» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
2 / 14
»»

Heavy ::

tintorel je izjavil:

Med vožnjo lahko jem, kadim...


Lahko svojo registersko dopišeš? Da če slučajno naletim nate, da bom držal dvokratno varnostno razdaljo.

Trubadur ::

Servisi v Sloveniji nimajo pojma o avtomatikih.

Čist tko za info, od oktobra 2014 imamo na servisu Mitsubishi Outlanderja. Najprej pri pooblaščencu, nato specialistu za avtomatike.

Avta še zmeraj ni doma.
Berite Thomasa!

NooB ::

V Bosno ga odpleji ;)
LP, JAZ

driver_x ::

Jaz tudi ne želim več avta z MT. Tisto stalno heblanje ročice je čisto nepotrebno. Po več letih uporabe AT sem se tudi navadil upravljati pedalko za plin z desno nogo, zavoro pa z levo.

konspirator ::

fujtajksel ::

Trubadur je izjavil:

Servisi v Sloveniji nimajo pojma o avtomatikih.
Čist tko za info, od oktobra 2014 imamo na servisu Mitsubishi Outlanderja. Najprej pri pooblaščencu, nato specialistu za avtomatike.


Hja ni čudno da so včasih problemi, ker je tud več tipov avtomatikov in več proizvajalcev, tako da je velika verjetnost da tudi kao specialist za avtomatike tvojega vidi prvič. Btw, pri katerih specialistih si bil?
Ravno ta vikend sem imel problem, našel naslednji seznam "živih" serviserjev... se priporočam za mnenja in dopolnitve
http://www.maroltmotors.si/ Horjul
http://avtomatski-menjalniki.si/ Lesce-Radovljica
https://www.facebook.com/pages/Avtomeha... Škofja vas pri Celju
Volan servis Mengeš

konspirator ::

Trubadur je izjavil:

Servisi v Sloveniji nimajo pojma o avtomatikih.

Čist tko za info, od oktobra 2014 imamo na servisu Mitsubishi Outlanderja. Najprej pri pooblaščencu, nato specialistu za avtomatike.

Avta še zmeraj ni doma.

Not sure if troll, 10 mesecev vozilo na servisu ? Koliko časa lahko max. "servisirajo", ker tole ni normalno ?
Kateri pooblaščenec, specialist, da ne znajo urediti ?

gazibo ::

Ucer testiru Mercedes E 250 Bluetec 4M avtomatika. Uglavnem moj BMW F30 z rocnim menjalnikom bo hitr nasu nov dom. Avtomatik = win

Trubadur ::

Ne, ni trolling.

Res je, da je tudi Mitsubishi Europe totalen podn kar se tiče odzivnosti za dele ampak to ne more biti izgovor.

Prvo pri Šublju, trenutno pa je od marca v Lescah.
Berite Thomasa!

fujtajksel ::

Trubadur je izjavil:


Res je, da je tudi Mitsubishi Europe totalen podn kar se tiče odzivnosti za dele ampak to ne more biti izgovor.

Mitsubishi najbrž ne dela sam avtomatskega menjalnika in kot večina ostalih avto znamk ne zagotavlja sestavnih delov zanj, le celotne? Čigav je menjalnik?
Za rezervne dele so eni priporočali tale naslov: http://www.jpat.co.uk/

Malajlo ::

Phja, pri veliko konjih je avtomatik kar pravilna izbira. Za male mlinčke pa kvečjemu robotiziran.
Meni je sicer vseeno, kaj drajsam, ker šaltam avtomatika kar ročno, če zamudi par sekund. Je pa moja prva žena kategorično odklonila avtomatika in hotela 6-stopenjskega ročnega. Ko je speljala in dosegla tistih 100, je presenečeno vprašala, če je to to. Dolgčas.

GrimReaper ::

Sam imam zdaj en teden Alfo Mito 1.4 MA 135 s TCT menjalnikom in doplačilom za paddle shifterje.
Poleg DSG mislim da ni drugega dobrega, tukaj so časi prestavljanja kjer sta DSG in TCT pri vrhu:
Shift time @ Wikipedia

Zdaj pa najbolje da naštejem prednosti in slabosti pri mojem. Je pa treba vedt, da sem bolj dinamičen voznik (135 konj seveda ni po naključju) kot pa da gledam vedno na porabo.
Tako da v mestu v glavnem vozim v N (Normal) načinu, izven pa v D (Dynamic) načinu. Pri D je gas precej bolj odziven, malo ga pipneš, pa avto že skoči, tako da v bistvu tudi v mestih pride prav za hitra vključevanja.
Prav tako se poveča navor iz 190 na 230Nm.

