Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
korenje3 ::
-
mercedes ne crkne kr tko.
menjalnik dela brez vzdrževanja, samo drugače. moj mislim da ni lamelni, tko da ni panike.
tako da ko crkne menjam avto.
Čisto resno... upam da ti ne crkne nekje u PM.
mercedes ne crkne kr tko.
konspirator je izjavil:
Zaradi takih lastnikov imajo vozila z AM slab ugled, ker jih nihče ne servisira.
Če se ne motim si nek strojnik, tako bi lahko vedel, da ni menjalnika, ki bi deloval brez vzdrževanja.
menjalnik dela brez vzdrževanja, samo drugače. moj mislim da ni lamelni, tko da ni panike.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Reaper ::
To je malo manj kot 10 % vrednosti mojega avta. Ne pravim da ne bom dal če bo potrebno ampak se ne bom takoj zaletel, ker lahko kdo enako stvar naredi enako dobro po nižji ceni. Menjal pa mi bo nekdo, ki bo menjal komplet olje in ne samo del olja v menjalniku. Pa da ne bo kdo mislil, da šparam na avtu in vem da je obnova takšnega menjalnika ene 5x dražja od cene servisa, ki sem jo napisal. Če sem dal za gume skoraj 700 € bom tudi menjalniku namenil pravo vzdrževanje, nimam pa prevelike plače, da bi skočil na prvo žogo če se razumemo, zato tudi sprašujem po osebnih izkušnjah in cenah servisov za menjalnik, da si malo ustvarim predstavo koliko tak servis dejansko stane, ker imam zdaj 3 opcije za servis menjalnika, 150 €, 250 € in 300 €. Če vsi naredijo popolnoma enako stvar bom pa videl, ko pridem iz dopusta in se bom še bolj podrobno pozanimal.
Imajo lepo napisano zakaj delajo po prvi metodi, se pravi vse staro olje ven in novo not.
Koliko si dal za vozilo da ti je 300 eur preveč ?
Če bo crknil menjalnik boš dal 10x več.
fujtajksel ::
konspirator je izjavil:
Imajo lepo napisano zakaj delajo po prvi metodi, se pravi vse staro olje ven in novo not.
Koliko si dal za vozilo da ti je 300 eur preveč ?
Če bo crknil menjalnik boš dal 10x več.
Sem že enkrat dal več kot 300 za izpiranje, medtem ko čiščenja filtra z razdiranjem še noben serviser ni hotel delat. A 300 računajo za komplet menjavo s čiščenjem mrežice? 12 l olja za izpiranje je sicer pri Jantrade menda dobrih 100€.
Ampak zadnja teza je bila, da se pri tem izpiranju v resnici ne zamenja bistveno več olja kot pri izpuščanju, ker da gre mimo znatnega dela menjalnika. Da pride približno enako dobro, če bi odtočil/dotočil, nekaj časa vozil, nato spet odtočil/dotočil. Tako da naj ne bi bilo slabše če odtakaš/dotakaš na 30kkm kot če izpiraš na 60kkm. Seveda me zanima, če je to res ;)
Unknown_001 ::
tako da ko crkne menjam avto.
Čisto resno... upam da ti ne crkne nekje u PM.
mercedes ne crkne kr tko.
Mja, če je človk vol bo tud golf 2 TAS JXD klonil. Pametniji odustane
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
korenje3 ::
kolk mašinc je že šlo pred mojimi očmi zaradi navijanja obratov do konca.... razni golfi, renoji ipd. vedno glava počla al pa kej takega. mercedes sem na polno gnal nekaj let in mu nič ni.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
GrimReaper ::
Danes sem se vozil z mojim avtomatikom in kar me je res jezilo je to, da se nisem mogel hitro vključevat v promet.
Saj tudi prej mi je večkrat zatajil, sploh z vklopljeno klimo, ker je bil pač samo 1.6. Ampak še vedno si se lahko precej hitreje vključil, če si prej dvignil obrate na 2500-3000.
Zdaj pa seveda berem kaj se da storit pri avtomatiku. Najprej sem pomislil, da bi prej dal v N, dvignil obrate in nato prestavil v D, ampak me je Google hitro streznil, da to ne bo šlo. Drugače se imenuje neutral drop.
