voznika cisterne, ker je baje vozil prehitro, nič pa niso krivi Romuni sami, ki so stali na pasu za počasno vožnjo, brez ustreznih oznak in brez da bi se iz vozila takoj umaknili.
Zopet bo za tragedijo kriva hitrost in spet bo tekla kampanija za znižanje hitrosti, seveda kaj več ne znamo.
Delo krepa človeka
dope1337 ::
Mene pa zanima nekaj ... Kulko policajev per capita imamo mi napram drugim državam v EU območju. To sem šel že 1x iskati, pa mi nikakor ni ratal najti. Če bi bil kdo tulk dober.
Ker meni osebno se zdi, da jih imamo napram drugim državam čist preveč.
Ker meni osebno se zdi, da jih imamo napram drugim državam čist preveč.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
harvey ::
Prvi komentarji ugotovitev za včerajšnjo prometno nesrečo na primorki, krivi voznika cisterne, ker je baje vozil prehitro, nič pa niso krivi Romuni sami, ki so stali na pasu za počasno vožnjo, brez ustreznih oznak in brez da bi se iz vozila takoj umaknili.
To je večna lajna policistov - neprilagojena hitrost. Po njihovo to pomeni, da če pade na vozišče asteroid in trčiš vanj, si kriv, ker nisi imel prilagojeno hitrost. Po drugi strani pa še vedno proučujeno vse okoliščine in pozivajo priče, da naj se jim oglasijo, a hkrati krivijo voznika, ker ni imel prilagojene hitrosti
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
m0LN4r ::
Asteroid pa ja opaziš pravi čas (še v zraku) in prilagodiš hitrost, pa se mu ogneš
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Unknown_001 ::
OP ov prispevek je čisto zavajanje. tam nekje deset let nazaj je bilo nekaj sto žrtev cest čisto normalno, kasneje pa je število upadlo. Statistiko so mi predstavili tudi v šoli varne vožnje, kasneje pa sem jo še detajlno preveril.
Najbolj ste mi hecni vsi, ki doživljate zelo intenzivne čustvene izpade ob takih temah. Prav ne vem al bi se smejal al jokal ko berem v komentarje v stilu: jaz sem normale, drugi niso (definirajte normalno) ; omejit moč motorja za mlade voznike (kul pol bom kr Fiat uno s turbino vzel pa bom bol letu ko zdej s 100 konji) in 1500 kilami) ; avtošole so neučinkovite (statistika nesreč kaže drugače) ; mularija nima kaj delat za volanom (tudi vi ste bili v teh letih in zihr marsikaj sprobali) ...
Pa še je tega generaliziranja zgolj na podlagi par ekstremov ki so bolj kt ne izjeme, ki ob pizdariji doživijo veliko preveč pozornosti. Zaradi teh po vaši zaslugi na koncu najebejo ostali z novimi regulacijami, ki so zgolj nesmiselne ovire.
Najbolj ste mi hecni vsi, ki doživljate zelo intenzivne čustvene izpade ob takih temah. Prav ne vem al bi se smejal al jokal ko berem v komentarje v stilu: jaz sem normale, drugi niso (definirajte normalno) ; omejit moč motorja za mlade voznike (kul pol bom kr Fiat uno s turbino vzel pa bom bol letu ko zdej s 100 konji) in 1500 kilami) ; avtošole so neučinkovite (statistika nesreč kaže drugače) ; mularija nima kaj delat za volanom (tudi vi ste bili v teh letih in zihr marsikaj sprobali) ...
Pa še je tega generaliziranja zgolj na podlagi par ekstremov ki so bolj kt ne izjeme, ki ob pizdariji doživijo veliko preveč pozornosti. Zaradi teh po vaši zaslugi na koncu najebejo ostali z novimi regulacijami, ki so zgolj nesmiselne ovire.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
+1
Dejstvo je da ob vsaki malo večji nesreči ljudje na veliko filozofirajo kako in kaj bi moralo biti. Da ne govorim celo o neki moralni mastrubaciji vedno znova ...
Najprej naj pospravijo pred svojim pragom ...
Dejstvo je da ob vsaki malo večji nesreči ljudje na veliko filozofirajo kako in kaj bi moralo biti. Da ne govorim celo o neki moralni mastrubaciji vedno znova ...
Najprej naj pospravijo pred svojim pragom ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Dejstvo je da ob vsaki malo večji nesreči ljudje na veliko filozofirajo kako in kaj bi moralo biti. Da ne govorim celo o neki moralni mastrubaciji vedno znova ...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Mislim da bolje deluje uvedba vinjet in bolj varni avti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Mislim da bolje deluje uvedba vinjet in bolj varni avti ...
Deluje vse skupaj.
V osemdesetih letih je bilo v Sloveniji za polovico manj avtomobilov, mrtvih pa 700+ na letni ravni.
