» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
4 / 14
»»

pegasus ::

CVT vprašanje.
Konceptualno se mi ta reč zdi idealna, nekje tam kot variable pitch / constant speed prop na letalih. Ko pa berem o izvedbah naokrog po netu, pa najdem uglavnem jamranje. Ima kdo to in lahko pove kaj iz prve roke?

AC_DC ::

S tvojo hvalnico vw dsg polizdelkov.
Človek bi mislil, da ga niso pred prodajo nič testirali, temveč samo narisali v 3d modelircu.


pegasus
Audi je imel multritronic do 2014 (cvt princip) http://www.caradvice.com.au/297956/audi... .
Multitronic @ Wikipedia
Bojda prevelik moment.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

dj_uro ::

haha kekec... najdi mi overall boljši in zanesljivejši menjalnik za običnega kekca tega sveta...
vw-klub.si

blackbfm ::

pegasus je izjavil:

CVT vprašanje.
Konceptualno se mi ta reč zdi idealna, nekje tam kot variable pitch / constant speed prop na letalih. Ko pa berem o izvedbah naokrog po netu, pa najdem uglavnem jamranje. Ima kdo to in lahko pove kaj iz prve roke?



Pri hisi imamo en avto s cvt nekje 8 let. Brez problema zaenkrat,pelje se super

Utk ::

dj_uro je izjavil:

haha kekec... najdi mi overall boljši in zanesljivejši menjalnik za običnega kekca tega sveta...

Zanesljivejsi je katerikoli japonski, korejski ali ameriski od druge svetovne naprej. Da je vw najboljsi, tudi ce sploh ne dela, je pa itak jasno.

#000000 ::

ameriški so med najbolj zanesljivimi, ampak narejeni preded so dobili vse žive senzorje, tam samo menjaš olje in to je to, vozu avto GMC sierra 2000 auto, po cca 300k miljah še vedno menjalnik original prva vgradnja.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

dj_uro je izjavil:

haha kekec... najdi mi overall boljši in zanesljivejši menjalnik za običnega kekca tega sveta...

Zanesljivejsi je katerikoli japonski, korejski ali ameriski od druge svetovne naprej. Da je vw najboljsi, tudi ce sploh ne dela, je pa itak jasno.



V japonskih je bolj malo avtomatov. Zanimivo a ne.

Vw-jevega ne poznam.

Imam pa zato zelo lepe izkušnje z avtomati, ki jih vgrajujejo pri BMW-ju, gladko, odzivno, tekoče , uspešno :).

Utk ::

Ce japonci ne bi imeli avtomatikov, ne bi imeli v ameriki kaj praskat.

#000000 ::

Utk je izjavil:

Ce japonci ne bi imeli avtomatikov, ne bi imeli v ameriki kaj praskat.


To enostavno mislm da ne more bit res, japanezi so leta 1902 taral magarce, ford pa je že imel prvi avto z avtomatskim menjalnikom, nekaj kasneje pa tudi klimo.

dj_uro ::

Utk je izjavil:

dj_uro je izjavil:

haha kekec... najdi mi overall boljši in zanesljivejši menjalnik za običnega kekca tega sveta...

Zanesljivejsi je katerikoli japonski, korejski ali ameriski od druge svetovne naprej. Da je vw najboljsi, tudi ce sploh ne dela, je pa itak jasno.


ahahaha... ja... =)


sj.. bo... ;)
vw-klub.si

Utk ::

#000000 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce japonci ne bi imeli avtomatikov, ne bi imeli v ameriki kaj praskat.


To enostavno mislm da ne more bit res, japanezi so leta 1902 taral magarce, ford pa je že imel prvi avto z avtomatskim menjalnikom, nekaj kasneje pa tudi klimo.

Kaj tocno ni res? Ni res da ne mores v zda prodat avta brez avtomatika? Se ameriski yugo je imel tam avtomatik. Ali ni res da se v zda proda veliko japoncev, in od teg seveda velika avtomatikov? Kaj od tega ni res? Ali samo seres, ker ti je ostalo sekret papirja?

bambam20 ::

Utk je izjavil:


Se ameriski yugo je imel tam avtomatik.



Resno ? :). Tega pa res nisem vedel, da so v Kragujevcu vgrajevali avtomate v yugote za ZDA.