PREDNOSTI:
-Pri hitri ovinkasti vožnji imaš lahko obe roki na volanu (če imaš seveda paddle shifterje). Zdaj ko se gre samo za 135KM to mogoče ni nujno (sploh ker večinoma ne rabiš dajat iz tretje prestave), ampak pri 200KM+ pa to pride bolj do izraza.
-Mestna vožnja je bolj udobna in manj naporna, ker tam je pa res brezveze na roko šaltat, ker ročni menjalnik daje večji užitek ko si enkrat izven naselja.
-Avto se sam ustavi na klancu. Sicer tega nisem veliko probaval, ampak danes mi je enkrat skočil nazaj (NOK če bi bil na cesti in bi bil zadaj avto), 5x pa je bilo ok, tako da moram še vadit.
-Ko se enkrat ustaviš, ti ni treba razmišljat če imaš v prvi prestavi, ker sam prestavi v prvo.
-Na splošno ni potrebno veliko razmišljanja. Recimo ko hočeš ugasnit avto, utripne P, da veš da moraš dat v park.
-Avto nikoli ne ugasne pri speljevanju, recimo zadnjič se je ena stara mama zadržala celo minuto, da je speljala, pa je bla v bistvu že na vrhu klanca. Tudi meni je še ne 3 mesece nazaj (drugače 2x na 5 let), ko sem hotel na majhnem klancu speljat brez ročne. Ko sem naredil to sramoto, sem se odločil, da tudi na majhnih klančinah uporabim ročno.

SLABOSTI:
-Ko hočeš na začetku speljat, moraš iz P vedno iti čez R in N, seveda s pritisnjenim gumbom za R, da prideš do D. Pa tudi rabiš lepo v enem koraku to naredit, če se ustaviš takoj za P, začne utripat, danes sem se še lovil s tem in moram še dobit občutek.
-Na mojem domačem parkirišču, ki je malenkost nagnjeno, ne zaupam več samo prestavi (P v tem primeru), ker mi je avto skakal za kakšnih 10cm naprej. Tako da sem se raje navadil vsaj na par zob zategnit ročno. Čeprav danes vem da sem dal v P in pozabil ročno, pa ni šel naprej. Spet nekaj kar bo treba še vadit, oz. kar sem bral, naj bi se na klančini v vsakem primeru dajala ročna (občutljiv pin):
Parking pawl @ Wikipedia
-Vzvratno parkiranje na klancu do stene je sprva dosti težje kot pri ročnem, ker tam si si lahko pomagal tudi z levo nogo in je sklopka delovala kot nek nadomestek zavore.
Tukaj daš pa na ravnini v R in gre avto sam nazaj in samo popuščaš zavoro. Ko pa prideš do klanca se pa stvari zakomplicirajo, dodati moraš gas, ampak s tem nimaš nobene varovalke na zavori. Res da ko gas popolnoma spustiš, bo avto zelo počasi lezel nazaj, ampak še vedno moraš hitro prestavit nogo na zavoro.
V glavnem, do enega metra do ograje upam tako parkirat, bližje pa še ne. Doma sem tudi prej tako, ker moram itak pustit prehod do vrat.
-Normal način mi nikakor ni všeč. Veliko prehitro prestavlja v višjo prestavo. Saj to je načeloma ok, tudi meni je bolje nižja poraba (drugače imam 11l), ko se hočem normalno vozit.
Ampak zatakne pa se, ko hočem od avta moč. Recimo če vozim skozi krožno, avto seveda prestavi nenormalno visoko. Trenutno še ne vem točno, ne bi bil presenečen če kar v četrto, pri 50 je pa v vsakem primeru v 5. in pri 60 že v 6. Prej z ročnim je seveda zgledalo tako, da sem vozil po naselju v 4., pred krožnim pa sem prestavil v 3. in 2., in čez krožno seveda vozil v 2., s tem pa sem seveda tudi imel pravo prestavo za izhod iz krožnega.
Zdaj pa izgleda tako, da imam na izhodu 4., pritisnem gas v poden, avto rabi cca. 2s v N in cca. 1s v D načinu, da ugotovi, da hočem pospešek, in prestavi v 2.
Zaradi tega bom verjetno tudi po naseljih uporabljal D in sekvenčni način prestavljanja.
-Prehitevanje je podobno kot sem že za krožna opisal. Kickdown mi ni všeč, ker rabi nekaj časa da pride v 3., tako da je spet najbolje vozit v D in sekvenčnem načinu s prestavljanjem z uhlji.

Še ena zanimivost, "sklopko" (z levo nogo zavoro, seveda precej zabije) sem pritisnil samo enkrat po prvih 500m, potem sem dal pa za naslednjih par km nogo nazaj k sedežu, po 10-20km pa že nazaj na normalno mesto, mrtvo stopalo.
Danes ko sem šel k vulkanizerju, sem že hotel omenit da je auto, pa očitno to za njih ni tak problem, ker je šlo brez vprašanj.

Za idle moram še prebrat, če je bolje dajat v Neutral kot pa v Park.