Takrat se recimo ni bilo potrebno obvezno privezovatgi in ko se je uvedel zakon za obvezno privezovanje, so ljudje na veliko pizdili. Priblizno tako, kot takrat, ko so se uvedle obvezne celade za motoriste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Roadkill ::
OK m0ln4r... tale je pa nova. Tebi se zdi, da je zavajanje medijev glede prometnih statistik koristno za varnost prometa?
Sej ne pravim, da škoduje, ampak se mi ne zdi, da je omembe vredno. Bi pomojem več naredil, če bi namesto click-bait naslovov malo več naredili na kvaliteti člankov. Ampak to je OT.
Če že, je to posledica konkretnega dela za to, da se cestna varnost in kultura vožnje v Sloveniji izboljša. Sicer se ob takih besedah 90% v temle topicu kar temni pred očmi in že besno tipkajo svoje utemeljene odgovore...
Ko izpit na občino vrnejo vsi, ki so ga pridobili preden je bila obvezna šola varne vožnje, bo smrtnih žrtev še manj.
Pazi to divjo idejo... po mojem se je stanje že tako drastično izboljšalo, da bomo lahko počasi začeli zniževati prometne kazni. Sej za manj nevarne prekrške so se že znižale oziroma je zadeva še v postopku. Seveda je večina smrtnih žrtev povezanih s hitrostjo na avtocesti... kdo bi si mislil. Tako da naj na AC ostanejo kazni podobne, samo malo več nadzora bi lahko bilo.
Spomnite se tegale topica takrat, ko bodo vklopili odsekovno merjenje hitrosti na štajerski AC prihodnji mesec(?). :D
Sej ne pravim, da škoduje, ampak se mi ne zdi, da je omembe vredno. Bi pomojem več naredil, če bi namesto click-bait naslovov malo več naredili na kvaliteti člankov. Ampak to je OT.
Če že, je to posledica konkretnega dela za to, da se cestna varnost in kultura vožnje v Sloveniji izboljša. Sicer se ob takih besedah 90% v temle topicu kar temni pred očmi in že besno tipkajo svoje utemeljene odgovore...
Ko izpit na občino vrnejo vsi, ki so ga pridobili preden je bila obvezna šola varne vožnje, bo smrtnih žrtev še manj.
Pazi to divjo idejo... po mojem se je stanje že tako drastično izboljšalo, da bomo lahko počasi začeli zniževati prometne kazni. Sej za manj nevarne prekrške so se že znižale oziroma je zadeva še v postopku. Seveda je večina smrtnih žrtev povezanih s hitrostjo na avtocesti... kdo bi si mislil. Tako da naj na AC ostanejo kazni podobne, samo malo več nadzora bi lahko bilo.
Spomnite se tegale topica takrat, ko bodo vklopili odsekovno merjenje hitrosti na štajerski AC prihodnji mesec(?). :D
Ü
šernk ::
mularija nima kaj delat za volanom (tudi vi ste bili v teh letih in zihr marsikaj sprobali) ...
zanimivo sem mlad (26 let) pa razen na snegu ročne še nisem uporabljal za obračat. ravno tako do blokade še nisem prišel, ravno tako ne zapeljem na vsak pločnik, ne parkiram kjer je prepovedano. Vozim pa natančno enako če sem sam ali če imam starše/sestro/frenda v avtu. Skozi naselja več ali manj po omejitvah, izven naselij pa odvisno od mojega razpoloženja, ceste, dneva, prometa. lahko po omejitvah lahko pa tudi 20km/h čez, kjer je to varno. Po avtocesti enako lahko vozim 110 ali pa 150km/h. Imam popolnoma proste roke tako glede hitrosti vožnje kot prehitevanja, tudi v snegu imam proste roke in lahko tudi z ročno speljem ovinek če me je volja.
škode na avtu in noret brezglavo pa ne mislim, ker mi je avto preveč pomemben.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
mularija nima kaj delat za volanom (tudi vi ste bili v teh letih in zihr marsikaj sprobali) ...
zanimivo sem mlad (26 let) pa razen na snegu ročne še nisem uporabljal za obračat. ravno tako do blokade še nisem prišel, ravno tako ne zapeljem na vsak pločnik, ne parkiram kjer je prepovedano. Vozim pa natančno enako če sem sam ali če imam starše/sestro/frenda v avtu. Skozi naselja več ali manj po omejitvah, izven naselij pa odvisno od mojega razpoloženja, ceste, dneva, prometa. lahko po omejitvah lahko pa tudi 20km/h čez, kjer je to varno. Po avtocesti enako lahko vozim 110 ali pa 150km/h. Imam popolnoma proste roke tako glede hitrosti vožnje kot prehitevanja, tudi v snegu imam proste roke in lahko tudi z ročno speljem ovinek če me je volja.
škode na avtu in noret brezglavo pa ne mislim, ker mi je avto preveč pomemben.
Mogoče se bo slišalo nesramno (nenamerno), ampak... Your point?