Potem je pa še brake stand, kjer moraš z levo nogo držat zavoro, z desno dvigneš obrate in nato spustiš zavoro. Ampak kar sem probaval, leva noga ni najbolj primerna za držanje zavore, nekaj takega kot bi probal z levo roko pisat. Pa težko bi se navadil med vožnjo zavirat z desno nogo, pri speljevanju pa držat zavoro z levo.
Naslednja stvar je pa ročno prestavljanje, ker imaš samo - in +, se seveda hitro zmotiš in daš eno prenizko. Danes mi je uspelo tako v prvo kot v drugo dat tako da se je motor zavrtel do 5500-6000.
Da bi s tem naredil škodo motorju sicer ni mogoče, ker te ne spusti, če bi obrati presegli 6000-6500 (nisem probaval kolk točno), tudi zapiska če hočeš to storit.
Pri H menjalniku je seveda tudi možno da prestaviš v prenizko prestavo, ampak meni se to ni dogajalo, tudi se velikokrat nebi moglo, ker ta pa nima blokade za prestavljanje navzdol. Pri H večino časa dobro veš v kateri prestavi imaš in pri kateri hitrosti še lahko šaltaš navzdol.
Tako da trenutno bi rekel, da bo naslednji vsekakor manual, in to čimprej. Bo pa seveda čas pokazal.
Saj tudi prej mi je večkrat zatajil, sploh z vklopljeno klimo, ker je bil pač samo 1.6. Ampak še vedno si se lahko precej hitreje vključil, če si prej dvignil obrate na 2500-3000.
Zdaj pa seveda berem kaj se da storit pri avtomatiku. Najprej sem pomislil, da bi prej dal v N, dvignil obrate in nato prestavil v D, ampak me je Google hitro streznil, da to ne bo šlo. Drugače se imenuje neutral drop.
Potem je pa še brake stand, kjer moraš z levo nogo držat zavoro, z desno dvigneš obrate in nato spustiš zavoro. Ampak kar sem probaval, leva noga ni najbolj primerna za držanje zavore, nekaj takega kot bi probal z levo roko pisat. Pa težko bi se navadil med vožnjo zavirat z desno nogo, pri speljevanju pa držat zavoro z levo.
Naslednja stvar je pa ročno prestavljanje, ker imaš samo - in +, se seveda hitro zmotiš in daš eno prenizko. Danes mi je uspelo tako v prvo kot v drugo dat tako da se je motor zavrtel do 5500-6000.
Da bi s tem naredil škodo motorju sicer ni mogoče, ker te ne spusti, če bi obrati presegli 6000-6500 (nisem probaval kolk točno), tudi zapiska če hočeš to storit.
Pri H menjalniku je seveda tudi možno da prestaviš v prenizko prestavo, ampak meni se to ni dogajalo, tudi se velikokrat nebi moglo, ker ta pa nima blokade za prestavljanje navzdol. Pri H večino časa dobro veš v kateri prestavi imaš in pri kateri hitrosti še lahko šaltaš navzdol.
Tako da trenutno bi rekel, da bo naslednji vsekakor manual, in to čimprej. Bo pa seveda čas pokazal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
marekenda1 ::
korenje3 ::
ravno pred kratkim sem v mojem 18 let starem mercedesu zamenjal olje prvič. sicer ima avto samo 170k km. olje je bilo še dokaj dobro. sicer pa proizvajalec pravi da je to olje doživljensko. avto pa vozim športno, vedno pritiskam fajn na gas. po menjavi se malenkost pozna v načinu menjavanja, ki ni tako sunkovito. naj povem še da je bilo v menjalniku 5l od 9l olja. tako da ga je 4l nekam izginilo... (in ja spraznil sem obe komori).
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
AC_DC ::
korenje3
"Doživljensko" je mišljeno 200 000 km in 8 let.
in beri sorodno temo:
https://slo-tech.com/forum/t652931/p489...
In ti so https://slo-tech.com/forum/t668285/p508... (uni) dipl strojnik .
Svašta spustijo skozi faks.
"Doživljensko" je mišljeno 200 000 km in 8 let.
in beri sorodno temo:
https://slo-tech.com/forum/t652931/p489...
In ti so https://slo-tech.com/forum/t668285/p508... (uni) dipl strojnik .