V glavnem, zaenkrat še pogrešam manual, čeprav sem vmes že mislil da ga ne bom več.

Je pa zanimivo, da folk manuala vozi kot bi imeli avtomatika, recimo pred križišči zavirajo, namesto da bi prestavljali navzdol. Sam tudi zdaj z avtomatikom, če imam v auto (Drive) načinu, pred križiščem raje pritiskam levi uhelj, da pridem do 2. prestave. Sam pa prestavlja navzdol tako, da nikoli ne preseže 2000 obratov, kar je seveda smrt za zavore.
Prav tako se mi zdi zanimivo, da jih veliko tudi na ravnem parkira z ročno in po možnosti da še v N, verjetno je to ostalo še iz avtošol, folk se pa itak s svojo glavo ne zna nič naučit. Sam bom verjetno še zdaj z avtomatikom povsem zadovoljen samo s P.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

bauci ::

Ker še nikoli nisem vozil avtomatika (imam pa naročenega) me zanima ali avto pri speljevanju v klanec zdrsne nazaj ali potegne naprej, ko spustiš zavoro (če avto nima asistence za speljevanje v klanec)?

ziga1990 ::

bauci sodobni avtomatili nimaš se kaj za bat, da bo šel nazaj če je majhen naklon bo šel naprej če je pa večji naklon bo pa pri miru stal če bremzo spustiš
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

GrimReaper ::

driver_x je izjavil:

Jaz tudi ne želim več avta z MT. Tisto stalno heblanje ročice je čisto nepotrebno. Po več letih uporabe AT sem se tudi navadil upravljati pedalko za plin z desno nogo, zavoro pa z levo.

Kaj pa ti potem pri vožnji predstavlja užitek? Ker če tega ni, vseeno če se voziš z javnim prevozom.
Pri meni je pač turbo, in s tem veliko večja poskočnost, zamenjal prejšnji užitek šaltanja. Ampak kot pravim, moram še dobro pretehtati kateri bo naslednji in koliko časa bom sploh imel tega.

Je pa res da mora bit ročni menjalnik kvaliteten, da je govora o kakšnem užitku. Pri prvem Peugeot-ju je zafrkavalo v tretjo in peto, pri Puntu pa večkrat škrtalo v tretjo, se je pa začuda problem odpravil, ko sem avto spredaj znižal.
Pa tudi pri Astri sem včasih preklinjal, ko ravno sredi prehitevanja na levem pasu nisem zadel tretje, ampak ravno tisto mesto med prvo in tretjo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Unknown_001 je izjavil:

S tronic je mislim da audijeva fora, ne moreš pa pri NOBENEM novem avtomatiku nič zajebat. Tud če ga boš probal tiščat na ročnem načinu do meje bo na določeni točki sam prešaltal gor isto je če ga pozabiš menjat dol, avtomatik skos deluje v ozadju tak da je praktično idiot proof razen če se zabiješ ampak s tem getriebe nima ničesar.

Sem vedel, da sem prej nekaj pozabil napisat. Tako da dodajam pod prednosti še:
-Blokade ne moreš dosečt. Prej je bil to stalni problem (seveda govorim za 120KM- avtomobile, drugače itak začneš v 3.), prehitevaš v 2., naenkrat moraš gledat na cesto in še na obratomer, seveda je cesta bolj pomembna, tako da bolje da ne štejem kolikokrat sem zadel v blokado.
-Če prestavljaš navzdol, in bi z naslednjo prestavo presegel max obrate, ti tudi ne pusti. Z manualnim se mi je to zgodilo samo enkrat dol iz Ljubelja, pri 100km/h sem dal v drugo in je za kratek čas, dokler nisem stisnil nazaj sklopke, šlo do 6900. Ampak sem si rekel, vse ok, do 7000 so že pustil rezerve.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

feryz ::

Očitno imajo pri Alfi probleme z logiko, z menjalnikom ni nič narobe.
Jaz imam Forda, 165 konjev. Menjalnik prestavlja glede na pozicijo gasa. Se pravi, če ga imaš zelo malo, prestavlja že me 1500 in 2000 obrati. Če nabiješ gas do konca, prestavlja krepko v rdečem. Tudi za vse ostale pozicije gasa velja enako. Ko dobiš grif, že s pritiskom na pedal gasa veš, ali bo menjal pri 2, 3, 4 ali več tisoč obratih. Vse regulira elektronika avtomatsko.

Menjalnik ima 6 brzin, ko se voziš ležerno in želiš prehiteti, bo hipoma zamenjal 2 brzini dol in nabil obrate. Vse avtomatsko, pač kot avtomatik.

Ja, v klancu ima pomoč pri speljevanju, se pravi drži zavoro, dokler ne pritisneš na gas. To se vklopi takoj, ko avto ni sposoben več lesti naprej oz. stati na mestu.