Če je bila to kritika name-> tisto je bil izpostavljen primer razmišljanja tistih katere sem kritiziral
Lahko pa je bilo samo pritrdilno moji kritiki?
Ne štekam kaj od tega si hotel sporočit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
eric_cartman ::
Unknown_001 je izjavil:
OP ov prispevek je čisto zavajanje. tam nekje deset let nazaj je bilo nekaj sto žrtev cest čisto normalno, kasneje pa je število upadlo. Statistiko so mi predstavili tudi v šoli varne vožnje, kasneje pa sem jo še detajlno preveril.
Najbolj ste mi hecni vsi, ki doživljate zelo intenzivne čustvene izpade ob takih temah. Prav ne vem al bi se smejal al jokal ko berem v komentarje v stilu: jaz sem normale, drugi niso (definirajte normalno) ; omejit moč motorja za mlade voznike (kul pol bom kr Fiat uno s turbino vzel pa bom bol letu ko zdej s 100 konji) in 1500 kilami) ; avtošole so neučinkovite (statistika nesreč kaže drugače) ; mularija nima kaj delat za volanom (tudi vi ste bili v teh letih in zihr marsikaj sprobali) ...
Pa še je tega generaliziranja zgolj na podlagi par ekstremov ki so bolj kt ne izjeme, ki ob pizdariji doživijo veliko preveč pozornosti. Zaradi teh po vaši zaslugi na koncu najebejo ostali z novimi regulacijami, ki so zgolj nesmiselne ovire.
Še kako bi pomagalo.. Malo ekstremno primerjavo bom navedel. Ampak to je kot tisti lastniki psov, ki ne znajo nadzorovat svojih "djukel". Če bi imeli čivavo, pa ne bi bili nevarni za nobenega.. No.. Mogoče za kakšno lažjo poškodbo.
Vrnimo se nazaj na cesto. Fiat Uno.. Lahek, leti.. Ampak prdec od avta, in bo, v primeru nesreče povzročil veliko manjšo škodo. Torej predstavljaj si čelno trčenje Mercedes CLS in recimo zadnjega Cliota. Mercedes bo v veliki meri ostal nepoškodovan. Clio bi bil totalno sesut. Pa saj tu ni neke težke logike, če pa je razlika v kilaži več kot 1 tono (Clio cca. 980 kg, CLS 2005 kg -->google it). Uno bi še vedno lahko povzročil hudo nesrečo..Ampak ta bi se slabše končala za tistega, ki bi norel (verjetno!!).
Torej ne vem zakaj praviš, da bi nekdo nastradal potem zaradi naših idej. Niti se nimam za svetega voznika. Ampak 2.0+ motorja si sigurno ne kupim zato, da lahko norim po cesti. Še to..Zakaj so potem popolnoma enako omejitev moči aplicirali na motorje?
Moje bistvo..Ne moreš dat takemu, ki nardi izpit na 1.4 SDI-ju v roke formulo in pričakovat, da jo bo varno vozil. Izkušnje so pomembne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
šernk ::
da mulariji za volanom na cesti ni potrebno sprobat nič. tisto naj sprobajo na parkiriščih ali pa kjer hočejo.
ker pač sem v teh letih (no že mimo vsaj glede na prevožene km), pa ne preizkušam stvari. kdor želi na cesti pa kaj preizkušat nima tam kaj delat.
ker pač sem v teh letih (no že mimo vsaj glede na prevožene km), pa ne preizkušam stvari. kdor želi na cesti pa kaj preizkušat nima tam kaj delat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
eric_cartman je izjavil:
Torej predstavljaj si čelno trčenje Mercedes CLS in recimo zadnjega Cliota. Mercedes bo v veliki meri ostal nepoškodovan. Clio bi bil totalno sesut. Pa saj tu ni neke težke logike, če pa je razlika v kilaži več kot 1 tono (Clio cca. 980 kg, CLS 2005 kg -->google it). Uno bi še vedno lahko povzročil hudo nesrečo..Ampak ta bi se slabše končala za tistega, ki bi norel (verjetno!!).
Pravzaprav bi bil Mercedes bolj sesut zaradi zmečljivih con.
Sicer vse do ene mere. Pač odvisno od brzine ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Roadkill ::
Jah nič... kdor najde statistiko povzročiteljev nesreč zaradi hitrosti glede na starost zmaga. Ne rabi bit nujno za slovenijo.... bomo probali ekstrapolirat.
Ü
Unknown_001 ::
@eric_cartman
V navedenem primeru bi jo oba udeleženca skupila kar hudo. In ne, Clio in Mercedes bi imela oba sesut sprednji konec a potniška školjka bi bila pri obeh cela (če gledamo za hitrosti do 130 na uro). Ampak v tem primeru ti že govoriš o razliki mase, ne pa moči motorja. Potemtakem bi se ti tudi počutil ogroženega, če bi ti jaz na primer s polno naloženim kombijem peljal nasproti pride blizu 3 ton ali celo več?
