» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
7 / 14
»»

fikus_ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r, vpraši raje kakega kmeta, k ma novega FENDT-a (traktor), kak menjalnik ima njegov traktor. Najmočnejši FENDT (16.2 litra, 673KM in 3100Nm navora) ima namreč CVT menjalnik. Torej navor očitno ni problem.


Mislim, da ima Fendt kar vzporedno kombinacijo planetno gonilo in brezstopenjski hidravlični pogon (hidr. črpalka/motor).

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Jap, FENDT-i imajo CVT, ki je dobesedno ekvivalent tistemu v Priusu, samo izvedba je narejena s hidravliko in seveda primerno dimenzionirana na momente, ki so tukaj v igri...

Lp

Jože

m0LN4r ::

Sam fend pa nima hitrosti. No sicer prius tudi ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

AvtoR ::

Ta nov Prius baje ima tudi to ;)

tony1 ::

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav.

Jap, FENDT-i imajo CVT, ki je dobesedno ekvivalent tistemu v Priusu, samo izvedba je narejena s hidravliko in seveda primerno dimenzionirana na momente, ki so tukaj v igri...

Lp

Jože


V čem je finta, da so na traktorju šli v CVT? Se res pozna nekaj prihranka pri porabi?

hojnikb ::

ni fora v prihranku, ampak spread "prestav" pa seveda smooth operation :)
#brezpodpisa

Barbarpapa2 ::

tony1 je izjavil:



V čem je finta, da so na traktorju šli v CVT? Se res pozna nekaj prihranka pri porabi?


Traktor je tista vrsta stroja, kjer hitro pride do speljave pod visoko obremenitvijo (npr. moraš iz bilokaterega razloga speljati s plugom, zarinjenim v zemljo). Podobna kategorija so tudi lokomotive. Pri takšnih strojih "klasičnih" (stopenjskih) menjalnikov ne boš videl, je razvoj šel v smeri hidravljičnega (predvsem nemci) in električnega prenosa...

Lp

Jože

tony1 ::

Zanimivo, tnx.

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav.

Jap, FENDT-i imajo CVT, ki je dobesedno ekvivalent tistemu v Priusu, samo izvedba je narejena s hidravliko in seveda primerno dimenzionirana na momente, ki so tukaj v igri...

Lp

Jože


V čem je finta, da so na traktorju šli v CVT? Se res pozna nekaj prihranka pri porabi?


Iz prve roke za CVT v avtu: Se pozna konkretno na porabi, če voziš umirjeno. Je dosti nižja, kot pri enakem modelu z ročnim 6 stopenjskim menjalnikm. Če pa noriš, pa hitra speljevanja, je pa konkretno višja poraba kot pri ročnem. burnoutov pa ne moreš delat. Ne gre, ker kolo, ki zavrti v prazno takoj ABS blokira, da se moč prenese na kolo, ki ne spodrsuje. Tako da se tudi konkretno hitro, brez "kopanja" v prazno lahko odpelješ z mesta.
Pa med vožnjo je tek res miren, nobenega cukanja ali karkoli tudi med pospeševanjem ne. Stalno konstatno enako pospešuje do neke meje, ko pa potem zmanjka moči motorju. Tako da je na začetku tak čuden občutek, kot da avto nikamor ne gre, dokler na števec ne pogledaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

AvtoR ::

Dobro leto vozim eCVT in ga ne menjam za kaj drugega. Upam samo da ne bo problemov z vzdrževanjem.
Zadeva je zelo uglajena in ugodna glede porabe. Čeprav se da voziti tudi zelo hitro ni to menjalnik za športno vožnjo. Motor rata glasen in občuti se elastika efekt.
Ampak sem že v letih, ko mi udobje pomeni več kot športnost, tako da mi je ta menjalnik pisan na kožo...

m0LN4r ::




Slovenske omejitve 50-60 70-90

5 stopenjski rocni
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Pospeševal si pa tako, da ste ob najdaljšem intervalu zelene prišli trije skozi semafor. Vidim veliko takih. Pa bi bilo bolje, da bi takim porabo umaknil iz števcev, ker prav tekmujete, kdo bo počasneje speljal s križišča.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Sicer semaforjev nisem imel na regionalki. Se pa drzim trika, da cim prej potovalna hitrost in zadnje case namesto tempomata z nogo, jadram glede na promet spredaj, da ne rabim nic zavirati za brezveze.
Tempomat ne jadra tako optimalno, ker lahko samo sledi avtu spredaj, ne more pa bolj na knap.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Na knap ni optimalno. Z nogo namesto tempomata...to je bolje pri avtih iz prejšnega stoletja. V tem stoletju imaju avti regeneracijo in se na nogo proti tempomatu ne pridobi praktično nič.
Zato vam pravimo, da šele z ecvt oz elektriko radarski tempomat in vsi asistenti zares dobijo smisel. Da aktivni tempomat uporablja diske da prilagaja hitrost, to je pač brez veze.