Poraba!? Huh! Kot že rečeno, 165 konjev, prazna avtocesta med 180 in 200 km/h, stalno pospeševanje in zaviranje, tudi po navadnih cestah veliko pospeševanja in zaviranja, v mestih bolj umirjena vožnja. Trenutna poraba glede na izmerjenih 3000 km znaša 8,3 l/100 km.
Testno se ga da spraviti na 7 l/100 km. Gas samo do polovice, avtocesta do 130 km/h.

Kaj še? Tempomat si v navezi z menjalnikom zapomni način dosežene zadnje hitrosti v spominu. Se pravi, na avtocesti pripelješ iz uvoza, nabiješ gas do poda in dosežeš hitro 150 km/h. Priletiš za avto, zmanjšaš na 100 km/h in ko se ta umakne, izbereš naj se vrne na prejšnjo hitrost. Ker si prej tiščal do poda, bo tudi zdaj poizkusil čimprej priti nazaj na nastavljeno hitrost. Če si prej prišel do 150 km/h penzionistično, bo tudi kasneje ubral umirjeno pospeševanje, da se vrne iz 100 na 150 km/h.

Razlika med P in N, je menda jasna. P pomeni parkiran, z omogočeno zavoro motorja, N pomeni brez tega. Če želiš avto kam pehati ali kaj podobnega. N praktično ne rabiš, razen če kaj crkne.

Voziti avto z avtomatskim menjalnikom je čista milina. Le kdor ga ni imel, trdi, da je treba stalno šariti po prestavni ročici. Ko se jo enkrat odvadiš, jo ne boš hotel imeti več. Še kakšen keyless go in kaj podobnega in avto postane nekaj popolnoma drugega.

Ima pa avtomatik resnično eno hibo. Ne glede na to, koliko si ga navajen, je počasnejši pri menjavanju vožnje naprej - nazaj. To se pozna, če hočeš v križišču skočiti malo nazaj ali na parkirnem placu, kjer je veliko motanja in obračanja. Ampak tega ni veliko, zato tudi ni moteče.

#000000 ::

@GrimReaper
Če bi kdaj peljal Camarro recimo nad 5 litrov, nebi nikol več govoril o užitkih prestavne ročke, verjemi na besedo.

V bistvu vse USA kar je nad 4.7 avt. je užitek peljat, probi če boš mel šanso in boš vidu o čem govorim, je pa res tale tema ok, ker lepo pokaže kdo je star nad 40 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Blinder ::

corvette rocni, viper rocni.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

#000000 ::

pa sta oba V8 al V6 ?

sm bil v USA in edini ampak res edni avto z 3.0 motorjem je bila honda accord, ki jo je kolega v usa kupil iz enga razloga, da špara (drugač vozi 5.9 GMC truck) in sem reku aha okay 1.6 pa to šparovc, ma je reku kuga a s normalen, 1.6 je brencel ki ga mam na čolnu za backup motor (čoln V8 4.2) pod 3.0 ni mašine tam LOL pa v bistvu pravijo da je 3.0 v6 tako rekoč zeleno vozilo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

M-XXXX ::

Ja in njihove razne V8 mašine imajo pa glih ene tolk KM kot naši 2.0 "mlinčki". Ni za primerjat med sabo... Pač drugačno razmišljanje pri motorjih...

GrimReaper ::

feryz je izjavil:

Očitno imajo pri Alfi probleme z logiko, z menjalnikom ni nič narobe.
Jaz imam Forda, 165 konjev. Menjalnik prestavlja glede na pozicijo gasa. Se pravi, če ga imaš zelo malo, prestavlja že me 1500 in 2000 obrati. Če nabiješ gas do konca, prestavlja krepko v rdečem. Tudi za vse ostale pozicije gasa velja enako. Ko dobiš grif, že s pritiskom na pedal gasa veš, ali bo menjal pri 2, 3, 4 ali več tisoč obratih. Vse regulira elektronika avtomatsko.

To že, ampak tudi če hočeš vozit dinamično, ne moreš imet gasa vedno v podnu, ampak moraš pred zavijanji tudi mal odnehat, takrat pa takoj prestavi višje, potem daš pa spet do podna, pa rabi nekaj časa da spet spravi motor k življenju. Na srečo imaš tudi Dynamic mode (pri DSG je S način že kar na prestavni ročki), kjer ne pretirava z visokimi prestavami in kjer se tudi 2x hitreje zbudi iz visokih prestav.
Potem pa kot je že Veron na prejšnji strani omenil, imaš tudi obvolanske kontrole. Ko sem dobil avto, sem klel, ker je po pritiskih teh uhljev čez 10s avto spet preklopil v avtomatski način.
Ampak sem vedel da niso mogli naredit tako slabo in sem tudi že videl znaka + in - na prestavni ročki. Potem kasneje se pa igram z ročko in gre še v levo za ročno sekvenčno prestavljanje. Ker če tega nebi bilo, bi bil pa zelo razočaran.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

#000000 ::

M-XXXX je izjavil:

Ja in njihove razne V8 mašine imajo pa glih ene tolk KM kot naši 2.0 "mlinčki". Ni za primerjat med sabo... Pač drugačno razmišljanje pri motorjih...


ja konjev je nekje za 30% več recimo, ampak navor je pa ubitačen, napram eu

fujtajksel ::

Malajlo je izjavil:

Phja, pri veliko konjih je avtomatik kar pravilna izbira. Za male mlinčke pa kvečjemu robotiziran. ...