Glede FIat Uno-ta zamisli da ti nasproti prileti z 130 na števcu ti pa z 90 na regionalki in trčita. Potem pa primerjaj kinetično energijo in gibalno količino obeh vozil.
Kar se pa tiče konjev, je pa tako. Vsaj pri sebi sem opazil da sem švohnejši avto večkrat zahodil, da je šlo tako kot sem hotel in tudi bistveno agresivneje vozil (nikoli pa nisem ogrožal drugih), medtem ko na močnejših avtomobilih ni bilo te potrebe. Enkrat lahko ugibaš zakaj.
Jaz že sedaj skoraj boga kovnem, da nimam kake 20 ali 30 konjev več. Saj jih večino časa res ne rabim in avto, ki ga imam je fini za vozit, ampak zatakne se pa pri prehitevanju na regionalkah in vožnji po avtocesti, ter pospeševanju v klanec kjer se najbolj občuti pomanjkanje moči, ko ti nekdo/nekaj zajebe vožnjo z zaletom.
Kar se izkušenj za volanom tiče, ti pa še eno banalno neumnost te omejitve moči za mlade voznike lahko povem. Primerjaj ti nekoga, ki letno dela več kot 20.000 km in nekoga ki parkrat na mesec malo požene mašino da se pajčevina ne nabira in v enem letu ne neabere niti 1000km . Po treh letih bi oba lahko sedla za volan močnejšega vozila, vendar bo drugi primerek še vedno na stopnji problema ki ga opisuješ ti.
A vidiš nesmisle?
V navedenem primeru bi jo oba udeleženca skupila kar hudo. In ne, Clio in Mercedes bi imela oba sesut sprednji konec a potniška školjka bi bila pri obeh cela (če gledamo za hitrosti do 130 na uro). Ampak v tem primeru ti že govoriš o razliki mase, ne pa moči motorja. Potemtakem bi se ti tudi počutil ogroženega, če bi ti jaz na primer s polno naloženim kombijem peljal nasproti pride blizu 3 ton ali celo več?
Glede FIat Uno-ta zamisli da ti nasproti prileti z 130 na števcu ti pa z 90 na regionalki in trčita. Potem pa primerjaj kinetično energijo in gibalno količino obeh vozil.
Kar se pa tiče konjev, je pa tako. Vsaj pri sebi sem opazil da sem švohnejši avto večkrat zahodil, da je šlo tako kot sem hotel in tudi bistveno agresivneje vozil (nikoli pa nisem ogrožal drugih), medtem ko na močnejših avtomobilih ni bilo te potrebe. Enkrat lahko ugibaš zakaj.
Jaz že sedaj skoraj boga kovnem, da nimam kake 20 ali 30 konjev več. Saj jih večino časa res ne rabim in avto, ki ga imam je fini za vozit, ampak zatakne se pa pri prehitevanju na regionalkah in vožnji po avtocesti, ter pospeševanju v klanec kjer se najbolj občuti pomanjkanje moči, ko ti nekdo/nekaj zajebe vožnjo z zaletom.
Kar se izkušenj za volanom tiče, ti pa še eno banalno neumnost te omejitve moči za mlade voznike lahko povem. Primerjaj ti nekoga, ki letno dela več kot 20.000 km in nekoga ki parkrat na mesec malo požene mašino da se pajčevina ne nabira in v enem letu ne neabere niti 1000km . Po treh letih bi oba lahko sedla za volan močnejšega vozila, vendar bo drugi primerek še vedno na stopnji problema ki ga opisuješ ti.
A vidiš nesmisle?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Martin Krpan ::
To nedavno povečanje smrtnih žrtev v prometu pripisujem vremenu in se bo do konca leta pokazalo le za statistično napako.
Pa od teh žrtev te dni je bilo največ najbolj ranljivih. Kolesarjev in motoristov.
Pa od teh žrtev te dni je bilo največ najbolj ranljivih. Kolesarjev in motoristov.
scipascapa ::
Evo spet 2 nova mrtva....včeraj motorist in še en kolesar, ki je umrl naknadno po nesreči.
64 že.
64 že.
pingo76 ::
Ker se vozim v službo 31km/smer z motorjem 8-9 mesecev na leto imam kar nekaj izkušenj. Z lahkoto lahko povem, da je z enoslednikom možnost za preživetje premo sorazmerna z načinom vožnje. Poleg dobrega obvladovanja vozila je nujno voziti agresivno-defenzivno kar pomeni predvidevati situcaijo mnogo vnaprej kot je tipično za avto ter oceniti ali tisti za tabo ali pred ima prst v nosu, na telefonu ali kje drugje samo tam ko rabi ne. V tej sezoni s turisti ki se zgubljajo (v izogib plčailu predrage svinjete)še dodatno delajo hude prekrške ko posumijo da vozijo v napačno (sicer dovoljeno) smer. Al ga pogruntaš in se zadevi ogneš ali pa boš v najboljšem primeru poln adrenalina in sočnih kletvic. Še malo rasisma...