WizzardOfOZ ::

eCVT je imel subaru že leta 1987.
In 1987, the ECVT, the first electronically-controlled steel-belted CVT, was introduced as an optional transmission on the Subaru Justy


Zanimivo je pa to, da so imeli CVT celo leta 1970 v formuli 500. V F1 pa so jih pa celo prepovedal 1994:
CVTs were prohibited from Formula One in 1994 (along with several other electronic systems and driving aids) due to concerns over escalating research and development costs and maintaining a specific level of driver involvement with the vehicles
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

tony1 je izjavil:

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav.

Jap, FENDT-i imajo CVT, ki je dobesedno ekvivalent tistemu v Priusu, samo izvedba je narejena s hidravliko in seveda primerno dimenzionirana na momente, ki so tukaj v igri...

Lp

Jože


V čem je finta, da so na traktorju šli v CVT? Se res pozna nekaj prihranka pri porabi?



Ni to pravi CVT. Na strani pogona iz motorja se pogon deli na mehanski del, nekaj prestav in na hidravlični del (crpalka variabilna-motor), ki ima brezstopenjsko prestavo, za tam se oba pogona združita in na koncu je to brezstopenjski pogon.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Lonsarg ::

CVTji se kar precej razlikujejo med sabo po implementaciji, ker ime CVT je sam ime ideje in ne ime implementacije.

Recimo tale najnovejša zadeva v Toyota hibridih z planetarnim menjalnikom je res huda zadeva. Je pa fokus takega planetarnega menjalnika na hibridih, ampak itak se nehibridni avtomatiki v roku nekaj let ne bodo več prodajali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

eCVT je imel subaru že leta 1987.
In 1987, the ECVT, the first electronically-controlled steel-belted CVT, was introduced as an optional transmission on the Subaru Justy


Današnji ecvtji nimajo nobenih jermenov. To je čist nekaj drugega, samo ime je podobno.

WizzardOfOZ ::

"Jermen" je še vedno, samo ni gumijast, je kovinski, da dlje zdrži. Še vedno pa dela po istem principu.


Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, v menjalnikih iz 80ih. V toyotah in hondah ni nobenga jermena. Niti kovinskega.

WizzardOfOZ ::

Ali res?



The latest CVT from toyota:



Prva prestava ima zobnik, ker tam je največ problemov (s speljevanjem), potem pa jermen dela svoje. Tudi v toyoti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Vsi Toyota hibridi zadnje čase (oziroma že dlje, nisem za nazaj gledal, ker me je zanimalo zgolj kaj bo imel Yaris Cross hibrid ki sem ga naročil) uporabljajo eCVT in ne CVT. eCVT implementacija od Toyote je planetarni gearbox brez kakšnihkoli jermenov:
https://www.autoevolution.com/news/this...

Manjši, enostavnejši in z manj občutljivimi deli. Pa še out-of-the-box podpira vse različne hibridne načine vožnje brez potrebe po kakih ločenih prenosih moči (polnjenje baterije, pogon samo na baterijo, pogon na kombinacijo, pogon ice only, pogon ice plus polnjenje hkrati, vse to handla gearbox sam po sebi z različnimi kombinacijami vrtenja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WizzardOfOZ ::

Ja, hibridi. Navaden yaris s CVT ima pa še jermen (direct-shift).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

AvtoR ::

Mešaš CVT in eCVT. Toyotin eCVT nima nobenega jermena. Če poenostavim ima planetarni set zobnikov in 2 elektromotorja, to je vse.
Imaš na YouTube razlag kako deluje kolikor hočeš...

Lonsarg ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, hibridi. Navaden yaris s CVT ima pa še jermen (direct-shift).
Ok to je res, ampak točno zato pa danes ne kupiš več avtomatika ki ni tudi hibrid, toyota jih je itak ukinila iz prodaje. Ostali proizvajalci pa bodo tudi v roku dveh let sledili z ukinitvijo nehibridnih avtomatikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WizzardOfOZ ::

Ne bodo še tako kmalu. To bo še trajalo.