Bl je tko da klasičen avtomatik z malo konji sploh ne gre skupej. Pri ta novih pa to ni več ovira. DSG ipd so precej boljši od klasike. Eni so sicer navajeni na klasične, čeprav niso najhitrejši in več pokurijo.

M-XXXX ::

ja konjev je nekje za 30% več recimo, ampak navor je pa ubitačen, napram eu

Moj 2.0 dizel ima 400 navora serijsko. Kje je ta ubitačno večji navor?..

#000000 ::

no ja to je res, ampak tvoj motor se bolj matra kot v8 recimo, v8 doseže rnak navor pri ne vem 2-3 k obratih Eu motor samo ekstremno recimo na 5k

black ice ::

Turbodizli dosežejo max navor v območju 1900-2500 rpm.

#000000 ::

aja spregledal da je tvoj dizel, dizli imajo večji navor kot bencinarji, ma recimo ima 2015 camarro nalenkot več navora kot tvoj, ampak ne vem na kolko obratih, vsekakor pa ne visokih, kot enako tudi dizli.


black ice ::

420 lb-ft je cca 570 Nm. Skoraj toliko oz. 30Nm manj dobiš z remapom 2.4 JTDM turbodizla z 154kW/210HP na 199kW/271PS. Kje je zdaj ta famozni navor?

Edit: turbo lag napram N/A očitno zanemarimo.

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

Ne vem kje je navor, lahko da sem se zaj. ampak ko sem vozil ene par usa avtov je bi to fenomanalni občutek, gre k raketa, prestavlja kot treba edino mal me je odzivnost motorja zezala, ampak samo dokler nisem sedel v camarro, ma ne vem ampak še vedno imam občuek k da se v8 motorji precej manj mučijo kot naši 4 cilindri in največ 2.0

gruntfürmich ::

odvisno je tudi kako močan je motor.
za novi x-trail so pri testu zapisali, da ni avtomatski menjalnik najboljša izbira zaradi moči motorja, čeprav je ta menjalnik zelo fini.
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

GrimReaper je izjavil:

driver_x je izjavil:

Jaz tudi ne želim več avta z MT. Tisto stalno heblanje ročice je čisto nepotrebno. Po več letih uporabe AT sem se tudi navadil upravljati pedalko za plin z desno nogo, zavoro pa z levo.

Kaj pa ti potem pri vožnji predstavlja užitek? Ker če tega ni, vseeno če se voziš z javnim prevozom.


Meni je užitek v vožnji udobje, ki mi ga nudi AT, aktivni tempomat in vsa druga elektronska pomagala. Ker občasno vseeno rad malo potegnem, sem avtu dodal tudi ušesca na volanu za prestavljanje, a jih praktično ne uporabljam, saj je tudi pri hitri vožnji prestavljanje bolje prepustiti avtomatiki. Poleg svojega avta dovolj pogosto vozim še nekaj drugih avtomatikov. Moram priznati, da so mi bolj všeč tisti načini, kjer avto sam zazna, kdaj želiš potegniti (gas do konca in potem še malo), kakor tisti, kjer moraš preklapljati med športnim in ekonomičnim načinom.

Reaper ::

Jaz imam tudi zdaj slaba 3 meseca svojega prvega avtomatika. Prej sem vozil Hondo Civic zdaj pa imam Fiat Cromo s 6. stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Milina avtomatika se je pokazala že pri vožnji na morje, štartaš od doma, daš v D in na menjalnik pozabiš do cilja :) vse kar razmišljaš je gas, bremza in tempomat. Sam sem zelo zadovoljen. Sicer ne gre za športno vozilo ampak, ker ima avto 150 km in 320 Nm navora tudi zelo lepo potegne tako da sem presrečen. Edino kar je treba paziti je to, da recimo pri hitrem speljevanu iz mesta, ko pohodiš gas do konca avto kar ne skoči ampak traja kakšno sekundo preden potegne. Ko potegne pa seveda pobira gume :)

Pri avtomatiku je potrebno paziti, da se redno menja olje v menjalniku in da se pri prestavljanju vozila ko predstavljaš med D in R, preden prestaviš v drugo prestavo, popolnoma ustaviš.