Ker se vozim prek italije na šiht mi že 2 leti delajo na cesti družbo Puležani (invazija) keteri so dobili izpit v kinder jajčku. Da so antitalenti je uderstatment.
Na koncu pa že ta žalost od 20% motoristov ki jih vidim vsak dan je pa itak za jih kresnit po buči in odvzet motor. Ostali so relativno ok. In ne, sam tudi nisem svetnik ampak tudi nobenega ne ogrožam in sebe imam dovolj rad da ne delam oslarij na cesti. Če se mi lahko kaj očita je občasna prekoračitev hitrosti.
Ker se vozim prek italije na šiht mi že 2 leti delajo na cesti družbo Puležani (invazija) keteri so dobili izpit v kinder jajčku. Da so antitalenti je uderstatment.
Na koncu pa že ta žalost od 20% motoristov ki jih vidim vsak dan je pa itak za jih kresnit po buči in odvzet motor. Ostali so relativno ok. In ne, sam tudi nisem svetnik ampak tudi nobenega ne ogrožam in sebe imam dovolj rad da ne delam oslarij na cesti. Če se mi lahko kaj očita je občasna prekoračitev hitrosti.
scipascapa ::
Kridva je morda tudi to, da se ljudje ne znajo pravilno razvrstiti ali imamo glup zakon?
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
samo julija 20 mrtvih.
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
samo julija 20 mrtvih.
m0LN4r ::
Zgleda bo nekaj na tem vročinskem valu in utrujenosti ljudi po napornem šihtu:
http://m.slovenskenovice.si/crni-scenar...
http://m.slovenskenovice.si/crni-scenar...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
konspirator ::
eric_cartman - To bi bilo čisto enostavno -
1. Lečeči zdravnik bi moral biti pristojen, za ugotavljanje psihofizične sposobnosti, opravljanja tega zahtevnega dela, ne medicina dela enkrat v življenju (razen pri hendikepiranih osebah, kjer določijo omejitve).
2. Vozniški izpit bi moral potekati v treh sklopih - mestna vožnja 1 uro, regionalka in lokalne cest 1 uro in AC minimalno 2 uri. Seštevek napak, bi dal lepo sliko usposobljenosti kandidata.
Danes, če imaš srečo in dobiš izpitno vožnjo pred malico in si v dobrih 20-et minutah fertik, z izpitom v žepu.
Ravno tako, bi morali na 10 let obnavljati izpite, s enourno vožnjo pred komisijo, s tem, da bi morala biti ta vožnja brezplačna.
Seveda bi na ta način, spravili veliko število potencialnih voznikov ob zadovoljstvo vozniške knjižice, hkrati pa bi postale ceste bolj varne.
3. Tri leta po opravljenem vozniškem izpitu, bi moral frišen voznik imeti na vozilu zeleno tablico s črko L (lederer - začetnik, neizkušen voznik), saj bi si s tem, frišni voznik prišparal marsikatero hupanje in blendanje ob storjeni napaki in tudi vsi bi ga bolj pazili.
Določen % prekoračitve hitrosti, bi brez rigorozne kazni, v tem obdobju, pomenil odvzem dovoljenja za določeno obdobje.
Izgradnja poligona, kjer bi lahko varno dosegali najvišje hitrosti, s šolo dobre vožnje (na Vranskem se vse dogaja pri nizkih hitrostih in ne daje realne slike, kako vozilo obvladat tudi pri višjih hitrostih.
Prvo šolanje bi lahko krile zavarovalnice in ministrstvo za promet.
Rešitev že ostaja (je dosti bolj preprosta):
https://slo-tech.com/novice/t648330#crta
Za povečanje številka mrtvih je potrebno gledati tudi (predvsem) porazno stanje lokalnih cest in zapletene/kretenske prometne signalizacije.
dope1337
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
MadMicka ::
Top je napisal, da je današnja mladina nevzgojena in prepotentna. Pa me zanima, a to v primerjavi z mladino izpred 20 leti, 50 let, 200 let, al kako? Pa še, če to govori na pamet, ali pozna kake raziskave na to temo.
Namreč, predvidevanje brez kakršnih koli osnov je mati vseh zablod
Jaz bi rekel ravno obratno, ker je današnja mladina (recimo rojeni po drugi svetovni vojni, odkar imamo obvezno in splošno dostopno osnovno šolo, itd.) bolj šolana, je posledično bolj vzgojena. Šolanje ti da pač nek dodaten plus.
Namreč, predvidevanje brez kakršnih koli osnov je mati vseh zablod
Jaz bi rekel ravno obratno, ker je današnja mladina (recimo rojeni po drugi svetovni vojni, odkar imamo obvezno in splošno dostopno osnovno šolo, itd.) bolj šolana, je posledično bolj vzgojena. Šolanje ti da pač nek dodaten plus.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
konspirator ::
MadMicka
Ne drži.Sploh če vprašaš učitelje v oš/sš , ki imajo z njim največ kontaktov.