Svašta spustijo skozi faks.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
R1710 ::
Se zmeraj ima 170k km, kot pred enim letom? :)
Športno pritiska na gas od garaže do nadstreška in nazaj. Pa gre malo v + malo v -.
ravno pred kratkim sem v mojem 18 let starem mercedesu zamenjal olje prvič. sicer ima avto samo 170k km. olje je bilo še dokaj dobro. sicer pa proizvajalec pravi da je to olje doživljensko. avto pa vozim športno, vedno pritiskam fajn na gas. po menjavi se malenkost pozna v načinu menjavanja, ki ni tako sunkovito. naj povem še da je bilo v menjalniku 5l od 9l olja. tako da ga je 4l nekam izginilo... (in ja spraznil sem obe komori).
Hja, po fizikalni logiki, ti avto pušča olje, enostavno povedano. Nič presenetljivega za staro kanto.
korenje3 ::
ac dc poskuša spustiti kontro na mojo izobrazbo s samodoločitvijo pomena "doživljenjsko" :)
R1710, ta stara kanta je še vedno boljša kot kakšen nov avto za 15k€.
R1710, ta stara kanta je še vedno boljša kot kakšen nov avto za 15k€.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
LeQuack ::
Saj se ve da Nemški avti nikoli ne gredo čez 200k, kar poglejte na Avto.net. Če slučajno kater gre se ga previje nazaj, ker očitno ima napako.
Quack !
korenje3 ::
lequack, ravno nemških avtov je največ z nad 200k km na avto.net. to mislim po % avtomobilov na naših cestah.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Utk ::
ac dc poskuša spustiti kontro na mojo izobrazbo s samodoločitvijo pomena "doživljenjsko" :)
R1710, ta stara kanta je še vedno boljša kot kakšen nov avto za 15k€.
Nov avto za 15 jurjev bo brez problema naredil 200 kkm, ce ni ravno kaksen vw, tvoja kanta jih ocitno ne bo nikoli. Pa tudi za paradirat ni ravno, vseeno niti babe niso vec tako neumne da ne bi prepoznale 20 let starega avta.
R1710 ::
R1710, ta stara kanta je še vedno boljša kot kakšen nov avto za 15k€.
Glej, vsak ima pravico do svojega prav. Za 15k€ dobiš nov avto ekvivalent velikosti tvojemu E (predvidevam), z več opreme in varnejšo konstrukcijo.
lequack, ravno nemških avtov je največ z nad 200k km na avto.net. to mislim po % avtomobilov na naših cestah.
Večina nad 5 let je nad 200.000km. Samo števci so slabo izdelani in se ustavijo pod 200.000km.
Nov avto za 15 jurjev bo brez problema naredil 200 kkm, ce ni ravno kaksen vw, tvoja kanta jih ocitno ne bo nikoli. Pa tudi za paradirat ni ravno, vseeno niti babe niso vec tako neumne da ne bi prepoznale 20 let starega avta.
Just sayin'...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: R1710 ()
Unknown_001 ::
korenje3
"Doživljensko" je mišljeno 200 000 km in 8 let.
in beri sorodno temo:
https://slo-tech.com/forum/t652931/p489...
In ti so https://slo-tech.com/forum/t668285/p508... (uni) dipl strojnik .
Svašta spustijo skozi faks.
Zdaj bom pa v zagovor stopil.
Kaj ko bi nehali gledat na inženirje tako ozko. Res je, je zaželjeno da je znanje vsestransko oz. da je razgledanost velika. Ampak strojništvo ni samo poznavanje avtomobila ko se eni avtomehaniki tako radi po prsih tolčejo. Avtomobil je samo eden izmed nešteto različnih strojev/naprav. Pa še ti mehaniki po novem znajo samo določene znamke servisirat.
Mimgrede, strojništvo je tako široko da je specializacija neizbežna, če hočeš bit nekaj. Ampak v sloveniji je samoumevno da moraš bit Mici für alles
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
zee ::
Vprasanje za znalce: Kako (ce sploh) se speljuje z rocno na klancu (pri rocnem menjalnik se to imenuje "drseca sklopka") pri avtomobilu z avtomatskim menjalnikom?
Hvala.
Hvala.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
LeQuack ::
Vprasanje za znalce: Kako (ce sploh) se speljuje z rocno na klancu (pri rocnem menjalnik se to imenuje "drseca sklopka") pri avtomobilu z avtomatskim menjalnikom?
Hvala.
Čisto enostavno, spustiš ročno in daš gas. Mogoče ti znajo novodobni dual clutch sistemi kaj jamrat na hribu, ker so več ali manj polizdelek za Evropski trg, ampak pravi klasični avtomatski menjalnik ne bo imel problemov.