Dam trenutno iščem dobrega mehanika, da mi zamenja olje v menjalniku in zamenja sito (kar koli že to je), ker ta tip menjalnika nima filtra za olje. Vem za mojstra iz Lesca, pa Marolta iz Horjula itd... Iščem pa seveda opcijo, da bo finančno ugodno in dobro narejeno, raje dam nekaj € več da je narejeno tako kot mora biti. Če ima kdo izkušnje iz prve roke bi bil vesel, če napiše kje je menjal olje v menjalniku in po kakšni ceni.

konspirator ::

Včeraj objavljeno, stran 2, zgoraj
Za avtomatski-menjalniki.si imajo na bmwslo temo http://forum.bmwslo.com/showthread.php?... od 2012.

Einvite ::

Glede avtomatckega menjalnika vse lepo in prav. Ampak če ni res zelo kvaliteten je obup! Tisti ki radi uživajo v vožnji se nikoli ne bodo odrekli ročnemu prestavljanju brzin.
To je moje mnenje. Priporočam ga ljudem ,ki nimajo občutka za stevilo obratov ali pa gluhim,ki ne slišijo motorja in s tem težje sledijo prestavam. Sam sem ga imel v citroenu c4 in sem avto samo zato tudi prodal po 4 mesecih.

fujtajksel ::

Reaper je izjavil:

Dam trenutno iščem dobrega mehanika, da mi zamenja olje v menjalniku in zamenja sito (kar koli že to je), ker ta tip menjalnika nima filtra za olje. Vem za mojstra iz Lesca, pa Marolta iz Horjula itd... Iščem pa seveda opcijo, da bo finančno ugodno in dobro narejeno, raje dam nekaj € več da je narejeno tako kot mora biti. Če ima kdo izkušnje iz prve roke bi bil vesel, če napiše kje je menjal olje v menjalniku in po kakšni ceni.


Sem ravno prišel z Volan servisa pri Mengšu. Okvara ležaja, spotoma je zamenjal tudi 4l olja (11€ liter). Kolikor zastopim, se lahko čisto vse olje zamenja in sčisti tisto mrežico samo če se menjalnik povsem razdre, kar pa ni finančno ugodno in se dela samo ob okvari hujši od moje nedavne. So mi prvič pri Volvo pooblaščencu naredili menjavo z izpiranjem, kjer je šlo 3x toliko olja preden je ven priteklo čisto, pa še 3x tolk so zaračunali liter ;) Ampak tale majster pravi, da tudi na ta način precej starega olja notri ostane in da bolj priporoča bolj pogosto po 4l menjavat.

GrimReaper ::

Za mojo Alfo piše to v manualu:
SCHEDULED SERVICING PLAN
In addition to all the operations described above (see the Owner Handbook, chapter "Care and Maintenance"), the Scheduled Servicing
Plan also includes the check and, if necessary, top-up of the electro-hydraulic actuator oil level every 120,000 km.

Saj to je po domače olje menjalnika? Menjati očitno ni treba nikoli.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

fujtajksel ::

GrimReaper je izjavil:

Za mojo Alfo piše to v manualu:
SCHEDULED SERVICING PLAN
In addition to all the operations described above (see the Owner Handbook, chapter "Care and Maintenance"), the Scheduled Servicing
Plan also includes the check and, if necessary, top-up of the electro-hydraulic actuator oil level every 120,000 km.

Saj to je po domače olje menjalnika? Menjati očitno ni treba nikoli.


To je tista finta. Izgleda komot in tudi je, dokler ti ne škripne. Takrat pa je avto že izven garancije ;)

konspirator ::

GrimReaper je izjavil:

Za mojo Alfo piše to v manualu:
SCHEDULED SERVICING PLAN
In addition to all the operations described above (see the Owner Handbook, chapter "Care and Maintenance"), the Scheduled Servicing
Plan also includes the check and, if necessary, top-up of the electro-hydraulic actuator oil level every 120,000 km.

Saj to je po domače olje menjalnika? Menjati očitno ni treba nikoli.

Ja, ko bodo svinje letele.
https://slo-tech.com/forum/t647327/p485...

darkolord ::

Einvite je izjavil:

Tisti ki radi uživajo v vožnji se nikoli ne bodo odrekli ročnemu prestavljanju brzin.
Zakaj bi uživanje v vožnji imelo karkoli veze z ročnim predstavljanjem? A gas tudi raje na zajlo vlečeš?