Drugače pa še vedno dobiš toyoto yaris 1.5 s CVT (ne hibrida). Od 17 pa do 24kEUR so pa cene.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, menjalniki iz 80ih imajo jermene, novi pa ne. Res ni težko razumet.

WizzardOfOZ ::

Ne nakladaj. Nissan, mitsubishi,... še vedno vsi uporabljajo jermen v njihovih CVT-jih
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja. Že od 80ih naprej.

stara mama ::

WizzardOfOZ je izjavil:

"Jermen" je še vedno, samo ni gumijast, je kovinski, da dlje zdrži. Še vedno pa dela po istem principu.



Audijev multitronic je spektakularno propadel.
Kako bojo zdaj japonci naredili enako stvar boljšo?

Utk ::

A misliš tist audi iz tiste VAG grupe, ki ji ni uspelo naredit niti verige, da je šla nazaj na jermene?

wcpapir ::

Vozil sem ze nakaj menjalnikov:
A6 3.0tdi s 6 stopenjskim
BMW e60 s starim zf 6 stopenjskim
A4 b8,5 cvt
A4 b8 cvt
Golf gti performance dsg
Golf 1.6tdi suh dsg
Sedaj vozim f11 7stopenjski

Najboljsi od vsega so bili CVT, vozim umirjeno dosti avtoceste in mi jadranje ugaja. Vse ostalo je crap. Še najbolj sem bil razocaran nad dsg v gti, vrjetno sem prevec pricakoval. Motilo me je najbolj pretikanje navzdol ki ga cutis kot bi stara mama metala brzine dol.

WizzardOfOZ ::

stara mama je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

"Jermen" je še vedno, samo ni gumijast, je kovinski, da dlje zdrži. Še vedno pa dela po istem principu.



Audijev multitronic je spektakularno propadel.
Kako bojo zdaj japonci naredili enako stvar boljšo?


Japonci so vedno bili in so še vedno boljši od zeljarjev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

Razn k pride do elektrike. Nemorejo nardit spodobnga elektricarja, pa ce bi jim grozil z nuke-om:))
#brezpodpisa

stara mama ::

wcpapir je izjavil:

Motilo me je najbolj pretikanje navzdol ki ga cutis kot bi stara mama metala brzine dol.

Ne ti mene tok nizko podcenjevat!

Utk je izjavil:

A misliš tist audi iz tiste VAG grupe, ki ji ni uspelo naredit niti verige, da je šla nazaj na jermene?

Točn tisti šrot ja!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

hojnikb je izjavil:

Razn k pride do elektrike. Nemorejo nardit spodobnga elektricarja, pa ce bi jim grozil z nuke-om:))

Glede nekih stvari so preveč ziheraški. Pri elektriki pač moraš malo reskirat v teh časih. Zato je tesla najboljša glede tega.

stara mama ::

Čudn, glede na to, da so pri baterijah najboljši.
Vsi tavečji proizvajalci so od tam... Panasonic, Sanyo, Sony, Yuasa, ...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Na knap ni optimalno. Z nogo namesto tempomata...to je bolje pri avtih iz prejšnega stoletja. V tem stoletju imaju avti regeneracijo in se na nogo proti tempomatu ne pridobi praktično nič.
Zato vam pravimo, da šele z ecvt oz elektriko radarski tempomat in vsi asistenti zares dobijo smisel. Da aktivni tempomat uporablja diske da prilagaja hitrost, to je pač brez veze.

To ze, ampak tempomat uporablja zavoro pogosteje, kot ce se peljes z nogo.
Recimo, ce vidis da se bos moral ustaviti ali upocasniti cez kaj jaz vem 300 metrov, spustis gas.
Al pa ce se peljes za tremi vozili, ki se priblizujejo sleperju, bo tempomat sledil samo tistemu ki je pred tabo dokler ne bo avto pred tabo zaviral. Sam pa lahko se prikotalis do kolone ze dosti prej.

PS: To kaj ti pravis bo nekega dne mozno, ko bodo vozila med samo povezana v mrezo, ampak se vedno recimo se lahko ti vrine traktor na cesto ca. 500m naprej, prehitet ga ne mores, pac spustis nogo s pedala takoj. Tempomat pa pocaka do ca. 150-200 metrov in zavira s pomocjo zavor.

Sem nekaj tisoc kilometrov sprobaval, po regionalki, ce se vidi lepo naprej, radarski tempomat nima za burek v takih situacijah.