Quack !
biorudi ::
Ne rabiš nobene ročne. Na klancu spelješ kot po ravnem. Itak z desno nogo držiš bremzo in jo samo prestaviš na gas. Če je pa še hillholder, pa še bremze ni treba.
krneki0001 ::
ja, hillholder je ena taka odlična zadeva. Samo premalo ljudi ve zanjo, pa citroen jo označuje kot nekaj novega inovativnega, pozabljajo pa da ima subaru to serijsko v skoraj vseh avtomobilih že od leta 1984.
luky ::
Ja vsak ima svoje izkušnje in mnenje o avtomatskih menjalnikih.
Imam avto (novi) ki ima avtom.menjalnik Powershift. Po nekem času vožnje sem ugotovil, da je super zadeva in se več ne vračam na vozilo z ročnim menjalnikom.
Sicer mnenja so pač različna kot ljudje.
Imam avto (novi) ki ima avtom.menjalnik Powershift. Po nekem času vožnje sem ugotovil, da je super zadeva in se več ne vračam na vozilo z ročnim menjalnikom.
Sicer mnenja so pač različna kot ljudje.
luky!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: luky ()
LeQuack ::
Logično da so boljši, saj pralni stroj je tud bolš kt perilo na roke prati, zato pa so ga izumili. Samo tako kot je težko pračloveku prodat vžigalnik je tud Evropejcu težko prodat avtomatika, preveč smo še zadaj miselno. Večina kritik na avtomatike dejansko pride od tistih, ki jih še niso nikol vozili.
Zato pa se mogoče dual clutch lažje prodaja kot klasični avtomatik v Evropi, ker ima nekatere značilnosti avtomatika poleg tega pa ima veliko pokvarljivost, izrabo sklopke in cukanje, kot smo ga navajeni pri klasičnem menjalniku.
Zato pa se mogoče dual clutch lažje prodaja kot klasični avtomatik v Evropi, ker ima nekatere značilnosti avtomatika poleg tega pa ima veliko pokvarljivost, izrabo sklopke in cukanje, kot smo ga navajeni pri klasičnem menjalniku.
Quack !
Thuban ::
krneki0001 je izjavil:
ja, hillholder je ena taka odlična zadeva. Samo premalo ljudi ve zanjo, pa citroen jo označuje kot nekaj novega inovativnega, pozabljajo pa da ima subaru to serijsko v skoraj vseh avtomobilih že od leta 1984.
v zadnjem času na veliko vsi oglašujejo luči ki se premikajo v smeri vožnje in neke "cornering" luči kot nekakšno velikansko novost drugega tisočletja pa je to imel že Citroen DS leta 1955.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Furbo ::
Vprasanje za znalce: Kako (ce sploh) se speljuje z rocno na klancu (pri rocnem menjalnik se to imenuje "drseca sklopka") pri avtomobilu z avtomatskim menjalnikom?
Hvala.
Tako kot na ravnem, itak ti ne bo pustil, da bi avto lezel nazaj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
zee ::
Kul. Hvala se enkrat.
Avtomatski menjalnik je sila fletna zadeva. Skoda, ker v Evropi ni bolj popularen.
Avtomatski menjalnik je sila fletna zadeva. Skoda, ker v Evropi ni bolj popularen.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
stara mama ::
WarpedGone ::
Sploh si ne predstavljam kako športno vožnjo česarkoli z avtomatikom.
Kaj pričakuješ drugega od tehnologije izpred dveh stoletij?
Zbogom in hvala za vse ribe
stara mama ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh si ne predstavljam kako športno vožnjo česarkoli z avtomatikom.
Kaj pričakuješ drugega od tehnologije izpred dveh stoletij?
Ne ciljam samo na avte, pa tud nema veze kdaj je bila zasnova, tehnologija izdelave vrjam da je mal novejša. Kaj misliš da so zobniki še vedno iz textolita?
Res bi rad videl MotoGP ali pa kak motokros z avtomatiki, pa tud kak rally al pa F1, đizs.
Nekaterim pa nam je tud enostavno všeč, da imamo več direktne kontrole nad motorjem in obrati, ne pa da tam samo neki prestavlja ali pa ne prestavlja.
Poleg tega je pa tud cenej narediti komplet zobnikov (ali pa piramido pri sekvenčnih), kot pa planetnike, vandler, črpalko in ne vem kaj še vse.