Poznajo samo svoje pravice.
Jaz bi rekel ravno obratno, ker je današnja mladina (recimo rojeni po drugi svetovni vojni, odkar imamo obvezno in splošno dostopno osnovno šolo, itd.) bolj šolana, je posledično bolj vzgojena. Šolanje ti da pač nek dodaten plus.
Ne drži.Sploh če vprašaš učitelje v oš/sš , ki imajo z njim največ kontaktov.
Poznajo samo svoje pravice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
Spajky ::
Wow, na oni prejšnji skici Evrope imajo največ policajev ČrnoGorci ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
konspirator - verjetnost, da bo sedaj v Evropi v 2-10 - ih letih vse vozilo na avtomatiko, je enako utopična, kot to, da bodo z velikimi kaznimi zmanjšal število nesreč.
Problem je v tem, da je večino folka skozi pot presingom, v depresiji, zaskrbljenih in to niso razpoloženja, ki pripomorejo k večji varnosti kjerkoli, ne samo v prometu.
V vsaki generaciji je mladina "nevzgojena", saj nima nikakršnih izkušenj in jih mora pridobiti, poleg tega je mladina bolj korajžna, če ne ve, kaj lahko iz tega sledi.
Problem je predvsem v napredku tehnike, ko so bili naši starši mladi, je bilo nekaj koles in kak moped, ko smo mi odraščali, je imel vsaj avtomatika, ponyexpres ali moped, skoraj vsak mulc, ki si ga je zaželel, starši so ga kupili na enoletni kredit pa je bilo. Potem se je to po domače friziralo, dodajalo eter in še kaj, samo da je bila končna brzina večja, magar samo za pol ure. Bilo je nekaj fičotov in le tu pa tam kak avto, ki je imel 50+KS.
Danes mladina s podobnim znanjem dobi v roke stroje s 100++ in s toliko znanja kot nekdaj mi, brez možnosti dobrega treninga, poizkuša vse, kar smo tudi mi, svoje čase. Seveda so posledice, ko ne gre vse po planu, veliko hujše, zato tudi mladina izpade veliko bolj nevzgojena, kot smo mi.
Mi smo imeli veliko več možnosti pridobivanja znanja na veliko stranskih cestah, večina še makadam (kjer je učenje bolj temeljito), prometa ni bilo toliko, pa še policaji so bili v službi varnejšega prometa (tako so marsikatero neumnost spregledali ali celo dali kak pameten nasvet), danes pa so v službi ministrstva za finance in proračuna, za varnost se pa hebe vsem po vrsti.
Od kje pa bi potem pobirali manjkajoča sredstva, če bi vsi vozili po predpisih?
Sicer pa je mladina vedno svojeglava, stari so zaostali in neumni, pa še jajc nimajo, dokler ne odraste in rata več ali manj pametnejša in brez jajc in potem svojim otrokom kokodaka, kako nevzgojeni so.
Ja pozabljivost je kurba.
Problem je v tem, da je večino folka skozi pot presingom, v depresiji, zaskrbljenih in to niso razpoloženja, ki pripomorejo k večji varnosti kjerkoli, ne samo v prometu.
V vsaki generaciji je mladina "nevzgojena", saj nima nikakršnih izkušenj in jih mora pridobiti, poleg tega je mladina bolj korajžna, če ne ve, kaj lahko iz tega sledi.
Problem je predvsem v napredku tehnike, ko so bili naši starši mladi, je bilo nekaj koles in kak moped, ko smo mi odraščali, je imel vsaj avtomatika, ponyexpres ali moped, skoraj vsak mulc, ki si ga je zaželel, starši so ga kupili na enoletni kredit pa je bilo. Potem se je to po domače friziralo, dodajalo eter in še kaj, samo da je bila končna brzina večja, magar samo za pol ure. Bilo je nekaj fičotov in le tu pa tam kak avto, ki je imel 50+KS.
Danes mladina s podobnim znanjem dobi v roke stroje s 100++ in s toliko znanja kot nekdaj mi, brez možnosti dobrega treninga, poizkuša vse, kar smo tudi mi, svoje čase. Seveda so posledice, ko ne gre vse po planu, veliko hujše, zato tudi mladina izpade veliko bolj nevzgojena, kot smo mi.
Mi smo imeli veliko več možnosti pridobivanja znanja na veliko stranskih cestah, večina še makadam (kjer je učenje bolj temeljito), prometa ni bilo toliko, pa še policaji so bili v službi varnejšega prometa (tako so marsikatero neumnost spregledali ali celo dali kak pameten nasvet), danes pa so v službi ministrstva za finance in proračuna, za varnost se pa hebe vsem po vrsti.