Pred naseljem, ves da je treba prit na 50. To pomen ca. da se lahko 500m prej stopis s pedala, da pade hitrost iz 90 na 50.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

eCVT je imel subaru že leta 1987.
In 1987, the ECVT, the first electronically-controlled steel-belted CVT, was introduced as an optional transmission on the Subaru Justy


Zanimivo je pa to, da so imeli CVT celo leta 1970 v formuli 500. V F1 pa so jih pa celo prepovedal 1994:
CVTs were prohibited from Formula One in 1994 (along with several other electronic systems and driving aids) due to concerns over escalating research and development costs and maintaining a specific level of driver involvement with the vehicles

V enakih clankih ti pise, da so razpadali in bili prevec nezanesljivi, ker hitrosti+navora niso zdrzali. To so ogromne obremenitve, mogoc bi zdrzali, ce bi bile dirke 10 krogov, namesto 50.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

Na knap ni optimalno. Z nogo namesto tempomata...to je bolje pri avtih iz prejšnega stoletja. V tem stoletju imaju avti regeneracijo in se na nogo proti tempomatu ne pridobi praktično nič.
Zato vam pravimo, da šele z ecvt oz elektriko radarski tempomat in vsi asistenti zares dobijo smisel. Da aktivni tempomat uporablja diske da prilagaja hitrost, to je pač brez veze.

To ze, ampak tempomat uporablja zavoro pogosteje, kot ce se peljes z nogo.
Recimo, ce vidis da se bos moral ustaviti ali upocasniti cez kaj jaz vem 300 metrov, spustis gas.
Al pa ce se peljes za tremi vozili, ki se priblizujejo sleperju, bo tempomat sledil samo tistemu ki je pred tabo dokler ne bo avto pred tabo zaviral. Sam pa lahko se prikotalis do kolone ze dosti prej.

PS: To kaj ti pravis bo nekega dne mozno, ko bodo vozila med samo povezana v mrezo, ampak se vedno recimo se lahko ti vrine traktor na cesto ca. 500m naprej, prehitet ga ne mores, pac spustis nogo s pedala takoj. Tempomat pa pocaka do ca. 150-200 metrov in zavira s pomocjo zavor.

Sem nekaj tisoc kilometrov sprobaval, po regionalki, ce se vidi lepo naprej, radarski tempomat nima za burek v takih situacijah.

Pred naseljem, ves da je treba prit na 50. To pomen ca. da se lahko 500m prej stopis s pedala, da pade hitrost iz 90 na 50.

Ne razumeš. Ker razmišljaš o avtih, ki so 20 let za leseno žlico. Hibridi in električni avti ti shranjujejo energijo in ni neke velike škode, če ti (oz. tempomat) zavira malo kasneje kot bi ti spustil gas. Nekaj malega se sicer še zmeraj izgubi, ampak to je taka malenkost, da se zarad tega res ne splača uporabljat noge.

energetik ::

Utk je izjavil:

Ne razumeš. Ker razmišljaš o avtih, ki so 20 let za leseno žlico. Hibridi in električni avti ti shranjujejo energijo in ni neke velike škode, če ti (oz. tempomat) zavira malo kasneje kot bi ti spustil gas. Nekaj malega se sicer še zmeraj izgubi, ampak to je taka malenkost, da se zarad tega res ne splača uporabljat noge.
To je res, ampak res je tudi, da jaz ročno bolje rekuperiram celo v e-cvt Toyoti. Radar na veliko uporablja zaviranje z motorjem, čeprav ima še range za električno rekuperacijo. Če rahlo zaviram sam, je ICE ustavljen in se uporabi cel range.
Najpomembneje pa je, da radar vidi samo avto pred mano. Jaz vidim že 15 avtov naprej, da zavirajo in že davno prej spustim gas in rahlo zaviram. Je pa res, če se mi ne da, pustim radarju da dela svoje, na koncu je razlika v porabi praktično nezaznavna.

Sicer pa ja, e-CVT je najboljši avtomatik, to je dejstvo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

hojnikb ::

najbolsi avtomatik je reduktor pri EV ;)
#brezpodpisa

Utk ::

Tudi zaviranje z motorjem je veliko bolje kot z diski. Večina avtomatikov še tega ne zna (prav dobro).

energetik ::

hojnikb je izjavil:

najbolsi avtomatik je reduktor pri EV ;)
To pa jasno.
vires in numeris

Utk ::

Če rahlo zaviram sam, je ICE ustavljen in se uporabi cel range.
Najpomembneje pa je, da radar vidi samo avto pred mano. Jaz vidim že 15 avtov naprej, da zavirajo in že davno prej spustim gas in rahlo zaviram. Je pa res, če se mi ne da, pustim radarju da dela svoje, na koncu je razlika v porabi praktično nezaznavna.