Sploh pa je fajn če naletiš na GMov avtomatik.
Ko bo šel bo šel. Pare na sunce!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh si ne predstavljam kako športno vožnjo česarkoli z avtomatikom.
Kaj pričakuješ drugega od tehnologije izpred dveh stoletij?
Kolesa so mal starejša od 200 let, pa se jih vseen ne braniš imet na avtu in biciklu, ali?
WarpedGone ::
Ne bit but-hurt, ni potrebe.
Sam izpostavljam, da se sekiraš zaradi detajlov tehnologije, katere primarni cilj/dosežek/alternativa je bil ne-hodit-peš.
Avtomatski menjalnik je mejhanski način odnašanja riti mehanskemu proizvajanju pogona. En kup problemov rešuješ z drugim kupom problemov.
Masiranje šalthebla pri ročnem menjalniku je le tretji kup problemov in ne neki kar bi bilo per-se boljše.
Optimum je single-speed. Ampak na ICE ta pač ne paše dobr, kakorkoli ga obrneš. Lipstick on a pig.
Sam izpostavljam, da se sekiraš zaradi detajlov tehnologije, katere primarni cilj/dosežek/alternativa je bil ne-hodit-peš.
Avtomatski menjalnik je mejhanski način odnašanja riti mehanskemu proizvajanju pogona. En kup problemov rešuješ z drugim kupom problemov.
Masiranje šalthebla pri ročnem menjalniku je le tretji kup problemov in ne neki kar bi bilo per-se boljše.
Optimum je single-speed. Ampak na ICE ta pač ne paše dobr, kakorkoli ga obrneš. Lipstick on a pig.
Zbogom in hvala za vse ribe
stara mama ::
Vsakmu svoje ampak eni radi drkamo šalthebl
Avtomatik že paše na kake večje ladje ala Audi A6/7/8 al pa BMW serija 5/7
Ampak da nekdo reče da je neka zelo dognana tehnologija zastarela, je pa zelo snobovsko in neumno.
Kolesa so še vedno okrogla, elektrika še vedno gre po bakru, v PCju maš še vedno silicij, pa v asfaltu je še zmeri bitumen.
Pa vozimo se še vedno po cestah tako kot kočije 1000 let nazaj, čeprav obstajajo helikopterji.
Avtomatik že paše na kake večje ladje ala Audi A6/7/8 al pa BMW serija 5/7
Ampak da nekdo reče da je neka zelo dognana tehnologija zastarela, je pa zelo snobovsko in neumno.
Kolesa so še vedno okrogla, elektrika še vedno gre po bakru, v PCju maš še vedno silicij, pa v asfaltu je še zmeri bitumen.
Pa vozimo se še vedno po cestah tako kot kočije 1000 let nazaj, čeprav obstajajo helikopterji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
darkolord ::
stara mama je izjavil:
Nekaterim pa nam je tud enostavno všeč, da imamo več direktne kontrole nad motorjem in obrati, ne pa da tam samo neki prestavlja ali pa ne prestavlja.Za zrak in gorivo bi tudi imel kar dve ročici, da nastavljaš mešanico?
Thuban ::
stara mama je izjavil:
Nekaterim pa nam je tud enostavno všeč, da imamo več direktne kontrole nad motorjem in obrati, ne pa da tam samo neki prestavlja ali pa ne prestavlja.
dejansko samo misliš kak zajeban moški si ker tam prestavljaš prestave takrat ko se ti zazdi in vse fajn cuka namesto da bi to delal avto sam od sebe. Neke pozitivne reči glede tega, da voznik menja prestave namesto da bi to delal avtomatski menjalnik ni.
važno da si boljši od američanov ki ne znajo uporabljat ročnega menjalnika ane.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
stara mama ::
Neke pozitivne reči glede tega, da voznik menja prestave namesto da bi to delal avtomatski menjalnik ni.
Še enkrat dobro premisli, kaj si pravkar izjavil, penzionist!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Thuban ::
meh, mam ročni menjalnik in na 500 km dolgi turi mi gre na živce da moram nonstop prestave drkat namesto da bi avto to delal namesto mene. Zakaj? kaj je korist tega da jaz zamenjam namesto da bi to storil avto?
neumnost. ukinejo naj ročne menjalnike.
waw, si eden od boyracer fantkov, ki mislijo da točno vedo kjer ima njihov motor največ navora in zato menjajo TOČNO pri nekem RPM, da jim obrati padejo na točno nek RPM in na ta način od svojega hrčka od motorja dobijo največ?
neumnost. ukinejo naj ročne menjalnike.
stara mama je izjavil:
Neke pozitivne reči glede tega, da voznik menja prestave namesto da bi to delal avtomatski menjalnik ni.