Od kje pa bi potem pobirali manjkajoča sredstva, če bi vsi vozili po predpisih?
Sicer pa je mladina vedno svojeglava, stari so zaostali in neumni, pa še jajc nimajo, dokler ne odraste in rata več ali manj pametnejša in brez jajc in potem svojim otrokom kokodaka, kako nevzgojeni so.
Ja pozabljivost je kurba.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Včeraj je bila oddaja na radiu o statistiki novih 30 con v centru maribora. Ugotovili so padec hitrosti čez dan in povečano večkratno prekoračitev v nočnih urah.
Ampak to je šele po mescu dni oz. par tednov. Mogoče pa bo na dolgi rok center umirjen, če bo malo več kontrole.
Ampak to je šele po mescu dni oz. par tednov. Mogoče pa bo na dolgi rok center umirjen, če bo malo več kontrole.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
scipascapa ::
kok smo že? 82-83? 100 pade s takim tempom.
in še vedno nočejo uvesti kontrolo/preverjanje znanja na 5/10 let pa bolj stroge avtošole?
in še vedno nočejo uvesti kontrolo/preverjanje znanja na 5/10 let pa bolj stroge avtošole?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Roadkill ()
WarpedGone ::
Ker vzrok je seveda neznanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
chucki ::
Tista statistika, koliko policistov je na 100 čukov ljudi ni realna, ker so vključeni še pisarniški ljudje zraven. To pa pri nas vemo, da jih je ogromno.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
scipascapa ::
to ni nobeno linčanje ampak bolj strogo izvajanje cpp...vsak dan je več prekrškarjev, ukrene se pa nič.
o sorry ker se ostali, ko smo v službi 40 let, nič ne izobražujemo dodatno....recimo doktorji? ali gospodarski sektor, razvoj, inovacije itd? naredimo šolo, diplomo in to je to?
vozniški izpit bi še kako morali redno preverjati.
WarpedGone je izjavil:
Ker vzrok je seveda neznanje.
o sorry ker se ostali, ko smo v službi 40 let, nič ne izobražujemo dodatno....recimo doktorji? ali gospodarski sektor, razvoj, inovacije itd? naredimo šolo, diplomo in to je to?
vozniški izpit bi še kako morali redno preverjati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
tupee ::
scipascapa je izjavil:
o sorry ker se ostali, ko smo v službi 40 let, nič ne izobražujemo dodatno....recimo doktorji? ali gospodarski sektor, razvoj, inovacije itd? naredimo šolo, diplomo in to je to?
vozniški izpit bi še kako morali redno preverjati.
Koliko pa se CPP spreminja skozi čas, da bi morali redno posodabljati znanje?
Redno bi morali delati zdravniške preglede- reakcija, vid, droge, alko... če padeš, 1 leto prepovedi vožnje in ponovi vajo.
Wrop ::
Ne boš verjel. Znanje se vsakodnevno preverja na cesti. Še kazen dobiš, če te dobijo, da ne znaš.
šernk ::
Ne boš verjel. Znanje se vsakodnevno preverja na cesti. Še kazen dobiš, če te dobijo, da ne znaš.
kje pa? aja ČE te dobijo....
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Wrop ::
Ne boš verjel. Znanje se vsakodnevno preverja na cesti. Še kazen dobiš, če te dobijo, da ne znaš.
kje pa? aja ČE te dobijo....
Ja če te dobijo. Leta 2014 preko četrt milijona. Pa še slabih 50k, kateri so dobili samo opozorila.
Povej mi zakaj bi moral nekdo, ki ne dela prekrškov na vsake 5 oz. vstavi po potrebi let hoditi ponovno na preverjanje znanja? Ni nobene razumne logike. Da ne omenjam sploh koliko bi to stalo in kako majhen izplen bi bil.
Ogromen delež nesreč se zgodi pod vplivom alkohola. Tega se s CPP ne da preveriti. Prav tako se ne da preveriti neprilagojene hitrosti. Ne da se preveriti ali voznik zbrano vozi in dejansko upošteva pravila. Zaradi tistega malega procenta nesreč, ki se morebiti res zgodijo zaradi neznanja, ni smiselno vse ljudi pošiljati na vsake n let na preverjanje zanja. Vsi so lahko za tisto uro trezni, zbrani in brez mobitela. Tako pri CPP, kot pri komisijski vožnji.
šernk ::
Ja če te dobijo. Leta 2014 preko četrt milijona. Pa še slabih 50k, kateri so dobili samo opozorila.
glede na stanje na cestah bi mogli dnevno preko četrt miljona kazni spisat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
Jaz bi rekel ravno obratno, ker je današnja mladina (recimo rojeni po drugi svetovni vojni, odkar imamo obvezno in splošno dostopno osnovno šolo, itd.) bolj šolana, je posledično bolj vzgojena. Šolanje ti da pač nek dodaten plus.