Rad bi videl kakšen članek.

AC_DC ::

3-speed automatic je imel.

bambam20 ::

AC_DC je izjavil:

3-speed automatic je imel.

Ja. Amapk je bilo to doplačilo . Serijski Yugo za ameriški trgj emel 4 in 5 stopenjski ročni menjalnik.

At first, five models of Yugo were sold in the United States for the 1987 model year: the basic entry-level $3,990 GV (for "Great Value"), the GVC with a glass sunroof, the nearly identical GVL and GVS with minor trim and upholstery upgrades, and the race-inspired GVX with the 1300 cc engine, five-speed manual transmission


In the late 1980s an automatic transmission was being sourced from Renault and a larger model (named the "Florida")


By 1990, the GV, GVL, and the 1100 cc engine and four-speed manual transmission were replaced by a 1,300 cc OHC engine and five-speed manual transmission, and an optional Renault-designed three-speed automatic transmission, and also an optional air conditione

krneki0001 ::

#000000 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce japonci ne bi imeli avtomatikov, ne bi imeli v ameriki kaj praskat.


To enostavno mislm da ne more bit res, ...


Hmm, japonca, pa da ni avtomatik, je v ameriki že težko dobit.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

#000000 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce japonci ne bi imeli avtomatikov, ne bi imeli v ameriki kaj praskat.


To enostavno mislm da ne more bit res, ...


Hmm, japonca, pa da ni avtomatik, je v ameriki že težko dobit.


Ne vem zakaj se pogovarjamo o Ameriki.


Skoraj vsi japonski avti pri nas so z ročnim menjalnikom.

AC_DC ::

Ne vem zakaj se pogovarjamo o Ameriki

Zato ker so že 70 let na avtomatiki (in klimi v avtih).

Utk ::

Ja, dokler so to imeli samo američani, je bil avtomatik za butaste američane. Zdaj ko ti hoče to prodat tudi VW, je pa to svetovna novost, in nekaj nepogrešljivega. Že večkrat videno. Tudi električne šipe in daljinsko centralno je bilo brezveze, dokler ni imel tega še osnovni golf.

Veron ::

AC_DC je izjavil:

Kaj si napisal počne sedaj že skoraj vsak menjalnik v Eu vozilih, tiptronic recimo zadnjih 15 let.

Če ne ložiš DSG od tiptronica (wandler) v načinu vožnje, potem je pa kriza (ne govorim o ročni izbiri predstav).

N0t0ri0us ::

Utk je izjavil:

Ja, dokler so to imeli samo američani, je bil avtomatik za butaste američane. Zdaj ko ti hoče to prodat tudi VW, je pa to svetovna novost, in nekaj nepogrešljivega. Že večkrat videno. Tudi električne šipe in daljinsko centralno je bilo brezveze, dokler ni imel tega še osnovni golf.


Golf šestica je še vedno imel ročna zadnja stekla l2009, če nisi doplačal.. 2x ni za reči, da je v 2016 pri sedmici še vedno isto..

perci ::

vsaj na zadnjih steklih :)

spredi je verjetno serijsko elektrika, moraš pa doplačat, če hočeš spuščanje in dviganje z enkratnim pritiskom :)

AC_DC ::

Veron
Der Wandler je pretvornik momenta.
Kaj ima s tiptronicom ??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

Aston_11 ::

N0t0ri0us je izjavil:

2x ni za reči, da je v 2016 pri sedmici še vedno isto..
Pri trendline je še vedno....

LeQuack ::

Pa tudi Polo ima zadaj še zmeraj bobnaste zavore.
Quack !

N0t0ri0us ::

Aston_11 je izjavil:

N0t0ri0us je izjavil:

2x ni za reči, da je v 2016 pri sedmici še vedno isto..
Pri trendline je še vedno....


#facepalm

Če vzameš električna zadnja stekla verjetno 200€+, stane jih pa 20€.. easy money. verjetno zaslužijo veliko več kot pri DSGju..

LeQuack ::

Saj tudi tisto umetno usnje jih stane najbrž isto kot drugo blago, pa ga plačaš par tisoč EUR.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Veron ::

AC_DC je izjavil:

Veron
Der Wandler je pretvornik momenta.
Kaj ima s tiptronicom ??