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Reaper je izjavil:

Jaz imam tudi zdaj slaba 3 meseca svojega prvega avtomatika. Prej sem vozil Hondo Civic zdaj pa imam Fiat Cromo s 6. stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Milina avtomatika se je pokazala že pri vožnji na morje, štartaš od doma, daš v D in na menjalnik pozabiš do cilja :) vse kar razmišljaš je gas, bremza in tempomat. Sam sem zelo zadovoljen. Sicer ne gre za športno vozilo ampak, ker ima avto 150 km in 320 Nm navora tudi zelo lepo potegne tako da sem presrečen. Edino kar je treba paziti je to, da recimo pri hitrem speljevanu iz mesta, ko pohodiš gas do konca avto kar ne skoči ampak traja kakšno sekundo preden potegne. Ko potegne pa seveda pobira gume :)

Temu avtu avtomatski menjalnik bolj pritiče 2.4 mJet z 200KM. Ročnega si pri tistem navoru sploh ne predstavljam, ker kljub ASR na slabi cesti ne moreš krotiti avta in hkrati še dovolj hitro šaltati. Ampak AT je vseeno dolgcajt ;)

Trubadur ::

fujtajksel je izjavil:

Trubadur je izjavil:


Res je, da je tudi Mitsubishi Europe totalen podn kar se tiče odzivnosti za dele ampak to ne more biti izgovor.

Mitsubishi najbrž ne dela sam avtomatskega menjalnika in kot večina ostalih avto znamk ne zagotavlja sestavnih delov zanj, le celotne? Čigav je menjalnik?
Za rezervne dele so eni priporočali tale naslov: http://www.jpat.co.uk/


Po pravici povedano ne vem, čigav je menjalnik.

Nočem delat krivice tem v Lescah ampak dejstvo je, da večina servisov obvlada rutinske naloge, ko so pa soočeni z malo bolj zahtevnim problemom pa samo še pisano gledajo.
Berite Thomasa!

Reaper ::

konspirator je izjavil:

Včeraj objavljeno, stran 2, zgoraj
Za avtomatski-menjalniki.si imajo na bmwslo temo http://forum.bmwslo.com/showthread.php?... od 2012.


Hvala bom pregledal ampak ima za moj avto kar hudo ceno, 300 € namreč.

fujtajksel je izjavil:

Reaper je izjavil:

Dam trenutno iščem dobrega mehanika, da mi zamenja olje v menjalniku in zamenja sito (kar koli že to je), ker ta tip menjalnika nima filtra za olje. Vem za mojstra iz Lesca, pa Marolta iz Horjula itd... Iščem pa seveda opcijo, da bo finančno ugodno in dobro narejeno, raje dam nekaj € več da je narejeno tako kot mora biti. Če ima kdo izkušnje iz prve roke bi bil vesel, če napiše kje je menjal olje v menjalniku in po kakšni ceni.


Sem ravno prišel z Volan servisa pri Mengšu. Okvara ležaja, spotoma je zamenjal tudi 4l olja (11€ liter). Kolikor zastopim, se lahko čisto vse olje zamenja in sčisti tisto mrežico samo če se menjalnik povsem razdre, kar pa ni finančno ugodno in se dela samo ob okvari hujši od moje nedavne. So mi prvič pri Volvo pooblaščencu naredili menjavo z izpiranjem, kjer je šlo 3x toliko olja preden je ven priteklo čisto, pa še 3x tolk so zaračunali liter ;) Ampak tale majster pravi, da tudi na ta način precej starega olja notri ostane in da bolj priporoča bolj pogosto po 4l menjavat.


Ja, olje lahko menjaš na 2 načina, prvi je da toliko, kolikor lahko olja spustiš ven, toliko potem naročiš novega olja. Drug način pa je s črpalkami, kjer s črpanjem novega olja v menjalnik izpodrivaš starega vn iz njega. To delaš toliko časa, dokler na koncu ne teče samo novo olje vn. Se pa to dela pri vžganem avtu se mi zdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

Reaper ::

Malajlo je izjavil:

Reaper je izjavil:

Jaz imam tudi zdaj slaba 3 meseca svojega prvega avtomatika. Prej sem vozil Hondo Civic zdaj pa imam Fiat Cromo s 6. stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Milina avtomatika se je pokazala že pri vožnji na morje, štartaš od doma, daš v D in na menjalnik pozabiš do cilja :) vse kar razmišljaš je gas, bremza in tempomat. Sam sem zelo zadovoljen. Sicer ne gre za športno vozilo ampak, ker ima avto 150 km in 320 Nm navora tudi zelo lepo potegne tako da sem presrečen. Edino kar je treba paziti je to, da recimo pri hitrem speljevanu iz mesta, ko pohodiš gas do konca avto kar ne skoči ampak traja kakšno sekundo preden potegne. Ko potegne pa seveda pobira gume :)

Temu avtu avtomatski menjalnik bolj pritiče 2.4 mJet z 200KM. Ročnega si pri tistem navoru sploh ne predstavljam, ker kljub ASR na slabi cesti ne moreš krotiti avta in hkrati še dovolj hitro šaltati. Ampak AT je vseeno dolgcajt ;)


Se strinjam, at so imeli ti avti z 2.4 motorjem že serijsko. Moj je pač 1.9 16V,zame dovolj močan in poskočen :) ne bi nikoli kupil takšnega avta če ga ne bi prodajal znanec, za ugodno ceno, kot novega in s poznano zgodovino in sem rekel da bom reskiral z dizlom in avtomatikom.

konspirator ::

Reaper je izjavil:

konspirator je izjavil:

Včeraj objavljeno, stran 2, zgoraj
Za avtomatski-menjalniki.si imajo na bmwslo temo http://forum.bmwslo.com/showthread.php?... od 2012.