Da ja, čeprav ta kapitalizem ni ravno hruška iz katere so prilezli socialistično vzgojeni ljudje, ki to "državo" peljejo na 33 miljard dolga (pač iz glave povem). Kapitalizem je kislo jabolko, zato ker zahteva sprotno učenje in prilaganje, ki ga pa generacija, ki je stara okoli +/-50 let v naši državi, ni ravno vešča. Dr. Ihan je pisal nekaj na to temo (ugrabljena država) - fajn zapis. Sicer pa kapitalizem postavljat na okolje, kjer se nikoli ni nič velikega ustvarilo za razliko od bližnjega okolja, pomeni le to, da bo baziral na bankah. Žal, tudi te hočmo pri nas pokrast in prilično nategovat, tako, da v splošnem primerjanju "kdo je večji car" v našem okolju imenovanem Slovenija, nihče ne pride ravno do izraza. En klošar večji kot drugi, ali na bančnem računu ali v glavi.
Bi bilo fajn enkrat preskočit ta razmišljanja kdo je kaj kriv in kako vzogojen, ter začet ustvarjat.
vozniški izpit bi še kako morali redno preverjati.
Če bi se nam šlo za človeška življenja; vsekakor. Ker se nam gre pa za način življenja (ki je pogojen z blazno mobilnostjo) in še nekaj lobiranja miljardne branže, se pa tega ne sme počet.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
scipascapa ::
Jaz samo ko grem v službo mimo 2-3 semaforjev, vidim, 2-3 avta, ki prevozijo čez rdečo....v eno smer..pa še na stotine dnevno.
Policija pač ko ima nabirke, nabere kazni in to je to. Nad temu ne gredo nikoli.
Policija pač ko ima nabirke, nabere kazni in to je to. Nad temu ne gredo nikoli.
Super Sonic ::
Jaz samo ko grem v službo mimo 2-3 semaforjev, vidim, 2-3 avta, ki prevozijo čez rdečo....v eno smer..pa še na stotine dnevno.
Jaz sicer s takšnimi izkušnjami nisem (rdečo bi rekel, da se dokaj spoštuje), se da pa to, če je interes, rešit zelo hitro z radarji in kamerami, ter še višjimi kaznimi. Če pa ni interesa, pa nagoniš policaja tja takrat, ko je "čas". O teorijah zarote in polnjenju proračuna ne bi, se mi pa zdi (no, vem), da policija deluje po svojem sistemu z omejenim številom ljudi, kar seveda ni podrejno varnosti na cesti, ampak splošni kontroli prometa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
šernk ::
O teorijah zarote in polnjenju proračuna ne bi, se mi pa zdi (no, vem), da policija deluje po svojem sistemu z omejenim številom ljudi, kar seveda ni podrejno varnosti na cesti, ampak splošni kontroli prometa.
policija se postavi na točke, kjer je najlažje dobit par prekrškarjev in to niti niso najbolj nevarne točke, če sploh so nevarne. sedaj bodo 14 dni pred šolami, potem jih bom pa v celem letu videl morda še 2x pred šolo. tako se pač za varnost ne more skrbet. pa en zaposlen policaj več, bi moral v mesecu dni za tisto plačo 800 eur prinesti notri kazni za 10x.
ta teden ali prejšnji teden je bil poostren nadzor za hitrost se mi zdi? srečal sem jih natančno 1x ob 3 zjutraj ko so dajali pihat vsem po vrsti. radarja nisem srečal že pol leta vsaj, ker hodim ob zanje nepravih urah okoli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
policija se postavi na točke, kjer je najlažje dobit par prekrškarjev in to niti niso najbolj nevarne točke, če sploh so nevarne
Prvo kot prvo moraš razumet, da policajev ni dovolj in da morajo sklepati kompromise. Oni sami se pogosto zavedajo kaj delajo narobe, pa kljub temu za voljo sistema v katerem so, morajo na takšna mesta, kjer je najlažje dobiti par prekrškarjev. To se dogaja po celotnem planetu, ne samo pri nas.
tako se pač za varnost ne more skrbet.
Tako je, ampak manjka sistemska ureditev, ki bi bila podrejena varnosti, ne pa samo delo policije. Če bi sedaj dvignili zahtevnost vozniškega izpita na zelo visoko raven, bi ga dobilo par procentov ljudi. Če je par procentov ljudi lahko bolj mobilnih od večine, so ti, v tem svetu danes, v prednosti, kar se pa noben noče it. Nobena država se tega noče it. Se pravi je treba znižat vse standarde tako nizko, da vozniški izpit dobi vsakdo. Kar pa potem pomeni, da rabiš na drugi stran ogromne količne denarja in ljudi, da to nadzoruješ.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
LeQuack ::
Na vsak semafor kamero z vgrajenim radarjem pa avtomatsko kaznovanje za hitrost/rdečo luč. Cena sistema bi se povrnila v 1 tednu.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23831 (21184) | Mavrik |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69693 (61413) | BigWhale |