Wandler je ena od komponent tiptronic menjalnika. Sicer se ga imenuje "pretvornik navora".
In ti da povsem drugačen občutek vožnje, kot direct shift gearbox (dsg), kjer je prenos moči preko sklopke in vztrajnika.

stara mama ::

AC_DC je izjavil:


Audi je imel multritronic do 2014 (cvt princip) http://www.caradvice.com.au/297956/audi... .
Multitronic @ Wikipedia
Bojda prevelik moment.

Tisto CVT ketno (in ploščo variatorja) sem držal enkrat v roki in ko sem tist videl, sem rekel da pa majo jajca vgradit to v avto. V verigi so takšne lamele ki se premikajo levo in desno, rob lamele pa potem grabi po tisti nazobčani plošči.
Dobri so, da se jim ne obrabijo tako hitro, ampak enkrat pa vseeno se in takrat je vrjetno menjalnik hin, ali pa vsaj ketna in plošče za zamenjat.
Je pa ta pogon glasen ko drek, tudi ni bil nič revolucionarno novega, audiju ga je samo uspelo dobro zavit v tervol.
Pa zgleda je tud izkoristek bolj slab.

fender2206 ::

Ali mi kdo lahko pomaga glede avtomatskih menjalnikov

Sin mi vozi Volvota S80 in kadar da v D mu tako rukne nekaj vdari da je full neprijetno
Ali bi mi kdo znal razlozit kaj je tu konkretnega drugac pa avto vozi brez problemov menja normalno samo kadar prestavi rocico v D
Hvala lepa

tony1 ::

stara mama je izjavil:

AC_DC je izjavil:


Audi je imel multritronic do 2014 (cvt princip) http://www.caradvice.com.au/297956/audi... .
Multitronic @ Wikipedia
Bojda prevelik moment.

Tisto CVT ketno (in ploščo variatorja) sem držal enkrat v roki in ko sem tist videl, sem rekel da pa majo jajca vgradit to v avto. V verigi so takšne lamele ki se premikajo levo in desno, rob lamele pa potem grabi po tisti nazobčani plošči.
Dobri so, da se jim ne obrabijo tako hitro, ampak enkrat pa vseeno se in takrat je vrjetno menjalnik hin, ali pa vsaj ketna in plošče za zamenjat.
Je pa ta pogon glasen ko drek, tudi ni bil nič revolucionarno novega, audiju ga je samo uspelo dobro zavit v tervol.
Pa zgleda je tud izkoristek bolj slab.


Se moram žal strinjati.

fender2206 je izjavil:

Ali mi kdo lahko pomaga glede avtomatskih menjalnikov

Sin mi vozi Volvota S80 in kadar da v D mu tako rukne nekaj vdari da je full neprijetno
Ali bi mi kdo znal razlozit kaj je tu konkretnega drugac pa avto vozi brez problemov menja normalno samo kadar prestavi rocico v D
Hvala lepa


Ker avto verjetno nima pogona zadaj, ni kriv kardan/hardy šajba. Verjetno je res nekaj v menjalniku (no, nosilce motorja in menjalnika je treba še pogledati, to bi bila najbolj enostavna rešitev).

A imaš avto stoječ na miru, ko prešaltaš v D? Je problem prisoten samo pri šaltanju iz P v D ali tudi pri N v D? Kaj pa pri P v R? N v R?

In še: koliko je star avto, koliko kmjev, je bilo olje v menjalniku že kdaj menjano?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

sandmat ::

fender2206 je izjavil:

Ali mi kdo lahko pomaga glede avtomatskih menjalnikov

Sin mi vozi Volvota S80 in kadar da v D mu tako rukne nekaj vdari da je full neprijetno
Ali bi mi kdo znal razlozit kaj je tu konkretnega drugac pa avto vozi brez problemov menja normalno samo kadar prestavi rocico v D
Hvala lepa

en od ventilov na kontrolni plati je. Naj gre do nekoga, ki ima Vido in lahko zelo enostavno preveri z diagnostiko med vožnjo. Plata je na pooblaščenem servisu 2500€ + delo, sicer je okoli 700 original, neoriginal s problemi so tudi cenejši od kakega PSA (sklepam, da gre za 6-stopenjskega AISINa).