Hvala bom pregledal ampak ima za moj avto kar hudo ceno, 300 € namreč.

fujtajksel je izjavil:

Reaper je izjavil:

Dam trenutno iščem dobrega mehanika, da mi zamenja olje v menjalniku in zamenja sito (kar koli že to je), ker ta tip menjalnika nima filtra za olje. Vem za mojstra iz Lesca, pa Marolta iz Horjula itd... Iščem pa seveda opcijo, da bo finančno ugodno in dobro narejeno, raje dam nekaj € več da je narejeno tako kot mora biti. Če ima kdo izkušnje iz prve roke bi bil vesel, če napiše kje je menjal olje v menjalniku in po kakšni ceni.


Sem ravno prišel z Volan servisa pri Mengšu. Okvara ležaja, spotoma je zamenjal tudi 4l olja (11€ liter). Kolikor zastopim, se lahko čisto vse olje zamenja in sčisti tisto mrežico samo če se menjalnik povsem razdre, kar pa ni finančno ugodno in se dela samo ob okvari hujši od moje nedavne. So mi prvič pri Volvo pooblaščencu naredili menjavo z izpiranjem, kjer je šlo 3x toliko olja preden je ven priteklo čisto, pa še 3x tolk so zaračunali liter ;) Ampak tale majster pravi, da tudi na ta način precej starega olja notri ostane in da bolj priporoča bolj pogosto po 4l menjavat.


Ja, olje lahko menjaš na 2 načina, prvi je da toliko, kolikor lahko olja spustiš ven, toliko potem naročiš novega olja. Drug način pa je s črpalkami, kjer s črpanjem novega olja v menjalnik izpodrivaš starega vn iz njega. To delaš toliko časa, dokler na koncu ne teče samo novo olje vn. Se pa to dela pri vžganem avtu se mi zdi.

Imajo lepo napisano zakaj delajo po prvi metodi, se pravi vse staro olje ven in novo not.

Koliko si dal za vozilo da ti je 300 eur preveč ?
Če bo crknil menjalnik boš dal 10x več.

korenje3 ::

AapocalypseE je izjavil:

Osebno prisegam na ročni menjalnik.

Sem peljal avtomatika in to je pomoje samo za neko sproščujočo dolgo turo za vikend.

Najbolj me je zmotlo, ko je en cincal pred mano in bi običajno z ročnim menjalnikom dal v tretjo in šal komot mimo, sem lahko pri avtomatiku samo stisnil na gas in je šal v isti prestavi naprej, tako da ne dela avtomatski menjalnik to kaj bi jaz rad in ne gledam avtov sploh s takšnim menjalnikom.

Kaj šele, če se avtomatski menjalnik pokvari ;((

Aja pa še višja poraba je z avtomatskim menjalnikom.


če bi ti res peljal avto z avtomatskim menjalnikom, bi vedel da pri velikem navoru sam prestavi v nižjo prestavo. v glavnem ti kar prisegaj na ročni.

Bellzmet je izjavil:

Eh folk vedno straši. Da bo avtomatik crknu, potem bo turbina šla, pred leti se je govorilo NE klima ker crkuje...pa jo imamo sedaj vsi.


tako nekak. od 10 ljudi sem slišal za mojega mercedesa da mu bo menjalnik šel. po vseh teh dirkanjih ipd sranju ki ga delam z avtom že 10 let dela motor in menjalnik brez problemov. vse ostalo razpada, sam menjalnik je pa še vedno ka nov.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

konspirator ::

korenje3
Redno menjaš olje v menjalniku ?

korenje3 ::

konspirator je izjavil:

korenje3
Redno menjaš olje v menjalniku ?


ga še nisem menjal. bi moral pri 120000km, pa ma avto že 170k. je avto že tolk star, da ne bom nč investiral v njega. tako da ko crkne menjam avto.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Pithlit ::

korenje3 je izjavil:

tako da ko crkne menjam avto.

Čisto resno... upam da ti ne crkne nekje u PM.
Life is as complicated as we make it...

konspirator ::

Zaradi takih lastnikov imajo vozila z AM slab ugled, ker jih nihče ne servisira.
Če se ne motim si nek strojnik, tako bi lahko vedel, da ni menjalnika, ki bi deloval brez vzdrževanja.

Zgodovina sprememb…

««
2 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723240 (1608) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370807 (22231) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10613078 (9720) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17938624 (34612) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754535 (47145) SuperVeloce

Več podobnih tem