Še enkrat dobro premisli, kaj si pravkar izjavil, penzionist!
waw, si eden od boyracer fantkov, ki mislijo da točno vedo kjer ima njihov motor največ navora in zato menjajo TOČNO pri nekem RPM, da jim obrati padejo na točno nek RPM in na ta način od svojega hrčka od motorja dobijo največ?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
stara mama ::
Thuban ::
ko sem kupil ta avto sem bil še mnenja kak so ročni menjalniki kul. pa sem spremenil svoje mnenje. nepotrebna šara so.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
stara mama ::
waw, si eden od boyracer fantkov, ki mislijo da točno vedo kjer ima njihov motor največ navora in zato menjajo TOČNO pri nekem RPM, da jim obrati padejo na točno nek RPM in na ta način od svojega hrčka od motorja dobijo največ?
V avtu ne. Na dveh kolesih pa ja.
V avtu pa hočem samo vožnjo v nizkih obratih ko mi to paše, in v višjih ko sem takega razpoloženja.
Thuban ::
če kupiš dovolj dober avtomatski menjalnik imaš seveda to vse nastavljivo. Ali hočeš športno vožnjo ali običajno. Temu primerno bo tudi menjalo.
Seveda moraš kupiti tudi dovolj močan motor, drugače bo itak nonstop metalo v visoke prestave da bo avto kam šel.
ALSO, ko imaš avtomatski menjalnik te ne brigajo več obrati ampak samo še uživaj v vožnji.
Seveda moraš kupiti tudi dovolj močan motor, drugače bo itak nonstop metalo v visoke prestave da bo avto kam šel.
ALSO, ko imaš avtomatski menjalnik te ne brigajo več obrati ampak samo še uživaj v vožnji.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
WarpedGone ::
To kar moti staro mamo je povsem realen problem ICE pogona.
In to kar ceni pri ročnem menjalniku je povsem realna metrika in pomemben faktor - reče se mu odzivnost.
Stvar je samo to, da odzivnost ni neki kar bi bila posledica menjalnika ampak omejitve menjalnika in samega batnega pogona vplivajo na (slabo) odzivnost celote.
Žal je višek razvoja avtomatskih menjalnikov še vedno daleč daleč od optimalne odzivnosti.
Vso čaranje z downshiftom, predvidevanjem, 'učenjem' itd so le ugibanja in približki ki iz kamiona ceglov odstranijo par ceglov, tko da je celota mal lažja.
Še vedno je pa obupno težka i.e. odzivnost katastrofa.
Stara mama z "obrati" dejansko cilja na navor motorja in 'silovitost rukrja v rit' ko bzne gas.
Pejt peljat ornk električarja pa boš razumel kaj pomeni optimalna odzivost, kadarkoli, kjerkoli.
Glede inženirskega poznavanja stvari pa imata oba prav in hkrati oba narobe.
Ne, ni treba inženirjem poznati vseh detajlov vseh stvari. So pa določene popularne stvari tako na očeh, da se od inženirjev upravičeno pričakuje da jih poznajo.
Že iz lastnega veselja do mehanike katerega naj bi strojniki imeli. Delovanje avtomatskih menjalnikov je eno tako področje kjer si strojnik vreden svojega naziva ne privošči streljati kozlov.
In to kar ceni pri ročnem menjalniku je povsem realna metrika in pomemben faktor - reče se mu odzivnost.
Stvar je samo to, da odzivnost ni neki kar bi bila posledica menjalnika ampak omejitve menjalnika in samega batnega pogona vplivajo na (slabo) odzivnost celote.
Žal je višek razvoja avtomatskih menjalnikov še vedno daleč daleč od optimalne odzivnosti.
Vso čaranje z downshiftom, predvidevanjem, 'učenjem' itd so le ugibanja in približki ki iz kamiona ceglov odstranijo par ceglov, tko da je celota mal lažja.
Še vedno je pa obupno težka i.e. odzivnost katastrofa.