Kdaj je nazadnje menjal olje? kako je menjal olje in kakšni so bili pred tem intervali?

fender2206 ::

Tony1 rukne samo kadar avto miruje in salta v D drugac med vozno prestave normalno salta

sandmat ali imas kaksen link da vidim za katero plato gre ali ventil

Reaper ::

Šef je imel podoben problem na XC90, tam je bil 5 stopenjski Aisin menjalnik. Če neprijetno butne je najbrž problem v tej ventilski plošči oz. kakorkoli se reče. To so njemu rihtali / menjali in je zdaj vse ok. Peljal pa je po mojem priporočilu k Marolt Motors v Horjulu, pravi, da je bil zadovoljen. Cena pa ne vem točno, bom rekel dobrega tisočaka, nekaj takšnega imam v spominu.

sandmat ::

fender2206 je izjavil:

Tony1 rukne samo kadar avto miruje in salta v D drugac med vozno prestave normalno salta

sandmat ali imas kaksen link da vidim za katero plato gre ali ventil

Povej kater menjalnik ima notri, sicer pa v google napiši aisin aw tf-80sc valve body (če gre za 6stopenjskega - s80 je imel 4, 5, 6, in 8 stopenjski menjalnik med 1997 in 2014).

fender2206 ::

sandmat gre za 6 stopenjski menjalnik
VOLVO S80 D3 163 KONJEV 2.0 DIZEL letnik 2012 5 valjev
sin pravi da je manjkalo olja da je dolil pa kaze boljse sicer kadar je v klancu navzdol ali navzgor olja verjetno se fali pa mu rahlo nagaja
Bil sem prica kadar zastarta avto in ga da v D tako rukne da je ful neprijetno

sandmat ::

kako zaboga je sin ugotovil, da je manjkalo olja? ti menjalniki nimajo šipke za preverjanje nivoja olja. Če je bilo na zaslonu obvestilo, da ima premalo olja, nekje teče ven. Zelo verjetno pri hladilniku. To je zaprt sistem in olje ne izginja čudežno kot na VW motorjih :D

Ne vozi avta naokoli, pelji ga na servis, sicer bo veselica s ceno popravila. Za začetek poglej spredaj pod odbijačem na voznikovi strani če je kje kaj mastnega rdečkaste barve.

fender2206 ::

Ma povrsnost,prvo servisa mi nu dolgo delal spomin se je na olje kadar se je to zacelo dogajat.Sam je na svojo roko sel staro olje ispraznit dolit novo vendar pravi da se manjka.Ne vem ocitno carovnije dela

Hvala sandmat na info

Zgodovina sprememb…

Reaper ::

Za menjavo olja je polno vodičev garažnih mojstrov na spletu ampak ne vem, če bi se sam spravil izvajati menjavo olja, če ne bi bil mehanik. Problem je to, da je težko spraviti celotno količino starega olja iz menjalnika, za to je potrebno imeti ustrezno opremo. Sicer pa, menjava olja na okvirno 60.000 ne glede na to, da pri nekaterih vozilih v servisni knjigi najdeš podatek, da je olje lifetime in se ga ne menja. Sem imel tak primer na Fiat Croma, 6 stopenjski Aisin menjalnik. Pred mano ga nihče ni najbrž menjal, jaz se ga dal menjati takoj ko, sem avto kupil, okvirno je imel avto ene 250k km. Srečo sem imel, ker je menjalnik v3s čas deloval ok in še danes naslednjemu lastniku deluje BP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

Map ::

Za to rukanje med prestavljanjem v D je včasih lahko krivo neuporabljanje ročne, ker se tako ves avto nasloni na menjalnik, ki se ob prestavljanju v P zablokira. Ko daš spet v D se odblokira in takrat grdo rukne. Zato jaz najprej zategnem ročno in šele nato v P, da se avto nasloni na ročno. V mojem primeru gre za ZF 6HP menjalnik, zasnove tega Aisina pa res ne poznam in je povsem možno, da ni to to.

sandmat ::

fender2206 je izjavil:

Ma povrsnost,prvo servisa mi nu dolgo delal spomin se je na olje kadar se je to zacelo dogajat.Sam je na svojo roko sel staro olje ispraznit dolit novo vendar pravi da se manjka.Ne vem ocitno carovnije dela