ICE porabi recmo pol litra na uro. Se moraš kar dost cijazit, da boš prišparal pol litra, v 100 km ali v eni uri je pa to nemogoče. Morda en deci. Pri "navadnih" avtih je pa razlika večja, pa še diske tam bolj aktivni tempomat bolj uničuje. Zato sem reku, že takoj ko sem poskusil to toyoto, da tu šele dobijo smisel vse asistence. Če bi vozil ice golf zares dvomim, da se bi vozil na aktivni tempomat po regionalki, tudi če bi bil avtomatik, stalno zaviranje, pospeševanje. S toyoto pa brez problema.

energetik ::

Tako je, moj jutranji zastoj na lokalni cesti je povsem sprejemljiv, ko samo sedim in radar dela svoje. Celo LTA preklopi takrat na follow mode in celo ne teži za prijet volan. Dejansko zjutraj 10min sedim kot na vlaku in opazujem okolico.
vires in numeris

m0LN4r ::

Motilo me je najbolj pretikanje navzdol ki ga cutis kot bi stara mama metala brzine dol.
Pa ves zakaj je to tako pri GTI oz. podobnih vozili?

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

Na knap ni optimalno. Z nogo namesto tempomata...to je bolje pri avtih iz prejšnega stoletja. V tem stoletju imaju avti regeneracijo in se na nogo proti tempomatu ne pridobi praktično nič.
Zato vam pravimo, da šele z ecvt oz elektriko radarski tempomat in vsi asistenti zares dobijo smisel. Da aktivni tempomat uporablja diske da prilagaja hitrost, to je pač brez veze.

To ze, ampak tempomat uporablja zavoro pogosteje, kot ce se peljes z nogo.
Recimo, ce vidis da se bos moral ustaviti ali upocasniti cez kaj jaz vem 300 metrov, spustis gas.
Al pa ce se peljes za tremi vozili, ki se priblizujejo sleperju, bo tempomat sledil samo tistemu ki je pred tabo dokler ne bo avto pred tabo zaviral. Sam pa lahko se prikotalis do kolone ze dosti prej.

PS: To kaj ti pravis bo nekega dne mozno, ko bodo vozila med samo povezana v mrezo, ampak se vedno recimo se lahko ti vrine traktor na cesto ca. 500m naprej, prehitet ga ne mores, pac spustis nogo s pedala takoj. Tempomat pa pocaka do ca. 150-200 metrov in zavira s pomocjo zavor.

Sem nekaj tisoc kilometrov sprobaval, po regionalki, ce se vidi lepo naprej, radarski tempomat nima za burek v takih situacijah.

Pred naseljem, ves da je treba prit na 50. To pomen ca. da se lahko 500m prej stopis s pedala, da pade hitrost iz 90 na 50.

Ne razumeš. Ker razmišljaš o avtih, ki so 20 let za leseno žlico. Hibridi in električni avti ti shranjujejo energijo in ni neke velike škode, če ti (oz. tempomat) zavira malo kasneje kot bi ti spustil gas. Nekaj malega se sicer še zmeraj izgubi, ampak to je taka malenkost, da se zarad tega res ne splača uporabljat noge.

Pa imas 3,3 oz. 3,4L porabe na 100km relacije?
To je blo pr men merjeno od garaze do garaze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Razn k pride do elektrike. Nemorejo nardit spodobnga elektricarja, pa ce bi jim grozil z nuke-om:))


Sej majo mazdo. 3.3L dizel pa poseka vse. Zeljarji še vedno niso sposobni spacat skupaj EURO 7 avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

A ti resno v isti sapi, k se pogovarjamo o elektriki, omeniš Mazdo in povrh vsega še dizla?
Mazda je menda ena izmed najbolj zblojenih firm, kar se tiče vizije za prihodnost....
#brezpodpisa

Utk ::


Pa imas 3,3 oz. 3,4L porabe na 100km relacije?
To je blo pr men merjeno od garaze do garaze.

Če se bi tako vozu kot ti, bi imel. Sem že imel tudi tolk, pa še manj. Ampak to je karavan z 8,0 do 100, ne polo. Energetik, ki ima 1,8, to doseže brez problema.
Jaz imam 5,2 čez celo leto, pa to pomeni tudi avtocesto, prikolico, drkarije po 1 km, itd. Ne samo neka idealna pot od garaže do garaže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
7 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16725873 (4241) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45378856 (30280) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615279 (11921) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17944244 (40232) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19757726 (50336) SuperVeloce

Več podobnih tem