V avtu pa hočem samo vožnjo v nizkih obratih ko mi to paše, in v višjih ko sem takega razpoloženja.
Stara mama z "obrati" dejansko cilja na navor motorja in 'silovitost rukrja v rit' ko bzne gas.
Pejt peljat ornk električarja pa boš razumel kaj pomeni optimalna odzivost, kadarkoli, kjerkoli.
Glede inženirskega poznavanja stvari pa imata oba prav in hkrati oba narobe.
Ne, ni treba inženirjem poznati vseh detajlov vseh stvari. So pa določene popularne stvari tako na očeh, da se od inženirjev upravičeno pričakuje da jih poznajo.
Že iz lastnega veselja do mehanike katerega naj bi strojniki imeli. Delovanje avtomatskih menjalnikov je eno tako področje kjer si strojnik vreden svojega naziva ne privošči streljati kozlov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Thuban ::
WarpedGone je izjavil:
Stara mama z "obrati" dejansko cilja na navor motorja in 'silovitost rukrja v rit' ko bzne gas.
avtomatski menjalnik ima obrate vedno v optimalnem območju moči. Niti prenizko, kot to dleajo vozniki ročnih menjalnikov niti previsoko. Če rabiš več moči pa vrže v nižjo prestavo ko pospešuješ.
Odzivnosti je več kot dovolj, če imaš spodoben motor. Recimo z vsaj 140 konji. Če jih je več, toliko bolje.
Avto s 110 konji pa ne bo poskočen niti če se boš še tako trudil šaltat ročni menjalnik.
Problematika ročnih menjalnikov je dejansko samo prešibek motor. če je motor dovolj močan je avtomatik _zakon_.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
stara mama ::
WarpedGone je izjavil:
Stara mama z "obrati" dejansko cilja na navor motorja in 'silovitost rukrja v rit' ko bzne gas.
Pejt peljat ornk električarja pa boš razumel kaj pomeni optimalna odzivost, kadarkoli, kjerkoli.
Verjel ali ne, imam enega močnega električarja na dveh kolesih tudi sam.
Res je, lepo sune kadarkoli in v katerihkolih obratih.
Ravno to pa ga kmalu naredi zelo dolgočasnega.
zee ::
Za voznjo po mestu, kjer je veliko prestavljanja, je avtomatik zakon.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
AC_DC ::
Raptor F16
Predmet maziva in mazanja na FS ter kmečka logika.
Je dovolj da se moraš voziti po večjem mestu v rush hour.
Predmet maziva in mazanja na FS ter kmečka logika.
stara mama je izjavil:
neumnost. ukinejo naj ročne menjalnike.
Zato, ker se vsi vozimo na 500km ture in nam vsem gre to na živce?
Kako radi posplošujemo, hjoj...
(Sj ne, da maš možnost kupit avtomatika (ki je seveda dražji))
Je dovolj da se moraš voziti po večjem mestu v rush hour.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Veron ::
DSG je menjalnik po mojem okusu. Tud sam ne maram klasičnega avtomatika, predvsem zaradi občutka in načina kako prenaša moč na kolesa (wandler). Medtem ko je DSG druga zgodba, je ubistvu "ročni" menjalnik, le da je sklopka (oz. tukaj dve) avtomatizirane.
Še vedno imaš na voljo manual mode in flappy padles.
Ko se vozim po mestu, sam šalta kot hoče, ko mi zapaše drugače, šaltam sam. All in one :)
In to je stvar vsakega posameznika, kaj želi oz. hoče imeti. Tud jst osebno ne vidim več fore v klasičnem ročnem menjalniku - čist subjektivno osebno mnenje.
Še vedno imaš na voljo manual mode in flappy padles.
Ko se vozim po mestu, sam šalta kot hoče, ko mi zapaše drugače, šaltam sam. All in one :)
In to je stvar vsakega posameznika, kaj želi oz. hoče imeti. Tud jst osebno ne vidim več fore v klasičnem ročnem menjalniku - čist subjektivno osebno mnenje.
AC_DC ::
Veron
Kaj si napisal počne sedaj že skoraj vsak menjalnik v Eu vozilih, tiptronic recimo zadnjih 15 let.
Kaj si napisal počne sedaj že skoraj vsak menjalnik v Eu vozilih, tiptronic recimo zadnjih 15 let.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25928 (4296) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79030 (30454) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15319 (11961) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44302 (40290) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57756 (50366) | SuperVeloce |