Hvala sandmat na info


mislim, da na tem menjalniku lahko nivo olja preveriš tako, da vzameš ven merilni čep in dolivaš dokler ne teče skozi. Naj se ne vozi s premalo olja ... za prišparanih 10€ bo naredil 5k škode

Matevz96 ::

Map je izjavil:

Za to rukanje med prestavljanjem v D je včasih lahko krivo neuporabljanje ročne, ker se tako ves avto nasloni na menjalnik, ki se ob prestavljanju v P zablokira. Ko daš spet v D se odblokira in takrat grdo rukne. Zato jaz najprej zategnem ročno in šele nato v P, da se avto nasloni na ročno. V mojem primeru gre za ZF 6HP menjalnik, zasnove tega Aisina pa res ne poznam in je povsem možno, da ni to to.


Bi znalo biti to, ampak ne bomo vedeli ker fneder ne pove ali se dogajo samo pri prestavlananju P->D ali tudi pri N->D oziroma R->D. Ker če je samo pri prehodu iz P bi znalo biti, da se sliši zatič ki odblokira menjalnik.
#hooldthedoor

tony1 ::

Avtomatik, čeprav ima odušnik, ne sme izgubljati olja. Če olja zmanjkuje, to pomeni, da to nekje pušča. Poleg že omenjenga pogosto pušča na vseh tesnilih pogona (na stiku kardana/polgredi in menjalnika, motorja in menjalnika). To je treba preveriti in tesnila, če puščajo, zamenjati.

Ko je avto star kakšnih 10,12 let, je že pogosto, da kakšno od teh tesnil začne rositi.

borisk ::

sandmat je izjavil:


mislim, da na tem menjalniku lahko nivo olja preveriš tako, da vzameš ven merilni čep in dolivaš dokler ne teče skozi. Naj se ne vozi s premalo olja ... za prišparanih 10€ bo naredil 5k škode


dve bistvene stvari
olje v menjalniku mora biti ogreto na cca 60-68°C (govorim na pamet, točno se pog0elda v servis manual) ko se preverja nivo.
avto mora biti popolnoma vodoraven!!!

fender2206 ::

rukne samo kadar avto miruje in salta v D drugac med vozno prestave normalno salta

TheBlueOne ::

fender2206 je izjavil:

rukne samo kadar avto miruje in salta v D drugac med vozno prestave normalno salta


Zna biti premalo olja! Na servis pronto, da ne bo za brezveze sel menjalnik. Sem imel podobno situacijo.

AngelOfDeath ::

Map je izjavil:

Za to rukanje med prestavljanjem v D je včasih lahko krivo neuporabljanje ročne, ker se tako ves avto nasloni na menjalnik, ki se ob prestavljanju v P zablokira. Ko daš spet v D se odblokira in takrat grdo rukne. Zato jaz najprej zategnem ročno in šele nato v P, da se avto nasloni na ročno. V mojem primeru gre za ZF 6HP menjalnik, zasnove tega Aisina pa res ne poznam in je povsem možno, da ni to to.



Tole se je tudi meni dogajalo. Pa sem začel uporabljat ročno in do tega več ne pride.
Torej v N -> ročna -> noga iz bremze -> noga na bremzo -> P.
edit: Slovnica

bono1987 ::

lep pozdrav. lahko mi gdo pove za moj menjalnik vec o zdrževanju. olje ni še menjano.
avto DS5 1.6HDI 84kW 2014 207000km
tako zvani "robotizirani" menjalnik ETG6

hvala!

njyngs ::

Jaz bi v tvojem primeru poklical na servis in bi dobil s prve roke informacije. Kot drugo - a ni tako, da se nekje na 60.000km menjava olje v avtomatskem menjalniku?

feryz ::

V avtomatskih ne, imajo doživljenjsko.
V robotiziranih je priporočljivo. Itak začnejo grdo menjavati, če ga ne.

bono1987 ::

vprašal pri pooblaščenom serviserju in pravijo po plano vzdrževanja nimajo tega. ne delajo.

nič ni narobe z menjalnikom. F1 pedali lepo delajo, ni cukanja ali izpadanja z prestave in podrobno. preventivno hočem zamenjati olje.

katerega serviserja mogoče priporočate. hvala vnaprej!
««
4 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16725916 (4284) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45378948 (30372) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615284 (11926) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17944252 (40240) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19757729 (50339) SuperVeloce

Več podobnih tem